کولر گازی 18 هزار جنرال مدل GNR-18GW AA 18000BTU

مشخصات کلی کولر گازی 18 هزار مدل GNR-18GW AA 18000BTU

موتور: Rotary T1 & T3

قدرت و ظرفیت موتور: 18000BTU

عملکرد: سرمایش و گرمایش

گاز مبرد: R22

کولر: اسپلیت تک پنل

قدرت و جهت وزش هوا: 15 متر در جهات چهارگانه

فناوری‌های Turbo، Mood Sleep، Timer، Filter، SWING، AIR FLOW

ادامه مطلبShow less
16,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
GNR-18GW AA 18000BTU
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی کولر گازی 18هزار مدل GNR-18GW AA 18000BTU

کمپانی جنرال آمریکایی چند ملیتی با عملکرد خوشه‌ای در زمینه‌های صنایع وابسته به هواپیما، تجهیزات الکترونیکی، توزیع برق، توربین‌های گازی، لوکوموتیو، توربین‌های بادی، وسایل تصویربرداری پزشکی، موتورهای الکتریکی، تجهیزات نورپردازی، لوازم خانگی و جنگ افزارها فعالیت می‌کند. این کمپانی که از سال 1878 با اختراع لامپ‌های الکتریکی توسط بزرگترین مخترع قرن، توماس ادیسون، پایه ریزی شد. البته شروع به کار و به راه افتادن خط تولید اصلی این شرکت در سال 1892 با ادغام کارخانه‌ی لامپ ادیسون با توماس هاستون آغاز شده است. مهم‌ترین اصل در این کمپانی ارزش‌ها هستند که شامل اشتیاق، کنجکاوی، ابتکار، پاسخگویی، همراهی، تعهد و هیجان است و هر شخصی این اصل را رعایت نکند حتی در صورت بازدهی بالا هم از سیستم حذف می‌شود. لازم به ذکر است تعهد به این اصل باعث شد تا تنها بعد از چهار سال یعنی 1986 جزء 12 شرکت برتر شود و در میانگین صنعتی داو جونز قرار گیرد. دفتر مرکزی این کمپانی در فیرفیلد، کنتیکت در ایالات متحده‌ واقع شده و به چند شرکت با زیر مجموعه‌های متقاوت تقسیم شده. کمپانی جنرال الکیتریک متشکل از چهار بخش مستقل جی ای انرژی، جی ای کپیتال، جی ای هلت‌کر می‌باشد. در سال 2011 و 2012 موفقیت‌های بزرگی را در زمینه‌ی مختلف کسب کرد از جمله: رتبه‌ی ششم از بزرگترین شرکت‌های ایالات متحده‌ی آمریکا، جزء هفت شرکت بزرگ صنعتی جهان، رتبه‌ی پنج بهترین برندهای جهان، رتبه 63 به کاربرنده‌ی انرژی سبز، رتبه‌ی 15 شرکت‌های شگفت انگیز و تحسین برانگیز.

کمپانی جنرال آمریکایی تولید کننده ی کولرهای گازی

ساختار و ویژگی‌های سخت افزاری GNR-18GW AA 18000BTU

این کولر گازی از دو یونیت داخلی و خارجی با بخش‌های متعدد بوده، بخش خارجی با بدنه‌ی مستحکم در برابر ضربه، دمای هوا، سرما، باران، برف و ورود ذرات معلق موجود در هوا صدای کمی نیز دارد و به راحتی در مقابل پنجره‌ی اتاق و سالن قابل نصب است. یونیت داخلی با پنل مستطیلی و نمایشگر LCD تنظیمات و دمای هوا و سایر مشخصات دیگر را به نمایش می‌گذارد. دریچه‌ی پرتاب هوا که در قسمت پایین تعبیه شده با روشن شدن دستگاه به آرامی گشوده شده و جریان هوا را در زمان کار با جهت دهی تعیین شده از طرف کاربر به وسیله‌ی ریموت و کلیدهای SWING در جهات پایین و بالا و Air Flow به سمت چپ و راست کنترل می‌کند. موتور قدرتمند و کم صدای روتاری که امروزه در ساخت کولرهای گازی بسیاری از برندهای معتبر موجود است در کولر گازی 18GW متناسب با شرایط آب هوایی گرم و خشک و گرم و معتدل منطبق با مقیاس جهانی T1 و T3 به کاربرده شده که از مزایای آن می‌توان به کم صدا و کم مصرف بودن آن اشاره کرد. ای موتور با ظرفیت سرمایش 18000 و گرمایش 18500 وات و قدرت پرتاب باد تا محدوده‌ی 15 متر در جهات عمودی و افقی برای متراژ 20 تا 30 مترمربع می‌تواند کاربردی باشد.

کولر گازی 18 هزار جنرال آمریکا

گاز خنک کننده‌ی GNR-18GW AA 18000BTU

عملکرد این گاز پس از فشرده سازی در موتور به صورت سنکین ته نشین شده و تبخیر حاصل از آن با جریان هوا مکش می‌یابد سپس فن این دو را ترکیب کرده و در نهایت منجر به خنکی و تولید باد در محیط می‌شود. تمام وسایل خنک کننده و برودتی از گاز خنک کننده استفاده می‌کنند این نوع گاز با توجه به کالا در همه‌ی محصولات متفاوت است. در تولید کولرهای گازی سه نوع گاز خنک کننده از آغاز تا کنون به کا رفته که شامل گاز R22، R410 و R32 هستند.

شرکت جنرال الکترونیک در ساخت کولر گازی قدرتمند و کاربردی 18 هزار جنرال مدل GNR-18GW AA 18000BTU از R22 بهره برده این گاز جزء هیدروفلوئروکربن‌ها یا HCFC است که در سیستم‌های سرمایشی یخچال‌های قدیمی برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت و امروزه حتی با پیشرفت علم در بسیاری موارد کاربرد دارد. عملکرد گاز R22 در دمای بالای صفر درجه و پایین‌تر از آن نیز به خوبی عمل خواهد کرد و همین امر موجب شده R22 در نوع خود پرکاربردترین گاز نام گیرد.

فناوری‌های کولر گازی GNR-18GW AA 18000BTU

کولر گازی طرح لبخند جنرال 18gw aa 18000btu مهز به فناوری‌های کاربردی شرایط دلچسبی را در زمان کار و استراحت فراهم می‌کند. گرما و یا سرمای بیش از حد نرمال بدن در هیچ زمانی خوشایند نیست به همین علت این کولر با دو عملکر سرمایش و گرمایش وسیله‌ای بسیار ضروری و مهم در خانه و اداره و مغازه است و با یک بار هزینه می‌توان از صرف هزینه‌های گزاف و خطرات ناشی از آن نیز در امان ماند. اهمیت و ضرورت فناوری TURBO را در گرمای تابستان می‌توانید حس کنید زیرا این قابلیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن محیط را به پایین‌ترین درجه‌ی دما رسانده و خنکی دلپذیری را ارائه می‌دهد. امکان تنظیم سرعت فن در سه سطح کم، متوسط و زیاد در کنار این قابلیت بدون خاموش روشن کردن مجدد دستگاه در مصرف انرژی بیشترین صرفه جویی را اعمال می‌کند. حالت خواب و تایمر 24 ساعته به این محصول قابلیت برنامه‌ریزی بخشیده و کاربر با تنظیم زمان می‌تواند در زمان حضور و یا حتی عدم حضور یا خواب و بیدار کولر را خاموش یا روشن نماید. فناوری حالت خواب نیز قابلیت ویژه‌ای است که با فعال شدن در هر دو حالت گرمایش و سرمایش دمای هوای محیط را متناسب با دمای بدن در طول شب یا خواب بعدازظهر و یا استراحت‌های کوتاه و بلندمدت بیمار نگه‌می‌دارد. با این قابلیت دمای هوا در حالت سرمایش هر ساعت 2 درجه خنک‌تر و در حالت گرمایش 5 درجه گرم‌تر خواهد شد تا به این وسیله خوابی آرام و دلچسب را به ارمغان می‌آورد. فیلتر توری ضد باکتری و گرد و غبار با قابلیت جداسازی و شستشو در جریان پاکسازی هوا منجر به تبدیل هوای آلوده‌ی بیرون به هوایی سالم و قابل تنفس می‌شود.

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GNR-18GW AA 18000BTU
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم