کولر گازی گری 24 هزار مدل GWH24QE-K3DND2L/O

مشخصات کلی کولر گازی گری 24 هزار مدل GWH24QE-K3DND2L/O

موتور: روتاری T1

قدرت و ظرفیت موتور: 24000 BTU

عملکرد: سرمایش و گرمایش

گاز مبرد: R410

کولر: اسپلیت تک پنل

فناوری‌های فیلتر گرد و غبار و ضد باکتری، تایمر 24 ساعته، حالت خواب، اینورتر

ادامه مطلبShow less
21,900,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
GWH24QE-K3DND2L/O
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی کولر گازی گری 24 هزار مدل GWH24QE-K3DND2L/O

کمپانی گری در سال 1991 در زوهای چین با تولید در زمینه‌ی تهویه‌ی مطبوع تأسیس شد. عرضه‌ی تولیدات این شرکت در بازار جهانی طی مدت زمان کوتاهی منجر به گسترش مراکز تولید آن‌ها گشت و امروزه GREE دارای هشت مرکز تولید در سراسر دنیا می‌باشد. گری با عنوان بزرگترین تولید کننده‌ی سیستم‌های تهویه‌ی مطبوع خانگی و تجاری ظرفیت تولید سالانه‌اش معادل 60 میلیون دستگاه خانگی و 5.‌5 دستگاه تجاری است. وجود هفت هزار مهندس در بخش تحقیق و توسعه و سرمایه گذاری 65 میلیون دلار در این بخش، پنج مرکز تحقیقاتی بین المللی و داخلی، 530 مرکز آزمایشگاهی نشان دهنده‌ی تولیدات با کیفیت عالی کمپانی گری هستند. در سال 2013 گری با شعار GREE is everywhere موفقیت چشمگیری به دست آورد به طوری که از هر 3 محصول فروخته شده‌ی تهویه‌ی مطبوع در جهان یکی از آن‌ها برند گری بود. با این شعار گری کامل بودن لیست تولید انواع محصولات صنعت تهویه‌ی کارخانه‌ی خود را مانند اسپلیت، فن‌کویل، پکیج پشت بامی، هواساز، کولر آسانسور، تهویه‌ی دریایی و تصفیه‌ی هوا به رخ کشاند. لازم به ذکر است محصولات کمپانی گری مجهز به آخرین فناوری‌های روز بوده و در حفظ سلامت زمین با جلوگیری از انتشار گازهای گلخانه‌ای و کند کردن فرآیند گرمی کره‌ی زمین نقش اساسی ایفا می‌کند. قدرت تهویه‌ی این محصولات را می‌توان در بکارگیری آن‌ها در پروژه‌های جهانی مانند المپیک 2008 و استادیوم‌های ورزشی جام جهانی 2010 و همچنین پایگاه تله‌کام متوجه شد.

کولر گازی کمپانی چینی گری

ساختار و ویژگی‌های موتور کولر گازی GWH24QE-K3DND2L/O

اسپلیت تک پنل گری 24QE با موتور روتاری T1 ساخت U.S.A و مونتاژ کشور چین از برترین برندهای معتبر جهانی است که با کیفیت ساخت کم نظیر می‌تواند سال‌های متمادی بدون وقفه با دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی در تمام فصول با شرایط جویی معتدل یا همان منطقه‌ی آب و هوایی T1 مورد استفاده قرار گیرد. ظرفیت 24000 BTU و قدرت پرتاب باد در چهار جهت اصلی به وسیله‌ی پره‌های قابل تنظیم به صورت دستی تا 10 الی 12 متر این کولر گازی را برای محیط‌های متوسط با متراژ 30 تا 50 متر مربع پشتیبانی کرده و فضا را با هوای سالم و تمیز گرم و سرد پوشش دهی می‌کند. این محصول مجهز به اینورتر بوده و در انرژی و زمان نهایت صرفه جویی را اعمال خواهد کرد. با این قابلیت کنترل فرکانس پایین آمده و منجر به کاهش گشتاور شده در این مرحله عملکرد دستگاه بدون تغییر ثابت مانده و در نهایت صرفه جویی آغاز می‌شود. ثبات عملکرد و حفظ دمای مدنظر به وسیله‌ی پردازشگر دقیق و کاربردی اینورتر DC که ساخت DSP آمریکا است انجام شده و افزایش ثبات و دقت کمپرسور را بیشتر می‌نماید. این قابلیت همچنین از دستگاه در برابر ولتاژهای مختلف محافظت کرده و با همین فناوری اینورتر و با رعایت اصول Inverter C&H صدا و نویز موتور تجزیه و سپس کاهش می‌یابد و در آخر اتاقی کاملاً ساکت و آرام را داشته باشید.

کولر گازی گری 24 هزار GWH24QE-K3DND2L/O

گاز خنک کننده‌ی GWH24QE-K3DND2L/O

عملکرد این گاز پس از فشرده سازی در موتور به صورت سنگین ته نشین شده و تبخیر حاصل از آن با جریان هوا مکش می‌یابد سپس فن این دو را ترکیب کرده و در نهایت منجر به خنکی و تولید باد در محیط می‌شود. تمام وسایل خنک کننده و برودتی از گاز خنک کننده استفاده می‌کنند این نوع گاز با توجه به کالا در همه‌ی محصولات متفاوت است. در تولید کولرهای گازی سه نوع گاز خنک کننده از آغاز تا کنون به کا رفته که شامل گاز R22، R410 و R32 هستند.

کمپانی گری در تولید GWH24QE از گاز خنک کننده‌ی R410 بهره برده است. R410 متشکل از دو نوع گاز مبرد R35 و R125 با قابلیت تحمل دمای 65 درجه به بالا و تولید حداکثر سرمای ممکن پیشرفته‌ترین نوع گازهای خنک کننده در کولرهای گازی است. گاز R22 به عنوان یک تهدید بزرگ برای لایه‌ی ازن شناخته شد و به همین جهت در 2015استفاده از آن در تولیدات ممنوع گشت. همچنین، کولرهایی که از مبرد R22 استفاده می‌کنند کندانسور کوچکتری نسبت به کولرهای مجهز به مبرد R410 برخوردارند و در نتیجه‌ی آن رده‌ی انرژی بالاتری به نسبت به آن دارند. بنابراین گاز R410 سازگار با لایه‌ی ازن بوده و سلامت آن را تضمین می‌کند و از طرف دیگر با کندانسور بزرگتری که داراست در مصرف برق صرفه جویی بیشتری کرده و گرید انرژی‌اش را به A+ رسانیده است.

فناوری‌های کولر گازی GWH24QE-K3DND2L/O

کولر گازی سرمایشی و گرمایشی گری مجهز به فناوری‌های متعددی بوده که برتری آن را نسبت به لوازم گرمازا و سرمازای قدیمی برجسته‌تر می‌سازد. فیلتر ضد باکتری و گرد و غبار با امکان جداسازی و شستشوی دستی هوای تازه و سالم قابل تنفس را در محیط به جریان می‌اندازد. با قابلیت تایمر 24 ساعته نیز کنترل روشن و خامو شدن دستگاه را در طول شبانه روز می‌توانید در اختیار داشته باشید. فناوری Mode Sleep با فعال کردن در زمان استراح‌های شبانه‌تان خوابی راحت و دلچسب را نصیبتان خواهد کرد. این فناوری با تنظیم پیش‌فرض در حالت سرما و گرما به طور اتوماتیکی عمل کرده و دمای هوای محیط را با دمای بدن به تعادل می‌رساند.

سایت اصلی کالا فراهم کننده‌ای که سرمایه‌اش به مانند برترین‌ها اعتماد مردم است امکان دسترسی را برای شما با مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با بازار فراهم کرده و شما می‌توانید با تماس و یا سفارش اینترنتی این محصول را از سایت خریداری کنید و تکنولوژی عصر جدید را با خاطری آسوده به منزل ببرید. ما هر بار خاطر نشان می‌سازیم که تفاوت قیمت‌های ما در مقایسه‌ی بازار تقسیم سود خرید و فروش میان فروشگاه و خریدار است به این معنی که ما در صد سودمان را با مشتری‌هایمان شریک شده‌ایم و خرید کالای قیمت مناسب را حق شما دانسته‌ایم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GWH24QE-K3DND2L/O
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم