کولر گازی 24000 وایت وستینگ هاوس WATP24G

مشخصات کولر گازی 24000 وایت وستینگ هاوس

  • ظرفیت گرمایش و سرمایش 24000
  • اسپلیت دیواری تک پنل
  • دارای فیلتر تصفیه هوا
  • مجهز به حالت خواب
  • نوع موتور اسکرول 
  • پرتاپ باد 4 جهته
  • ساخت USA
ادامه مطلبShow less
20,100,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
White-Westinghouse WATP24GNGWMC
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

کولر گازی 24000 وایت وستینگ هاوس WATP24G

یکی از پرطرفدار ترین برند های جهانی محصولات وایت وستینگ هاوس است. این کمپانی در کشور آمریکا در سال 1889 تاسیس شده و در ساخت تجهیزات برقی، رادارها، نیروگاه ها و موتور هواپیما سابقه طولانی دارد. برند نارنجی رنگ White-Westinghouse سال های زیادی است که در بین مردم جهان در زمینه‌های کولر گازی، یخچال، لباسشویی و ....نامی آشناست. کولر گازی وایت وستینگ هاوس مدل WATP24G در سال 2006 روانه بازار شد و محبوبیت زیادی بین مردم جهان پیدا کرده است. از بهترین ویژگی‌های این کولر گازی بی صدا بودن آن است و از همه مهم تر فیلتر پلاستیکی کربن و هپا تصفیه هوا (Air purifier filter) است که به راحتی هوای داخل اتاق را تصفیه کرده و مانع ورود گرد و غبار از طریق موتور به داخل محیط خانه می‌شود.

موتور اسکرول(Scroll)

یکی از لوازم مورد نیاز امروزه مردم جهان کولر گازی می باشد که مدل و مارک های مختلفی روانه بازار شده است. اما از همه مهم‌تر این است که کدام یک مناسب مصرف روزمره مردم باشد. به پاس و قدر دانی کمپانی White-Westinghouse در ساخت کولر گازی 24000 مدل WATP24G توانسته رضایت کاربران را به خود جلب کند و دلیل این مقام در بین کولر گازی‌ها دارا بودن موتور اسکرول (Scroll) بوده که باعث راندمان بالا، مصرف کم تر، بدون صدا بودن و طول عمر بیشتر کولر گازی است.

مزایای کولر گازی وایت وستینگ هاوس مدل WATP24G

1- به جریان در آوردن هوا

این کولر گازی دارای پروانه حائل بوده و به راحتی باد رو به بالا، پایین، چپ و راست هدایت می‌کند و به طول 15 متر پرتاپ می کند و به وسیله دکمه Swing پنل را در حالت اتوماتیک  قرار دهید تا بادی که از پنل خارج می‌شود به چهار جهت پرتاب شود.شما می توانید با داشتن کولر گازی White-Westinghouse مدل WATP24G محیطی خنک و بدون صدا در اختیار داشته باشید.

2_متناسب با نوع آب و هوا گرمسیری، سردسیری و معتدل

کولر گازی ها دارای موتور های مختلف می باشند مانند T1 و T3 که هر کدام از این موتور‌ها برای محیط خاصی به کار می رود T1مخصوص مناطق هوای معتدل باشد.T3برای مناطق گرمسیراست. ولی برای تمامی محیط ها ، سردسیر ، گرمسیر و معتدل بهتر است از کولر گازی موتور اسکرول استفاده کنیم که به پاس تقدیر از شرکت وایت وستینگ هاوس کولر گازی 24000 مدل WATP24G مناسب ترین انتخاب است.

2_جلوگیری از رشد باکتری‌ها ، کپک و آلودگی هوا

باداشتن کولر گازی وایت وستینگ هاوس از شر کپک و باکتری های مزاحم راحت شوید و با خیال راحتر زندگی خود را سپری کنید.

3_بهترین سیستم تهویه مطبوع 

منظور از تهویه مطبوع داشتن هوای پاک و بهداشتی و راحت تر برای زندگی بهتر است. برای داشتن چنین هوای پاک و خاص، باید از تهویه مطبوع یا هوا رسانی دلپذیر خاصی استفاده کرد. تهویه مطبوع معمولا شامل رطوبت زدائی، سرمایشی و گرمایشی و در نتیجه تصفیه هوا است. برای بدست آوردن این سیستم تهویه مطبوع بهتر است از کولرگازی وایت وستینگ هاوس استفاده کنیم چون دارای AdvancePure Air Filtration تصفیه هوای پیشرفته و کار خود را به نحو احسن انجام می دهد.

طراحی کولر گازی 24000 وایت وستینگ هاوس WATP24

کولر گازی دو تیکه یا اسپلیت از دو قسمت جداگانه تشکل می شود. قسمت خارجی آن از کندانسور و کمپرسور و قسمت داخلی از پنل یا اپراتور که هر دوی آنها به وسیله دو لوله مسی با یکدیگر مرتبط می شوند. که لوله باریک تر از قسمت موتور سرما را به داخل پنل ارسال می کند و لوله ضخیم تر گاز گرم پنل را به کمپرسور هدایت می‌کند تا عملیات خنک سازی بر روی گاز گرم در کولر گازی انجام شود. کولر گازی در صنعت تهویه و تبرید از جایگاه خاصی برخوردار است در مدت زمان کمی گرمای محیط را می‌کاهد و همانند کولر آبی نیست که رطوبت را افزایش دهد. حدود 70% مردم ایران در فصل گرما از کولر‌های آبی و کولر گازی استفاده می‌کنند که کولر‌های آبی از کارای خوبی برخوردار نیستند. و بیشتر مردم به کولر گازی روی آورده‌اند و در این میان پیشنهاد ما به شما کولر گازی وایت وستینگ هاوس (White-Westinghouse) است، چون مناسب با تمام آب و هوای مناطق ایران است و دارای ویژگی های خاصی است که می توان از این نوع کولر بهترین استفاده را برد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
White-Westinghouse WATP24GNGWMC
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم