یخچال دوقلو بوش مدل GSN36VL3PG_KSV36VW30

ویژگی های کلی یخچال دوقلو بوش مدل GSN36VL3PG_KSV36VW30

  • دارای ظرفیت خالص 588 لیتر(242فریزر و 346 یخچال)
  • سیستم خنک کننده چندگانه Multi Air Flow
  • واجد سیستم Super cooling & freeze
  • ,واجد سیستم بدون برفک NoFrost
  • دارای صدای بسیار کم 39 دسی بل
  • دارای لیبل مصرف انرژی A++
  • دارای نمایشگر LED

ادامه مطلبShow less
53,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
GSN36VL3PG_KSV36VW30
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی یخچال دوقلو بوش مدل GSN36VL3PG_KSV36VW30

بوش یکی از خوش آوازه ترین برند هایی تولید کننده لوازم خانگیست که محصولات آن رنگ کیفیت و اصالت بر خود گرفته اند. یخچال GSN36-KSV36 دو قلو بوده که می وتوان آن را بخ صورت مجزا یا کنار هم قرار داد. این یخچال دوقلو برای خانواده ای پرجمعیت و متوسط مطرح شده که با ظرفیت 588 لیتر خالص می تواند نیاز های آنها را تامین کند. این یخچال بسیار کم مصرف بوده به صورتی که لیبل مصرف انرژی آن A++ درنظر گرفته می شود. این یخچال با الگو های بهینه سازی انرژی و کاهش فشار بر روی موتور عمر مفید یخچال را افزایش می دهد. شدت صوتی فعالیت یخچال 39 دسی بل است که نشان بر سایلنت بودن آن است. برای درک کوچکی این عدد بدانید که شدت صوتی پچ چ میان دو نفر 45 دسی بل است!! هم یخچال و هم فریزر واجد سیستم خنک کننده Multi Air Flow  هستند کخ متناسب با کاری که انجام می دهند بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارند. برخورداری از Super freezing &Cooling سبب شده تا در صورت باز شدن درب، هوای درون یخچال یا فریزر در اسرع وقت به دما معمولی باز می گردد.به لطف سیستم پیشرفته FreshSense، دیگر نگران کیفیت مواد غذایی خود نباشید. چرا که با کنترل دمای مداوم و پیوسته، بافت مواد غذایی دست نخورده باقی می ماند و همچنین کیفیت مواد غذایی را حفظ میکند. نور رسانی فضای دورنی یخچال توسط لامپ های LED صورت میگیرد  که صورتی کاملا متفاوت مطرح شده و بر خاص بودن آن افزوده است. جهت آشنایی بیشتر با جزییات محصول ادامه متن را مطالعه فرمایید.

گنجایش و معماری درونی یخچال

در مرحله اول گنجایش مهم ترین مشخصه ایست که مشتریان روی آن حساس هستند. گنجایش کلی یخچال 588 لیتر خالص است که سهم یخچال 346 لیتر و سهم فریزر 242 لیتر می  شود. این یخچال دو قلو برای خانواده های متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب است و کاربر می تواند مواد زیادی را بلند مدت ذخیره کند. یخچال KSV36 دارای 8 طبقه است که یکی از آنها را کشو مخصوص تشکیل می دهد.این کشو vitafresh نام دارد . همانطور که از نامش پیداست این کشو برای نگه داری میوه و سبزیجات در تازه ترین فرم خود است که با حفظ رطوبت درون کشو صورت می گیرد. با این سیستم هوشمند خاصیت میوه وسبزیجات حفظ خواهد شد. در مورد فریزر هم می توان گفت که دارای 7 طبقه بوده که 4تا شامل کشو می شوند. نکته حائز اهمیت در مورد این کشو ها،قابلیت تغییر آنها و فضاسازی شخصی است که به شما اجازه می دهد تا بزرگ ترین مواد را هم (مانند یک کیک چند طبقه) در یخچال خود جای دهید.همچنین 2 عدد کشو ها BigZone  هستند می توانند حجم بسیار زیادی از مواد غذایی چه کوچک و چه بزرگ را درون آن جای دهید. با یخچال دو قلو GSN36-KSV36 این اطمینان را خواهید داشت که از نظر حجم و ذخیره سازی مواد بدون نگرانی از کیفیت آن به مشکل نخواهید خورد.

قابلیت Super cooling & Super freezing

اگر جزو خانوداه هایی هستید که درب یخچالتان مکررا باز می شود GSN36-KSV36 بهترین گزینه است چرا که این یخچال دو قلو واجد خنک کنندگی سریع برای یخچال و انجماد سریع برای فریزر است. با این قابلیت در صورت باز شدن درب در اسرع وقت خنکی و سردی را در یخچال به جریان در می آورد تا مواد که نسبت به دما حساس هستند آسیب نبینند و دچار افت کیفیت نشوند.

سیستم خنک کنندگی چندگانه MultiAirFlow

وجود یک سیستم خنک کننده برای ادامه عملکرد کمرسور نیازمند است. برای همین بوش از بهترین سیستم خنک کننده یعنی MultiAirFlow برای GSN36-KSV36 بهره برده است. این سیستم خنک کننده توانمند به گونه ای طراحی شده که تک تک نقاط یخجال را پوشش می دهد و سرمای کاملا یکدست و خنک را روانه فضای یخچال می کند. همچنین در بدو سیستم کار خنک کننده یک فیلتر بهداشتی وجود دارد که در  بدو سیستم خنک کننده قرار دارد و همان ابتدای کار تمامی آلایینده ها و باکتری ها از بین می برد. به لطف این سیستم خنک کننده حتی در صورت قطع جریان برق، یخچال می تواند تا 25 ساعت سرما را درون خود نگه دارد و از فساد محتویات یخچال ممانعت به عمل می آورد.

از شر برفک و برفک زدایی رهایی یابید!

یخچال دو قلو GSN36-KSV36 از سری یخچال هاییست که مجهز به سیستم برفک زدایی است. برفک زمانی صورت می گیرد که رطوبت حاصل از مواد غذایی دچار تبرد شود و به صورت برفک در بیاید. اما این یخچال دوقلو با و وجود یک سیستم مرکزی، رطوبت حاصل از مواد غذایی و میوه ها گرفته می شود و اجازه نمی دهد تا این رطوبت دچار انجماد شود و برفک تولید شود. با این ابتکار دیگر از برفک و برفک زدایی دستی خبری نیست!!

لامپ های LED کم مصرف

لامپ های یخچال دو قلو GSN36-KSV36 لامپ LED هستند.این لامپ  LED به صورت طویل در کناره لولای در قرار گرفته است و به گونه ایست که تمامی نقاطی یخچال را نورانی می کند. بعلاوه این یخچال برخلاف لامپ های قدیمی کم مصرف بوده و نور بسیار بیشتری دارد. و همچنین می تواند سالیان سال بدون اینکه بسوزد کار کند.

بررسی یخچال دوقلو بوش مدل GSN36VL3PG_KSV36VW30

بوش یکی از خوش آوازه ترین برند هایی تولید کننده لوازم خانگیست که محصولات آن رنگ کیفیت و اصالت بر خود گرفته اند. یخچال GSN36-KSV36 دو قلو بوده که می وتوان آن را بخ صورت مجزا یا کنار هم قرار داد. این یخچال دوقلو برای خانواده ای پرجمعیت و متوسط مطرح شده که با ظرفیت 588 لیتر خالص می تواند نیاز های آنها را تامین کند. این یخچال بسیار کم مصرف بوده به صورتی که لیبل مصرف انرژی آن A++ درنظر گرفته می شود. این یخچال با الگو های بهینه سازی انرژی و کاهش فشار بر روی موتور عمر مفید یخچال را افزایش می دهد. شدت صوتی فعالیت یخچال 39 دسی بل است که نشان بر سایلنت بودن آن است. برای درک کوچکی این عدد بدانید که شدت صوتی پچ چ میان دو نفر 45 دسی بل است!! هم یخچال و هم فریزر واجد سیستم خنک کننده Multi Air Flow  هستند کخ متناسب با کاری که انجام می دهند بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارند. برخورداری از Super freezing &Cooling سبب شده تا در صورت باز شدن درب، هوای درون یخچال یا فریزر در اسرع وقت به دما معمولی باز می گردد.به لطف سیستم پیشرفته FreshSense، دیگر نگران کیفیت مواد غذایی خود نباشید. چرا که با کنترل دمای مداوم و پیوسته، بافت مواد غذایی دست نخورده باقی می ماند و همچنین کیفیت مواد غذایی را حفظ میکند. نور رسانی فضای دورنی یخچال توسط لامپ های LED صورت میگیرد  که صورتی کاملا متفاوت مطرح شده و بر خاص بودن آن افزوده است. جهت آشنایی بیشتر با جزییات محصول ادامه متن را مطالعه فرمایید.

گنجایش و معماری درونی یخچال

در مرحله اول گنجایش مهم ترین مشخصه ایست که مشتریان روی آن حساس هستند. گنجایش کلی یخچال 588 لیتر خالص است که سهم یخچال 346 لیتر و سهم فریزر 242 لیتر می  شود. این یخچال دو قلو برای خانواده های متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب است و کاربر می تواند مواد زیادی را بلند مدت ذخیره کند. یخچال KSV36 دارای 8 طبقه است که یکی از آنها را کشو مخصوص تشکیل می دهد.این کشو vitafresh نام دارد . همانطور که از نامش پیداست این کشو برای نگه داری میوه و سبزیجات در تازه ترین فرم خود است که با حفظ رطوبت درون کشو صورت می گیرد. با این سیستم هوشمند خاصیت میوه وسبزیجات حفظ خواهد شد. در مورد فریزر هم می توان گفت که دارای 7 طبقه بوده که 4تا شامل کشو می شوند. نکته حائز اهمیت در مورد این کشو ها،قابلیت تغییر آنها و فضاسازی شخصی است که به شما اجازه می دهد تا بزرگ ترین مواد را هم (مانند یک کیک چند طبقه) در یخچال خود جای دهید.همچنین 2 عدد کشو ها BigZone  هستند می توانند حجم بسیار زیادی از مواد غذایی چه کوچک و چه بزرگ را درون آن جای دهید. با یخچال دو قلو GSN36-KSV36 این اطمینان را خواهید داشت که از نظر حجم و ذخیره سازی مواد بدون نگرانی از کیفیت آن به مشکل نخواهید خورد.

قابلیت Super cooling & Super freezing

اگر جزو خانوداه هایی هستید که درب یخچالتان مکررا باز می شود GSN36-KSV36 بهترین گزینه است چرا که این یخچال دو قلو واجد خنک کنندگی سریع برای یخچال و انجماد سریع برای فریزر است. با این قابلیت در صورت باز شدن درب در اسرع وقت خنکی و سردی را در یخچال به جریان در می آورد تا مواد که نسبت به دما حساس هستند آسیب نبینند و دچار افت کیفیت نشوند.

سیستم خنک کنندگی چندگانه MultiAirFlow

وجود یک سیستم خنک کننده برای ادامه عملکرد کمرسور نیازمند است. برای همین بوش از بهترین سیستم خنک کننده یعنی MultiAirFlow برای GSN36-KSV36 بهره برده است. این سیستم خنک کننده توانمند به گونه ای طراحی شده که تک تک نقاط یخجال را پوشش می دهد و سرمای کاملا یکدست و خنک را روانه فضای یخچال می کند. همچنین در بدو سیستم کار خنک کننده یک فیلتر بهداشتی وجود دارد که در  بدو سیستم خنک کننده قرار دارد و همان ابتدای کار تمامی آلایینده ها و باکتری ها از بین می برد. به لطف این سیستم خنک کننده حتی در صورت قطع جریان برق، یخچال می تواند تا 25 ساعت سرما را درون خود نگه دارد و از فساد محتویات یخچال ممانعت به عمل می آورد.

از شر برفک و برفک زدایی رهایی یابید!

یخچال دو قلو GSN36-KSV36 از سری یخچال هاییست که مجهز به سیستم برفک زدایی است. برفک زمانی صورت می گیرد که رطوبت حاصل از مواد غذایی دچار تبرد شود و به صورت برفک در بیاید. اما این یخچال دوقلو با و وجود یک سیستم مرکزی، رطوبت حاصل از مواد غذایی و میوه ها گرفته می شود و اجازه نمی دهد تا این رطوبت دچار انجماد شود. با این ابتکار دیگر از برفک و برفک زدایی دستس خبری نیست!!

بررسی یخچال دوقلو بوش مدل GSN36VL3PG_KSV36VW30

بوش یکی از خوش آوازه ترین برند هایی تولید کننده لوازم خانگیست که محصولات آن رنگ کیفیت و اصالت بر خود گرفته اند. یخچال GSN36-KSV36 دو قلو بوده که می وتوان آن را بخ صورت مجزا یا کنار هم قرار داد. این یخچال دوقلو برای خانواده ای پرجمعیت و متوسط مطرح شده که با ظرفیت 588 لیتر خالص می تواند نیاز های آنها را تامین کند. این یخچال بسیار کم مصرف بوده به صورتی که لیبل مصرف انرژی آن A++ درنظر گرفته می شود. این یخچال با الگو های بهینه سازی انرژی و کاهش فشار بر روی موتور عمر مفید یخچال را افزایش می دهد. شدت صوتی فعالیت یخچال 39 دسی بل است که نشان بر سایلنت بودن آن است. برای درک کوچکی این عدد بدانید که شدت صوتی پچ چ میان دو نفر 45 دسی بل است!! هم یخچال و هم فریزر واجد سیستم خنک کننده Multi Air Flow  هستند کخ متناسب با کاری که انجام می دهند بهترین عملکرد را از خود به جای می گذارند. برخورداری از Super freezing &Cooling سبب شده تا در صورت باز شدن درب، هوای درون یخچال یا فریزر در اسرع وقت به دما معمولی باز می گردد.به لطف سیستم پیشرفته FreshSense، دیگر نگران کیفیت مواد غذایی خود نباشید. چرا که با کنترل دمای مداوم و پیوسته، بافت مواد غذایی دست نخورده باقی می ماند و همچنین کیفیت مواد غذایی را حفظ میکند. نور رسانی فضای دورنی یخچال توسط لامپ های LED صورت میگیرد  که صورتی کاملا متفاوت مطرح شده و بر خاص بودن آن افزوده است. جهت آشنایی بیشتر با جزییات محصول ادامه متن را مطالعه فرمایید.

گنجایش و معماری درونی یخچال

در مرحله اول گنجایش مهم ترین مشخصه ایست که مشتریان روی آن حساس هستند. گنجایش کلی یخچال 588 لیتر خالص است که سهم یخچال 346 لیتر و سهم فریزر 242 لیتر می  شود. این یخچال دو قلو برای خانواده های متوسط و پرجمعیت بسیار مناسب است و کاربر می تواند مواد زیادی را بلند مدت ذخیره کند. یخچال KSV36 دارای 8 طبقه است که یکی از آنها را کشو مخصوص تشکیل می دهد.این کشو vitafresh نام دارد . همانطور که از نامش پیداست این کشو برای نگه داری میوه و سبزیجات در تازه ترین فرم خود است که با حفظ رطوبت درون کشو صورت می گیرد. با این سیستم هوشمند خاصیت میوه وسبزیجات حفظ خواهد شد. در مورد فریزر هم می توان گفت که دارای 7 طبقه بوده که 4تا شامل کشو می شوند. نکته حائز اهمیت در مورد این کشو ها،قابلیت تغییر آنها و فضاسازی شخصی است که به شما اجازه می دهد تا بزرگ ترین مواد را هم (مانند یک کیک چند طبقه) در یخچال خود جای دهید.همچنین 2 عدد کشو ها BigZone  هستند می توانند حجم بسیار زیادی از مواد غذایی چه کوچک و چه بزرگ را درون آن جای دهید. با یخچال دو قلو GSN36-KSV36 این اطمینان را خواهید داشت که از نظر حجم و ذخیره سازی مواد بدون نگرانی از کیفیت آن به مشکل نخواهید خورد.

قابلیت Super cooling & Super freezing

اگر جزو خانوداه هایی هستید که درب یخچالتان مکررا باز می شود GSN36-KSV36 بهترین گزینه است چرا که این یخچال دو قلو واجد خنک کنندگی سریع برای یخچال و انجماد سریع برای فریزر است. با این قابلیت در صورت باز شدن درب در اسرع وقت خنکی و سردی را در یخچال به جریان در می آورد تا مواد که نسبت به دما حساس هستند آسیب نبینند و دچار افت کیفیت نشوند.

سیستم خنک کنندگی چندگانه MultiAirFlow

وجود یک سیستم خنک کننده برای ادامه عملکرد کمرسور نیازمند است. برای همین بوش از بهترین سیستم خنک کننده یعنی MultiAirFlow برای GSN36-KSV36 بهره برده است. این سیستم خنک کننده توانمند به گونه ای طراحی شده که تک تک نقاط یخجال را پوشش می دهد و سرمای کاملا یکدست و خنک را روانه فضای یخچال می کند. همچنین در بدو سیستم کار خنک کننده یک فیلتر بهداشتی وجود دارد که در  بدو سیستم خنک کننده قرار دارد و همان ابتدای کار تمامی آلایینده ها و باکتری ها از بین می برد. به لطف این سیستم خنک کننده حتی در صورت قطع جریان برق، یخچال می تواند تا 25 ساعت سرما را درون خود نگه دارد و از فساد محتویات یخچال ممانعت به عمل می آورد.

از شر برفک و برفک زدایی رهایی یابید!

یخچال دو قلو GSN36-KSV36 از سری یخچال هاییست که مجهز به سیستم برفک زدایی است. برفک زمانی صورت می گیرد که رطوبت حاصل از مواد غذایی دچار تبرد شود و به صورت برفک در بیاید. اما این یخچال دوقلو با و وجود یک سیستم مرکزی، رطوبت حاصل از مواد غذایی و میوه ها گرفته می شود و اجازه نمی دهد تا این رطوبت دچار انجماد شود. با این ابتکار دیگر از برفک و برفک زدایی دستس خبری نیست!!

GSN36-KSV36

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GSN36VL3PG_KSV36VW30

مشخصات

گنجایش یخچال
346
گنجایش فریز
242
ارتفاع
186 سانتی متر
عمق با در
65 سانتی متر
پهنا
60 سانت متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
وزن
فریزر 67.244
یخچال 68.882
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
دوقلو
لامپ یخچال
Eclairage LED
یخ ساز خودکار
دارد
یخچال
GSN36VL3PG_KSV36VW30
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
VITAFRESH
کنترل رطوبت
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
هر کدام یک درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
7 قفسه شیشه ای
1 قفسه مخصوص لبنیات
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه شیشه ای
طبقه نگه داری تخم مرغ و بطری
تعداد طبقات درب فریزر
4 کشو (دارای 2 Big zone)
محفظه یخ
3 طبقه با قفسه شیشه ای
سایر توضیحات
قابلیت بدون برفک
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
346
گنجایش فریز
242
ارتفاع
186 سانتی متر
عمق با در
65 سانتی متر
پهنا
60 سانت متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
وزن
فریزر 67.244 <br /> یخچال 68.882
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
نوع یخچال
دوقلو
لامپ یخچال
Eclairage LED
یخ ساز خودکار
یخچال
GSN36VL3PG_KSV36VW30
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
حسگر دمای ECO
فن سرمای چندگانه
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
VITAFRESH
کنترل رطوبت
انجماد سریع
تعداد درب
هر کدام یک درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
7 قفسه شیشه ای<br /> 1 قفسه مخصوص لبنیات
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه شیشه ای<br /> طبقه نگه داری تخم مرغ و بطری
تعداد طبقات درب فریزر
4 کشو (دارای 2 Big zone) <br /> محفظه یخ<br /> 3 طبقه با قفسه شیشه ای
سایر توضیحات
قابلیت بدون برفک

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم