یخچال ساید بای ساید یونیوا 28 فوت مدلW60B1

ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید یونیوا 28 فوت مدلW60B1

  • دارای ظرفیت 28 فوت (576 لیتر)
  • دارای شدت صوتی 49 دسی بل
  • دارای هشدار درب و قفل کودک
  • دارای لیبل مصرف انرژی A++
  • واجد یخساز و آبریز هوشمند
  • توانایی اتصال به آب شهری
  • واجد سیستم چندگانه هوا 
  • دارای صفحه نمایش لمسی
  • واجد دارای هوم بار

ادامه مطلبShow less
30,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
W60B1A401M-A
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کلی ویژگی های کلی یخچال ساید بای ساید یونیوا 28 فوت مدلW60B1

یونیوا یک شرکت چینی است. این شرکت محصولاتی تولید می کنند که قیمت کمتری نسبت به برند های بازار دارد ولی از نظر کیفیت هم نیز چندان از آن ها پایین تر نیست و کارایی قابل قبولی دارد. محصولات این شرکت برای افرادی که قدرت خرید پایینی دارند بسیار مناسب است. یخچال ساید بای ساید 28فوت WB60B1 یکی از سری یخچال های ساید بای ساید است که روانه بازار شد. این یخچال برای خانواده های متوسط و نسبتا پرجمعیت می تواند جوابگو باشد.در کنار طراحی ساید بای ساید، وجود هوم بار نیز جلوه خاصی را ایجاد کرده می کند. گنجایش یخچال 28 فوت یا به دیگر سخن 574 بوده که سهم یخچال 334 لیتر و سهم 240 لیتر در نظر گرفته شده است. این یخچال توانایی اتصال به آب شهری را دارد. این بدین معنی است که شما می توانید بدون دخالت دست به آب تصفیه شده و یخ آماده در طول شبانه روز دسترسی داشته باشید. WB60B1 بسیار کم مصرف بوده به گونه که دارای برچسب مصرف انرژی A++ است. به همراه مصرف کم انرژی دوام بسیار بالایی دارد و می تواند سالیان سال برای شما عمر کند بدون اینکه افت کیفیت داشته باشد. سیستم هوای خنک ننده آن چندگانه بوده که برودت و سرماای مداومی را دریخچال به جریان در می آورد و تک تک نقاط یخچال را با سرمای خود پوشش می دهد. خلاصه اینکه دنبال یخچال کم مصرف و با دوام و کیفیت مقبول و صدالبته ارزان می خواهید خرید یخچال ساید بای ساید WB60B1 می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. حال جهت آشنایی بیشتر با یخچال ادامه متن را مطالعه فرمایید.

طراحی و دیزاین بیرونی 

یخچال ساید بای ساید یونیوا WB60B1 توام با کیفیت مرغوب، از ظاهر و دیزاین زیبایی برخوردار است.  لازم بذکر است که امروزه طراحی ساید بای ساید جزو پرطرفدار ترین طراحی یخچال به شمار می آید. در کنار طراحی ساید بای ساید، وجود هوم بار نیز به ظرافت وزیبایی های یخچال افزوده است که علاوه برزیبایی، کاربرد های بخصوص خود را دارد؛ وجود هوم بار به کاربر این امکان را می دهد تا بدون باز کردن کامل درب به موارد پرکاربرد دسترسی داشته باشند. اینگونه سرمای درون یخچال تا 50% حفظ می شود و از تلف شدن انرژی و افزایش فعالیت موتور جلوگیری می کند. در سمت مقابل آن دستگاه آبسردکن و یخساز قرار گرفته است که در بالای آن پنل لمسی مشهود است. لازم به ذکر است که این یخچال توانایی اتصال به آب شهری را دارد و اینگونه شما همواره به آب تصفیه شده-بدون پر کردن دستی--دسترسی خواهید داشت . دستگیره درب از جنس آلومنیوم است.

گنجایش و معماری درونی

گنجایش مسئله ایست که مشتریان بیشترین حساسیت را روی آن دارند. لازم به ذکر است که این یخچال برای خانواده های متوسط و حتی خانوداه های پرجمعیت طراحی شده است. ظرفیت خالص این یخچال ساید بای ساید 576 لیتر(28 فوت) بوده که سهم یخچال 334 لیتر و سهم فریزر 240 لیتر است. یخچال دارای 6 طبقه بوده که 2 عدد از آن را کشو تشکیل می دهد در آن طرف فریزر نیز دارای 5 طبقه که دو عدد از آنها را کشو تشکیل می دهد.خوبی این یخچال این است که شما می توانید انواع مواد را در آن قرار دهید. درب یخچال نیز دارای 4 طبقه است که امکان نگه داری سالم مواد مختلف مانند تخم مرغ، کره و مربا وشیشه های آبمیوه برای کاربر فراهم می آورد.

سیسم ضد برفک

یکی از بدی های یخچال های قدیمی وجود برفک بود که لازم بود هرچند وقت یکبار برفک زدایی شود که خود دردسر های زیادی لیجاد می کرد. اما یخچال ساید بای ساید WB60B1 اجاززه هر گونه برفک را نمی دهد. این یخچال دارای سیستم مرکزی است که با گرفتن رطوبت مواد غذایی، اجازه نمی دهد تا دچار انجماد شوند برفک ایجاد شود. این سیستم ضد برفک علاوه بر مبارزه با برفک از افت کیفیت مواد غذایی نیز جلوگیری می کند و از نشستن برفک بر روی محتویات درون یخخچال ممانعت به عمل می آورد.

حفظ طراوت و تازگی مواد با WB60B1

مهم ترین وظیفه یخچال حفظ کیفیت مواد است که یخچال ساید بای ساید WB60B1 که به خوبی از عهده آن بر آمده است. این یخچال ضامن کیفیت مواد غذایی شماست؛ وجود سیستم خنک کننده توانمند و موتور قدرتمند، همواره سرمای مورد نیاز برای حفظ مواد را فراهم می سازد و اجازه نمی دهد تا دچار افت کیفیت شوند. در مورد فریزر نیز بدانید که، با فعالیت مدوام خود محتویات را در اسرع وقت مکنجمد می کند. در کنار ظرفیت بالا و حفظ کیفیت، امکان ذخیره سازی مواد غذایی به خوبی فراهم آورده شده است این برای خانم های ایرانی یک آپشن فوق العاده است که هر ساله مواد زیادی را برای زمستان و پاییز ذخیره می کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
W60B1A401M-A

مشخصات

گنجایش یخچال
574
گنجایش کل به فوت
28 فوت
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
48 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
WB60B1
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد(11 لیتر)
حسگر دمای ECO
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
انجماد سریع
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4 طبقه و 2 کشو
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
3 طبقه و 2 کشو
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
574
گنجایش کل به فوت
28 فوت
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
48 کیلوگرم
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
WB60B1
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
دارد(11 لیتر)
حسگر دمای ECO
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
انجماد سریع
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4 طبقه و 2 کشو
تعداد طبقات درب یخچال
5 طبقه
تعداد طبقات درب فریزر
3 طبقه و 2 کشو

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم