یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو 5 درب 30 فوت مدلGR-X24FMKBL

مشخصات یخچال ال جی ساید بای ساید اینستاویو  5 درب 30 فوت GR-X24FMKBL

  • دارای گنجایش کلی 705 لیتر یا 30 فوت
  • دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
  • دارای ابعاد 1802x912x759میلی متر
  • دارای سیستم عیب یابی هوشمند
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای یخساز و آب سرد کن 
  • جنس بدنه استیل ضد زنگ
  • رنگ نقره ای 

ادامه مطلبShow less
69,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG Refeigerator GR-X24FMKBL
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ساید بای ساید Door In Door اینستاویو 5 درب 30 فوت ال جی GR-X24FMKBL

یخچال فریزر ساید بای ساید X24 یکی دیگر از محصولات خوش ساخت کمپانی ال جی می باشد. این یخچال در سال 2021 در کشور کره در رنگ نقره ای روانه بازار شد. ظرفیت کلی این یخچال 705 لیتر یا 30 فوت می باشد که اگر دارای خانواده پر جمعیتی هستید این یخچال فریزر به شما پیشنهاد داده می شود. از قابلیت هایی که یخچال فریزر ساید بای ساید از آن برخوردار می باشد Door In Door اینستاویو است.

این قابلیت این گونه می باشد که بر روی درب اصلی یخچال یک درب طراحی شده که بر روی آن یک پنل دیجیتال ساخته شده و می توانید بدون باز کردن یخچال از طریق آن یخچال را مشاهده کنید از مزیت های این درب می توان به کاهش مصرف برق و جلوگیری از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری کرد. یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی X24 دارای ویژگی و امکانات های بسیار ریادی می باشد که باعث شده است توجه دوستداران ال جی را به خود جلب کند از جمله: سیستم بدون برفک، سیستم تهویه بهداشتی، سرمایش سریع در یخچال، انجماد سریع در فریزر، قفل کودک، هشدار باز بودن درب، قابلیت اینستاویو، قابلیت Door In Door، قابلیت اتصال به موبایل، سیستم عیب یابی هوشمند، خنک کننده درب Door Cooling، خنک کننده چندگانه Multi Air Flow، سیستم هوشمند سازی Smart ThinQ، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh و پنل نمایش دیجیتال که این ویژگی ها این یخچال فریزر را از سایر یخچال های کمپانی ال جی متمایز کرده است.

با طراحی شیک و جذابی که برای این یخچال در نظر گرفته شده است شما می توانید آن را در هر کجای آشپزخانه که مطابق میل تان بود قرار بدهید و جلوه و نمای بسیار زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. کمپرسور این یخچال از نوع اینورتر خطی می باشد که دارای ویژگی های زیادی می باشد و به یخچال فریزر کمک می کند که خنک کنندگی خود را حفظ کند و از مصرف زیاد برق جلوگیری می کند.

طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید Door In Door اینستاویو 5 درب 30 فوت ال جی مدل GR-X24FMKBL

این یخچال فریزر دارای طراحی بسیار شیک و منحصر به فردی می باشد که توجه خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. این یخچال فریزر دارای ابعاد 759 1802x912x می باشد. یخچال فریزر ساید X24 دارای 5 درب می باشد که دو درب آن روبه بالا و دو درب آن رو به پایین هستند. درهای رو به بالا مربوط به بخش یخچال و درب های قسمت پایین مربوط به قسمت فریزر هستند همچنین بر روی درب

بالا در طرف راست یک درب دیگر طراحی شده است که به آن Door In Door گفته می شود در قسمت چپ نیز یک آب سرد کن طراحی شده است که دسترسی شما را به آب آشامیدن راحت تر می کند. در قسمت بالای آب سرد کن یک صفحه نمایشگر طراحی شده است که شما از طریق آن می توانید دمای یخچال، نمایش وضعیت فیلتر آب، قفل کودک، هشدار باز ماندن درب مشاهده کنید و آن ها را تنظیم کنید. جنس بدنه این یخچال از استیل می باشد که بسیار مقاوم است.

همان طور که می دانید یکی دیگر از چیز های که در ساخت یخچال فریزر بسیار قابل توجه می باشد طراحی دستگیره های آن است که در طراحی و زیبایی یخچال فریزر بسیار اهمیت زیادی دارد. دستگیره های این یخچال فریزر از نوع مخفی می باشد که زیبایی یخچال فریزر را چندین برابر کرده است. قسمت داخلی این یخچال فریزر ساید بای ساید از 3 طبقه و تعداد طبقات درب یخچال 6 عدد و کشوی یخچال 2 عدد می باشد که شما می توانید مواد غذایی مورد استفاده خود را در آن قرار بدهید. بخش فریزر از 4 طبقه و تعداد طبقات آن 6 عدد و تعداد کشوی آن 2 عدد می باشد که مواد غذایی فریزر شده خود را می توانید در آن قرار دهید. که جنس هر کدام از این قفسه ها و از شیشه حرارت دیده شده اند و می توانند وزن زیادی را تحمل کنند.

لامپ این یخچال فریزر از نوع LED می باشد که به طور خودکار هنگامی که یخچال را باز کردید روشن می شود و هنگامی که یخچال را بستید خاموش می شود. همان طور که می دانید در داخل یخچال ها یک سری قفسه و محفظه هایی برای قرار دادن مواد غذایی مختلف طراحی شده که شما می توانید قسمت زیادی را در یخچال برای موادغذایی های دیگر ذخیره کنید. در یخچال فریزر X24 قفسه هایی ماننده قفسه قابل تنظیم طراحی شده است. کاربرد این قفسه این گونه است که هنگامی شما بطری های نوشیدنی خود را در یخچال قرار می دهید

می توانید قفسه را تنظیم کنید و بطری هایی با اندازه های بزرگ و کوچک را در آن قرار دهید. یکی دیگر از محفظه هایی که در این یخچال به کار گرفته شده است فضای اضافی است. این فضا برای مواد غذایی که شما در طول روز از آن استفاده می کنید می توانید قرار دهید. شما می توانید با قرار دادن تخم مرغ ها در قفسه مخصوص تخم مرغ از شکستن آن ها جلوگیری کنید. با طراحی قفسه مخصوص میوه و سبزیجات شما می توانید میوه و سبزیجات مورد نیاز خود را در آن قرار دهید و فضای زیادی را برای مواد غذایی در یخچال ذخیره کنید.

کمپرسور اینورتر خطی یخچال فریزر ساید بای ساید Door In Door اینستاویو ال جی مدل X24

یکی از مهم ترین چیزهایی که در ساخت یخچال ها بسیار حائز اهمیت است کمپرسور آن می باشد. شرکت ال جی برای تولید یخچال هایی که روانه بازار می کند از کمپرسور اینورتر خطی استفاده می کند. طریق کار کردن این کمپرسور این گونه می باشد که از یک سری پیستون و میلنگ و... ساخته شده است که با استفاده از آن ها گاز مبرد R600a از لوله هایی به صورتی خطی می باشند به داخل یخچال می رساند. در فصل های سرد سال همان طور که می دانید هوا خنک می باشد کمپرسور به آرامی گاز خنک را داخل یخچال می کند. در فصل های گرم سال با شتاب زیاد گاز را وارد یخچال کرده و بعد از وارد کردن گاز خنک از طریق لوله هایی که به شکل خطی بودند، کمپرسور یخچال خاموش نمی شود بلکه به صورت اتوماتیک کار می کند.

مزیت هایی که این کمپرسور از آن برخوردار است:
1_کاهش صدای موتور
2 _کاهش مصرف برق
3_ جلوگیری از گرم کردن یخچال

قابلیت Door In Door

یکی دیگر از قابلیت هایی که کمپانی ال جی برای ساخت یخچال های از آن استفاده می کند قابلیت Door In Door می باشد. این قابلیت ها به گونه ای می باشد که بر روی درب اصلی یخچال یک درب دیگر طراحی شده است که شما می توانید آن را باز کنید و از مصرف زیاد برق جلوگیری کرد و از بیرون آمدن هوای سرد یخچال خودداری کرد.

قابلیت اینستاویو

از قابلیت های مهمی که در ساخت یخچال X24 به کار رفته است قابلیت اینستاویو می باشد این قابلیت این گونه می باشد که بر روی درب فرعی که در بالا توضیح داده شد یک پنل دیجیتال طراحی شده است که شما با دو بار ضربه زدن به آن می توانید آن را روشن کنید و داخل یخچال را مشاهده کنید.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

بعضی اوقات که درب یخچال را باز می کنید با بوهای بدی مواجه می شوید این بو ها حاصل میکروب و باکتری هایی می باشد که بر روی مواد غذایی داخل یخچال نشسته اند است اما دیگر لازم نیست شما نگران این بوهای بد باشید زیرا کمپانی ال جی برای محصولاتی که طراحی کرده است یک فیلتر بهداشتی  Hygiene Fresh  ابداع کرده است این فیلتر بهداشتی دارای 5 لایه است که هر کدام از آن ها برای از بین بردن میکروب و باکتری ها کاربرد دارند و داخل یخچال را تا 99.99% پاک سازی می کند.

فناوری هوشمند سازی Smart ThinQ

با پیشرفت تکنولوژی شرکت ال جی برای لوازم خانگی که طراحی می کنند فناوری های زیادی را قرار می دهند که این ویژگی ها باعث می شود که خریداران زیادی را به خود جذب کند. یکی از این فناوری های که برای یخچال فریزر X24 به کار گرفته شده است فناوری Smart ThinQ است. فناوری نامبرده این گونه است که شما می توانید از طریق تلفن همراه تان به یخچال متصل شوید و یخچال را از راه دور تحت کنترل خود قرار دهید. طریق کار کردن با این فناوری این گونه می باشد که شما باید وای فای تلفن همراه خود را روشن کرده و سپس برنامه Smart ThinQ را نصب کرده و از طریق آن مشخصات یخچال را وارد کنید و می توانید از راه دور به یخچال متصل شوید و دمای آن را کنترل کنید.

سیستم عیب یابی هوشمند

یکی دیگر از فناوری هایی که در ساخت یخچال ساید بای ساید X24 به کار گرفته شده است سیستم عیب یابی هوشمند است. شما می توانید از طریق تلفن همراه تان برنامه smart Diagnosis نصب کنید و اگر یخچال تان دچار هر گونه مشکل فنی شد از طریق این اپلیکیشن مشکلات آن را برطرف سازید و دیگر شما با نصب این برنامه لازم نیست که ساعت های طولانی منتظر باشید تا متخصص می آید و یخچال را خودتان تنظیم می کنید.

خنک کننده درب Door Cooling

از فناوری های که برای یخچال فریزر ساید X24 طراحی شده است سیستم خنک کننده درب Door Cooling می باشد. این فناوری هوای خنک را از طریق درب یخچال وارد یخچال کرده و هوای خنک را از بالا به پایین یخچال می دهد و باعث خنک کنندگی درب و سایر نقاط یخچال می شود.

خنک کننده چندگانه Multi Air Flow

از فناوری هایی که برای یخچال ساید بای ساید به کار گرفته شده است فناوری خنک کننده چندگانه  Multi Air Flow می باشد. این فناوری تمام یخچال را خنک می کند و باعث می شود که تمام یخچال فریزر خنک بودن خود را حفظ کند همچنین تمام مواد غذایی که در داخل یخچال قرار گرفته اند تازگی و رطوبت خود را حفظ کنند و تازگی و طراوت خود را حفظ کنند.

مشخصات کلی یخچال ال جی بالا پایین 3 درب 26 فوت مدل GN-A782HLHU

سرمایش سریع در یخچال فریزر

یکی دیگر از فناوری هایی که ساخت یخچال فریزر ساید بای ساید به کار درفته است سیستم سرمایش سریع می باشد. این سیستم به شما کمک می کند که هرگونه مواد غذایی که در یخچال فریزر خود قرار می دهید کمتر از 3 ساعت سرد شوند و به راحتی از آن استفاده کنید.

سیستم انجماد سریع در یخچال فریزر

سیستم انجماد سریع در فریزر به شما این امکان را داده است که مواد غذایی که داخل یخچال خود قرار می دهید را کمتر از 3ساعت انجماد کند و بدون این که مواد غذایی شما دچار یخ زدگی شوند مواد غذایی خود را با کیفیت و تازگی زیادتری استفاده کنید.

قفل کودک

یکی از دغدغه هایی که خانواده ها دارند این است که هنگامی که آن ها متوجه نمی شوند کودکان شان به سراغ یخچال برود و این کار برای کودک خطراتی را به وجود آورد اما کمپانی ال جی این نگرانی شما را برطرف کرده است و شما می توانید با پنل دیجیتالی که در قسمت بالای آب سرد کن قرار گرفته است قفل کودک یخچال را فعال کنید و دیگر نگران این موضوع نباشید.

هشدار باز بودن درب

یکی از دغدغه هایی که خانم ها دارند این است که گاهی اوقات که درب یخچال باز می کنند از یخچال چیزی را بیرون می آورند فراموش می کنند درب یخچال را ببندند اما با پیشرفت تکنولوژی دیگر لازم نیست نگران این مسئله باشید زیرا شرکت ال جی با قرار دادن زنگ هشدار درب شما را آگاه می کند که درب یخچال را ببندید.

سیستم بدون برفک No Forst

در دهه های اخیر مواد غذایی که در یخچال ها قرار می دادند دچار یخ زدگی می شدند زیرا این یخچال ها از سیستم بدون برفک برخوردار نبودند و مواد غذایی را از بین می بردند و دیگر نمی توانستیم از آن ها استفاده کنیم اما امروزه با پیشرفت فناوری شرکت های سازنده یخچال از جمله شرکت ال جی برای یخچال هایی که وارد بازار فروش می کند سیستم بدون برفک No Forst را ابداع کرده و می توانید با خیال راحت مواد غذایی خود را داخل یخچال فریزر قرار دهید بدون اینکه دچار یخ زدگی شوند.

یخساز و سایر امکانات

یکی دیگر از قابلیت هایی که این یخچال دارد یخ ساز است. نوع این یخساز اتوماتیک می باشد و یخی که برای شما درست می کند از نوع حبه ای و خورد کی باشد و شما دیگر نگران این نیستید که یخ حاضر در یخچال را ندارید زیرا هر موقعی که شما بخواهید می توانید برای نوشیدنی های خود یخ استفاده کنید. یخ هایی که درست می کند در قسمت زیر یخ ساز قرار می گیرد.
یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مدل X24 از مخزن آب برخوردار می باشد و شما می توانید آب آشامیدنی خود را در مخزن ذخیره کنید همچنین دارای سیستم تصفیه آب و اتصال به آب شهری می باشد.

جمع بندی کلی

یخچال ها یکی از مهم ترین وسایل برقی خانگی به حساب می آیند که باید در خریدن آن دقت بسیار زیادی کنیم. یخچال ال جی ساید بای ساید Door In Door اینستاویو 5 درب 30 فوت GR-X24FMKBL دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیادی می باشد که نظر هر خریدار را به خود جذب می کند. با توجه به امکاناتی که در بالا راجع به یخچال فریزر ساید بای ساید گفته شد برای خانواده هایی که دارای جمعیت زیادی می باشند گزینه بسیار خوبی به شمار می آید و می توانید آن را از سایت اصلی کالا خریداری کنید. از مهم ترین تکنولوژی هایی که برای ساخت این یخچال به کار رفته است قابلیت اینستاویو Door In Door است که این یخچال را از سایر یخچال های دیگر کمپانی ال جی متمایز کرده است.
مسئولیت سایت ما معرفی بهترین لوازم به شما می باشد و هر گز از محصولاتی که از جانب سایت اصلی کالا به شما معرفی می شود هرگز پشیمان نخواهید شد. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره هایی که در پایین درج شده اند در اطلاع باشید تا کارشناسان مجرب ما شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG Refeigerator GR-X24FMKBL

مشخصات

گنجایش یخچال
705 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
1802 میلی متر
عمق با در
759 میلی متر
پهنا
912 میلی متر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
167 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
جا یخی چرخشی متحرک
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
6 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
6 عدد
سایر توضیحات
دارای گنجایش کلی 705 لیتر یا 30 فوت
دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
دارای ابعاد 1802x912x759میلی متر
دارای سیستم عیب یابی هوشمند
مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
دارای یخساز و آب سرد کن
جنس بدنه استیل ضد زنگ
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
705 لیتر
گنجایش کل به فوت
30 فوت
ارتفاع
1802 میلی متر
عمق با در
759 میلی متر
پهنا
912 میلی متر
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
167 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
فن سرمای چندگانه
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
جا یخی چرخشی متحرک
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
5 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
6 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
6 عدد
سایر توضیحات
دارای گنجایش کلی 705 لیتر یا 30 فوت<br /> دارای فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh<br /> دارای ابعاد 1802x912x759میلی متر<br /> دارای سیستم عیب یابی هوشمند<br /> مجهز به کمپرسور اینورتر خطی<br /> دارای یخساز و آب سرد کن <br /> جنس بدنه استیل ضد زنگ

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم