یخچال فرنچ سامسونگ 28 فوت مدل RF67QESL1

مشخصات یخچال سامسونگ فرنچ 3 درب 28 فوت مدل RF67QESL1

  • مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال 
  • سیستم انجماد سریع
  • هشدار باز ماندن درب 
  • سیستم قفل کودک
  • سیستم دوگانه خنک کننده Twin Cooling
  • قابلیت EZ-Open
  • سیستم روشنایی LED
  • دارای ابعاد 817x1780x825 میلی متر 
ادامه مطلبShow less
62,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung Refrigerator RF67QESL1
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات


مشخصات کلی یخچال سامسونگ فرنچ 3 درب 28 فوت مدل RF67QESL1

یخچال فرنچ RF67 یکی از محصولات شرکت سامسونگ ساخت کشور کره می باشد که در رنگ سیلور وارد بازار کرده شده است. این یخچال دارای گنجایش کلی 28 فوت یا 564 لیتر می باشد. اگر دارای خانواده پرجمعیت هستید یخچال فرنچ RF67 به شما توصیه می شود. موتور این یخچال فریزر از نوع اینورتر دیجیتال می باشد که دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

همان طور که می دانید یکی از زیباترین عواملی که در طراحی آشپزخانه مهم می باشد نوع چیدمان لوازم خانگی می باشد. شما می توانید یخچال فرنچ RF67 را باتوجه به طراحی شیک و منحصر به فردی که برای آن در نظر گرفته شده است مطابق به سلیقه خود قرار دهید و به آشپزخانه شما زیبایی بسیار زیادی می دهد. یکی دیگر از فناوری های پیشرفته که برای یخچال فرنچ در نظر گرفته شده است کمپرسور اینورتر دیجیتال می باشد.

این کمپرسور دارای مزیت های زیادی از جمله: دوام بیشتر، سر و صدای کمتر، صرفه جویی در انرژی است که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.یخچال فرنچ دارای ویژگی و امکانات زیادی همچون: قفل کودک، هشدار باز ماندن درب، سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow، سیستم خنک کننده Twin Cooling، سیستم انجماد سریع، سیستم روشنایی LED، پنل دیجیتال LED و.. که در ادامه به توضیح بیشتر آن ها می پردازیم.

طراحی یخچال سامسونگ فرنچ 3 درب 28 فوت مدل RF67QESL1

یکی از زیباترین محصولاتی که شرکت سامسونگ آن را طراحی کرده است یخچال فرنچ RF67 می باشد. این یخچال دارای رنگ نقره ای و بدنه استیل ضد زنگ می باشد که بر روی قسمت خارجی آن یک آب سرد کن طراحی شده است که این آب سرد کن می تواند دسترسی شما را به نوشیدن آب آسان تر کند. یخچال فریزر دارای 3 درب می باشد که 2 درب آن در بالا که مربوط به بخش یخحچال می باشد به صورت ساید باز می شوند و درب قسمت پایین که مربوط به فریزر می باشد به صورت کشوی باز می شود این طراحی زیبای یخچال باعث شده است که جذابیت و زیبایی یخچال را چندین برابر کند.

قسمت داخلی یخچال از 3 طبقه و 2 کشو و تعداد طبقات درب آن از 6 عدد ساخته شده است که شما می توانید مواد غذایی و بطری های نوشیدنی و میوه و سبزیجات خود را در آن قرار دهید. قسمت فریزر نیز از یک سری قفسه و کشو طبقه ساخته شده است که شما می توانید مواد غذایی فریز شده خود را در ان قرار دهید.این یخچال دارای محفظه ها و کشوی های مخصوصی برای نگهداری سایر مواد غذایی شما است.

یکی از این کشو ها کشوی نگهداری از میوه و سبزیجات است شما با قرار دادن میوه و سبزیجات خود در آن می توانید از خراب شدن و عوض شدن طعم میوه و سبزیجات خود جلوگیری کنید.یکی دیگر از کشو هایی که در این یخچال طراحی شده است کشوی نگهداری محصولات لبنی است که شما می توانید مواد غذایی که برای صبحانه از آن ها استفاده می کنید ماننده کره، پنیر و.. را در آن قرار دهید. برای یخچال فریزر RF67 یک پنل دیجیتال طراحی شده است که شما می توانید بر روی آن کنترل دمای یخچال، هشدار باز ماندن درب، قفل کودک و سایر اطلاعاتی که مربوط به یخچال است را مشاهده و تنظیم کنید.


فناوری فرنچ Door در یخچال سامسونگ RF67

شرکت سامسونگ با فناوری فرنچ راحتی و آسایش را به خانه های شما به ارمغان آورده است.این مدل یخچال نه تنها از لحاظ ظرفیت بالایی می باشد بلکه از لحاظ خنک کنندگی هم بسیار حائز اهمیت است که این فناوری موجب سالم ماندن مواد غذایی می باشد. فرنچ Door دسترسی شما را به یخچال بسیار راحت تر کرده است همچنین گنجایش بسیار زیادی نسبت به یخچال های مشابه خود دارد و برای هر نوع از مواد غذایی که شما در آن قرار می دهید قسمت جداگانه ای طراحی شده است.

کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال فرنچ 3 درب 28 فوت مدل RF67QESL1

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های هر یخچال بخش فنی یا کمپرسور آن می باشد. کمپرسور در یخچال نقش بسیار مهمی دارد که هنگام خرید یخچال باید به نوع کمپرسور آن بسیار توجه کرد. به طور کلی برای ساختن یخچال ها از چندین نوع کمپرسور استفاده می شود اما شرکت ال جی و شرکت سامسونگ از بهترین نوع کمپرسور استفاده می کنند.

شرکت سامسونگ برای یخچال هایی که می سازد از کمپرسور اینورتر دیجیتال بهره می برد. این کمپرسور وظیفه رساندن هوای سرد را به یخچال دارد. یخچال فریزر RF67 نیز از کمپرسور اینورتر دیجیتال سهیم است. کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال ها به طور خودکار گاز خنک کننده را به یخچال می رساند. نوع گاز که در خنک کردن یخچال ها کاربرد دارد گاز R600a است که یکی از گاز هایی می باشد که هیچ گونه آسیبی به محیط زیست نمی رساند. مزیت هایی که این کمپرسور دارد از جمله: دوام طول عمر بیشتر، سرو صدای کمتر، صرفه جویی در مصرف برق با توجه به این ویژگی ها که این کمپرسور از آن برخوردار است شرکت سامسونگ آن را تا 10 سال گارانتی کرده است.

سیستم بدون برفک No Frost

یکی از فناوری هایی که امروزه برای ساخت یخچال ها از آن بهره می گیرند سیستم بدون برفک No Frost است. این سیستم اجازه نمی دهد مواد غذایی که در فریزر قرارمی دهید دچار یخ زدگی شوند یخی را که تولید می کند از طریق لوله های یخچال سریع به قسمت کمپرسور می رساند و آن را تبخیر می کند و به بخار تبدیل می شود. اما در دهه های گذشته مواد غذایی که در یخچال قرار می گرفتند به دلیل این که یخچال ها از فناوری ضد برفک برخوردار نبودند دچار یخ زدگی می شدند و قابل استفاده نبودند. یخچال فریزر RF67 از این ویژگی مهم برخوردار است و شما می توانید با خریدن این محصول پر کاربرد از این فناوری بهره مند شوید.

سیستم قفل کودک

یکی از قابلیت هایی که در یخچال فرنچ به کار رفته است سیستم قفل کودک می باشد. این سیستم به شما کمک می کند که یخچال تان را از خراب کاری های کودکان تان در امان قرار دهید و با استفاده از پنل دیجیتال که بر روی یخچال قرار گرفته آن را قفل کنید و اجازه ندهید که کودکانتان به آن دست بزنند. یکی از دغدغه هایی که بیشتر خانم ها دارند این است که کودکشان در هنگامی که آن ها متوجه نیستند به سراغ یخچال برود و خراب کاری کند اما در یخچال فرنچ با طراحی این فناوری دیگر لازم نیست که دیگر نگران این موضوع باشند.

سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow

یکی از فناوری های که در ساخت یخچال فرنچ RF67 به کار رفته است فناوری سیستم جریان هوای چندگانه می باشد. همان طور که از نامش پیداست این فناوری هوای پاکیزه را در تمام نقاط یخچال به جریان در می آورد و تمام یخچال را پاکیزه نگه می دارد. این سیستم باعث جلوگیری از به وجود امدن بوی نامطبوع در یخچال می شود و مواد غذایی که از آن استفاده می کنید طراوت و تازگی خود را حفظ می کنند.

هشدار باز بودن درب

یکی دیگر از فناوری هایی که در یخچال فرج به کار رفته است هشدار باز بودن درب است. که این فناوری به شما کمک می کند که هر وقتی فراموش کردید که درب یخچال را ببندید با طراحی آژیری که در آن به کار رفته است شما را مطلع می کند که درب یخچال را باز گذاشته اید. این فناوری با پیشرفت تکنولوژی وارد یخچال ها شد و یخچال هایی که در گذشته از ان استفاده می کردند از همچین نوع فناوری برخوردار نبود. همچنین این ویژگی که در یچال ها به کار می گیرند از مصرف زیاد برق جلوگیری می کند.

سیستم روشنایی LED

از فناوری هایی که برای یخچال ها به کار می بردند سیستم روشنایی است. سیستم روشنایی خود به دو نوع تقسیم می شود یکی از آن ها روشنایی LED و دیگری روشنایی LCD می باشد. در یخچال فریزر RF67 برای سیستم روشنایی از نوع LED استفاده شده است. هنگامی که شما درب یخچال را باز می کنید به طور یخچال روشن می شود و هنگامی که درب یخچال را بستید خاموش می شود.


سیستم خنک کننده دوگانه Twin Cooling

سیستم خنک کننده دوگانه در یخچال فریزر سامسونگ به صورت جداگانه با استفاده از دو اپراتور مجزا محفظه هایی که در داخل یخچال قرار دارد را خنک می کند. این اپراتور های مجزا علاوه بر خنک کنندگی یخچال می شود باعث می شود که سراسر یخچال به صورت یکنواخت در آن هوا جریان پیدا کند. این فناوری یکی دیگر قابلیت هایی می باشد که یخچال سامسونگ RF67 از آن برخوردار است.

سیستم انجماد سریع در فریزر

یکی از فناوری های که در یخچال سامسونگ به کار گرفته شده است سیستم انجماد سریع می باشد. این سیستم این امکان را دارد که مواد غذایی که شما در یخچال جهت انجما قرار می دهید را برای کمتر از 3 ساعت انجماد می کن بدون این که مواد غذایی دچار یخ زدگی شوند یا هر گونه آسیبی به آن ها وارد شود.

قابلیت EZ-Open در یخچال فرنچ

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین چیزهایی که به یخچال فریزر زیبایی می بخشد نوع دستگیره های آن می باشد. دستگیره های این یخچال از نوع نواری می باشند و شما بدون اینکه فشاری به یخچال وارد کنید می توانید درب یخچال را به راحتی باز کنید. همچنین لازم نیست دیگر نگران لکه گیری یخچال باشید زیر جنس بدنه آن ضد لک می باشد.

فناوری عیب یابی هوشمند

یکی دیگر از فناوری هایی که در یخچال های امروزه به کار می رود فناوری عیب یابی هوشمند است. نحوه استفاده از این فناوری به گونه ای می باشد که شما از طریق گوشی همراه تان می توانید برنامه عیب یابی هوشمند را نصب کنید و از طریق آن متوجه مشکلات یخچال خود باشید و دیگر لازم نیست که منتظر بمانید که متخصص بیایید.


جمع بندی کلی

یخچال سامسونگ فرنچ 3 درب 28 فوت مدل RF67QESL1 یکی از بهترین مدل های سامسونگ است که با کوله باری از قابلیت و امکانات وارد بازار شده است. اگر دارای خانواده پرجمعیتی هستید این یخچال به شما توصیه می شود . با توجه به امکانات و ویژگی هایی که گفته شد شما می توانید یخچال فرنچ RF67 را با اطمینان کامل از سایت ما خریداری کنید. مسئولیت سایت اصلی کالا این است که محصولاتی که دارای بهترین کیفیت باشند را به شما معرفی می کند. برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره هایی که در پایین درج شده است تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung Refrigerator RF67QESL1

مشخصات

گنجایش یخچال
564 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
1780 میلی متر
عمق با در
817 میلی متر
پهنا
825 میلی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
106 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
فرنچ 3 درب
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
سامسونگ
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
کنترل الکترونیکی
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
جا یخی چرخشی متحرک
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
3 عدد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
6 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
6 عدد
سایر توضیحات
مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال
سیستم انجماد سریع
هشدار باز ماندن درب
سیستم قفل کودک
سیستم دوگانه خنک کننده Twin Cooling
قابلیت EZ-Open
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
564 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
1780 میلی متر
عمق با در
817 میلی متر
پهنا
825 میلی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
106 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
نوع یخچال
فرنچ 3 درب
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
سامسونگ
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
کنترل الکترونیکی
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
جا یخی چرخشی متحرک
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
3 عدد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
6 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
6 عدد
سایر توضیحات
مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال <br /> سیستم انجماد سریع<br /> هشدار باز ماندن درب <br /> سیستم قفل کودک<br /> سیستم دوگانه خنک کننده Twin Cooling<br /> قابلیت EZ-Open

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم