یخچال بالا پایین ال جی 26 فوت مدل GC-F689BLDN

مشخصات یخچال ال جی بالا پایین 2 درب  مدل GC-F689BLDN

  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
  • قابلیت هشدار باز ماندن درب
  • قابلیت انجماد سریع در فریزر
  •  دارای جریان هوای  چندگانه
  • قابلیت هشدار باز بودن درب
  • دارای سیستم ضد برفک
  • دارای فیلتر بهداشتی
  • بالا یخچال پایین فریزر
  • 26 فوت

ادامه مطلبShow less
24,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

مرجع:
LG Refrigerator GC-F689BLDN
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات


مشخصات کلی یخچال ال جی بالا پایین 2 درب 26 فوت مدل GC-F689BLDN

یکی از محصولات خوش ساخت کشور ال جی یخچال فریزر 689 می باشد. این یخچال با کوله باری از قابلیت و امکاناتی بسیاری روانه بازار شده است. یخچال فریزر بالا پایین در سال 2019 در رنگ نقره در کشور کره ساخته شده است. گنجایش کلی این یخچال 446 لیتر یا 26 فوت می باشد و برای خانواده های 3 تا 4 نفره گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید یخچال به آن توجه می شود نوع طراحی یخچال می باشد.

با طراحی زیبایی که برای این یخچال در نظر گرفته شده است شما می توانید آن را مطابق سلیقه خود در هر کجایی که مطابق میل تان بود قرار دهید. موتور این یخچال از نوع کمپرسور اینورتر خطی می باشد که برای یخچال فریزر بسیار مزیت دارد. از مزیت های این کمپرسور می توان به کاهش مصرف برق، پایین آوردن صدا و جلوگیری از گرم کردن یخچال نام برد.

ویژگی و امکانات که این یخچال از آن ها برخوردار می باشد آن را نسبت به یخچال های دیگر شرکت ال جی متفاوت قرار داده است. از این امکانات می توان به سیستم بدون برفک No Frost، انجماد سریع در فریزر، قفل کودک، هشدار باز بودن درب، سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، سیستم عیب یابی هوشمند و صفحه نمایش LED اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آن ها می پردازیم.

طراحی یخچال ال جی بالا پایین مدل GC-F689BLDN

یکی از بهترین مدل هایی که شرکت ال جی در سال های اخیر آن را ساخته است یخچال 689 است. با طراحی زیبایی که برای آن به کار رفته است زیبایی خود را به تمام کاربرانبه نمایش می دهد. با توجه به امکانات و ویژگی هایی که این یخچال از آن برخوردار است مورد پسند خریداران شده است. طراحی بیرونی این یخچال این گونه می باشدکه دارای دو درب می باشد که درب قسمت بالا مربوط به بخش فریزر می باشد و درب پایین مربوط به قسمت فریزر می باشد.

بر روی درب بالا یک آب سرد کن طراحی شده است که دسترسی شما را به آب آشامیدن آسان کرده است. یکی از مهم ترین چیزهایی که در زیبایی بیرونی یخچال بسیار حائز اهمیت می باشد طراحی نوع دستگیره درب یخچال می باشد. دستیگره های این درب از نوع نواری می باشند و با قابلیتی که در این یخچال به کار رفته است دیگر لازم نیست که هیچ گونه فشاری به درب یخچال وارد کنید یخچال را باز کنید.

جنس بدنه این یخچال از نوع استیل ضد زنگ است که در برابر آسیب و هرگونه فشار و ضربه ای بسیار مقاوم می باشد. طراحی بیرونی این یخچال این گونه می باشد که دارای 3عدد می باشد که می توانید بر روی آن مواد غذایی خود را قرار دهید. دارای 1 کشو است که شما می توانید میوه و سبزیجات خود را در آن قرار دهید. طبقات درب یخچال 4 عدد می باشد که شما می توانید در درون آن بطری های نوشیدنی خود را قرار دهید.

قسمت فریزر این یخچال از یک 4 کشو ساخته شده است که مواد غذایی فریز شده خود را می توانید درون آن قرار دهید. و درب آن فاقد هیچ گونه طبقاتی نمی باشد که با توجه به این موضوع می توان متاسفانه به یکی از معایب این یخچال اشاره کرد. فضای داخلی این یخچال از لامپLED برخوردار است که به طور خودکار کار می کند و هر وقتی شما یخچال را باز کردید می توانید داخل یخچال را روشن تر مشاهده کنید و هر وقتی که درب یخچال را بستید خاموش شود.

کمپرسور اینورتر خطی در یخچال ال جی بالا پایین 2 درب 26 فوت مدل 689

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت هر یخچال کمپرسور آن می باشد. در یخچال هایی که شرکت ال جی می سازد کمپرسور استفاده شده از نوع اینورتر خطی می باشد. کمپرسور خطی به این گونه است که از یک سری پیستون و میلنگ ساخته شده است که گاز خنک R600a را در لوله هایی که به شکل خطی امتداد پیدا کرده اند به یخچال می رساند و عملکرد این کمپرسور در فصل گرم این گونه می باشد که با شتاب کار می کند و سرما را به سرعت وارد یخچال می کند ولی فصل سرد سال با سرعت بسیار کتری کار می کند و به صورت خودکار خاموش می شود و دوباره روشن می شود و گاز را وارد یخچال می کند. این کمپرسور دارای مزیت هایی همچون: صرفه جویی در مصرف برق، جلوگیری از سوختن کمپرسور دارد که باعث شده است شرکت ال جی از این کمپرسور استفاده کند.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

از فناوری های نوینی که امروزه در ساخت یخچال به کار می رود فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh است. کاربرد این فیلتر این گونه می باشد که از 5 لایه تشکیل شده است که هر کدام از این لایه ها وظیفه این دارند که از بوی بدی که بر روی مواد غذایی می نشینند جلوگیری کنند و مواد غذایی طراوت و تازگی خود را حفظ کند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که درب یخچال را باز کرده باشید اما بوی بدی به مشام تان بخورد این بوی بد حاصل نشستن میکروب ها و باکتری هایی است که بر روی مواد غذایی نشسته باشند. اما دیگر لازم نیست که نگران این موضوع باشید زیرا با طراحی فیلتر بهداشتی بر روی یخچال ال جی 689 این مشکل شما را بر طرف می کند.

هشدار باز بودن درب

یکی از دغدغه هایی که خانم های خانه دار درند این است که هنگامی که درب یخچال را باز می کنند به هر دلیلی که شده باشد فراموش کنند درب یخچال را ببندند اما دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشند زیرا با طراحی یک آژیر در قسمت پنل نمایشگر یخچال ال جی 689 به شما یاد آوری می شود که درب یخچال را ببندید و از بیرون آمدن هوای سرد یخچال و کاهش مصرف انرژی جلوگیری می کند.

قفل کودک

یکی دیگر از نگرانی هایی که خانواده ها دارند این است که کودکانشان به سراغ یخچال بروند و خراب کاری کنند. اما با طراحی قفل کودک بر روی یخچال ال جی مدل 689 دیگر لازم نیست که نگران این موضوع باشند زیرا با طراحی قفل کودک بر روی پنل دیجیتال از این مشکل جلوگیری می کند و نگرانی آن ها را برطرف می کند.

جریان هوای چندگانه  Multi Air Flow

یکی از فناوری هایی که در یخچال 689 به کار گرفته شده است سیستم هوای چندگانه  Multi Air Flow است.همان طور که از نامش پیداست هوای خنک را به تمام یخچال قفسه ها و کشو ها به صورت یکسان به جریان در می آورد. با پخش هوای یکسان به تمام نقاط یخچال مواد غذایی که در یخچال از میوه و سبزیجات تا گوشت و ماهی و.. برای مدت طولانی بدون از دست دادن طعم و بو در یخچال باقی می مانند.

سیستم انجماد سریع

از فناوری هایی که می توان در یخچال 689 از آن نام برد فناوری انجماد سریع است. این سیستم در بخش فریزر به کار گرفته شده است که با قرار دادن مواد غذایی خود در آن کمتر از 3 ساعت انجماد کنند و به طوری که اصلا طراوت و تازگی مواد غذایی از دست نرود.

صفحه نمایش LED

یکی از فناوری های دیگر که در ساخت یخچال 689 به کار گرفته شده صفحه نمایش LED است. این فناوری باعث شده که شما با استفاده از آن دمای یخچال،دمای فریزر، قفل کودک، هشدار باز بودن درب را تنظیم کنید.

کشوی تعادل رطوبت

یکی از مشکلاتی که در یخچال ها در گذشته وجود داشت این بود که مواد غذایی که در درون قرار گرفتند زود هنگام خراب می شدند اما امروزه برای رفع کردن این مشکل شرکت ال جی برای یخچال هایی که وارد بازار می کند یک کشوی حفظ رطوبت را طراحی کرده است که دیگر موادغذایی و میوه و سبزیجات مورد نظر شما خراب و فاسد نمی شوند.

امکان اتصال به گوشی

با پیشرفت فناوری ها امروزه لوازمی که ما از آن ها استفاده می کنیم دارای ویژگی های بسیار زیادی می باشند. از جمله این فناوری می توان به امکان اتصال به گوشی همراه رانام برد. شما می توانید یخچال را به تلفن همراه خودتان وصل کنید و فناوری های جدید یخچال تان را از طریق گوشی مشاهده کنند.

سیستم بدون برفک No Frost

یکی از فناوری هایی که امروزه در ساخت یخچال ها از آن استفاده می کنند فناوری ضد برفک  No Frost می باشد. این سیستم باعث شده است که مواد غذایی درون یخچال دچار یخ زدگی نشوند و همچنان تازگی و طراوت خود را حفظ کنند. یخچال 689 از این فناوری برخوردار می باشد که باعث شده جذابیت این یخچال را چندین برابر کند.

جمع بندی

یکی از مهم ترین وسایلی که در تمام خانه ها بسیار مهم است و زندگی بدون آن محال است یخچال می باشد. یخچال ال جی بالا پایین 2 درب 26 فوت مدل GC-F689BLDN یکی از بهترین محصولات شرکت ال جی می باشد که شما می توانید آن را از طریق سایت اصلی کالا تهیه کنید. با توجه به ظرفیت و ویژگی هایی که این یخچال از آن ها برخوردار است برای کسانی که قصد دارند که جهیزیه تهیه کنند یا خانواده هایی که جمعیت آن ها 3 تا 4 نفر می باشد گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. برای جابه جایی در زمان اسباب کشی  بسیار راحت می باشد. همچنین مناسب آشپزخانه های کوچک است که جای کمتری اشغال می کند. برای اطلاعات بیشتر با شماره های پایین در ارتباط باشید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG Refrigerator GC-F689BLDN

مشخصات

گنجایش یخچال
446 لیتر
گنجایش کل به فوت
26 فوت
ارتفاع
1850 میلی متر
عمق با در
740 میلی متر
پهنا
705 میلی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
بالاپایین
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
4 عدد
سایر توضیحات
مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
قابلیت هشدار باز ماندن درب
قابلیت انجماد سریع در فریزر
دارای جریان هوای چندگانه
قابلیت هشدار باز بودن درب
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
446 لیتر
گنجایش کل به فوت
26 فوت
ارتفاع
1850 میلی متر
عمق با در
740 میلی متر
پهنا
705 میلی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
بالاپایین
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
4 عدد
سایر توضیحات
مجهز به کمپرسور اینورتر خطی<br /> قابلیت هشدار باز ماندن درب<br /> قابلیت انجماد سریع در فریزر<br /> دارای جریان هوای چندگانه<br /> قابلیت هشدار باز بودن درب

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم