یخچال بالا پایین ال جی 26 فوت مدل GN-A782HLHU

مشخصات  یخچال ال جی   3 درب 20 فوت مدل GN-A782HLHU

  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی 
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • فیلتر بهداشتی Hygine Fresh
  • هوشمند سازی Smart ThinQ
  • قابلیت Door Cooling
  • هشدار باز ماندن درب
  • قفل کودک
  • 26 فوت 
  • 3 درب
ادامه مطلبShow less
34,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG Refrigerator GN-A782HLHU
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ال جی بالا پایین 3 درب 26 فوت مدل GN-A782HLHU

یکی از یخچال های خوش فروش شرکت ال جی یخچال 782 می باشد. این یخچال در سال 2020 در کشور کره تحت نظر شرکت ال جی و مونتاژ کشور اندونزی روانه بازار شده است. کمپرسور این یخچال از نوع اینورتر خطی می باشد. این اینورتر برای یخچال ها بسیار مزیت های زیادی دارد مانند پایین آوردن دمای یخچال، پایین آوردن صدای یخچال به طوری که صدای آن در هنگام کار به 40 دسی بل می رسد که این صدا آن قدر کم می باشد که غیر قابل شنیدن می باشد. این یخچال نیز همانند یخچال های دیگر شرکت ال جی دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیادی است مانند انجماد سریع در فریزر، قفل کودک، هشدار باز بودن درب، قفسه مخصوص تخم مرغ، قفسه قابل تنظیم، محفظه مخصوص میوه و سبزیجات، قابلیت Door In Door، تکنولوژی Door Cooling جهت سرمای سریع تر به مواد غذایی موجود در یخچال، سیستم خنک کننده Multi Air Flow، کشوی Fresh Zone مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، سیستم ضد برفک No Frost، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh که محبوبیت آن را چند برابر کرده اند.
یکی از قابلیت هایی که در این یخچال بسیار مهم است و می توان گفت اصلی ترین دلیل محبوبیت این یخچال بین دوستداران ال جی می باشد قابلیت Door In Door می باشد. این قابلیت این گونه می باشد که یک درب فرعی بر روی درب اصلی یخچال ساخته شده است که می توان از طریق آن قسمتی از یخچال را مشاهده کنید و از طریق آن می توانید میوه و سبزیجات مورد نظر خود را بردارید و از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال و مصرف زیاد برق جلوگیری کنید.

مشخصات کلی یخچال ال جی بالا پایین 3 درب 26 فوت مدل GN-A782HLHU

طراحی یخچال ال جی 3 درب 26 فوت مدل 782

این یخچال دارای 3 درب می باشد که یکی از آن ها در قسمت بالا و درب قسمت پایین مربوط به قسمت فریزر می باشد. بر روی درب سمت بالا یک درب دیگر طراحی کرده اند که شما می توانید از طریق آن به داخل یخجال دسترسی داشته باشد و بخشی از یخچال را مشاهده کرده و مواد غذایی خود را بردارید. این یخچال دارای ابعاد 780x1800x739x میلی متر می باشد که شما می توانید با توجه به ظرفیتی که آشپزخانه خودتان دارد آن را خریداری کنید. با طراحی شیک و جذابی که برای این یخچال در نظر گرفته شده شما می توانید آن را مطابق میل و سلیقه خود در هر کجای آشپزخانه که خواستید قرار دهید. یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که زیبایی این یخچال را چندین برابر کرده است طراحی دستگیره های این درب می باشد. دستگیره های این در به شکل هلالی می باشد و به یخچال نمای بسیار زیبایی می دهد. شما می توانید بدون یک ذره فشار درب یخچال را از  آن طریق  باز کنید. طراحی داخلی این یخچال این گونه می باشد که دارای 3 طبقه می باشد

جهت قرار داردن مواد غذایی مورد نیاز شما و دارای 2 کشو است که شما می توانید در آن ها میوه و سبزیجات قابل استفاده خود را در آن قرار دهید. درب این یخچال دارای 2 طبقه می باشد که جهت قرار دادن بطری های نوشیدنی شما طراحی شده است. قسمت فریزر این یخچال از 1 طبقه ساخته شده است و طبقات درب آن 2 عدد است که بر روی آن شما می توانید مواد غذایی فریز شده خود را قرار دهید. نوع لامپ داخل یخچال از نوع LED می باشد که شما هر وقتی که درب یخچال را باز کردید به طور خودکار داخل یخچال روشن می شود و داخل یخچال را روشن تر مشاهده کنید. و این نوع از لامپ در صرفه جویی برق بسیار کاربرد دارد. یخچال 782 دارای یخساز دستی داخل یخچال می باشد که نوع یخ های تشکیل دهنده آن به شکل حبه ای است. این یخچال فریزر دارای یک سری کشو و محفظه جهت قرار دادن سایر مواد غذایی و که در ادامه بیشتر راجع به آن ها می پردازیم.

کمپرسور اینورتر خطی در یخچال فریزر ال جی مدل GN-A782HLHU

همان طور که می دانید بخش کمپرسور یخچال یکی از مهم ترین بخش های یخچال محسوب می شود. شرکت ال جی یخچال هایی با فناوری اینورتر خطی تولید و وارد بازار کرده است. کارکرد این کمپرسور به این شیوه است که کمپرسور با پیستونی که در آن جهت فشرده سازی و کم کردن مصرف انرژی به کار گرفته است در یک راه خطی حرکت می کند و هنگامی که دمای یخچال به دمای ثابت رسید خاموش نمی شود بلکه به طور خودکار کار می کند و شتاب آن کاهش می یابد مثلا در هنگامی که لازم به سرعت زیاد داشته باشد سرعت عمل خود را با استفاده از پیستون و چیزهایی که در ساخت آن به کار رفته اند شتاب می دهد و در فصل های گرم سال چون با شتاب بیشتری جهت خنک سازی کار می کند و مصرف انرژی زیادی را استفاده می کند در نتیجه برق زیادی را مصرف می کند. اما در فصل های سرد سال موتور ارام کار می کند زیرا گرما کمتر می شود و به طور متوسط در حال خنک کردن و کار کردن یخچال می شود.

مزایای کمپرسور اینورتر خطی

  • کاهش مصرف انرژی
  • خنک سازی موتور
  • جلوگیری از گرم کردن و سوختن موتور
  • پایین آوردن صدای یخچال


قابلیت Door In Door در یخچال فریزر بالا و پایین 26 فوت ال جی مدل GN-A782HLHU

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این یخچال را در بین مردم محبوب کرده است قابلیت Door In Door است. یک درب فرعی است که برروی درب اصلی یخچال فریزر ساخته شده است که بسیار بر زیبایی و کارکرد یخچال تأثیر مثبت قرار داده است.کاربرد این درب بر صرفه جویی انرژی و بیرون نیامدن هوای سرد داخل یخچال بسیار کمک می کند.


سیستم خنک کننده Multi Air Flow

هنگامی که کمپرسور یخچال کار خود را شروع می کند گازی که در داخل آن قرار دارد را به محفظه های اپراتور انتقال می دهد که داخل محفظه های اپراتور سرما از آن ها گرفته می شود و دوباره گرم می شود. با کار کردن کمپرسور یخچال، گاز از آن گرفته می شود و به پشت یخچال می فرستدد. می توانیم به صورتی دیگر بگویم که یخچال گرمای مواد غذایی داخل خود را می گیرد و آن را به محیط می فرستدد در نتیجه محفظه و مواد غذایی که در درون آن قرار گرفته است را خنک می کند. این فناوری یکی از بهترین ویژگی ها برای این یخچال ال جی 782 است.


قابلیت فیلتر بهداشتی Hygeine Fresh

با پیشرفت تکنولوژی شرکت ال جی با طراحی فیلتر بهداشتی Hygeine Fresh توانسته است طی چندین مراحل یخچال را از هرگونه باکتری، قارچ و میکروب پاک سازی کند. این فیلتر بهداشتی از 5 لایه ساخته شده است که با استفاده از این لایه ها بوهای نامطبوع داخل یخچال و باکتری و میکروب ها از بین برود و باعث شود که طراوت و تازگی به مواد غذایی و میوه و سبزیجات داخل یخچال ببخشد.

هشدار باز ماندن درب

یکی دیگر از قابلیت های بسیار مهمی که در دهه های اخیر شرکت ال جی برای یخچال فریزر بالا و پایین A782 قرار داده است هشدار باز بودن درب است که با طراحی این فناوری هنگامی که شما به هر دلیلی فراموش کرده اید درب یخچال را ببندید یخچال به طور اتوماتیک آژیری می زند و شما را متوجه می کند که درب یخچال را باز گذاشته اید.

سیستم عیب یابی هوشمند

یکی از راه حل های خلاقانه ای که شرکت ال جی برای یخچال فریزر هایی که می سازد به قرار داده است سیستم عیب یابی هوشمند است. طراحی این سیستم برای آسایش مشتری و رفع مشکل یخچال فریزر کاربرد بسیار زیادی دارد.برای کار کردن با این سیستم ابتدا باید اینترنت گوشی همراه خود را روشن کنید بعد از آن برنامه سیستم عیب یابی هوشمند را بر روی تلفن همراه تان نصب کنید و سپس خود برنامه راهنمایی های مورد نظر را به شما می دهد و می توانید بدون کارشناسان خودتان از عیب های یخچال فریزرتان مطلع شوید و آن ها را رفع کنید.

قابلیت قفل کودک

یکی از فناوری هایی که یخچال فریزر بالا و پایین ال جی از آن برخوردار است قابلیت قفل کودک است که با طراحی این فناوری دیگر لازم نیست که خانواده ها نگران این باشند که کودکانشان سراغ یخچال بروند و خراب کاری کنند با این فناوری می توانید یخچال را قفل کنید تا کودکان نتوانند به آن دست بزنند. این فناوری بر روی پنل دیجیتال قرار گرفته است و با فشردن دکمه ای می توانید درب یخچال خود را قفل کنید.

بوگیر جهت جلوگیری از بوهای نامطبوع

بوگیر بسیار قوی در داخل آن طراحی شده است که باعث می شود بوهای نامطبوع یخچال را از بین ببرد و مانع پلاسیده شدن مواد غذایی که در یخچال قرار گرفته است شود و هنگامی که شما درب یخچال را باز کردید با مواد غذایی سالم و با طراوت مواجه می شوید و با استفاده از این فناوری مواد غذایی سالم باقی می مانند.


هوشمند سازی Smart ThinQ

یکی دیگر از فناوری هایی که یخچال فریزر A782 از آن برخوردار است قابلیت Smart ThinQ است این قابلیت باعث شده که مشتری های زیادی را به خود جذب کند. برای کارکرد این سیستم ابتدا باید اینترنت گوشی همراه تان را روشن کنید سپس برنامه Smart ThinQ LG را بر روی گوشی خود نصب کنید و از طریق اپلیکیشن اطلاعات مورد نیاز را بدست می آورید و با این اپلیکیشن می توانید از راه دور دمای یخچال فریزر خود را کنترل کنید.

قابلیت اتصال به شبکه وای فای

یخچال فریزر A782 یک فناوری بسیار مهمی دارد که می توان از طریق آن مشتری های بسیاری را جذب کرد و این فناوری قابلیت اتصال به وای فای است. از طریق طراحی هوشمندی که شرکت ال جی برای آن در نظر گرفته است می توانید یخچال فریزر را به وای فای متصل کنید و یخچال را تحت کنترل خود قرار دهید.


قابلیت Door Cooling

Door Cooling یکی از قابلیت هایی که شرکت ال جی برای یخچال فریزر هایش قرار داده است که کاربرد این را دارد که یک جریان هوای سرد را داخل یخچال ایجاد می کند و هنگامی که یخچال را باز می کنید درب ان سریع تر خنک می شود و این جریان هوای سرد از بالای یخچال به پایین یخچال امتداد پیدا می کند که در این عملکرد درب یخچال خنک می شود و بالا و پایین بودن دمای داخل یخچال را کاهش می دهد و همچنین باعث می شود مواد غذایی که داخل یخچال قرار گرفته است طراوت و تازگی خود را حفظ کنند.

فناوری ضد برفک

یکی از فناوری هایی که در این یخچال به کار رفته است فناوری ضد برفک می باشد. با استفاده از این فناوری مواد غذایی که شما در داخل یخچال قرار می دهید دچار یخ زدگی نمی شود و همان طور با طراوت و سالم باقی می مانند.

نوع صفحه نمایش یخچال 782

نوع صفحه نمایش این یخچال LED می باشد که شما می توانید از طریق آن دمای یخچال، کنترل دما، نمایش وضعیت دما، نمایش وضعیت قفل درب، نمایش پیام خطاء یا هشدار، نمایش وضعیت شبکه وای فای را مشاهده کنید.

سایر کشوی های به کار رفته در یخچال ال جی 782

همان طور که می دانید یخچال ها از یک سری کشو و محفظه ساخته شده اند که شما می توانید مواد غذایی مورد نیاز خود را به صورت مجزا در آن ها قرار دهید. یخچال 782 نیز از این کشو و محفظه نیز برخوردار است که هر کدام از آن ها را به شما معرفی می کنیم. یکی از این قفسه ها قفسه قابل تنظیم می باشد کاربرد این یخچال ای گونه می باشد که شما می توانید آن ها را بر اساس سلیقه خود برای بطری های کوچک و بزرگ خود تنظیم کنید. یکی از محفظه هایی که این یخچال دارد محفظه مخصوص تخم مرغ می باشد شما با قرار دادن تخم مرغ در آن جا می توانید از شکستن آن ها جلوگیری کنید. قفسه دیگری که این یخچال از آن برخوردار می باشد قفسه مخصوص بطری و نوشیدنی های مورد نیاز شماست. شما می توانید با قرار دادن بطری های نوشیدنی در آن جا برای مواد غذایی دیگر جای بیشتری ذخیره کنید. قفسه دیگر قفسه مخصوص مواد غذایی کوچک می باشد شما می توانید مواد غذایی کوچک خود را که برای صبحانه از آن استفاده می کنید در درون یخچال قرار دهید. از کشو های مورد نیاز دیگری که در این یخچال به کار رفته است کشوی مخصوص میوه و سبزیجات Fresh Zone است. شما می توانید با قرار دادن میوه و سبزیجات خود در آن برای مواد غذایی های دیگر جای بیشتری را ذخیره کنید.

جمع بندی کلی

همان طور که می دانید یخچال ها یکی از مهم ترین وسایل خانگی برقی به حساب می آیند. زیرا باید در هنگام خرید آن دقت بالایی را داشته باشیم. این محصول برای خانواده هایی که محصولی ساده و بی دردسر و کم مصرف و جادار می خواهند پیشنهاد می شود. با توجه به ویژگی هایی که راجع به یخچال فریزر بالا و پایین ال جی مدل A782 گفته شد کیس بسیار مناسبی برای جهیزیه عروس خانم ها است. باتوجه به ظاهر زیبا و کارایی بسیار خوبی که دارد توجه هر خریدار را به خود جلب می کند و برای دوست داران ال جی توصیه می شود. نکته قابل اهمیتی که دارد این است که موتور این یخچال فریزر تا 20 سال به طور مداوم کار می کند و برای همین شرکت ال جی LG کمپرسور خطی این یخچال را تا 10 سال گارانتی کرده است. نکته قابل اهمیت دیگری که این یخچال دارد قابلیت Door In Door است که این یخچال فریزر را جلب توجه مشتریان قرار داده است. مسئولیت سایت ما معرفی بهترین محصولات به شماست و محصولاتی که از طریق سایت ما به شما معرفی می شوند اطمینان کامل را داشته باشید. جهت اطلاع بیشتر راجع به محصول های ما با با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG Refrigerator GN-A782HLHU

مشخصات

گنجایش یخچال
549 لیتر
گنجایش کل به فوت
20 فوت
ارتفاع
1800 میلی متر
عمق با در
780 میلی متر
پهنا
730 میلی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
ندارد
وزن
84 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
بالا پایین Door In Door
لامپ یخچال
ندارد
یخ ساز خودکار
ندارد
ابسرکن
ندارد
یخ ساز بیرونی
ندارد
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
کنترل الکترونیکی
ندارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
جا یخی چرخشی متحرک
ندارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
ندارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
3 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
2 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
2 عدد
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
549 لیتر
گنجایش کل به فوت
20 فوت
ارتفاع
1800 میلی متر
عمق با در
780 میلی متر
پهنا
730 میلی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
84 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
نوع یخچال
بالا پایین Door In Door
لامپ یخچال
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
ال جی
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
کنترل الکترونیکی
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
جا یخی چرخشی متحرک
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
3 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
3 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
2 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
2 عدد

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم