یخچال فرنچ سامسونگ 34 فوت مدل RF28HDEDBSR

مشخصات یخچال سامسونگ فرنچ 34 فوت مدل RF28HDEDBSR

  • جریان هوای چندگانه Multi Air Flow 
  • مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال 
  • قابلیت متصل شدن به وای فای
  • سیستم انجماد سریع در فریزر
  • دارای دستگیره Ez-Open
  • هشدار باز ماندن درب
  • خنک کننده دوگانه
  • دارای 4 درب
  • فرنچ 5 دودی
  • قفل کودک
  • 34 فوت

ادامه مطلبShow less
140,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung Refrigerator RF28HDEDBSR
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات


مشخصات کلی یخچال سامسونگ فرنچ(5) 4 درب 34 فوت مدل RF28HDEDBSR

یکی از یخچال های خوش نام شرکت سامسونگ یخچال فرنچ(5) 4 درب 34 فوت مدل RF28HDEDBSR می باشد. این یخچال با کوله باری از ویژگی و امکانات پا به عرصه بازار گذاشته است. این یخچال فریزر ساخت کشور کره در رنگ نقره ای می باشد. دارای گنجایش کلی 564 لیتر یا 34 فوت است که با توجه به این برای خانواده هایی که دارای جمعیت زیادی می باند بسیار پیشنهاد خوبی به حساب می آید. ویژگی های هوشمندی که در این یخچال فریزر قرار گرفته است باعث شده است این یخچال را خوش نام کند و مشتری های زیادی را به خود جذب کرده است. یخچال RF28 با توجه به مدرن بودن و طراحی شیک و جذابش خواهان زیادی دارد. شما می توانید با توجه به طراحی زیبا آن را در هر کجای که مطابق میل تان بود در آشپزخانه قرار دهید.

یکی از زیبایی هایی که در این یخچال خود را نمایان می کند وجود درب مدل فرانسه ای می باشد. این درب ها این گونه می باشد که به صورت کشویی می باشند و شما می توانید مواد غذایی فریز شده خود را در آن ها قرار دهید. درب های مدل فرانسه ای یا فرنچ یکی از عوامل زیبا شدن یخچال ظاهر یخچال RF28 می باشد که مورد توجه مردم می باشد. موتور این یخچال از مهم ترین و پر کاربرد ترین نوع موتور در یخچال می باشد که دارای فناوری های زیادی می باشد. این کمپرسور از نوع دیجیتال می باشد که باعث می شود که در یخچال فریزر انرژی کمتر مصرف شود صدای یخچال را پایین بیاورد و باعث خنک کنندگی یخچال و جلوگیری از سوختن یخچال می کند.

یخچال RF28 دارای ویژگی هایی همچون جریان هوای چندگانه Multi Air Flow ، فناوری دوگانه خنک کننده Twin Cooling، قفل کودک، هشدار باز بودن درب، قابلیت متصل شدن به وای فای می باشد که در ادامه به توضیح بیشتر آن ها می پردازیم.

طراحی یخچال سامسونگ فرنچ(5) 4 درب 34 فوت مدل RF28HDEDBSR

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که مد نظر خریداران می باشد این است که یخچالی که خریداری می کنند متناسب با محیط و فضای کاربری آن ها ساخته شده باشد. این یخچال از طراحی شیک و زیبایی برخوردار می باشد که می توانید آن را طبق سلیقه خود در هر کجایی که مطابق سلیقه خودتان بود قرار دهید. دارای ابعاد 817x1780 می باشد که شما با توجه به این ابعاد می توانید آن را در بین یخچال ها قرار دهید. شرکت سامسونگ تمام تلاشش این است که بهترین محصول را با بهترین امکانات و کیفیت تحویل مشتری ها بدهد که تا به امروز با توجه به محصولاتی که وارد بازار می کند موفق شده است.

جنس بدنه این یخچال از استیل ضد زنگ می باشد و مقاومت در برابر اثر انگشت را دارد بدون یک ذره لکه ای شما می توانید از آن استفاده کنید. این یخچال به سه قسمت تشکیل شده است و دارای 5 درب می باشد. قسمت بالای یخچال از دو درب رو به روی هم دیگر ساخته شده است که مربوط به بخش فریزر می باشد در درب قسمت چپ یک آبریز و یخساز طراحی شده است که دسترسی شما را به آب سرد آسان تر کرده است در بالای آبریز یک پنل دیجیتال قرار گرفته است که شما می توانید با توجه به آن تنظیمات یخچال خود را انجام دهید بر روی این پنل تنظیمات کنترل دما، کنترل سرمایش فریزر، هشدار باز بودن درب، قفل کودک را می توانید تنظیم کنید.

در قسمت پایین یخچال 2 درب دیگر قرار گرفته است که به صورت کشوی می باشند کشوی اول Flex Zone می باشد که به چهار قسمت مساوی تقسیسم شده است و بر اساس مواد غذایی موجود دمای آن متغییر می باشد مثلا شما می توانید مواد غذایی که احتیاج به سرمای بیشتری دارند در آن جا قرار دهید و دمای این کشو را زیاد کنید همچنین شما می توانید مواد غذایی که در طول روز از آن استفاده می کنید را در آن قرار دهید و دمای مورد نظر را تنظیم کنید. کشوی دوم مربوط به فریزر می باشد که شما می توانید موادغذایی فریز شده خود را در آن قرار دهید. طراحی داخلی یخچال فریزر RF28 این گونه می باشد که دارای دو درب می باشد و هنگامی که درب ها را باز می کنید با طبقه ها و کشو های زیادی مواجه می شود.

این یخچال دارای 5 طبقه می باشد که شما می توانید بر روی آن ها مواد غذایی خود را قرار دهید. تعداد کشوی های یخچال 2 عدد می باشد که شما می توانید میوه و سبزیجات مورد نظر خود را در آن قرار دهید حتی بدون این که خراب یا فاسد شوند و همان طور تازه و با طراوت باقی می مانند. یخچال RF28 ماننده یخچال های دیگر دارای قفسه ها و کشوهای زیادی می باشد که در ادامه بیشتر به توضیح آن ها می پردازیم. داخل یخچال و فریزر مدل RF28 از روشنایی کم مصرف LED می باشد و به طور خودکار هنگامی که شما درب یخچال را باز کنید روشن می شوند و هنگامی که بندید خاموش می شود.


کمپرسور اینورتر دیجیتال در یخچال سامسونگ فرنچ(5) 4 درب 34 فوت مدل RF28HDEDBSR

در دهه های گذشته در یخچال ها پیستونی به صورت دورانی قرار می گرفت که مصرف برق زیادی را داشت اما امروزه از بهترین و پر قدرت ترین کمپرسور ها استفاده می شود که در صرفه جویی برق بسیار کاربرد دارند. در یخچال فرنچ مدل یکی از پر کاربرد ترین و قوی ترین کمپرسور ها به کار رفته است. کمپرسور اینورتر دیجیتال کمپرسور پر قدرتی است که شرکت سامسونگ برای یخچال هایی که می سازد از آن استفاده می کند.

همان طور که از نامش پیداست این کمپرسور به صورت دیجیتال کار می کند و قابلیت این را دارد که تا 25% صدای یخچال را کاهش دهد به حدی که صدای یخچال را به 41 دسی بل می رساند که این صدا اصلا آزار دهنده نمی باشد همچنین دارای طول عمر بسیار زیادی است که شرکت سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت کرده است و می توانید به بهترین نحوء در یخچال های شما کار کند.

خنک کننده دو گانه Twin Cooling

استفاده از فناوری خنک کننده دو گانه Twin Cooling باعث می شود تا مواد غذایی داخل یخچال رطوبت خود را تا 75% حفظ کنند و انواع میوه و سبزیجات گوشت و ماهی و... برای مدت طولانی تری حفظ شوند. در یخچال های که در گذشته درست می کردند این فناوری به کار نمی گرفت اما امروزه به دلیل پیشرفت فناوری و تکنولوژی از این فناوری و فناوری های پیشرفته دیگری در یخچال فرنچ مدل RF28 به کار می رود.

قابلیت متصل شدن به وای فای

همان طور که گفته شد با پیشرفت تکنولوژی در یخچال هایی شرکت سامسونگ وارد بازار می کند روز به روز یخچال ها فناوری های جدیدی به خود می گیرند یکی از این فناوری ها قابلیت متصل شدن به وای فای می باشد. شما می توانید از طریق تلفن همراه تان یخچال را به اینترنت متصل کنید. کاربرد این را دارد که می توانید از عیب و نقص های فنی یخچال مطلع شوید.

کشوی Flex Zone

از کشوی های موجود در یخچال فرنچ مدل RF28 می توان به کشوی Flex Zone اشاره کرد. این کشو قابلیت این را دارد که شما می توانید با تنظیم 4 نوع دمای آن هر نوع مواد غذایی که نیاز خانواده شما می باشد را در آن قرار دهید. این کشو به نحوی ساخته شده است که وسط یخچال می باشد و دسترسی کودکان به آن آسان می باشد و می توانند موادغذایی خود را در آن بردارند.

سیستم انجماد سریع در فریزر

یکی از فناوری های که شرکت سامسونگ برای RF28 به کار گرفته شده است فناوری سیستم انجماد سریع در فریزر می باشد. این فناوری به شما کمک می کند هنگامی که مواد غذایی فریز شده را زودتر می خواهید کمتر از 3 ساعت انجماد کنند بدون این که حتی مواد غذایی کیفیت خود را از دست بدهند.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

یکی از فناوری های به کار رفته در یخچال های امروزه فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh می باشد. این فیلتر دارای 5 لایه است که از بوی نا مطبوع در داخل یخچال جلوگیری می کند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که درب یخچال را باز کرده باشید و بوی نامطبوعی به مشام تان خورده باشد این بوی بد حاصل از فاسد و خراب شدن مواد غذایی در یخچال می باشد اما دیگر لازم نیست که نگران این موضوع باشید زیرا با طراحی فیلتر بهداشتی در یخچال این مشکل شما بر طرف می شود موادغذایی کیفیت خود را از دست نمی دهند و یخچال شما را تا 99.99% پاک سازی می کند.

قفل کودک

یکی از نگرانی های اصلی خانواده ها این است هنگامی که آن ها متوجه نباشند کودکشان به سراغ یخچال برود و خراب کاری کند. اما دیگر لازم نیست آن ها نگران این موضوع باشند زیرا با طراحی یک فناوری بر روی یخچال ها از جمله یخچال فرنچ RF28 این نگرانی بر طرف می شود. با طراحی قفل کودک بر روی یخچال که در قسمت پنل قرار گرفته است دیگر لازم نیست که از این موضوع ناراحت باشند. شما می توانید با فشردن دکمه قفل کودک یخچال خود را قفل کنید و دیگر کودکان نمی توانند به سراغ یخچال بروند.

فناوری ضد برفک No Frost

در دهه های گذشته یکی از مشکلات بزرگی که یخچال ها از آن برخوردار بودند این بود که قسمت فریزر یخچال دچار یخ زدگی می شد و تمام مواد غذایی که در آن قسمت قرار داشت از بین می رفتند. اما با پیشرفت فناوری که در یخچال ها به کار می رود دیگر لازم نیست که نگران این موضوع باشید زیرا شرکت سامسونگ برای یخچال های که می شازد فناوری ضد برفک را طراحی کرده است که با این فناوری مواد غذایی شما اصلا دچار یخ زدگی نمی شوند و همان طور با کیفیت و با طراوت باقی می ماند.

هشدار باز بودن درب

یکی از امکاناتی که در یخچال فرنچ RF28 قرار گرفته است هشدار باز بودن درب است. این هشدار به شما کمک می کند که هر وقتی که فراموش کردید درب یخچال را ببندید با صدای یک آلارم به شما یادآوری می کند که درب یخچال باز گذاشته اید. این فناوری در قسمت پنل دیجیتال در بالای آب سردکن قرار دارد و باعث می شود که از بیرون آمدن هوای سرد داخل یخچال جلوگیری کرده و همچنین در صرفه جویی انرژی به موثر می باشد.

دستگیره Ez-Open

یکی از مهم ترین عامل زیبایی ظاهری یخچال ها نوع دستگیره های آن می باشد. دستگیره های یخچال RF28 به شکل میله ای طراحی شده اند که نمای بسیار زیبایی به یخچال داده است. این دستگیره ها از قابلیت دستگیره Ez-Open برخوردار می باشند که بدون وارد کردن هیچ گونه فشاری باز می شوند و شما به راحتی می توانید آن ها را باز کنید همچنین دارای استیل ضد زنگ و بدون لک می باشد که هیچ گونه جای اثر انگشتی بر روی آن نمی ماند.

سایر قفسه و کشوهای دیگر در یخچال سامسونگ فرنچ(5) 4 درب 34 فوت مدل RF28HDEDBSR

همان طور که می دانید یخچال ها از یک سری قفسه و کشو ساخته شده اند. یخچال فرنچ RF28 از قفسه ها و کشو هایی برخوردار می باشد که هر کدام از آن ها کاربرد های خاصی دارند. یکی از کشو هایی که در این یخچال به کار رفته است کشوی قابل تنظیم است که شما می توانید بر حسب اندازه مواد غذایی که نیاز شما است تنظیم کنید زیرا بعضی از مواد غذایی ها جای بزرگ و بعضی از آن ها جای کوچک می خواهند.

از قفسه های دیگری که در این یخچال به کار رفته است قفسه مخصوص تخم مرغ است. شما با قرار دادن تخم مرغ در این قفسه از شکستن آن ها جلوگیری می کنید. از قفسه های دیگری که در این یخچال به کار رفته است می توان به کشوی مواد غذایی کوچک ( جهت استفاده از مواد غذایی کوچک ماننده: کره، پنیر و..). قفسه مخصوص بطری های نوشیدنی ( جهت قرار دادن بطری های نوشیدنی در آن جا ) و قفسه مخصوص میوه و سبزیجات ( جهت قرار دادن میوه و سبزیجات خود در آن) می توان اشاره کرد که کاربرد بسیار خوبی دارند و مشتری های زیادی را به خود جذب می کند.

جمع بندی کلی

همان طور که می دانید یکی از ضرورت های هر خانه ای یخچال آن می باشد که باید در خرید آن بسیار هوشیار باشید. یخچال سامسونگ فرنچ(5) 4درب 34 فوت مدل RF28HDEDBSR یکی از یخچال های ساخت شرکت پر آوازه سامسونگ می باشد. که دارای کوله باری امکانات و  ویژگی های بسیاری می باشد. با توجه به امکاناتی که دارد برای خانواده های پر جمعیت گزینه بسیار خوبی به حساب می آید.این یخچال 34 فوت می باشد با 4 درب .

اگر از خرید یخچال های تکراری با طراحی سایدبای ساید خسته شدید قطعا خرید یک یخچال فرنچ جذاب خواهد بود.  برای اطلاعات بیشتر شما می توانید با شماره هایی که در پایین درج شده اند با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را برای اصل و بدل بودن یخچال راهنمایی کنند. مسئولیت سایت ما معرفی بهترین محصولات به شما هستند و ما سعی می کنیم شما به ما اطمینان کافی داشته باشید و هرگز از اطمینان ما پشیمان نخواهید شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung Refrigerator RF28HDEDBSR

مشخصات

گنجایش یخچال
868 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
179 سانتی متر
عمق با در
91.5 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
106 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
فرنچ
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
ندارد
یخچال
ساید بای ساید فرنچ
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
کنترل الکترونیکی
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
جا یخی چرخشی متحرک
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
4 عدد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
6 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
1 عدد
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه Multi Air Flow
مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال
قابلیت متصل شدن به وای فای
سیستم انجماد سریع در فریزر
دارای دستگیره Ez-Open
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
868 لیتر
گنجایش کل به فوت
34 فوت
ارتفاع
179 سانتی متر
عمق با در
91.5 سانتی متر
پهنا
91 سانتی متر
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
106 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
نوع یخچال
فرنچ
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
ساید بای ساید فرنچ
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
کنترل الکترونیکی
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
جا یخی چرخشی متحرک
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
4 عدد
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
5 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
6 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
1 عدد
سایر توضیحات
جریان هوای چندگانه Multi Air Flow <br /> مجهز به کمپرسور اینورتر دیجیتال <br /> قابلیت متصل شدن به وای فای<br /> سیستم انجماد سریع در فریزر<br /> دارای دستگیره Ez-Open

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم