یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوت مدل GR-X259CSBV

مشخصات یخچال ال جی ساید بای ساید 3 درب  مدل GR-X259CSBV

  • سیستم خنک کننده Multi Air Flow
  •  فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی 
  • دارای آب سرد کن و یخساز
  • سیستم عیب یابی هوشمند
  • طراحی Door In Door
  • قابلیت اینستاویو
  • انجماد سریع  در فریزر
  • 30 فوت 
  • 3 درب 

ادامه مطلبShow less
69,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG Refrigerator GR-X259CSBV
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی یخچال ال جی ساید بای ساید 3 درب 24 فوت مدل GR-X259CSBV

یکی از محصولات پر فروش و زیبای شرکت ال جی یخچال X259 می باشد. این یخچال در سال 2020 در کشور کره ساخنه شده و مونتاژ چین است. دارای ظرفیت کلی 668 لیتر یا 30 فوت می باشد. رنگ بدنه آن نقره ای و جنس بدنه از استیل ضد زنگ می باشد و در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های یخچال موتور و نوع آن می باشد. موتور این یخچال از نوع کمپرسور اینورتر خطی است که یکی از بهترین و پیشرفته ترین کمپرسور های امروزه به شمار می آید که شرکت ال جی در یخچال هایی که می شازد از آن استفاده می کند. این یخچال مزیت هایی مانندجلوگیری از مصرف بی رویه برق، جلوگیری از سوختن . گرم کردن یخچال دارد که به عنوان یکی از پیشرفته ترین کمپرسور ها به حساب می آید و برای سلامتی یخچال نقش به سزایی دارد.
یخچال ال جی X259 یکی از بهترین یخچال های شرکت ال جی می باشد که دارای قابلیت بسیار پیشرفته ای است که محبوبیت این یخچال را دو چندان کرده این قابلیت Instaview Door In Door می باشد. این قابلیت باعث شده است که زیبایی یخچال چند برابر باشد و به دکوراسیون آشپزخانه شما زیبایی بیشتری ببخشد. در ادامه راجع به این قابلیت های پرکاربرد و زیبا بیشتر می پردازیم. یخچال X259 دارای امکانات و ویژگی های بسیاری می باشد که می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم و یخچال X259 را بیشتز بشناسید و در مورد کارایی های آن بیشتر اطلاعات کسب کنید. قابلیت وامکاناتی که این یخچال دارد ماننده: فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، هوشمند سازی Smart ThinQ، سیستم خنک کننده Multi Air Flow، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم بدون برفک، سرمایش سریع در یخچال، انجماد سریع در یخچال، هشدار باز ماندن درب و قفل کودک.

طراحی یخچال ال جی ساید بای ساید 3 درب 24 فوت مدل GR-X259CSBV

یخچال X259 دارای طراحی بسیار زیبایی و شیک دارد که نظر هر کسی را به خود جلب می کند. یخچال ساید بای ساید دارای ابعاد کلی 912 طول x 1790 ارتفاع x 738 عمق می باشد که با توجه به این ابعاد و ظرفیتی که در بالا گفته شد برای خانواده های پر جمعیت بسیار گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. دارای دو درب که هرکدام از آن ها رو به روی همدیگر باز می شوند و بر روی درب سمت راست یک درب فرعی طراحی شده است که به آن قابلیت Door In Door می گویند. بر روی این درب فرعی یک پنل دیجیتالی طراحی شده است که با دو بار ضربه به آن روشن می شود و بخشی از یخچال را می توانید مشاهده کنید.

بر روی درب قسمت چپ آن یخساز و آب سرد کن طراحی شده است نوع یخساز آن به صورت اتوماتیک می باشد و نوع یخی که تولید می کند حبه ای می باشد. یکی از مهم ترین چیز هایی که به زیبایی یخچال جلوه می دهد دستگیره و نوع آن می باشد. دستگیره های یخچال X259 از نوع مخفی می باشند و زیبایی یخچال را بسیار زیاد کرده اند. و قابلیت EZ-Open دارد که شما می توانید بدون وارد کردن نیروی زیادی درب یخچال را باز کنید. همان طور که می دانید قسمت داخلی هر یخچال دارای طبقات و قفسه هایی می باشد که جهت قرار دادن مواد غذایی از آن ها استفاده می شود. تعداد طبقات یخچال 4 عدد می باشد که می توانید بر روی آن ها مواد غذذایی خود را قرار دهید.

دارای 2 کشو می باشد که می توانید میوه و سبزیجات مورد استفاده خود را داخل آن قرار دهید. طبقات درب یخچال 5 عدد می باشد که برای قرار دادن بطری های نوشیدنی شما کاربرد دارد. بخش این فریزر نیز از قسمت هایی مجزا ساخته شده است طبقات فریزر 4 عدد می باشد تعداد طبقات 2 عدد و تعداد کشو های آن 2 عدد می باشد که شما می توانید مواد غذایی فریز شده خود را در آن قرار دهید. قفسه ها و محفظه های بسیار پر کاربردی دارد که در ادامه به نوضیح آن ها می پردازیم. لامپ داخلی این یخچال از نوع LED می باشد که شما هر وقتی که درب یخچال را باز کردید به طور خودکار روشن می شود و وقتی که درب یخچال بستید به طور خودکار خاموش می شود که بسیار کم مصرف می باشد و برق زیادی را مصرف نمی کند.


کمپرسور اینورتر خطی در یخچال ال جی ساید بای ساید X259

یکی از مهم ترین بخش هایی که در یخچال ها قرار دارد کمپرسور و نوع آن است. همان طور که می دانید کمپرسور در یخچال ها ماننده قلب در بدن ما انسان ها کاربرد دارد اگر قلب ما مشکلی پیدا کند سیستم ایمنی بدن ما دچار مشکلات می شود حالا اگر کمپرسور در یخچال هر مشکل فنی داشته باشد سلامتی یخچال را به خطر می اندازد. سازندگان یخچال از بهترین نوع کمپرسور های موجود در یخچال ها استفاده می کنند. کمپرسور یخچال هایی که شرکت ال جی می سازد از نوع کمپرسور اینورتر خطی می باشد که بسیار کمپرسور پیشرفته ای می باشد.

کارکرد این کمپرسور این گونه می باشد که از یک سری پیستون و میلنگ و.. ساخته شده است که گاز خنک R600a را از طریق لوله هایی که به صورت خطی امتداد پیدا کرده اند به یخچال می برد. این کمپرسور دارای مزیت هایی می باشد مانند پایین آوردن صدای یخچال به میزان 39 دسی بل، کاهش مصرف برق، جلوگیری از گرم کردن و سوختن یخچال.

طراحی Door In Door در یخچال ال جی ساید بای ساید مدلX259

همان طور که می دانید امروزه با پیشرفت فناوری سازندگان یخچال آمده اند از بهترین قابلیت ها و طراحی های زیبایی برای یخچال هایشان استفاده کرده اند و نظر هر کسی را به خود جلب می کنند. یکی از فناوری هایی که در ساخت یخچال X259 از آن استفاده شده است طراحی Door In Door می باشد. این طراحی به گونه ای است که بر روی درب قسمت راست یخچال جهت راحتی بیشتر کاربران یک درب فرعی ساخته اند که شما می توانید به جای این که درب اصلی را باز کنید این درب را باز کنید و بخشی از یخچال را مشاهده کنید و مواد غذایی خود را از آن بردارید.

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در این درب مد نظر می باشد این است که این درب از مصرف زیاد برق جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد که هوای سرد داخل یخچال بیرون بیاید. این درب به زیبایی یخچال بسیار اضافه کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است و اگر شما هم این درب برای تان زیبا و خاص می باشد پیشنهاد داریم که یخچال X259 را از طریق سایت اصلی کالا خریداری کنید.

طراحی اینستاویو در یخچال ال جی X259

یکی دیگر از طراحی هایی که در یخچال ال جی X259 بسیار نقش مهمی دارد طراحی اینستاویو است. طراحی اینستاویو به گونه ای می باشد که بر روی درب فرعی که در بالا توضیح داده شد یک پنل دیجیتالی طراحی کرده اند که می توانید با دو بار ضربه زدن به آن روشن کنید و بدون این که درب یخچال را باز کنید و بخشی از یخچال را مشاهده کنید. سازندگان یخچال X259 برای این یخچال تا توانسته اند طراحی زیبایی به کار گرفته اند تا نظر کاربران را به محصول خود جلب کنند.

آب سرد کن و یخساز

یکی دیگر از قابلیت هایی که در یخچال ها امروزه به کار می رود طراحی آب سردکن و یخساز می باشد. طراحی این دو جهت دسترسی آسان تر شما به آب سرد و یخ کمک می کند. در یخچال ال جی ساید بر روی درب سمت چپ یک آب سردکن طراحی شده است که شما می توانید مثلا هنگامی که از سر کار به خانه برگشتید زودتر به آب آشامیدنی دسترسی پیدا کنید. یخساز یکی دیگر از قابلیت های پیشرفته در یخچال ال جی می باشد که به طور اتوماتیک به شما یخ ارائه می دخد و نوع یخ های تولید شده از نوع حبه ای می باشد.

فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که درب یخچال را باز کرده و با بوی بسیار بدی در یخچال مواجه شده باشید این بوی بد حاصل میکروب ها و باکتری هایی است که بر روی مواد غذایی قرار گرفته اند است. در یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی با طراحی یک فیلتر 5 لایه فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh بو های نامطبوع از بین می روند و باعث می شود که یخچال شما از هرگونه بوی بد در امان بماند و میوه و سبزیجات و مواد غذایی شما طراوت و تازگی خود را حفظ کنند.

سیستم بدون برفک No Frost

در دهه های گذشته هنگامی که مواد غذایی را در یخچال قرار می دادند مواد غذایی دچار یخ زدگی می شد و دیگر نمی توانستند از آن استفاده کنند و خراب می شد. اما امروزه با پیشرفتی که سازندگان در عرصه یخچال سازی داشته اند توانسته اند از این مشکل فجیع جلوگیری کنند. آن ها آمده اند در بخش کمپرسور یخچال یک بخش برای تبخیر کردن یخ های قسمت فریزر یخچال ابداع کرده سیستم بدون برفک No Frost که  یخ های تبخیری از طریق لوله ای به بخش مورد نظر می برد و دیگر اجازه نمی دهد که مواد غذایی فریز شده شما دچار یخ زدگی شوند و کیفیت خود را از دست دهند.

کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper

یکی از نگرانی هایی که برای پیش می آید این است که هنگامی که مواد غذایی که را در یخچال قرار می دهید دچار رطوبت زدگی و خراب نشوند. اما دیگر لازم نیست این نگرانی را داشته باشید زیرا یخچال ال جی ساید بای ساید X259 این نگرانی را با قرار دادن یک کشو در داخل یخچال بر طرف کرده است. کارکرد کشوی کشوی حفظ رطوبت Moist Balance Crisper این گونه می باشد که از رطوبت تبخیر شده مواد غذایی قبل از اینکه به صورت قطره های آب روی مواد غذایی بریزد توسط یک صفحه مشبکی جذب می شود و شما می توانید حساس ترین مواد غذایی خود را بدون نگرانی رطوبت در یخچال قرار دهید.

سیستم عیب یابی هوشمند

یکی از قابلیت های بسیار مهمی که در این یخچال به کار رفته سیستم عیب یابی هوشمند می باشد. شما می توانید گوشی تلفن همراه خود را به اینترنت وصل کنید سپس برنامه سیستم عیب یابی هوشمند ال جی را نصب کرده و به یخچال متصل شوید و از عیب و ایراداتی که در یخچال تان قرار دارد مطلع شوید و بدون اینکه متخصص مطلع کنید خودتان عیب های یخچال را پیدا می کنید.

قفل کودک

یکی از نگرانی هایی که خانواده ها راجع به کودکانشان دارند این است که هنگامی که آن ها متوجه نباشند به سراغ یخچال بروند و خراب کاری کنند. اما با طراحی قفل کودک در یخچال دیگر لازم نیست که نگران باشند بر روی پنل دیچیتال یک برنامه کاربردی طزاحی شده است که شما می توانید هنگامی که با یخچال هیچ کاری ندارید آن را قفل کنید و از خراب کاری های کودکان در امان بگذارید.

هشدار باز بودن درب

از فناوری هایی که در یخچال ال جی به کار رفته است هشدار باز بودن درب است. هنگامی که شما درب یخچال را به هر دلیلی فراموش کرده اید که ببندید با به صدا در آمدن یک آلارم به شما یادآوری می کند که درب یخچال را باز گذاشته اید و آن را می بندید

هوشمند سازی Smart ThinQ

یکی از فناوری هایی که امروزه در یخچال ها به کار کمی برند فناوری می باشد که شما بتوامنید از راه دور یا در سفر به یخچال تان متصل شوید و دمای آن را تنظیم کنید. این فناوری هوشمند سازی یا Smart ThinQ نام دارد که شما می توانید از طریق آن تنطیمات دمای یخچال خود را انجام دهید.

سرمایش و انجماد سریع در یخچال و فریزر

قابلیتی دیگری که این یخچال از این بر خوردار می باشد این است که شما می توانید مواد غذایی که در یخچال قرار می دهید را کمتر از 3 ساعت سرد کند و به راحتی آن ها را میل کنید. در بخش فریزر هم شما می توانید مواد غذایی خود را کمتر از 3 ساعت فریز شده استفاده کنید.

سایر کشوها و محفظه های یخچال ال جی X259

همان طور که می دانید یخچال ها از یک سری کشو و طبقه تشکیل شده اند که شما می توانید مواد غذایی خود را در آن قرار دهید. یکی از این محفظه ها قفسه مخصوص نگهداری از تخم مرغ است که شما می توانید از شکستن تخم مرغ جلوگیری کنید. قفسه دیگری که دارد قفسه نگهداری بطری های نوشیدنی است که شما می توانید با قرار دادن بطری های نوشیدنی در آن از جای بیشتری را برای مواد غذایی دیگر ذخیره کنید. قفسه دیگری که دارد قفسه مخصوص میوه و سبزیجات است که شما می توانید با قرار دادن میوه و سبزیجات مورد نیاز خود از آن استفاده کنید.

جمع بندی کلی

یکی از مهم ترین لوازم خانگی یخچال ها به حساب می آیند اما باید در خرید یخچال ها دقت بسیار زیادی داشته باشیم. یخچال ال جی ساید بای ساید 3 درب 30 فوت مدل GR-X259CSBV یکی از مهم ترین و پیشرفته ترین یخچال های شرکت ال جی است که دارای کوله باری از قابلیت و امکانات ی است که در بالا ذکر شد و می توانید آن را از طریق سایت اصلی کالا با اطمینان خریداری کنید. مسئولیت ما معرفی بهترین محصولات است. شما می توانید با شماره هایی که در پایین درج شده است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و در مورد یخچال و دیگر محصولات شما را راهنمایی کنند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG Refrigerator GR-X259CSBV

مشخصات

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
30فوت
ارتفاع
1790 میلی متر
عمق با در
738 میلی متر
پهنا
912 میلی متر
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
وزن
126 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخ ساز بیرونی
دارد
یخچال
ساید بای ساید
محفظه تخمه مرغ
دارد
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
مخزن اب
دارد
نمایشگر دیجیتال ابی
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
لامپ LED
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
دارد
انجماد سریع
دارد
خنک کننده
دارد
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
5 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
4 عدد
سایر توضیحات
سیستم خنک کننده Multi Air Flow
فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh
مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
دارای آب سرد کن و یخساز
سیستم عیب یابی هوشمند
طراحی Door In Door
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
668 لیتر
گنجایش کل به فوت
30فوت
ارتفاع
1790 میلی متر
عمق با در
738 میلی متر
پهنا
912 میلی متر
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
وزن
126 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
نشانگر LED
نوع یخچال
ساید بای ساید
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخ ساز بیرونی
یخچال
ساید بای ساید
محفظه تخمه مرغ
محفظه با حالت قابلیت انتخاب
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
مخزن اب
نمایشگر دیجیتال ابی
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
لامپ LED
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
سنسور حرارتی سازگار با محیط زیست
انجماد سریع
خنک کننده
تعداد درب
3
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
4 عدد
تعداد طبقات درب یخچال
5 عدد
تعداد طبقات درب فریزر
4 عدد
سایر توضیحات
سیستم خنک کننده Multi Air Flow<br /> فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh<br /> مجهز به کمپرسور اینورتر خطی <br /> دارای آب سرد کن و یخساز<br /> سیستم عیب یابی هوشمند<br /> طراحی Door In Door

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم