تلویزیون سامسونگ 55CU8500

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU8500

✅ تولید کننده: سامسونگ 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
22,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SUMSUNG TV 55CU8500 2023
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون 55 اینچ CU8500

تلویزیون 55CU8500 از دیگر محصولات 2023 شرکت سامسونگ بوده؛ این کمپانی یکی از برندهای معروف می باشد و چندین سال هم در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. این مدل از تلویزیون های سری 8 بوده که سامسونگ پیشوند CU را جایگزینی برای سری BU معرفی کرد. در این تلویزیون از نمایشگر کریستال Crystal پشتیبانی شده که در تولید رنگ های شفاف و درخشان بسیار تاثیر دارد. با توجه به ویژگی و امکاناتی که این تلویزیون دارد می توان گفت که برای تماشای فیلم و سریال و استفاده خانگی و روزمره مناسب است.رزولوشن 3840x2160 پیکسل خبر از کیفیت 4k می دهد که تصاویر را جزئیات بالایی و دقت بیشتری به نمایش می گذارد. همچنین CU8500 بسیار تصویر خوبی را ارائه می دهد و اغلب برای تماشای فیلم یا ویدیوهای با کیفیت بالا توصیه می شود.

پردازنده Crystal Processor 4K جهت بهبود کیفیت تصاویر تولید شده است. این پردازشگر به صورت خودکار کنترل انواع محتوا را انجام می دهد تا بهبودی در کیفیت و واقعی بودن تصاویر برای تماشاگران به ارمغان بیاورد و با توجه به ویژگی های مختلف محتوا به طور خودکار رنگ ها و جزئیات را در طول تماشا با کیفیت بهتر و زیباتری نمایش می دهد.

علاوه بر آن TIZEN یک سیستم عامل هوشمند بوده که برای کاربران سامسونگ، یک پلتفرم آشنا و پراستفاده است و مراحل یادگیری آن به سادگی قابل فهم می باشد. این رابط کاربری قابلیت های از جمله: دسترسی آسان به بیشتر برنامه ها و اپلیکیشن های محبوب، پخش ویدئوهای آنلاین و محتوای تلویزیونی، کنترل تلویزیون با استفاده از صدا، ارتباط با دستگاه های هوشمند و اشتراک گذاری محتوا بین آنها و.... روی تلویزیون و ... را فراهم می نماید.

پورت های ارتباطی متنوعی در این محصول قرار دارد که 3 عدد HDMI برای اتصال دستگاه های دی وی دی پلیر، کنسول بازی مستقر شده است. 2 پورت USB برای اتصال فلش مموری و هارد دیسک در این دستگاه وجود دارد. این پورت ها یکی از مهم ترین ورودی های تلویزیون CU8500 هستند. در ادامه به پورت های ارتباطی متنوعی اشاره خواهیم کرد لطفا با ما همراه باشید. گذشته از آن در این دستگاه یک سیستم صوتی مناسب با ابعاد 55 اینچی قرار گرفته که بلندگوهای آن در سمت چپ و راست واقع شده که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می نمایند. این میزان صدا متناسب با ابعاد 55 اینچی بوده ولی در صورت نیاز به صدای بیشتر می توانید از طریق پورت اپتیکال یا بلوتوث هر نوع سیستم صوتی را به تلویزیون متصل نمایید.

نقد و بررسی تلویزیون 55 اینچ CU8500

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ CU8500

تصویر در تلویزیون بسیار مهم بوده و پیش از خرید حتما باید به آن توجه شود. صفحه نمایش کریستال در این تلویزیون به کار رفته است. این صفحه نمایش با استفاده از یک کریستال مایع رنگ های شفاف و واضح را نشان خواهد داد. از طرفی در کنار کیفیت تصویر فورکی باعث تولید تصاویر با کیفیت، زنده و واقعی می‌شود. ترکیب این دو فناوری در کنار همدیگر غوغا کرده و تصاویری بسیار زنده با رنگ های شاداب و واقعی تولید می شود. نوع بک لایت این محصول Edge LED بوده که روشنایی دستگاه را در گوشه و کنار تلویزیون تامین می کند. همچنین پنل پشتیبانی شده در این مدل VA بوده که دارای عمق رنگی و کنتراست بالایی بوده اما اما زا زاویه دید مناسبی برخوردار نیست اگرکه زاویه دید اهمیت بالایی برای شما دارد به سراغ تلویزیون هایی با پنل IPS بروید.  

شرکت سامسونگ برای بهود رنگ و روشنایی از تکنولوژی HDR استفاده کرده؛ که رنگ ها را با جزئیات بیشتر و وضوح شفافیت بالاتری نمایش می دهد. قابلیت HDR تفاوتی بین نقاط پر روشنی و نقاط تاریکی ایجاد می‌کند که باعث تولید تصاویری با وضوح و روشنی بیشتر می‌شود. این قابلیت  به شما اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری را در تصویر ببینید. به طور کلی HDR می‌تواند تجربه تماشا در تلویزیون را بهبود بخشد و به شما کمک کند که از انواع مختلف برنامه های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی لذت ببرید.

پردازنده Crystal Processor 4K بهبود قابل توجهی در تصویر ویدئویی ارائه می دهد و یک تجربه چشم گیر را برای شما به ارمغان می آورد. تبدیل تصاویر با کیفیت پایین به تصاویر با کیفیت بالا به وضوح بیشتری با این قابلیت انجام می‌شود و تجربه تماشای بهتری برای کاربران ایجاد می شود. این پردازشگر قادر است تصاویر در اندازه های مختلف را به وضوح 4K ارتقا دهد و بهترین کیفیت تصویر را برای تلویزیون 55CU8500 فراهم کند. علاوه بر این قابلیت های پیشرفته ای را برای بهبود نسبت کنتراست و وضح رنگ ها را دارد.

گذشته از آن سامسونگ از دو فناوری پر کاربرد برای بهبود رنگ در این دستگاه پشتیبانی می شود. تکنولوژی Dynamic Crystal Color که در این تلویزیون 55 اینچ کار رفته، با قابلیت One Billion Color که می‌تواند تقریبا یک میلیارد رنگ را با دقت و واقعیت بالا به نمایش بگذارد، ترکیب شده است. پس تصاویر تولیدی از این تلویزیون با رنگ‌های طبیعی و واقعی تر و با دقت بیشتر و با جزئیات بیشتر نشان داده می شوند.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ CU8500

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ 55CU8500

طراحی هم از جمله موارد چشم گیر در خرید تلویزیون بوده و مدل CU8500 دارای ضاخمت بدنه 2.8 سانتی متر و حاشیه 0.9 سانتی متر است از این رو یک تلویزیون باریک به حساب می آید. جنس این دستگاه از پلاستیک فشرده بوده که تا حدودی مقاومت دارد. نوع پایه های این محصول هم پلاستیکی می باشد که تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشند و مانع از لرزش این دستگاه شده اند. همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و شما به دلخواه خود می توانید پایه ها را کم و زیاد کنید. موقعیت این پایه ها به اندازه ای بالاست که بیشتر سندبار ها را می توانید در زیر قاب صفحه نمایش پایین تلویزیون قرار دهید. همچنین در زیر برند سامسونگ در قسمت راست تعدادی دکمه وجود دارد که از طریق آن ها می توانید تلویزیون را خاموش/روشن، کم و زیاد کردن صدا یا تغییر کانال ها را انجام دهید.

پشت تلویزیون پلاستیکی بوده و با خطوط افقی حکاکی شده است. از نظر مدیریت کابل این محصول چیز زیادی را ارائه نمی دهد. اما می توانید از طریق شیارهایی در پشت تلویزیون و با استفاده از یک گیره کوچک و نصب آن رو پایه، کابل های دستگاه را مدیریت نمایید تا شلختگی و بی نظمی به وجود نیاید. درگاه‌های ورودی داخل یک بریدگی در پشت تلویزیون قرار می‌گیرند و یک پورت مستقیماً در پنل پشتی قرار دارد و اگر تلویزیون به دیوار نصب شده باشد، دسترسی به آن‌ها بسیار سخت می‌شود. برای نصب کردن این تلویزیون به دیوار به یک براکت با اندازه 400x300 نیاز دارید.

ریموت کنترل این دستگاه هوشمند بوده و دارای میکروفون داخلی است و شما از طریق صدای خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. خوشبختانه در این ریموت دیگر نیازی به باتری های یک بار مصرف ندارید بلکه از طریق سلول خورشیدی (SolarCell) یا پورت USB-C می توانید آن را شارژ نمایید. همچنین سامسونگ دکمه شبکه های اختصاصی مانند: Netflix،Prime Video،+Disney روی ریموت قرار داده تا سریعا به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که لوازم همراه این تلویزیون شامل: کابل برق، ریموت کنترل، باتری و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ 55CU8500

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتی متر

✅ ضخامت: 2.8 سانتی متر 

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: T شکل 

✅ اندازه براکت: 400x300

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ CU8500

تلویزیون سامسونگ 55CU8500 دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که می توان هر نوع کنسول بازی را به این دستگاه متصل نمایید اما توجه داشته باشید چون این تلویزیون دارای رفرش ریت 60 هرتز بوده و از ویژگی هایی همچون VRR  پشتیبانی نمی کند شاید برای کنسول های نسل 8 به بالاتر مانند:  PS4 و Xbox One کیفیت مطلوبی را ارائه ندهد. در کل این تلویزیون برای گیمر های حرفه پیشنهاد داده نمی شود اما شاید بتواند یک بازی سبک و عادی را برای شما ارائه دهد. با میزان تاخیر ورودی 12.2 میلی ثانیه هیچ تاخیر و لگی را در هنگام بازی کردن مشاهده نمی کنید. همچنین قابلیت ALLM در هنگام نصب کنسول بازی به تلویزیون باعث کاهش تاخیر ورودی خواهد شد. البته ناگفته نماند این تلویزیون دارای Sumsung Gaming Hub بوده و شما از طریق این منو می توانید انواع قابلیت یا هر نوع تنظیماتی را برای بازی خود فعال نمایید. همچنین این مدل دارای سرویس ابری گیمینگ بوده یعنی شما حتی اگر کنسول بازی را نداشته باشید به راحتی می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید و به صورت آنلاین بازی کنید.علاوه بر آن قابلیت Motion Xcelerator صحنه‌های سریع را بدون تاری و صاف و روان نشان می دهد و شما ریزترین جزئیات را هم از دست نخواهید داد.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ CU8500

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 12.2 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0 

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

تلویزیون سامسونگ CU8500 مجهز به سیستم عامل TIZEN بوده که دارای منوی هوشمند و آسان است و چون از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند شما به راحتی با یک بار استفاده از آن کار با این رابط کاربری را یاد می گیرید. نسخه این پلتفرم 8 می باشد و یکی از بروزترین سیستم عامل های سامسونگ 2023 بوده که منوی آن نسبت به سال قبل تغییر و قابلیت ها و امکاناتی هم به آن افزوده کرده اند. همچنین شما با پورت LAN و WiFi قابلیت اتصال به اینترنت را دارید. یک مرورگر وب در این دستگاه نصب شده و شما از طریق آن می توانید به انوع وب سایت دسترسی داشته باشید و همچنین قابلیت گشت و گذار در اینترنت را خواهید داشت.   

گدشته از آن اشتراک گذاری محتوای تلفن همراه با تلویزیون به وسلیه فناوری Mirror Screen یا Mobile to TV Mirroring ممکن شده است. کاربران گوشی اپل و اندروید هیچ محدودیتی از استفاده از این قابلیت را ندارند. با این تکنولوژی ها بدون نیاز به سیم و از طریق بلوتوث می توانید محتوای گوشی خود را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ببینید. Tap View هم یکی دیگر از فناوری های انتقال گوشی به تلویزیون بوده که کارکرد آن به این صورت بوده که شما موبایلتان را به صفحه نمایش تلویزیون نزدیک می‌کنید سپس با دو ضربه آرام به صفحه نمایش، گوشی شما با تلویزیون وصل خواهد شد.

علاوه بر آن حافظه داخلی این محصول 4 گیگ بوده که شما می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. همچنین با قابلیت ضبط فیلم می توانید سریال ها محتواهای مورد نظر خود را ظبط کرده و بعدا به تماشای آن بپردازید.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل 

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.2

کیفیت و قدرت صدا 

اکنون نوبت به بررسی بخش صدا رسیده است. یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات صدایی پر قدرت را تولید و پخش می نماید. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچی مناسب بوده ولی اگر خواهان صدای بیشتری هستید می توانید انواع سیستم صوتی را به تلویزیون متصل نمایید تا صدای بیشتری را دریافت کنید. همچنین قابلیت تکنولوژی Q-Symphony 3.0 وظیفه دارد تا صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از سندبار و تلویزیون پخش کند. فناوری OTS Lite هم به صورت حدودی دقیقا صدا را از جایی که در تصویر تولید می شود پخش می نماید.

کیفیت و قدرت صدا

پورت و روش های اتصال 

شرکت سامسونگ تنوع بالایی را در قرار دادن پورت ها در پشت دستگاه به کار گرفته است. این درگاه ها در این محصول شامل 3 عدد HDMI در نسخه 2.0 و 2 عدد USB، یک درگاه اپتیکال (Optical) با یک خروجی آنتن و یک گیرنده دیجیتال می باشند. با استفاده از HDMI انواع دی وی پلیر، لپ تاپ و کنسول بازی را به تلویزیون متصل نمایید. همچنین با درگاه USB امکان اتصال انواع هاردیسک یا فلاش مموری برای شما فراهم می کند. گذشته از آن از طریق پورت اپتیکال به صورت کابل هر نوع سیستم صوتی را به این دستگاه متصل سازید. گیرنده دیجیتال DVB- S2/T2/C تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون نویز و برفک نمایش می دهد. علاوه بر آن ال جی برای اتصال به اینترنت  ورودی LAN قرار داده که اتصال آن به صورت کابل می باشد و شما با اتصال به WiFi می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل سازید.  

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند سامسونگ سونی سامسونگ
مدل CU8500 X75K UR8000
سال تولید 2023 2022 2023
سایز ها 50-55-65 43-50-55-65-75 43-50-55-65-70-75-86
سیستم عامل Tizen Android webOS
پردازنده Crystal Processor 4K 4K HDR Processor X1 a5 Gen 6
نوع پنل VA IPS IPS
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 12.2 10.3 10.3
امتیاز کلی 7.1 6.6 8

جمع بندی 

سامسونگ CU8500 یکی از ارزانترین تلویزیون های میان رده است. با وجود فناوری و امکانات متعددی که این تلویزیون دارد برای تماشای فیلم و سریال و همچنین استفاده روزمره و خانگی گزینه مناسبی برای خرید می باشد. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160x3840 پیکسل تصاویر طبیعی را نمایش می دهد. قدرت صدا 20 وات این دستگاه با ابعاد 55 اینچی بسیار مناسب بوده و در کنار آن نیاز به سیستم صوتی پشتیبان نخواهید داشت. این محصول با پنل VA کنتراست و رنگ دهی قابل قبول و متوسطی را دارد. همچنین در این مدل از بروزترین نسخه سیستم عامل webOS استفاده شده که می تواند دسترسی های متعددی را از جمله وصل شدن به اینترنت را در اختیار کاربر قرار دهد.

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون سامسونگ 55CU8500 بوده؛ این محصول دارای 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل در کمترین زمان ممکن است. به دلیل بالا و پایین آمدن دلار بهتر است که برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ کنتراست مطلوب

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ زاویه دید ضعیف

❌ پشتیبانی نکردن از صدای 3 بعدی

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SUMSUNG TV 55CU8500 2023
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم