تلویزیون سامسونگ 55Q70D

تلویزیون سامسونگ کیولد 55 اینچ 4K مدل Q70D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV Q70D 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 55Q70D

تلویزیون سامسونگ 55Q70D به عنوان یکی از محصولات جدید و پرطرفدار در بین تلویزیون‌های کیولد QLED سامسونگ معرفی شده است. کمپانی نام برده شده جزو 3 برند برتر جهانی بوده از این رو نارضایتی کاربران از این برند بسیار کم می باشد. این تلویزیون یکی از ارزانترین محصولات گیمینگ می باشد. تلویزیون Q70D نسخه جایگزین مدل  Q70C است که سال ساخت 2024 بوده و با بهبود امکانات و دسترسی‌ها به طرفداران خود تجربه بهتری ارائه می‌دهد. با این تلویزیون می توان به تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای پرداخت. در این تلویزیون از صفحه نمایش QLED و کیفیت تصویر 4K پشتیبانی شده؛ در این نمایشگر با استفاده از فناوری کوانتوم دات رنگ‌های مختلف را تولید و بازتاب می‌دهند که نتیجه آن تولید تصاویر با رنگ‌های زنده، درخشان و دقیق است. تکنولوژی کیولد توانایی نمایش رنگ‌های بسیار بیشتری را نسبت به تلویزیون‌های LED معمولی دارد. صفحه نمایش کیولد قادر به تولید 100 درصد حجم رنگی می باشد. 

تلویزیون سامسونگ 55Q70D دارای خروجی صوتی 20 وات بوده که برای سایز 55 اینچ قابل قبول است. با وجود میزان صدای مطلوب می‌توانید تجربه صوتی خوبی را از این تلویزیون برداشت کنید. سیستم عامل Tizen که نسخه آن در 8.0 بوده؛ بهبود‌هایی را در امکانات و عملکرد تلویزیون ارائه می‌دهد. با ورژن جدید شما به دسترسی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های به‌روزتری از طریق دستیارهای صوتی مانند Bixby یا Google Assistant دسترسی خواهید داشت.

تلویزیون گیمینگ سامسونگ 55Q70D  با رفرش ریت 120 هرتز هر بازی را برایتان لذت بخش می‌کند و کاری می کند برنده اول و آخر بازی شما باشید و بازی با صحنه‌های روان و یکنواخت به ارمغان آورد. این میزان برای صحنه های سریع مانند فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی، بازی های ویدویی بسایر مناسب می باشد تا شما ریزترین جزئیات را از صحنه های سریع از دست ندهید.  

تلویزیون سامسونگ مدل 55Q70D دارای پورت‌های ارتباطی متنوعی است که به شما امکان اتصال به انواع دستگاه‌ها و منابع ویدئویی را می‌دهد. این تلویزیون دارای پورت‌های HDMI و USB است. علاوه بر آن این دستگاه دارای درگاه های دیگر از جمله ورودی RF ، پورت شبکه LAN و خروجی صدا Optical می باشد. همچنین اتصالاات غیر مستقیم مانند بلوتوث و وای فای نیز در این تلویزیون قرار دارد. 

تلویزیون سامسونگ 55Q70D

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70D

همان طور که می دانید کیفیت تصویر یکی از موارد مهم در خرید تلویزیون بوده از این رو در زمان خرید به آن توجه خاصی باید کرد. برند سامسونگ در این زمینه تمام تلاش خود را به کار برده و تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر نشان می دهد. تلویزیون 2024 سامسونگ 55Q70D دارای کیفیت تصویر فورکی بوده؛ این کیفیت تصویر از 8 میلیون پیکسل پشتیبانی می کند و نتیجه آن دیدن تصاویر بسیار با کیفیت بوده و به بیننده حس و حال حضور در تصاویر را القا می دهد. 

رزولوشن 

همان‌طور که متوجه شده‌اید رزولوشن تلویزیون مهم‌ترین معیار برای تشخیص کیفیت تصویر است. البته به‎طور کلی معیارهای دیگری مثل کنتراست، رنگ، سرعت رفرش تصاویر و… هم روی انتخاب نهایی تاثیر گذار هستند. در کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود که 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش جای گرفته اند. حضور این همه پیکسل باعث ایجاد تصاویری با کیفیت بسیار بالا می شود و کاربران از دیدن محتواهای مورد علاقه خود لذت می برند. 

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ Q70D

رفرش ریت 120 هرتز در تلویزیون سامسونگ 55Q70D

تلویزیون سامسونگ 55Q70D به نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شده تا سرعت حرکت مناسبی را در فریم‌های تصویر ایجاد کند. این میزان رفرش ریت برای گیمینگ های حرفه ای، بازی های ورزشی و فیلم های اکشن بسیار مناسب بوده و هر صحنه سریع از دست شما نخواهد رفت و همه آن ها را با ریزترین جزئیات مشاهده می کنید. 

رفرش ریت 120 هرتز در تلویزیون سامسونگ 55Q70D

کنتراست 

کنتراست در این تلویزیون بسیار فوق العاده است سامسونگ برای ایجاد کنتراست این تلویزیون از فناوری Supreme UHD Dimming استفاده کرده که در هر منطقه از تصویر کنتراست بالایی ایجاد می کند. به لطف حضور فناوری Dual LED دمای رنگ در نمایشگر متناسب با محتوای ویدئویی تنظیم شده که منجر به بهبود کیفیت تصاویر می‌شود و می تواند تصاویر گرم و سرد را از هم جدا کند. همچنین استفاده از LED دوگانه باعث افزایش کنتراست تصویر به حدود 27 درصد شده است. قابلیت Contrast Enhancer با تغییرات در نورپردازی و کنتراست تصویر، جزئیات بیشتری را در صحنه‌های تاریک و روشن نمایش می‌دهد. 

فناوری Dual LED

پردازنده کوانتومی 

تلویزیون 2024 سامسونگ 55Q70D از پردازنده کوانتومی Quantum Processor Lite استفاده می کند که یک پردازنده هوشمند بوده و بهبود قابل توجهی در عملکرد تلویزیون ایجاد می‌کند. با استفاده از قدرت پردازشی بالا و الگوریتم‌های پیشرفته تصاویر با کیفیت بهتر، رنگ‌های زنده‌تر و جزئیات دقیق‌تر را به نمایش می‌گذارد. برای بهبود کیفیت تصویراین پردازشگر از قابلیت Upscaling برای تبدیل محتوای با کیفیت پایین به رزولوشن فورکی استفاده می کند.

پردازنده کوانتومی Quantum Processor Lite

دقت رنگ 

 صفحه نمایش QLED با استفاده از نقاط کوانتومی Quantum dots به رنگ هاعمق بالایی بخشیده و تصاویر بسیار خیره کننده به تماشاگر نشان می دهد؛ هر تصویر به لطف این نمایشگر با حجم 100 درصد رنگی نمایش داده می شود. 

دقت رنگ

فناوری HDR

این محصول از فناوری HDR نیز پشتیبانی می کند و با فرمت های کاربردی HDR10، HDR10+ و HLG سازگار بوده و با استفاده از آن ها تلویزیون قدرت بیشتری در نمایش جزئیات در صحنه‌های تیره و روشن دارد و حتی مرز بین سایه‌ها به طور واضح قابل رویت است. 

فناوری HDR

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: 

صفحه نمایش QLED 

صفحه نمایش QLED اولین بار توسط شرکت سامسونگ معرفی و به صنعت تلویزیون عرضه شد. این نمایشگر ترکیبی از فناوری LED+ کوانتوم دات می باشد. نمایشگر‌های QLED قادر به تولید رنگ‌های بسیار دقیق و زنده، و همچنین سیاه‌ی های عمیق‌تر و سفید‌ی های روشن‌تر هستند که آن‌ها را به انتخابی‌ایده‌آل برای مصرف‌کنندگانی تبدیل می‌کند که خواهان بهترین تجربه ممکن از تماشای تلویزیون هستند. این محصول از نور پس زمینه Edge LED پشتیبانی می کند که روشنایی را در گوشه و کنار تلویزیون تنظیم می کند. 

صفحه نمایش QLED

پنل VA

در تلویزیون 55  اینچ سامسونگ Q70D از پنل VA استفاده شده؛ این پنل دارای کنتراست بالا بخصوص در محیط های تاریک می باشد. از این رو تماشای فیلم در محیط های تاریک و در هنگام شب بسیار جالب تر از پنل IPS ال جی است. متاسفانه پنل های VA از زاویه دید گسترده ای نسبت به IPS برخوردار نیستند و سامسونگ برای جبران این مشکل از فناوری Wide Viewing Angle استفاده نموده تا حتی در گوشه و کنار تلویزیون شاهد تصاویر با کیفیت باشید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: 

✅ نور پس زمینه: 

✅ نوع پنل: 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ 55Q70D

اگر ظاهر تلویزیون برایتان اهمیت دارد باید گفت که این تلویزیون 55Q70D  بهترین گزینه است. اگر بخواهیم چند کلمه در مورد ویژگی ظاهری این تلویزیون بگوییم بدنه نازک و باریک، فریم لس بودن و پایه های شیک از مهم ترین جذابیت ظاهری این محصول است.  چشم بادامی ها این محصول جدید را به سبک طراحی AirSlim وارد بازار نموده‌اند که ظرافت قابل توجهی دارد و تلویزیون سامسونگ  55Q70D در دسته تلویزیون های باریک به حساب می آید. این دستگاه کلا با رنگ مشکی طراحی شده است. پایه این دستگاه به صورت خطی و در وسط تلویزیون قرار دارد که به تلویزیون ظاهری زیبا بخشیده است. سامسونگ برای مدیریت کابل ها در این تلویزیون با استفاده از شیارهای که در پشت تلویزیون تعبیه کرده تا شما کابل های خود را از آن عبور دهید و بی نظمی و شلختگی در تلویزیون به وجود نیاید.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ 55Q70D

ضخامت و حاشیه های باریک 

شرکت سامسونگ در ساخت تلویزیون 55Q70D از نمایشگری بدون حد و مرز استفاده کرده است. نمایشگر تلویزیون از سه طرف بدون حاشیه است و فوق العاده مدرن به نظر می‌رسد. آنچه که شما در روبروی خود مشاهده می‌کنید نمایشگری است که جز در قسمت پایین حاشیه‌ای ندارد. حاشیه نمایشگر به صورت قابل توجه کاهش یافته است که تجربه تماشای بدون حواس پرتی را ممکن می سازد. بدنه این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ از ضخامت مطلوبی برخورداراست. این ضخامت کم به شما اجازه می‌دهد تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. بیرون زدگی بدنه از دیوار چندان زیاد نیست و خب این مسئله کمک می‌کند دکوراسیون بهتری داشته باشید.

قابلیت اتصال به دیوار 

امکان قرار گیری این محصول روی دیوار وجود دارد و شما می توانید با استفاده از یک براکت 300×300 این محصول را به دیوار نصب کنید. البته شاید با نصب دیوار دسترسی به پورت ها مشکل باشد بنابراین بهتر است که این محصول را روی یک میز قرار دهید. سامسونگ  این تلویزیون را به قابلیت Ambient Mode مجهز نموده و شما می توانید از آن به عنوان قاب عکس یا اثر هنری نیز استفاده کنید. از این رو به جای صفحه نمایش خاموش یک عکس هنری قرار دهید تا دکوراسیون منزل شما ارتقا پیدا کند و در صورت نصب آن روی دیوار تلویزیون همانند یک تابلو هنری نمایان می شود. 

ریموت کنترل سولار 

ریموت کنترل این دستگاه هوشمند و سولار می باشد که نیازی به باتری برای شارژ شدن دارد و شما می توانید به روش های مختلف این ریموت را شارژ کنید. روش اول: با استفاده از پنل خوشیدی و قرار گرفتن ریموت روبروی نور خورشید. روش دوم: از طریق پورت USB و شارژر تایپ سی و همچنین با فرکانس رادویی و WiFi قابلیت شارژ شدن را دارد. گذشته از آن این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده و شما با صدای خود می توانید از دستورات یا جستجوی صوتی بهرهمند شوید.

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 55Q70D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ Q70D

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون سامسونگ Q70D

تلویزیون سامسونگ 55Q70D برای علاقمندان به بازی این امکان را فراهم نموده تا این دستگاه را به یک مرکز تفریح برای شما تبدیل نماید. این مدل برای انجام بازی های حرفه ای طراحی شده و با 4 پورت HDMI 2.1 می توانید تمامی کنسول های نسل جدید و قدیم را به این دستگاه متصل کنید. تصاویر با کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتز نمایش داده می شوند. نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز باعث می شود تا صحنه های سریع بازی به صورت صاف و روان پخش شود و شما ریزترین جزئیات را از دست ندهید.  

این محصول دارای AMD FreeSync بوده که برای دارندگان کارت گرافیک AMD خبر خوبی است. همچنین از تکنولوژی Nvidia G-Sync پشتیبانی می کند و برای کسانی که کامپیوتر یا لپ تاپ با کارت گرافیک انویدیا دارند بسیار مناسب بوده و باعث می شود که تاری و پارگی در صحنه های بازی ایجاد نشود. بخش بازی هم به فناوری های مخصوص از جمله HGiG مجهز شده؛ این فناوری برای اعمال تصاویر HDR روی بازی می باشد. به این صورت که شما با نصب کنسول بازی PS5 تنظیمات HDR را روی بازی فعال و بهینه سازی می کند. حتی در سایه های تیره و هایلایت های روشن تمام جزئیات را ظرفیت و رنگ ها را به صورت واقعی خواهید دید.

قابلیت Game Bar 4.0 یک منو ابزار بازی در تلویزیون های سامسونگ بوده این قابلیت یک منو برای دسترسی تنظیمات در هنگام بازی کردن است. اگر می خواهید در هنگام بازی کردن و بدون توقف به تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید Game Bar  به کمک شما آماده است.  از قابلیت های دیگر گیمینگ به فناوری ALLM باید اشاره کرد که در صورت نصب هر نوع کنسول سریعا به منو و حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را به حداقل می رساند. در کنار آن قابلیت VRR وجود دارد که با توجه به هر صحنه میزان رفرش ریت را بین 60 تا 120 هرتز تنظیم می کند. علاوه بر آن این ویژگی باعث می شود سرعت به روز رسانی تصویر بیشتر شود و عملا از چند تکه شدن یا همان پاره شدن تصاویر جلوگیری می کند.

قابلیت Dynamic Black EQ نقاطی که قرار است تاریک باشند را بررسی می‌کند و جلوی تاریکی بیش از حد آن‌ها و مخفی شدن جزئیات را می‌گیرد و جزئیات نقاط تاریک را نمایان می‌کند. با قابلیت Super Ultra Wide Game View در منو ابزار سامسونگ در واقع می توانید ابعاد صفحه نمایش خود را در هنگام بازی تغییر دهید. ابعاد صفحه نمایش مظابق با سلیقه و خواسته شما تغییر خواهد کرد و تجربه تی نظیری از بازی را در اختیار شما خواهد گذاشت. 

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون سامسونگ Q70D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز 

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

مدل Q70D از سیستم عامل تایزن بهره برده است که برنامه‌های جذاب، فیلم وسریال‌های منتخب را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین لحظات خود را در کنار این محصول فوق‌العاده سپری نمایید. با وجود اتصال به اینترنت از طریق وای فای امکان وب گردی در صفحات متعدد وب برای شما امکان‌پذیر شده است. برنامه ها و شبکه هایی همچون: Netflix، Disney+، Prime Video، Apple TV در این تلویزیون قرار دارد که شما با استفاده از آن ها به راحتی می توانید به هرنوع فیلم و سریالی دسترسی داشته باشید. حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگ بوده که تنها نصف  آن در دسترس قرار دارد که جهت دانلود و نصب انواع برنامه می توانید از آن استفاده نمایید. قابلیت ضبط فیلم PVR محتواهای مورد نظر شما را ضبط می کند تا بعدا بتوانید به تماشای آن بپردازید. 

برنامه Samsung TV Plus هم یک اپلیکیشن رایگان می باشد که بیش از 200 کانال رایگان اعم از برنامه های ورزشی، اخبار و فیلم و سریال را در اختیار شما قرار می دهد. با این اپلیکیشن دیگر نیازی به خرید اشتراک ماهانه ندارید بلکه همه محتواها رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. سامسونگ در سال 2024 تعدادی ویژگی را به این تلویزیون اضافه نموده؛ Samsung Daily+ یکی از پلتفرم های تلویزین های 2024 سامسونگ است که دارای دو برنامه SmartThings و Workspace است. از طریق این پلتفرم می توانید روزانه سبک زندگی و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید. حالت انرژی هوش مصنوعی AI Energy Mode برای کاهش هزینه‌های ناشی از مصرف برق می باشد و به این ترتیب هزینه‌های روی دست مشتریان را نیز کاهش می‌دهند. راه‌حل Samsung Knox Security یک گزینه امنیتی پیشرفته بوده که از ورود برنامه های مخرب و دسترسی های غیر مجاز به داخل تلویزیون جلوگیری می کند. همچنین این فناوری از داده و اطلاعات کاربران مراقبت می کند. 

امکانات و قابلیت های هوشمند

دستیار های صوتی

تلویزیون سامسونگ 55Q70D از دستیارهای صوتی پشتیبانی می کند خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده و دکمه آن در زیر برند سامسونگ قرار دارد. با روشن کردن دکمه میکروفون داخلی و از طریق قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانید در فاصله 3 الی 4 متری از دستیار های صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی استفاده کنید. البته ناگفته نماند ریموت کنترل هم دارای میکروفون داخلی می باشد که از آن هم می توانید برای استفاده از فرمان های صوتی استفاده کنید. با این نوع دستیارها تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید و تعامل با این دستگاه بسیار راحت تر شده است. 

دستیار های صوتی تلویزیون سامسونگ 55Q70D

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

تلویزیون 55Q70D انواع قابلیت برای اتصال گوشی به تلویزیون را فراهم کرده است. انتقال محتواهای موبایل هوشمند شما به تلویزیون از طریق فناوری Tap View و Mirroring انجام می شود. شما می توانید از طریق بلوتوث یا تنها با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون و یک ضربه آرام به صفحه نمایش انواع محتوا اعم از فیلم و سریال، موسیقی، سند و.... را به این دستگاه منتقل نمایید. البته کاربران اندروید و IOS محدودیتی برای استفاده از این ویژگی را ندارند. کاربران آیفون برای انتقال محتواهای گوشی خود به تلویزیون 55Q70D می توانند از قابلیت Apple Airplay استفاده نمایند. قابلیت‌های Sound to Mobile و Audio Mirroring برای اشتراک گذاری صدا از تلویزیون به گوشی و بالعکس از گوشی به تلویزیون کاربرد دارند.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

بلوتوث نسخه 5.2 و وای-فای نسخه 5 از راه‌های ارتباطی بی‌سیم در تلویزیون 2024 سامسونگ 55Q70D هستند که بدون نیاز به کابل قابل استفاده می‌باشند. بلوتوث راهی سریع برای انتقال و اشتراک‌گذاری محتوا با سایر دستگاه‌هاست که در مواقع لزوم می‌توانید از آن استفاده نمایید. از دیگر راه‌های ارتباطی می‌توان به درگاه‌های تعبیه شده در قسمت پنل پشتی اشاره نمود که انواع مختلفی دارند و به منظور اتصال مستقیم با سایر دستگاه‌ها قابل استفاده هستند. این محصول از 4 درگاه HDMI 2.1 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می‌برد که در نوع خود کم‌نظیر است. 2 درگاه USB و 2 پورت RF، خروجی صدا دیجیتال Optical، پورت LAN از ورودی های این دستگاه می باشند که در پنل پشتی تلویزیون قرار گرفته اند. 

کیفیت و قدرت صدا 

همان طور که می دانید تماشای محتوا ها با کیفیت بالا در کنار یک صدای بسیار خوب و شفاف بسیار حاءز اهمیت بوده؛ تلویزیون سامسونگ 55Q70D  دارای یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی 20 وات است. وجود صدا 20 وات برای یک دستگاه میان رده به نظر خوب می رسد. در صورت نیاز برای آن دسته از مشتریانی که به صدای بلند علاقمند هستند می توانند با استفاده از بلوتوث یا کابل می توانید انواع نوار های صوتی یا اسپیکر را به تلویزیون متصل نمایید.

 قابلیت Dual Audio Support به شما اجازه می دهد ددو عدد بلندگو یا دو عدد اسپیکر را همزمان به تلویزیون متصل نمایید. برای ایجاد صدایی همزمان و هماهنگ همچنین بدون تاخیر از هر نوع سیستم صوتی و تلویزیون قابلیت Q-Symphony به کمک شما آمده است. قابلیت ردیابی اشیاء از دیگر ویژگی های بخش صدا است. این فناوری صدا را به صورت حدودی در جایی از تصویر که رخ می دهد پخش می نماید.

 همچنین صدای تطبیقی Adaptive Sound هم با توجه به نوع محتوایی در حال پخش یا ژانر به صورت خودکار حالت صدای متناسب با آن محتوا قرار می دهد تا تجربه صوتی بی نظیری برای کاربران به ارمغان بیاورد. همچنین با استفاده از قابلیت Multiroom Link شما می توانید انواع بلندگو را در سایر اتاق های خانه جای دهید و سپس با استفاده از این قابلیت صدای تلویزیون را با استفاده از این اسپیکر ها در هر اتاق از خانه بشنوید.

کیفیت و قدرت صدا

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 55Q70D با سایز های متنوع تولید شده تا کاربران بسته به فضای سالن خود یکی از آن ها را انتخاب نمایند.  سایز 55 اینچ این محصول برای سالن های نسبتا بزرگ مناسب بوده و با توجه به امکانات و فناوری های موجود که در بالا به آن اشاره کردیم این دستگاه برای استفاده خانگی و روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و سریال و همچنین امکان بازی به صورت حرفه ای قابل خریداری می باشد. نمایشگر این محصول QLED بوده و در کنار کیفیت تصویر 4K تصاویر طبیعی با حجم 100 درصد رنگ نشان می دهد و لذت دیدن محتوا با این دو قابلیت چندین برابر شده است. سیستم عامل Tizen و قابلیت اتصال به اینترنت هوشمند بودن این دستگاه را ثابت می کنند. جهت خرید تلویزیون سامسونگ 55Q70D و استعلام قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ Q70D می توانید به کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید. با مشاوره رایگان فروشگاه ما می توانید بهترین خرید از محصول خود داشته باشید. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ کنتراست مطلوب

❌زاویه دید کم 

✅ رفرش ریت 120 هرتز

❌فاقد قابلیت پخش صدا 3 بعدی 

✅ پورت HDMI 2.1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV Q70D 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55Q70D
سری
سری 7
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
472
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
449
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Quantum Processor Lite 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10 /HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Adaptive Sound/ Amplify/ Game/ Standard
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
48.5x 30.5 x 10.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
48.5x 27.9 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
55.1x 33.3 x 5.8
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55Q70D
سری
سری 7
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
472
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
449
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Quantum Processor Lite 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10 /HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Adaptive Sound/ Amplify/ Game/ Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
48.5x 30.5 x 10.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
48.5x 27.9 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
55.1x 33.3 x 5.8

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم