تلویزیون سامسونگ 77S95D

تلویزیون سامسونگ اولد 77 اینچ 4K مدل S95D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: QD-OLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV S95D 4K 77Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 77S95D

تلویزیون سامسونگ 77S95D با نمایشگر اولد تولید و روانه بازار شد. نمایشگر QD OLED ویژگی‌های برتر دو تکنولوژی محبوب Quantum Dot (QD) و OLED را ترکیب می‌کند تا تجربه بصری بی‌نظیری را ارائه دهد. صفحه نمایش OLED تجربه تماشای بی‌نظیری را به ما ارائه می‌دهند. در این فناوری، هر پیکسل تلویزیون توسط خودش نور تولید می‌کند، بدون نیاز به نور پس زمینه، که در نتیجه تصاویر با کنتراست بالا، رنگ‌های زنده و توانایی نمایش سیاهی‌های عمیق را به ما ارائه می‌دهند. همچنین فناوری کوانتوم دات باعث می شود هر رنگ با عمق رنگی بالایی نمایش داده شود. 

این دستگاه ساخت کشور کره جنوبی و مونتاژ مصر می باشد؛ همچنین سایز های 55 و 65 و 77 اینچ از این مدل در فروشگاه اینترنتی اصلی کالا موجود بوده و شما بسته به فضای خانه خود می توانید یکی از این سایز ها را انتخاب نمایید. در تلویزیون 77S95D شرکت سامسونگ از توان صوتی بسیار عالی استفاده کرده که می تواند برای هر سایزی به خوصوص 77 اینچ مناسب باشد و به راحتی نیاز کاربر را جواب گو باشد. در این مدل توان صوتی 70 وات می باشد. این تلویزیون مجهز به سیستم صوتی 4.2.2 کاناله است که شامل چهار بلندگوی 5 واتی، دو بلندگوی آپ فایرینگ (Up-firing) با توان 15 وات و دو بلندگوی ووفر 10 واتی است . 

سامسونگ تصاویر را در این تلویزیون کیفیت تصویر 4K را با نرخ نوسازی 144 هرتز نمایش می دهد که برای اجرای کنسول های بازی می تواند فوق العاده باشد. با وجود رفرش ریت 144 هرتز و پورتHDMI  2.1 می توانید انواع کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنید. این تلویزیون دارای سیستم عامل Tizen نسخه 8.0 بوده در این نسخه قابلیت ها و امکانات متعدد به آن اضافه شده است. بخش هوشمند بودن این دستگاه بسیار تکمیل بوده و ب توجه به ویژگی هایی که در آن به کار برده شده است این دستگاه می تواند نیازی هر کاربری را تامین کند. 

پورت های ارتباطی در این دستگاه دیگر در پشت دستگاه قرار ندارند بلکه سامسونگ آن ها را به یک جعبه One Connect منتقل نموده است. در این جعبه 4 عدد پورت HDMI در نسخه 2.1  و 4 عدد USB قرار دارد. شما به واسطه ان ها می توانید انواع دستگاه های دیجیتالی مانند: کنسول بازی، لپ تاپ، دی وی دی پلیر، کنسول بازی، دوربین دیجیتالی، فلش مموری، هارد دیسک و... را به تلویزیون متصل کنید. اتصالات غیر مستقیم این دستگاه شامل بلوتوث نسخه 5.2 و WiFi می باشد. 

تلویزیون سامسونگ 77S95D

کیفیت تصویر تلویزیون 77 اینچ سامسونگ S95D

کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سامسونگ 77S95D پشتیبانی می شود؛ این کیفیت تصویر از رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره برده و کاربران می توانند تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر خود تماشا کنند. کیفیت تصویر 4K چندین سال بوده که در بازار تلویزیون حضور دارد و هر کاربری از آن راضی می باشد. بدون شک هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد تصویر واقعی تر می باشد؛ در 4K از 8 میلیون پیکسل پشتیبانی می شود. 

تکنولوژی زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle

سامسونگ برای اینکه در گوشه و کنارتلویزیون باز هم شاهد تصاویر با کیفیت باشید زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle را در این دستگاه قرار داده تا شما شاهد تصویری کیفیت در هر زاویه ای که نسبت به تلویزیون قرار گرفته اید باشید. 

قابلیت Anti-glare coating 

بسیاری از تلویزیون ها لایه ضد انعکاس Anti-Reflection Treatments یا پوشش Anti-Glare را در لیست مشخصات خود قرار داده‌اند و مدل 77S95D هم از این قابلیت پشتیبانی می کند. این ویژگی از انعکاص نور از صفحه نمایش جلوگیری می شود و نور زیاد محیط کمتر بر روی تصویر تاثیر می گذارد بنابراین می توان جزئیات حداکثری را بر روی تصویر مشاهده کرد. نور زیاد محیط معمولا به پنل تلویزیون می تابد و از آن طرف نور تصویر از پیکسل ها خارج می شود، اگر بین این دو بهینه ای وجود نداشته باشد کاربر نمی تواند تصویر را به خوبی مشاهده کند. ای قابلیت مانع از انجام این کار شده است و هیچ نوری را به صفحه نمایش نمی تاباند. 

قابلیت Anti-glare coating

رفرش ریت 144 هرتز 

 این دستگاه دارای رفرش ریت 144 هرتز می باشد و می تواند به کمک تکنولوژی Picture Clarity و Clear Motion تاری تصاویر را تا حد زیادی کاهش داده و صحنه های سریع را با وضوح بیشتری به نمایش بگذارد. این میزان برای صحنه های سریع یا بازی های سریع اکشن بسیار مناسب است و ریزترین جزئیات از دست شما نمی رود. 

رفرش ریت 144 هرتز

دقت رنگ 

رنگ  هم در تصویر نقش بسزایایی را دارد و اگر عمق رنگ ها بالا باشد تصاویر زیباتر به چشم می آیند. تلویزیون سامسونگ 77S95D دارای عمق رنگ 10 بیت رسیده که با فناوری One Billion Color حدود 1 میلیارد رنگ مختلف در صفحه نمایش نشان داده می شود. به لطف تکنولوژی کوانتوم دات این مدل به 100 درصد حجم رنگ اندازه گیری شده متناسب با استاندارد DCI-P3 دست پیدا می‌کند بنابراین از میزان واقع گرایی صحنه‌ها تعجب می‌کنید. همچنین تلویزیون 2024 سامسونگ 77S95D دارای تاییدیه PANTONE می باشد. پنتون به طور کلی یک زبان جهانی رنگ را ارائه می‌کند که به بینندگان اجازه می‌دهد یک تجربه تماشای دقیق‌تر و واقعی‌تر کسب کنند. رنگ‌ها در نمایشگر این سری با دقت فوق العاده قابل نمایش هستند. دقت رنگ نیز در نمایشگر قابل تحسین است.

کنتراست 

این تلویزیون دارای کنتراست بی نهایت می باشد نمایشگر اولد به این توانایی رسیده که تصویری با سیاهی مطلق به نمایش بگذارد و همان طور که می‌دانیم این به علت نبودن بک لایت و پیکسل‌های مستقل و خود نوردهنده است. واقع گرایی در تلویزیون 77S95D با فناوری‌ Real Depth Enhancer حتی بیشتر افزایش می‌یابد. این تلویزیون با پردازنده هوشمند خود از نحوه تماشای اشخاص توسط چشم انسان الگوبرداری می‌کند و اشیاء را در پیش‌زمینه پردازش کرده و عمق می‌بخشد این در حالیست که پس‌زمینه بدون تغییر می‌ماند. با افزایش کنتراست پیش‌زمینه می‌توانید تصاویری سه‌بعدی و واقع بینانه را تماشا کنید.

قابلیت Real Depth Enhancer

روشنایی

یکی از بزرگترین معایب تلویزیون‌های OLED این است که نمی‌توانند روشنایی بیشتری ارائه دهند. در حالی که تلویزیون‌ QD-OLED بالاتر از 1500 نیت روشنایی دارند. اما تلویزیون‌های OLED نمی‌توانند به روشنایی بالاتر از 1000 نیت برسند. تلویزیون سامسونگ 77S95D از حالت EyeComfort Mode پشتیبانی کرده که می‌تواند به تناسب چشمان بیننده یک تصویر را به صورت هوشمند تنظیم کند. در این حالت با قابلیت پیشرفته Brightness/Color Detection و بکارگیری سنسور هوشمند، میزان روشنایی و رنگ‌های نمایشگر به طور خودکار پس از غروب و طلوع آفتاب محلی تنظیم می‌شوند. به عبارتی دیگر این فناوری از چشمان شما محافظت خواهد کرد. 

پردازنده NQ4 AI و عملکرد های آن 

پردازنده یکی از قطعات مهم در تلویزیون بوده و آن را به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته اند. شرکت سامسونگ برای مدل 2024 خود 77S95D از پردازنده NQ4 یا Neural Quantum Processor 4K که با هوش مصنوعی AI ترکیب شده است. این پردازشگر از 64 شبکه عصبی برخوردار می باشد از این رو سرعت و دقت این پردازشگر بسیار بالا رفته و هر نوع محتوایی که ضعیف و بی کیفیت باشد سریعا دریافت و آن را پردازش می کند سپس به کمک Upscale و 4K Upscaling تمامی محتوا های دریافتی را ارتقا می دهد و آن ها را نزدیک به 4K نمایش می دهد. همچنین تنها عملکرد آن مربوط به تصویر نیست و می تواند در بخش هایی دیگر نظیر: رنگ، کنتراست و حتی صدا به خوبی عمل کند. در بخش صدا نویز و صداهای اضافی را حذف کرده و باعث می شود صدایی فراگیر و رسا به گوش کاربران برسد. 

Neural Quantum Processor 4K

تکنولوژی OLED HDR Pro

تکنولوژی OLED HDR Pro یکی از زیرمجموعه‌های HDR است که در تلویزیون‌هایی با نمایشگر OLED  شاهد استفاده از آن هستیم.  این فناوری باعث ایجاد روشنایی بالا در هر رنگ و تصویر خواهد بود و سبب می¬‌شود که رنگ، سایه و جزئیات به واقعیت تصویر نزدیک¬‌تر شود. فرمت های اختصاصی HDR مانند: فرمت +HDR10 ، HDR10  و HLG در این دستگاه قرار دارد. فرمت HDR10+ تنظیمات رنگ و کنتراست را بسته به صحنه‌های مختلف تصویر در نمایشگر تلویزیون 77S95D  انجام می‌دهد.

سامسونگ در مدل های بالارده و حتی پرچم دار خود از تکنولوژی دالبی ویژن استفاده نمی کند و به جای آن فناوری‌ HDR10+ ADAPTIVE و HDR10+ GAMING قرار داده که با استفاده از سنسور نور و متا دیتای HDR10+ توانایی پخش فیلم‌ها و بازی‌ها با کیفیت عالی، رنگ مشکی عمیق و نیز رنگ‌های پرجنب و جوش را دارد بنابراین در نوع خود بسیار قابل تحسین است. 

تکنولوژی OLED HDR Pro

قابلیت Filmmaker Mode برای عاشقان فیلم و سریال 

قابلیت Filmmaker Mode یک حالت تصویری بوده که شما باید به صورت دستی آن را در زمان پخش سریال و فیلم فعال کنید. با فعال کردن این حالت محتواها همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده به صورت اورجینال نمایش داده می شود. 

قابلیت Filmmaker Mode برای عاشقان فیلم و سریال

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive

صفحه نمایش QD-OLED

صفحه نمایش QD OLED قادر به ارائه رنگ‌های شاد و واقعی، دقت رنگی دقیق، سیاهی‌های عمیق و نسبت‌های کنتراست بالا هستند که آنها را به انتخاب مناسبی برای کاربردهای مختلف می‌کند. این صفحه نمایش ترکیبی از فناوری اولد و کوانتوم می باشد.در فناوری OLED هر پیکسل تلویزیون توسط خودش نور تولید می‌کند، بدون نیاز به نور پس زمینه، که در نتیجه تصاویر با کنتراست بالا، رنگ‌های زنده و توانایی نمایش سیاهی‌های عمیق را به ما ارائه می‌دهند. با تکنولوژی OLED تلویزیون‌ها قادر به قطع و وصل نور در هر پیکسل هستند، که منجر به بهبود قابل توجهی در زمان پاسخگویی و حرکت‌های بسیار روان در تصاویر می‌شود. علاوه بر این، تلویزیون‌های OLED بسیار نازک و سبک هستند  

 تکنولوژی نقطه کوانتومی رنگ‌های زنده و کیفیت تصویر برتری را به ارمغان می‌آورند. با پوشش رنگی گسترده، این تلویزیون‌ها رنگ‌های زنده و واقعی را تولید کرده و با تضاد بالا و جزئیات شگفت‌انگیز، تصاویر شما را با واقعیت و عمق شگفت‌انگیزی به نمایش می‌گذارند. با نمایشگر QD OLED در هر نوع محتوایی در این دستگاه غرق می شوید و لذت تماشای فیلم و سریال برای شما چنیدن درجه افزایش پیدا کرده است. 

صفحه نمایش QD-OLED تلویزیون 2024 سامسونگ S95D

پنل QD-OLED (RGB)

در یک صفحه نمایش هر پیکسل رنگ های اصلی یعنی سبز، قرمز و آّبی را ارائه می دهند. صفحه نمایش هایی که پیکسل های آن از این قاعده پیرو کنند  به آنها پنل RGB می گویند.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QD OLED

✅ نور پس زمینه: ندارد

✅ نوع پنل: RGB

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ساسونگ S95D

طراحی تلویزیون 77S95D سال 2024 یکی از بخش‌هایی است که حرف برای گفتن در موردش زیاد است. تلویزیون سامسونگ 77S95D با طراحی مدرن و شیکی که دارد دل هر کاربری را در همان نگاه اول به دست می آورد. این دستگاه هم از نظر ضخامت و هم حاشیه بسیار باریک شده است و این خود به زیباتر شدن تلویزیون افزوده است. رنگ کلی بدنه مشکی و رنگ پایه مشکی کامل است. پشت بدنه تخت طراحی شده و فقط تعدادی اسپیکر در پشت بدنه قرار دارد. جنس بدنه فلز ساخته شده که مقومت بسیار بالایی را دارد. سامسونگ برای این مدل دستگاه از طراحی Infinity One بهره برده که به باریک  و نازک بودن دستگاه اشاره دارد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ساسونگ S95D

ضخامت و حاشیه های باریک 

باریک بودن این دستگاه را مدیون صفحه نمایش OLED هستیم وقتی که تلویزیون سامسونگ 77S95D نگاه می کنیم تلویزیون همانند یک تار مو به نظر می رسد یعنی حتی ضخامت این مدل از ضخامت گوشی های شما هم کمتر شده و روی دیوار همانند یک تابلو هنری به چشم می آید. سامسونگ فریم  حاشیه ها را از هر 4 طرف باریک طراحی نموده از این رو در هنگام تماشای محتوا کاربران فقط تمرکزشان روی محتوا در حال پخش می باشد. 

قابلیت اتصال به دیوار 

کاربران می توانند برای ایجاد تنوع در منزل خود این دستگاه را به دیوار متصل کنند. با جدا کردن پایه خطی و با یک براکت 400×400 می توانند این دستگاه را به دیوار متصل کنند. چون در پشت بدنه دستگاه هیچ مانعی وجود ندارد تلویزیون در صورت اتصال به دیوار با آن یکپارچه و چسپ می شود به طوری که هیچ فاصله ای بین این دو دیده نمی شود. در صورتی که از این دستگاه استفاده ای ندارید می توانید با قابلیت Ambient Mode+ یک تصویر هنری را جای دهید. این قابلیت باعث افزایش چندین درجه زیبا شدن این دستگاه شده البته کاربران می توانند الگوی پشت سر دیوار، اطلاعات مفید زمان، تاریخ وضعیت آب و هوا  را جای دهند. 

قابلیت اتصال به دیوار تلویزیون سامسونگ 77S95D

جعبه وان کانکت 

سامسونگ خلاقیتی که در تلویزیون های جدید خود به کار برده جعبه وان کانکت می باشد؛ پورت ها دیگر در پشت  پنل تلویزیون قرار ندارند بلکه به جعبه One Connect Box منتقل شده اند. همه پورت ها در این جعبه قرار داده شده اند و همین امر موجب کم شدن ضخامت تلویزیون سامسونگ 77S95D شده است. در داخل بسته بندی این دستگاه یک کابل One Connect Cable برای زمانی که تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید. و با One Invisible Connection Cable که یک کابل مخفی و پنهان می باشد می توانید وقتی که این جعبه را در کنار تلویزیون قرار دادید از این سیم استفاد کنید. جعبه وان کانکت را به دلخواه خود می توانید در پشت پایه تلویزیون یا در کنار تلویزیون قرار دهید. 

جعبه وان کانکت

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 77 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 77S95D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ S95D

اجرای کنسول های بازی

در دنیای امروزه کاربران می خواهند که از تلویزیون برای انجام بازی نیز استفاده کنند. این دستگاه برای مبتدی ها نیست بلکه خوراک گیمرهای حرفه ای می باشد. زمان پاسخگویی 1.7 میلی ثانیه و تاخیر ورودی 4K@144Hz برابر 4.2 در 4K@120hz برابر 5.1 و در 4K@60Hz برابر 9.6 می باشد که باعث شده که لذت انجام بازی با تلویزیون سامسونگ 77S95D بیشتر شود و شما هیچ تاخیری را در هنگام بازی کردن تجربه نخواهید کرد. کنسول های بازی نسل جدید را می توانید به پورت HDMI 2.1 متصل کنید. رفرش ریت 140 هرتز مناسب صحنه های سریع بوده و شما ریزترین جزئیات را از دست نخواهید داد. بنابراین تصاویر را در تلویزیون سامسونگ S95D را با کیفیت 4K و سرعت رفرش ریت 144 هرتز مشاهده می کنید.  

البته سامسونگ همانند تمامی بخش های دیگر قسمت بازی را با امکانات متعدد مجهز کرده که به همه آن ها می پردازیم. تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync به این معنی بوده که این دستگاه از کارت های گرافیک شرکت AMD و Nvidia سازگاری دارد و شما در هنگام بازی هیچ وقت شاهد پارگی یا بریدگی تصاویر نخواهید بود. به کمک Game Motion Plus و Motion Xcelerator Turbo+  صحنه های سریع صاف و روان و بدون تاری پخش خواهند شد. با تکنولوژی HDR10+ Gaming از بازی های HDR در این دستگاه لذت ببرید. 

منو ابزار بازی GameBar در نسخه 4.0 تعدادی قابلیت کاربردی را برای شما اضافه نموده؛ این منو به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به توقف بازی به تعدادی از تنظیمات و قابلیت ها دسترسی داشته باشید. قابلیت هایی که در این منو ابزار مشاهده می کنید شامل: بزرگ نمایی نقشه  Mini Map Zoom، زاویه دی گسترده بازی Super Ultra Wide Game View، اشتراک گذاری نقشه بازی MiniMap Sharing  و Virtual Aim Point برای هدف مجازی در بازی های شوتر و تیر اندازی می باشد. همه این قابلیت ها مربوط به نسخه 2.0 و 3.0 می باشد. در نسخه 4.0 هنور معلوم نیست که چه قابلیت هایی به آن اضافه شده است. 

همچنین یک منو هوشمند بازی Samsung Gaming Hub در این دستگاه قرار دارد که از جذابیت های بخش بازی به شما می رود. در این بخش امکان دسترسی به متنوع ترین بازی ها برای شما فراهم شده که همگی به صورت یکجا در منویی کامل در دسترس خواهند بود. یکی از ویژگی هایی که در این قسمت وجود دارد سرویس ابری گیمینگ بوده و کاربران به وسیله آن می توانند بدون نیاز به کنسول بازی تنها با داشتن یک اینترنت پر سرعت به دلخواه خود بازی کنند. از دیگر ویژگی‌های مختص به گیمینگ در تلویزیون باید به حالت HGIG اشاره داشت که با اعمال گرافیک HDR به نمایش جزئیات در صحنه‌های تاریک بازی کمک می‌کند.

دو تکنولوژی کاربردی دیگر در بخش بازی ALLM و رفرش ریت متغیر VRR می باشد. تکنولوژی ALLM در صورت نصب کنسول بازی به تلویزیون سریعا به حالت بازی می رود و همچنین تاخیر ورودی را تا حد ممکن کاهش می دهد. قابلیت VRR هم با توجه به ژانر و صحنه های بازی میزان رفرش ریت تلویزیون را بین 60 تا 144 هرتز تغییر می دهد. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4K@144Hz برابر 4.2 و 4K@120hz برابر 5.1

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

در دنایی که امروز در ان زندگی می کنیم شاهد تکنولوژی ها منحصر به فرد هستیم که سازنده های تلویزیون امکانات هوشمند و کاربردی را در تلویزیون های خود به کار برده اند. تلویزیون سامسونگ 77S95D هوشمند بوده و با امکاناتی که دارد نیاز های هر کاربری را تامین خواهد کرد. 

سیستم عامل Tizen

این دستگاه دارای سیستم عامل Tizen می باشد  که نسخه آن 8 بوده و یکی از جدیدترین ورژن های سال 2024 می باشد. این دستگاه قابلیت اتصال به WiFi را برای شما فراهم می کند از این رو کاربران می توانند بدون نیاز به سیم تنها با دانستن نام و پسورد مودم تلویزیون 77S95D را به اینترنت متصل نمایند. برنامه Apple TV app، Disney+، Netflix، YouTube در این دستگاه نصب شده که شما با خرید اشتراک ماهانه در این اپیکیشن ها می توانید به تماشای فلیم و سریال های روز دنیا بپردازید. این مدل از اینترنت اشیاء و قابلیت SmartThings پشتیبانی می کند که شما می توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق منو هوشمند Smart Hub کنترل و مدیریت کنید. البته از راه دور و از طریق گوشی هم می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل مدیریت کنید. سامسونگ در سال 2024 ابتکار به خرج داده و این دستگاه را به حافظه داخلی 4 گیگ ارتقا داده شما به واسطه آن می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. البته توجه داشته باشید که برنامه های اندروید در این دستگاه قابل نصب نیست و فقط باید اپلیکشن های مختص به رابط کاربری تایزن نصب کنید. 

سیستم عامل Tizen

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

تلویزیون سامسونگ 77S95D از ریموت کنترل خوش دست با طراحی بسیار زیبا استفاده می کند که در آن دکمه و قابلیت های اضافی حذف شده بنابراین اصلا شاهد شلوغی در این ریموت کنترل نخواهید بود. در این ریموت فقط دکمه و قابلیت های ضروری برای دسترسی سریع قرار داده شده است. میکروفون داخلی در ریموت به شما این امکان را می دهد تا با صدا خود بتوانید از فرمان های صوتی و جستجو صوتی استفاده کنید. یکی از ویژگی های جذاب این ریموت قابلیت شارژ شدن به وسیله نور خورشید بوده کاربران با قرار دادن آن زیر نور خورشید می توانند ریموت خود را شارژ کنند. البته پورت USB در داخل ریموت هم امکان شارژ شدن آن را به وسیله شارژ تایپ سی به شما می دهد. 

ریموت کنترل هوشمند و سولار  تلویزیون سامسونگ 77S95D

قابلیت اجرا دستوارت صوتی 

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 77S95D از دستیار های صوتی بیکسبی، گوگل و آمازون پشتیبانی می کند. خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده بنابراین کاربران از طریق قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانند در فاصله 3 الی 4 متری از دستیار های صوتی استفاده کنند. دکمه میکروفون داخلی تلویزیون در زیر برند سامسونگ تعبیه شده که شما در این قسمت می توانید آن را خاموش یا روشن نمایید. البته ناگفته نماند خود ریموت کنترل هم دارای میکروفون داخلی می باشد پس انتخاب با شما می باشد که از کدام یک از آن ها استفاده می کنید. با جستجو صوتی دیگر نیازی به تایپ کردن نخواهید داشت بلکه با استفاده از صدا خود می توانید به جستجو هر چیزی که مایلید بپردازید. دستیار های صوتی هم کار شما را برای استفاده از تلویزیون 77S95D راحت تر کرده اند و امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را تنها با صدا شما ممکن کرده اند. 

قابلیت اجرا دستوارت صوتی تلویزیون 77S95D

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

کاربران گوشی های اندروید و IOS محدودیتی برای متصل شدن به تلویزیون 77S95D را ندارند. با استفاده از قابلیت Mirroring می توانید هم صدا و تصویر از گوشی را به تلویزیون منتقل کنید و هم صدا و تصویر تلویزیون را به گوشی هوشمند خود منتقل کنید.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون SAMSUNG 77S95D

سایر امکانات هوشمند 

تلویزیون سامسونگ 77S95D امکانات متعددی را در بخش رابط کاربری این دستگاه قرار داده؛ یکی از این موارد قابلیت Multi-View می باشد؛ این فناوری صفحه نمایش را به دو ورودی مختلف تقسیم بندی می کند تا بتوانید در هر کدام از آن ها کارهای مختلفی را انام دهید به عنوان مثال در یکی از آن ها به تماشای فوتبال بپردازید و دردیگری ایمیل های خود را چک نمایید. دوربین سامسونگ مدل Slim Fit Cam (SlimFit Cam)  در این دستگاه پشتیبانی می شود که به شما با خرید یک دوربین سازگار سامسونگ به این تلویزیون می توانید از برنامه  Google Meet برای تماس تصویری استفاده کنید. با قابلیت NFT کاربران می توانند ارز های دیجیتال خود را در تلویزیون سامسونگ 77S95D تماشا کنند. 

قابلیت Multi-View

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

خب همان طور که در بخش طراحی اشاره کردیم تلویزیون سامسونگ 77S95D پورت ها را دیگر در پشت پنل دستگاه قرار نداده بلکه همه آن ها را به جعبه وان کانکت منتفقل نموده؛ این جعبه جداگانه بوده و کاربران می توانند آن را در پشت پایه یا در کنار تلویزیون قرار دهید. در این جعبه 4 پورت HDMI 2.1  قرارد. این ورودی برای گیمر های حرفه ای بسیار اهمیت دارد و می توان کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنیدو با 3 پورت USB هم می توان فلش مموری، دوربین های دیجیتالی و هارد دیسک را متصل کنید. پورت LAN هم برای اتصال به اینترنت به صورت کابلی می باشد. ورودی RF برای اتصال آنتن به تلویزیون سامسونگ می باشد. همچنین از مهم ترین راه های ارتباطی دیگر بلوتوث 5.2 و وای فای اشاره کرد. 

جعبه وان کانکت تلویزیون سامسونگ 77S95D

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون سامسونگ 77S95D در بخش صدا به توان صوتی بالا مجهز شده که برای یک مدل بالارده بسیار مناسب می باشد. این دستگاه دارای یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بوده که صدایی به قدرت 70 وات را در محیط پخش می کند. 5 بلندگو 5 واتی، دو بلندگوی آپ فایرینگ  15 وات، دو بلندگوی ووفر 10 واتی در این دستگاه قرار دارد که صدا را به سمت بالا، چپ و راست و جلو شلیک می کنند. از این رو شما صدایی 360 درجه را در این دستگاه تجربه خواهید کرد. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی Dolby Digital Plus، Dolby Audio و MS12 5.1ch بوده که باعث بهبود کیفیت صدا می شود و صدایی فراگیر و مجازی را به گوش شما می رساند. تکنولوژی Active Voice Amplifier (AVA) صدا دیالوگ و مکالمات و حتی صدا شما که برای فرمان های صوتی به تلویزیون می دهید را تقویت می کند تا واضح تر آن ها را بشنوید. تکنولوژی OTS Plus یک تجربه صدا هیجان انگیز را برای شما به ارمغان می آورد این فناوری صدا را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند. 

کیفیت و قدرت صدا  تلویزیون سامسونگ 77S95D

اتصال بی سیم سیستم صوتی به تلویزیون سامسونگ 77S95D 

در تلویزیون سامسونگ 77S95D تعدادی راه های اتصال وجود دارد که شما بدون نیاز به سیم می توانید انواع دستتگاه های صوتی را به تلویزیون متصل کنید. از طریق  Dual Audio Support (Bluetooth) می توانید همزمان دو بلندگو یا دو اسپیکر را به  این دستگاه متصل کنید. همچنین برای اتصال سیستم های صوتی دیگر مانند سندبار و سینمای خانگی با بلوتوث این کار را انجام دهید.  تکنولوژی Q-Symphony 4.0 می تواند صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از دستگاه های صوتی و تلویزیون بشنوید. همچنین این دستگاه از قابلیت صدا دالبی اتموس پشتیبانی می کند و با قابلیت Dolby Atmos Pass-Through کاربران می توانند سیگنال دالبی اتموس را روی سیستم های صوتی پخش نمایند. 

البته ناگفته نماند اگر هندزفری Galaxy Buds با قابلیت Auto Switch دارید می توانید آن را به تلویزیون سامسونگ 77S95D متصل کنید و صدا تلویزیون را در هندزفری سامسونگ بشنوید. با Multiroom Link  می توانید صدا تلویزیون را از طریق شبکه WiFiروی سیستم های صوتی پخش کنید. 

تکنولوژی Q-Symphony 4.0

تکنولوژی صدا 3 بعدی DolbyAtmos

برای آنکه صدا 3 بعدی، فضایی و مجازی و فراگیر پخش شود سونی از فناوری هایی نظیرDolby Atmos  بهره گرفته است. قابلیت Dolby Atmos صدای سه بعدی و فراگیر را به گوش می رساند و هیجان تماشای فیلم و بازی را برای شما دوچندان میکند. فناوری دالبی اتموس صدای سینمایی و فراگیر را در اختیار شما قرار میدهد و حس میکنید دقیقا در وسط جریان فیلم یا بازی قرار گرفته اید. در واقع این تکنولوژی صداها را به صورت چند کاناله و مجازی پخش می کند.

تکنولوژی صدا 3 بعدی DolbyAtmos

مجموع عملکرد 

تلویزیون سامسونگ 77S95D یکی از مدل های بالا رده این برند در سال ساخت 2024 می باشد که در 3 سایز یعنی 55، 65 و 77 اینچ موجود می باشد. این دستگاه دارای صفحه نمایش QD-OLED و کیفت تصویر 4K می باشد. ترکیب این دو با هم در کیفیت تصویر غوغا پیدا کرده اند و تصاویر بسیار با کیفیت را به وجود می آورند. این دستگاه از یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله استفاده کرده که صدایی به قدرت 70 وات را در محیط پخش می کند. مچنین سیستم عامل تایزن ورژن 8 امکانات و قابلیت های متعددی را در یک منو تمام صفحه برای شما گرد هم آورده است. با خرید تلویزیون سامسونگ 77S95D یک محصول هوشمند و جدید را به خانه خود هدیه دهید. جهت استعلام لیست قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅ طراحی زیبا 

 

✅رفرش ریت 144 هرتز

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV S95D 4K 77Inch

مشخصات

مدل کامل
77S95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
163
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
ندارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
634
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1229
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
Neural QuantumProcessor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+ /HDR10 /HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.7 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 9.6 و 4K@144Hz برابر 4.2 و XV
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
4
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1716.6x 984.1 x 11.2 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1893x1153x185 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
28.2 kg
40.0 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
54.0 kg
منبع تغذیه
AC220-240V~ 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
77S95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
77
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
163
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
634
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1229
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
Neural QuantumProcessor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+ /HDR10 /HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.7 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 9.6 و 4K@144Hz برابر 4.2 و XV

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
4
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1716.6x 984.1 x 11.2 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1893x1153x185 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
28.2 kg
40.0 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
54.0 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC220-240V~ 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم