تلویزیون سامسونگ 65S95D

تلویزیون سامسونگ اولد 65 اینچ 4K مدل S95D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: QD-OLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV S95D 4K 65Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 65S95D

تلویزیون سامسونگ 65S95D یکی از محصولات رده بالا بوده که سال ساخت 2024 می باشد. سامسونگ برندی قابل اعتماد و اطمینان بوده که مشتریان خاص خود را دارد و نوع خاصی از تلویزیون ها را تولید و روانه بازار می کند. پشتیبانی از صفحه نمایش QD OLED حس غوطه ور بودن در تصاویر زنده و طبیعی را منتقل می سازد. این نمایشگر ترکیبی از فناوری کونتوم دات و فناوری اولد می باشد که باعث دقت رنگی بسیار بالا و کنتراست با عق رنگی مشکی بالا شده است. در کنار آن این محصول از کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند. حضور 8.2 میلیون پیکسل باعث شده تا تصاویر بسیار طبیعی و زنده تر پخش شود. با ما همراه باشید تا بتوان به چند عوامل تقویت کننده کیفیت تصویر در تلویزیون S95D اشاره کرد.

بخش صدا هم همانند تصویر بدون کم و کاستی بوده و سامسونگ برای تلویزیون اولد S95D از یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بهره گرفته که صدایی به قدرت 70 وات را در محیط تولید و پخش می کند. با پشتیبانی از ووفر منجر شده که باس صدا تقویت شده و صدا را در کیفیت بهتر دریافت نمایید. با وجود این توان صوتی خیره کننده می توان اعتراف کرد که در کنار تجربه تماشای وسوسه کننده از شنیدن ریزترین جزئیات صدا لذت خواهید برد. 

تلویزیون هوشمند سامسونگ 65S95D دارای سیستم عامل تایزن بوده که امکاناتی کاربردی را در بخش اسمارت برای کاربران خود به همراه دارد. مرورگر وب، قابلیت اتصال به اینترنت، دستیار های صوتی و جستجو صوتی،اشتراک گذاری تصویر TapView، جدا کردن صفحه نمایش به 2 ورودی مختلف  Multi View  و.... از محدوده امکاناتی هستند که به وسیله این رابط کاربری در دسترس شما قرار می گیرند. پورت های ارتباطی این محصول دیگر در پشت دستگاه حضور ندارند و همه آن ها به جعبه وان کانکت منتقل شده اند. این جعبه دارای 4 درگاه HDMI 2.1 و 4 درگاه USB می باشد و شما به واسطه این دو می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند: دی وی دی پلیر، کنسول بازی، لپ تاپ، فلش مموری، هارد دیسک و دوربین های دیجیتالی را به تلویزیون متصل کنید. راه های ارتباطی غیر مستقیم تلویزیون 65S95D عبارتند از بلوتوث و وای فای

تلویزیون سامسونگ 65S95D

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ S95D

یکی از عوامل مهم در خرید تلویزیون تصویر بوده نمایش محتوای جذاب در وضوح بالا با کیفیت واقعی می تواند در تجربه بصری خیره کننده شما مؤثر بوده و بهترین لحظات دیداری را رقم بزند این محصول دارای کیفیت تصویر 4K بوده و برای نمایش بالاترین وضوح از جزئیات ریز عالی خواهد بود. این کیفیت تصویر از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند یعنی حدود 8.2 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما جای گرفته که تصاویر طبیعی و زنده را نمایان می سازد. 

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ S95D

زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle

همیشه این امکان فراهم نیست که دقیق در جلو و روبه‌رو تلویزیون نشست و باید در گوشه‌‌ای از محیط نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید در چنین شرایطی اگر زاویه دید تلویزیون مطلوب و گسترده نباشد، وضوح تصویر از بین رفته و تصاویر کیفیت پایینی خواهند داشت. در تویزیون سامسونگ از فناوری Ultra Viewing Angle پشتبانی شده که با وجود آن حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. 

پوشش OLED Anti-Glare 

با تکنولوژی Anti Reflection به کار رفته در ساخت و طراحی تلویزیون 85QN95D کمک خواهد کرد تا در محیط هایی که نور در آن زیاد است سبب تداخل در تصویر نشود. این ویژگی کمک خواهد کرد تا در هر گوشه‌ای از خانه خود تلویزیونتان را قرار دهید و در هر ساعتی از روز با هر میزان نور به تماشایی عالی و باکیفیت بنشینید و از جزییات تصویر اوج لذت را ببرید. همچنین یک پوشش OLED Anti-Glare در این دستگاه قرار دارد که برای محافظت از درخشش خیره کننده نور روی فحه نمایش قرار گرفته است. 

پوشش OLED Anti-Glare

رفرش ریت 144 هرتز

رفرش ریت برای بازی های رایانه ای ویدیو و تصویر اهمیت بالایی دارد. به فریم هایی که یک صفحه نمایش در ثانیه نمایش می دهد رفرش ریت یا نرخ حرکت تصویر می گویند. تلویزیون اولد سامسونگ 65S95D دارای رفرش ریت 144 هرتز می باشد. نرخ حرکت تصویر 144 هرتزانقلابی جدید برای میزان سرعت عملکرد و به روز رسانی تصویر در تلویزیون ها را به وجود آورده اند. توانایی تعویض و به روز رسانی تصاویر 144 بار در ثانیه عملکرد فوق العاده ای است که کیفیت تصویر تلویزیون را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهد. اگر بیشتر اهل تماشای فیلمهای اکشن هستید و  به بازی های حرفه ای علاقه دارید یا اهل تماشای مسابقات ورزشی هستید، بیشتر به رفرش ریت توجه کنید.

رفرش ریت 144 هرتز

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 65S95D 

حضور انواع رنگ زنده با حجم رنگی بالا در کیفیت تصویر تاثیر بالایی دارد. این دستگاه از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند.به وسیله فناوری One Billion Color  امکان نمایش یک میلیارد رنگ مختلف در این دستگاه وجود دارد. انتشار دقیق و کارآمد نور بهترین دستاورد این فناوری برای تلویزیون اولد 65S95D است. فناوری کوانتوم دات رنگ‌های زنده را مطابق با 100 درصد استاندارد رنگی DCI-P3 تضمین می‌کند ضمن اینکه رنگ‌ها در هر شرایط روشنایی، دقیق باقی می‌مانند. رنگ‌های غنی در محدوده‌های روشنایی مختلف لذت تماشای تصاویری واقع گرایانه را دوچندان می‌کنند. این تلویزیون دارای تاییدیه Pantone Validated و PANTONE SkinTone Validated می باشد و این بدان معنی بوده که این دستگاه از نمایش رنگ های طبیعی و زنده را تضمین می کند و حتی چهره افراد در تصاویر را به صورت طبیعی و واقعی نمایش می دهد. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 65S95D

کنتراست بی نهایت 

به طور کلی بهترین تلویزیون‌های بازار از لحاظ کنتراست OLEDها هستند که سامسونگ برای دومین سال متوالی نسبت به توسعه آن‌ها اقدام نموده است. تضاد فوق العاده بین روشن‌ترین رنگ با تیره‌ترین رنگ در صفحه نمایش به ایجاد نسبت کنتراستی متناسب انجامیده که به دلیل استفاده از پیکسل‌های خود نورده این قابلیت در بهترین حالت برای تلویزیون QD-OLED مدل 65S95D مهیا می‌شود.هر پیکسل در نمایشگر اولد یک منبع نور مستقل است و زمانی که کلا خاموش می‌شود باعث تولید رنگ مشکی عمیق می‌گردد. این تلویزیون جدید سامسونگ نیز به فناوری Real Depth Enhancer Pro مجهز است که با تشخیص محتوا و تنظیم کنتراست می‌تواند محتوا را با تجربه بهتری به نمایش بگذارد.

کنتراست بی نهایت

روشنایی 

یکی از بزرگترین معایب تلویزیون‌های OLED این است که نمی‌توانند روشنایی بیشتری ارائه دهند. در حالی که تلویزیون‌ QD-OLED بالاتر از 1500 نیت روشنایی دارند. اما تلویزیون‌های OLED نمی‌توانند به روشنایی بالاتر از 1000 نیت برسند. به لطف تکنولوژی OLED HDR Pro روشنایی این تلویزیون افزایش پیدا کرده است.  تلویزیون سامسونگ 65S95D از حالت EyeComfort Mode پشتیبانی کرده که می‌تواند به تناسب چشمان بیننده یک تصویر را به صورت هوشمند تنظیم کند. در این حالت با قابلیت پیشرفته Brightness/Color Detection و بکارگیری سنسور هوشمند، میزان روشنایی و رنگ‌های نمایشگر به طور خودکار پس از غروب و طلوع آفتاب محلی تنظیم می‌شوند. به عبارتی دیگر این فناوری از چشمان شما محافظت خواهد کرد. 

پردازنده Neural QuantumProcessor 4K

پردازنده به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته می شود. پردازنده Neural QuantumProcessor 4K با استفاده از 20 شبکه عصبی و هوش مصنوعی تصاویر را به بهترین نحو پردازش می کنند. این پردازنده نسبت به نسل قبل 4 برابر سریع تر شده است و هر نوع منابع و داده ای را با سرعت و دقت بالا دریافت و آنالیز می نماید. اگر محتوایی کم کیفیت و بی کیفیت باشد با 4K AI Upscaling همه آن ها نزدیک به 4K ارتقا داده می شود. بنابراین شما هیچ تصویر بی کیفیت را در تلویزیون 65S95D مشاهده نخواهید کرد.

پردازنده Neural QuantumProcessor 4K

تکنولوژی OLED HDR Pro

تلویزیون های OLED برای تماشای فیلم و سریال بهترین گزینه برای خرید می باشد. این تلویزیون از قابلیت OLED HDR Pro بهره می برد که دارای روشنایی عالی می باشد و حداکثر روشنایی بالایی را ایجاد می کند. محتوای HDR در این تلویزیون به لطف طیف گسترده رنگ‌های زنده و اوج روشنایی بالاتر به میزان قابل توجهی بهتر از یک اولد عادی خواهد بود. این تلویزیون از فرمت های HDR مانند HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند.  پشتیبانی از فرمت HDR10+ Adaptive حتی فراتر از استانداردهای پیشرفته بوده و می‌تواند آخرین نسخه فیلم‌های سینمایی را با رنگ‌های مشکی عمیق‌تر، درخشندگی بیشتر و جزئیات برجسته‌تر به تصویر بکشد.

تکنولوژی OLED HDR Pro

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive

صفحه نمایش QD-OLED 

تلویزیون سامسونگ از صفحه نمایش QD-OLED پشتیبانی می کند. این نمایشگر از نور پس زمینه پشتیبانی نمی کند و هر پیکسل به تنهایی خودش نور تولید می کند. این تکنولوژی، هر پیکسل تلویزیون به طور جداگانه روشن می‌شود و نیازی به نورپردازی پس زمینه ندارد. این امر به تلویزیون OLED امکان ارائه تصاویر با کیفیت بالا، کنتراست بی‌نظیر و زوایه دید وسیع را می‌دهد. همچنین به دلیل عدم نیاز به لایه‌های پشتیبان، تلویزیون OLED بسیار باریک و سبک است. نمایشگرهای OLED سیاهی‌های عمیق‌تر، نسبت کنتراست بالاتر و رنگ‌های بیشتری را به دلیل توانایی قطع پیکسل‌ها به طور جداگانه برای تولید سیاهی‌های واقعی ارائه می‌دهند. نسبت کنتراست به تفاوت بین ناحیه‌های روشن‌تر و تاریک‌تر تصویر اشاره دارد. OLED در نسبت کنتراست بهتری عمل می‌کنند زیرا پیکسل‌های خودرو می‌توانند به طور کامل خاموش شوند که نتیجه آن نمایشگری با نسبت کنتراست بی‌نهایت است. 

صفحه نمایش QD-OLED

پنل QD RGB

در یک صفحه نمایش هر پیکسل رنگ های اصلی یعنی سبز، قرمز و آّبی را ارائه می دهند. صفحه نمایش هایی که پیکسل های آن از این قاعده پیرو کنند  به آنها پنل RGB می گویند.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QD OLED

✅ نور پس زمینه: ندارد

✅ نوع پنل: RGB

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ S95D

نقطه عطف دکوراسیون هر خانه ای تلویزیون، و طراحی بخشی است که نمایشگر در آنجا قرار می گیرد. باید در هنگام خرید تلویزیون به طراحی آن توجه داشته باشید. معمولا تلویزیون های سامسونگ دارای یک طراحی زیبا و جذاب هستند و تلویزیون S95D هم یکی از این محصولات می باشد که دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن است. این دستگاه دارای رنگ مشکی بوده و در سایز های 55، 65 و 77 اینچ موجود بوده و شما بسته به فضا متراژ خانه خود می توانید یکی از ان ها را انتخاب نمایید. سامسونگ از طراحی تلویزیون 65S95D با عنوان طراحی Infinity One یاد می کند که حاکی از به کار گیری سبک طراحی مینیمالیسم و فوق‌العاده باریک در این تلویزیون پیشرفته می باشد. سرتاسر این دستگاه از جنس بدنه فلز ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی را دارد جنس پایه فلز و پلاستیک بوده که می تواند به راحتی وزن تلویزیون را تحمل کند. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ S95D

ضخامت و حاشیه های باریک 

طراحی زیبا و ظریف این محصول در همان وهله اول همه نگاه ها را به خو جذب می کند. فریم های باریک دور تا دور نمایشگر از هر 4 طرف با طراحی 4 Bezel-less شما را به سمت تماشای ناب ترین تصاویر سوق می دهد تا جذاب ترین تجربه مشاهده سینمایی را داشته باشید. همچنین حاشیه های باریک باعث شده در صورتی که تلویزیون به دیوار نصب شود دیزاینی عالی به فضای اتاق شما ببخشد. ضخامت تلویزیون 2024 سامسونگ S95D به حی باریک بوده که حتی ضخامت آن هم از گوشی شما کمتر بوده و شبیه به یک تار مو به نظر برسد. همین امر باعث شده تا تلویزیون با نصب به دیوار با آن یکپارچه شود و هیچ فاصله ای بین آن دو(دیوار و تلویزیون )دیده نشود. 

قابلیت اتصال به دیوار 

وجود نبود برجستگی اضافی در پشت تلویزیون و حاشیه های باریک از هر 4 طرف جذابیت محصول را هنگام نصب آن بر روی دیوار بهتر احساس خواهید کرد. این دستگاه قابلیت اتصال به دیوار را دارد و  در پشت بدنه یک محل برای اتصال براکت تعبیه شده شما با یک براکت 300×400 می توانید آن را به دیوار متصل کنید. قابلیت جذاب کاربردی Ambient Mode+ در صورتی که تلویزیون خاموش شدن، فعال شده و به جای نمایش یک صفحه خاموش و سیاه عکس پیش فرض یا از پیش تعیین شده دلخواه تان را نمایش می دهد. این قابلیت که به حالت گالری نیز مشهور است، تلویزیون را در حالت خاموش مانند یک قاب عکس بسیار زیبا و با کیفیت نشان می دهد، که استایلی عالی و دیزاینی خاص را به اتاق پذیرایی تان می بخشد.

پایه وسط و صفحه ای 

 پایه صفحه ای در پایین نمایشگر تعبیه شده که قابلیلت جدا کردن را دارد و منجر به حفظ تعادل تلویزیون بر روی میز شده است. بدنه را رنگ مشکی مطلق در بر گرفته و فریم و پایه آن نیز از رنگ خاکستری بهره گرفته اند که به خوبی با هم هماهنگ شده و منجر به متحول سازی سبک دکوراسیون پذیرایی شما خواهند شد. 

جعبه وان کانکت 

سامسونگ برای آنکهه تغییری در شکل و ظاهری تلویزیون بدهد دیگر پورت ها را در پشت پنل تلویزیون قرار نداده بلکه آن ها را به جعبه وان کانکت منتقل نموده است. در این جعبه پورت ها قرار گرفته اند. برای استفاده از آن ابتدا کابل وان کانکت را به پشت تلویزیون و سپس به خود جعبه وان کانکت متصل کنید و سپس کابل برق وان کانکت را به برق بزنید. این جعبه را می توانید به پشت پایه تلویزیون یا در کنار تلویزیون قرار بدهید. 

جعبه وان کانکت تلویزیون 65S95D

این تلویزیون در سایز های  55، 65، 77 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65S95D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ S95D

اجرای کنسول های بازی

صفحه نمایش های OLED به عنوان مدل های گیمینگ بسیار مناسب بوده و آن هم به دلیل زمان پاسخگویی کم آن ها می باشد. مدل 65S95D به دلیل صفحه نمایش OLED خوراک گیمرهای حرفه ای است. این دستگاه با رفرش ریت 144 هرتز می تواند صحنه های سریع را صاف و روان و بدون تاری پخش کند و شما یک تجربه لذت بخش از بازی های حرفه ای را به دست خواهید آورد. همچنین از بازی 4K با نرخ 120 هرتز از آخرین نسل کنسول‌های بازی حمایت کند. زمان پاسخگویی 1.7 میلی ثانیه بوده و تاخیر ورودی در 4K@144Hz برابر 4.2 و 4K@120hz برابر 5.1 است. از این رو شما در هنگام بازی هیچ تاخیر و لگی را تجربه نخواهید کرد. 

همانند تمامی بخش های دیگر قسمت بازی هم به تعدادی فناوری و قابلیت مجهز شده یکی از این موارد ALLM بوده که در صورت نصب کنسول بازی به تلویزیون سریعا به حالت بازی می رود و همچنین تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. رفرش ریت متغیر VRR هم با توجه به ژانر و صحنه های بازی میزان رفرش ریت تلویزیون را بین 60 تا 144 هرتز تغییر می دهد. 

تکنولوژی AMD FreeSync Premium به این معنی بوده که تلویزیون از کارت های گرافیک شرکت AMD پشتیبانی می کند و با نصب کنسول هایی که از این قابلیت پشتبانی می کنند بازی ها بدون بریدگی و پارگی پخش خواهند شد.  نسخه جدید منو ابزار بازی Game Bar سامسونگ با چند ویژگی دیگر راه‌اندازی می‌‎شود، در مجموع با دسترسی به این بخش می‌توانید ژانر بازی (Game Genre)، نقطه هدف مجازی (Virtual Aim Point)، نسبت صفحه (Screen Ratio) و مواردی مانند Minimap Zoom را انتخاب کنید. قابلیت جالب Super Ultrawide GameView به شما امکان خواهد داد نسبت صفحه را در بازی‌های PC سازگار به 21:9 و 32:9 افزایش دهد تا با تسلط بیشتر بازی کنید. اکنون قابلیت AI Auto Game Mode وجود دارد که تنظیمات خودکار بر پایه هوش مصنوعی را برای هر ژانر عرضه می‌کند.

تلویزیون 65S95D به دلیل پورت HDMI 2.1 و رفرش ریت 144 هرتز این امکان را به کاربران می دهد تا بتوان انواع کنسول بازی نسل جدید را به تلویزیون متصل کنید و بهترین تجربه از بازی کردن با این دستگاه را داشته باشید. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4K@144Hz برابر 4.2 و 4K@120hz برابر 5.1

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

این دستگاه از سیستم عامل Tizen 8.0 پشتیبانی می کند. ورژن 8.0 امکانات هوشمند و متعددی را در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. یکی از ویژگی های خوب و کاربردی قابلیت وصل شدن به اینرتنت بوده و کاربران به دو روش، کابل و بدون سیم می توانند تلویزیون 65S95D را به اینترنت متصل کنند. پشتیبانی از منو و زبان فارسی کار شما را برای استفاده از این تلویزیون راحت کرده است. سرویس Samsung TV Plus بیش از 7000 فیلم و برنامه رایگان بدون خرید اشتراک در اختیار شما قرار می دهد. اخبار، فیلم  سریال، برنامه های ورزشی و سرگرمی به وسیله این سرویس نمایان می شود. مروگر وب که قبلا روی تلویزیون نصب شده امکان سرچ هر نوع محتوایی را در صفحات وب به شما خواهد داد. 

سیستم عامل Tizen 8.0

اجرا دستوارت صوتی 

تلویزیون سامسونگ 65S95D از دستیار های صوتی الکسا، گوگل و بیکسبی پشتیبانی می کند که کار آن ها برای کنترل و مدیرت تلویزیون از طریق تلویزیون است. کاربران تنها با استفاده از صدا خود می تواند به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشند و در مواقع دلخواه هم به جستجو صوتی بپردازند. این کار سرعت زیادی را به کارها می‌بخشد و از اتلاف وقت و انرژی کاربر جلوگیری می‌کند. برای استفاده از دستیارها نیز دکمه‌ای مخصوص بر روی ریموت تعبیه شده که با فشار دادن آن، به راحتی می‌توانید صحبت کنید و از طریق صدا تلویزیون خود را تحت کنترل و مدیریت داشته باشید. خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده و دکمه میکروفون داخلی در زیر برند سامسونگ تعبیه شده شما در آن قسمت می توانید میکرفون تلویزیون را خاموش یا روشن کنید. 

اجرا دستوارت صوتی  تلویزیون سامسونگ 65S95D

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

کاربران می توانند بدون نیاز به سیم گوشی های خود را به تلویزیون 65S95D منتقل کنند. برای اتصال به دستگاه‌های شرکت اپل می‌توانید از گزینه Apple AirPlay استفاده کنید و حتی به اشتراک‌گذاری محتوا بین دو دستگاه بپردازید. با قابلیت TapView می‌توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را بر روی نمایشگر تلویزیون انتقال داده و از این طریق محتوای داخل گوشی خود را به نمایش بگذارید. با تکنولوژی Mirror Screen می توانید صفحه نمایش تلویزیون را به گوشی یا صفحه نمایش گوشی را به تلویزیون منتقل دهید. قابلیت Sound Mirroring برای پخش آهنگ از موبایل روی تلویزیون از طریق بلوتوث می باشد. 

قابلیت TapView تلویزیون 2024 سامسونگ 65S95D

سایر امکانات هوشمند 

این دستگاه از اینترنت اشیاء و داشبورد هوشمند SmartThings پشتیباتنی می کند و شما می توانید با استفاده از آن به طور معمول دستگاه تهویه مانند کولر گازی، لباسشویی، یخچال، چراغ‌های هوشمند، جارو رباتیک و مواردی از این دست را می‌توانید به تلویزیون وصل کرده و مدیریت هوشمندانه را در پیش بگیرید. اگر می‌خواهید از تلویزیون خود برای پیشبرد کار آنلاین استفاده کنید می‌توانید دوربین Slim Fit سامسونگ را به صورت جداگانه خریداری کنید. این تلویزیون با پشتیبانی اپلیکیشن Google Meet برای برقراری چت ویدئویی آماده است. قابلیت Multi-View صفحه نمایش را به دو ورودی مختلف تقسیم بندی می کند تا بتوانید در هر کدام از آن ها کارهای مختلفی را انام دهید به عنوان مثال در یکی از آن ها به تماشای فوتبال بپردازید و دردیگری ایمیل های خود را چک نمایید. 

سایر امکانات هوشمند 65S95D

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4

✅ حافظه در دسترس:--

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

پورت های ارتباطی در تلویزیون سامسونگ 65S95D دیگر در پشت دستگاه قرار نگرفته بلکه به یک جعبه جداگانه به نام وان کانکت منتقل شده است. سامسونگ با قرار دادن پورت ها و درگاه های مختلف در این جعبه امکانی را ایجاد کرده که کاربر به راحتی دسترسی بسیار کاملی را به صورت کابلی به آن ها داشته باشد. در نظر داشته باشید که این درگاه ها شامل 4 پورت HDMI و 4 پورت USB بوده که شما می توانید انواع دستگاه دیجیتالی مانند: کنسول بازی، فلش مموری، هارد، دوربین دیجیتالی، لپ تاپ و.... را به تلویزیون متصل نمایید. نسخه پورت HDMI 2.1 بوده که برای گیمرهای حرفه ای بسیار اهمیت دارد. برای انتقال و افزایش صدای تلویزیون از درگاه OPTICAL پشتیبانی شده که شما می توانید هر نوع سیستم صوتی را به صورت کابل به این دستگاه وصل نمایید. پورت LAN و RF در بین آن ها نیز به چشم می خورد. همچنین برای اتصال بدون سیم در S95D دو قابلیت WiFi و بلوتوث وجود دارند. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون سامسونگ 65S95D دارای یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بوده که صدایی به قدرت 70 وات را در محط پخش می کند. این میزان صدا برای ابعاد 65 اینچ مناسب بوده و شما دیگر اصلا نیازی ب خرید دستگاه صوتی جداگانه برای تلویزیون ندارید. بشنوید. البته فقط سامسونگ توجه به توان صتی نداشته بلکه انواع فناوری را هم در بخش صدا قرار داده تا صدایی فراگیر و همه جانبه را بشنوید. تکنولوژی Active Voice Amplifier یا AVA صدا مکالمات و دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما واضح تر و رساتر آن ها را بشنوید.

کیفیت و قدرت صدا  تلویزیون سامسونگ 65S95D

اتصال سیستم صوتی به تلویزیون 65S95D

شرکت سامسونگ از فناوری بلوتوث نسخه 5.2 و قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth)  پشتیبانی کرده و شما به وسیله آن می توانید دو عدد بلندگو و اسپیکر و حتی انواع سیستم صوتی دیگر مانند: سندبار، سینما خانگی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون سامسونگ 65S95D متصل کنید. تکنولوژی Q-Symphony 4.0 صدایی هماهنگ و همزمان از سیستم های صوتی و تلویزیون پخش می کند نسخه 4 این قابلیت باعث تقویت دیالوگ ها نیز شده است. قابلیت Multiroom Link هم یکی دیگر از ویژگی های صدا بوده که می توانید انواع بلندگو یا اسپیکر را در تعدادی از اتاق های خانه جای دهید سپس با این قابلیت و از طریق شبکه WiFi صدا تلویزیون را در بلندگوهای جای داده شده در اتاق ها بشنوید. 

تکنولوژی Q-Symphony 4.0

پخش صدا 3 بعدی 

تلویزیون سامسونگ 65S95D تنها به توان صوتی مجهز نشده بلکه سامسونگ انواع فناوری را در بخش صدا قرار داده تا بهترین وضوح از صدا را بشنوید. یکی از این فناوری ها دالبی اتموس Dolby Atmos است. با استفاده از این فناوری صداها به صورت سه‌بعدی و فضایی پخش می‌شوند و تجربه‌ی صوتی بی‌نظیری را برای تماشای فیلم‌ها و گوش دادن به موسیقی فراهم می‌کند. دالبی اتموس از طریق اسپیکرهای بالا نیز صداها را پخش می‌کند تا احساس حضور در محیط صدایی سه‌بعدی را به کاربران ارائه دهد. با این فناوری حس حضور در سینما را خواهید داشت. با تکنولوژی Wireless Dolby Atmos می توانید سیگنال دالبی اتموس را هم به سندبار، سینما خانیگ یا هر نوع سیستم صوتی دیگر انتقال دهید. 

پخش صدا 3 بعدی  تلویزیون سامسونگ 65S95D

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 65S95D که جایگزین مدل گذشته 65S95C  است. این مدل سری 9 و سال ساخت 2024 می باشد. کیفیت تصویر 4K در کنار صفحه نمایش QD OLED باعث شده تا تصاویر با کیفیت و فوق العاده با طف رنگی گسترده را شاد باشید و از هر هوع محتوایی در این دستاه لذت ببرید. پردازنده NQ4 AI Gen2 با استفاده از هوش مصنوعی و چندین شبکه عصبی تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را با سرعت و دقت بالایی پردازش می کند تا هیچ تصویر یا منابع ضعیف در این تلویزیون 65 اینچ دیده نشود. 

بخش صدا هم مانند تصویر بدون کم و کاستی بوده و این دستگاه دارای یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بود که صدایی به قدرت 70 وات را در محیط تولید و پخش می کند. S95D در گیمینگ مانند مدل سال گذشته خارق العاده است و می‌تواند بازی با نرخ 144 هرتز را پشتیبانی کند. این سری با نسخه آپدیت شده سیستم عامل تایزن 8.0 مانند گذشته قابلیت‌های اسمارت متنوعی را ارائه می‌کند. جهت خرید تلویزیون 2024 سامسونگ 65S95D و استعلام لیست قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ طراحی زیبا و مدرن

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅رفرش ریت 144 هرتز

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV S95D 4K 65Inch

مشخصات

مدل کامل
65S95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
ندارد
نوع نور پس زمینه
ندارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
634
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1229
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
Neural QuantumProcessor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
سیستم های صوتی
--
نوع بلندگوها
Up-firing/ Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
--
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120hz برابر 5.1 و 4K@144Hz برابر 4.2و 4K@60Hz برابر 9.6
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
--
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
4
نسخه ورودی USB
--
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Boldness
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
خاکستری
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1443.5x 894.4 x 267.9 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1443.5x 829.4 x 11.0 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1625x 935 x 170 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
18.9 kg
29.0 kg
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
39.8 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65S95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
634
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1229
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
Neural QuantumProcessor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
سیستم های صوتی
--
نوع بلندگوها
Up-firing/ Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
--
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120hz برابر 5.1 و 4K@144Hz برابر 4.2و 4K@60Hz برابر 9.6

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
--
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
4
نسخه ورودی USB
--
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Boldness
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
خاکستری
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1443.5x 894.4 x 267.9 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1443.5x 829.4 x 11.0 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1625x 935 x 170 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
18.9 kg
29.0 kg
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
39.8 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم