تلویزیون سامسونگ 55DU7000

تلویزیون سامسونگ کریستال 55 اینچ 4K مدل DU7000 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Samsung TV DU7000 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 55DU7000

تلویزیون سامسونگ DU7000 یکی از مدل های 2024 سامسونگ بوده که بالاتر از مدل سال قبل CU7000 می باشد. این دستگاه ساخت کشور کره جنوبی مونتاژ مصر می باشد. به لطف کیفیت تصویر 4K  شما ریزترین و جزئی ترین نقاط و ناپیدایی‌های تصویر را مشاهده می‌کنید. 4k با داشتن رزولوشن 3840×2160 پیکسل را 4 برابر بیشتر از فول اچ دی تصاویر خارق‌العاده را خلق می‌کند. صفحه نمایش این دستگاه از نوع Crystal بوده که در تولید رنگ های درخشان و زنده بسیار تاثیر گذار می باشد و تماشای هر نوع محتوایی را برای شمل لذت بخش خواهد کرد. 

سامسونگ در طراحی تلویزیون DU7000 از دو بلندگوی دوکاناله‌ی پرتوان استفاده کرده است که صدای 20 وات را در اطراف به جریان درآورده و به گوش تان می رسانند. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ مناسب بوده و شما نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان ندارید. البته سامسونگ فقط به توان صوتی اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را در بخش صدا قرار داده که در ادامه حتما به همه آن ها اشاره خواهیم کرد. 

سامسونگ در طراحی تلویزیون‌های هوشمند خود از جمله 55DU7000 از سیستم عامل تایزن بهره‌ گرفته است. این سیستم عامل از برنامه‌های متعددی پشتیبانی می‌کند. دسترسی به اینترنت از طریق WI-FI، جستجو در شبکه‌‌های اینترنتی، دستیار صوتی گوگل و دیدن فیلم و سریال و موسیقی به صورت آنلاین و…. از معدود این برنامه‌ها می‌باشد. که با وجود این رابط کاربری می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید‌. با داشتن این سیستم عامل می‌توانید بروز باشید و جدیدترین فیلم و سریال های روز را در برنامه فیلیمو و نماوا تماشا کنید. نسخه این پلتفرم 24 بوده یعنی سامسونگ تعدادی قابلیت را به آن اضافه نموده و همه آن ها را در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. 

از اتصالات غیر مستقیم این دستگاه می توان به WiFi و بلوتوث نسخه 5.2 اشاره کرد. از پورت های مهم دیگر هم می توان به 3 پورت HDMI و 1 پورت USB را نام برد. با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی های این دستگاه را به شما توضیح دهیم. 

تلویزیون سامسونگ 55DU7000

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ DU7000

گل سر سبد بازارسامسونگ یعنی مدل DU7000 از کیفیت تصویر 4K برخوردار می باشد کیفیت تصویر4K  نمایش ریزترین جزئیات را در کیفیت بالا امکان‌پذیر می‌سازد. این کیفیت تصویر چندین سال بوده که در دنیای تلویزیون طرفدار خاص خود را دارد و می تواند تصاویر بسیار طبیعی و فوق العاده را نمایان سازد.

رزولوشن 

هر کیفیت تصویر رزولوشن خاص خود را دارد و در کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود که در مجموع 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش قرار دارد و حضور این تعداد باعث شده تا تصاویر بسیار طبیعی و زنده را شاهد باشید و ساعت ها به پای تلویزیون بدون آنکه خسته شوید بنشینید. 

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ سامسونگ DU7000

پنل VA 

تلویزیون کریستال سامسونگ DU7000 از پنل VA پشتیبانی کرده که دارای مزایا و معایب خاص خود است. این پنل نسبت به IPS از زاویه دید کمتری برخوردار می باشد. اما نسبت به IPS دارای کنتراست و عمق رنگ مشکی بالایی بوده است. با این پنل می توان در محیط  های تاریک به تماشای فیلم و سریال بپردازید. 

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

پردازشگر به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته می شود و یکی از قطعه های مهم به حساب می آید. در تلویزیون 2024 سامسونگ DU7000 از پردازنده Crystal Processor 4K استفاده شده که با دقت بسیار بالایی تمامی محتوا و منابع تصویری که ضعیف باشد را سریعا دریافت و پردازش می کند سپس به کمک تکنولوژی 4K Upscaling  وضوح آن ها را بالا می برد و نزدیک به 4K ارتقا می دهد. 

دقت رنگ 

تلویزیون سامسونگ DU7000 از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند که با One Billion Color می تواند حدود 1 میلیارد رنگ را تولید نماید همه این رنگ با وجود تکنولوژی PurColor و Dynamic Crystal Color بسیار پر رنگ و واشح نشان داده می شود. از این رو شما شاهد طیف رنگی گسترده با رنگ های واقعی همانند چشم انسان خواهید بود. 

دقت رنگ  تلویزیون سامسونگ DU7000

رفرش ریت 60 هرتز 

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل DU7000 از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند و با کمک تکنولوژی  Motion Rate 120  صحنه های سریع مانند: فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی های ویدویی را صاف و روان پخش می کند و هیچ تاری در تصاویر ایجاد نخواهد شد. 

کنتراست 

کنتراست در تلویزیون سامسونگ DU7000 مطلوب و تا حدی قابل قبول می باشد. متاسفانه تکنولوژی نوردهی موضعی Local Dimming در این دستگاه قرار ندارد و سامسونگ به جای آن Micro Dimming قرار داده که به طور خودکار نور پس‌زمینه را در مناطق مختلف صفحه نمایش تنظیم می‌کند تا کنتراست بالا و جزئیات بیشتر را در تصاویر ارائه دهد. همچنین بهبود قابل توجهی در تجربه تماشای فیلم‌ها و محتواهای دیگر در اتاق‌های تاریک ایجاد می‌کند. البته ویژگی های دیگر در کنتراست تاثیر دارند از جمله:  Contrast Enhancer باعث بهبود کنتراست در صحنه ها و  Mega Contrast  هم باعث ایجاد کنتراست بالا در صحنه ها می شود. نسبت کنتراست ثابت این دستگاه 6793:1 و نسبت کنتراست پویا 6793:1 می باشد. 

روشنایی 

تلویزیون سامسونگ DU7000 دارای سنسور نور و قابلیت Brightness Detection نور صفحه نمایش را کم یا زیاد می کند. این ویژگی نور صفحه نمایش را با نور محیط هماهنگ می کند به گونه ای که اگر نور محیط کم باشد روشنایی صفحه نمایش هم کم می شود و اگر نور محیط زیاد شود روشنایی صفحه نمایش هم زیاد می شود.

تکنولوژی HDR و فرمت های آن 

قابلیت HDR توانایی پخش تصاویر با رنگ‌های غنی‌تر، کنتراست بالاتر و جزئیات بیشتر را فراهم می‌کند HDR10+ و HLG نسخه‌های مختلفی از فرمت HDR هستند که توسط سامسونگ و سایر شرکت‌ها برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا استفاده می‌شوند. این فرمت‌ها قابلیت پخش تصاویر با جزئیات بالا در نقاط تیره و روشن را دارند بنابراین در صحنه‌های بسیار تاریک یا خیلی روشن در طول روز، تأثیر قابل توجهی در تجربه تماشا خواهند داشت.

تکنولوژی HDR و فرمت های آن

حالت های تصویر 

حالت های تصویر تلویزیون سامسونگ DU7000متعدد بوده که عبارتند از Dynamic، Eco، Movie، FILMMAKER MODE و Standard بوده است. با استفاده از حالت فیلمساز یا Filmmaker Mode می توانید یک فیلم یا نمایش تلویزیونی را با همان کیفیتی که فیلمسازان تولیده می کنند مشاهده کنید.  

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR 10+

صفحه نمایش Crystal 

تلویزیون سامسونگ 55DU7000 مجهز به صفحه نمایش Crystal بوده؛ این نمایگر همانند نانوسل های ال جی می باشد صفحه نمایش کریستالی به شما امکان می دهد از رنگ های شفاف لذت ببرید و کیفیت تصویر واضح و واقعی را تجربه کنید. این نمایشگرها به دلیل روشنایی عالی که ارائه می دهند در زمین رقابت ها موفق عمل کرده اند. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه Edge LED بوده که روشنایی تلویزیون را در گوسه و کناره های تلویزیون تامین می کند. 

پنل VA 

تلویزیون کریستال سامسونگ DU7000 از پنل VA پشتیبانی کرده که دارای مزایا و معایب خاص خود است. این پنل نسبت به IPS از زاویه دید کمتری برخوردار می باشد. اما نسبت به IPS دارای کنتراست و عمق رنگ مشکی بالایی بوده است. با این پنل می توان در محیط  های تاریک به تماشای فیلم و سریال بپردازید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

✅ نور پس زمینه: Edge LED 

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ DU7000

تلویزیون جدید سامسونگ DU7000 نسبت به سال قبل تغییراتی داشته که در همان وهله اول هرنگاهی را به خود جذب می کند.  چون تلویزیون‌ بیشتر در سالن و در معرض دید همه مهمان‌ها قرار می‌‌گیرد از این رو باید محصولی را خریداری نمود که از نظر ظاهری بی عیب و نقص باشد. یکی از جدیدترین و خوش ساخت‌ترین تولیدات امسال تلویزیون سامسونگ DU7000 از هنرنمایی‌ و شاهکارهای این برند کره‌ای می‌باشد. طراحی شیک و منحصر به فردی که این مدل دارد نمایی آراسته و مدرن را به سالن‌های شما هدیه می بخشد. 

جنس بدنه 

جنس بدنه و جسن پایه ها تلویزیون سامسونگ 55DU7000 از پلاستیک فشرده بوده که تا حدودی مقاومت مطلوبی را دارد. اما جنس حاشیه های دور تا دور نمایشگر از فلز با کیفیت ساخته شده است. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

سامسونگ در طراحی این مدل حساسیت زیادی به خرج داده لبه‌‌ها و اطراف این نمایشگر را به قدری ظریف و باریک طراحی نموده، که بیننده احساس می‌کند اصلا حاشیه‌ای در کار نیست. حاشیه های دور تا دور نمایشگر توسط کارشناسان 0.7  سانتیمتر محاسبه شده که معماران سامسونگ آن را به رنگ مشکی ساخته‌اند. شده از آنجایی که حاشیه اطراف نمایش به صورت قابل توجه کم شده می‌توانید شاهد کاهش ضخامت بدنه نیز به صورت چشمگیر باشید ضخامت این دستگاه 5 سانتی متر می باشد. 

قابلیت اتصال به دیوار 

این بار هم سامسونگ برای تلویزیون 2024 خود مدل DU7000  قابلیت اتصال به دیوار را تعبیه نموده و کاربران با جداسازی پایه ها و با یک براکت 200×200 می توانند این دستگاه را به دیوار متصل کنند. کاربران در صورت کمبود جا و مدرن سازی محیط‌های خود پایه‌ها را جدا نمایند می توانند این مدل را به دیوار نصب کنند.

پایه های دو شاخه ای 

این مدل از دو پایه‌ی مقاوم در اطراف نمایشگر برخوردار است؛ با این وجود حس محکم بودن را به نمایشگر بخشیده، همچنین باعث شده که تلویزیون بر روی هر سطحی بدون لرزش قرار بگیرد. این پایه‌ها قابلیت نصب و جداسازی را دارند. 

مدیریت کابل ها 

سامسونگ برای نظم بخشیدن به دستگاه تمامی پورت و درگاه ارتباطی‌های را در پشت تلویزیون در محفظه‌‌ی مشکی رنگی تعبیه نموده است. برای مدیریت کابل ها شما تعدادی گیره را در داخل جعبه بسته بندی این محصول قرار داده که با نصب ان روی پایه ها می توانید کابل ها را از ان عبور دهید و نظم و ترتیب را به دستگاه خود ببخشید. 

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 55DU7000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ DU7000

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون سامسونگ 55DU7000 دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که می توان هر نوع کنسول بازی را به این دستگاه متصل نمایید اما توجه داشته باشید چون این تلویزیون دارای رفرش ریت 60 هرتز بوده و از ویژگی هایی همچون VRR  پشتیبانی نمی کند شاید برای کنسول های نسل 8 به بالاتر مانند:  PS4 و Xbox One کیفیت مطلوبی را ارائه ندهد. در کل این تلویزیون برای گیمر های حرفه پیشنهاد داده نمی شود اما شاید بتواند یک بازی سبک و عادی را برای شما ارائه دهد. با میزان تاخیر ورودی 12.2 میلی ثانیه هیچ تاخیر و لگی را در هنگام بازی کردن مشاهده نمی کنید. همچنین قابلیت ALLM در هنگام نصب کنسول بازی به تلویزیون باعث کاهش تاخیر ورودی خواهد شد. البته ناگفته نماند این تلویزیون دارای Sumsung Gaming Hub بوده و شما از طریق این منو می توانید انواع قابلیت یا هر نوع تنظیماتی را برای بازی خود فعال نمایید. همچنین این مدل دارای سرویس ابری گیمینگ هم است یعنی شما حتی اگر کنسول بازی را نداشته باشید به راحتی می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید و به صورت آنلاین بازی کنید. علاوه بر آن قابلیت Motion Xcelerator هم قادر است صحنه‌های سریع را بدون تاری و صاف و روان نشان دهد و شما ریزترین جزئیات را هم از دست نخواهید داد. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سامسونگ 55DU7000

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

در دنیای مدرن امروزی که تمام وسایل خانه هوشمند شده اند بی شک تلویزیون هم باید جزءی از این موارد باشد. چندین سال بوده که سامسونگ تلویزیون های خود را اسمارت طراحی و روانه بازار می کند. تلویزیون سامسونگ 55DU7000 از دیگر محصولات هوشمند این برند می باشد. 

سیستم عامل Tizen

به لطف استفاده از سیستم عامل Tizen نسخه سال 24 امکان اتصال به WiFi بدون نیاز به تنظیمات خاصی امکان پذیر شده تا بتوانید سرگرمی مناسبی را برای خود و سایر اعضای خانواده فراهم کنید. علاوه بر این مرورگر مخصوص وب نیز در تلویزیون تعبیه شده تا به راحتی بتوانید به وبگردی بپردازید. با استفاده از حافظه داخلی 4 گیگ امکان دانلود انواع اپلیکیشن و نصب آن ها روی تلویزیون فراهم می شود. داشبورد هوشمند SmartThings هم جهت کنترل و مدیریت لوازم هوشمند خانگی شما از راه دور است.

برای علاقمندان به فیلم و سریال می توانند با برنامه فیلیمو یا نتفلیکس، یوتیوب و آمازون با اشتراک خرید ماهانه به تماشای انواع فیلم و سریال د راین شبکه ها بپردازید. در برنامه TV Plus شما بدون نیاز به خرید استراک ماهانه به فیلم و سریال های متنوع دسترسی دارید اول باید از طریق وای فای تلویزیون را به اینترنت متصل کنید و از این قابلیت بهترین استفاده را ببرید. پشتیبانی از منوی فارسی کار شما را برای دسترسی به تنظیمات این تلویزیون بسیار راحت کرده است.

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

ریموت کنترل تلویزیون 55DU7000 هوشمند بوده و دارای میکروفون داخلی است و شما دیگر می توانید با صدای خود با تلویزیون صحبت کنید. همچنین این کنترل با استفاده از باتری های یک بار مصرف قلمی شارژ می شود. خوشبختانه هنوز سرویس های اختصاصی نتفلیکس، یوتیوب و دیزنی حتی دستیار صوتی در این ریموت قرار دارد تا بتوانید سریعا به این کانال ها دسترسی داشته باشید. 

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

ادغام دستیار صوتی گوگل در تلویزیون‌ها نشانگر یک مرحله مهم در تحول سیستم تلویزیون‌های منزل می‌باشد. حضور دستیار صوتی در تلویزیون سامسونگ 55DU7000 از نوع گوگل و الکسا امکان تعویض کانال ها، خاموش و روشن کردن تلویزیون، وب گردی در مرورگر گوگل، بررسی داده های آب و هوایی و..... را می توان انجام داد. استفاده از این دستیار های صوتی تلویزیون کارایی آسانی را برای شما فراهم کرده اند چون خود تلویزیون فاقد میکروفون داخلی بوده بنابراین شما باید از میکرفون ریموت کنترل استفاده کنید. با جستجو صوتی دیگر نیازی به تایپ کردن نیست بلکه با صا خود در صفحات وب به سرچ هر چیزی که مایلید یپردازید. 

قابلیت اتصال به گوشی 

قابلیت اتصال به تلفن های همراه اندروید و IOS فراهم شده و شما می توانید با استفاده از بلوتوث تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل نمایید و محتواهای داخل آن را در صفحه نمایش بزرگ 55DU7000 مشاهده کنید. انتقال صدا گوشی به تلویزیون و تلویزیون به گوشی با قابلیت Sound Mirroring  امکان پذیر است. 

امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 55DU7000

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

تمامی درگاه های ارتباطی در پشت دستگاه DU7000 واقع شده اند که وظیفه انتقال صدا و تصویر از دستگاه های دیجیتالی به نلویزیون را دارند. در این مدل دستگاه 3 HDMI و 1 USB قرار دارد. با این دو پورت می توانید فلش مموری، هارد دیسک، کنسول بازی، دوربین های دیجیتالی، لپ تاپ و... را به تلویزیون منتقل نمایید. یک پورت شبکه LAN برای اتصال به اینترنت هم قرار دارد. پورت RF برای وصل شدن آنتن به دریافت شبکه های تلویزیون قرار دارد. در بین همه ی این پورت ها یک OPTICAL برای اتصال سیستم صوتی به صورت کابل هم تعبیه شده است.  گیرنده دیجیتال تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک دریافت و پخش می کد. متاسفانه این گیرنده قابلیت ضبط فیلم PVR را ندارد. 

کیفیت و قدرت صدا 

سامسونگ تلویزیون 2024 مدل 55DU7000 را با فناوری های روز دنیا برای ارائه تصاویری بسیار با کیفیت ارائه داده؛ البته کیفیت تصویر به تنهایی برای داشتن یک تلویزیون ایده آل کافی نیست و لازم به توان صوتی مطلوب و قدرتمند است. این تلویزیون صدا را از طریق دو عدد بلنگو به توان 20 وات پخش می کند. این میزان صدا متناسب با ابعاد 55 اینچی بوده  نیاز کاربرا را از بخش صوتی برآورده می کند و اگر خواهان اتصال انواع نوار صوتی و سندبار به تلویزیون هستید می توانید با پورت Optical و بلوتوث این کار را انجام دهید. فناوری Q-Symphony در وصورت اتصال هر نوع سیستم صوتی به این دستگاه صدا را بدون تاخیر، همزمان و هماهنگ از تلویزیون و نوار های صوتی پخش می نماید. Dolby Digital Plus هم یک فرمت صدا بوده که به پخش صدایی واقعی و رسا کمک می کند به لطف این قابلیت صدایی همه جانبه و بدون نویز به گوش شما می رسد. فناوری OTS Lite صداها را دقیقا از جایی که در تصویر رخ داده پخش کرده تا صدایی همه جانبه و فراگیر را بشنوید و هیجانی فراتر از انتظار در اختیارتان قرار می دهد.  قابلیت Multiroom Link برای اتصال تلویزیون به سیستم صوتی، ساندبار یا سینمای خانگی جداگانه از طریق شبکه وای فای امکان پذیر است.

کیفیت و قدرت صدا  سامسونگ تلویزیون 2024 مدل 55DU7000

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 55DU7000 یکی از مدل های 2024 می باشد که بسیار اقتصادی و میان رده بوده؛ این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K  و صفحه نمایش Crystal می باشد و به تصاویر رنگ و کیفیت دیگری بخشیده است. این دستگاه برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال مناسب بوده ولی خرید این مدل به آن دسته از افراد که به دنبال یک محصول برای انجام بازی های حرفه ای هستند پیشنهاد داده نمی شود. همچنین این دستگاه هوشمند بوده و با سیستم عامل Tizen تمامی انتظارات شما از یک محصول اسمارت را برطرف می نماید. توان صوتی 20 وات با وجود فناوری ردیابی صدای شی در صحنه قطعا همزمان با حرکت سوژه در صحنه صدای فراگیر نیز پخش خواهد شد. 

ما نیز در اصلی کالا از عرضه کنندگان تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 55DU7000 در ایران هستیم و شما می توانید آن را با مناسب ترین قیمت و بهترین گارانتی از ما خریداری کنید و برای آن کافیست فقط با کارشناسان فروش و شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ زاویه دید گسترده

❌کنتراست ضعیف

✅ طراحی زیبا

✅ 

❌ 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV DU7000 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55DU7000
سری
سری 7
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
275
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
262
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10 /HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
---
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
--
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
ندارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
---
پردازشگر صدا
---
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
ندارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
1
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Slim Look
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1234.1x 758.0 x 237 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1234.1x 710.8 x 60.3 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1386x 828 x 158 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
11.2 kg
11.6 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
16.4 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55DU7000
سری
سری 7
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
275
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
262
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10 /HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
---
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
--
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
---
پردازشگر صدا
---

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
1
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Slim Look
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1234.1x 758.0 x 237 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1234.1x 710.8 x 60.3 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1386x 828 x 158 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
11.2 kg
11.6 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
16.4 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم