تلویزیون سامسونگ 75QN90D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 75 اینچ 4K مدل QN90D

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN90D 4K 75Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 75QN90D

تلویزیون سامسونگ 75QN90D یک نمایشگر برا بازی های حرفه ای و تماشای فیلم با کیفیت سینمایی است که سال ساخت 2024 این شرکت قرار دارد. اگر در فکر خرید تلویزیون جدید با پلتفرم هوشمند بسیار خوب و قابلیت بازی پیشرفته هستید خرید تلویزیون QN90D گزینه ای عالی خواهد بود. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر بسیار طبیعی و فوق العاده را به وجود می آورند. صفحه نمایش NEO QLED ترکیبی از فناوری Mini LED و کوانتوم دات می باشد که در نتیجه تصاویری با کنتراست، روشنایی و دقت رنگ بالا را به وجود خواهند آورد. با وجود رفرش ریت 144 هرتز می توان از این تلویزیون برای انجام بازی های حرفه ای استفاده کرد. تلویزیون سامسونگ QN90D دارای پردازنده NQ4 AI Gen2 است و بر پایه 20 شبکه هوش مصنوعی همه منابع و داده ها را پردازش می‌کند و با فناوری پیشرفته AI Upscaling نسبت به ارتقاء منابع کم کیفیت‌تر اقدام می‌کند. 

همچنین این محصول در سایزهای 43،50،55،65،75،85 و 98 اینچ عرضه شده که شما بدین وسیله می توانید با توجه به متراژ خانه خود یکی از این سایزها را انتخاب نمایید. در تلویزیون 75QN90D سامسونگ سیستم صوتی 4.2.2 کاناله‌ ای گنجانده شده است که سطح صدای آن در حدود 60 وات است. ووفر این مجموعه همه‌ی صداهای بم را تقویت کرده و با کیفیت مناسب به گوش شنونده میرساند. برای بخش صدا و تصویر فناوری های متعدد وجود دارد که در ادامه به همه آن ها اشاره خواهیم کرد. 

بخش هوشمند همانند تمامی سال های قبل دارای سیستم عامل تایزن نسخه 8.0 بوده که مانند گذشته تعامل با آن آسان است. این سیستم عامل  همه امکانات را در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. پورت های ارتباطی تلویزیون 2024 سامسونگ در پشت پنل دستگاه قرار گرفته اند که شامل 4 پورت HDMI 2.1 و 2 پورت USB می باشد. ارتباط های غیر مستقیم این محصول بلوتوث و وای فای است. 

تلویزیون سامسونگ 75QN90D

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN90D

یکی از بخش های مهم در حین خرید تلویزیون که در اولین کار باید به آن توجه شود تصویر می باشد. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و قابلیت نمایش محتوای 4K را به بهترین نحو دارد. در واقع وضوح 4K  جزئیاتی بسیار گسترده را از تصاویر ارائه می‌دهد و خلق تلویزیون‌هایی با این وضوح باعث همه‌گیری شده و نسل مدل‌های فول اچ‌دی را تا نزدیک به لبه منسوخ شدن می‌کشاند. 

رزولوشن 

هر کیفیت تصویر رزولوشن مخصوص به خود را دارد و فورکی که 4 برابر وضوح تصویر را بالا می‌برد، یعنی به کارگیری رزولوشن 2160×3840 پیکسل خبر از 8 میلیون پیکسل به شما می دهد. حضور این همه پکسل باث ایجاد تصاویر بسیار طبیعی و زنده شده است. 

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN90D

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 75QN90D

تلویزیون سامسونگ 75QN90D از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و صفحه نمایش Neo QLED با ترکیب فناوری کوانتوم دات ترکیب شده و به شما امکان می‌دهد هر فریم را با رنگ‌های خیره کننده و واقعی مشاهده کنید و لذت ببرید. تکنولوژی One Billion Color باعث ایجاد میلیارد ها رنگ مختلف در نمایشگر می شود و هر رنگ قابلیت نمایش حجم رنگ 100درصد از فضای رنگ DCI-P3 را دارد. از این رو هر رنگ با عمق رنگی بسیار بالایی نمایش داده می شود. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 75QN90D

رفرش ریت 144 هرتز 

 این دستگاه دارای رفرش ریت 144 هرتز می باشد و می تواند به کمک تکنولوژی Motion Xcelerator 144Hz تاری تصاویر را تا حد زیادی کاهش داده و صحنه های سریع را با وضوح بیشتری به نمایش بگذارد. این میزان برای صحنه های سریع یا بازی های سریع اکشن و... بسیار مناسب است تا ریزترین جزئیات از دست شما نرود.

رفرش ریت 144 هرتز 

کنتراست عالی تلویزیون 75QN90D 

این تلویزیون مجهز به تکنولوژی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology می باشد. این قابلیت با استفاده از نقاط کوانتومی قادر است بخش کنتراست را تا حد زیادی تقویت کرده و به صورت جزء به جزء بخش‌های مختلف تصاویر را ارتقاء بخشد. در واقع Quantum Matrix Technology Pro بیشترین سهم را در افزایش کنتراست به صورت بهینه در تمام نقاط تصویر دارد. تکنولوژی Ultimate UHD Dimming باعث بهبود کنتراست در هر نقطه از تصویر می شود. 

کنتراست عالی تلویزیون 75QN90D

زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle

متاسفانه پنل های VA از زاویه دید بالایی برخوردار نیستند و سامسونگ برای جبران این مشکل از فناوری Ultra Viewing Angle استفاده کرده این فناوری باعث شده تا شما حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر، رنگ و کنتراست عالی باشید. 

پردازشگر NQ4 AI Gen2 Processor 

شما می‌توانید با پردازنده قدرتمند سامسونگ که بهترین تجربه دیداری را با فناوری ارتقاء وضوح به‌وسیله هوش مصنوعی 4K خود رقم می‌زند، در قدرت کامل 4K غوطه‌ور شوید. پردازشگر NQ4 AI Gen2 Processor هر صحنه را به بهترین نحو برای ارتقاء وضعیت دیداری شما بهینه‌سازی می‌کند. همچنین  دارای 20 شبکه هوش مصنوعی عصبی مستقل است که هر کدام ویژگی‌های محتوا و کیفیت تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کنند. قابلیت AI Upscaling هم در صورت مشاهده منبع یا محتوا کم کیفیت آن ها را ارتقا می دهد سپس نزدیک به کیفیت 4K نمایان می سازد. نسل این پردازنده 2 بوده که با هوش مصنوعی و 20 شبکه عصبی ترکیب شده است. 

قابلیت Neo Quantum HDR+

قابلیت HDR به معنای محدوده دینامیکی رنگ ها بوده که کارایی فوق العاده را از خود نشان می دهد. البته سامسونگ در تلویزیون 75QN90D از Neo Quantum HDR+ استفاده کرده که روشنایی و دامنه دینامیکی رنگ ها را افزایش می دهد. این فناوری روشنایی را در سطح شگفت انگیزی ایجاد می کند و باعث می شود هر رنگ با عمق بیشتری نمایش داده شود. همچنین حین تماشای صحنه‌های تاریک، آن‌ها را واضح و شفاف‌تر با جزئیات دقیق می‌بینید. از فرمت های ان می توان به +HDR10 و HLG اشاره کرد.

ناگفته نماند که HDR10+ نیز با ارائه و تنظیم رنگ‌هایی غنی، جزئیات دقیق و کنتراست عمیق برای فریم به فریم محتوا جان دوباره‌ای به صحنه‌ها می‌بخشد و وضوح فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند. قابلیت HDR10+ ADAPTIVE با استفاده از سنسور نور و فرمت HDR10+ تنظیمات رنگ و کنتراست را بسته به صحنه‌های مختلف تصویر در نمایشگر تلویزیون  75QN90D انجام می‌دهد.  از جالب‌ترین و جدیدترین دستاوردهایی که در این تلویزیون وجود دارد باید به AI HDR Remastering اشاره داشت که توسط الگوریتم‌های یادگیری عمیق به صورت خودکار، محتوای SDR را به HDR تبدیل می‌کند. 

قابلیت Neo Quantum HDR+

سایر ویژگی های موثر بر کیفیت تصویر 

یک فرآیند کالیبراسیون تخصصی Expert Calibration توسط کارشناسان در این محصول طراحی شده است که رنگ‌ها را متناسب با کیفیت محتوای اصلی بازتولید می‌کند. رنگ‌های با کیفیت بالا و ظریف‌ترین سایه‌ها به تمام آنچه تماشا می‌کنید روحی تازه می‌بخشند. برای عاشقان فیلم و سریال Filmmaker Mode (FMM) قابلیت تعبیه شده این قابلیت یک حالت تصیر بوده که کاربران با فعال کردن آن می توانند همه محتواهای فیلم را همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده نمایش دهند و شما همه منابع را با کیفیت ارجینال مشاهده خواهید کرد. 

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ ADAPTIVE

صفحه نمایش NEO QLED 

تلویزیون 2024 سامسونگ از صفحه نمایش NEO QLED پشتیبانی می کند که ترکیبی از  مینی ال ای ای دی های کوچک و فناوری کوانتوم دات است. استفاده از تعداد بی‌شماری Mini LED که به افزایش میزان توانایی تلویزیون در ایجاد نوردهی نمایشگر کمک می‌کند. به همین دلیل اوج روشنایی بی‌نظیری که در تلویزیون 75QN90D وجود دارد را در تلویزیون‌های معمولی نمی‌توان یافت. Mini LED نه تنها روشنایی تلویزیون را به حالت ایده‌آل می‌رساند، بلکه به طور غیر مستقیم روی نسبت کنتراست، دقت رنگ و نمایش جزئیات رنگی تصاویر نیز مؤثر خواهد بود. این دستگاه دارای نور پس زمینه  Direct Full Array Mini LED می باشد. 

صفحه نمایش NEO QLED

 فناوری بازتاب نور 

تابش نور خیره کننده در اتاق می‌تواند کیفیت تصویر داخل تلویزیون را تغییر داده و موجب حواس پرتی گردد. صفحه نمایش این تلویزیون با پوشش Anti Reflection می‌تواند تابش خیره کننده را به میزان قابل توجهی کاهش داده و کیفیت تصویر شفاف را از هر زاویه ارائه کند.

پنل VA

در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN90D از پنل VA استفاده شده؛ این پنل دارای کنتراست بالا بخصوص در محیط های تاریک می باشد. از این رو تماشای فیلم در محیط های تاریک و در هنگام شب بسیار جالب تر از پنل IPS ال جی است. اکثر پنل‌های VA کنتراست ۲۵۰۰:۱ و ۳۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهند. پخش یکنواخت و واضح رنگ سیاه در این پنل بالاست و رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. متاسفانه پنل های VA از زاویه دید گسترده ای نسبت به IPS برخوردار نیستند و سامسونگ برای جبران این مشکل از فناوری  Ultra Viewing Angle استفاده نموده تا حتی در گوشه و کنار تلویزیون شاهد تصاویر با کیفیت باشید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Mini LED

✅ نوع پنل: VA 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN90D

طراحی یکی از موارد بوده که برای بسیاری از کاربرن امروزه اهمیت دارد و چون تلویزیون در فضا خانه قرار می گیرد. تلویزیون‌های تولید سامسونگ بخاطر دیزاین مدرن و مینیمال همیشه با استقبال بی‌سابقه‌ی افراد در بازار جهانی روبرو بوده‌اند. این شرکت در عین بکارگیری طراحی زیبا و بدون نقص از بهترین متریال در ساخت تولیدات خود استفاده می‌کند. تلویزیون 75QN90D دارای زبان طراحی Neo Slim بوده که این سبک از طراحی به بدنه مینیمال و باریک اشاره دارد. این محصول دارای رنگ مشکی و جنس بدنه فلز دارد که مقاومت بسیار بالایی را دارد. پایه 6 ضلعی Sharp neck hexagon در وسط تلویزین قرار گرفته این پایه ترکیبی از فلز و پلاستیک بوده و می تواند وزن تلویزیون را به خوبی نگه دارد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN90D

ضخامت و حاشیه های باریک 

ضخامت تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN90D بسیار ناچیز بوده و اندازه آن توسط کارشناسان 2.7 سانتی متر محاسبه شده است. همین ضخامت کم بدنه و پشت پنل تخت شکل باعث شده تا وقتی این تلویزیون را به دیوار متصل می کنید هر دو(تلویزیون و دیوار) با هم یکپارچه شوند. حاشیه ای دور تا دور نمایشگر فلز می باشد که اندازه آن 0.9 سانتی متر بوده و این به نوبه خود کاری کرده است تا شما در هنگام تماشای تلویزیون تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش باشد. 

قابیت اتصال به دیوار 

ساختار خیلی یکدست بدنه‌ی این مدل و البته ضخامت کم آن به کاربران امکان می‌دهد آن را روی دیوار نصب کنند. در صورت نصب روی دیوار لبه‌ها بیرون نمی‌زنند بلکه جزئی از دیوار جلوه می‌کند. از طرفی می‌توان از پایه مرکزی برای قرارگیری تلویزیون روی میز استفاده کرد. این پایه‌ی منحصر به فرد از استحکام بالایی برای نگهداری بدنه روی خود برخوردار شده است. پهنای کم پایه امکان قرارگیری تلویزیون روی میزهای کوچکتر را فراهم می‌کند. در قسمت پشتی پایه، شیارهایی برای عبور کابل و به حداقل رسیدن بهم ریختگی وجود دارد.

قابلیت Ambient Mode+

برای مواقعی که از تلویزیون استفاده ای ندارید به جای آنکه صفحه نمایش تلویزیون خاموش باشد با استفاده از قابلیت حالت محیط می توان آثار هنری و عکس های دلخواه خود را قرار دهید تا همانند یک تابلو هنری به چشم بیابد. البته می توانید اطلاعات مفید مانند زمان، آب و هوا و تاریخ را نیز قرار دهید. 

قابلیت Ambient Mode+

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 85، 98 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 75QN90D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN90D

اجرای کنسول های بازی

سامسونگ مدل 75QN90D خود را با امکاناتی گسترده در بخش گیمینگ تولید کرده تا مدل‌هایی ایده‌آل برای بازی‌های ویدیویی را در اختیار داشته باشید. این تلویزیون از رفرش ریت 144 هرتز برخوردار شده و قادر است محتواهای بازی ویدیویی را در سرعتی بی‌نظیر روی نمایشگر 75 اینچ به نمایش بگذارد.  همچنین دیگر شما هیچ صحنه ای سریع را ا دست نخواهید و فناوری Game Motion Plus جزئیات سریع را صاف و روان برای شما پخش می کند. 

در بخش بازی تعدادی فناوری برای تجربه بهتر و لذت بخش تعبیه شده که یکی از آن ها فناوری Auto Game Mode یا ALLM بوده این فناوری در صورت نصب کنسول بازی به تلویزین سریعا به حالت بازی می رود وهمچنین تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. با پورت HDMI 2.1 می توانید کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل نمایید. در منو Gaming Hub تمامی ویژگی و قابلیت های مربوط به بازی قرار گرفته است. قابلیت  FreeSync Premium Pro نیز منجربه کاهش لرزش و وقفه تصاویر روی نمایشگر می‌شود.

یک منو ابزار بازی Game Bar در این دستگاه قرارد که نسخه آن در سال جدید 4.0 می باشد. با این منو ابزار شما می توانید دبون آنکه بازی را متوقف کنید به تعدادی از تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید. Super Ultra Wide Game View نیز از قابلیت‌های جذاب این منو ابزار است  که استفاده از حداکثر سایز صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچ را برای برخورداری از جزئیات کامل تصویر بازی‌ها به ارمغان می‌آورد.

قابلیت Virtual Aim Point یک هدف گیری مجازی برای بازی های شوتر یا تیراندازی می باشد. MiniMap Sharing هم بری اشتراک گذاری نقشه این دستگاه می باشد. قابلیت Dynamic Black EQ برای نمایش دقیق رنگ های مشکی در بازی بوده تا شما شاهد ریز ترین جزئیات در این دستگاه باشید.  از دیگر امکانات برجسته بازی باید به HGiG برای تجربه بهتر در بازی HDR اشاره داشت.

اجرای کنسول های بازی سامسونگ مدل 75QN90D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز 

✅ تأخیر در ورودی: 4K@120Hz برابر 6.8

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه با پشرفت تکنولوژی تلویزیون ها نیز هوشمند شده اند. اگر فیلم‌باز یا گیمر حرفه‌ای هستید و دسترسی تلویزیون به اینترنت برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، اگر امکانات جانبی اعم از نصب برنامه‌های مختلف، دستیار صوتی، قابلیت نصب اپلیکیشن‌های کاربردی، استفاده از وبکم و … برایتان مهم است، خرید تلویزیون هوشمند می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد.

سیستم عامل Tizen 8.0 

تلویزیون سامسونگ 75QN90D از سیستم عامل Tizen نسخه 8.0 پشتیبانی می کند که دارای پلتفرم اختصاصی SmartHub است که منوی کاربری روان را در حداکثر امکانات هوشمند ارائه می‌دهد. در تلویزیون سامسونگ 75QN90D سیستم عامل تایزن با منویی بسیار روان و ساده اجرا شده و قابلیت اجرای دستورات کاربران را در بالاترین سرعت پاسخگویی دارد. این منو دسترسی راحتی را برایتان به بخش‌های مختلف تلویزیون فراهم کرده و شما قادر خواهید بود از بالاترین سرعت در حرکت روان منو برخوردار شوید.

این سیستم عامل دارای دسترسی به اینترنت و محتوای وب از طریق مرورگر وب وجود داشته و امکان دانلود انواع اپلیکیشن نیز در اختیار کاربران سامسونگ قرار می‌گیرد. رابط کاربری SmartHub کلیه محتواهای اینترنتی تلویزیون سامسونگ از جمله رسانه، بازی و تصاویر دسته‌بندی کرده تا زمان زیادی را صرف جستجو برای محتوای موردنظرتان نکنید. حافظه داخلی 4 گیگ امکان نصب انواع برنامه را از فروشگاه گوگل پلی به شما خواهد داد. پشتیبانی از منو و زبان فارسی کار شما را برای استفاده از این تلویزیون راحت کرده اند. 

سیستم عامل Tizen 8.0  تلویزیون سامسونگ 75QN90D

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

تلویزیون سامسونگ 75QN90D دارای ریموت کنترل TM2360E است. این ریموت دارای طراحی بسیار زیبا و شیک بوده که دکمه و قابلیت های اضافی در آن حذف شده و تنها ویژگی های مهم برای دسترسی سریع تر جای گذاری شده است. مجهز بودن به میکروفون داخلی به شما این امکان را می دهد تا از دستیار های صوتی و جستجو صوتی استفاده کنید. این ریموت کنترل دیگر به وسیله باتری های قلمی یک بار مصرف شارژ نمی شود بلکه دو روش برای شارژ شدن آن وجود دارد. در روش اول می توانی ریموت را زیر نور خورشید قرار دهید تا شارژ شود. روش دوم هم می توانید با استفاده از پورت USB داخل ریموت و با یک شارژر تایپ سی و وصل کردن آن به پریز برق ریموت شما شارژ خواهد شد. 

ریموت کنترل هوشمند و سولار  تلویزیون سامسونگ 75QN90D

دستیار های صوتی 

تلویزیون سامسونگ QN90D سایز 75 اینچ از دستیار های صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی پشتیبانی می کند که کنترل و مدیریت تلویزیون را با استفاده از صدای شما ممکن کرده است. با جستجو صوتی می توانید به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید.  در فاصله 3 الی 4 متری با قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانید فرمان های صوتی را اجرا کنید. دکمه میکروفون داخلی تلویزیون در زیر برند سامسونگ قرار دارد و در این قسمت می توانید آن را خاموش یا روشن کنید. 

دستیار های صوتی  تلویزیون سامسونگ QN90D سایز 75 اینچ

سایر امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ QN90D

از دیگر امکانات هوشمند دیگر تلویزیون 2024 سامسونگ مدل QN90D قابلیت SmartThings می باشد که به واسطه آن می توانید انواع وسایل هوشمند خانه خود را از طریق تلویزیون و یا از طریق گوشی و از راه دور کنترل نمایید. Samsung TV Plus یک برنامه مختص به شرکت سامسونگ بوده که انواع فیلم و سریال، اخبار و هر نوع محتوایی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. البته اپلییکیشن های دیگر مانند: یوتیوب، نتفلیکس، امازون پرام ویدیو، دیزنی و.... در این تلویزیون قزار دارد که شما در این برنامه می توانید انواع فیلم و سریال های روز دنیا را مشاهده کنید ولی ابتدا نیاز به خرید اشتراک ماهانه دارید.

از دیگر ویژگی‌های جدید باید به AI Energy Mode اشاره داشت که به طور خودکار سطح نور محیط را شناسایی کرده و الگوهای مناسب را برای تنظیم روشنایی نمایشگر به کار می‌گیرد و لذا از مصرف انرژی می‌کاهد. راه حل Samsung Knox Security در تلویزیون‌های این شرکت با گزینه‌های امنیتی پیشرفته از داده‌های حساس کاربران و دستگاه‌های اینترنت اشیاء مراقبت می‌کند و حفظ حریم خصوصی را در اولویت می‌گذارد. همچنین این راه‌حل انواع دیتا را در مقابل برنامه‌های مخرب و دسترسی غیرمجاز محافظت می‌کند. قابلیت Relumino Together Mode یک ویژگی مخصوص افراد کم بینا می باشد. این قابلیت به کمک هوش مصنوعی به صورت پویا لبه‌های عناصر روی صفحه را مشخص و رنگ‌ها را متعادل می‌کند. 

سایر امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ QN90D

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

 4 پورت HDMI 2.1 و 2 پورت USB از اتصالات مهم این محصول به شمار می روند. همچنین در بین آن ها درگاه LAN، خروجی صدا دیجیتال Digital Audio Out ، 2 ورودی RF به چشم می خورد. اتصالات غیر مستقیم و مهم دیگر بلوتوث نسخه 5.2 و وای فای نسخه 5 را می توان نام برد. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون سامسونگ QN90D سایز 75 اینچ دارای یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بوده که صدایی به قدرت 60 وات را در محیط پخش می کند. این میزان صدا به کلیه انواع محتواها هیجیان می بخشد. سامسونگ فقط به توان صوتی اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را در بخش صدا نیز جای گذاری کرده است. قابلیت Active Voice Amplifier یک فناوری صوتی بوده که به تقویت صدا دیالوگ ها می پردازد از این رو شما واضح تر صدا مکالمات و دیالوگ ها را می شنوید. قابلیت OTS+ هم یک سیستم ردیابی اشیاء صوتی بوده که دقیقا صدا ها را از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند که یک هیجانی از صدا ها را با این قابلیت تجربه خواهید کرد. همچنین فناوری Adaptive Sound Pro وجود دارد که با پردازش صوتی هوشمند، صدا را برحسب محیط و ژانر آن بهینه می‌کند تا همه چیز با دیدگاه سازنده بیشتر مطابقت داشته باشد. 

قابلیت اتصال سیستم صوتی به تلویزیون 

تلویزیون 2024 نئو کیولد سامسونگ 75QN90D با توان صوتی 60 وات دیگر احتیاجی به سیستم های صوتی پشتیبان ندارد. اما باز هم برای دوستداران صدا بلند فناوری Bluetooth Audio را تعبیه نموده تا به وسیله آن بتوانید هر نوع سیستم صوتی را بدون نیاز به سیم به این محصول متصل کنید. امکان اتصال هندزفری های گلکسی بادز سامسونگ به این تلویزیون با استفاده از قابلیت Buds Auto Switch وجود دارد.

قابلیت پخش صدا 3 بعدی 

شرکت سامسونگ یک قابلیت بسیار کاربردی به نام دالبی اتموس Dolby Atmos در این تلویزیون 75QN90D قرار داده؛ این فناوری یک فرمت صوتی بوده که صدا را در یک فضایی 3 بعدی با دقت بالا پخش می کند. با دالبی اتموس صدا به صورت اشیاء صوتی در فضا قرار می گیرد و به تجربه صوتی 3 بعدی و واقعی می انجامد. همچنین باعث می شود صدا پخش شده دور تا دور محیط را در بگیرد و تجربه لذت بردن از محتوا مورد علاقه خود را صدای سینمایی و 3 بعدی داشته باشید. 

قابلیت پخش صدا 3 بعدی

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ QN90D سایز 75 اینچ یکی از مدل های جدید سامسونگ می باشد که سال ساخت 2024 و سری 9 است. این محصول از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که با رزولوشن 2160×3840 پیکسل می تواند تصاویر بسیار طبیعی و زنده را به نمایش بگذارد. صفحه نمایش NEO QLED ترکیبی از فناوری مینی ال ای دی و کوانتوم دات بوده که هر تصویری را در تلویزیون با کنتراست، روشنایی و عمق رنگ بالایی نمایش می دهد. نئو کیولد در بین نمایشگر های دیگر بسیار بالاتر می باشد و خواهان زیادی دارد و با ورودش به دنیای تلویزیون انقلابی را به پا کرد. پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor ترکیبی از هوش مصنوعی و 20 شبکه عصبی است. این پردازشگر نسل 2 می تواند با سرعت و دقت بسیار بالایی تامی محتوا یا منابع تصویر بی کیفیت را پرازش نماید سپس آن ها را نزدیک به 4K نمایش دهد. 

سیستم صوتی 4.2.2 کاناله دارای توان صوتی به قدرت 60 وات بوده که به کمک فناوری دالبی اتموس همه صدا ها در این تلویزیون به صورت 3 بعدی و 360 درجه پخش خواهد شد و شما را در محتواهای پخش شده غرق می سازد. این دستگاه برای اتسفاده خانگی، بازی و تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای گزینه مناسبی برای خرید است. سیستم عامل Tizen نسخه 8.0 قابلیت های متنوع و هوشمند از جمله اتصال به اینترنت، مرورگر وب، دستیار های صوتی، جستجو صوتی، وصل شدن گوشی به تلویزیون و.... را می دهد. جهت خرید تلویزیون سامسونگ 75QN90D و استعلام لیست قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا همه محصولات خود را با 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید. 

نقاط قوت

✅ طراحی باریک و زیبا

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅ پورت HDMI 2.1

✅رفرش ریت 144 هرتز

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN90D 4K 75Inch

مشخصات

مدل کامل
75QN90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1744
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1994
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
توان خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing/ Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
10.2
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 6.8
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio) AVRCP (AV remote control) HID (mouse/keyboard connectivity) HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Neo Slim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1670.0x 1017.2 x 301.2 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1670.0x 957.4 x 27.7 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1884x 1118 x 191 میلی متر
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
34.1 kg
39.7 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
34.1 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75QN90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1744
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1994
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing/ Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
10.2
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 6.8

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio) AVRCP (AV remote control) HID (mouse/keyboard connectivity) HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Neo Slim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1670.0x 1017.2 x 301.2 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1670.0x 957.4 x 27.7 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1884x 1118 x 191 میلی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
34.1 kg
39.7 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
34.1 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم