تلویزیون سامسونگ 65QN800D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 65 اینچ 8K مدل QN800D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 165 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN800D 8K 65nch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 65QN800D

سامسونگ تلویزیون های 2024 خود از جمله تلویزیون 65QN800D را معرفی نمود. این محصولات نسبت به سال قبل تغییراتی پیدا کرده است. مدل QN800D سایز 65 اینچ یکی محصولات بالارده و پرچم دار سری 8 بوده که می تواند جوابگو نیاز های هر فردی باشد. از لحاظ کیفیت تصویر یک سر و گردن از مدل های قبل بالاتر بوده چون از کیفیت تصویر 8K پشتیبانی می کند. تا الان هر چی از کیفیت تصویر 4K می دانستید را فراموش کنید. زیرا این محصول شما را با دنیایی جدید از تصاویر آشنا می کند و لذت دیدن هر نوع محتوایی با رزولوشن 4320×7680 پیکسل بسیار بالاتر رفته است.از لحاظ کیفیت تصویر این مدل پرچم دار و بالارده بسیار به خوبی عمل کرده است و در ادامه به تمامی ویژگی های تصویر می پردازیم. 

صفحه نمایش NEO QLED ترکیبی از فناوری مینی ال ای دی و کوانتوم دات می باشد که در نتیجه تصاویر را با روشنایی، کنتراست, عمق رنگی مشکی و دقت رنگ بالا نمایش می دهد. تلویزیون های NEO QLED انقلابی را به پا کرده اند و خواهان بسیار بالایی را دارند. سیستم صوتی بسیار قدرتمند 4.2.2 کاناله با قدرت صدا 70 وات شما را از خرید دستگاه های صوتی پشتیبان منع می کند و شما یک صدا 3 بعدی و 360 درجه را تجربه خواهید کرد. 

سیستم عامل تایزن در منو اصلی بهبود هایی به خود دیده است. نسخه 8.0 این رابط کاربری امکاناتی از قبیل: اتصال به اینترنت، مرورگر وب، دستیاز های صوتی و جستجو صوتی، اتصال گوشی های اندروید و IOS  به تلویزیون و بسیاری از امکانات دیگر برای شما ممکن شده است. رفرش ریت 165 هرتز در کنار پورت HDMI 2.1 به شما امکان بازی های حرفه ای بدون هیچ تاخیر و لگی را می دهد تا تجربه لذت بخشی را برای خود به ارمغان بیاورید.  تلویزیون‌های بالارده سامسونگ از جعبه One Connect بهره‌مند می‌شوند که تمام اتصالات مربوط به تلویزیون روی آن قرار خواهند گرفت. وای فای نسخه 6 و بلوتوث نسخه 5.2 از اتصالات غیر مستقیم تلویزیون 2024 مدل QN800D به شمار می روند. 

تلویزیون سامسونگ 65QN800D

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN800D

در ابتدای پرداختن به کیفیت تصویر سامسونگ 65QN800D  باید گفت که این یک دستگاه دارای کیفیت تصویر 8K می باشد. این تلویزیون نئوکیولد با پشتیبانی از کیفیت تصویر 8K و در واقع دستیابی به رزولوشن 4320 در 7680 پیکسل می‌تواند جزئیات خارق العاده‌ای را ارائه دهد. شما می‌توانید قدرت هر فریم را با 33 میلیون پیکسل یعنی وضوح نهایی 4 برابری 4K احساس کنید با اینکه هنوز محتواهای 8K زیادی وجود ندارد. 

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN800D

زاویه دید گسترده Ultra Viewing Angle

این مدل با اینکه به پنل نوع VA با نقطه قوت کنتراست ذاتی بالا مجهز است با فناوری Ultra Viewing Angle زاویه دید گسترده‌ای نیز دارد.  با اینکه پنل VA تلویزیون زاویه دید خوبی را برای تجربه تماشای گروهی ارائه نمی‌کند سامسونگ از قرارگیری لایه Ultra viewing angle و بهبود زاویه دید می‌گوید. زاویه دید گسترده باعث شده تا شما حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت و رنگ های عالی خواهید بود و اصلا تصاویر افت پیدا نخواهند کرد. 

رفرش ریت 165 هرتز 

تلویزیون سامسونگ 65QN800D با حداقل رفرش ریت 120 هرتز و حداکثر رفرش ریت 165 هرتز نمایشگر پتانسیل لازم برای بازی با آخرین نسل کنسول‌های بازی را داشته و برای علاقه‌مندان به گیم پلی دوست داشتنی است. نرخ حرکت تصویر بالا باعث می شود صحنه های سریع از جمله فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی ها صاف و روان پخش شود و شما همه جزئیات را مشاهده کنید. کاربران محتواهای 8K را با سرعت رفرش ریت 60 هرتز و محتواهای 4K را با سرعت 165 هرتز مشاهده خواهید کرد.

رفرش ریت 120 هرتز  تلویزیون سامسونگ 65QN800D

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 65QN800D

دقت وعمق رنگ ها در تصاویر با کیفیت تاثیر دارند. تلویزیون سامسونگ 65QN800D از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و با فناوری One Billion Color حدود یک میلیارد رنگ مختلف در این دستگاه ایجاد می شود. به دلیل فناوری کوانتوم دات در این محصول همه رنگ ها با 100 درصد حجم رنگی نمایش داده می شود. تلویزیون سامسونگ 65QN900D گواهی PANTONE را دارد. PANTONE یک کمپانی مربوط به رنگ بوده و این شرکت همه رنگ ها سال را معرفی می کند بنابراین برای بسیاری از افراد شناخته شده است. سامسونگ به دلیل دریافت تاییدیه این شرکت شان می ده که همه رنگ ها توسط این تلویزیون واقعی و زنده نمایان می شود. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 65QN800D

کنتراست بالا 

نسبت کنتراست به بیان ساده یعنی میزان تفاوت بین تیره‌ترین سیاه و روشن‌ترین سفیدی که یک نمایشگر می‌تواند نمایش دهد. تلویزیون سامسونگ 65QN800D از فناوری نوردهی موضعی Local Dimming پشتیبانی  می کند. فناوری Quantum Matrix Technology Pro با دقت بالا نور Mini LEDها را کنترل می‌کند و به همین ترتیب تضمین می‌کند که شاهد جزئیات غیرقابل تصوری در روشن و تاریک‌ترین صحنه‌ها خواهید بود.

یکی ازقابلیت هایی که برای تقوت کنتراست استفاده می شود فناوری Real Depth Enhancer Pro نام دارد. این فناوری با الگوریتم های هوش مصنوعی از روش دید انسان روی اشیائ اصلی در صحنه ها تمرکز می کند و اینطور عمل می کند که کنتراست پیش زمینه را تقویت کرده و سبب می شود تصاویر 3 بعدی و واقع گرایانه نمایش داده می شود. با ویژگی Ultimate 8K Dimming Pro تلویزیون کنتراست و روشنایی را به صورت جزء به جزء در هر منطقه بهینه سازی می کند تا هر صحنه با وضوح و جزئیات بیشتری نشان داده شود.

فناوری Quantum Matrix Technology Pro

پردازنده NQ8 AI Gen2 Processor

پردازنده NQ8 AI Gen2 یکی از قدرتمند ترین پردازشگر های سال 2024 است. این پردازنده بسیارپیشرفته می باشد که با هوش مصنوعی و چندین شبکه عصبی ترکیب شده است. در پردازنده های تلویزیون های 2024 پردازش گرافیکی تا 2.2 ، واحد پردازش عصبی تا 2 برابر سریع تر شده است. همچنین شبکه هوش منصوعی تا 25 برابر بزرگتر شده است. از این رو تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را با سرعت و دقت بسیار بالایی پردازش می کند و در مدت زمان بسیار کمی در عرض یک چد ثانیه با استفاده از فناوری 8K AI Upscaling محتواها را تا وضوح 8K تغییر و نمایش می دهد. یکی از دیگر از قابلیت هایی که به واسطه پرازشگر انجام می شود قابلیت AI Motion Enhancer بوده که برای بهبود نمایش محتوا ورزشی استفاده شده است. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص انواع ورزش‌ها، ردیابی توپ و استفاده از یادگیری عمیق برای کاهش نویز و تاری در تصویر استفاده می‌کند. همچنین حرکت های توپ سریع را روان تر و واضح تر نشان می دهد.

قابلیت Neo Quantum HDR 8K+

فناوری Neo Quantum HDR 8K+ باعث شده که تصاویر با حداکثر درخشندگی رنگ های روشن و رنگ های مشکی عمیق نشان داده شود. این فناوری با بالابردن محدوده دینامیکی باعث می شود از دیدن محتواهای 8K با روشنایی بالا لذت ببرید. این فناوری روشنایی در تصویر و رنگ را به اوج درخشندگی خود می رساند. این دسگاه از فرمت های اختصاصی HDR از جمله HDR10، HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند. متاسفانه سامسونگ علاقه ای به فرمت دلبی ویژن ندارد و به جای آن فرمت HDR10+ Adaptive را به جای دالبی ویژن قرار داده است. این فناوری به عنوان نسخه‌ای از HDR برای تطبیق تمام محتوای HDR به روشی هوشمند بر اساس نور محیط طراحی شده است. همچنین تلویزیون با HDR10+ GAMING می‌تواند تنظیمات روشنایی را در بازی HDR تنظیم کند.

برای بهبود محتوا HDR قابلیت Auto HDR Remastering در این تلویزیون قرار داده شده است. این فناوری به صورت خودکار رنگ ها و میزان روشنایی در محتوا SDR را تا سطح HDR افزایش می دهد. به طوری که شما تمامی محتوا را در تلویزیون 65QN800D را با وضوح HDR سرشار از روشنایی بالا و رنگ های غنی مشاهده خواهید کرد. قابلیت HDR Brightness Optimizer با استفاده از هوش مصنوعی محتوا را در کم ترین زمان آنالیز کرده و سبب می شود تا محتوایی با کیفیت، رنگ های قیق و روشنایی بالا را نمایش دهد. 

فرمت HDR10+ Adaptive در تلویزیون سامسونگ QN800D

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ رزولشن تصویر: 4320×7680

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive

صفحه نمایش NEO QLED

احتمالا با تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ برخورد داشته اید صفحه نمایش Neo QLED تغییر چشمگیری در فناوری های سامسونگ به وجود آورده است. این صفحه نمایش دارای مزایای بسیاری زیادی بوده که باعث ایجاد تصاویر فوق العاده می شود. صفحه نمایش این محصول با استفاده از تکنولوژی Mini LEDساخته شده نمایشگر‌های مینی LED نسبت به نمایشگر‌های LED و OLED سنتی از نظر انرژی کارآمدتر هستند. تعداد LED های بیشتر و اندازه کوچکتر مینی ال‌ ای‌ دی‌ ها باعث ارائه نمایش تصاویر به صورت دقیق‌تر و روشن تر شده است. نئو کیولد دارای مزایای از جمله: ایجاد دقت رنگ سیاه بالا بوده و رنگ های مشکی و سیاه را بهتر نمایش می دهد. مصرف انرژی بهینه تر، کنتراست عالی، محدوده دینامیکی بالا HDR، ارتقا مقیاس هوش مصنوعی و طراحی باریک از ویژگی های Neo QLED می باشد. این دستگاه دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است. 

صفحه نمایش NEO QLED تلویزیون سامسونگ 65QN800D

پنل VA

در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN800D از پنل VA استفاده شده؛ این پنل دارای کنتراست بالا بخصوص در محیط های تاریک می باشد. از این رو تماشای فیلم در محیط های تاریک و در هنگام شب بسیار جالب تر از پنل IPS ال جی است. اکثر پنل‌های VA کنتراست ۲۵۰۰:۱ و ۳۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهند. پخش یکنواخت و واضح رنگ سیاه در این پنل بالاست و رنگ‌ها طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. متاسفانه پنل های VA از زاویه دید گسترده ای نسبت به IPS برخوردار نیستند و سامسونگ برای جبران این مشکل از فناوری  Ultra Viewing Angle استفاده نموده تا حتی در گوشه و کنار تلویزیون شاهد تصاویر با کیفیت باشید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه:  Direct Full Array Mini LED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN800D

تلویزیون های 2024 سامسونگ همچون گذشته از دیزاین باریک و فووق العاده زیبا برخوردار می باشند. تلویزیون 65QN800D با همین قائده دارای ضخامت و حاشیه های بسیار باریکی می باشد. سامسونگ از طراحی این سری تلویزیون خود با عنوان زبان طراحی Infinity One یاد می کند. این سبک به طراحی کم ضخامت بدنه و وزن سبم اشاره دارد. رنگ این دستگاه مشکی بوده و دارای یک پایه خطی است که در وسط تلویزیون قرار گرفته است. این پایه محکم بوده و جنس پایه فلز بوده از این رو هیچ نگرانی بابت آن نداشته باشید و با راحتی وزن این دستگاه را تحمل می کند. جنس بدنه فلز ساخته شده که در برابر هر ضربه ای از خود مقاومت بالایی را نشان می دهد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN800D

ضخامت و حاشیه های باریک 

صفحه نمایش این تلویزیون در 4 طرف 4 Bezel-less بدون حاشیه است یا باید گفت فریم آن از حتی از فاصله نزدیک جلب توجه نمی‌کند که این نه تنها طبق معیارهای زیبایی شناختی قابل تقدیر است بلکه یک تجربه بصری همه جانبه و بسیار لذت بخش را برای بیننده رقم می‌زند. ضخامت بدنه در کمترین حالت ممکن بوده و با طراحی صاف و یکدستی که دارد همچون یک تابلوی هنری روی دیوار قرار می‌گیرد. این تلویزیون جزو باریک‌ترین مدل‌هایی است که سامسونگ از آن رونمایی کرده و اوج طراحی نوین تلویزیون در دنیای تکنولوژی را به نمایش می‌گذارد. 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون سامسونگ 65QN800D قابلیت وصل شدن به دیوار را دارد به دلیل ضخامت بدنه کم این تلویزیون باعث شده تا در صورت نصب آن روی دیوار به راحتی با دیوار بکپارچه شود و شما هیچ فاصله ای بین تلویزیون و دیوار مشاهده نخواهید کرد و روی دیوار همانند یک تابلو هنری به چشم خواهد آمد. البته با نصب پایه خطی در وسط تلویزیون، می توانید آن را هم روی میز قرار دهید. 

قابلیت Ambient Mode+ 

کمپانی سامسونگ با استفاده از قابلیت Ambient Mode به شما کمک می کند که به جای داشتن یک صفحه نمایش سیاه در هنگام استفاده نکردن؛ از همان الگوی دیوار پشت تلویزیون استفاده کند. بدین‌ترتیب انگار تلویزیون وجود ندارد. همچنین شما می‌توانید عکس‌ها و تصاویر خود را نیز روی تلویزیون نمایش دهید. علاوه بر این Ambient Mode اطلاعات مفیدی مانند زمان و وضعیت آب‌وهوا در اختیارتان قرار می‌دهد که می توانید آن ها را در صفحه نمایش این دستگاه جای دهید. 

قابلیت Ambient Mode+

جعبه وان کانکت

سامسونگ خلاقیتی که در تلویزیون های جدید خود به کار برده جعبه وان کانکت می باشد؛ پورت ها دیگر در پشت  پنل تلویزیون قرار ندارند بلکه به جعبه One Connect Box منتقل شده اند. همه پورت ها در این جعبه قرار داده شده اند و همین امر موجب کم شدن ضخامت تلویزیون سامسونگ 65QN800D شده است. در داخل بسته بندی این دستگاه یک کابل One Connect Cable برای زمانی که تلویزیون را روی دیوار نصب می کنید. و با One Invisible Connection Cable که یک کابل مخفی و پنهان می باشد می توانید وقتی که این جعبه را در کنار تلویزیون قرار دادید از این سیم استفاد کنید. جعبه وان کانکت را به دلخواه خود می توانید در پشت پایه تلویزیون یا در کنار تلویزیون قرار دهید. 

جعبه وان کانکت تلویزیون سامسونگ QN800D

این تلویزیون در سایز های 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65QN800D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN800D

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ 65QN800D

تلویزیون سامسونگ 65QN800D امکان بازی کردن به صورت حرفه ای را دارد. این مدل به دلیل پورت HDMI 2.1 به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنند. رفرش ریت 165 هرتز بازی های حرفه ای که دارای صحنه های سریع هستند را صاف و روان پخش می کند تا شما ریز ترین جزئیات را از دست ندهید. بخش بازی هم به قابلیت های متعدد مجهز شده و یکی از آن ها فناوری ALLM بوده؛ این قابلیت در صورت نصب کنسل بازی به تلویزیون سریعا به حالت بازی می رود و همچنین تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. قابلیت Game Motion Plus باعث می شود که صحنه های سریع به صرت روان، صاف و بدون تاری پخش شود. همچنین قابلیت بسیار کاربردی این محصول VRR بود که به صورت خودکار رفرش ریت صفحه نمایش متناسب به صحنه ها و ژانر های بازی بین 60 تا 165 هرتز تغییر می دهد و تصاویر و بازی های ویدویی جذاب تر و بدون هر گونه افت کیفیتی نشان داده می شوند. یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم در 65QN800D  تکنولوژی FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync بوده که به این معنی می باشد که تلویزیون کارت گرافیک را دارد و  باعث می شوند تصاویر بدون بریدگی و افت تصویر پخش شوند. 

منو ابزار بازی 

همانند تمامی سال های قبل تلویزیون QN800D دارای یک نوار بازی به نام Game Bar 4.0 می باشد که دارای تعدادی امکانات و قابلیت های متعدد می باشد و در انجام دادن بازی بهتر به شما کمک می کنند. این نسخه نسبت به نسخه قبلی خود یعنی 3.0 پیشرفت کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است. با Mini Map Zoom می توان نقسه بازی را کوچک یا بزرگ کرد. گیمرها می‌توانند از طریق نوار بازی و با Super Ultra Wide Game View به‌ راحتی نسبت تصویر صفحه‌نمایش را تغییر دهند. Virtual Aim Point یک نقطه هدف‌گیری مجازی را در وسط صفحه نشان می‌دهد. قابلیت MiniMap Sharing به بازیکنان این امکان را می دهد که نقشه کوچک بازی خود را در یک نگاه روی هر صفحه نمایشی ببینند. با قابلیت Dynamic Black EQ کاربران در بازی ها می توانند نقاط تاریک یا رنگ های مشکی را با جزئیات بالایی ببینند.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ 65QN800D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: حداقل 120 هرتز، حداکثر 165 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 8K@60 برابر با 10.5 میلی ثانیه و 4K@120 برابر با 6.0 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

تلویزیون سامسونگ 65QN800D مجهز به سیستم عامل Tizen بوده که نسخه آن 8.0 است. این نسخه نسبت به سال قبل تغییراتی کرده و امکاناتی هوشمند به ان اضافه شده است. این پلتفرم ساده طراحی شده و شما با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد میگیرید. هوشمند بودن دستگاه امروزه برای کاربران بسیار مهم بوده تا بتوانند سرگرمی مناسبی را در طول روز تجربه نمایند و به صورت آنلاین به جستجو و تماشای فیلم و سریال بپردازند. این مدل قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید با کابل LAN به WiFi متصل شوید. سپس شما می توانید در مرورگر وب در صفجات وب به جتسجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید یا در شبکه های اختصاصی دیزنی، نتفلیکس، فیلیمو، پرایم ویدیو و.... به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین بپردارید. حافظه داخلی 8 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس قرار دارد که جهت دانلود و نصب انواع برنامه می توانید از آن استفاده نمایید. قابلیت ضبط فیلم PVR محتواهای مورد نظر شما را ضبط می کند تا بعدا بتوانید به تماشای آن بپردازید. 

امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 65QN800D

دستورات صوتی 

قابلیت جستجوی صوتی و دستیار صوتی از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند 65QN800D بوده که شما با استفاده از صدای خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. دستورات داده شده به این دستگاه سریعا و بدون تاخیر اجرا می شود. با این دو مورد دیگر شما نیازی به تایپ کردن برای دسترسی به محتواهای مورد نظرتان ندارید. برای استفاده از دستوارت صوتی یا جستجو صوتی به میکروفون داخلی نیاز دارید شما از طریق میکروفون داخل ریموت کنترل یا خود میکروفون تلویزیون می توانید از ین موارد استفاده کنید. دکمه میکروفون خود تلویزیون 65QN800D در زیر برند سامسونگ تعبیه شده و شما در این قسمت می توانید میکروفون تلویزیون را خاموش یا روشن کنید. در فاصله 3 الی 4 متری می توانید دستورات خود را تنها با صدا خود به این دستگاه بدیهد تا سریعا اجرا شوند. 

دستورات صوتی

قابلیت وصل کردن گوشی به تلویزیون QN800D 

انتقال محتواهای موبایل هوشمند شما به تلویزیون از طریق فناوری Tap View و Mirroring انجام می شود. شما می توانید از طریق بلوتوث یا تنها با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون و یک ضربه آرام به صفحه نمایش انواع محتوا اعم از فیلم و سریال، موسیقی، سند و.... را به این دستگاه منتقل نمایید. البته کاربران اندروید و IOS محدودیتی برای استفاده از این ویژگی را ندارند. کاربران آیفون برای انتقال محتواهای گوشی خود به تلویزیون QN8000D می توانند از قابلیت Apple Airplay استفاده نمایند. 

قابلیت وصل کردن گوشی به تلویزیون QN800D

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

ریموت کنترل های برند سامسونگ نسبت به برند های دیگر متفاوت بوده و یکی از مواردی که آن را متمایز کرده طراحی خوش دست آن ها می باشد و همچنین دکمه و قابلیت های اضافه در آن حذف شده است. ریموت کنترل های سامسونگ از جمله مدل QN800D دیگر به وسیله باتری های قلمی یک بار مصرف شارژ نمی شوند بلکه دو روش برای شارژ شدن وجود دارد. روش اول با قرار گرفتن ریموت کنترل زیر نور خورشید و روش دوم با استفاده از پورت USB و یک شارژر تایپ سی می توانید ریمو کنترل را شارژ کنید. همچنین حضور میکروفون در داخل ریموت به شما این امکان را می دهد تا از دستیار های صوتی و جستجو صوتی استفاد کنید. 

سایر امکانات هوشمند 

با استفاده از قابلیت چند نمایی Multi View می‌توانید صفحه نمایش را به 4 بخش تقسیم کنید و همزمان 4 کار را با هم انجام دهید. به عنوان مثال، می‌توانید در حین تماشای فوتبال، گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید و در سمت راست صفحه، از چت کردن با دوستان خود لذت ببرید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد از هر دو منبع تصویری به صورت همزمان استفاده کنید و تجربه تماشای چندگانه و تعاملی را تجربه کنید.

 برنامه SmartThings از دیگر ویژگی های هوشمند این دستگاه بوده که می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق گوشی و از راه دور کنترل کنید. شما حتی می توانید با استفاده از این داشبور همه وسایل هوشمند خانه خود را در تلویزیون و با استفاده از ریموت کنترل مدیریت نمایید. شما می توانید وب کم یا دوربین های سازگار سامسونگ به این تلویزیون متصل کنید و سپس با برنامه Google Meet  تماس تصویری روی صفحه نمایش تلویزیون فورکی انجام دهید تا از صفحه کوچک گوشی خود خلاص شده و به راحتی با دیگران به صورت تصویری در تلویزیون صحبت کنید.

قابلیت چند نمایی Multi View

 ویژگی های جدید اضافه شده به تلویزیون های 2024 

به تلویزیون های 2024 سامسونگ تعدادی ویژگی و قابلیت کاربری اضافه شده است. راه‌حل Samsung Knox Security در تلویزیون‌های این شرکت با گزینه‌های امنیتی پیشرفته از داده‌های حساس کاربران و دستگاه‌های اینترنت اشیاء مراقبت می‌کند و حفظ حریم خصوصی را در اولویت می‌گذارد. همچنین این راه‌حل انواع دیتا را در مقابل برنامه‌های مخرب و دسترسی غیرمجاز محافظت می‌کند. از دیگر ویژگی‌های جدید باید به AI Energy Mode اشاره داشت که به طور خودکار سطح نور محیط را شناسایی کرده و الگوهای مناسب را برای تنظیم روشنایی نمایشگر به کار می‌گیرد و لذا از مصرف انرژی می‌کاهد. قابلیت Relumino Together Mode یک ویژگی مخصوص افراد کم بینا می باشد. این قابلیت به کمک هوش مصنوعی به صورت پویا لبه‌های عناصر روی صفحه را مشخص و رنگ‌ها را متعادل می‌کند. بدین ترتیب کاربرانی که دارای ضعف بینایی هستند، می‌توانند افراد و اشیا را با وضوح بیشتری ببینند.

قابلیت Relumino Together Mode

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: نسخه 6

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

بلوتوث نسخه 5.2 و وای-فای نسخه 6 از راه‌های ارتباطی بی‌سیم در تلویزیون 65QN800D هستند که بدون نیاز به کابل قابل استفاده می‌باشند. بلوتوث راهی سریع برای انتقال و اشتراک‌گذاری محتوا با سایر دستگاه‌هاست که در مواقع لزوم می‌توانید از آن استفاده نمایید. سامسونگ این محصول پیشرفته را همراه با یک جعبه One Connect روانه بازار کرده است که می توان امکان اتصال با سیم را از طریق آن امکان‌پذیر کرد. شما می توانید این جعبه را می توانید در کنار تلویزیون قرار دهید یا به پایه تلویزیون متصل سازید و از این طریق از شلوغی کابل ها و ایجاد فضای نا منظم جلوگیری نمایید.از دیگر راه‌های ارتباطی می‌توان به درگاه‌های تعبیه شده در قسمت این جعبه اشاره نمود که انواع مختلفی دارند و به منظور اتصال مستقیم با سایر دستگاه‌ها قابل استفاده هستند. این محصول از 4 درگاه HDMI 2.1 و رفرش ریت 165 هرتز بهره می‌برد که در نوع خود کم‌نظیر است. 4 درگاه USB و 2 پورت RF، خروجی صدا دیجیتال Optical، پورت LAN از ورودی های این دستگاه می باشند که در جعبه وان کانکت قرار گرفته اند. 

کیفیت و قدرت صدا 

بخش صدا هم مانند تصویر بی عیب و نقص بوده؛ تلویزیون QN800D سایز 65 اینچ دارای یک سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بوده که عملکرد بالایی در پخش صدا ایده آل دارد. ووفر و بلندگوهایی قدرتمند در این دستگاه قرار دارد که در مجموع صدایی به قدرت 70 وات را در محیط پخش می کنند. با این میزان صدا می توانید لذتی فراتر از انتظار را در پخش صداهای مختلف را کسب کنید. میزان صدا 70 وات یک مزیت عالی به حساب می آید که خرید هر گونه سیستم صوتی پشتیبان را غیر ضروری می کند. با این حال اگر از دوستداران صدا بلند هستید می توانید با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 هر نوع سیستم صوتی از جمله: سندبار، سینمای خانگی و بلندگو را به این تلویزیون متصل کنید. فناوری Q-Symphony صداها را به صورت همزمان و هماهنگ از سیستم های صوتی و تلویزیون پخش می کند. 

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون QN800D

فناوری های موثر بر کیفیت صدا 

کمپانی سامسونگ برای تلویزیون 65QN800D فقط به توان صوتی اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را در بخش صدا هم جای داده است. تکنولوژی Adaptive Sound Pro برای تنظیم صدا به صورت خودکار می باشد که با توجه به محتوا در حال پخش و شرایط محیط به بهبود صدا می پرازد.  فناوری OTS Lite به معنای ردیابی اشیاء بوده یعنی صدا ها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند. فناوری Active Voice Amplifier Pro باعث تقویت صدا دیالوگ ها می شود این فناوری تمامی مکالمات و دیالوگ ها را تقویت می کند و باعث می شود شما واضح تر آنها را بشنوید. یکی از ویژگی‌های هوشمند جدید حالت 360 Audio است که زمانی که هدفون گلکسی بادز را وصل می‌کنید جلوه‌ای سه بعدی و 360 درجه به صدا می‌بخشد و شنونده را را کاملا احاطه می‌کند.

فناوری Active Voice Amplifier Pro

پخش صدا 3 بعدی و فراگیر

بدون شک فناوری Dolby Atmos از مؤثرترین قابلیت‌های به کار رفته در بخش صوتی محسوب می‌شود. این ویژگی با ایجاد کانال صوتی مجازی نسبت به ارتقا صداهای خروجی کمک کرده و می‌تواند تجربه شنیداری بسیار متفاوتی را در حالتی سینمایی ایجاد کند. به طور کل فناوری دالبی اتموس صداها را بهینه سازی کرده تا حالتی واقع گرایانه را با پخش همه جانبه و فراگیر صدا مهیا سازد.

فناوری Dolby Atmos

مجموع عملکرد ها

سامسونگ از سری جدید تلویزیون‌ های نئو کیولد در سال 2024 با امکانات فوق‌العاده رو نمایی کرده است تا بتواند محصولاتی باب سلیقه دوستدارن خود به بازار عرضه نماید. تلویزیون 65QN800D از مدل های بالارده و پرچم دار می باشد که از کیفیت تصویر 8K و صفحه نمایش NEO QLED پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را به نمایش می گذارند. برای آن دسته از کاربرانی که به کیفیت تصویر اهمیت بالایی می دهند این مدل تلویزیون بهترین انتخاب برای خرید می باشد. یک سیستم صوتی قدرتمند 4.2.2 کاناله صدایی به  قدرت 70 وات را در محیط تولید و پخش می کند. این دستگاه هوشمند بوده و از سیستم عامل Tizen نسخه سال 2024 پشتیبانی می کند و تمامی امکانات و قابلیت های مدرن را در یک صفحه برای شما جای داده است. جهت خرید تلویزیون سامسونگ QN800D و استعلام لیست قیمت تلویزیون سامسونگ با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید. ما در این فروشگاه همه محصولات خود را با گارانتی 18 ماه به علاوه پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماییم.  

نقاط قوت

✅ طراحی شیک و زیبا 

✅ زاویه دید گسترده 

✅ کنتراست عالی

✅رفرش ریت 165 هرتز 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN800D 8K 65nch

مشخصات

مدل کامل
65QN800D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
165 هرتز
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
8K@60 برابر با 10.5 میلی ثانیه و 4K@120 برابر با 6.0 میلی ثانیه
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
4
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1443.7x 898.2 x 267.9 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1443.7x 828.4 x 17.2 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1650x 935 x 190 میلی متر
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
22.5 kg
32.6 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
43.4 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65QN800D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
8K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
7680x4320
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
165 هرتز
پردازشگر تصویر
NQ8 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
8K@60 برابر با 10.5 میلی ثانیه و 4K@120 برابر با 6.0 میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
4
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
6 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac/ax
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1443.7x 898.2 x 267.9 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1443.7x 828.4 x 17.2 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1650x 935 x 190 میلی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
32.6 kg
22.5 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
43.4 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم