تلویزیون سامسونگ 75QN85D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 75 اینچ 4K مدل QN85D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN85D 4K 75Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 75QN85D

تلویزیون سامسونگ 75QN85D سال ساخت 2024 بوده که در سایز های 85، 75، 65، 55 اینچ موجود می باشد. این محصول برای استفده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای برای خرید مناسب می باشد. این برند کره ای کیفیت و کارایی متعددی دارد و همین امر ارزش خرید آن را بالا برده است. نمایشگر NEO QLED ترکیبی از فناوری MiniLED و کوانتوم دات بوده که قادر به تولید درخشان‌ترین رنگ‌ها و کنتراستی عالی می‌باشد. این مدل دارای کیفیت تصویر 4K است که وضوح بالایی با جزئیات ریز عالی از تصاویر را نمایش می دهد و در کنار صفحه نمایش NEO QLED محتوا بی نقص را به معرض دید می گذارد. 

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor مجهز به هوش مصنوعی بوده که یک تجربه باورنکردنی ایجاد می کند. با 20 شبکه عصبی هوش مصنوعی، محتوا را به کیفیت تصویر 4K تبدیل می کند. پردازنده NQ4 AI Gen2 هم تصویر و هم صدا را برای ارائه یک تجربه 4K بهینه می‌کند. در پشت پنل تلویزیون 75 اینچ QN85D پورت های ارتباطی قرار دارند. 4 درگاه HDMI 2.1 و 2 درگاه USB از اتصالات مستقیم و مهم این مدل به شمار می روند. همچنین بلوتوث 5.2 و وای فای 5 از اتصالات غیر مسقیم به حساب می آیند. 

سامسونگ همانند تصویر به صدا اهمیت بالایی داده؛ سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان صوتی 40 وات تجربه شنیداری لذت بخشی را فراهم می کند. صدا های پخش شده به وسیله تلویزیون QN85D همه جانبه، رسا، بدون نویز و 3 بعدی است. با رفرش ریت 120 هرتز باعث شده تا محتواهای سریع مانند فیلم های اکشن مسابقات ورزشی و بازی های حرفه ای صاف و روان پخش شود و شما ریزترین جزئیات را از دست ندهید. 

تلویزیون هوشمند سامسونگ 75QN85D همچون همه مدل های دیگر این کمپانی از سیستم عامل Tizen بهره برده است که دارای رابط کاربری بسیار آسان و راحت می باشد. نصب برنامه در این سیستم عامل محدود بوده و امکان نصب برنامه های اندروید مانند پخش فیلم آنلاین فارسی دراین رابط کاربری وجود ندارد. البته امکاناتی مانند: اتصال به اینترنت، مرورگر وب، تماس تصویری، قابلیت چند نمایی، دستیار صوتی، جستجو صوتی از محدوده قابلیت های این پلتفرم می باشد. 

تلویزیون سامسونگ 75QN85D

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85D

هر کاربری که بخواهد تلویزیون را بخرد اولین بحثی که در مورد آن سوال می پرسد بخش کیفیت تصویر می باشد و یکی از موارد مهم در خرید تلویزیون بوده که قبل از خرید حتما باید در مورد آن سوال شود. دیدن تصاویر با کیفیت بسیار بالا باعث شده تا شما بدون خستگی تا ساعت ها به پای تلویزیون بنشینید و از محتواهای مورد علاقه خود لذت ببرید. کیفیت تصویر در تلویزیون سامسونگ 75QN85D فورکی می باشد و یکی از بالاترین کیفیت تصویر های حال حاضر در دنیای تلویزیون می باشد که تصاویر بسیار فوق العاده و ستودنی را به شما نشان می دهد. هر چقدر در مورد کیفیت تصویر 4K بگویییم کم گفته ایم چون تصاویر بسیار طبیعی را در نمایشگر به شما بینندگان نشان خواهد داد. 

رزولوشن 

هر کیفیت تصویر یک رزولوشن مخصوص به خود را دارد در تلویزیون های 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود که وضوح آن 4 برابر بیشتر از تلویزیون های FullHD می باشد که نتیجه آن تصاویر واضح تر و دقیق تر می باشد. اگر می‌خواهید تلویزیونی با کیفیت تصویر عالی بخرید و همچنین قیمت آن مناسب باشد 4K بهترین انتخاب برای شما است.

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85D

زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle

همیشه قرار نیست که ما روبروی تلویزیون قرار بگیریم گاهی هم ممکن بوده که در کنار گوشه و کنار تلویزیون بنشینیم. به دلیل پنل VA از زاویه دید گسترده ای برخوردار نیست. سامسونگ برای جبران این مشکل با استفاده از قابلیت Wide Viewing Angle کاری کرده که حتی در گوشه و کنار تلویزیون 75QN85D شاهد تصاویر با کیفیت باشید. 

رفرش ریت 120 هرتز 

تلویزیون گیمینگ سامسونگ 75QN85D با رفرش ریت بالا هر بازی را برایتان لذت بخش می‌کند و کاری می کند برنده اول و آخر بازی شما باشید و بازی با صحنه‌های روان و یکنواخت به ارمغان آورد. این میزان برای صحنه های سریع مانند فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی، بازی های ویدویی بسایر مناسب می باشد تا شما ریزترین جزئیات را از صحنه های سریع از دست ندهید. تکنولوژی Motion Xcelerator 120 Hz باعث می شود تا صحنه های سریع صاف و وران و بدون تاری پخش شوند. 

رفرش ریت 120 هرتز در تلویزیون گیمینگ سامسونگ 75QN85D

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor

پردازنده به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته می شود و یکی از قطعات مهم به حساب می آید. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ QN85D از پردازشگر NQ4 AI Gen2 Processor پشتیبانی می کند که هم در بخش صدا و هم در بخش تصویر به خوبی عمل می کند. این پردازنده وظیفه تجزیه و تحلیل منابع و محتواهای دریافتی و ورودی را برعهده دارد و با استفاده از 20 شبکه عصبی و با هوش مصنوعی این کار را انجام می دهد بنابراین سرعت و دقت آن بسیار بالا است. بعد از پردازش منایع یا محتواهای بی کیفیت از طریق قابلیت 4K AI Upscaling همه آن ها را ارتقا می دهد و نزدیک به 4K نمایش می دهد. همچنین ویژگی هایی نظیر رنگ، کنتراست، روشنایی را ببهبود می بخشد و نویز و تاری را از بین می برد. از این رو هیچ تصویر بی کیفیت را روی نمایشگر خود نظاره‌گر نخواهید بود.

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor

کنتراست در تلویزیون سامسونگ QN85D سایز 75 اینچ

تلویزیون سامسونگ QN85D سایز 75 اینچ از فناوری نوردهی موضعی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology Pro پشتیبانی می کند. کوانتوم ماتریکس تمامی LED های کوچک کوانتومی را کنترل می کند. با کنترل دقیق نور فوق العاده ظریف، می توانید از جزئیات عالی در تاریک ترین و روشن ترین صحنه ها لذت ببرید.همچنین فناوری Supreme UHD Dimming با تقسیم کردن صفحه نمایش تلویزیون به قسمت های کوچکتر باعث میشود تا تلویزیون هر قسمت از تصویر را متناسب با صفحه در حال پخش بررسی کند. این فناوری به بهبود کنتراست در هر قسمت از تصویر می پردازد. 

کنتراست در تلویزیون سامسونگ QN85D سایز 75 اینچ

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 75QN85D

هر چه رنگ های استفاده شده در یک تصویر طبیعی و دقیق تر باشند صحنه ها واقعی تر نمایش داده می شود. سامسونگ در تلویزیون 75QN85D از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و با تکنولوژی One Billion Color طیف گسترده ای از رنگ های واقعی (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را تولید و به شما ارائه می دهد. به لطف تکنولوژی Quantum Dot تمامی رنگ ها با حجم 100 درصد در فضای DCI-P3 نمایش داده می شود. به کمک این فناوری و برخورداری از طیف رنگی گسترده در این تلویزیون رنگ های زنده و طبیعی تری تولید میشوند و تصاویر واقعی تری را مشاهده خواهید کرد. همچنین سایه ها و رنگ های نزدیک به هم را دقیق تر نمایش می دهد.

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 75QN85D

قابلیت Neo Quantum HDR

به دلیل نمایشگر NEO QLED فناوری HDR بهتر عمل می کند. Neo Quantum HDR+ ترکیبی از دو فناوری HDR و کوانتوم دات است که منجر به خلق صحنه‌هایی واقعی با روشنایی عالی و عمق رنگی بالا خواهد شد. البته این تمام ماجرا نیست چون فرمت های HDR مانند +HDR10، HDR10 و HLG قرار دارد. همچنین فرمت HDR 10+ADAPTIVE با استفاده از سنسور نور و فرمت HDR 10+ که تنظیم رنگ و روشنایی هر صحنه را برعهده گرفته تا مشاهده جزئیات عمیق و دقیق را برای شما امکان‌پذیر سازد. این فرمت همانند فرمت دالبی ویژن عمل می کند اما سامسونگ علاقه ای به فرمت دالبی ویژن ندارد و به جای آن HDR 10+ADAPTIVE را در تلویزیون های خود قرار می دهد. Auto HDR Remastering نیز که از سال گذشته اضافه شده است توسط الگوریتم‌های یادگیری عمیق، محتوای SDR را به HDR تبدیل کرده یا بازسازی می‌کند تا همه چیز را با رنگ‌های زنده‌تر و جزئیات بیشتر ببینید.

قابلیت Neo Quantum HDR

روشنایی بالا 

اگر روشنایی برای شما اهمیت دارد صفحه نمایش Neo QLED بهترین انتخاب برای شما می باشد. چون این نمایشگر به کمک فناوری مینی ال ای دی توانسته روشنایی خیره کننده را ایجاد نماید. در صورتی که روشنایی تلویزیون به 4000 نیت رسیده است. حضور تکنولوژی Neo Quantum HDR  در ایجاد روشنایی بالا در تصاویر و رنگ ها تاثیر بسیار بالایی را دارند.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR 10+ADAPTIVE

صفحه نمایش NEO QLED

احتمالا با تلویزیون های نئوکیولد سامسونگ برخورد داشته اید. صفحه نمایش Neo QLED تغییر چشمگیری در فناوری های سامسونگ به وجود آورده است. این صفحه نمایش دارای مزایای بسیاری زیادی بوده که باعث ایجاد تصاویر فوق العاده می شود. صفحه نمایش این محصول با استفاده از تکنولوژی Mini LED ساخته شده نمایشگر‌های مینی LED نسبت به نمایشگر‌های LED و OLED سنتی از نظر انرژی کارآمدتر هستند. تعداد LED های بیشتر و اندازه کوچکتر مینی ال‌ ای‌ دی‌ ها باعث ارائه نمایش تصاویر به صورت دقیق‌تر و روشن تر شده است. نئو کیولد دارای مزایای از جمله: ایجاد دقت رنگ سیاه بالا بوده و رنگ های مشکی و سیاه را بهتر نمایش می دهد. مصرف انرژی بهینه تر، کنتراست عالی، محدوده دینامیکی بالا HDR، ارتقا مقیاس هوش مصنوعی و طراحی باریک از ویژگی های Neo QLEDمی باشد. این دستگاه دارای نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است. 

صفحه نمایش NEO QLED در تلویزیون سامسونگ QN700B

پنل VA 

احتمالا تا الان اسم پنل های VA به گوش شما خورده است. این پنل در تلویزیون 2024 سامسونگ QN85D نیز قرار گرفته است که دارای مزایا و معایب خاص خود است. از مزایا آن می توان به کنتراست و عمق رنگ مشکی بالا اشاره کرد. همچنین با برجسته سازی تضاد بین رنگ های تیره و روشن به علاقمندان به دیدن فیلم در فضاهای تاریک توصیه می شود. معایب این پنل زاویه دید محدود آن ها می باشد یعنی در گوشه و کنار تلویزیون تصاویر و رنگ ها بسیار با کیفیت همانند روبرو دیده نمی شوند. کمپانی سامسونگ برای جبران این مشکل قابلیت Wide Viewing Angle را قرار داده است. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه:Direct Full Array Mini LED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN85D

امروزه تلویزیون فقط یک ابزار الکترونیکی نیست بلکه به عنوان یک وسیله تزئینی در منزل به حساب می آید. طراحی مدرن و شیک به عنوان اصلی ترین پتاسیل خرید تلویزیون اهمیت دارد و خوشبختانه طراحان سامسونگ در این مورد همیشه موفق بوده اند و با طراحی شیک و زیبا در تلویزیون 75QN85D در همان وهله اول نگاه هر کاربری را به خود جذب می کند. این مدل دارای زبان طراحی Simple Chamfer بوده که به معنای ضخامت و بدنه باریک است که در این تلویزیون به 2.7 سانتی متر می‌رسد. این مدل دارای رنگ مشکی و جنس بدنه فلز دارد. پایه مستطیلی شکل با طراحی 6 ضلعی ONE TOUCH HEXAGON جلوه شیک و مدرنی را به این دستگاه داده همچنین وزن این تلویزیون را به خوبی تحمل کرده و مانع از لرزش تلویزیون شده است. پنل پشت دستگاه، محلی برای تعبیه پورت‌های ارتباطی است که به بهترین نحو ممکن جایگذاری شده‌اند و سطح دسترسی به آن‌ها بسیار ساده و سریع است.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ QN85D

ضخامت و حاشیه های باریک 

سامسونگ برای کاهش حواس پرتی و متمرکز سازی توجه شما به سمت تصاویر تا حد ممکن حاشیه اطراف نمایشگر را کاهش داده است. فناوری 3 Bezel-less باعث شده تا فریم های دور تا دور نمایشگر از 3 طرف(بالا، چپ، راست) بسیار باریک شود.  با وجود بدنه باریک به راحتی می‌توانید نمایشگر خود را به کمک براکت دیواری با ابعاد 300×400 میلی‌متر بر روی دیوار نصب نموده و جذابیت دکوراسیون خود را ارتقاء دهید. تلویزیون 2024 سامسونگ 75QN85D دارای ضخامت 2.7 سانتی متر و حاشیه 0.9 سانتی متر است. 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون 75QN85D Samsung جوری طراحی شده که چه روی میز و چه در صورت نصب روی دیوار ظاهری زیبا را به فضا داخلی و دکوراسیون شما خواهد بخشید.  برای نصب سایز 75 اینچ بر روی ریوار، براکت دیواری (VESA) با ابعاد 300×400 مناسب خواهد بود. در مواقعی که از تلویزیون استفاده نمی کنید می توانید با استفاده از قابلیت Ambient Mode+ انواع تصویر به دلخواه خود یا عکس های هنری را در صفحه نمایش قرار دهید تا تلویزیون روی دیوار همانند یک تابلو هنری به چشم بیاید. البته با استفاده از این قابلیت می توانید اطلاعات مفید: تاریخ، وضعیت آب و هوا و ساعت را جای دهید. 

قابلیت اتصال به دیوار در  تلویزیون 75QN85D Samsung

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 75 و 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 75QN85D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN85D

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون سامسونگ 75QN85D قابلیت بازی به صورت حرفه ای را دارد. این دستگاه دارای 4 پورت HDMI بوده که نسخه هر 4 پورت 2.1 می باشد از این رو شما به راحتی می توانید کنسول های نسل جدید PS5 و Xbox Series X را به این دستگاه متصل سازید تا تلویزیون ظرفیت کامل خود را برای بازی های شما بگذارد. از عوامل هایی که در کیفیت بازی تاثیر گذارند می توان به رفرش ریت، زمان پاسخگویی و تاخیر وردی اشاره کرد. رفرش ریت 120 هرتز یکی از عوامل تاثیر گذار در بخش گیمینگ بوده که برای محتوا با حرکت زیاد مانند: بازی، برنامه ورزشی و فیلم های اکشن مناسب می باشد. 

برای بخش گیم انواع فناوری از جمله تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro قرار گرفته شده؛ این فناوری به این معنی بوده که تلویزیون کارت گرافیک را دارا می باشد از این رو باعث می شود تا پارگی و بریدگی در صحنه های بازی ایجاد نشود. به طور معمول در صحنه‌های سریع تعدادی از فریم‌ها از دست میروند و این موجب ایجاد لرزش و گاهاً پرش در محتوا می‌شود. تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo با ایجاد فریم‌های اضافی در بین فریم‌های اصلی موجب می‌شود صحنه‌ها کاملا روان و بدون لرزش به نمایش گذاشته شوند. در منو Game Bar سرویس‌های بازی ابری و ویژگی‌های جدید بازی در دسترس خواهند بود. Virtual Aim Point برای نمایش یک هدف مجازی برای عملکرد دقیق در بازی‌های شوتر و MiniMap Sharing برای اشتراک گذاری نقشه بازی در نمایشگر از ویژگی‌های جدید این تلویزیون گیمینگ 2024 هستند. با Mini Map Zoom می‌توان بخشی از نمایشگر در حین بازی را زوم کرد همچنین با فناوری ALLM به طور خودکار به حالت بازی رفته و نرخ تازه سازی را کاهش می‌دهد. با قابلیت VRR رفرش متغیر تصاویری صاف و روان را زمان انجام بازی ها به شما ارائه می دهد. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون سامسونگ 75QN85D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

تلویزیون هوشمند 75QN85D سامسونگ با سیستم عامل تایزن Tizen در نسخه 2024 امکانات هوشمند و قابلیت های فراوانی را در یک صفحه برای شما جای داده است. این مدل قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و شما می توانید با کابل LAN به WiFi متصل شوید. سپس شما می توانید در مرورگر وب در صفجات وب به جتسجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید یا در شبکه های اختصاصی دیزنی، نتفلیکس، فیلیمو، پرایم ویدیو و.... به تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین بپردارید. حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس مانده و شما می توانید انواع برنامه را به دلخواه خود روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. این دستگاه دارای برنامه PVR برای ضبط فیلم بوده و از منو فارسی پشتیبانی می کند و این یک ویژگی عالی برای کاربران ایرانی است. 

امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون هوشمند 75QN85D

اجرا دستورات صوتی 

سامسونگ برای اینکه کار شما با تلویزیون راحت شود روی ریموت کنترل دستیار های صوتی تعبیه نموده که از نوع گوگل و الکسا هستند شما به واسطه این دو می توانید با صدا خود تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید و کارهایی از قبیل خاموش و روشن کردن دستگاه، تغییر کانال ها، کم و زیاد کردن صدا دستگاه و.... را انجام دهید. خوشبختانه خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده و شما برای استفاده جستجو صوتی و دستورات صوتی می توانید در فاصله 3 الی 4 متری از طریق صدا تلویزیون را کنترل کنید. 

اجرا دستورات صوتی در تلویزیون 75QN85D

قابلیت انتقال صدا و تصویر از گوشی به تلویزیون 

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند تلویزیون 75QN85D را به گوشی متصل کنند باید گفت که این قابلیت امکان پذیر شده است. قابلیت Mobile to TV تصویر را از گوشی های هوشمند اندروید به تلویزیون منتقل می کنند شما می توانید تصویر، صدا، سند و انواع فیلم و سریال را به این دستگاه منتقل سازید. همچنین برای کاربران IOS و آیفون قابلیت Apple Airplay وجود دارد. قابلیت انتقال صدا از گوشی به تلویزیون یا از تلویزیون به موبایل نیز با فناوری Sound Mirroring فراهم شده است. 

سایر امکانات هوشمند 

تلویزیون سامسونگ 75QN85D از قابلیت های دیگر مانند اینترنت اشیاء IoT و داشبورد هوشمند SmartThings پشتیبانی می کند و با نصب آن روی تلویزیون همراه خود می توانید این دستگاه یا سایر لوازم خانگی هوشمند خود را از راه دور کنترل و مدیریت نمایید. همچنین این محصول از قابلیت Tap View نیز پشتیبانی می کند که این قابلیت هم یک ویژگی برای انتقال محتوا های تلفن همراه شما بوده کافی است که تلفن خود را به تلویزیون نزدیک کنید و با زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون این دستگاه با گوشی شما به هم وصل می شوند این روش یکی از آسان ترین روش های انتقال و بدون نیاز به سیم است. با قابلیت Mobile Camera Support می توانید از گوشی هوشمند خود به عنوان وب کم استفاده کنید و سپس می توانید از Google Meet برای تماس تصویری در جلسات کاری خود استفاده کنید. 

قابلیت Multi-View هم برای تقسیم کردن صفحه نمایش بوده و به شما اجازه می‌دهد همزمان از صفحه نمایش به دو منظور استفاده کنید به عنوان مثال گوشی را به کمک قابلیت آینه Mirroring یا Top View به تلویزیون متصل کنید و از چت کردن در یکی از قسمت‌های نمایشگر لذت ببرید، در حالی که فیلم مورد علاقه‌اتان در حال پخش شدن است. منوی هوشمند Smurt Hub هم مجموعه‌ای از محتواهایی مورد علاقه شما را برای دسترسی سریع‌تر یک جا جمع کرده تا هر بار مجبور به سرچ دوباره‌ آن‌ها نشوید.

قابلیت Multi-View

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen 

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

سامسونگ در تلویزیون QN85D تنوع بسیار خوبی در پورت ها به اختصاص داده تا دست شما برای اتصال انواع دستگاه باز باشد. در این مدل 4 پورت HDMI 2.1 و 2 پورت USB قرار دارد که شما می توانید انواع دستگاه های دیجیتال مانند: کنسول های بازی، لپ تاپ، دی وی دی پلیر، فلش مموری، هار دیسک و دوربین های دیجیتالی را متصل کنید. نسخه 2.1 پورت HDMI برای گیمر ها اهمیت بالایی دارد زیرا می توان کنسول های بازی نسل جدید را به این پورت متصل کنید. پورت‌های LAN, RF, Optical را برای اتصال مستقیم در این قسمت در دسترس داریم. اتصالات غیر مستقیم در تلویزیون 75QN85D شامل وای فای 5 و بلوتوث 5.2 می باشد. همچنین در این مدل از گیرنده‌های دیجیتالی داخلی و خارجی استفاده شده است از این رو شما دیگر نیازی به خرید دستگاه اضافی برای این تلویزیون ندارید و همه شبکه های داخلی و خارجی را بدون برفک و نویز روی این تلویزیون مشاهده می کنید. این گیرنده از قابلیت ضبط فیلم PVR برخوردار می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

بی شک تجربه مشاهده عالی در کنار توان صوتی مطلوب تکمیل خواهد شد و بهره‌گیری از بلندگوهای قدرتمند می‌تواند در افزایش ارزش خرید تلویزیون نقش حیاتی داشته باشد. چنانچه تلویزیون سامسونگQN85D در رده تلویزیون‌های بالا رده جا خوش کرده است، انتظار می رود که بلندگوهای قدرتمندی را در خود گنجانده باشد. این دستگاه دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله است که صدایی به قدرت 40 وات را در محیط تولید و پخش می کند. این میزان صدا برای یک تلویزیون بالا رده بسیار متناسب بوده و شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای این تلویزیون ندارید. 

برای بخش صدا انواع فناوری در نظر گرفته شده؛ یکی از این قابلیت ها Object Tracking Sound+ بوده که صدا را درست در جایی که اتفاق می افتد پخش می کند. این فناوری هیجانی جدید را در تجربه صوتی برای شما به ارمغان می آورد. تکنولوژی Adaptive Sound+هم صدا را با توجه به محتوا در حال پخش بهینه سازی می کند و یک حالت صدا متناسب با توجه به آن نوع محتوا برای آن فعال می نماید. 

فناوری دالبی اتموس و پخش صدای 3 بعدی 

شرکت سامسونگ یک قابلیت بسیار کاربردی به نام دالبی اتموس Dolby Atmos در این تلویزیون 75QN85D قرار داده؛ این فناوری یک فرمت صوتی بوده که صدا را در یک فضایی 3 بعدی با دقت بالا پخش می کند. با دالبی اتموس صدا به صورت اشیاء صوتی در فضا قرار می گیرد و به تجربه صوتی 3 بعدی و واقعی می انجامد. همچنین باعث می شود صدا پخش شده دور تا دور محیط را در بگیرد و تجربه لذت بردن از محتوا مورد علاقه خود را صدای سینمایی و 3 بعدی داشته باشید. اگر قصد وصل کردن سندبار به این دستگاه را دارید و می خواهید که صدای 3 بعدی هم در سیستم های صوتی پخش شود قابلیت Wireless Dolby Atmos این سیگنال را منتقل می سازد. 

فناوری دالبی اتموس و پخش صدای 3 بعدی

تکنولوژی تقویت صدا دیالوگ ها AVA

تکنولوژی Active Voice Amplifier یکی از قابلیت های صوتی در تلویزیون های نئو کیولد سامسونگ 75QN85D بوده که گوش دادن به هر نوع محتوایی را برای شما لذت بخش تر می کند. این ویژگی با با شناسایی نویزها و صداهای اضافی جلوی پخش صدا بلندتر را می گیرد. کار اصلی این فناوری تقویت صدا دیالوگ ها بوده تا شما واضح تر و رسا آن ها را بشنوید. 

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 75QN85D به عنوان یک مدل بالارده معرفی شده که سال ساخت 2024 و سری 8 می باشد. به لطف کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش NEO QLED تصویر بی‌نظیری را همراه با رنگ‌هایی درخشان و پرجنب و جوش ارائه می‌دهد. در همین حال از امکانات متنوعی نیز در زمینه گیمینگ و اسمارت بهره می‌برد که اوقات فراغت کاربر را به لحظاتی فراموش نشدنی تبدیل خواهد کرد. این نمایشگر با قیمتی بالاتر از LEDهای معمولی قابل خریداری است، اما با وجود مزایا که دارد، ارزش خرید بالای خود را حفظ می‌کند. سیستم صوتی قدرتمند 2.2 کاناله با توان 40 وات صدایی 3 بعدی و رسا را در محیط پخش می کند و شما را از خرید یک دستگاه صوتی پشتیبان منع می کند. سیستم عامل Tizen در سال جدید از نسخه 7.0 به 8.0 ارتقاء یافته است و در همین راستا امکانات به روزتری را نسبت به سری سال گذشته ارائه می دهد. جهت خرید و اخذ مشاوره لازم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و محصول خود را در کم‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

نقاط قوت

✅ طراحی زیبا 

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅ رفرش ریت 120 هرتز 

✅کنتراست بالا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN85D 4K 75Inch

مشخصات

مدل کامل
75QN85D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1147
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1027
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound (OTS)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
9.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 5.8
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
-
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
-
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
-
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
-
-
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75QN85D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1147
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1027
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound (OTS)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
9.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 5.8

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم