تلویزیون سامسونگ 65DU8000

تلویزیون سامسونگ کریستال 65 اینچ 4K مدل DU8000 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز 
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV DU8000 4K 65Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 65DU8000

تلویزیون سامسونگ 65DU8000 به عنوان یک مدل میان رده سامسونگ بوده که سال ساخت 2024 می باشد. همچنین فناوری های برتر در این دستگاه جای داده شده است. این تلویزیون در رده‌ی خود به‌عنوان یکی از برترین مدل‌های سامسونگ قرار دارد، و دلیل اصلی این امر استفاده از فناوری کریستال است که از تلویزیون‌های ال ای دی معمولی سامسونگ بالاتر است. 

کیفیت تصویر 4K در کنار رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر بسیار طبیعی و با کیفیت را در خروجی نشان می دهد. با قابلیت هایی که این تلویزیون دارد برای استفاده خانگی و روزمره، تماشای حرفه ای فیلم و سریال مناسب می باشد. رفرش ریت 60 هرتز امکان نمایش صحنه های سریع را به صورت آرام و واضح به شما می دهد. با استفاده از پورت HDMI 2.0 می توان کنسول های بازی نسل 8 را به این دستگاه متصل نمایید. 

 تلویزیون سامسونگ 65DU8000  دارای خروجی صوتی 20 وات بوده که برای یک میان رده قابل قبول است. با وجود میزان صدای مطلوب می‌توانید تجربه صوتی خوبی را از این تلویزیون برداشت کنید. سیستم عامل تایزن 0.Tizen 8 در این تلویزیون قرار دارد و یکی از بروتزین رابط کاربری ها در سال 2024 بوده؛ منوی کاربری این پلتفرم به حدی آسان است که با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد می گیرید.  دستیار‌های صوتی همچون Google Asisstant, Alexa, Bixby از جمله مواردی هستند که سرچ در آن‌ها به صورت صوتی و هزاران فیلم و برنامه جذاب را زمان کوتاهی در اختیارتان قرار خواهد داد.

راه های ارتباطی متنوع برای اتصال دستگاه دیجیتال به این مدل قرار دارد. 3 پورت HDMI و 2 عدد USB از اتصالات مهم این محصول به شمار می روند. بلوتوث نسخه 5.2 امکان اتصال هر نوع دستگاهی را بدون نیاز به سیم به تلویزیون فراهم می کند. البته باید توجه داشته باشید محصولی که باید به تلویزیون وصل شود هم از فناوری بلوتوث پشتیبانی نماید.

تلویزیون سامسونگ 65DU8000

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ DU8000

تصویر یکی از مشخصه های مهم در خرید تلویزیون بوده؛ بسیاری از مردم به استفاده از کیفیت تصویر فورکا روی آورده اند که در مقایسه با فول اچ دی (Full HD) رزولوشن بیشتری داشته و چهار برابر از پیکسل‌های بیشتری برخوردار است و به همین دلیل گران تر نیز بوده و می‌تواند تصاویر و محتوا را با جزئیات بالا برای شما ارائه دهد. شما با خرید یک تلویزیون فورکی محتواهای دلخواه خود را با کیفیت تصویر بسیار بالا ببینیند. تلویزیون 65DU8000 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. 

رزولوشن 

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر بوده و در کیفیت تصویر فورکی از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود. حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 65 اینچ شما جای گرفته اند و حضور این همه پیکسل بدون شک تصاویر طبیعی با وضوح بالا می باشد. قابلیت  4K Upscaling جهت افزایش رزولوشن در این تلویزیون به کار برده شده است.

عمق رنگ 

تلویزیون DU8000 از برخی ویژگی‌های منحصربفرد برای بهبود رنگ همچون One Billion Color برخوردار می‌شوند که قابلیت نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را در صفحه نمایش فراهم می‌کند. سپس از طریق قابلیت Dynamic Crystal Color رنگ‌های واقعی و خیره‌کننده را بازتولید می‌کند تا جزئیات تصاویر را با وضوح کامل ببینید.

عمق رنگ  تلویزیون DU8000

کنتراست 

متاسفانه مدل DU8000 فاقد نور دهی موضعی Local Dimming بوده و شاید نتواند در بعضی از موارد کنتراست مطلوبی را ارائه دهد. سامسونگ برای حل این مشکل فناوری UHD Dimming را به کار برده تا کنتراست لازم در تصویر ایجاد شود. سامسونگ برای بهبود کنتراست Contrast Enhancer استفاده کرده و برای ایجاد کنتراست لازم در صحنه ها از Mega Contrast بهره برده است.

کنتراست در تلویزیون 65 اینچ سامسونگ DU8000

پردازشگر کریستالی 

این دستگاه از پردازشگر کریستالی Crystal Processor برای بهبود کیفیت تصویر و صدا استفاده کرده که قادر بوده در زمان پخش برنامه‌ها، تصاویر را با دقت بالا پردازش و بهتر کند. وظیفه اصلی این پردازشگر بهبود و بهینه‌سازی تصاویر و صداها است تا تجربه تماشای شما را بهبود بخشد. یکی از قابلیت‌های مهم پردازشگر کریستالی Upscaling است. با استفاده از این قابلیت تلویزیون قادر است تصاویر با کیفیت پایین‌تر را به رزولوشن فورکی ارتقاء دهد. از این رو حتی اگر منبع تصویر شما در کیفیت HD یا Full HD باشد تلویزیون با استفاده از پردازشگر کریستالی قابلیت ارتقاء آن را دارد و تصویر را با جزئیات بیشتر و کیفیت بهتری نمایش می‌دهد. 

پردازشگر کریستالی Crystal Processor

رفرش ریت 60 هرتز 

با وجود رفرش ریت 60 هرتز نمی توان از این دستگاه برای انجام کارهایی مانند گیمینگ به صورت حرفه ای استفاده کنید. این رفرش ریت تا حدودی می تواند صحنه های سریع و اکشن را با جزئیات بالایی به شما نشان دهد. 

تکنولوژی HDR 

قابلیت HDR با افزایش سطوح روشنایی تضاد رنگ ها را در صحنه ها بیشتر برجسته می نماید. این فناوری امروزه در صنعت و فیلم و تلویزیون بسیار اهمیت دارد و با نسخه های کارآمد HLG و HDR10+ سطح روشنایی را در فریم به فریم فیلم ها تغییر می دهد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که نظاره‌گر محتوایی زنده و پویا در تلویزیون بود.

تکنولوژی HDR

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+

صفحه نمایش Crystal 

از سال 2021 سامسونگ دسته ای تلویزیون های خود را صفحه نمایش کریستال معرفی کرد. تلویزیون سامسونگ 65DU8000 از تکنولوژی Crystal پشتیبانی می کند. صفحه نمایش کریستالی به شما امکان می دهد از رنگ های شفاف لذت ببرید و کیفیت تصویر واضح و واقعی را تجربه کنید. این نمایشگرها به دلیل روشنایی عالی که ارائه می دهند در زمین رقابت ها موفق عمل کرده اند. نمایشگر کریستال Crystal همانند NanoCell های ال جی است. صفحه نمایش Crystal با استفاده از ذرات کریستال مایع تصاویر تولید شده را با عمق رنگی بسیار بالا و درخشان و شفاف نمایش می دهد. این دستگاه دارای نور پس زمینه Edge LED می باشد یعنی روشنایی را در گوشه و کنار تلویزیون تنظیم و تامین می کند.

صفحه نمایش Crystal

پنل VA 

در تلویزیون 2024 سامسونگ 65DU8000 از پنل VA پشتیبانی شده که نسبت به IPS از زاویه دید بالایی برخوردار نیست اما کنتراست بالایی را ارائه می دهد و در نمایش رنگ های مشکی و تیره بسیار خوب عمل می کند. از این رو در محیط های تاریک به راحتی می توانید به تماشای فیلم  و سریال بپردازید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal 

✅ نور پس زمینه: Edge LED

✅ نوع پنل: VA 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ DU8000

اگر ظاهر تلویزیون برایتان اهمیت دارد باید گفت که این تلویزیون 65DU8000 بهترین گزینه است. اگر بخواهیم چند کلمه در مورد ویژگی ظاهری این تلویزیون بگوییم بدنه نازک و باریک، فریم لس بودن و پایه های شیک از مهم ترین جذابیت ظاهری این محصول است. وقتی که از کنار به پشت به تماشای تلویزیون بپردازید ظرافت نمایشگر را متوجه خواهید شد. سامسونگ برای تلویزیون 65DU8000 از زبان طراحی AirSlim بهره گرفته؛ این سبک از طراحی به مینیمال و باریک بودن تلویزیون اشاره دارد.

 بدنه این دستگاه از پلاستیک فشرده ساخته شده؛ که مقاومت مطلوبی را دارد. پایه دو شاخه ای به خوبی از پس وزن تلویزیون برآمده اند و از لرزش دستگاه جلوگیری نموده است. این پایه ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و کاربر می‌تواند در صورت خرید ساندبار برای نصب آن بدون مسدود شدن نمایشگر تلویزیون اقدام کند و به این ترتیب حتی تجربه شنیداری خود را ارتقاء ببخشد.

تلویزیون سامسونگ DU8000

ضخامت و حاشیه های باریک 

 با نمایشگر کم حاشیه و فریم های باریک دور تا دور نمایشگر محدوده نمایش تصویر بیشتر می‌شود و شما از لبه به لبه تماشای تصاویر با کیفیت بالا و واقع‌گرایانه برخوردار می‌شوید. این طراحی برای فراهم کردن تجربه تماشای بی‌نقص ترکیب شده به طوری که تقریبا هیچ حاشیه‌ای در اطراف تصویر وجود ندارد و تمرکز شما کلا بر روی محتوا قرار می‌گیرد. این امر به شما امکان می‌دهد در تماشای برنامه‌ها، فیلم‌ها و بازی‌های خود غرق شوید. سامسونگ برای حاشیه ها زبان 3 Bezel-less را به کار برده یعنی فریم های بالا، چپ و راست دارای حاشیه های بسیار باریکی هستند. در این دستگاه ضخامت بدنه 2.8 سانتیمتر بوده که به صورت قابل توجهی کاهش یافته و باعث جلوه‌گر ظرافت و زیبایی در یک نگاه خواهد بود. طراحی بدون برجستگی و باریک بدنه این تلویزیون را به یک گزینه عالی برای نصب بر روی دیوار تبدیل کرده است.

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون سامسونگ DU8000 قابلیت اتصال به دیوار را دارد شما با جداسازی پایه ها و با یک براکت 300×400 می توانید این دستگاه را به دیوار متصل کنید. با نصب ان روی دیوار شاید کمی دسترسی به پورت ها دشوار شود. 

قابلیت اتصال به دیوار  تلویزیون سامسونگ DU8000

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65DU8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ DU8000

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون سامسونگ DU8000 می تواند فقط بازی سبک و عادی را ارائه دهد و برای گیمینگ های حرفه ای اصلا گزینه مناسبی نیست. این مدل از پورت HDMI 2.0 پشتیبانی می کند از این رو امکان اتصال هر نوع کنسول بازی را دارد. البته ناگفته نماند با وجود رفرش ریت 60 هرتز و نبود ویژگی VRR این تلویزیون شاید برای کنسول های نسل 8 مثل PS4 یا Xbox One X به بالاتر کیفیت مطلوبی برای بازی کردن را ارائه ندهد. تاخیر ورودی این محصول بسیار کم بوده و با تکنولوژی ALLM تاخیر ورودی به حداقل رسیده و هیچ تاخیری در هنگام بازی کردن دیگر دیده نمی شود. 

تلویزیون سامسونگ DU8000 سایز 65 اینچ

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4k @ 60Hz 11.2 ms

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات خانگی نیز هوشمند شده اند تلویزیون از مدل هایی بوده که چندین سال شرکت های سازنده آن ها را هوشمند کرده اند تا به وسیله آن بتوانید کارهای متنوع و کاربردی را انجام دهید ودر طول روز سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. 

سیستم عامل 

تلویزیون های سامسونگ فقط از یک سیستم عامل مخصوص به نام Tizen بهره می برند. این رابط کاربری بسیار ساده و روان بوده به طوری که حتی برای کودکان نیز قابل فهم است. همچنین تلویزیون کریستال سامسونگ  از زبان و منو فارسی نیز پشتیبانی می کند و این یک ویژگی خوب برای کاربران است. حافظه داخلی 8 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس مانده از این رو شما می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. قابلیت اتصال به اینترنت با کابل LAN و WiFi امکان پذیر بوده و با مرورگر وب می توانید در صفحات وب به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. 

در سال 2024 تعدادی ویژگی به بخش رابط کاربری تلویزیون ها اضافه شده؛ تلویزیون 65DU8000 با خدمات Daily+ کاربران خود را در جریان اهداف تناسب اندام قرار داده و مدیریت فعالیت‌های روزمره را امکان پذیر می‌کند. گزینه‌های بیشتر سرگرمی در تلویزیون را می‌توان با سرویس‌های شخص ثالث یافت. Samsung Health یک برنامه تناسب اندام است که به شما امکان می دهد اهدافی را تعیین کنید و مراحل مربوطه برای رسیدن به هدف خود را دنبال کنید. 

تلویزیون 65DU8000

ریموت کنترل اسمارت و هوشمند 

تلویزیون 65DU8000 بسیار خوش دست و ساده طراحی شده و دکمه و قابلیت های اضافی در آن حذف و پاکسازی شده است. این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده و شما با استفاده از صدای خود می توانید با تلویزیون تعامل کنید. برای شارژ شدن دیگر نیازی به باتری های یک بار مصرف ندارد و شما با قرار دادن آن در زیر نور خورشید آن را شارژ کنید. همچنین یک پورت USB هم در زیر ریموت کنترل قرار دارد که با استفاده از یک شارژر تایپ سی می توانید آن را شارژ نموده پس اصلا نیازی به باتری های قلمی یک بار مصرف نخواهید داشت. 

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 65DU8000

اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون سامسونگ 65DU8000 از دستیارهای صوتی پشتیبانی می کند اما چون خود تلویزیون فاقد میکروفون داخلی بوده باید از میکروفون ریموت کنترل استفاده کنید. در ریموت کنترل یک دکمه میکروفون قرار دارد که با فشردن آن و با صدا خود می توانید از دستیار های صوتی و جستجو صوتی استفاده کنید. با این نوع دستیارها تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید و تعامل با این دستگاه بسیار راحت تر شده است. این تلویزیون از دستیار های صوتی گوگل، الکسا و حتی بیکسبی پشتیبانی می کند. 

اجرا دستورات صوتی  تلویزیون سامسونگ 65DU8000

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 65DU8000 

انتقال محتواهای موبایل هوشمند شما به تلویزیون از طریق فناوری Tap View و Mirroring انجام می شود. شما می توانید از طریق بلوتوث یا تنها با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون و یک ضربه آرام به صفحه نمایش انواع محتوا اعم از فیلم و سریال، موسیقی، سند و.... را به این دستگاه منتقل نمایید. تکنولوژی Mirror Screen یا TV to Mobile Mirroring (TV to Mobile - Mirroring) برای انتقال صفحه نمایش تلویزیون به موبایل است. از این رو شما با این تکنولوژی ها می توانید هم صدا و تصویر تلویزیون را به گوشی انتقال دهید و همچنین می توانید انواع محتوا اعم از تصویر، صدا، فیلم، موسیقی و... در داخل گوشی خود را به تلویزیون 65DU8000 منتقل نمایید. 

سایر امکانات هوشمند 

این تلویزیون مجهز به هاب یکپارچه SmartThings است که از طریق آن بدون اتصال گجت یا دستگاه اضافی می‌توانید به صورت یکپارچه، دستگاه‌های هوشمندی را که از استانداردهای Matter و HCA پشتیبانی می‌کنند، مدیریت کنید. SmartThings در تلویزیون سامسونگ یک نمای نقشه سه بعدی (3D Map View) از خانه را با دستگاه‌های داخل شبکه نشان می‌دهد که شما می‌توانید به آسانی بر همه آن‌ها نظارت کنید. برنامه Samsung TV Plus هم بیش از 200 برنامه و کنال را به شما نشان می دهد و شما بدون نیاز به خرید اشتراک ماهانه می توانید انواع فیلم و سریال های مورد علاقه خود را مشاهده کنید.  توسط ویژگی Multi view امکان نمایش 2 محتوای ویدیویی متفاوت در یک زمان بر روی نمایشگر کریستال سامسونگ 65DU8000 مهیا می‌شود. 

هاب یکپارچه SmartThings

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

پورت های ارتباطی تلویزیون کریستال سامسونگ 65DU8000 در پشت دستگاه و در یک بریدگی قرار گرفته اند. 3 پورت HDMI اتصال کنسول های بازی، دی وی دی پلیر، کامپیوتر و.... را برای شما فراهم می کند. با دو ورودی USB هم می تواند انواع فلش مموری و هارد دیسک یا دوربین های دیجیتال سازگار ال جی را به تلویزیون 65 اینچ متصل کنید. پورت Optical، LAN و ورودی آنتن RF از راه های ارتباطی مستقیم و سیم دار این دستگاه به شمار می روند. همچنین از اتصالات غیر مستقیم این دستگاه می توان به بلوتوث و وای فای اشاره کرد. گیرنده دیجیتالی هم انواع کانال های خارجی و داخلی را بدون برفک دریافت و پخش می نماید از این رو شما نیازی به خرید دستگاه اضافی ندارید.

تلویزیون کریستال سامسونگ 65DU8000

کیفیت و قدرت صدا 

در کنار کیفیت تصویر بالا ارائه یک صدای خوب و متناسب می تواند لذت دیدن انواع محتوا را برای شما چندین برابر کند. سیستم صوتی این مدل دو کاناله بوده که دارای قدرت خروجی صدا 20 وات هستند. این میزان صدا برای ابعاد 65 اینچ مناسب بوده ولی شما به دلخوا خود می توانید انواع نوار صوتی را به صورت کابل و بلوتوث به تلویزیون متصل نمایید. فناوری Q-Symphony امکان ترکیب صدای تلویزیون و ساندبار را فراهم کرده و با استفاده از آن صداهای تلویزیون و ساندبار به طور همزمان پخش می‌شوند و صدای بلندتر و با کیفیت بهتری ایجاد می‌شود. با قابلیت Dual Audio Support می‌توانید همزمان به دو دستگاه، مانند دو هدفون، متصل شوید و صدا را به طور همزمان به آن‌ها ارسال کنید. تکنولوژی رد یابی اشیاء OTS هم تا حدودی صدا را از جایی که دقیقا در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند. فناوری صدای تطبیقی Adaptive Sound هم به صورت خودکار انواع حالت صدا را با توجه به محتوای در حال پخش فعال می کند. 

فناوری Q-Symphony

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ DU8000 سایز 65 اینچ از تولیدات 2024 کمپانی سامسونگ است. طراحی بی نظیر و بدنه باریک نشان از بی عیب بودن این دستگاه می باشد. وجود فناوری هایی همچون کیفیت تصویر 4K، صفحه نمایش Crystal و قابلیت HDR تصاویر با کیفیت با رنگ های واقعی و روشنایی بالایی را خلق می کنند. و همه ی این موارد باعث شده این مدل ارزش خرید بالایی بدست آورد. سیستم عامل تایزن و برنامه های پشتیبانی شده در آن شما را با دنیایی از سرگرمی ها آشنا خواهد کرد. میزان صدا 20 وات با استفاده از دو عدد بلندگو به علاوه فناوری های صوتی دست به دست هم داده اند تا یک صدایی واضح و بدون نویز را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند. با وجود امکانات عالی اگر تلویزیونی با قیمت مناسب می خواهید ما DU8000 را به شما پیشنهاد می دهیم. این محصول در انواع سایز در سایت اصلی کالا موجود می باشد ما همه ی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی طلایی و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نمایم. برای خرید و اطلاع از قیمت دقیق این محصول به کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ کنتراست بالا

❌زاویه دید کم

✅ طراحی شیک و زیبا

❌نبود پخش صدا 3 یعدی

✅ قابلیت HDR 

❌ عدم وجود پورت HDMI 2.1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV DU8000 4K 65Inch

مشخصات

مدل کامل
65DU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
936
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
240
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+ /HDR10 /HLG
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
13.3
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
11.9
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
-
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
--
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
57.1x 34.2 x 11.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
57.1x 32.8 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
57.1x 32.8 x 1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
-
-
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65DU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
936
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
240
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+ /HDR10 /HLG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
13.3
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
11.9

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
--
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
57.1x 34.2 x 11.1
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
57.1x 32.8 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
57.1x 32.8 x 1

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم