تلویزیون سامسونگ 85QN95D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 85 اینچ 4K مدل QN95D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN95D 4K 85Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسسونگ 85QN95D

تلویزیون سامسونگ 85QN95D از سری بالارده تلویزیون‌های کیولد شرکت کره‌ای سامسونگ رونمایی شد. این تلویزیون به عنوان جایگزین برای تلویزیون 85QN95D گذشته معرفی شد. استایل مینیمال، بدنه باریک و پایه مرکزی برجسته‌ترین نقاط قوت طراحی این تلویزیون 2024 هستند. این دستگاه با فریم باریک به کاربران تجربه‌ی تماشای غوطه‌ور و بدون حواس پرتی را هدیه می‌بخشد. این تلویزیون با نمایشگر NEO QLED برای نمایش رنگ و جزئیات فوق العاده عمل می‌کند. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160×3940 پیکسل تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر ایجاد می کند. این کیفیت تصویر تصاویر فوق العاده و ستودنی را در کنار نمایشر نئو کیولد ایجاد می کند به طوری که می توانید تا ساعت ها بدون آنکه خسته شوید به پای تلویزیون بنشینید. 

این تلویزیون برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای مناسب می باشد. سیستم صوتی 4.2.2 کاناله می باشد که صدایی به قدرت 70 وات را در محیط پخش می کند. این دستگاه با وجود فناوری Dolby Atmos و Dolby MS12 5.1ch صدایی 3 بعدی و مجازی را پخش می کند. برای بخش تصویر و صدا فناوری های متعددی به کار رفته که حتما در بخش های دیگر به آن ها اشاره خواهیم کرد. با وجود رفرش ریت 144 هرتز و پورت HDMI در نسخه 2.1 می توانید کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنید. 

 سیستم عامل Tizen از جدیدترین نسخه سیستم عامل انحصاری این برند یعنی تایزن برخوردار می‌شود. رابط کاربری مربوط به تایزن با نام Smart Hub شناخته شده که یک منوی بسیار روان و ساده را در اختیار کاربران قرار داده و می‌تواند به صورت یکپارچه محتواهای فیلم و برنامه را در یک مکان مهیا سازد. اتصال به اینترنت در حالتی بسیار ساده مهیا شده و شما می‌توانید با استفاده از مرورگر وب نسبت به وب‌گردی در نمایشگر اقدام کنید. 4 عدد پورت HDMI و 3 عدد پورت USB در این دستگاه واقع شده است. راه های ارتباطی غیر مستقیم این دستگاه بلوتوث نسخه 5.2 و وای فای هستند. 

تلویزیون سامسسونگ 85QN95D

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN95D

پخش تصویر با کیفیت و وضوح بالا از خواسته های تمامی کاربران می باشد و می خواهند که بهترین کیفیت تصویر در برابرشان باشد. کیفیت تصویر 4K با وضوح فوق‌العاده بالایی که دارد محتوای تصویری بی نظیرتر از تلویزیون های  FHD را به نمایش بگذارد. این سطح از کیفیت تصویر از همه بالاتر بوده و تعداد کمی از تلویزیون ها به آن مجهز می باشند. تلویزیون سامسونگ 85QN95D از این قبیل تلویزیون ها بوده است.

رزولوشن 

تلویزیون‌های 4K نیز با رزولوشن 2160×3840 پیکسل نیز در دسته‌ی 8 میلیون پیکسلی‌ها قرار می‌گیرند و کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دارند. برنامه‌های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی با بهترین کیفیت تصویر تولید می شوند. اگر می‌خواهید یک تلویزیون عمری و همیشگی بخرید می‌توانید روی رزولوشن 4K حساب ویژه‌ای باز کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN95D

تکنولوژی Ultra Viewing Angle

منظور از زاویه دید تلویزیون، بیشترین زاویه‌ای است که نمایشگر امکان نمایش بهترین تصاویر با کیفیت بالا بدون از دست دادن کیفیت رنگ‌ها و وضوح تصویر را به بیننده می‌دهد. کلیه تلویزیون‌ها زاویه دید روبرو دارند که به آن زاویه دید مطلوب می‌گویند. این نوع از زاویه دید تنها امکان دیدن تصاویری باکیفیت را از روبرو در اختیار بیننده می‌گذارد. تکنولوژی Ultra Viewing Angle به معنای زاویه دید گسترده ای می باشد یعنی شما حتی اگر در در گوشه  و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. 

کنتراست بالا 

تلویزیون سامسونگ 85QN95D از فناوری نوردهی موضعی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology پشتیبانی می کند. فناوری کوانتوم ماتریکس استفاده می‌کند که صفحه نمایش QLED را به بهترین شیوه کنترل می‌کند و به لطف این کنترل مناسب و دقیق نور، قادر خواهید بود تا تمامی جزییات حتی کوچک‌ترین آن‌ها را در مناطق تاریک و روشن به بهترین شیوه ببینید و در هر دو حالت تماشایی باکیفیت و یکسان را تجربه کنید.  همچنین تکنولوژی Ultimate UHD Dimming Pro نیز در این تلویزیون وظیفه ارائه کنتراست تصویر بهتری را در هر نقطه از تصویر بر عهده دارد. این تلویزیون برای افزایش نسبت کنتراست نمایشگر نیز از قابلیت Real Depth Enhancer استفاده می‌کند. این تکنولوژی درست مانند چشم انسان عمل می‌کند و عمق واقعی تصاویر را تقویت خواهد کرد و سبب خواهد شد تصاویر سه بعدی از همیشه جذاب‌تر به نظر برسند.

قابلیت Real Depth Enhancer

دقت رنگ 

این دستگاه از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند که به وسیله فناوری One Billion Color امکان نمایش یک میلیارد رنگ مختلف در این دستگاه وجود دارد. انتشار دقیق و کارآمد نور بهترین دستاورد این فناوری برای تلویزیون نئو کیولد 85QN95D است. فناوری کوانتوم دات رنگ‌های زنده را مطابق با 100 درصد استاندارد رنگی DCI-P3 تضمین می‌کند ضمن اینکه رنگ‌ها در هر شرایط روشنایی، دقیق باقی می‌مانند. رنگ‌های غنی در محدوده‌های روشنایی مختلف لذت تماشای تصاویری واقع گرایانه را دوچندان می‌کنند.

فناوری کوانتوم دات

رفرش ریت 144 هرتز 

تلویزیون گیمینگ سامسونگ 85QN95D با رفرش ریت 140 هرتز هر بازی را برایتان لذت بخش می‌کند و کاری می کند برنده اول و آخر بازی شما باشید.  در کیفیت تصویر 4K  این قابلیت را در آستینش دارد که رفرش ریت را تا 144 هرتز بالا ببرد و بازی با صحنه‌های روان و یکنواخت به ارمغان آورد. این میزان برای صحنه های سریع مانند فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی، بازی های ویدویی بسایر مناسب می باشد تا شما ریزترین جزئیات را از صحنه های سریع از دست ندهید. تکنولوژی Picture Clarity ،LED Clear Motion و Motion Rate 240 باعث می شود تا صحنه های سریع صاف و وران و بدون تاری پخش شوند. 

تلویزیون گیمینگ سامسونگ 85QN95D

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor

تلویزیون 85QN95D سامسونگ مجهز به پردازشگر تصویر NQ4 AI Gen2 Processor می باشد، پردازشگر فوق با استفاده از 20 شبکه عصبی و ادراکی و تکنولوژی یادگیری عمیق با بهره گیری از تکنولوژی4K Upscaling و AI Upscaling و افزایش رزولوشن تصاویر و کاهش نویز آن ها همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K به بیننده ارائه می نماید. در نتیجه می توان گفت که پردازشگر این تلویزیون نسبت به مدل سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشته است. این پردازنده نسبت به سال قبل 4 برابر سریع تر و شبکه هوش مصنوعی آن 2.5 برابر هوشمند شده است. 

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor

تکنولوژی Neo Quantum HDR+

با فناوری Neo Quantum HDR+تلویزیون سامسونگ 85QN95D از بهترین کیفیت تصویر تا به اکنون با حداکثر درخشندگی رنگ‌های روشن‌تر و رنگ‌های مشکی عمیق شگفت زده خواهید شد. این فناوری با بالا بردن محدوده داینامیکی موجب می‌شود از دیدن محتوای 4K  با بیشترین سطح جزئیات لذت ببرید. فناوری Neo Quantum HDR+ اوج روشنایی در رنگ و تصویر را به بالاترین سطح خود میرساند. فناوری HDR10+ Adaptive در این تلویزیون 85 اینچ اقدامی جدید از سامسونگ در پاسخ به دالبی ویژن است که به عنوان نسخه‌ای از HDR برای تطبیق تمام محتوای HDR به روشی هوشمند بر اساس نور محیط طراحی شده است. همچنین تلویزیون با HDR10+ GAMING می‌تواند تنظیمات روشنایی را در بازی HDR تنظیم کند.

فناوری HDR10+ Adaptive

ارتقا تصاویر HDR

این تلویزیون به قابلیت Auto HDR Remastering مجهز شده که نسبت به بازسازی محتواهای SDR و نمایش آن‌ها در وضوح HDR اقدام می‌کند.

سایر ویژگی های موثر بر کیفیت تصویر 

با تکنولوژی Anti Reflection به کار رفته در ساخت و طراحی تلویزیون 85QN95D کمک خواهد کرد تا در محیط هایی که نور در آن زیاد است سبب تداخل در تصویر نشود. این ویژگی کمک خواهد کرد تا در هر گوشه‌ای از خانه خود تلویزیونتان را قرار دهید و در هر ساعتی از روز با هر میزان نور به تماشایی عالی و باکیفیت بنشینید و از جزییات تصویر اوج لذت را ببرید.

در کنار این طراحی عالی تلویزیون سامسونگ برای راحتی شما شما فناوری‌هایی تعبیه کرده و با کمک این قابلیت‌ها کمک می‌کند تا اکثر ساعات روز را بدون خسته شدن به تماشای تلویزیون 85QN95D بنشینید. حالت راحتی چشم EyeComfort Mode زمان طلوع و غروب خورشد را برای بهینه‌سازی تنظیمات صفحه در نظر می‌گیرد و پس از غروب خورشید روشنایی و اشباع رنگ Brightness/Color Detection را کاهش داده تا از چشمان شما محافظت کند. این قابلیت کمک می‌کند در هر ساعتی از روز تماشای تلویزیون برای شما راحت باشد و تلویزیونی مناسب موقعیت خود را در خانه دارید.

تکنولوژی Anti Reflection

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 

✅ رزولشن تصویر: 

✅ نوع HDR: 

صفحه نمایش 

اما این در حالی است که تلویزیون‌های نئو QLED به نور پس‌زمینه‌ی مبتنی بر مینی LED متکی هستند. صفحه نمایش NEO QLED ترکیبی از فناوری QLED و مینی ال ای دی می باشد. مهم‌ترین مزیت تلویزیون‌های نئو‌ QLED، نسبت کنتراست بالای آن‌ها است. این یعنی شاهد رنگ‌های سیاه عمیق‌تری هستیم. در ضمن نمایشگرهای نئو‌ QLED تا حداکثر 4000 نیت روشنایی ارائه می‌دهند ولی حداکثر روشنایی تلویزیون‌های OLED معمولا به 600 نیت می‌رسد.

تلویزیون سامسونگ 85QN95D از نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED استفاده می کنند که نور را از پشت پنل به آن می تاباند و به همین دلیل نیز کنترل دقیق تری بر میزان روشنایی و متعادل بودن آن دارد. 

تلویزیون‌ نئو QLED

پنل VA 

تلویزیون سامسونگ 85QN95D از پنل VA پشتیبانی می کند. کنتراست پنل VA از پنل IPS خیلی بهتره و از این نظر VA برنده‌ست. پس اگه قراره تلویزیونی بخرید که بیشتر در محیط‌های تاریک ازش استفاده کنید حتما پنل VA بخرید چون تنها پنلی است  که میتونه سیاهی عمیق رو در اتاق تاریک ایجاد نماید. البته این پنل همانند IPS از زاویه دید گسترده ای برخور دار نمی باشد. پنل VA علاوه بر برخورداری از کنتراست بالاتر، عمیق ترین رنگ ها را نیز نمایش می دهد. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: 

✅ نور پس زمینه: 

✅ نوع پنل: 

طراحی و کیفیت ساخت

تلویزیون‌های سامسونگ همواره به دلیل برخورداری از طراحی‌های شیک و زیبا زبان‌زد همه هستند. تلویزیون سامسونگ 85QN95D با رنگ مشکی با هر نوع دکوراسیونی هماهنگ می باشد. طراحی تلویزیون QN95D سال 2024 یکی از خلاقیت‌های برند سامسونگ می‌باشد که از زبان طراحی Infinity One الهام گرفته است و طراحی بی‌نهایت باریک معروف هستند.

ظاهر کلی نمایشگر خبر از ظرافت بدنه و در عین حال استحکام آن دارد که از جنس فلز محکمی ساخته شده است و ضخامت بدنه در اوج نازکی بیشتر از همیشه باریک بودن بدنه را به رخ می‌کشد. پایه این دستگاه به صورت خطی در وسط دستگاه قرار داده شده که تمام وزن این دستگاه را برعهده دارند. جنس پایه فلز می باشد که مقاومت بالایی دارد و مانع از لرزش تلویزیون شده است. 

 طراحی شیک تلویزیون بر محیطی که در آن قرار می گیرد هم تاثیر گذار است به همین دلیل خریدار به دنبال تلویزیونی می باشد که طراحی شیکی داشته باشد. تلویزیون نئوکیولد سامسونگ 85QN95D در سایزهای 55 65 75 و 85 اینچ طراحی شده است که برای محیط های بزرگ و خانه های بزرگ بسیار مناسب می باشند. 

تلویزیون QN95D

قابیت اتصال به دیوار 

تلویزیون سامسونگ 85QN95D دارای قابلیت اتصال به دیوار می باشد. می توانید این دستگاه را هم روی میز قرار دهید و انتخاب به دست شما می باشد. برای اتصال این دستگاه به دیوار ابتدا باید پایه ها را جدا نموده سپس با یک براکت 400×600 می توانید این دستگاه را به دیوار متصل کنید. البته این دستگاه از Auto Rotating Stand و Auto Rotating Wall Mount پشتیبانی کرده که به معنای پایه دیواری خودکار می باشد که باید جداگانه آن را خریداری نمایید. این پایه ها دارای موتور داخلی هستند و شما می توانید به کمک ریموت کنترل و حتی گوشی هوشمند اندرویدی و یا iOS خود تلویزیون را به حالت افقی یا عمودی بچرخانید. 

قابلیت Ambient Mode

امروزه تلویزیون فقط ابزاری الکترونیکی نیست، بلکه بخشی از دکوراسیون منزل به شمار می‌رود. Ambient Mode جایگزینی بسیار شیک‌تری نسبت به صفحه نمایش سیاه است، در نتیجه فضای زندگی شما زیباتر و همراه با اطلاعات و قابلیت‌های دیگر خواهد بود. شما با Ambient Mode می‌توانید تنظیم کنید تلویزیون همان الگوی دیوار پشت سر را نمایش دهد، بدین‌ترتیب انگار تلویزیون وجود ندارد، شما می‌توانید عکس‌ها و تصاویر خود را نیز روی تلویزیون نمایش دهید. علاوه بر این Ambient Mode اطلاعات مفیدی مانند زمان و وضعیت آب‌وهوا در اختیارتان قرار می‌دهد.

قابلیت Ambient Mode

Camera (detachable) وجود دوربین SlimFit Cam 

این دستگاه دارای دوربین می باشد و در داخل جعبه قرار می گیرد و شما بدون نیاز به خرید یک دوربین جداگانه برای این تلویزیون می توانید از تماس تصویری با برنامه گوگل میت استفاده کنید. 

Camera (detachable) وجود دوربین SlimFit Cam

ضخامت و حاشیه های باریک

 فریم‌هایی که حاشیه‌های اطراف نمایشگر را تشکیل می‌دهند نیز در باریک‌ترین حالت طراحی شده‌اند. تلویزیون 85 اینچ سامسونگ با این فریم‌های باریک نمایشگری بزرگ‌تر از حالت استاندارد را در اختیارتان قرار می‌دهد. با طراحی 4 Bezel-less در هر 4 طرف حاشیه های این دستگاه بسیار کم شده که در نهایت موجب افزایش تمرکز بیننده و ارتقاء جلوه شیک نمایشگر می‌شود.

تلویزیون سامسونگ 85QN95D از طراحی Infinity One برخوردار شده که نشان از وزن کم بدنه به دلیل برخورداری از ضخامت کم نمایشگر دارد. برخورداری از ضخامت نمایشگر کم برخوردار بوده که برای این تلویزیون 85 اینچ یک مزیت جذاب در طراحی محسوب می‌شود. نمایشگر باریک و ظریف تلویزیون با حالت متمایزی طراحی شده تا استحکام بالایی را نیز داشته باشد.

تلویزیون سامسونگ 85QN95D

مدیریت کابل ها 

در پنل پشت تلویزیون 85QN95D پورت ها و ورودی ها قرار دارد . برای مدیریت کابل های شما سامسونگ در پشت بدنه این دستگاه تعدادی شیار قرار داده که شما با عبور کابل ها از آن می توانید به تلویزیون خود نظم و ترتیب بدهید. همچنین در داخل جعبه بندی این دستگاه دو عد گیره قرار دارد که با نصب آن روی پایه ها می توانید کابل و سیم های خود را نیز مرتب کنید. 

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 85QN95D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN95D

اجرای کنسول های بازی

کاربرانی که می خواهند تلویزیون را به یک مرگز تفریح تبدیل کنند باید گفت که دستگاه 85QN95D برای گیمرهای حرفه ای بهترین گزینه می باشد. کنسول های بازی نسل جدید را می توانید به پورت HDMI 2.1 متصل کنید. این تلویزیون قابلیت نمایش بازی‌های 4K  در نرخ 144 هرتز را داشته و هنگام اتصال به کنسول‌های بازی میزان تاخیر در ورودی بسیار ناچیزی دارد. ویژگی ALLM یا حالت تاخیر در ورودی کم خودکار در صورت اتصال هرگونه کنسول بازی از طریق HDMI حالت بازی را انتخاب کرده تا از کمترین میزان تأخیر در ورودی برخوردار شود. 

برای بخش گیمینگ سامسونگ انواع فناوری در نظر گرفته تا هیچ کم و کاستی در این قسمت دیده نشود. تکنولوژی VRR به معنای رفرش ریت متغیر می باشد که با توجه به صحنه های بازی میزان رفرش ریت را بین 60 تا 144 هرتز تغییر می دهد.  تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync در تلویزیون 85QN95D قرار دارد که بدین معنی بوده تلویزیون از کارت گرافیک انویدیا و AMD پشتیبانی می کند در نتیجه در هنگام بازی پارگی یا بریدگی در تصاویر ایجاد نخواهد شد. این محصول مجهز به تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo Pro و Game Motion Plus می باشد که به واسطه آن ها صحنه های سریع صاف و روان همچنین بدون تاری پخش خواهند شد. با قابلیت Dynamic Black EQ می توانید در صحنه های تاریک شاهد جزئیات بالایی باشید و دشمنان خود را در دل تاریکی تشخیص دهید. 

منو ابزار بازی Game Bar 4.0

یک منو ابزار بازی Game Bar در بخش بازی قرار دارد شما به وسیله آن می توانید بدون آنکه بازی را متوقف کنید به تعداید از تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید. در نسخه های 3 و 2 این منو قابلیت هایی نظیر:  Virtual Aim Point و MiniMap Sharing وجود دارد. MiniMap Sharing  برای اشتراک گذاری نقشه بازی می باشد و Virtual Aim Point هم به معنای یک هدف مجازی برای بازی های شوتر و تیراندازی است. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز 

✅ تأخیر در ورودی: 4K@144Hz برابر 5.6

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی افراد به تلفن‌های هوشمند سازندگان تلویزیون تصمیم گرفتند این تکنولوژی را در ساخت تلویزیون به کار ببرند و تلویزیون‌های هوشمند روانه بازار گردید. کارایی تلویزیون هوشمند مانند تلفن هوشمند بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد هر دستگاهی که به اینترنت متصل شود، قابلیت نصب برنامه و تماشای فیلم و سریال را به صورت آنلاین داشته باشد می توان گفت که اسمارت است. 

سیستم عامل تایزن 

تلویزیون سامسونگ 85QN95D از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. نسخه این رابط کاربری دارای منو و تنظیمات آسان می باشد. این پلتفرم محتواها و سرویس ها و انواع فیلم و سریال را در یک منو تمام صفه برای شما جای داده است. قابلیت اتصال به اینترنت با روش WiFi و پورت LAN صورت می گیرد. بعد از متصل شدن این دستگاه به اینترنت می توانید از مرورگر وب استفاده نمایید. در مرورگر وب به جستجو هر چیزی که مایلید بپردازید. حافظه داخلی 4 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس مانده و شما می توانید از آن برای نصب برنامه های مورد نظر خود استفاده کنید. تلویزیون سامسونگ 85QN95D از برنامه کاربردری و رایگان Samsung TV Plus پشتیبانی به عمل آورده است که از طریق آن شما می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام، کارت اعتباری، اشتراک یا خدمات اضافی، امکان تماشای اخبار، ورزش‌ها، سریال‌ها، فیلم‌ها و محتوای بیشتر داشته باشید. در این دستگاه می توانید به طیف وسیعی از برنامه‌ها همچون؛ Netflix، Disney+، Prime Video، Apple TV دسترسی پیدا کنید. پشتیانی از زبان فارسی از قابلیت‌های اساسی و جذاب یک نمایشگر برای کاربران ایرانی است. 

تلویزیون سامسونگ 85QN95D

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

در تلویزیون 85QN95D Samsung می‌توانید دستیار صوتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بیکسبی می‌خواهید یا آمازون الکسا یا دستیار گوگل؟ برای اولین بار می‌توانید در تلویزیون سامسونگ از انواع دستیار صوتی لذت ببرید و تجربه و سرگرمی مناسبی را داشته باشید. خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی می باشد و دکمه آن در زیر برند سامسونگ تعبیه شده است. همچننین ریموت کنترل هم دارای میکروفون داخلی نیز بوده و شما به دلخواه خود می توانید از میکروفون تلویزیون یا ریموت کنترل استفاده نمایید. کارهایی نظیر: خاموش و روشن کردن دستگاه، باز کردن برنامه مورد نظر، پخش موسیقی، و... از محدوده کارهایی می باشد که به وسیله این دستیارهای صوتی امکان پذیر است. با جستجو صوتی هم دیگر نیازی به تایپ کردن نیست بلکه با صدا خود می توانید هر نوع محتوایی را به دلخواه خود سرچ کنید. 

تلویزیون 85QN95D Samsung

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

یکی دیگر از فناوری های کاربردی Tap View می باشد، که به وسیله آن آینه سازی محتوا، فیلم یا موسیقی از گوشی همراه در تلویزیون به سادگی و با یک تپ امکان‌پذیر است. هنگامی که گوشی همراه خود را به آرامی به لبه تلویزیون می زنید؛ تلویزیون این لمس را تشخیص می دهد و به طور خودکار محتواها را آینه سازی می کند و این یک راه ساده و سریع برای ادامه لذت بردن از محتوای مورد علاقه شما است. کاربران اندروید و IOS محدودیتی برای اتصال به تلویزیون QN95D ندارند. به لطف قابلیت TV Sound to Mobile و TV to Mobile – Mirroring می توانید صدا و تصویر تلویزیون را به گوشی های خود انتقال دهید. 

Tap View

سایر امکانات هوشمند 

تلویزیون 85QN95D دارای امکانات متعددی می باشد. در داخل جعبه این دستگاه یک دوربین SlimFit Cam وجود دارد و شما دیگز نیازی به خرید اضافی برای این دستگاه نیستید به وسیله این دوربین می توانید تماس تصویری در برنامه گوگل میت اجرا کنید. محصول پیش روی شما دارای قابلیت Wireless Dex می باشد و شما می توانید محیط سیستم عامل گوشی سامسونگ خود را روی تلویزیون منتقل نمایید و در فضای دسکتاپ با آن کار کنید. به لطف قابلیت BT HID و USB HID می توانید بدون نیاز به سیم و از طریق بلوتوث انواع ماوس و کیبورد را به این تلویزیون متصل کنید. 

دوربین SlimFit Cam

ریموت کنترل سولار 

تا به حال اسم ریموت کنترل‌های خورشیدی را شنیده‌اید؟ ریموت‌هایی که با این نام وارد بازار شده‌اند، اما با هر نوری قابل شارژ شدن هستند و امروزه به آن‌ها سولار هم گفته می‌شود. در این شرایط اصلا نیازی نیست باتری تهیه کنید و ریموت شما همیشه آماده به کار است. همچنین از دیگر قابلیت‌های این ریموت هوشمند، ظاهر ساده و شیک آن می‌باشد که از وجود دکمه‌های سربه فلک کشیده خبری نیست و سبکی و خوش دست بودن را پیشه کرده است. خود این ریموت دارای میکروفون داخلی بوده و شما از آن برای دستیار های صوتی و جستجو صوتی می توانید استفاده کنید. 

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

درگاه های ارتباطی در تلویزیون برای اتصال و انتقال محتوا است که کاربرد دارند. برای اتصال دستگاه ها به تلویریون می توانید از دو طریق اقدام کنید که شامل اتصال بی سیم و سیمی می باشد. اتصالات بی سیم را نمی توان برای هر دستگاهی انجام داد چرا که باید دستگاه متقابل این اتصال بی سیم را پشتیبانی کند. بلوتوث و وای فای از اتصالات بی سیم بوده اند. درگاه های سیمی تعداد بیشتری دارند و می توان پورت های زیادی را در تلویزیون برای اتصال مشاهده کرد.

پورت HDMI و USB از مهمترین پورت های سیمی بوده اند. 4 پورت HDMI و 3 پورت USB برای اتصال دستگاه هایی همچون کنسول های بازی و دستگاه های جانبی فلش و مموری به کار می رود. از درگاه های دیگری که در تلویزیون به کار رفته است می توان به LAN، Optical، RF اشاره کرد. با وجود درگاه های ارتباطی اتصالی راحت بین تلویزیون و سایر دستگاه ها انجام می شود که تبادل اطلاعات را به دنبال دارد.

کیفیت و قدرت صدا 

تا اینجا مشخص شد که بخش تصویر تلویزیون به بهترین ویژگی‌ها مجهز شده تا تصاویری با وضوح فوق العاده را در صفحه نمایش تلویزیون 85QN95D مشاهده کنید. سامسونگ در راستای هماهنگی کامل تصویر با صدا از برترین ویژگی‌های صوتی در این تلویزیون استفاده کرده است. در واقع در خرید تلویزیون بهره‌مندی از صدای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌توان گفت این تلویزیون به عنوان یکی از مدل‌های برتر سامسونگ از سیستم صوتی بسیار باکیفیت و قدرتمند برخوردار شده تا صدایی متناسب را برای پخش در اختیارتان قرار دهد. سیستم صوتی 4.2.2 کاناله بوده و متشکل از بلندگو و ووفرهایی بسیار قدرتمند است که صدایی باکیفیت 70 وات را در محیط اطراف پخش می‌کنند. 

ویژگی های موثر صدا 

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند دستگاه های صوتی مانند سندبار، سینمای خانگی را به این تلویزیون متصل کنند می توانند از بلوتوث نسخه 5.2 کمک بگیرند. همچنین به کمک Dual Audio Support (Bluetooth)  همزمان دو عدد بلندگو یا دو اسپیکر را به این دستگاه متصل نمایند. فناوری Q-Symphony هم صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از دستگاه های صوتی و تلویزیون پخش می کند. قابلیت Object Tracking Sound+ هم صدا ها را دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند. دالبی اتموس به عنوان یک سیستم صوتی سه‌بعدی شناخته می‌شود و قابلیت پخش صداهای سه‌بعدی را فراهم می‌کند. در این فناوری، صدا برای هر شی و منبع صوتی به صورت جداگانه و به طور دقیق در فضا مکان‌گذاری می‌شود.همچنین فناوری True Dolby Atmos  سیگنال صدا 3 بعدی را روی سیستم های صوتی پخش می کند. البته قابلیت وصل کردن هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds در این دستگاه وجود دارد. 

ویژگی های موثر صدا

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 85QN95D که با آن آشنا شدیم یک بالارده از بین محصولات برند سامسونگ می‌باشد که قابلیت گیمینگ حرفه‌ای را دارد و از رفرش بالا برای این منظور بهره می‌برد. توان خروجی صدای 70 وات با این سطح از کیفیت تصویر برای لذت بردن از فیلم، بازی و مسابقات بهترین گزینه می باشد. صدای فراگیر دالبی با صدای هماهنگ میان تلویزیون و نوار صوتی محیط را پر خواهد کرد. این محصول کم‌نظیر به لطف صفحه نمایش NEO QLED تصاویر را با وضوح واقعی؛ کنتراست عالی و طیف رنگی گسترده را فراهم می کند حرف‌های زیادی را در زمینه ارائه کیفیت خیره کننده تصاویر دارد. کیفیت تصویر 4K سخن از نمایش محتوای تکرار نشدنی به میان می‌آورد که به لطف پردازنده کوانتومی شما را به تجربه ای جدید از دید عالی محتوا دعوت می‌کند. به لطف سیستم عامل تایزن امکانات هوشمندی برای شما فراهم شده است و می توانید از همه آن ها به بهترین نحو استفاده کنید. جهت خرید تلویزیون سامسونگ 85QN95D و استعلام لیست قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با با 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید. 

نقاط قوت

✅رفرش ریت 144 هرتز 

✅ طراحی باریک و زیبا 

✅ کنتراست بالا 

✅قابلیت پخش صدا 3 بعدی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN95D 4K 85Inch

مشخصات

مدل کامل
85QN95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
214
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1697
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1764
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10 + /HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
11.5
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 7.0 و 4K@144Hz برابر 5.6 و 4K@60Hz برابر 11.4
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1890.2x 1082.3 x 21.6 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2141.0x 1245.0 x 230.0 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
41.4 kg
49.2 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
62.8 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
85QN95D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
214
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1697
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1764
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10 + /HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
70
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
11.5
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 7.0 و 4K@144Hz برابر 5.6 و 4K@60Hz برابر 11.4

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Infinity One
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1890.2x 1082.3 x 21.6 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2141.0x 1245.0 x 230.0 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
49.2 kg
41.4 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
62.8 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم