تلویزیون ال جی 55UT80006T

تلویزیون ال ای دی ال جی 55 اینچ 4K مدل UT80006 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز 
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV UT80006 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی تلویزیون ال جی 55UT8000

تلویزیون ال جی UT80006 با ورود به سال 2024 معرفی شد. این مدل که سری 8 بوده و برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب است. تلویزیون UT80006 دارای صفحه نمایش LED بوده؛ که بر روی آن از پنل IPS استفاده شده که دارای زاویه دید گسترده ای بوده یعنی در زاویه نسبت به تلویزیون بنشینید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. این مدل از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. این کیفیت تصویر 2 برابر تصاویر فول اچ دی و 4 رده بالاتر از اچ دی بوده وضوح تصویر معمولا در این تلویزیون 2160×3840 پیکسل ارزیابی می شود.

با رفرش ریت 60 هرتز و پورت HDMI 2.0 این محصول برای اجرای کنسول های بازی نسل هشتم بسیار کاربردی است چون ویژگی های موجود در آن می تواند بازی های سبک و عادی را ارائه دهد. گذشته از آن دیدن فیلم و سریال های تلویزیونی با آن بسیار عالی است و شما واضح ترین تصاویر را با آن می بینید.

این محصول کاملا اقتصادی به حساب می آید. با توجه به امکانات و فناوری های به کار رفته در آن خرید این مدل برای کاربران معمولی بسیار راحت است. سیستم عامل webOS در این تلویزیون پشتیبانی می شود که دارای رابط کاربری بسیار آسان و منوهای مختلف بوده و امکانات هوشمند با قابلیت های بی نظیر در اختیار شما قرار می دهد که در ادامه حتما به آن ها اشاره خواهیم کرد.

یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی 20 وات در این تلویزیون پشتیبانی می شود و شما از طریق آن می توانید صدایی با کیفیت و پر قدرت بشنوید. شما با میزان صدا 20 وات در سایز 55 اینچ دیگر نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان دیگر ندارید. علاوه بر آن پورت های ارتباطی در پشت  تلویزیون UT80006 متنوع بوده که 3 پورت HDMI و 2 پورت USB از مهم ترین آن ها هستند و صدا و تصویر را از دستگاه های دیجیتالی مانند: فلش مووری، هارد دیسک، کنسول بازی و.... را به تلویزیون منتقل می نمایند.

تلویزیون ال جی 55UT8000

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ ال جی UT80006

یکی از ارکان های مهم خرید در تلویزیون مربوط به تصویر آن می باشد. تلویزیون ال ای دی ال جی UT80006 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. در واقع با این کیفیت تصاویر در نمایشگر تلویزیون وضوحی 4 برابر بالاتر از تلویزیون‌های فول اچ‌دی به نمایش گذاشته می‌شوند. 

رزولوشن 

رزولوشن به تعداد پیکسل‌هایی اشاره دارد که در یک تصویر وجود دارد و رزولوشن بالاتر به معنی وجود تعداد بیشتری پیکسل در هر اینچ است که منجر به تصاویر با جزئیات بیشتر و کیفیت بهتر می‌شود. کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند و به معنای حضور 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما است که تصاویر بسیار طبیعی با وضوح بالا به شما نماش خواهد داد. 

پردازنده α5 Gen7 AI Processor 4K 

پردازنده α5 Gen7 AI Processor 4K هم وظایف متعددی را برعهده دارد که یکی از آن ها پردازش تصاویر ضعیف است. این پردازشگر همه ی تصاویر بی کیفیت را تشخیص سپس آن ها را نزدیک به فورکی ارتقا می دهد. در کل حضور این پردازنده در تلویزیون بسیار مهم بوده چون هم در عملکرد تلویزیون و هم در پردازش تصاویر تاثیر بخصوصی را دارد.

پردازنده α5 Gen7 AI Processor 4K

رفرش ریت 60 هرتز 

تلویزیون ال ای دی ال جی 55UT80006 دارای رفرش ریت 60 هرتز می باشد که تا حدودی می تواند صفنه های سریع را صاف و رو ان پخش کند. اما به هر حال نباید انتظار بسیار بالایی از داشته باشید. ال جی ضمن ارمغان بهترین لحظات دیداری شما، در کنار تلویزیون UT8000 از تکنولوژی TruMotion 120 استفاده کرده است تا با جبران فریم‌های از دست رفته مانع از پرش و لرزش تصویر شود، در نتیجه محتوا سریع را در کیفیت بالا و جزئیات غنی مشاهده خواهید کرد. 

کنترل روشنایی به کمک هوش مصنوعی

تکنولوژی AI Brightness Control به طور خودکار و هوشمند نور محیط را سنجیده و بر اساس آن، میزان روشنایی صفحه نمایش را تنظیم می کند. این ویژگی می تواند تجربه تماشای را بهینه سازی کند، کیفیت تصویر را افزایش دهد، از خستگی چشم جلوگیری کند و مصرف انرژی را کاهش دهد. 

تکنولوژی HDR

این تلویزیون از تکنولوژی Active HDR پشتیبانی می کند که امکان نمایش محتوای HDR با فرمت های HDR10 و HLG را فراهم می آورد. تکنولوژی Dynamic Tone Mapping در این تلویزیون بکار رفته است که باعث بهبود رنگ، جزئیات و کیفیت تصویر در محتوای HDR می شود. ال جی همچنین از الگوریتم اختصاصی HDR10 Pro در این محصول استفاده کرده تا کیفیت نمایش محتوای HDR10 را بهبود ببخشد. 

تکنولوژی HDR

تماشای فیلم و سریال با کیفیت دقیق سازنده 

Filmmaker Mode یک حالت ویژه ای است که به منظور نمایش محتوا با کیفیت سینمایی و دقیقا همانطور که سازندگان آن را طراحی کرده اند، طراحی شده است. در این حالت، تنظیمات تصویر مانند نرخ فریم، رنگ و نسبت تصویر به گونه ای تنظیم می شود که محتوا دقیقا همان چیزی را نشان دهد که سازندگان آن در نظر داشته اند. این باعث می شود تا تجربه تماشای محتوا مشابه با تجربه دیدن آن در سینما باشد. قابلیت Filmmaker Mode این امکان را فراهم می کند که محتوای تولید شده با کیفیت سینمایی را بدون هیچ گونه تغییری در تنظیمات تصویری مشاهده کنید. این ویژگی به ویژه برای افرادی که عاشق فیلم و سریال هستند اهمیت مفید است.

Filmmaker Mode

کنتراست 

ال جی به جای استفاده از تکنولوژی Local Dimming، از الگوریتم اختصاصی خود به نام LG Local Contrast در این تلویزیون بهره برده است. این الگوریتم هرچند تا حدودی کنتراست تصویر را بهبود می بخشد، اما به کارایی تکنولوژی Local Dimming نمی رسد. نوردهی موضعی Local Dimming  قادر است به طور موثرتری کنتراست را افزایش دهد و مناطق روشن و تاریک تصویر را با دقت بیشتری جدا کند. اما به هر حال با وجود نام  LG Local Contrast نباید انتظار یک کنتراست بالا و بسیار عالی از تلویزیون ال جی UT8000 داشته باشید. 

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR 10

صفحه نمایش LED

تلویزیون ال جی UT8000 در دسته تلویزیون های LED قرار گرفته؛ صفحه نمایش LED نسل بعد از LCD ها هستند که تکنیک تابش نور متفاوتی دارند. البته صفحه نمایش های بالاتر هم در تلویزیون ها قرار دارد که قیمت آن ها بالاتر است. از ویژگی های صفحه نمایش LED می وان به طول عمر بالا؛ کنتراست و دقت رنگ بالا اشاره کرد. تلویزیون 55 اینچ ال جی UT8000 دارای نور پس زمینه Direct LED است که نور دهی عالی را دارد. در تلویزیون‌هایی با نور پس زمینه Direct چراغ های LED در قسمت پس زمینه تلویزیون قرار دارند و نور را به صورت مستقیم به سطح نمایشگر منتقل می‌کنند.

صفحه نمایش LED تلویزیون ال جی UT8000

پنل IPS

تلویزیون LG UT8000 از پنل IPS پشتیبانی می کند. این پنل دارای زاویه دید گسترده اما عمق رنگ مشکی کم می باشد. IPS باعث می شود کاربران وقتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرند باز هم شاهد تصاویر با کیفیت باشند. این پنل علاوه بر آنکه دارای زاویه دید گسترده ای می باشد نسبت به سایر پنل های دیگر نیز بسیار مقاوم تر می باشد.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نور پس زمینه: Direct LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی UT8000

تلویزیون ال جی UT80006 با سایز 55 اینچ برای سالن های متوسط قابل خریداری می باشد. طراحان برند کمپانی ال جی تمام تلاش خود را برای ساختار زیبا و دلربا کرده اند و خوشبختانه همیشه هم در این زمینه موفق بوده اند. حاشیه 0.9 سانتیمتر اطراف نمایشگر بسیار ناچیز است و این ظرافت باعث جذب بیننده به تصاویر شفاف و دیدنی می‌شود و از حواس پرتی به گوشه‌ها و کناره‌ها جلوگیری می‌کند. لبه‌های باریک این نمایشگر زیبایی خاصی به بدنه آن می‌بخشد. در نمای روبرو خبری از دکمه نیست و فقط لوگوی ال جی روی فریم پایین حک شده که نشان از اصالت بالای کالا می باشد. ضخامت کم بدنه این محصول این دستگاه را در صورت نصب به یک تابلو هنری شیک تبدیل نموده؛ اگر قصد وصل کردن این مدل به دیوار را دارید می توانید از براکت 300×300 استفاده کنید. این تلویزیون از نوع پایه‌های دوشاخه در طرفین نمایشگر استفاده کرده که بالاترین سطح استحکام را برای ثابت نگه داشتن نمایشگر 55 اینچ به همراه دارند. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی UT8000

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 86 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 86UT8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی UT8000

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون ال جی UT80006 خصوصیات مناسبی برای گیمینگ دارد، اما ممکن است برای برخی گیمرها که به دنبال تجربه‌ای بهتر هستند مناسب نباشد. پورت HDMI 2.0 و نرخ رفرش ریت 60 هرتز که مناسب کنسول‌های نسل هشتم است اما ممکن است برای کنسول‌های نسل بعدی محدود باشد.پشتیبانی از فناوری‌های پیشرفته گیمینگ مانند ALLM، HGiG و GeForce NOW که می‌تواند تجربه گیمینگ را بهبود بخشد. فناوری ALLM هنگام اتصال کنسول بازی، تلویزیون به صورت خودکار سریعا به حالت بازی خواهد رفت. همچنین با این قابلیت دیگر تاخیری در هنگام بازی کردن با تلویزیون نخواهید دید. با سرویس ابری NVIDIA GeForce NOW در این مدل، با استفاده از کنسول بازی می توانید به صورت آنلاین گیم های دلخواه تان را اجرا کنید. برای استفاده از این قابلیت باید تلویزیون را به اینترنت متصل باشد. تکنولوژی HGiG فناوری HDR را روی تصاویر بازی پیاده می کند. با این قابلیت در هنگام بازی دشمنان را در دل تاریکی تشخیص دهید و پیروزی را در بازی برای خود به ارمغان بیاورید. این تلویزیون گزینه خوبی برای بسیاری از گیمرها است، اما افرادی که به دنبال بهترین تجربه گیمینگ هستند ممکن است به سراغ مدل‌های بالارده تر بروند. در نهایت بهترین گزینه بستگی به نیازها و ترجیحات خاص هر فرد دارد.

تلویزیون ال جی UT80006

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

تلویزیون هوشمند ال جی UT80006 مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل webOS یعنی webOS 9 است. ال جی پروژه جدیدی به نام "webOS Re:New Program" را معرفی کرده است که بر اساس آن، این تلویزیون می تواند طی 5 سال آینده، 4 نسخه جدیدتر از webOS را دریافت کند. این تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت را دارد کاربران با استفاده از پورت LAN یا WiFi می توانند این تلویزیون را به اینترنت متصل کنند.  قابلیت نصب برنامه در کنار حافظه داخلی 8 گیگ امکان نصب و دانلود هر نوع برنامه ای را به شما خواهد داد. با قابلیت ضبط فیلم PVR می توانید هر نوع فیلم و سریالی را ذخیره نمایید تا بعدا به تماشای آن بپردازید. 

این دستگاه از خدمات مشهور سرویس‌های استریم مانند Apple TV، Netflix، Prime Video، Disney+ و غیره پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید از این سرویس‌ها برای دسترسی به فیلم‌ها، نمایش‌ها، مستندها، مسابقات ورزشی و غیره استفاده کنید. البته نیاز به خرید اشتراک ماهانه دارید. امکان دانلود و نصب برنامه به وسیله LG Content Store فراهم شده است. با LG Chanel بدون نیاز به خرید اشتراک ماهانه به منابع و محتواهایی از جمله: اخبار، فیلم و سریال های روز دنیا و .... دسترسی دارید. تلویزیون ال ای دی 2024 ال جی 55UT80006 از دستیار های صوتی گوگل و الکسا پشتیبانی می کند که به کاربران این امکان را می‌دهد از طریق صدا تلویزیون را کنترل کرده و به راحتی به محتوای خود دسترسی پیدا کنند. 

تلویزیون هوشمند ال جی UT80006

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون ال جی UT80006

امکان انتقال محتوای گوشی اپل و اندروید به تلویزیون، از طریق قابلیت Chromecast و Apple AirPlay وجود دارد. کاربر با استفاده از این دو قابلیت می توانند محتوای گوشی های اندروید یا اپل خود را روی تلویزیون و در صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ پخش نمایند. قابلیت Chromecast یکی از ویژگی های جدید است که در سال 2024 به تمامی تلویزیون های ال جی اضافه شده است. 

قابلیت Chromecast

سایر امکانات هوشمند تلویزیون 55UT8000 

در تلویزیون‌های نسل جدید ال جی همانند قبل با فناوری Screen Share امکان اشتراک گذاری محتوا از دستگاه‌های اندرویدی در نمایشگر بزرگتر وجود دارد. این تلویزیون‌ها همچنین Apple Airplay و HomeKit برای اتصال محصولات اپل به تلویزیون کاربرد دارد. با فناوری USB Camera Compatible تلویزیون ال جی 55UT8000 را می‌توانید به دوربین هوشمند ال جی که باید جداگانه خریداری شود، وصل کنید. با استفاده از این دوربین و برنامه انحصاری می‌توانید از خدمات تماس تصویری استفاده کنید و یا حتی در جلسات کاری خود به صورت آنلاین شرکت کنید. قابلیت (LG ThinQ) برای مدیریت و کنترل تمامی لوازم خانگی هوشمند شما است شما با این فناوری می توانید تمام آن ها را در صفحه تلویزیون و از داشبورد صفحه اصلی کنترل و مدیریت نمایید. البته ناگفته نماند کنترل کردن همه ی این محصولات از راه دور هم ممکن بوده کافی است که LG ThinQ را روی موبایل هوشمند خود نصب نمایید. ال جی همچنان قابلیت Sports Alert را در تلویزیون‌های خود برای ارسال اعلان مربوط به مسابقات بزرگ و زنده ورزشی از ابتدا تا پایان عرضه می‌کند. Quick Cards به کاربر امکان دسترسی سریع و آسان به برخی از امکانات و سرویس های پرکاربرد این تلویزیون را می دهند. 

 

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 

✅ نسخه بلوتوث: 5.1

پورت و روش های اتصال 

پورت‌ها راه را برای ارتباط سهل و آسان مهیا می‌کنند و کمک می‌کنند تا ارتباط شیرین‌تری با نمایشگر برقرار کنید. تلویزیون ال جی 55UT8000 دارای 3 پورت HDMI و 2 پورت USB می‌باشد که هر دو از راه‌های ارتباطی مستقیم در این مدل به شمار می‌روند و شما قادر خواهید بود از راه کابل یا رم و فلش به نمایشگر 4K  خود متصل شوید. همچنین راه‌های اتصالی؛ LAN, RF, Optical, USB-C از سایر مسیرهای مستقیم برای اتصال هستند. امکان اتصال به بلوتوث Blutooth و وای فای WiFi از راه‌های غیر مستقیم اتصال به شمار می‌آیند که کارشان را به نحو احسنت انجام می‌دهد و به اتصال راحت کمک می‌کنند. در این بین شاهد گیرنده دیجیتال DVB-T/T2 برای مشاهده شبکه‌های داخلی و DVB-S/S2 برای شبکه‌های خارجی هستیم که در کل کانال‌های متعددی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند.

کیفیت و قدرت صدا 

در سمت چپ و راست تلویزیون ال جی 55UT8000 یک بندگو قرار دارد که در مجموع صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش می کند. برای ابعاد 55 اینچ این میزان صدا بسیار متناب می باشد. قابلیت Adaptive Sound Mode که صدا را متناسب با محتوای در حال پخش تنظیم می کند.  یکی از ویژگی هایی که در بخش صدا به تلویزیون های 2024 ال جی اضافه شده Dynamic Sound Boost می باشد که برای تقویت صدا بیس و ایجاد حس واقعی کاربرد دارد. 

اگر می خواهید دستگاه های صوتی را به تلویزیون 55 اینچ ال جی UT80006 متصل کنید با استفاده از بلوتوث 5.1 می توانید ساندبار، سینمای خانگی را به این مدل متصل کنید.  قابلیت Bluetooth Surround Ready برای اتصال همزمان 2 بلندگوی بلوتوثی می باشد. تکنولوژی Simultaneous Audio Output برای پخش هم زمان و هماهنگ صدا از بلندگوهای تلویزیون و سیستم صوتی متصل شده است. قابلیت  LG Sound Sync برای کنترل و مدیریت صدای ساندبار یا سیستم صوتی متصل از طریق تلویزیون می باشد. همچنین از طریق تلویزیون با قابلیت Soundbar Mode Control و WOW Interface می توانید حالت های سندبار را کنترل کنید.

تلویزیون ال جی 55UT8000

تکنولوژی صدا با ترکیب هوش مصنوعی 

شرکت ال جی در تلویزیون 2024 مدل UT80006 از تکنولوژی AI Sound Pro استفاده کرده است. این تکنولوژی به کمک هوش مصنوعی و با توجه به نوع محتوا و شرایط محیط، صدا را به صورت خودکار تنظیم می کند. علاوه بر این این محصول از صدای 9.1.2 کاناله مجازی نیز پشتیبانی می کند. این به معنی آن است که سیستم صوتی این محصول قادر است صدای چند کاناله ای را به صورت مجازی ایجاد کند تا تجربه صوتی غنی تری را برای کاربران فراهم آورد. ال جی همچنین از تکنولوژی AI Acoustic Tuning بهره می برد. این تکنولوژی با استفاده از ریموت کنترل جادویی، فاصله کاربر تا تلویزیون را تشخیص داده و سپس با توجه به شرایط محیط، صدا را به صورت هوشمندانه و خودکار کم یا زیاد می کند.

مجموع عملکرد ها

تلویزیون ال جی 55UT8000 با توجه به امکانات و فناوری های موجود یک تلویزیون میان رده است. این محصول داری کیفیت تصویر فورکی بوده؛ این مدل، تصاویر کاملا طبیعی و زنده را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون دارای طراحی باریک و زیبا است. پردازشگر A5 Gen 7 تلویزیون تصاویر بی کیفیت را ارتقا خواهد داد. همچنبن یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات وجود دارد که بلندگوهای آن در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارد. این تلویزیون 55 اینچ دارای پورت های متعدد HDMI از نسخه 2.0 بوده و رفرش ریت آن 60 هرتز است. با این موارد تلویزیون مذکور برای گیم و کنسول بازی نسل بالاتر از 8 مناسب نیست. گذشته از آن سیستم عامل webOS در کنار قابلیت اتصال به اینترنت امکان دانلود و نصب انواع برنامه و بازی ها را روی تلویزیون خواهد داد. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون 55 اینچ ال جی UT80006 بوده؛ این محصول دارای گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل درکمترین زمان ممکن است. همچنین می توانیدجهت خرید این محصول با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ زاویه دید مطلوب

❌نبود قابلیت پخش صدا 3 بعدی 

✅ تاخیر ورودی کم 

❌کنتراست ضعیف

✅  مناسب برای پخش خانگی

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

✅کیفیت صدا خوب

❌عدم نمایش جزئیات در محیط های روشن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV UT80006 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55UT80006
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen7 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Standard/ Cinema/ Sports/ Eco/ FILMMAKER MODE/ (ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/ Game Optimiser/ Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Sports/ AI Sound Pro/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser/ Standard/ Cinema/ Music
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.1
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1235x 715 x 57.5 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1235x 776 x 231میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x 810 x 162 میلی متر
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14.0
14.2
وزن پایه (کیلوگرم)
2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
19.0
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55UT80006
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen7 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Standard/ Cinema/ Sports/ Eco/ FILMMAKER MODE/ (ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/ Game Optimiser/ Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Sports/ AI Sound Pro/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser/ Standard/ Cinema/ Music
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.1
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1235x 715 x 57.5 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1235x 776 x 231میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x 810 x 162 میلی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14.0
14.2
وزن پایه (کیلوگرم)
2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
19.0

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم