تلویزیون ال جی 75QNED95

تلویزیون کیوند مینی ال دی ال جی 75 اینچ 8K مدل QNED95 2022

✅ سال عرضه: 2022
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز 
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: QNED MiniLED

ادامه مطلبShow less
132,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV QNED95 4K 75 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون ال جی 75QNED95 

تلویزیون ال جی 75QNED95 مناسب برای افرادی بوده که به دنبال تلویزیونی فوق پیشرفته با کیفیت تصویر عالی هستند. ساخت این دستگاه کره جنوبی بوده و مونتاژ آن اندونزی می باشد. تلویزیون 75QNED95 یک دریچه جدید از کیفیت تصاویر را در پیش روی شما باز می کند. نوع صفحه نمایش این مدل QNED MiniLED بوده و ترکیبات آن شامل تکنولوژی نانوسل (NanoCell)، کوانتوم دات (Quantum Dot) و نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED است. بنا به داشتن این قابلیت صحنه‌هایی فراموش نشدنی و خاطره انگیز را با رنگ هایی دلنشین و سرشار از شور و زندگی را برایتان ارائه می دهد. 

کیفیت تصویر از مهمترین مشخصه های یک تلویزیون به حساب می‌آید که کاربران به آن اهمیت بسزایی می دهند بنابراین ال‌جی که همیشه نیاز کاربران را در اولویت قرار میدهد این تلویزیون بی نظیر را به کیفیت تصویر هشت کی 8K  مجهز ساخته است. لازم به ذکر است که حضور تصویر در این قابلیت 4 برابر فورکا می باشد بنابراین انتظار می رود که صحنه های خارق العاده و جذاب را به معرض دید نمایش قرار دهد. میزان رزولوشن تصویر در این فناوری 7680 پیکسل افقی و 4320 پیکسل عمودی با مجموع تقریبی 33 میلیون پیکسل می باشد. این پیکسل ها در واقع تصاویر را به صورت واقع بینانه تری به رخ نمایشگر می کشاند، که این باعث غرق شدن مخاطبان در لابلای صحنه های در حال پخش می باشد.

رفرش ریت 60 هرتز را برای گیمرهای حرفه ای پیشنهاد داده نمی شود چون فقط با وجود آن می توان بازی های سبک و عادی را انجام داد. اما از نظر کیفیت تصویر بسیار خوب عمل کرده و تصاویر بسیار طبیعی و زنده را برای شما به نمایش می گذارد و شما می توایند ساعت های به پای تلویزیون بدون آنکه خسته شوید بشینید. 

توان صوتی  75QNED95 بسیار بالاست و به راحتی سایزهای به این بزرگی را ساپورت می‌کند و اجازه نمی‌دهد در هیچ متراژی احساس کمبود صدا داشته باشید، هر چند که امکان اتصال به سیستم‌های صوتی از طریق بلوتوث Blutooth به راحتی فراهم است. یک سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان صوتی 40 وات در این دستگاه قرار دارد. وجود حالت دالبی اتموس Dolby Atmos در حد عالی در ایجاد حس ناب از صدا به کمک پخش 360 درجه در فضا و حالت فراگیر کمک شایانی می‌کند.

سیستم عامل به کار رفته webOS در این تلویزیون ورژن 7 می باشد. این رابط کاربری با در دسترس قرار دادن دستیارهای همچون گوگل و الکسا کاری کرده، هر آنچه که دوست دارید، در آن واحد سرچ کرده و در دسترس داشته باشید.  البته برای این کار باید به اینترنت متصل شوید و بعد از آن هزاران فیلم و سریال برایتان به نمایش در آید و می توانید در مروگر وب به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید.  4 عدد HDMI در نسخه 2.1 و 3 عدد USB از مهم ترین ورودی های این دستگاه به شمار می آیند. بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای از مهم ترین ورودی ها و اتصالات بدون سیم هستند. 

معرفی تلویزیون ال جی 75QNED95

کیفیت تصویر 8K

کیفیت تصویر یکی از ارکان های مهم در خرید تلویزیون بوده کیفیت تصویر هشت کی 8K این تلویزیون قطعا شما را شیفته خود خواهد کرد، زیرا اگر تا به حال با فورکی حالتان خوب بود، امروز چیزی فراتر از آن پیش رویتان قرار گرفته که 4 برابر وضوح تصویر را بالا می‌برد. کیفیت تصویر 8K محتوا ها را همانند چشم انسان به صورت طبیعی و زنده نمایش می دهد. از این رو شما از دیدن هر نوع محتوایی در این دستگاه لذت خواهید برد. 

رزولوشن 

هر کیفیت تصویری رزولوشن مخصوص به خود را دارد در کیفیت تصویر 8K از تعداد رزولوشن 4320×7680 پیکسل پشتیبانی می کند و به صورت عموی و افقی در صفحه نمایش 75 اینچ جای گرفته اند. هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصاویر بسیار بالاتر می باشد. 

کیفیت تصویر 8K در تلویزیون ال جی 75QNED95

پنل IPS

پنل تلویزیون کیوند ال جی 75QNED95 از IPS بوده که مزایا و معایب خاص خود را دارد. از معایب ان می توان به کنتراست کم و عمق رنگ مشکی کم اشاره کرد یعنی در محیط های تاریک نمی توان به تماشای فیلم و سریال پرداخت. اما از  مزایای آن می توان به زاویه دید گسترده آن اشاره کرد یعنی شما حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر و رنگ های با کیفیت خواهید بود. همچنین IPS نسبت به تمامی پنل های دیگر محکم و ضد ضربه می باشد. 

دقت رنگ 

حضور رنگ های شاداب و زنده یکی از مواردی بوده که در کیفیت تصویر نقش بسازایی را دارد. تلویزیون کیوند ال جی مدل 75QNED95 دارای تاییدیه 100% Color Volume را از Intertek  می باشد یعنی همه رنگ ها با حجم رنگی 100 درصد از فضای رنگ DCI-P3 را دارد. از این رو شما تمامی رنگ ها این دستگاه را عمیق تر و پر رنگ تر خواهید دید. این محصول از عمق رنگ 10 بیت برخوردار بوده و با فناوری Billion Rich Colors حدود 1 میلیارد رنگ مختلف در این دستگاه تولید می شود و با فناوری Nano Color Pro رنگ ها طبیعی و زنده تر خواهد بود و تماشای هر نوع محتوایی برای شما لذت بخش تر خواهد بود. 

کنتراست بالا 

کنتراست در تلویزیون ال جی 75QNED95 بسیار بالا بوده و با فناوری نوردهی موضعی توانسه کنتراست خیره کننده ای را برای شما فراهم سازد. فناوری تاریکی موضعی (Local Dimming) با کنترل نور پس زمینه در نمایشگر 75  اینچی تلویزیون، کنتراست را بهینه می‌کند. این ویژگی تنظیم نور را به صورت مطلوبی انجام می‌دهد تا نقاط کم‌نور تقویت شوند و نقاط روشن نیز در روشنایی بهبودیافته‌ای رنگ‌ها را به تصویر بکشند. تکنولوژی Ultra Contrast باعث ایجاد کنتراست بالا در صحنه ها می شود. 

پردازنده و عملکرد های آن

تلویزیون 8K ال جی 75QNED95 دارای پردازشگر تصویر α9 Gen5 AI Processor 8K می باشد که با هوش مصنوعی ترکیب شده و در بخش صدا و تصویر به خوبی عمل می کند. این پردازشگر با استفاده از الگوریتم های خاص و در کنار هوش مصنوعی توانایی پردازش تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را دارد سرعت و دقت این پرداشگر بسیار بالا بوده و نمی گذارد هیچ تصویر بی کیفیتی در تلویزیون دیده شود. بعد از پردازش محتواها به کمک فناوری 8K Upscaler و AI Upscaling Gen2 می تواند همه محتواها را ارتقا دهد و سپس نزدیک به 8K نمایش دهد. 

همچنین این پردازنده وظایف دیگری را نیز برعهده دارد با وجود تکنولوژی Text Upscaling هر متنی که در تلویزیون باشد را ارتقا می دهد تا شما واضح تر ان ها را مشاهده نمایید. همچنین با وجود  فناوری Face، Body و Object Enhancing چهره و بدن افراد و حتی اشیاء موجود در تصاویر را ارتقا می دهد و با کیفیت بهتری برای شماب ه نمایش می گذارد. 

پردازنده و عملکرد های آن

رفرش ریت 60 هرتز 

سرعت حرکت تصویر از ویژگی های کاربردی در این محصول محسوب می شوند. رفرش ریت تلویزیون ال جی 75QNED95 به 60 هرتز رسیده است  که تا حدودی صحنه ای سریع را روان تر و شاف نشان می دهد تا جزئیات از دست شما نرود. این رفرش ریت برای بازی های حرفه ای و گیمر های حرفه ای مناسب نیست و باید این دسته افراد به دنبال تلویزیونی با سرعت 120 هرتز باشند. 

روشنایی بالا

قابلیت Ultra Luminance Pro یک فناوری برای ایجاد رونشایی بالا در تلویزیون می باشد که با فعال شدن آن تصاویر و رنگ ها به طور چشمگیری ارتقاء پیدا می کنند و روشنایی تصویر بیشتر می شود. پس می توان نتیجه گرفت که عملکرد این قابلیت بیشتر روی روشنایی نمایشگر تاثیر دارد.

حالت های تصویر

تلویزیون ال جی 75QNED95 دارای حالت های تصویر متعدد بوده که عبارتند از  (ISF) Expert (Bright Room)، (ISF) Expert (Dark Room)، Cinema، Eco، FILMMAKER MODE، Game Optimiser، Sports، Standard و Vivid می باشد و شما با توجه به محتوا پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید.

قابلیت HDR و فرمت های آن 

تکنولوژی HDR در تلویزیون کیوند ال جی 75QNED95 قرار دارد. این دستگاه همان طور که توضیح داده شده به کنتراست بالا و طیف گسترده از رنگ‌های غنی دست پیدا می‌کند و همین عوامل از آن گزینه‌ای ایده‌آل برای نمایش جزئیات در محتوای HDR می‌سازند. این تلویزیون از فرمت‌های Dolby Vision، HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش بیشترروشنایی در تلویزیون شده اند. تماشای فیلم و سریال با این فرمت ها لذت آن را برای شما چندین برابر می کند.

 دالبی ویژن Dolby Vision به طور خودکار به تنظیم روشنایی صفحه نمایش بسته به محیط اطراف و ژانرهای محتوا می‌پردازد. به طوری که در محیطی با روشنایی بالا، نور صفحه نمایش را نیز افزایش می‌دهد تا محتوا به خوبی برای کاربران قابل رویت باشد. این قابلیت حتی باعث افزایش وضوح رنگ و کنتراست هم شده است. با این قابلیت ها می توانید به پای محتواهای مورد علاقه خود تا ساعت ها بشینید. 

قابلیت HDR و فرمت های آن در تلویزیون کیوند ال جی 75QNED95

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 8K

✅ رزولشن تصویر: 4320×7680

✅ نوع HDR: -

صفحه نمایش QNED Mini LED

نمایشگر QNED Mini LED یک نوع جدید از فناوری نمایش است که ترکیبی از تکنولوژی نانوسل (NanoCell)، کوانتوم دات(Quantum Dot) و نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED می باشد. ادغام این فناوری ها بهترین تصویر ممکن را ارائه می دهد.  تلویزیون‌های QNED روشن‌تر، با رنگ‌های زنده‌تر و زوایای دید بیشتری نسبت به تلویزیون‌های معمولی LCD دارند که آنها را به انتخاب ایده‌آل برای علاقمندان به بازی، عاشقان سینما و طرفداران ورزش تبدیل می‌کند. این فناوری که توسط برند ال جی معرفی و عرضه شده است، با مزایا خود و دقت رنگی بسیار بالا به عنوان یک تکنولوژی برتر در تلویزیون‌ها به شمار می‌رود. 

صفحه نمایش QNED Mini LED

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QNED Mini LED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Mini LED 

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت در تلویزیون کیوند ال جی QNED95

تلویزیون QNED95 دارای رنگ بدنه مشکی بوده که با سایر لوازم خانگی دیگر شما ست خواهد شد. رنگ قاب صفحه نمایش این دستگاه نقره ای و مشکی بوده و این محصول را متنوع و متفاوت کرده است. وقتی که به این دستگاه نگاه می کند شاهد ضخامت باریک بدنه و فریم حاشیه های کم خواهید شد از این رو بسیار مدرن و شیک در سال پذیرایی شما نمایان خواهد شد. پایه های این محصول با رنگ نقره ای و به صورت دو شاخه ای طراحی شده که وزن تلویزیون را برعهده دارند و چون در دو طرف تلویزیون نصب شده اند استحکام بالایی را به همراه آورده و مانع از لرزش این دستگاه شده است. فاصله پایه ها تا پایین قاب صفحه نمایش تلویزیون 3.30 اینچ بوده بنابریان شما می توایند اکثر نوار های صوتی و سندبار را در این قسمت قرار دهید. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

حاشیه های این نمایشگر را این بار سازندگان ال جی بسیار باریک طراحی نمودند به گویی اصلا وجود ندارند‌ تا مخاطبان‌ در زمان دیدن علاقه مندی هایشان نهایت لذت را کسب کنند‌ و دیگر ذهنشان به گوشه و کنار پرت نشود. فریم های باریک نمایشگر توسط کارشناسان 0.8 سانتی متر و شخامت آن 3.9 سانتی متر محاسبه شده است. ضخامت نمایشگر بسیار کم است و زمانی از کنار به آن خیره می‌شوید نازکی را بیشتر حس خواهید کرد. 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون ال جی 75QNED95 قابلیت اتصال به دیوار را دارد کاربران با جداسازی پایه ها و با یک براکت 300×400 می توایند این دستگاه را به دیوار متصل کنید.  پشت بدنه این دستگاه صاف و تخت بوده و در زمان اتصال به دیوار و قرار دادن یک عکس هنری یا یک تصویر به دلخواه خود مانند یک اثر هنری یا تابلو هنری روی دیوار نقش می بنندد. پورت های این محصول در یک بریدگی و در قسمت راست و کناره تلویزیون قرار داده شده از این تا حدودی دسترسی به آن ها در صورت اتصال به دیوار آسان تر شده است. 

جنس بدنه و مدیریت کابل ها 

جنس پشت بدنه و پایه های تلویزیون ال جی 75QNED95 از فلز می باشد که استحکام بسیار بالایی را دارد. همچنین ظاهری نسبتا ساده دارد و به جز پورت های ارتباطی چیز دیگری در پنل پشتی دیده نمی شود. برای مدیریت کابل های شما دو عدد شیار وجود دارد که با عبور دادن کابل ها از آن به تلویزیون خود نظم و ترتیب دهید تا شلوغی و نامرتبی دیده نشود. 

طراحی و کیفیت ساخت در تلویزیون کیوند ال جی QNED95

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.8

✅ ضخامت: 3.9

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: فلز

✅ نوع پایه: دو شاخه 

✅ اندازه براکت: 300×400

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED95

تلویزیون ال جی 75QNED95 می تواند فقط بازی سبک و عادی را ارائه دهد و برای گیمینگ های حرفه ای اصلا گزینه مناسبی نیست. این مدل از پورت HDMI در نسخه 2.1 پشتیبانی می کند از این رو امکان اتصال هر نوع کنسول بازی را دارد. البته ناگفته نماند با وجود رفرش ریت 60 هرتز و نبود ویژگی VRR این تلویزیون شاید برای کنسول های نسل 8 مثل PS4 یا Xbox One X به بالاتر کیفیت مطلوبی برای بازی کردن را ارائه ندهد. تاخیر ورودی این محصول بسیار کم بوده و با تکنولوژی ALLM تاخیر ورودی به حداقل رسیده و هیچ تاخیری در هنگام بازی کردن دیگر دیده نمی شود. پشتیبانی از سرویس ابری گیمینگ هم در صورت اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید آنلاین بازی کنید. 

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون 75 اینچ ال جی QNED95

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 75QNED95

تلویزیون ال جی 75QNED95 مجهز به سیستم عامل webOS بوده و امکانات هوشمند و اسمارت را در اختیار شما قرار می دهد. چون این تلویزیون از منوی فارسی هم پشتیبانی می کند دسترسی به تنظیمات و منو ها را برای شما بسیار راحت تر کرده است. همچنین می ‌توانید به روش های مختلف به اینترنت متصل شوید و از طریق مرورگر وب هر محتوایی را در گوگل جستجو نمایید. 

از دیگر امکانات تلویزیون2022 ال جی 75QNED95 قابلیت نصب برنامه می باشد از طریق فروشگاه ال جی هر برنامه که نیاز داشتید را برای تلویزیون خود دانلود کنید. برای اینکه در زمان های دیگر به تماشای فیلم و سریال های زنده خود بپردازید قابلیت ضبط فیلم PVR در این تلویزیون قرار دارد. حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگ بوده که نصف فضای آن به برنامه های موجود در تلویزیون اختصاص  و بقیه حافظه نیز را برای نصب برنامه های ضروری می تواند مورد استفاده واقع شود. پشتیبانی از زبان فارسی کار شما را با تلویزیون آسان می کند تا به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید. 

امکانات و قابلیت های هوشمند تلویزیون ال جی 75QNED95

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون کیوند ال جی 75QNED95 از قابلیت دستوارت صوتی و جستجو صوتی پشتیبانی می کند. متاسفانه خود تلویزیون فاقد میکروفون داخلی بوده از این رو شما برای استفاده از این قابلیت ها باید از میکروفون داخلی ریموت کنترل استفاده نمایید. با دستیار های صوتی تنها با صدا خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. به عنوان مثال این دستگاه را خاموش/ روشن کنید، اجرا کردن انواع برنامه، اطلاع از وضعیت آب و هوا، پخش کردن موسیقی و.... از محدوده کارهایی بوده که می توان با این دستیار ها انجام دهید. با جستجو صوتی بدون نیاز به تایپ کردن و تنها با صدا خود می توانید به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

ال جی برای انتقال محتواهای گوشی به تلویزیون از قابلیت Screen Share استفاده می کند تا بدون نیاز به کابل و از طریق بلوتوث محتواهای داخل گوشی مانند: تصویر، صدا، فیلم و... را منتقل کنید. از این رو شما محتواهای تلفن همراه را روی تلویزیون می بینید جدا از آن Air Play 2 محصولات شرکت اپل را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل می کند. قابلیت Sound Share جهت انتقال صدا تلویزیون ال جی به گوشی یا از موبایل به تلویزیون می باشد. با این قناوری می توانید در هنگام شب صدا تلویزیون را به گوشی منتقل کنید سپس با وصل کردن یک هندزفری به موبایل خود صدا تلویزیون را بشنوید. 

سایر امکانات هوشمند 

با اینترنت اشیا (IoT) می‌توانید کنترل و مدیریت دستگاه های هوشمند خانه خود را از راه دور انجام دهید. با نصب نرم افزار LG ThinQ  روی گوشی امکان کنترل از راه دور محصولات هوشمند خانگی وجود دارد. البته با خود تلویزیون و با منو Home Dashboard می توانید تمامی دستگاه های هوشمند خود را مدیریت نمایید. Sports Alert یکی از امکانات تلویزیون ال جی بوده که اطلاعات بازی، زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی و هر نوع اطلاعاتی که مربوط به آن باشد را برای شما در پایین صفحه نمایش به صورت یک اعلان اطلاع می‌دهد. با ایجاد پروفایل شخصی می توانید برای خودتان و هرک از اعضای خانواده اکانت های جداگانه بسازید و در هر پروفایا یا اکانت محتواهای مورد علاقه مربوط به آن فرد نشان را قرار دهید. 

سایر امکانات هوشمند

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5 

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

تلویزیون ال جی 55QNED95 در پشت دستگاه دارای ورودی های متنوع بوده که دست شما را برای اتصال انواع دستگاه باز می کند. 4 عدد پورت HDMI در نسخه 2.1 در این دستگاه حضور دارند و باعث می شود که انواع دستگاه های دیجیتال مانند: کنسول بازی، دی وی دی پلیر، لپ تاپ و.... را به تلویزیون متصل کنید. 3 پورت USB هم جهت اتصال فلش مموری، هارد دیسک و دوربین های دیجیتالی فراهم شده است. در بین آن ها ورودی RF، پورت Optical و شبکه LAN قرار دارد. از اتصالات بدون سیم هم می توان به بلوتوث نسخه 5.0 و وای فای اشاره کرد. گیرنده دیجیتال هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک دریافت و پخش می کند. این گیرنده قابلیت ضبط فیلم PVR را دارد. 

کیفیت و قدرت صدا 

نوبت به بررسی ویژگی های صوتی رسیده ایم. کمپانی ال جی برای بخش صوتی به خوبی عمل کرده است. به صورتی که این دستگاه دارای یک سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان 40 وات بوده که برای این تلویزیون کفایت می کند. با قابلیت WiSA Speakers و Bluetooth Surround Ready می توان دو بلندگو را بدون نیاز به سیم و از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. فناوری Clear Voice Pro که به پاکسازی معروف بوده صدای اصلی را از صدای پس زمینه توقیت می کند تا واضح تر گفتگوهای دیالوگ ها را بشنوید. 

ایجاد صدا 3 بعدی و 360 درجه 

تکنولوژی Dolby Atmos قدرتمند قابلیت پخش صداهای سه‌بعدی و فضایی را ارائه می‌دهد و تجربه‌ای بی‌نظیر از صدا برای مخاطبان را فراهم می‌کند. دالبی اتموس به عنوان یک سیستم صوتی سه‌بعدی شناخته می‌شود و قابلیت پخش صداهای سه‌بعدی را فراهم می‌کند. با این قابلیت حس حضورد در سینما را خواهید داشت و تماشای فیلم و سریال یا انجام هر بازی برای شما لذت بخش خواهد بود. 

هوش مصنوعی در صدا

قابلیت AI Acoustic Tuning هم که با هوش مصنوعی ادغام شده از طریق ریموت کنترل فاصله شما را تا تلویزیون تشخیص داده و متناسب با آن میزان صدای آن را تنظیم می کند. همچنین فناوری AI sound pro با بقیه حالت های صدا فرق می کند یعنی خودش به صورت اتوماتیک تنظیمات صدا را انجام می دهد و راحتی را برای کاربر فراهم می کند. به این صورت که محتوا تصویر را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و سپس متناسب ترین حالت صدا را برای این دستگاه فعال می کند. 

حالت های صدا 

تلویزیون ال جی از انواع حالت صدا پشتیبانی کرده که عبارتند از AI Sound Pro، Cinema، Clear Voice Pro، Game Optimiser، Sports، Music، Standard و شما متناسب با محتوا در حال پخش می توانید یکی از این حالت ها را انتخاب نمایید. 

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 75QNED95 یکی از مدل های سری 9 شرکت ال جی بوده که می تواند یک کیفیت تصویر بسیار عالی را ارائه دهد اما متاسفانه برای گیمر های حرفه ای جوابگو نخواهد بود و آن هم به دلیل سرعت رفرش ریت کم آن یعنی 60 هرتز می باشد. این دستگاه با کیفیت تصویر 8K و صفحه نمایش کیوند باعث تولید رنگ های غنی و طبیعی و به علاوه تصاویر با کیفیت و زنده همانند چشم انسان شده و لذت دیدن هر نوع محتوایی را برای شما بالا برده است. سیستم صوتی 2.2 کاناله صدایی به قدرت 40 وات را پخش خواهد بنابراین شما نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان ندارید. قابلیت های هوشمند مانند اتصال به اینترنت، مرورگر وب، قابلیت اجرا دستورات صوتی، اتصال موبایل به تلویزیون و... به واسطه سیستم عامل webOS امکان پذیر می باشد. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان این محصول در ایران بوده و شما مشتریان عزیز جهت خرید تلویزیون ال جی 75QNED95 و استعلام لیست قیمت تلویزیون های ال جی به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV QNED95 4K 75 Inch

مشخصات

مدل کامل
-
75QNED95
سری
سری 8
سری 9
سال ساخت
2022 میلادی
2023 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
QNED MiniLED
نوع پنل
IPS
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
106
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1197
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
231
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
ندارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Movie
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
+Acoustic Multi-Audio
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
3D Surround Upscaling
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
ندارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
ندارد
حالت بازی (Game Mode)
ندارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75QNED95
سری
سری 8
سری 9
سال ساخت
2022 میلادی
2023 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندونزی
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
75
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
QNED MiniLED
نوع پنل
VA
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
106
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1197
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
231
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Movie

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
+Acoustic Multi-Audio
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
تکنولوژی صوتی
3D Surround Upscaling
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم