تلویزیون شیائومی 55Q2

تلویزیون شیائومی ال ای دی 55 اینچ 4K مدل Q2 2022

✅ سال عرضه: 2022
✅ کشور سازنده: چین
✅ کشور مونتاژ: چین
✅ کیفیت تصویر: 4K 
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Android
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
29,400,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
xiaomi TV Q2 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون شیائومی 55Q2

شیائومی با گرد و خاک عظیمی که در دنیای گوشی های همراه به پا کرده اکنون ورود پر هیاهویی به صنعت تلویزیون داشته است. تلویزیون شیاومی 55Q2  با سری Q ساخت سال 2022 شرکت شیائومی با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته در اختیار کاربران جهانی قرار می‌گیرد. کشور سازنده و مونتاژ آن چین می باشد و الان این مدل در بازار ایران موجود می باشد. محصول پیش روی شما برای استفاده خانگی و معمولی همچنین تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی برای خرید است. 

بحث تصویر مهم ترین چیز در هنگام بررسی تلویزیون است؛ ما با یک نمایشگر کیولد سرو کار داریم که با توجه به قیمت امکانات بالاتر از حد معمولی را ارائه می دهد. شیائومی در تلویزیون کیولد Q2 از رزولوشن 2160×3840 پیکسل در کیفیت تصویر فورکی بهره برده است. 4K دیگر بخش جدای ناپذیر هر صفحه نمایشی است و دیگر کم‌کم نمایشگرهای فول اچ دی در کارخانه های تولید تلویزیون حذف می شوند. از آن جایی که تراکم پیکسلی در کیفیت تصویر فورکی بسیار زیاد است وضوح و شفافیت رنگ های کیولد به خوبی در آن نشان داده می شود. 

Q2 دارای صفحه نمایش QLED بوده؛ تلویزیون کیوال‌‌ای‌دی در حقیقت تلویزیونی مبتنی بر نقاط کوانتومی است. نقاط کوانتومی در صفحه نمایش این تلویزیون شیائومی دنیایی از رنگ‌ها را ایجاد می‌کنند. پوشش دهی 95 درصدی فضای رنگی DCI-P3 موجب ایجاد تصاویری روشن‌تر، پرجنب و جوش‌تر و صد البته واقعی‌تر خواهد شد. دارای رفرش ریت 60 هرتز می باشد که شاید محتوا سریع را با کمی تاری نمایش دهد و برخی از فریم ها از دست می روند این دستگاه به کمک فناوری MEMC فریم‌های از دست رفته را جبران کرده و محتوا را بدون وقفه و بدون تاری نمایش می‌دهد.

این مدل در بخش سیستم صوتی به نسبت رقبا کمی بهتر عمل کرده و از توان صوتی 30 وات استفاده نموده است. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ بسیار مناسب و رضایت بخش خواهد بود و دیگر نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه ندارید. یکی از بخش های جذاب در تلویزیون های شیائومی رابط کاربری و سیستم عامل آن هاست. سیستم عامل اندروید به عنوان پلتفرم اصلی تلویزیون های شیائومی تنوع محتوای زیادی دارد و همچنین کارکردن با آن هم بسیار راحت است. به دلیل اینکه بیشتر افراد از گوشی های اندروید استفاده می کنند با این رابط کاربری آشنا هستند و در نتیجه می توانند راحت تر در تلویزیون از آن استفاده کنند. 

تلویزیون شیائومی از وای فای و بلوتوث پشتیبانی می کند. 3 عدد پورت HDMI و 2 عدد پورت USB از راه های ارتباطی مهم این محصول به شمار می روند که در پشت پنل جاسازی شده است. 

معرفی تلویزیون شیائومی 55Q2

کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی Q2

مهم ترین نقطه عطف درخرید تلویزیون، کیفیت تصویر آن می باشد. این دستگاه از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. وضوح تصویر 2160×3840 پیکسل جزئیات 4 برابری وضوح فول اچ دی را ارائه می دهد. تصاویر شفاف 4K حتی ریزترین جزئیات را نمایش می‌دهند. افزایش چندین برابری جزئیات لذت تماشای محتوا را چند برابر می‌کند.

رزولوشن 

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد و کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند یعنی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش جای گرفته اند حضور این همه پیکسل بدون شک تصاویر بسیار طبیعی و زیبا خواهد بود. 

کیفیت تصویر تلویزیون شیائومی Q2

دقت رنگ

رنگ‌های پرجنب و جوش و جزئیات پیشرفته در صفحه، شما را به تجربه تماشای واقع گرایانه دعوت می‌کنند. تلویزیون شیائومی 55Q2 به طرز حیرت انگیزی قادر به نمایش 1 میلیارد رنگ است ضمن اینکه عمق رنگ 10 بیت خواهد بود. تماشای تصاویری سرشار از رنگ و زیبایی و البته نزدیک به واقعیت در این تلویزیون 2022 شیائومی Q2 برایتان خالی از لطف نخواهد بود. طیف رنگی گسترده Wide Color Gamut رنگ های زیبا با جلوه طبیعی را ایجاد می نماید. با وجود صفحه نمایش QLED تا 92 درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد از این رو هر رنگ از خود عمق بالایی را به جا می گذارد. 

دقت رنگ تلویزیون شیائومی Q2

کنتراست 

متاسفانه شیائومی مدل 55Q2 از فناوری نور دهی موضعی  Local Dimming پشتیبانی نمی کند از این رو نباید انتظار بالایی از آن داشته باشید. البته شیائومی فناوری Global Dimming را در این دستگاه تعبیه نموده تا با ایجاد کنتراست در صحنه ها بتواند کنتراست مطلوب و قابل قبولی را ارائه دهد. قابلیت Adaptive Luma Control هم با توجه به نوع محتوا در حال پخش کنتراست را در صحنه ها تنظیم می کند تا کیفیت تصویر بهتری را به بیننده انتقال دهد. 

فناوری HDR و فرمت های آن 

فناوری HDR یا محدوده دامنه دینامیکی تصاویر را برای وضوح و ارائه جزئیات بیشتر بالا می برد که به نوعی می توان گفت وظیفه کنترل نور و روشنایی را بر عهده دارد و قسمت های تاریک و روشن را به خوبی بر روی نمایشگر به نمایش در می آورد. فرمت های HDR از نوع HLG، HDR10+،HDR10 و حتی Dolby Vision است. دالبی ویژن (Dolby Vision) نقش مهم و تعیین کننده ای را در توسعه HDR برای برنامه های سینمای تجاری و برنامه های سینمای خانگی ایفا کرده است چون تمامی کنتراست و رنگ در نوع محتوایی را بالا می برد.  علاوه بر این HDR10+ از اشباع رنگ بهتر و روشنایی بالا نسبت به استانداردهای دیگر HDR برخوردار است که در تصاویر واقعی‌تر به چشم می‌آیند.

رفرش ریت 60 هرتز 

تلویزیون شیائومی با وجود رفرش ریت 60 هرتز نمی توان از این دستگاه برای انجام کارهایی مانند گیمینگ به صورت حرفه ای استفاده کنید. این رفرش ریت تا حدودی می تواند صحنه های سریع و اکشن را با جزئیات بالایی به شما نشان دهد. از این رو شیائومی برای جبران این مشکل قابلیت MEMC را در این دستگاه قرار داده است. نام دیگر آن جبران حرکت بوده و یک تکنیک پردازش ویدیویی بوده که در تلویزیون ها برای افزایش نرمی و وضوح حرکت در صحنه های سریع استفاده می شود. این یک فناوری هدف آن کاهش تاری حرکت و نمایش محتوا با دقت بیشتر است و به ویژه برای علاقه‌مندان به ورزش، دوستداران فیلم‌های اکشن و گیمر‌ها ارزش دارد. با قابلیت Motion Smooth هم هر صحنه سریع را به صورت شفاف و صاف خواهید دید. 

رفرش ریت 60 هرتز

پردازشگر MediaTek MT9611

در تلویزیون شیائومی از یک پردازشگر به نام MediaTek MT9611 استفاده شده که وظایف متعهدی را بر عهده دارد. این پردازشگر دارای یک پردازنده 64 بیتی و 4 هسته ای مدل Cortex-A55 و یک رم 2 گیگ برخوردار بوده که به واسطه آن تاخیری در هنگام کار با تلویزیون دیده نخواهد شد و برنامه ها نیز زود اجرا می شوند. همچنین پردازشگر تصویر مدل Mali G52 هر نوع تصویر بی کیفیت و کم کیفیت را پردازش می نماید و با کمک فناوی 4K Upscaling محتواهای ضعیف را ارتقا و نزدیک به 4K ارتقا می دهد. 

پردازشگر MediaTek MT9611

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت آن HDR10+

صفحه نمایش QLED

در تلویزیون شیائومی 55Q2 از صفحه نمایش QLED پشتیبانی شده؛ کیولد از نقاط کوانتومی برای تولید نور رنگی استفاده می‌کند. استفاده از این نقاط کوانتومی باعث می‌شود که این نوع تلویزیون روشنایی و رنگ بندی دقیق‌تری داشته باشد و رنگ ها با عمق بالایی نمایش داده شوند. تلویزیون QLED از یک فناوری نور پس زمینه خاص برای ایجاد روشنایی در صفحه استفاده می‌کنند که در این مدل دستگاه از فناوری نور پس زمینه Edge LED برای نوردهی صفحه استفاده می‌کند.

پنل VA

در تلویزیون 2022 شیائومی 55Q22 از پنل VA پشتیبانی شده که نسبت به IPS از زاویه دید بالایی برخوردار نیست اما کنتراست بالایی را ارائه می دهد و در نمایش رنگ های مشکی و تیره بسیار خوب عمل می کند. از این رو در محیط های تاریک به راحتی می توانید به تماشای فیلم  و سریال بپردازید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QLED

✅ نور پس زمینه: Edge LED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ شیائومی 55Q2

شیائومی به عنوان برند نامی در طول چند سال گذشته فعالیت خود را در زمینه تولید و ساخت محصولات برتر شروع کرده است و تلویزیون Q2 به عنوان محصول زیبا با طراحی باریک وارد بازار شده است. پیاده‌سازی سبک طراحی همه پسند در ظاهر این تلویزیون جلوه ای شیک و زیبا در پذیرایی شما ایجاد کرده و قطعا صفحه ای عظیم برای تجربه بصری عالی در اختیار شما قرار می دهد. وجود نمایشگر 55 اینچی برای سالن های بزرگ و متوسط قابل خریداری است.

 این محصول پایه های دو شاخه ای دارد که در هر دو طرف تلویزیون نصب شده اند این پایه ها محکم بوده و تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشند. همچنین نصب و اتصال این پایه ها بسیار آسان می باشد. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ شیائومی 55Q2

ضخامت و حاشیه های باریک

شرکت شیائومی در ساخت تلویزیون کیولد 55Q2 از نمایشگری بدون حد و مرز استفاده کرده است. نمایشگر تلویزیون از سه طرف بدون حاشیه است و فوق العاده مدرن به نظر می‌رسد. آنچه که شما در روبروی خود مشاهده می‌کنید نمایشگری است که جز در قسمت پایین حاشیه‌ای ندارد. حاشیه نمایشگر به صورت قابل توجه کاهش یافته است که تجربه تماشای بدون حواس پرتی را ممکن می سازد. بدنه این تلویزیون 55 اینچ شیائومی از ضخامت مطلوبی برخورداراست. این ضخامت کم به شما اجازه می‌دهد تلویزیون را روی دیوار نصب کنید. بیرون زدگی بدنه از دیوار چندان زیاد نیست و خب این مسئله کمک می‌کند دکوراسیون بهتری داشته باشید.

ضخامت و حاشیه های باریک

جنس بدنه

برای کاربر این که جنس بدنه شیائومی مدل 55Q2 برایشان اهمیت دارد باید گفت که پنل پشتی این دستگاه یک دست با رنگ مشکی طراحی و از پلاستیک فشرده ساخته شده که مقاومت مطلوبی را دارد. جنس فرم آلومینیوم است که های دور تا دور نمایشگر قرار گرفته  و جنس پایه ها از فلز می باشد که نشان دهنده این بوده که این دستگاه از مقاومت بالایی برخوردار است. 

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون کیولد شیائومی Q2 سایز 55 اینچ قابلیت اتصال به دیوار را دارد و شما می توانید با اتصال یک براکت (پایه دیواری) در قسمت VESA (جای قرار گیرفتن براکت) به ابعاد 300×300 میلی متر می توانید این محصول را به دیوار متصل نمایید. حتی در صورتی که تلویزیون را روی دیوار نصب کنید به خوبی به ورودی‌ها و خروجی‌های تلویزیون دسترسی خواهید داشت چرا که در قسمت کناره پنل پشتی جا گرفته‌اند. فرقی ندارد تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و یا اینکه ترجیح بدهید آن را روی میز منحصر به فرد آن قرار دهید؛ در هر صورت دکوراسیونی شیک و مدرن خواهید شد؛ بنابراین تصمیم گیری با خود شماست.

این تلویزیون در سایز های  50، 55، 65، 75 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون 55Q2 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون شیائومی Q2

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 برای انجام بازی های غیر حرفه ای و عادی مناسب است. این دستگاه از پورت HDMI نسخه 2.0 پشتیبانی می کند که واسطه آن می توان هر نوع کنسول بازی را به این تلویزیون وصل کنید. اما توجه داشته باشید چون رفرش ریت 60 هرتز دارد می تواند ظرفیت کامل خود را برای کنسول های بازی نسل 8 بگذارد و برای کنسول های نسل 9 شاید نتواند کیفیت بازی مطلوبی را برای شما ارائه دهد. شرکت شیائومی برای بخش گیم فناوری ALLM قرار داده تا در صورت نصب هر نوع کنسول بازی به تلویزیون سریعا به حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. 

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

یکی از بخش های جذاب در هر تلویزیون هوشمند بودن آن بوده و اگر از این قابلیت پشتیبانی کنند شما در طول روز می توانید به جستجو در صفحات وب و به تماشای فیلم و سریال و محتواهای مورد علاقه خود بپردازید و یک سرگرمی مناسب را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید. 

سیستم عامل Android 

تلویزیون شیائومی مدل 55Q2 از سیستم عامل اندروید در نسخه 11 و رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) پشتیبانی می کند. امکانات هوشمند و کاربردی را در یک صفحه برای شما جای داده است. به دلیل اینکه بیشتر افراد از گوشی های اندروید استفاده می کنند با این رابط کاربری آشنا هستند و در نتیجه می توانند راحت تر در تلویزیون از آن استفاده کنند. این محصول قابلیت اتصال به WiFi را دارد. در شیاومی Q2 برای استفاده از مرورگر وب شما باید از طریق برنامه TV Manager مرورگر وب را دانلود و نصب نمایید و سپس می توانید با استفاده از آن به جستجو صفحات وب بپردازید و هر نوع محتوایی را به دلخواه خود سرچ کنید. مدل Q2 حافظه داخلی 16 گیگ دارد که حدود نصف آن در دسترس است و برای شما این امکان را فراهم می کند هر نوع برنامه ای را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. همچنین پشتیبانی از زبان فارسی یک ویژگی عالی برای کاربران ایرانی محسوب می شود. 

سیستم عامل Android

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون 55Q2 از دستیار صوتی گوگل Google Assistant پشتیبانی می کند که با استفاده از صدا خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. شما برای استفاده از این دستیار صوتی می توانید از دکمه میکروفون داخلی در ریموت کنترل استفاده کنید. همچنین خود این تلویزیون دارای Far-field Google Assistant بوده و دیگر نیازی به ریموت کنترل ندارید بلکه می توانید با نزدیک شدن به تلویزیون و تنها با گفتن عبارت Ok Google از جستجو و دستورات صوتی استفاده کنید. با جستجو صوتی دیگر نیازی  به تایپ کردن نخواهید داشت تنها با صدا خود می توانید هر نوع  محتوایی را جستجو کنید. در صورت فعال بودن میکروفون داخلی اگر صدا شما به خوبی به تلویزیون برسد تعدادی ال ای دی در کنار لوگو Xiaomi روشن خواهد شد و از این جهت شما می توانید بفهمید که تلویزیون به خوبی صدا شما را شنیده است. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

تلویزیون شیائومی 55Q2  از کروم کست داخلی Chromecast built-in و Miracast برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه در صفحه نمایش تلویزیون پشتیبانی می‌کند. کروم‌کست داخلی دارای آیکونی شبیه به آیکون شبکه وایفای است. بعد از اتصال به وای فای در هر دو دستگاه (تلویزیون و گوشی هوشمند) باید این قابلیت را فعال کنید. با فعالسازی این قابلیت تلویزیون شما درست مانند یک آینه عمل کرده و محتوای داخل گوشی را نمایش می‌دهد. از این رو شما می توانید محتواهای داخل گوشی را در صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ مشاهده کنید. کاربران اندروید و آیفون هیچ محدویتی برای استفاده از این ویژگی ندارند. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

ریموت کنترل هوشمند

ریموت کنترل تلویزیون شیائومی هوشمند است و مدل آن از نوع XMRM-ML می باشد که دارای بلوتوث داخلی بوده و با بلوتوث می توانید ریموت و تلویزیون را به هم دیگر متصل کنید. این ریموت می تواند به صورت 360 درجه صدای شما را بشوند و دستورات را بر روی تلویزیون اعمال می کند. از این رو دیگر نیازی نیست از روبرو تلویزیون را هدف قرار بدهید بلکه از هر جهت می‌توانید آنچه را می‌خواهید اعمال کنید.

 این ریموت کنترل کلیدهای میانبر برنامه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا خیلی زود به سرویس‌های محبوب محتوا بروید. با فشار دادن دکمه‌های میانبر برنامه‌ها شامل Prime video و Netflix و دکمه APP و غیره می‌توانید خیلی آسان به آنچه می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. 

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون شیائومی 55Q2

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Android

✅ حافظه داخلی: 16 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون 55Q2 تعدادی پورت قرار دارد که دست شما را برای اتصال هر نوع دستگاهی باز می کند. کاربردی‌ترین درگاه ارتباطی در تلویزیون HDMI می‌باشد که در این مدل 3 ورودی HDMI مخصوص اتصالات سیمی قرار گرفته است. 2 ورودی USB نیز برای ایجاد نوع دیگر اتصال سیمی میان دستگاه‌ها از طریق کابل USB و فلش مموری وجود دارد. خروجی هدفون، خروجی صدای اپتیکال، پورت LAN (برای اتصال تلویزیون به وای فای از طریق کابل) و ورودی کامپوزیت از دیگر درگاه‌های کاربردی در تلویزیون شیائومی 55Q2 هستند. Bluetooth و WiFi دو راه اتصال بی سیم این محصول به شمار می روند. 

پورت و روش های اتصال

کیفیت و قدرت صدا 

در تلویزیون 2022 شیائومی مدل 55Q2 شاهد دو عدد سیستم صوتی هستم که در سمت چپ و راست قرار دارند هر کدام از این بلندگوها صدایی به قدرت 15 وات را تولید می کنند و در مجموع هر دو با هم توان صوتی 30 وات را پخش می کنند. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ بسیار مناسب بوده و شما نیاز به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای تلویزیون ندارید. حالت های صدا از جمله: Custom، Game، Movie، News و Standard در این دستگاه قرار دارند و شما با توجه به نوع محتوا پخش شده می توانید یکی از این حالت ها را به صورت دستی فعال نمایید تا بهترین صدا را بشنوید. 

در بخش صدا هم انواع فناوری از جمله فناوری DTS:X قرار گرفته که یک فناوری صوتی مبتنی بر شیء است که صدای فراگیر را به سطح بالاتری می برد و صدا اجازه می دهد تا اشیاء صوتی را دقیقاً در یک فضای سه بعدی قرار داده و حرکت دهند و حس واقعی واقع گرایی و غوطه وری را ایجاد کنند. فناوری  Dolby Atmos صدا 3 بعدی را در محیط و اطراف شما پخش می کند و حس حضور در سینما را به شما می دهد. 

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون شیائومی 55Q2

مجموع عملکرد ها

یکی از تلویزیون های میان رده شرکت شیائومی مدل 55Q2 بوده؛ این دستگاه دارای قیمت بسیار مناسب می باشد و برای استفاده خانگی و معمولی بهترین گزینه برای خرید می باشد. کیفیت تصویر 4K در کنار صفحه نمایش QLED تصاویر بسیار طبیعی در کنار عمق رنگی بالا برای شما ایجاد می کند تا از دیدن هر نوع محتوایی لذت ببرید. سیستم صوتی این دستگاه به صورت 2 کاناله بوده و صدایی به قدرت 30 وات را پخش می کند. این تلویزیون هوشمند بوده و از سیستم عامل Android پشتیبانی می کند. این رابط کاربری دارای منو و تنظیمات بسیار آسان می باشد. جهت خرید تلویزیون شیائومی 55Q2 به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل عرضه می نماید. 

مجموع عملکرد ها

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ کنتراست بالا

❌زاویه دید محدود 

✅ صفحه نمایش QLED

❌نبود پورت HDMI 2.1

✅ امکان نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف

✅پخش صدا 3 بعدی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
xiaomi TV Q2 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55Q2
سری
Q2
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
شیائومی
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Mali G52 MP2
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Movie /Sport /Standard /Vivid
توان خروجی صدا (وات)
30
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Cinema
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
ندارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2022
حافظه داخلی (گیگابایت)
16
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
ندارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
ندارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
دارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
(mouse/keyboard connectivity)A2DP (stereo audio) /AVRCP (AV remote control) /HID
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Three Sided Bezel-less
رنگ بدنه
نقره ای
رنگ قاب صفحه نمایش
نقره ای
رنگ پایه
نقره ای
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1229.7x765.7x262.8
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1229.7x719.3x71.3
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x837x152
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
13.43
13.43
وزن پایه (کیلوگرم)
13.69
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
16.99
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55Q2
سری
Q2
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
شیائومی
کشور سازنده
چین
کشور مونتاژ کننده
چین
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Mali G52 MP2
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Movie /Sport /Standard /Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
30
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Cinema

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2022
حافظه داخلی (گیگابایت)
16
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
(mouse/keyboard connectivity)A2DP (stereo audio) /AVRCP (AV remote control) /HID
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Three Sided Bezel-less
رنگ بدنه
نقره ای
رنگ قاب صفحه نمایش
نقره ای
رنگ پایه
نقره ای
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1229.7x765.7x262.8
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1229.7x719.3x71.3
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x837x152

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
13.43
13.43
وزن پایه (کیلوگرم)
13.69
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
16.99

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم