تلویزیون سونی 55X85L

تلویزیون سونی ال ای دی 55 اینچ 4K مدل X85L 2023

✅ سال عرضه: 2023
✅ کشور سازنده: ژاپن
✅ کشور مونتاژ: مالبزی
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Android TV
✅ نوع صفحه نمایش: LED 

ادامه مطلبShow less
45,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
SONY TV X85L 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سونی 55X85L

X85L از تلویزیون های بالا رده سونی از سری 8 به شمار می رود که در سال 2023 تولید و به بازار عرضه شد. سونی برای نمایشگر آن از صفحه نمایشی از نوع LED پشتیبانی کرده که می تواند کیفیت تصویر 4K را در بهترین حالت با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 3840x2160 پیکسل پخش می کند. در نظر داشته باشید که قطعات این تلویزیون در کشور ژاپن تولید و در مالزی مونتاژ می گردد و از کیفیت ساخت بالایی برخودار بوده چون معمولا ژاپنی ها به این مورد بسیار اهمیت می دهند. دقت کنید که پنل به کار گرفته شده در این تلویزیون از نوع VA بوده که نسبت کنتراست بسیار بالایی ارائه می دهد. این پنل کیفیت تصویر را بسیار بالا برده و وضوح فوق العاده ای به آن می بخشد. در نظر داشته باشید که امروز می خواهیم این تلویزیون را در سایز 55 اینچ برای شما معرفی کنیم 

البته از نظر زاویه دید مقداری مطلوب دیده نمی شود و از نظر دید گسترده نسبت به پنل های ADS و IPS مقداری ضعیف تر به حساب می آید. با این حال این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر و ارائه می تواند برای اجرای فیلم سریال و پخش کنسول های نسل 9 به بالا گزینه ای بسیار عالی باشد. گذشته از آن امکان استفاده در کنار کامپیوتر به عنوان مانیتور از کاربردهای خوب آن است. در نظر داشته باشید که سونی برای ارائه تصویر بهتر از پردازنده بسیار قوی استفاده کرده که تصاویر را با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ارائه می دهد که در ادامه متن شما را بیشتر با آنها آشنا می سازیم. 

X85L از نظر طراحی آن گونه که باید تلویزیون دل چسبی نیست و مانند بسیاری از مدل های معمولی موجود در بازار ارائه می شود. بدنه ای تلویزیون کاملا پلاستیکی بوده و پلاستیک آن از نوع فشرده بوده که استحکام بالایی به تلویزیون می بخشد. از نظر ضخامت نیز اصلا باریک نیست و وزن سنگینی دارد. ولی حاشیه دور کمتر است و خوب به نظر می رسد. اما از پشت می بینید که پنل پشتی کاملا تخت بوده و در هنگام نصب تلویزیون بر روی دیوار باید گفت: که گزینه بسیار خوبی بوده اما توجه داشته باشید که دسترسی به درگاه های ارتباطی مقداری سخت بوده و داخل آن به شکل بسیار زیادی گود شده و همین دسترسی را برای شما سخت می کند. در نظر داشته باشید که سونی در این مدل از دو پایه فلزی استفاده کرده که به آسانی نمایشگر تلویزیون را در هر سایزی که باشد نگه می دارد. این پایه ها از نوع دو طرفه خطی هستند. همچنین سونی در پشت تلویزیون برای گرد کردن و مرتب کردن کابل ها از یک شیار استفاده کرده است. 

گیمرها و بسیاری از افراد که می خواهند فیلم و سریال مورد نظرشان را در بهترین حالت و کیفیت تصویر بیننده باشند و سونی با ارائه این مدل X85L این امکان را برای آن ها فراهم کرده است. سونی در این مدل از کیفیت تصویر 4K در نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می کند. در نظر داشته باشید که سونی در این محصول از فناوری هایی همچون VRR پشتیبانی کرده و شما می توانید برای اتصال کنسول های بازی نسل نهم به بالا از درگاه های HDMI در نسخه 2.1 استفاده کنید. دقت داشته باشید که این درگاه ها می توانند داده های تصویر را با سرعت انتقال بیشتر در کیفیت بالاتری به پردازنده تصویر انتقال می دهد.

سونی برای X85L از سیستم عامل Android در نسخه 2023 پشتیبانی کرده که دسترسی گسترده ای از انواع بازی و برنامه ها را در اختیار مخاطب قرار می دهد. با استفاده از این رابط کاربری دسترسی به اینترنت بسیار ساده شده که به راحتی این امکان برای کاربر فراهم شده که از طریق وایرلس تلویزیون را به مودم یا تلفن همراه هوشمند خودش در منزل متصل سازد و به جستجو محتویات در گوگل یا سایر مرورگرها بپردازد. همچنین این امکان برای کاربر فراهم شده تا از طریق Chromecast و Apple Airplay محتویات و کل حافظه تلفن را همانگونه که است بر روی صفحه نمایش به اجرا در آورید. این فناوری دسترسی موجود را به تلفن های همراه هوشمند Android و iOS می دهد. گذشته از این ها امکان اتصال انواع دستگاه های پخش به تلویزیون با استفاده از بلوتوث وجود دارد. همین ها موجب می گردند که شما بتوانید به راحتی ترانه دلخواه خودتان را به تلویزیون متصل سازید. 

درگاه های ارتباطی در این تلویزیون بسیار متعدد و در انواع مختلفی ارائه شده اند که هر کدام کاربرد خاصی دارد. این پورت ها شامل انواع ورودی های HDMI در نسخه های 2.0 و 2.1 هستند که شما با استفاده از آن امکان اتصال انواع دستگاه های پخش به تلویزیون را داشته باشید. همچنین سونی برای نمایش حافظه های جانبی شما در تلویزیون از دو پورت USB در نسخه 2.0 پشتیبانی می کند. برای دریافت صدای دیجیتال در تلویزیون نیز می توانید از پورت OPTICAL بهره بگیرید. در کنار این ها سونی برای دریافت هزاران کانال رادیویی و تلویزیونی از انواع گیرنده های کابلی و ماهواره ای استفاده به عمل می آورد. همچنین می توانید برای اتصال دستگاه های پلیر قدیمی از درگاه کامپوزیت استفاده نمایید. 

تلویزیون سونی X85L دارای صدای بسیار با کیفیتی است که در سایز 55 اینچ آن نیز توان صوتی این محصول مطلوب بوده و یقین داشته باشید که به آسانی می تواند پاسخگو نیاز شما باشد. سونی در این تلویزیون از توان صوتی 20 وات پشتیبانی و همانطور که گفتیم این میزان برای سایز معرفی شده کافی است اما شاید در سایز های بزرگتر آن به سیستم های صوتی پشتیبان کننده احساس نیاز شود. دقت کنید که صدا در این تلویزیون از طریق 2 کانال صوتی به دو بلندگو Full Range (Bass Reflex) منتقل می شود و این دو هر کدام با توان ده وات صدا را ارائه می دهند. توجه کنید که صدا در این تلویزیون بسیار همگام با تصویر ارائه می شود.

تلویزیون X85L را می توانید با محصولاتی از شرکت های رقیب نیز مقایسه کنید که نمونه قابل رقابت آن در ال جی QNED87 بوده و نمونه رقیب دیگر آن از سامسونگ را می توان Q80C دانست که در کل رقابت بین آن ها بسیار سخت است و هر کدام در ویژگی هایی بهتر هستند با این حال از نظر کارشناسان تلویزیون ال جی امتیاز 8.0 را دریافت می کند و مدل سونی امتیاز 7.9 و مدل سامسونگ نیز 7.5 را دریافت کرده می کند. 

تلویزیون سونی 55X85L

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X85L

تصویر تلویزیون قسمت بسیار مهمی است که سونی برای نمایشگر X85L55 صفحه نمایشی از نوع LED پشتیبانی کرده که می تواند کیفیت تصویر 4K را در بهترین حالت با نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 3840x2160 پیکسل ارائه می دهد. دقت کنید که پنل به کار رفته در نمایشگر این تلویزیون از نوع VA بوده که نسبت کنتراست بسیار بالایی ارائه می دهد و به خوبی می تواند در محیط های تاریک و بسیار روشن بر روی صحنه های تیره رنگ ها را از یک دیگر تفکیک کند و وضوح بالایی از تصویر را به اجرا در آورد. البته زاویه دید پنل های VA مقداری کم است و از نظر دید گسترده نسبت به پنل های ADS و IPS مقداری ضعیف تر دیده می شود. با این حال این تلویزیون از نظر کیفیت تصویر و ارائه می تواند برای اجرای فیلم سریال و پخش کنسول های نسل 9 به بالا گزینه ای مطلوب باشد. چون در آن تمام ویژگی هایی که برای پخش بازی باشد وجود دارد. گذشته از آن امکان استفاده در کنار کامپیوتر به عنوان مانیتور از کاربردهای خوب آن است. در نظر داشته باشید که سونی برای ارائه تصویر بهتر از پردازنده بسیار قوی استفاده کرده که تصاویر را با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ها ارائه می دهد که در ادامه متن شما را بیشتر با آنها آشنا می سازیم. 

سونی در این تلویزیون از فناوری HDR برای تنظیم روشنایی صفحه نمایش پشتیبانی می کند. این فناوری می تواند نور تلویزیون را مطابق با نور محیط به صورت کاملا اتوماتیک تنظیم کند. گذشته سونی برای پویایی و درخشندگی بیشتر رنگ ها HDR را در سه حالت مختلف Dolby Vision، HDR10 و HLG با همکاری پردازنده تصویر 4K HDR Processor X1 تقسیم می کند و همه این ها در راستای بهبود نور پس زمینه Direct Full Array LED انجام می گردد. دقت داشته باشید پردازشگر موجود زمان پاسخ در تلویزیون را به 4.2 میلی ثانیه کاهش داده و کاربر تأخیر در ورودی بسیار پایین 7.0 میلی ثانیه را به خوبی در رفرش ریت 120 هرتز احساس می کند.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت آن HDR10

کیفیت تصویر تلویزیون سونی X85L

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array LED 

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ سونی X85L

X85L55 آن گونه که باید طراحی قابل توجه و چشم گیری ندارد و دیزاین آن مانند بسیاری از مدل های میان رده معمولی موجود در بازار ارائه می شود. در مگاه اول می بینید که بدنه ای تلویزیون کاملا پلاستیکی بوده و پلاستیک آن از نوع فشرده بوده که استحکام بالایی به تلویزیون می بخشد. از نظر ضخامت نیز اصلا باریک نیست و وزن سنگینی دارد به شکلی که ضخامت آن 7.1 سانتیمتر محاسبه می گردد. ولی حاشیه دور کمتر است و میزان آن 1.0 سانتیمتر بوده که خوب به نظر می رسد. اما از پشت اگر نگاه کنید می بینید که پنل پشتی تخت بوده و در بغل ها خم می شود که در هنگام نصب تلویزیون بر روی دیوار باید گفت: که گزینه بسیار خوبی به حساب می آید و تلویزیون یک دست بر روی دیوار قرار می گیرد. ولی باید توجه داشته باشید که دسترسی به درگاه های ارتباطی مقداری سخت شده و داخل آن به شکل بسیار زیادی گود بوده و همین دسترسی را برای شما سخت می کند. گذشته از آن در پشت شیارهایی برای مرتب کردن کابل ها وجود دارد. سونی در این مدل دو پایه فلزی را به کار گرفته که به خوبی وزن صفحه نمایش تلویزیون را در هر سایزی که باشد تحمل می کند. این پایه ها از نوع دو طرفه خطی هستند. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 55 اینچ سونی X85L

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.0

✅ ضخامت: 7.1

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک

✅ نوع پایه: دو طرف و خطی 

✅ اندازه براکت: 300×300

این تلویزیون در سایز های  55، 65، 75 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سونی 55X85L در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سونی 55X85L

اجرای کنسول های بازی

همیشه گیمرها و اشخاص بسیاری هستند که می خواهند فیلم و سریال مورد نظرشان را در بهترین حالت و کیفیت تصویر ببینند، و سونی با ارائه این تلویزیون امکان آن را فراهم ساخته، محصولی که هم قیمت مناسبی دارد و هم تمام ویژگی های مناسب برای همه افراد در آن دیده می شود و در این مدل شما شاهد کیفیت تصویر 4K در نرخ نوسازی 120 هرتز هستید. در نظر داشته باشید که سونی در این محصول از فناوری هایی همچون VRR پشتیبانی می کند و شما می توانید برای اتصال کنسول های بازی نسل نهم به بالا از درگاه های HDMI در نسخه 2.1 استفاده کنید. دقت داشته باشید که این درگاه ها می توانند داده های تصویر را با سرعت انتقال بیشتر در کیفیت بالاتری به پردازنده تصویر انتقال می دهد. این محصول در کنار این قابلیت ها از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار بوده و یقین داشته باشید خرید آن بسیار ارزشمند است.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

سیستم عامل اندروید همیشه دسترسی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد و برنامه ها و بازی آن از سیار رابط کاربری ها بسیار متنوع تر به شمار میرود. از این رو سونی برای X85L از سیستم عامل Android در نسخه 2023 پشتیبانی می کند. این سیستم عامل دسترسی گسترده ای از انواع بازی و برنامه ها را در اختیار مخاطب قرار داده و می تواند اوقات فراغت بسیار سرگرم کننده ای را فراهم کند. در نظر داشته باشید که با استفاده از این رابط کاربری دسترسی به اینترنت بسیار ساده بوده و مخاطب به راحتی این امکان برایش فراهم شده که از طریق وایرلس تلویزیون را به مودم یا تلفن همراه هوشمند خودش در منزل متصل سازد و به جستجو محتویات در گوگل یا سایر مرورگرها بپردازد. همچنین می توانید از طریق Chromecast و Apple Airplay محتویات و کل حافظه تلفن را همانگونه که بوده بر روی صفحه نمایش اجرا کنید. 

این فناوری به تلفن های همراه هوشمند Android و iOS دسترسی اجرایی بر روی صفحه نمایش را می دهد. گذشته از این ها امکان اتصال انواع دستگاه های پخش به تلویزیون با استفاده از بلوتوث وجود دارد. همین ها موجب می گردند که شما بتوانید به راحتی ترانه دلخواه خودتان را به تلویزیون متصل سازید. گذشته از آن برنامه های موجود در سیستم عامل بدون کوچک ترین تأخیر یا لگ به راحتی با پشتیبانی پردازنده 4K HDR Processor X1 اجرا میشوند. همچنین می توانید به سادگی از طریق ریموت هوشمند با تلویزیون از طریق صدا ارتباط برقرار کنید و دستوات خودتان را به وسیله صدا منتقل سازید یا صوت خودتان را تایپ کنید.

امکانات و قابلیت های هوشمند

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Android

✅ حافظه داخلی: 16 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 4.2

پورت و روش های اتصال 

درگاه های ارتباطی در این تلویزیون به شکل بسیار متعدد، در انواع مختلفی ارائه شده اند که هر کدام کاربردهایی دارند. این پورت ها شامل: 4 ورودی HDMI در نسخه های 2.0 و 2.1 بوده که شما با استفاده از آن امکان اتصال انواع دستگاه های پخش به تلویزیون را داشته باشید. همچنین سونی برای نمایش حافظه های جانبی شما در تلویزیون از 2 پورت USB در نسخه 2.0 پشتیبانی می کند. در کنار آن برای دریافت صدای دیجیتال در نیز می توانید از پورت Optical بهره بگیرید. در کنار این ها شما برای دریافت هزاران کانال رادیویی و تلویزیونی از انواع گیرنده های کابلی و ماهواره ای در این تلویزیون برخوردار هستید. برای برای اتصال دستگاه های پلیر قدیمی نیز می توانید از درگاه کامپوزیت ارائه شده توسط سونی استفاده نمایید. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون 55X85L از محصولات نسبتا خوب و بالا رده کمپانی سونی به حساب می آید که شاید قدرت صوتی آن برای سایزهای بزرگ این مدل کافی نباشد. سونی این تلویزیون را با قدرت صدا 20 وات عرضه کرد که صدا را از طریق دو کانال صوتی به دو بلندگوی 10 وات نوع Full Range (Bass Reflex) انتقال می دهد. این صدا در بالاترین ولومش نیز کمترین افت کیفیت را ندارد ویقین داشته باشید شنیدن آن با هماهنگی بالایی که با تصویر دارد برای هر کاربری لذت بخش خواهد بود. نظر داشته باشید که سونی این کیفیت بالا را مدیون فناوری های صوتی متعددی مانند: Dolby Atmos بوده که عملکرد آن را عالی کرده است.

کیفیت و قدرت صدا

مجموع عملکرد ها

در تلویزیون 55X85L تمام ویژگی ها و امکانات مناسب برای اجرای کنسول های نسل جدید دیده می شود. که نمونه آن ها قابلیت های همچون نرخ نوسازی متغییر (VRR) و کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز و درگاه های HDMI در نسخه 2.1 با تلویزیون است. همچنین وجود سیستم عامل اندروید در آن نیز یک نقطه قوت برای آن به حساب می آید چون که دسترسی وسیعی از برنامه و بازی ها را ارائه می دهد و اتصال به اینترنت با استفاده از ان بسیار ساده تر ممکن می شود. X85L از نظر طراحی آن گونه که باید دلخواه نیست و بسیار معمولی به نظر می رسد و ضخامت و وزن بالایی دارد. اما از نظر قیمت بسیار مناسب بوده و قین داشته باشید بال توجه به امکانات و قابلیت های موجود قیمت آن بسیار عالی می باشد. در نظر داشته باشید که ما در سایت اصلی کالا این محصول را با 18 ماه گارانتی طلایی ارائه می دهیم و شما می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون سونی X85L با کارشناسان فروش ما در سایت تماس بگیرید و این مدل را با خیالی آسوده خریداری کنید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ نمایش دقیق رنگ های تیره در محیط های تاریک

❌زاویه دید محدود

✅ پورت HDMI 2.1

❌نبود قابلیت ضبط فیلم PVR

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅فرمت Dolby Vision

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SONY TV X85L 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55X85L
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سونی
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
Dolby Vision/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Cinema/ Custom /Dolby Vision Bright /Dolby Vision Dark /Dolby Vision Vivid /Game /Graphics /Photo /Standard /Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Double Bass Reflex/ X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos/ Dolby Audio/ DTS Digital Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
ندارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Cinema/ Dialog /Dolby Audio /Music /Sports /Standard
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
ندارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
32
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
ندارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.0 , 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
دارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
4.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control) /HID (mouse/keyboard connectivity) /HOGP (Low Energy device connectivity) /SPP (Serial Port Profile)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
ندارد
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1228x784x336
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1228x709x56
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x839x162
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
16.3
16.3
وزن پایه (کیلوگرم)
1.1
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55X85L
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سونی
کشور سازنده
ژاپن
کشور مونتاژ کننده
مالزی
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
4K HDR Processor X1
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
Dolby Vision/ HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Cinema/ Custom /Dolby Vision Bright /Dolby Vision Dark /Dolby Vision Vivid /Game /Graphics /Photo /Standard /Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Double Bass Reflex/ X-Balanced
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Full Range (Bass Reflex)
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos/ Dolby Audio/ DTS Digital Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Cinema/ Dialog /Dolby Audio /Music /Sports /Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
32
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.0 , 2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
4.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control) /HID (mouse/keyboard connectivity) /HOGP (Low Energy device connectivity) /SPP (Serial Port Profile)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1228x784x336
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1228x709x56
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1350x839x162

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
16.3
16.3
وزن پایه (کیلوگرم)
1.1
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم