تلویزیون سامسونگ 85CU8000

تلویزیون سامسونگ ال ای دی 85 اینچ 4K مدل CU8000 2023

✅ سال عرضه: 2023
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اسلواکی و مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز 
✅ سیستم عامل: Android
✅ نوع صفحه نمایش: LED

ادامه مطلبShow less
95,800,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV CU8000 4K 85Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 85CU8000

تلویزیون سامسونگ 85CU8000 به عنوان جانشین مدل‌های BU8000 از سال گذشته به بازار آمده و پیشرفت های متعددی را در اختیار کاربران قرار داده و یک گزینه تماشایی و بینظیر برای تجربه خانگی و استفاده روزمره است. طراحی این مدل در این واقعیت نهفته است که پایه‌های دو طرف نمایشگر را می‌توان در دو ارتفاع مختلف تنظیم کرد و در صورتی ساندبار تهیه کرده‌اید، با بالا بردن ارتفاع آن را زیر نمایشگر جایگیری کنید. بهترین چیزی که در مورد این تلویزیون با سایزهای 55, 65, 75, 85 اینچ می‌توان گفت، کیفیت ساخت محکم بدنه و فریم مشکی رنگ جذابش است که مجموعه عالی را در ظاهر نمایشگر گرد هم آورده‌اند. این مدل سری 8 و سال ساخت 2023 است.

همچون دیگر محصولات دیگر این دستگاه از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند. پنل VA در این دستگاه پشتیبانی می شود که دارای عمق رنگ و کنتراست بالایی می باشد. همچنین می تواند در محیط های تاریک تضاد های رنگی را به درستی از هم تشخیص دهد. عمق رنگ 10 بیت با نور پس‌زمینه Edge LED BackLight قادر هستند نور دهی دقیق، همراه با کنتراست عمیقی را به صفحه نمایش عرضه کنند تا از تصویری با وضوح بالا بهره ببرید. 

پردازشگر Crystal Processor 4K هم وظایف متعددی را بر عهده دارد. از وظایف مهم در این دستگاه پردازش تصاویر بی کیفیت و ضعیف بوده سپس با استفاده از فناوری ارتقا کیفیت تصویر Upscaler همه ی محتوا ها نزدیک به 4K  ارتقا داده می شود. سیستم صوتی دو کاناله در این دل قرار دارد که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و منتشر می نمایند. این میزان صدا برای سایز85 اینچ تا حدودی مناسب بوده در هر صورت به دلخواه خود می توانید انواع نوار صوتی را به تلویزیون مچ کنید. 

این دستگاه با سیستم عامل تایزن Tizen ورژن 7.0 به بازار عرضه شده است که نسبت به سال قبل ورژن جدیدتری ارائه کرده که قطعاً امکانات به روزرتری را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و دسترسی‌هایی متعددی را از طریق دستیارهای صوتی خود ایجاد می‌نماید. همچنین از زبان فارسی هم پشتیبانی می نماید که برای ایرانی‌ها آپشن مهمی تلقی می‌شود. پردازنده سهم بزرگی در کیفیت تلویزیون بخصوص در صدا و تصویر به عهده دارد و قدرت ارتقاء محتوای بی کیفیت را تا سطح بالا در آستینش دارد. در پشت CU8000 ورودی ها متنوعی قرار گرفته و عبارتند از 3 عدد HDMI در نسخه 2.0 و 2 پورت USB که وظیفه وصل کردن انواع دستگاه های دیجیتال را به تلویزیون دارند. علاوه بر آن یک ورودی شبکه اینترنت LAN، درگاه RF و Optical در بین آن ها هم به چشم می خورد. بلوتوث نسخه 5.2 از مهم ترین اتصالات این تلویزیون به شمار می ورد. 

تلویزیون سامسونگ 85CU8000

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ CU8000

دیدن تصاویر با کیفیت بسیار بالا لذت دیدن هر نوع محتوایی را برای شما چندین برابر می کند. این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که در کنار آن صفحه نمایش Crystal قرار دارد. ترکیب این دو فناوری با هم تولید تصاویر با عمق رنگی بالا است تا آن ها شفاف ودرخشان در نمایشگر نشان داده شود. نوع بک لایت Edge LED در این مدل قرار دارد که روشنایی دستگاه را در گوشه و کنار تلویزیون تامین می کند. پنل VA در این مدل پشتیبانی شده که دارای عمق رنگی و کنتراست بالایی بوده اما اما زا زاویه دید مناسبی برخوردار نیست اگرکه زاویه دید اهمیت بالایی برای شما دارد بهتر است به سراغ تلویزیون هایی با پنل IPS بروید.

تکنولوژی Contrast Enhancer از بهترین ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ است که تجربه بصری متفاوت و زیبا را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. این تکنولوژی با تنظیم کنتراست تصویر به صورت خودکار می‌تواند عمق واقعی تصاویر را با وضوح برتر ارائه دهد. Mega Contrast هم برای تقویت میزان کنتراست به کار می رود. این مدل برای بهود رنگ و روشنایی از تکنولوژی HDR استفاده کرده؛ که رنگ ها را با جزئیات بیشتر و وضوح شفافیت بالاتری نمایش می دهد. به طور کلی HDR می‌تواند تجربه تماشا در تلویزیون را بهبود بخشد و به شما کمک کند که از انواع مختلف برنامه های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی لذت ببرید. 

این تلویزیون CU8000 از برخی ویژگی‌های منحصربفرد برای بهبود رنگ همچون One Billion Color برخوردار می‌شوند که قابلیت نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ را در صفحه نمایش فراهم می‌کند. سپس از طریق قابلیت Dynamic Crystal Color رنگ‌های واقعی و خیره‌کننده را بازتولید می‌کند تا جزئیات تصاویر را با وضوح کامل ببینید. پردازشگر Crystal Processor 4K هم به عنوان قلب تلویزیون CU8000 در نظر گرفته می شود. این پردازشگر با توانایی بالایی که در تشخیص رنگ و سایه‌ها از هم دارد می‌تواند تمامی بخش‌های مختلف یک تصویر را به صورت جداگانه تقویت کند و سطح نمایش بی‌نظیری را در سامسونگ CU8000 ارائه دهد. پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K قادر به نمایش محتوای 4K در ایده‌آل‌ترین حالت ممکن بوده و جزئیات و رنگ گسترده‌ای را روی صفحه نمایش به تصویر می‌کشد. نماید. این پردازشگر قادر است تصاویر در اندازه های مختلف را به وضوح فورکی ارتقا دهد و بهترین کیفیت تصویر را برای این تلویزیون فراهم کند. 

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت +HDR10

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ CU8000

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

✅ نور پس زمینه:  Edge LED 

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ CU8000

برای بسیاری از کاربران بخصوص خانم ها طراحی از جمله ویژگی های مهم در خرید محصولات بوده و به این مورد بسیار توجه کرده اند. سامسونگ جزو 3 برند برتر جهانی بوده از این رو هیچ کم و کاستی را در تولید تلویزیون های خود به جای نمی گذارد. مدل CU8000 دارای ضخامت بدنه 2.8 سانتی متر و حاشیه 0.9 سانتی متر بوده و یکی از باریک ترین محصولات کریستال به حساب می آید. فریم های باریک دور تا دور نمایشگر باعث شده تمام توجه شما را روی محتوا در حال پخش باشد.

جنس مدل CU8000 از پلاستیک فشرده بوده که تا حدودی مقاومت دارد. نوع پایه های این محصول هم پلاستیکی می باشد که تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشند و مانع از لرزیش این دستگاه شده اند. پایه های دو شاخه ای با قابلیت تنظیم ارتفاع یکی از ویژگی های خووب این دستگاه به شمار می رود و شما به دلخواه خود می توانید آن ها را کم و زیاد کنید. موقعیت این پایه ها به اندازه ای بالاست که بیشتر سندبار ها را می توانید در زیر قاب صفحه نمایش پایین تلویزیون قرار دهید.

همچنین در زیر برند سامسونگ در قسمت راست تعدادی دکمه وجود دارد که از طریق آن ها می توانید تلویزیون را خاموش/روشن، کم و زیاد کردن صدا یا تغییر کانال ها را انجام دهید. سامسونگ برای مدیریت سیم ها تعدادی شیار قرار داده که با عبور دادن کابل ازآن ها و با استفاده از تعدادی گیره و نصب آن روی پایه آن ها را مدیریت نمایید تا شلختگی و بی نظمی در این تلویزیون به وجود نیاید. درگاه‌های ورودی داخل یک بریدگی در پشت تلویزیون قرار می‌گیرند و یک پورت مستقیماً در پنل پشتی قرار دارد و اگر تلویزیون به دیوار نصب شده باشد، دسترسی به آن‌ها بسیار سخت می‌شود. برای نصب کردن این تلویزیون به دیوار به یک براکت با اندازه 400x300 نیاز دارید.

خوشبختانه در این ریموت دیگر نیازی به باتری های یک بار مصرف ندارید بلکه از طریق سلول خورشیدی (SolarCell) یا پورت USB-C می توانید آن را شارژ نمایید. همچنین سامسونگ دکمه شبکه های اختصاصی مانند: Netflix ، Prime Video، +Disney روی ریموت قرار داده است تا سریعا به آن دسترسی داشته باشید. توجه داشته باشید که لوازم همراه این تلویزیون شامل: کابل برق، ریموت کنترل، باتری و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ CU8000

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 2.8 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دو شاخه ای 

✅ اندازه براکت: 400×600

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 77، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون CU8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ 85CU8000

اجرای کنسول های بازی

در تلویزیون CU8000 قابلیت اتصال کنسول بازی به این دستگاه وجود دارد. از طریق پورت HDMI نسخه 2.1 شما می توانید انواع کنسول بازی را متصل کنید. رفرش ریت 120 هرتز امکان نمایش تصاویر با حرکت صاف و جزئیات دقیق را دارد. تاخیر ورودی 12.2 میلی ثانیه در این مدل محاسبه شده و توسط تکنولوژی ALLM این مقدار هم به حداقل ممکن می رسد. فناوری ALLM در صورت وصل کردن کنسول بازی به تلویزیون سینگنال بازی را تشخیص می دهد و سریعا به حالت بازی می رود. فناوری Motion Xcelerator تلویزیون قادر است فریم‌های از دست رفته تصویر را بازسازی کند تا در جزئیات صحنه‌ها حفظ شوند. این باعث می‌شود تا تصاویر با حرکت صاف‌تر و جزئیات بیشتری نمایش داده شوند. این محصول دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub بوده و در این قسمت می توانید انواع تنظیمات بازی را فعال یا غیر فعال نمایید. همچنین CU8000 از سرویس های ابری بازی پشتیبانی می کند. برای اینکار باید تلویزیون را به اینترنت نصب نموده تا بتوانید به صورت آنلاین بازی کنید.

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 85CU8000

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 12.2 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

اکنون به بخش هوشمند بودن دستگاه رسیده ایم. تلویزیون اسمارت 85CU8000 از سیستم عامل تایزن پشتیبانی می کند. نسخه این رابط کاربری در سال 2023 بوده از این رو تمامی امکانات مدرن و جدید در ان قرار گرفته تا شما کاربران عزیز در طول روز سرگرمی مناسبی را داشته باشید. پلتفرم و منو این دستگاه با وجود پشتیبانی از زبان فارسی بسیار راحت شده و با یک بار استفاده از تنظیمات تلویزیون کار با آن را به راحتی یاد می گیرید. همچنین با فشار دکمه Home روی ریموت کنترل هوشمند، می‌توانید از دستیارهای صوتی Google Assistant، Alexa و Bixby استفاده کنید و به صورت صوتی به آن‌ها دستور دهید. این به شما امکان می‌دهد به هزاران فیلم و برنامه متنوع دسترسی پیدا کنید. 

حافظه داخلی 4 گیگ در این دستگاه قرار دارد که نصف آن به برنامه های موجود در دستگاه اختصاص و با نصف دیگر می توانید انواع برنامه را روی این تلویزیون دانلود و نصب نمایید. گیرنده دیجیتال هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را دریافت و آن ها بدون برفک روی تلویزیون پخش می کند. قابلیت چند نمایی Multi View دو ورودی جداگانه را در صفحه نمایش برای شما ایجاد می کند. شما در یکی از آن ها می توانید به تماشای فیلم بپردازید و در دیگری ایمیل های خود را چک نمایید. برای انتقال محتواهای گوشی اپل یا اندروید قابلیت Mirroring و Apple Airplay قرار دارد. با این دو فناوری کاربران بدون نیاز به سیم و تنها از طریق بلوتوث می توانند محتوا داخل موبایل هوشمند خود اعم از موسیقی، فیلم و سریال و.... را در صفحه نمایش 85 اینچ منتقل دهند و آن ها را با کیفیت تصویر بسیار بالا مشاهده نمایند.

امکانات و قابلیت های هوشمند

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

یکی از بخش های جدایی ناپذیر در هر نوع تلویزیون پورت ها می باشد. ورودی های متنوع به شما این امکان را می دهد تا انواع دستگاه های دیجیتالی را به تلویزیون متصل کرده و صدا و تصویر از آن ها به این دستگاه منتقل سازید. ورودی‌های HDMI و پورت USB از کاربردی‌ترین پورت‌های این تلویزیون هستند. توسط این ورودی‌ها می‌توانید برخی از دستگاه‌های خارجی را توسط کابل مربوطه به تلویزیون 85 اینچ سامسونگ متصل کنید. بلوتوث و وای فای از دیگر اتصالات مستقیم این دستگاه می باشند. پورت LAN هم جهت اتصال به اینترنت می باشد. خروجی صدای دیجیتال هم به صورت کابل اتصال انواع سیستم صوتی را با تلویزیون برای شما فراهم می نماید. از دیگر ورودی های این محصول پورت RF بوده که جهت وصل کردن آنتن تعبیه شده است. 

کیفیت و قدرت صدا 

 یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی 20 وات در سمت چپ و راست این دستگاه قرار گرفته که صدایی بسیار رسا و واضح را تولید و پخش می نماید. سامسونگ تنها به میزان صدا کفایت نکرده بلکه انواع فناوری هم برای بخش صوت در نظر گرفته که به همه آن ها اشاره خواهیم کرد. یکی از فناوری های مهم در این مدل Q-Symphony بوده که در صورت نصب هر نوع سیستم صوتی به تلویزیون صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از این دستگاه و نوار های صوتی پخش می نماید. تلویزیون CU8000 از فناوری Dual Audio Support به شما این امکان را می دهد که بتوانید همزمان دو بلندگو بلوتوث را به این محصول متصل نمایید.

ردیابی صدای شیء OTS به شما امکان می‌دهد صدای حرکت شیء را در تلویزیون ردیابی کنید. به این ترتیب صدا به طور دقیق از جایی که شیء وارد تصویر می‌شود تا جایی که از تصویر اتفاق می افتد حس می‌شود. این باعث تجربه بصری و صوتی واقع‌گرایانه‌تری می‌شود. صدای تطبیقی Adaptive Sound با بهره‌گیری از هوش مصنوعی صدا را بر اساس محیط و شرایط پخش محتوا تنظیم می‌کند. با تشخیص نوع محتوا و تحلیل صداهای محیطی، تلویزیون به طور خودکار تنظیمات صوتی را بهینه‌سازی می‌کند تا بهترین تجربه صوتی را برای شما فراهم کند.

کیفیت و صدرت صدا مدل 85CU8000

مجموع عملکرد ها

 مدل 85cu8000 یک تلویزیون میان رده از شرکت سامسونگ است. این مدل دستگاه دارای صفحه نمایش کریستال و کیفیت تصویر 4K بوده که تصاویر بسیار طبیعی با زنگ های زنده را برای شما نشان خواهد داد. پنل VA رنگ های تیره و مشکی را در صحنه های تاریک به شما به خوبی نشان خواهد داد. همچنین این محصول دارای یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات می باشد و با سایز 85 اینچ بسیار مناسب است. با سیستم عامل TIZEN و قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. این تلویزیون برای کسانی بسیار مناسب بوده که به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه با امکاناتی بروز هستند. شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و 18 ماه گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ 

✅ 

✅ 

❌ 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV CU8000 4K 85Inch

مشخصات

مدل کامل
85CU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی و مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
214
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
287
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
296
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/ HDR10+/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ /Dolby Audio /Dolby Digital (AC3) /Dolby Digital Plus (EAC3) /Dolby MS12 2ch /HE-AAC /Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Adaptive Sound /Amplify /Standard
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
19.9 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
مونتاژ مصر (پنل VA): 4K@60Hz برابر 12.2
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
4
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1900.9x1131.5x394.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2075x1237x220
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
41.5
41.5
وزن پایه (کیلوگرم)
2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
56.3
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
85CU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2023 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اسلواکی و مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
214
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
287
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
296
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/ HDR10+/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ /Dolby Audio /Dolby Digital (AC3) /Dolby Digital Plus (EAC3) /Dolby MS12 2ch /HE-AAC /Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Adaptive Sound /Amplify /Standard
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
19.9 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
مونتاژ مصر (پنل VA): 4K@60Hz برابر 12.2

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
4
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
بنویس
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1900.9x1131.5x394.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2075x1237x220

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
41.5
41.5
وزن پایه (کیلوگرم)
2
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
56.3

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم