تلویزیون سامسونگ 85QN90D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 85 اینچ 4K مدل QN90D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN90D 4K 85Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90D 

تلویزیون سامسونگ 85QN90D سال ساخت 2024 است. سامسونگ تلویزیون جدید Neo QLED خود را با امید تسخیر بازار روانه کرده است. این محصول یک مدل بالارده به تمام معنا و با بالارده‌ترین امکانات است که قیمت بالایی هم دارد و مخاطب خاصِ کاربران لوکس پسند و خانه‌های مجلل است. این دستگاه با ویژگی های بالایی که دارد می تواند برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم  و سریال و گیمینگ به صورت حرفه ای مناسب می باشد. رفرش ریت 144 هرتز در تلویزیون QN90Dسامسونگ صحنه هایی واضح و بدون تاری را ایجاد خواهد کرد؛ این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K بوده و رزولوشن 2160×3840 پیکسل می باشد. حضور این همه پیکسل باعث شده تا این تلویزیون بتواند بهترین کیفیت تصویر را برای شما ایجاد نماید. 

توان صوتی تلویزیون سامسونگ QN90D بسیار بالا است و به راحتی یک سالن بزرگ را پوشش می‌دهد و استفاده از قابلیت دالبی اتموس Dolby Atmos در صدا کل سالن را به صورت 360 درجه احاطه خود در می‌آورد. سیستم عامل تایزن Tizen در سال 2024 به نسخه 8 ارتقاء پیدا کرده است که امکان استفاده از برنامه‌های متنوع در دستیارهای صوتی را فراهم می‌کند و به راحتی قادر هستید از امکانات هوشمند تلویزیون همچون برنامه Smart Things بهره ببرید.

پشتیبانی از زبان فارسی در این تلویزیون ساخت کره مونتاژ مصر یکی از مهمترین خدماتی است که خیلی به کارتان می‌آید. پورت‌های متنوع و گسترده‌ای در این مدل وجود دارند که شامل پورت HDMI 2.1 برای اتصال به کنسول‌های نسل نهم هم هست. اتصال به بلوتوث Blutooth و وای فای Wi-Fi از راه‌های ارتباطی غیر مستقیم در آن می‌باشد و گیرنده‌های دیجیتالی نیز در این مدل بالارده به چشم می‌خورند. قیمت تلویزیون سامسونگ QN90D به عنوان یک بالارده قطعا قطعاً خواهد بود که می‌توانید آن را با گارانتی یا بدون آن از اصلی کالا تهیه کنید.

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90D

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85QN90D

اینکه سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا بهترین کیفیت تصویر و وضوح را در نمایش محتوا به کار گیرد دور از واقعیت نیست و برای این خواسته هم از تمامی قابلیت ها و فناوری های تصویر بهره گرفته است. قابلیت هایی که تلویزیون سامسونگ QN90D از آن ها بهره گرفته بر کیفیت تصویر، وضوح، رنگ و کنتراست تصویر تاثیر می گذارند. محتوای تصویری با وضوح چند برابر و حالت چشمگیر فوق‌العاده ای نمایش داده شده اند که همه آن ها به لطف کیفیت تصویر 4k می باشد. 

رزولوشن

رزولوشن عامل تخشیص کیفیت تصویر می باشد و در کیفیت تصویر 4k از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود. حضور این همه پیکسل باعث شده تا کاربران بتوانند شاهد یک تصویر با کیفیت و فوق العادده باشند. 

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 85QN90D

رفرش ریت 144 هرتز 

 این دستگاه دارای رفرش ریت 144 هرتز می باشد و می تواند به کمک تکنولوژی  Picture Clarity ،LED Clear Motion و Motion Rate 240 تاری تصاویر را تا حد زیادی کاهش داده و صحنه های سریع را با وضوح بیشتری به نمایش بگذارد. این میزان برای صحنه های سریع یا بازی های سریع اکشن و... بسیار مناسب است تا ریزترین جزئیات از دست شما نرود. برای گیمر های حرفه ای نرخ حرکت تصویر 144 هرتز بسیار عالی می باشد و می توانید حساب ویژه ای را روی تلویزیون 85QN90D باز کنید. 

رفرش ریت 144 هرتز

پردازشگر تصویر NQ4 AI 

پردازنده کوانتوم عصبی Neural Quantum Processor 4K با استفاده از 20 شبکه عصبی به طور هوشمندانه و فریم به فریم، محتوای تصویر را بازسازی و بهینه‌سازی می‌کند. این پردازنده یک قدرت فوق العاده در پردازش تصاویر را به شما ارائه می‌دهد. این قابلیت از ترکیب هوش مصنوعی و فناوری کوانتومی برای بهبود کیفیت تصاویر استفاده می‌کند. با این پردازشگر Neural Quantum Processor 4K، تصاویر شما به یک سطح جدید از واقعیت و جزئیات می‌رسند. همچنین تنها در بخش تصویر تاثیر ندارد بلکه در بخش رنگ، کنتراست و صدا عملکرد بالایی را از خود نشان می دهد. این پردازشگر به کمک  4K Upscaling  و  AI Upscale با استفاده از هوش مصنوعی وضوح و رزولوشن تصاویر بی کیفیت و کم کیفیت را ارتقا می دهد و آن ها را نزدیک به 4K نمایش می دهد.

پردازشگر تصویر NQ4 AI

کنتراست بالا در تلویزین سامسونگ 85QN90D

تلویزیون سامسونگ 85QN90D از فناوری نوردهی موضعی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology می باشد مینی ال ای دی هایی که در این دستگاه قرار دارند توسط این فناوری با دقت بالایی کنترل می شوند. این ویژگی قابلیت کنترل نوردهی در دقیق‌ترین حالت ممکن را داشته تا بتوانید از تاریک‌ترین و روشن‌ترین نقاط تشکیل دهنده تصاویر روی نمایشگر باکیفیت تلویزیون سامسونگ لذت ببرید.  علاوه بر آن تکنولوژی Ultimate UHD Dimming باعث می شود در هر نقطه از تصویر کنتراست بالایی ایجاد شود. 

واقع گرایی در تلویزیون 85QN90D  با فناوری‌ نرم افزار Real Depth Enhancer حتی بیشتر افزایش می‌یابد. این تلویزیون با پردازنده هوشمند خود از نحوه تماشای اشخاص توسط چشم انسان الگوبرداری می‌کند و اشیاء را در پیش‌زمینه پردازش کرده و عمق می‌بخشد این در حالیست که پس‌زمینه بدون تغییر می‌ماند. با افزایش کنتراست پیش‌زمینه می‌توانید تصاویری سه‌بعدی و واقع بینانه را تماشا کنید.

کنتراست بالا در تلویزین سامسونگ 85QN90D

تکنولوژی +Neo Quantum HDR

تکنولوژی +Neo Quantum HDR باعث روشنایی بالا در تلویزیون می شود این دستگاه با ایجاد روشنایی بالا در تصاویر و رنگ ها به راحتی می توانید جزئیاتی که قبل از این از دست داده بودید اکنون داخل صحنه‌ها به خوبی ببینید. نئو کوانتوم HDR به بهبود دقت رنگ به افزایش تاثیرگذاری صحنه‌ها کمک می‌کند. جالب است بدانید این تلویزیون موفق به دریافت گواهینامه HDR10+ ADAPTIVE و HDR10+ GAMING شده است. این تلویزیون همچنین از فرمت HDR10+ بهره گرفته تا قابلیت نمایش کوچک‌ترین جزئیات رنگی را در صفحه نمایش داشته باشد. قابلیت HDR10+ ADAPTIVE با استفاده از سنسور نور و فرمت HDR10+ تنظیمات رنگ و کنتراست را بسته به صحنه‌های مختلف تصویر در نمایشگر تلویزیون QN90D85  انجام می‌دهد. به واسطه تکنولوژی Auto HDR Remastering محتواهای SD را به HDR تبدیل می کند و شما فقط محتوا HDR را در تلویزیون سامسونگ 85QN90D تجربه می کنید. 

قابلیت HDR10+ ADAPTIVE

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 85QN90D 

صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار می باشد که طیف گسترده ای از رنگ ها را به شما نمایش می دهد. فناوری کوانتوم دات رنگ‌های زنده را مطابق با 100 درصد استاندارد رنگی DCI-P3 تضمین می‌کند ضمن اینکه رنگ‌ها در هر شرایط روشنایی، دقیق باقی می‌مانند.  تکنولوژی One Billion Color باعث ایجاد 1 میلیارد رنگ مختلف در تلویزیون سامسونگ 85QN90D می شود و همه آن ها را با دقت و عمق بالایی نمایش می دهد. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 85QN90D

سایر ویژگی های موثر بر کیفیت تصویر 

قابلیت EyeComfort Mode یک حالت در تلویزیون 85QN90D می باشد که از خستگی چشمان شما کم می کند. این فناوری در کنار قابلیت Brightness/Color Detection روشنایی و دمای رنگ ها را توجه به طلوع و غروب خورشید تنظیم می کند. برای عاشقان فیلم و سریال قابلیت Filmmaker Mode قرار دارد که یک حالت تصویر می باشد و با فعال کردن آن محتوا های فیلم و سریال با همان کیفیت یکه کارگردان و تهیه کننده بوده نمایش می دهد. از این رو شما محتواهای فیلم را با کیفیت اورجینال تماشا خواهید کرد. تکنولوژی Anti Reflection هم از تابش نور لامپ یا نور محیط روی پنل تلویزیون جلوگیری می کند از این رو شما جتی در محیط های پر نور می توانید شاهد بهترین تصاویر باشید. 

تکنولوژی Anti Reflection

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت  HDR10+ ADAPTIVE

صفحه نمایش NEO QLED

یکی از صحه نمایش هایی که با ورودی به دنیای تلویزیون تحولی عظیمی ایجاد کرد صفحه نمایش Neo QLED می باشد. این صفحه نمایش ترکیبی از مینی ال ای ای دی های کوچک و فناوری کوانتوم دات می باشد. حضور این همه ال ای دی های ریز باعث شده تا روشنایی این دستگاه بسیار بالا رود. تکنولوژی کوانتوم دات هم باعث ایجاد رنگ های بسیار دقیق با حجم 100 درصد می باشد. تلویزیون سامسونگ 85QN90D از صفحه نمایش NEO QLED و نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED  بهره گرفته است. 

صفحه نمایش NEO QLED

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: Neo QLED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Mini LED

✅ نوع پنل: -

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90D

طراحی تلویزیون QN90D سال 2024  بسیار ساده و مینیمال کار شده است و اگر به نمای کلی آن دقت کنید اوج ظرافت را به چشم خواهید دید. طراحان کره‌ای در سری 9 نئوکیولدها به راستی که گل کاشته‌اند و برای دیزاین محصولات جدید، زبان طراحی  Neo Slim را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند که فوق باریک یا بی نهایت باریک شناخته می‌شوند. بدنه محکم و مشکی رنگ در نمای کلی در کنار این همه لوکس بودن، عملا جای حرفی برای شیک بودن نمایشگر باقی نمی‌گذارد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90D

ضخامت و حاشیه های باریک 

حاشیه در این مدل به رنگ مشکی و بسیار باریک کار شده است و از جلو چیزی مشاهده نخواهید کرد این دستگاه دارای حاشیه 0.7 سانتیمترمی باشد و همین امر موجب شده که شما در در هنگام تماشای محتوا تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش باشد. زبان طراحی Neo Slim در این دستگاه اشاره به این دارد که بدنه سرشار از ظرافت تلویزیون با به حداقل رسیدن ضخامت اشاره دارد. ضخامت خیلی کم تلویزیون موجب شده است از هر زاویه شبیه به یک تابلوی هنری زیبا به نظر برسد. ساختار خیلی یکدست بدنه‌ی این مدل و البته ضخامت کم آن به کاربران امکان می‌دهد آن را روی دیوار نصب کنند. این دستگاه دارای ضخامت 2.5 سانتی متر می باشد. 

ضخامت و حاشیه های باریک

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90D قابلیت اتصال به دیوار را دارد و در صورت نصب آن روی دیوار لبه ها بیرون نمی زنند و هر دو با هم یک پارپه خواهند شد از این رو فاصله ای بین این دو مشاهده نخواهید کرد. از طرفی می‌توان از پایه مرکزی و 6 ضلعی برای قرارگیری تلویزیون روی میز استفاده کرد. این پایه‌ی منحصر به فرد از استحکام بالایی برای نگهداری بدنه روی خود برخوردار شده است. ویژگی Ambient Mode+ قابلیت تعیین انواع عکس و تصاویر هنری، نمایه‌های آماده و تنظیمات ساعت را در صفحه نمایش خاموش تلویزیون امکان پذیر می‌سازد.

قابلیت اتصال به دیوار  تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN90D

جنس بدنه 

 این دستگاه سرتاسر جنس بدنه فلز دارد که مقاومت بسیار بالایی را دارد و در برابر هر ضربه ای مقاوم است. 

پایه وسط و خطی SHARP NECK HEXAGON

 این دستگاه پایه 6 ضلعی  SHARP NECK HEXAGON دارد این پایه رنگ مشکی خاکستری طراحی شده که جنس پایه فلز می باشد و وزن ناشی از تلویزیون را به خوبی تحمل می کند. این پایه تاثیر بالایی را در طراحی تلویزیون داشته و باعث شده تا کوراسیون منزل شما چندین درجه ارتقا پیدا کند. 

پایه وسط و خطی SHARP NECK HEXAGON

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 85 و 98 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 85QN90D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN90D

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ QN90D

تلویزیون سامسونگ 85QN90D قابلیت نمایش محتوا 4K با نرخ 144 هرتز را دارد و سرعتی بی‌نظیر را در نمایش صحنه‌های سریع بازی ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌هایی که در دنیای امروزی برای خرید تلویزیون بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد برخورداری از امکانات گیمینگ گسترده است. در واقع بسیاری از خریداران دوست دارند از تلویزیون باکیفیت خود برای بازی‌های ویدیویی استفاده کنند. در این راستا سامسونگ به عنوان یکی از برترین برندهای سازنده از بهترین قابلیت‌های گیمینگ در تلویزیون 85QN90D استفاده کرده تا یک مدل ایده‌آل برای بازی‌های ویدیویی را در اختیار داشته باشید. 

با رفرش ریت 144 هرتز تجربه یک بازی بدون وقفه و روان را در سرعتی بی‌نظیر برایتان فراهم می کند. پورت HDMI 2.1 به شما این امکان را می دهد تا نواع کنسول بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل نمایید.  تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync در این مدل قرار دارد و بدین معنی بوده که این مدل از کارت گرافیک شرکت AMD و انویدیا پشتیبانی می کند و این امر منجر به کاهش لرزش و وقفه تصاویر و حتی پارگی روی نمایشگر می شود. تکنولوژی Motion Xcelerator Turbo+ و Game Motion Plus حرکت روان و صاف را در صحنه‌های سریع بازی‌های ویدیویی برای گیمرهای حرفه‌ای فراهم کرده تا یک تلویزیون ایده‌آل برای گیمینگ را در اختیار داشته باشید و ریزترین جزئیات را از صحنه های سریع از دست ندهید. 

یک منو ابزار بازی Game Bar در این دستگاه قرارد که نسخه آن در سال جدید 4.0 می باشد. با این منو ابزار شما می توانید دبون آنکه بازی را متوقف کنید به تعدادی از تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید. Super Ultra Wide Game View نیز از قابلیت‌های جذاب این منو ابزار است که نسبت تصویر را تا حد زیادی افزایش می‌یابد تا تصاویری دقیق‌تر از بازی را در اختیارتان قرار دهد. قابلیت Virtual Aim Point یک هدف گیری مجازی برای بازی های شوتر یا تیراندازی می باشد. MiniMap Sharing هم بری اشتراک گذاری نقشه این دستگاه می باشد. قابلیت Dynamic Black EQ برای نمایش دقیق رنگ های مشکی در بازی بوده تا شما شاهد ریز ترین جزئیات در این دستگاه باشید.   

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 2024 سامسونگ QN90D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4K@120Hz برابر 6.8 /4K@60Hz برابر 10.3

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه با پیشرفت تکنولوژی محصولات خانگی نیز هوشمند شده اند تلویزیون از مدل هایی بوده که چندین سال شرکت های سازنده آن ها را هوشمند کرده اند تا به وسیله آن بتوانید کارهای متنوع و کاربردی را انجام دهید ودر طول روز سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. 

سیستم عامل Tizen 

تلویزیون های سامسونگ فقط از سیستم عامل Tizen بهره می برند. این رابط کاربری بسیار ساده و روان بوده به طوری که حتی برای کودکان نیز قابل فهم است. همچنین تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 85QN90D از زبان و منو فارسی نیز پشتیبانی می کند و این یک ویژگی خوب برای کاربران است. حافظه داخلی 4 گیگ بوده که تنها نصف آن در دسترس مانده از این رو شما می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. قابلیت اتصال به اینترنت با کابل LAN و WiFi امکان پذیر بوده و با مرورگر وب می توانید در صفحات وب به جستجو محتواهای مورد علاقه خود بپردازید. 

سیستم عامل Tizen

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

ریموت کنترل این دستگاه هوشمند بوده و دارای میکروفون داخلی است و شما از طریق صدای خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید از این جهت کار با با تلویزیون بسیار راحت تر شده است. خوشبختانه در این ریموت دیگر نیازی به باتری های یک بار مصرف ندارید بلکه از طریق سلول خورشیدی (SolarCell) یا پورت USB-C می توانید آن را شارژ نمایید. همچنین سامسونگ دکمه شبکه های اختصاصی مانند:Netflix   Prime Video، +Disneyروی ریموت قرار داده است تا سریعا به آن دسترسی داشته باشید. 

ریموت کنترل هوشمند و سولار

قابلیت اجرا دستورات صوتی 

امروزه حضور تنگاتنگ تکنولوژی در سبک زندگی ما تغییراتی به وجود آورده، زیرا کارها با سرعت و راحتی بیشتری انجام می‌شوند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به یک دستیار نیاز دارید تا به همه کارها به‌خوبی رسیدگی کند، پس دستیارهای صوتی مناسب کار شماست. این تلویزیون از دستیارهای صوتی Bixby / Alexa/ Google Assistant پشتیبانی می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید دستورات صوتی را اجرا کنید و با استفاده از صدا خود تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. خود تلویزیون دارای میکرفون داخلی بوده و ریموت کنترل هم دارای میکروفون داخلی می باشد. 

قابلیت اجرا دستورات صوتی

قابلیت اتصال موبایل به تلویزیون 

گذشته از آن موارد اتصال تلفن همراه به تلویزیون با بلوتوث یا قابلیت Mirror Screen به راحتی فراهم شده و با استفاده از آن می توانید محتویات داخل تلفن همراه را به تلویزیون منتقل نمایید. همچنین با استفاده از قابلیت Apple Airplay می توانید تلفن و ای پد های شرکت اپل را به تلویزیون متصل نمایید. با  قابلیت TV Sound to Mobile  می توانید صدا تلویزیون را به موبایل خود انتقال دهید و در گوشی خود با استفاده از هندزفری یا هدفون به صدا این دستگاه گوش دهید و دیگر لازم نیست که برای سایر افراد خانواده مزاحمت ایجاد کنید. 

سایر امکانات هوشمند تلویزیون 85QN90D

تلویزیون 85QN90D از قابلیت جدید و منحصر به فرد تماس تصویری برخوردار شده است. این تلویزیون در واقع از اپلیکیشن تماس تصویری Google Duo پشتیبانی می‌کند. کاربران با تهیه جداگانه دوربین Slim Fit سامسونگ و یا از طریق دوربین گوشی خود و اتصال آن‌ها به تلویزیون می‌توانند در صفحه نمایش بزرگ تماس برقرار کنند. راهکار MultiView یکی از قابلیت‌های فوق العاده تلویزیون است که در تلویزیون‌های گذشته نیز وجود داشت. این کارکرد به کاربران امکان می‌دهد نمایشگر را به دو قسمت تقسیم کرده و به طور همزمان به تماشای حداکثر 2 محتوا بپردازند. در واقع می‌توان در عین اینکه بیننده یک نمایش تلویزیونی بود به محتوای داخل گوشی هوشمند دسترسی داشت. این ویژگی با گوشی‌های اندرویدی و حتی iOS سازگار است.

سامسونگ برای استفاده از برنامه های رایگان و کاربردی از برنامه ویژه Samsung TV PLUS پشتیبانی کرده است و از این طریق تجربه لذت استفاده از کانال های رایگان را برای شما به ارمغان می آورد برای استفاده از این برنامه کاربردی هیچ گونه نیازی به ثبت نام، کارت اعتباری، اشتراک یا خدمات اضافی ندارید و به راحتی به اخبار، ورزش‌ها، سریال‌ها، فیلم‌ها و محتوای بیشتر دسترسی خواهید داشت. تلویزیون خود را به راحتی روشن کنید و شاهد طیف گسترده‌ای از برنامه جذاب و پر منتخب باشید.

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: وای فای نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون پورت های ارتباطی متنوعی قرار دارد. 4 پورت HDMI به منظور اتصال دستگاه‌هایی مانند کنسول‌های بازی، پخش کننده DVD و بلوری، گیرنده‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌هایی که ورودی HDMI دارند. نسخه این ورودی 2.1 می باشد که برای گیمر های حرفه ای بسیار اهمیت دارد و می توانید به  وسیله آن انواع کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنید. 2 پورت USB در این محصول جهت اتصال دستگاه‌هایی مانند هارد دیسک، فلش مموری و دوربین‌های دیجیتال است.  پورت Ethernet (LAN) برای اتصال به اینترنت با سرعت بالا به تلویزیون 85 اینچی است. 2 پورت RF برای اتصال آنتن دیجیتال و کابل‌های تلویزیونی قرار دارد. همچنین تلویزیون سامسونگ از Wi-Fi و Bluetooth نیز پشتیبانی می‌کند. گیرنده دیجیتال هم تمامی کانال های خارجی و داخلی را بدون برفم روی تلویزیون پخش می کند. این گیرنده از قابلیت ضبط فیلم برخور دار می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون سامسونگ 85QN90D  دارای سیستم صوتی 4.2.2 کاناله می باشد. این سیستم صوتی در مجموع 8 بلندگو دارد که شامل 4 بلندگوی 5 واتی، 2 بلندگوی (Up-firing) 10 واتی و 2 بلندگوی ووفر 10 واتی است و به طور کلی صدای خروجی را با توان صوتی 60 وات در اختیار شما قرار می دهد. به گفته سامسونگ بلندگوهای این تلویزیون صدا را به سمت پایین (Down Firing)، بالا (Up Firing)، جلو (Front Firing) و طرفین (Side Firing) شلیک می کنند و صدای بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهند. سامسونگ فقط به توان صوتی این دستگاه اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را هم در بخش سیستم صوتی قرار داده است. 

فناوری های صوتی  

میزان صدا 60 وات برای یک تلویزیون بالارده عالی می باشد. میزان صدا پخش شده بسیار با ابعاد 85 اینچی مناسب و نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه نیست. اگر از دوستداران صدای بلند هستید و این میزان صدا برایتان بسیار کم بوده می توانید به صورت کابل یا بلوتوث هر نوع سیستم صوتی را به تلویزیون نصب کنید و با فناوری Q-Symphony صدا را به صورت هماهنگ از تلویزیون و سیستم های صوتی متصل شده بشنوید. با قابلیت Multiroom Link می توانید انواع بلندگو را در بخشی از اتاق های خانه قرار دهید و از طریق مالتی روم با استفاده از شبکه وای فای صدا تلویزیون را در این بلندگو ها بشنوید. امکان وصل کردن هندزفری بادز سامسونگ از طریق قابلیت Buds Auto Switch وجود دارد. تلویزیون 2024 سامسونگ 85QN90D از ویژگی AVA برخوردار است که به تقویت صدای دیالوگ کمک می‌کند. این ویژگی با شناسایی سطح صدای اطراف و تقویت صدای دیالوگ، به شما امکان می‌دهد تا صداهای دیالوگ را به خوبی بشنوید. تکنولوژی Object Tracking Sound+ هیجانی جدید را برای شما ایجاد می کند این فناوری صدا ها دقیقا از جایی که در تصویر اتفاق می افتد را پخش می کند. 

فناوری Q-Symphony

تکنولوژی Dolby Atmos 

دالبی اتموس به عنوان یک سیستم صوتی سه‌بعدی شناخته می‌شود و قابلیت پخش صداهای سه‌بعدی را فراهم می‌کند. در این فناوری، صدا برای هر شی و منبع صوتی به صورت جداگانه و به طور دقیق در فضا مکان‌گذاری می‌شود. Dolby Atmos قابلیت احاطه کامل صوت را فراهم می‌کند. با استفاده از اسپیکرهای بالا، جلو و عقب، این فناوری تجربه‌ی واقعی و فضایی از صدا را به کاربران ارائه می‌دهد. صداهایی که با Dolby Atmos پخش می‌شوند، به گوش شنونده احساسی از عمق، عرض و ارتفاع می‌دهد و تجربه‌ی سینمایی واقعی را به ارمغان می‌آورد. از این رو شما کاملا صدایی 3 بعدی و 360 درجه را در محیط اطراف خود حس می کند و حس حضور در سینما را با این فناوری خواهید داشت. از طریق Wireless Dolby Atmos اگر سیستم های صوتی سازگار سامسونگ را به این تلویزیون متصل کنید می توانید سیگنال صدا 3 بعدی را به هر نوع سیستم صوتی انتقال دهید. 

تکنولوژی Dolby Atmos

مجموع عملکرد ها

سامسونگ به عنوان ابر قدرتی نام آشنا هر ساله از سری تلویزیون های خود رونمایی می کند، که می توان گفت سال جدید نیز برای این برند شناخته شده سالی پر رونق خواهد بود. تلویزیون 85QN90D محصولی با کیفیت و منحصر به فرد از این برند شناخته شده بوده که در کیفیت عالی و با متدهای روز طراحی روانه بازار شده است که با وجود ظاهر بی نظیرش قطعا مورد پسند شما قرار خواهد . این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K  بهره برده که تضمین دهنده نمایش با کیفیت ترین محتوا خواهد بود. صفحه نمایش NEO QLED ترکیبی از فناوری مینی ال ای دی و کوانتوم دات می باشد که تصاویر را با کنتراست، روشنایی و عمق رنگ بالایی نمایش می دهد. سیستم عامل TIZEN نسخه 2024 امکانات هوشمندی را در اختیار شما قرار می دهد. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. جهت خرید تلویزیون سامسونگ 85QN90D به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده 

✅ رفرش ریت 144 هرتز

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅طراحی زیبا

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN90D 4K 85Inch

مشخصات

مدل کامل
85QN90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1744
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1994
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+ /HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
سیستم های صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3) Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 6.8/4K@60Hz برابر 10.3
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
NeoSlim (Neo Slim)
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی خاکستری
شکل پایه
مستطیلی شکل
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1892.2x 1143.0 x 321.3 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1892.2x 1081.9 x 27.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2141x 1245 x 230 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
43.5 kg
49.9 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
63.3 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
85QN90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1744
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1994
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+ /HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60
تعداد کانال های صوتی
4.2.2
سیستم های صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3) Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound Plus (OTS Plus)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 6.8/4K@60Hz برابر 10.3

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
NeoSlim (Neo Slim)
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی خاکستری
شکل پایه
مستطیلی شکل
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1892.2x 1143.0 x 321.3 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1892.2x 1081.9 x 27.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2141x 1245 x 230 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
43.5 kg
49.9 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
63.3 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم