تلویزیون سامسونگ 65S90D

تلویزیون سامسونگ اولد 65 اینچ 4K مدل S90D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 144 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: QD-OLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV S90D 4K 65Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 65S90D

تلویزیون سامسونگ 65S90D به عنوان مدل جدید و حرفه ای در سال ساخت 2024 عرضه گردیده است که با تکیه بر صفحه نمایش OLED و کیفیت تصویر 4K دیدنی ترین صحنه ها را با متنوع ترین پالت رنگی خلق می سازد. سامسونگ در سال 2022 با وارد شدن به میدان رقابت نمایشگرهای اولد قصد دارد بازی را برای رقبای خود سخت‌تر کند. تلویزیون اولد سامسونگ 65S90D نماینده‌ای برای تصاحب اعتبار چندین ساله اولدها است که از هر نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ترکیب کنتراست بی‌نهایت، عملکرد گیمینگ بی‌نقص و روشنایی بالا همگی دست به دست هم داده‌اند تا این محصول جدید سامسونگ بتواند یک انتخاب عالی برای کاربران بلندپرواز باشد. 

این دستگاه مناسب استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و سریال و بازی به صورت حرفه ای می باشد که نیاز های هر کاربری را تامین خواهد کرد. به دلیل امکانات پیشرفته در آن قیمت بالاتری نسبت به مدل های میان رده دارد از این رو مسیر این محصول از مدل های اقتصادی جدا می شود. سیستم صوتی 2.1 کاناله با توان صوتی 40 وات در این دستگاه قرار دارد. این میزان صدا بسیار بلند است به گونه ای که احساس می کند تلویزیون درست در کنارتان است. برای چنین تلویزیون این میزان صدا لازم بوده چون باید صدا و تصویر در هماهنگی کامل باشند. البته سامسونگ تنها به توان صوتی این دستگاه اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را هم برای ارتقا صدا در نظر گرفته که در ادامه حتما به آن ها اشاره خواهیم کرد. 

 همانند تمامی سال های قبل سیستم عامل تایزن بوده اما نسخه آن بالاتر رفته و 2024 می باشد. تمامی امکانات هوشمند و کاربردی در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. با قابلیت اتصال این دستگاه به اینترنت می توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم وس ریال های مورد علاقه خود بپردازید و با خرید اشتراک ماهانه در شبکه های نماوا یا فیلیمو یا نتفلیکس سرگرمی مناسبی را برای خود و خانوده ارمغان بیاورید. اتصالات غیر مستقیم بلوتوث و وای فای بوده و پورت های مهم و مستقیم این دستگاه 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد. لطفا با فروشگاه اصلی کالا همراه باشید تا تمامی ویژگی های این دستگاه را به شما توضیح دهیم. 

تلویزیون سامسونگ 65S90D

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ S90D

اینکه سامسونگ تمام تلاش خود را کرده تا بهترین کیفیت تصویر و وضوح را در نمایش محتوا به کار گیرد دور از واقعیت نیست و برای این خواسته هم از تمامی قابلیت ها و فناوری های تصویر بهره گرفته است. تلویزیون سامسونگ 65S90D از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند؛ کیفیت فورکی با تعداد بالای پیکسل تصویری با جزئیات ریز و دقیق و رنگهای شفاف به دست می‌دهد که لذت تماشای برنامه‌های تلویزیونی و آنلاین، مسابقات فوتبال، فیلم و همچنین بازیهای آنلاین را بالا می‌برد.

رزولوشن 

همان طور که می دانید رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد همان طور که در بالا اشاره کردیم کیفیت تصویر این مدل 4K بوده که در آن از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود. این میزان خبر از حضور 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش می دهد. هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد کیفیت تصویر طبیعی با وضوح بالا خواهد بود که این امر در 4K هم صدق می کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون 65 اینچ سامسونگ S90D

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 65S90D

رنگ هم از مواردی بوده که در کیفیت تصویر اثر بالایی را دارد تلویزیون سامسونگ 65S90D از قابلیتی به نام Quantum Dot بهره‌مند شده است که سایه های ایجاد شده از تصاویر را با رنگ های غنی و کامل همانند تصویر اصلی نمایش می دهد. با نقاط کوانتومی 100 درصد حجم رنگ را در تصاویر دریافت خواهید کرد. حال با این قابلیت شاهد صحنه هایی باشید که رنگ های کامل و با حجم زیای را به نمایش می گذارند. 

عمق رنگ 10 بیت در کنار تکنولوژی One Billion Color باعث شده حدود 1 میلیارد رنگ مختلف در تلویزیون تولید شد سپس به کمک فناوری Perceptional Color Mapping هر رنگ با دقت بالایی نمایش داده می شود. این دستگاه دارای تاییدیه Pantone Validated و Pantone SkinTone Validated بوده و تضمین می دهد طیف گسترده ای از رنگ های دقیق و واقعی در این تلویزیون تولید می شود. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 65S90D

 تکنولوژی Ultra Viewing Angle 

کاربران همیشه روبرو تلویزیون قرار نخواهند گرفت بعضی اوقات هم تغییر مکان می دهند و در گوشه و کنار نسبت به تلویزیون قرار می گیرند از این رو سامسونگ زاویه دید گسترده  Ultra Viewing Angle را در این مدل تلویزیون قرار داده تا شما حتی در هر زاویه ای نسبت به تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد بهترین کیفیت تصویر باشید. 

رفرش ریت 144 هرتز 

تلویزیون 65S90D  به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های این سری از نرخ نوسازی 144 هرتز برای انتقال محتوای 4K  بهره‌مند شده است. این نرخ نوسازی انقلابی گسترده در ساخت تلویزیون‌هایی پیشرفته بوده که بالاترین سطح از سرعت رفرش تصاویر روی نمایشگر 65 اینچ را فراهم می‌کند. این میزان رفرش ریت صحنه های سریع مانند: بازی های ویدویی، مسابقات ورزشی و فیلم های اکشن را به صورت صاف و روان پخش می کند تا ریزترین جزئیات را از دست شما ندهد.  این تلویزیون به کمک تکنولوژی Clear Motion، Motion Rate 240 و Auto Motion Plus می تواند صحنه های سریع را صاف و بدون تار و بریدگی پخش نماید. 

رفرش ریت 144 هرتز

کنتراست بی نهایت در تلویزیون 65S90D

به دلیل حضور فناوری OLED هر پیکسل خودش به صورت جداگانه روشن و خاموش خواهد شد که به آن ها Self-illuminating LED گفته می شود و کنتراست لازم را در هر صحنه و هر نقطه از تصویر را ایجاد خواهند کرد. یکی از قابلیت هایی که در بخش کنتراتس تاثیر دارد تکنولوژی Depth Enhancer بوده؛ این فناوری نحوه درک عمق تصویر توسط چشم انسان را با افزایش کنتراست در پیش زمینه تقلید می‌کند و درست مانند چشم انسان عمق و جزییات را پررنگ‌تر و دقیق‌تر نشان خواهد داد و پس‌زمینه تصویر دست نخورده باقی می‌ماند. پس با لذت بیشتر تصاویر را به صورت کاملا واقعی ببینید و وارد دنیای محتوای خود شوید. همچنین سبب خواهد شد تصاویر سه بعدی از همیشه جذاب‌تر به نظر برسند.

کنتراست بی نهایت در تلویزیون 65S90D

روشنایی 

پیکسل های خود نوردهنده Self-illuminating LED علاوه بر ایجاد کنتراست باعث ایجاد روشنایی بالا نیز شده اند. تلویزیون های اولدی که ساختار ساب پیکسل آن ها کیودی اولد QD-OLED است از حداکثر روشنایی صفحه نمایش بیشتری نسبت به تلویزیون های OLED معمولی برخوردار هستند. حالت EyeComfort Mode در کنار قابلیت Brightness/Color Detection  برای تنظیم روشنایی و رنگ صفحه نمایش با توجه به زمان بندی طلوع و غروب خورشید منطقه زمانی کاربرد دارد. تکنولوژی Quantum HDR OLED هم به نوبه خود در روشنایی تصاویر و رنگ ها تاثیر بالایی را دارد. 

تکنولوژی Quantum HDR OLED

تلویزیون سامسونگ 65S90D از قابلیت Quantum HDR OLED استفاده نموده که به طور قابل توجهی عملکرد ایجاد روشنایی مطلوب را بهبود بخشیده و روشنایی بسیار بهتری را ارائه می‌دهد. این تکنولوژی مناطقی را که باید تاریک و روشن باشند را دریافت و شناسایی می نماید سپس جزئیات از رنگ های دقیق و غنی را در ان ها ایجاد خواهد کرد. همچنین این تکنولوژی از فرمت های HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند.

سامسونگ علاقه ای اصلا به فرمت دالبی ویژن ندارد و حتی در این مدل بالارده از آن استفاده نکرده و به جای آن فرمت HDR10+ Adaptive را به کار برده که کارکرد ان همانند فرمت دالبی ویژن می باشد. فرمت HDR10+ Adaptive محتواهای HDR از  متا دیتای HDR10+ و سنسور نور تلویزیون استفاده می کند تا رنگ ها و روشنایی صحنه به صحنه فیلم ها را تنظیم می کند و به شما کمک می کند تا از کوچکترین جزئیات لذت ببرید. شما علاوه بر فیلم ها در بازی هم شاهد روشنایی بالا محتوا HDR خواهید بود. 

تکنولوژی Quantum HDR OLED

پردازشگر Neural Quantum Processor 4K

در تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 65S90D از پردازشگر Neural Quantum Processor 4K پشتیبانی می کند که دارای 20 شبکه عصبی می باشد این شیکه ها توانایی بالایی در دریافت منابع ومحتواهای بی کیفیت را دارند از این رو با سرعت و دقت بسیار بالا تصاویر ضعیف را پرداازش می کنند و سپس به کمک فناوری تکنولوژی 4K Upscaling و هوش مصنوعی AI Upscale همه آن ها را ارتقا خواهد داد و نزدیک به 4K نمایش می دهد. به واسطه این پردازنده هوشمند رزولوشن و وضوح تصاویر افزایش پیدا می کند. 

پردازشگر Neural Quantum Processor 4K

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive 

صفحه نمایش QD-OLED

سامسونگ از سال 2022 به بعد تکنولوژی OLED را در صفحه نمایش های خود به کار برد تا وارد رقابتی جدید با سایر برند های دیگر باشد. این بار فقط صفحه نمایش OLED در تلویزیون سامسونگ 65S90D قرار ندارد بلکه QD به معنای تکنولوژی کوانتوم دات می باشد یعنی این تلویزیون ترکیبی از دو فناوری اولد و Quantum Dot است. کوانتوم دات در ایجاد رنگ های دقیق با حجم رنگی بسیار بالا تاثیر دارد. 

در صفحه نمایش OLED هم هر پیکسل وظیه خاموش و روشن شدن را دارند.  تلویزیون‌های OLED به نور پس‌زمینه جداگانه نیاز ندارند و به هر پیکسل اجازه می‌دهند نور خود را ساطع کنند. این کنترل سطح پیکسل منجر به نسبت کنتراست استثنایی، سیاهی عمیق تر و رنگ های زنده می‌شود که تصاویر را زنده می‌کند. توانایی کنترل هر پیکسل به طور مستقل به تلویزیون های OLED اجازه می‌دهد تا با خاموش کردن کامل پیکسل های جداگانه به رنگ مشکی واقعی دست یابند. همچنین تلویزیون‌های OLED با سیاهی واقعی‌تر و روشنایی بیشتر رنگ‌های روشن، به عمق تصاویر نیز می‌افزاید که لذت تماشا را دوچندان می‌کند. این دستگاه فاقد نور پس زمینه می باشد. 

صفحه نمایش QD-OLED

 فناوری بازتاب نور 

 تکنولوژی Anti Reflection  در تلویزیون 2024 سامسونگ 65S90D قرار دارد. این ویژگی بسیار موثر است و کاربرد منحصر به فردی دارد. در این ویژگی از انعکاص نور از صفحه نمایش جلوگیری می شود و نور زیاد محیط کمتر بر روی تصویر تاثیر می گذارد بنابراین می توان جزئیات حداکثری را بر روی تصویر مشاهده کرد. نور زیاد محیط معمولا به پنل تلویزیون می تابد و از آن طرف نور تصویر از پیکسل ها خارج می شود، اگر بین این دو بهینه ای وجود نداشته باشد کاربر نمی تواند تصویر را به خوبی مشاهده کند. 

فناوری بازتاب نور

پنل  QD-OLED (RGB)

در یک صفحه نمایش هر پیکسل رنگ های اصلی یعنی سبز، قرمز و آّبی را ارائه می دهند. صفحه نمایش هایی که پیکسل های آن از این قاعده پیرو کنند  به آنها پنل RGB می گویند.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QD-OLED

✅ نور پس زمینه: ندارد

✅ نوع پنل: RGB

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ S90D

سامسونگ تنها به قابلیت های داخلی تلویزیون توجه نکرده، بلکه به طراحی بیرون آن هم رسیدگی نموده و با وجود طراحان بی مانندی که دارد بهترین طرح را برای تلویزیون 2024 خود یعنی 65S90D در نظر گرفته است. طراحی برای تلویزیون از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چون در فضای خانه قرار می گیرد شکل و ظاهر آن مهم می باشد. تلویزیونی با طراحی شیک و مدرن به محیط اطراف خود هم زیبایی خارق العاده ای می دهد. این دستگاه کل با رنگ مشکی مزین شده  و با سایر لوازم خانگی شما هماهنگ و ست خواهد شد. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

حاشیه یا فریم های دور تا دور نمایشگر بسیار باریک می باشد. اما قسمت بالا؛ چپ و راست باریک تر از قاب پایین صفحه  نمایش بوده به گفته کارشناسان  این دستگاه حاشیه 0.5 سانتی متر دارد. برای دوستداران تلویزیون های باریک یک ویژگی عالی به حساب می آید. ضخامت تلویزیون سامسونگ 65S90D بسیار ناچیز بوده یعنی حتی از گوشی شما هم ضخامتش کمتر می باشد و شبیه به یک تار مو به نظر می رسد. بیشترین ضخامت این دستگاه در پنل پشتی محل پورت ها بوده که ورودی ها را در یک بریدگی قرار داده اند. از این رو ضخامت 4.7 سانتی متر محاسبه شده است. این دستگاه دارای زبان طراحی LaserSlim بوده که به معنای نازک و سبک بودن تلویزیون است. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ S90D

پایه های وسط و خطی 

پایه این دستگاه به صورت خطی در وسط تلویزیون قرار گرفته که تلویزیون را به خوبی نگه می دارد و صفحه را حدود 3.36 اینچ بالای میز می برد بنابراین تقریبا هر نوار صوتی در جلوی آن قرار می گیرد بدون اینکه صفحه نمایش را مسدود کند.

قابلیت اتصال به دیوار 

اگر می خواهید که این محصول را به دیوار متصل کنید با خرید یک براکت 300×400 و جدا کردن پایه تلویزیون می توانید این کار را انجام دهید. پنل پشتی صاف و یک دست نیست و یک بریدگی در قسمت پشت تلویزیون قرار دارد که محل پورت های ارتباطی می باشد از این رو با وصل کردن این دستگاه به دیوار کمی فاصله بین دیوار و تلویزیون ایجاد خواهد شد. 

قابلیت Ambient Mode+

یکی از قابلیت هایی که در ظاهر تلویزیون اثر گذاشته حالت محیط بوده؛ شما می توانید هنگامی که از تلویزیون استفاده ای ندارید و یا خاموش است، از آن به عنوان اثر هنری یا قاب عکس استفاده کنید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا عکس های مورد علاقه خود را در یک کولاژ زیبا نمایش دهید یا آنها را به صورت اسلاید شو به نمایش بگذارید. در این حالت تلویزیون کاملا با محیط خانه شما هماهنگ شده و زیبایی خاصی به محیط خانه شما می بخشد. البته اطلاعات مفید مانند: زمان، تاریخ یا وضعیت آب و هوا نیز امکان جای گذاری دارد. 

قابلیت اتصال به دیوار 65S90D

جنس تلویزیون 65S90D 

کیفیت ساخت تلویزیون عالی است. مواد استفاده شده بسیار عالی هستند و در حالی که مقداری انعطاف در محفظه قطعه در پشت وجود دارد، خود پنل فلز ساخته شده  و جسن پایه ها نیز ترکیبی از فلز و پلاسیتک بوده که مقاومت بالایی را دارند و وزن تلویزیون را برعهده دارد تا مانع از لرزش دستگاه شود. 

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 77، 83 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 65S90D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ S90D

اجرای کنسول های بازی

همان طور که اشاره کردیم تلویزیون سامسونگ 65S90D برای گیمرهای حرفه ای یک گزینه عالی محسوب می شود و می توانید حاسب ویژه ای را روی آن باز کنید. این دستگاه دارای پورت HDMI 2.1 بوده از این رو امکان اتصال کنسول های بازی نسل جدید به این دستگاه فراهم شده است. رفرش ریت 140 هرتز می تواند تمامی صحنه های سریع را با ریزترین جزئیات برای شما نشان دهد و یک تجربه عالی برای شما فراهم سازد. تصاویر بازی را می توانید با کیفیت 4K در سرعت رفرش ریت 144 هرتز مشاهده کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته پشتیبانی از تکنولوژی FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync است. این دو قابلیت به این معنی بوده که تلویزیون کارت گرافیکی را دارا می باشد تا بازی ها به صورت طبیعی تر و روان تر همچنین بدون بریدگی پخش شوند.

 تکنولوژی HDR10+ Gaming تصاویر یا محتواهای HDR در بازی را با فرمت HDR10+ بهینه سازی و تنظیم می کند تا شاهد کیفیت تصویر و روشنایی عالی در بازی باشید. تکنولوژی ALLM در صورت نصب کنسول بازی به تلویزیون سامسونگ 65S90D سریعا به حالت بازی می رود و همچنین باعث کاهش تاخیر ورودی در این تلویزیون شده است. از دیگر فناوری های کاربردی در این دستگاه رفرش ریت متغیر VRR بوده که به صورت خودکار رفرش ریت صفحه نمایش متناسب به صحنه ها و ژانر های بازی بین 60 تا 144 هرتز تغییر می دهد و تصاویر و بازی های ویدویی جذاب تر و بدون هر گونه افت کیفیتی نشان داده می شوند.  فناوری HGIG برای نمایش دقیق بازی های HDR مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین باعث می شود بازی بدون هیچ عیب و نقصی پخش شود و شاهد صحنه هایی با بهترین کیفیت تصویر و کم ترین توقیف باشید. همچنین HGIG دقیقا تصویر را همان طور که سازنده بازی در نظر داشته نشان می دهد. 

منو ابزار بازی 

 امسال سامسونگ قابلیت Game Bar 4.0 را به این دستگاه اضافه نموده در این منو تعدادی قابلیت به نام بزرگ نمایی نقشه  Mini Map Zoom، زاویه دید گسترده در بازی Super Ultra Wide Game View، اشتراک گذاری نقشه صفحه نمایش بازی  MiniMap Sharing ، نشانه هدف محازی بازی های تیزاندازی یا شوتر  Virtual Aim Point و قابلیت Dynamic Black EQ  برای نشان دادن جزئیات بیشتر در صحنه های تاریک قرار دارد. همچنین با فعال کردن قابلیت  Surround Sound می توانید صدایی مجازی و فراگیر در هنگام بازی کردن تجربه کنید و هیجان بازی را برای شما بالاتر می برد. 

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 144 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4K@60Hz برابر 10.0/4K@144Hz برابر 4.7/4K@120Hz برابر 5.4

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

امروزه یکی از سوال هایی که در مورد تلویزیون پرسیده می شود هوشمند بودن آن است و بسیاری از کاربران به این مورد توجه می کنند. باید گفت که برند های سازنده تلویزیون ها چندین سال بوده که محصولات خود را هوشمند طراحی نموده تا کاربران سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده داشته باشند با ما همراه باشید تا تمامی امکانات اسمارت این محصول را به شما توضیح دهیم. 

سیستم عامل Tizen 

تلویزیون سامسونگ از سیستم عامل اختصاصی Tizen استفاده کرده که نسخه ان 24 بوده و نسبت ب سال افزونه هایی به آن اضافه شده است. این رابط کاربری اتصال اینترنت را با WiFi و پورت LAN برای شما فراهم نموده تا بتوانید در طول روز به تماشای فیلم و سریال های آنلاین در شبکه های نتفلیکس، Apple tv، آمازون بپردازید و در مرورگر وب به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید. این دستگاه با حافظه داخلی 4 گیگ به شما این امکان را می دهد که بتوانید ب دلخواه خود در فروشگاه گوگل پلی انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب کنید هر چند که امکان نصب برنامه های اندروید در این محصول وجود ندارد. پشتیبانی از منو و زبان فارسی یک ویژگی عالی برای کاربران ایرانی بوده که کار شما را برای استفاده از تلویزیون بسیار راحت نموده و با یک بار اسفاده از این تلویزیون کار با آن را به راحتی یاد می گیرید. همچنین قابلیت ضبط فیلم PVR در تلویزیون 65S90D سامسونگ وجود دارد. 

سیستم عامل Tizen

ریموت کنترل هوشمند و سولار 

ریموت کنترل این دستگاه خوش دست و هوشمند است که از میکروفون داخلی هم پشتیبانی می کند که شما با استفاده از صدای خود می توانید جستجوی صوتی و دستیارهای صوتی را فعال نمایید. از دیگر بخش‌های جذاب در طراحی ریموت کنترل شارژ شدن به وسیله نور خورشید است. همچنین با استفاده از پورت USB و یک شارژر تایپ سی می توانید ریموت را شارژ نمایید. در این ریموت دکمه و قابلیه ای اضافی حذف شده و تنها قابلیت های مهم جای داده شده تا کاربران دسترسی سریع تری به آن ها داشته باشند. 

ریموت کنترل هوشمند و سولار تلویزیون سامسونگ 65S90D

اجرای دستورات صوتی 

تلویزیون 2024 سامسونگ 65S90D از دستورات صوتی و جتسجو صوتی نیز پشتیبانی می کند خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده؛ از این رو شما می توانید از دستوارت صوتی مثل Google Assistant, Amazon Alexa, Bixbyاستفاده کنید که کنترل و مدیریت تلویزیون را با استفاده از صدای شما ممکن کرده است. با جستجو صوتی می توانید به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید.  در فاصله 3 الی 4 متری با قابلیت  Far-Field Voice Interaction می توانید فرمان های صوتی را اجرا کنید. دکمه میکروفون داخلی تلویزیون در زیر برند سامسونگ قرار دارد و در این قسمت می توانید آن را خاموش یا روشن کنید. 

اجرای دستورات صوتی

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

برای اتصال به گوشی تلویزیون سامسونگ 65S90D از قابلیت Tap View بهره گرفته است شما با این فناوری می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون نزدیک کنید سپس با زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون گوشی شما و دستگاه با هم مچ می شوند. البته کاربران اندروید و اپل محدودیتی برای استفاده از این قابلیت را ندارند. با قابلیت Mirror Screen و فناوری Sound Mirroring می توانید صدا و تصویر را از گوشی به تلویزیو یا از تلویزیون به موبایل هوشمند خود منتقل کنید. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 2024 سامسونگ S90D

سایر امکانات هوشمند 

تماس تصویری و صوتی از ویژگی های جذاب این دستگاه بوده، با وصل کردن یک دوربین دیجیتالی یا وب کم های اسزگار سامسونگ با این تلویزیون می توانید با دوستان و همکاران خود تماس تصویری برقرار نمایید. با استفاده از تکنولوژی SmartThings می‌توانید تلویزیون را به عنوان مرکزی برای کنترل دستگاه‌های خانگی مختلف مانند کولر گازی، ماشین لباسشویی و ظرفشویی استفاده کنید. این عملکرد نیازمند اتصال به شبکه Wi-Fi یا بلوتوث است. با استفاده از دو ورودی جداگانه Multi-View می توانید صفحه نمایش را به دو ورودی مختلف تقسیم نمایید به عنوان مثال می توانید در یکی از آن ها ایمیل های خود را چک کنید و در دیگری به تماشای فوتبال بپردازید. Microsoft 365  یک سرویس بوده که تمامی برنامه های مایکروسافت مانند: ورد، اکسل و.... در آن قرار دارد. 

قابلیت Multi-View

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: نسخه 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون تعدادی پورت متنوع قرار دارد و اتصال انواع دستگاه به تلویزیون را برای شما فراهم می کند. 4 درگاه HDMI در این تلویزیون برای انتقال صدا و تصویر به تلویزیون استفاده می شود. کنسول های بازی، دستگاه های پخش کننده دی وی دی پلیر، سیستم های صوتی و رایانه را به آن وصل کنید. نسخه هر 4 عدد این پورت 2.1 بوده که برای گیمرهای حرفه ای یک گزینه عالی به حساب می آید و شما می توانید با این پورت انواع کنسول های بازی نسل جدید را به این تلویزیون متصل کنید. 2 پورت USB هم برای اتصال انواع فلش مموری، هارد دیسک تعبیه شده است. پورت RF هم جهت اتصال آنتن و نشان دادن برنامه های تلویزیون قرار دارد. پورت LAN مربوط به شبکه بوده و برای اتصال به اینترنت به کار می رود. پورت Optical نیز در بین آن ها به چشم می خورد. از اتصالات غیر مستقیم هم می توان به وای فای 5 و بلوتوث 5.2 اشاره کرد. گیرنده دیجیتال تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک برای شما پخش می کند. خوشبختانه این گیرنده از قابلیت ضبط فیلم PVR برخوردار می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

بی شک تجربه مشاهده عالی در کنار توان صوتی مطلوب تکمیل خواهد شد و بهره‌گیری از بلندگوهای قدرتمند می‌تواند در افزایش ارزش خرید تلویزیون نقش حیاتی داشته باشد. چنانچه تلویزیون سامسونگ 65S90D در رده تلویزیون‌های بالا رده جا خوش کرده است، انتظار می رود که بلندگوهای قدرتمندی را در خود گنجانده باشد. این دستگاه دارای سیستم صوتی 2.1  کاناله است که صدایی به قدرت 40 وات را در محیط تولید و پخش می کند. این میزان صدا برای یک تلویزیون بالا رده بسیار متناسب بوده و شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای این تلویزیون ندارید. برای بخش صوتی سامسونتگ تنها به توان صوتی اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را در بخش صدا نیز قرار داده است.

 فناوری OTS Lite صداها را دقیقا از جایی که در تصویر رخ داده پخش کرده تا صدایی همه جانبه و فراگیر را بشنوید و هیجانی فراتر از انتظار در اختیارتان قرار می دهد. قابلیت Multiroom Link برای اتصال تلویزیون به سیستم صوتی، ساندبار یا سینمای خانگی جداگانه از طریق شبکه وای فای امکان پذیر است. تکنولوژی AVA هم صدا دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما مکالمات در تلویزیون 65S90D را واضح تر بشنوید. 

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون سامسونگ S90D

پخش صدا 3 بعدی 

 همچنین این تلویزیون در زمینه صدا به تکنولوژی Dolby Atmos نیز مجهز شده است. فناوری Dolby Atmos می تواند صدایی چند بعدی و واضح را پخش نماید تا شما را محو تماشای برنامه در حال پخش کند. پخش تصاویر واقعی با صدایی واضح و فراگیر شما را در فیلم و بازی غوطه ور ساخته و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد. تلویزیون اولد سامسونگ 65S90D با فناوری 3 بعدی صدایی فراگیر را به گوش میرساند.  این فناوری لذت بازی کردن و تماشای فیلم و سریال را برای شما چندین برابر کرده است.  تلویزیون مذکور دارای تکنولوژی Wireless Dolby Atmos بوده که شما از طریق آن می توانید سیگنال دالبی اتموس را روی سندبار و سیستم های صوتی متصل شده انتقال دهید تا صدایی 3 بعدی و 360 درجه را در محیط اسطراف خود بنشوید. 

پخش صدا 3 بعدی

اتصال سندبار و سیستم صوتی به تلویزیون

اگر از دوستداران صدای بلند هستید و این میزان صدا برایتان بسیار کم بوده می توانید به صورت کابل یا بلوتوث هر نوع سیستم صوتی را به تلویزیون نصب کنید و با فناوری Q-Symphony صدا را به صورت هماهنگ از تلویزیون و سیستم های صوتی متصل شده بشنوید. با استفاده از بلوتوث 5.2 و قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth) می توانید همزمان دو بلندگو یا دو اسپیکر را بدون نیاز به سیم به تلویزیون متصل کنید. ناگفته نماند این مدل از اتصال هندزفری Galaxy Buds که قابلیت Auto Switch را دارند پشتیبانی می کند. 

فناوری Q-Symphony

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 65S90D در دسته تلویزیون های 4K قرار دارد که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را نمایان می سازد. این دستگاه دارای سایزبندی متنوع از 55، 65، 77 و 83 اینچ بوده و شما بسته به فضای سالن خود می توانید یکی از این سایزه ها را انتخاب نمایید.  این دستگاه دارای صفحه نمایش QD OLED می باشد. این نمایشگر ترکیبی از فناوری اولد و کوانتوم دات می باشد از این رو ادغام این دو فناوری باعث ایجاد کنتراست و عمق رنگ مشکی، روشنایی و دقت رنگ بالا شده است. از این رو شما می توانید به صورت حرفه ای به تماشای محتواهای مورد علاقه خود بپردازید و از همه آن ها لذت ببرید. سیستم صوتی 2.1 کاناله در کنار توان صوتی 40 وات صدایی 3 بعدی و مجازی را به گوش شما می رساند. در بخش هوشمند بودن از سیستم عامل تایزن نسخه 24 استفاده شده که تمامی امکانات هوشمند و مدرن را در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تمامی مدل های 2024 سامسونگ بوده؛ جهت خرید تلویزیون سامسونگ 65S90D و استعلام لیست قیمت تلویزیون سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. جهت اطمینان شما مشتریان عزیر فروشگاه اینترنتی اصلی کالا  تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ طراحی زیبا و باریک

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅رفرش ریت 144 هرتز

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV S90D 4K 65Inch

مشخصات

مدل کامل
65S90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
ندارد
نوع نور پس زمینه
ندارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
499
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1034
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/ HDR10+/ HLG/
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.1 کانال
نوع بلندگوها
Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.4 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 10.0/4K@144Hz برابر 4.7/4K@120Hz برابر 5.4
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ندارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
ندارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
ندارد
زبان طراحی
LaserSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1444.3x 896.7 x 265.2 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1444.3x 831.7 x 39.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1617x 950 x 160 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
21.2 kg
22.5 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
29.9 kg
منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65S90D
سری
سری 9
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
QD-OLED
نوع پنل
RGB
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
499
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1034
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
144
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/ HDR10+/ HLG/
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.1 کانال
نوع بلندگوها
Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
1.4 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 10.0/4K@144Hz برابر 4.7/4K@120Hz برابر 5.4

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
LaserSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
فلزی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1444.3x 896.7 x 265.2 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1444.3x 831.7 x 39.9 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1617x 950 x 160 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
21.2 kg
22.5 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
29.9 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم