تلویزیون سامسونگ 85QN85D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 85 اینچ 4K مدل QN85D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN85D 4K 85Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 85QN85D

تلویزیون سامسونگ 85QN85D در دسته تلویزیون های NEO QLED سامسونگ قرار دارد. صفحه نمایش NEO QLED از مینی ال ای دی های ریز و فناوری کوانتوم دات تشکیل شده است. سیاهی عمیق، روشنایی بالا، کنتراست و HDR بی نظیر و طراحی باریک از ویژگی های این نمایشگر می باشد و با حضور خود در دنیای تلویزیون انقلابی به پا کرده است.این نمایشگر در کنار کیفیت تصویر 4K تصاویر بسیار طبیعی را به وجود می آورند به طوری که کاربران می توانند تا ساعت های به پای تلویزیون بنشینند. تماشای هر نوع محتوایی با این تلویزیون لذت بخش خواهد بود. این دستگاه برای استفاده خانگی و معمولی، تماشای حرفه ای فیلم و سریال و گیمینگ به صورت حرفه ای بسیار مناسب می باشد. 

تلویزیون سامسونگ QN85D برای بخش صدا همانند مدل های بالارده از یک سیستم صوتی قدرتمند استفاده نموده؛  این دستگاه دارای یک سیستم صوتی 2.2 کاناله می باشد که صدایی به قدرت 40 وات را در محیط پخش می کنند. این میزان صدا برای یک مدل بالارده قابل قبول و عالی است. تکنولوژی Dolby Atmos صدا ها را به صورت 3 بعدی و 360 درجه پخش می کند. با وجود رفرش ریت 120 هرتز و پورت HDMI 2.1 می توانید کنسول های بازی نسل جدید را به این تلویزیون نصب کنید و تجربه لذت بخشی را از بازی های خود به یاد داشته باشید. 

در بخش اسمارت این دستگاه باید گفت که تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN85D هوشمند بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را دارد. اتصال به نت از طریق WiFi و پورت LAN انجام می شود. سیستم عامل تایزن 8 امکانات متعدد و هوشمند را در یک منو تمام برای شما گرد هم آورده است. دستیار صوتی، جستجو صوتی، مرورگر وب، تماس تصویری، قابلیت اتصال به موبایل از محدوده قابلیت های این رابط کاربری می باشد. با بلوتوث نسخه 5.2 امکان اتصال انواع دستاه بدون نیاز به سیم در این دستگاه فراهم شده است. 4 پورت HDMI و 2 پورت USB از پورت های مهم در این دستگاه به شمار می روند. 

تلویزیون سامسونگ 85QN85D

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN85D

برای خرید تلویزیون اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید تصویر است. کیفیت تصویر 4K در تلویزیون سامسونگ 85QN85D پشتیبانی می شود؛ این کیفیت تصویر از رزولوشن 2160×3840 پیکسل بهره برده و کاربران می توانند تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر خود تماشا کنند. کیفیت تصویر 4K چندین سال بوده که در بازار تلویزیون حضور دارد و هر کاربری از آن راضی می باشد. بدون شک هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد تصویر واقعی تر می باشد؛ در 4K از 8 میلیون پیکسل پشتیبانی می شود. 

رزولوشن 

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد و کیفیت تصویر 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند یعنی 2160 پیکسل به صورت عمودی و 3840 پیکسل به صورت افقی در صفحه نمایش جای گرفته اند حضور این همه پیکسل بدون شک تصاویر بسیار طبیعی و زیبا خواهد بود. 

کیفیت تصویر تلویزیون 85 اینچ سامسونگ QN85D

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 85QN85D

تلویزیون سامسونگ 85QN85D از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند. تکنولوژی One Billion Color یکی از ویژگی های مربوط به رنگ بوده که باعث می شود بیش از یک میلیارد رنگ مختلف در این تلویزیون تولید شود به واسطه تکنولوژی کوانتوم دات Quantom dot تمامی رنگ ها در تلویزیون سامسونگ 85QN85D با حجم 100 درصد رنگ در فضای DCI-P3  نمایش داده می شود. 

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 85QN85D

کنتراست بالا 

تلویزیون سامسونگ 85QN85D دارای کنتراست بالایی می باشد. این دستگاه دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology Pro بوده؛ این فناوری از LEDهای کوانتوم مینی برای افزایش چشمگیر سطوح سیاه و کنتراست با کنترل دقیق نور پس‌زمینه استفاده می‌کند. قابلیت Supreme UHD Dimming هم کنتراست لازم را در هر صحنه و تصویر ایجاد می کند. قابلیت Real Depth Enhancer در تلویزیون 85QN85D از هوش مصنوعی برای کنترل دقیق مینی ال‌ای‌دی‌ها (mini LEDs) به منظور افزایش جزئیات بیشتر به صحنه‌های دارای حرکت سریع کمک گرفته می‌شود. برای این کار بخشی از تصویر که چشم انسان به طور طبیعی روی آن فوکوس می‌کند، در پیش زمینه به نمایش در می‌آید تا تصاویری واقعی‌تر و سه‌بعدی مشاهده شود.

کنتراست در تلویزیون سامسونگ QN85D

رفرش ریت 120 هرتز 

این دستگاه دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و می تواند به کمک تکنولوژی Picture Clarity ،LED Clear Motion و Motion Rate 240  تاری تصاویر را تا حد زیادی کاهش داده و صحنه های سریع را با وضوح بیشتری به نمایش بگذارد. این میزان رفرش ریت برای صحنه های سریع مانند فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی یا بازی های ویدویی بسیار مناسب می باشد و ریزترین جزئیات را از صحنه های سریع از دست شما نمی دهد. رفرش ریت 120 هرتز برای گیمر های حرفه ای انتخاب خوبی است. 

رفرش ریت 120 هرتز

تکنولوژی Neo Quantum HDR 

تلویزیون سامسونگ 85QN85D از قابلیت Quantum HDR پشتیبانی می‌کند که دامنه دینامیکی و حجم رنگ نمایشگر را افزایش می‌دهد. با استفاده از قدرت فناوری نقطه کوانتومی، QLED Neo می‌تواند طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها را تولید کند و نقاط برجسته و سایه‌های دقیق‌تری ارائه دهد.  این تکنولوژی از فرمت های HDR10+، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. 

سامسونگ علاقه ای اصلا به فرمت دالبی ویژن ندارد و حتی در این مدل بالارده از آن استفاده نکرده و به جای آن فرمت HDR10+ Adaptive را به کار برده که کارکرد ان همانند فرمت دالبی ویژن می باشد. فرمت HDR10+ Adaptive از  متا دیتای HDR10+ و سنسور نور تلویزیون استفاده می کند تا رنگ ها و روشنایی صحنه به صحنه فیلم ها را تنظیم می کند و به شما کمک می کند تا از کوچکترین جزئیات لذت ببرید. شما علاوه بر فیلم ها در بازی هم شاهد روشنایی بالا محتوا HDR خواهید بود. شما می توانید در فیلم و سریال ها فرمت HDR 10+ را تجربه کنید. تکنولوژی Auto HDR Remastering باعث بهبود محتوا HDR واقع شده همچنین این فناوری محتواهای SD را به HDR تبدیل می کند از این رو شما هر تصویر و ویدویی را با HDR می بینید. 

تکنولوژی Neo Quantum HDR

پردازشگر تصویر NQ4 AI Gen2 Processor

تلویزیون سامسونگ از پردازشگر NQ4 AI Gen2 Processor در تلویزیون 85QN85D استفاده می کند. این پردازنده از هوش مصنوعی و 20 سبکه عصبی پشتیبانی می کند. به واسطه این پردازنده تصاویر شما به یک سطح جدید از واقعیت و جزئیات می‌رسند. این پردازشگر هوش مصنوعی، قابلیت تشخیص و بهینه سازی تصاویر را دارد تا بهترین کیفیت را برای شما فراهم کند. این پردازنده به کمک فناوری 4K Upscaling تصاویر ضعیف و بی کیفیت را پردازش سپس آن ها را نزدیک به 4K ارتقا می دهد. 

پردازشگر تصویر NQ4 AI Gen2 Processor

قابلیت EyeComfort Mode 

حالتی که در تلویزیون سامسونگ وجود دارد حالت EyeComfort Mode می باشد. این فناوری از خستگی چشمان شما می کاهد. با استفاده از سنسور نور و به کمک قابلیت Brightness/Color Detection روشنایی صفحه نمایش و دمای رنگ ها با توجه به زمان طلوع و غروب خورشید تنظیم می شود. 

روشنایی 

روشنایی در تلویزیون سامسونگ با صفحه نمایش NEO QLED، فناوری HDR و Quantum Matrix Technology Pro باعث شده تا روشنایی بالایی در این دستگاه به وجود بیاید.  

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+ Adaptive

صفحه نمایش NEO QLED

تلویزیون سامسونگ برای مدل 85QN85D از صفحه نمایش نئو کیولد بهره گرفته کا با حضورش در در دنیای تلویزیون انقلابی جدید را به پا کرده است. این فناوری ترکیبی از فناوری مینی ال ای دی و کوانتوم دات می باشد که کیفیت تصویر را به یک سطح جدید ارتقا داده  و تصاویر واقعی و خیره کننده را ارائه می دهد. در نمایشگر نئو کیولد مجموعه ای از مینی ال ای دی های ریز و کوچ بوده که منجر به افزایش روشنایی، کنتراست و دقت رنگ بالا شده است. این تلویزیون از نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED بهره برده است. 

صفحه نمایش NEO QLED تلویزیون 85QN85D

پنل ADS

به احتمال زیاد نام پنل های IPS و VA را تا به حال شنیده اید اما ADS ممکن است برای شما ناشناخته باشد. تلویزیون سامسونگ مدل 85QN85D از پنل ADS پشتیبانی می کند. قیمت این پنل نسبت به دو پنل های دیگر بالاتر است. کنتراست و روشنایی در این پنل ها متوسط بوده اما از نظر زاویه دید، ضد ضربه بودن و پاسخ دهی بسیار بالا هستند. پنل ADS نسخه بهتر پنل IPS می باشد. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Mini LED

✅ نوع پنل: ADS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ساسونگ QN85D

طراحی یکی از ویژگی های مهم  در خرید تلویزیون بوده؛ تلویزیون چون در محیط خانه قرار  می گیرد اگر دارای طراحی زیبا باشد دکوراسیون منزل شما را چندین درجه ارتقا می دهد. تلویزیون سامسونگ 85QN85D دارای راحی بسیار زیبا و شکیل می باشد به طوری که در همان وهله اول هر کاربری را به خود جذب می کند. کمپانی سامسونگ جزو 3 برند برتر جهانی می باشد از این رو کمتر کسی بوده که از این برند ناراضی باشد. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

باریک شدن تلویزیون ها در ظاهر تلویزیون تاثیر بسیار بالایی را دارد و تلویزیون نئو کیولد سامسونگ دارای ضخامت 2.7 سانتی متربوده و بیشترین ضخامت آن در قسمت پشتی و محل پورت ها می باشد. حاشیه های دور تا دور نمایشگر از هر 4 طرف 4 Bezel-less هم 0.9 سانتی متر بوده که به نوبه خود ظاهری بسیار شیک و مدرن را به این دستگاه داده است. همچنین باریک شدن بیش از حد آن باعث شده تا کاربران در هنگام تماشای محتوا تمرکزشان فقط روی محتوا در حال پخش باشد و حواس شما دیگر پرت نشود. البته باریک بودن آن را هم مدیون صفحه نمایش NEO QLED هستیم. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ساسونگ QN85D

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون سامسونگ 85QN85D  قابلیت وصل شدن به دیوار را دارد البته به دلیل ضخامت مقدار کم 2.7 سانتی متر آن در بخش پورت ها باید گفت که تلویزیون با دیوار یک پارچه نخواهد شد و فاصله اندکی در بین این دو مشاهده می کند. با جداسازی پایه ها و با یک براکت 400×600 می توانید این دستگاه را به دیوار متصل کنید. با قابلیت Ambient Mode+ تلویزیون شما بیشتر روی دیوار یا حتی میز خود نمایی می کند. با این قابلیت در مواقعی که کاری با تلویزیون ندارید می توانید یک عکس هنری یا یک تصویر را روی صفحه نمایش قرار دهید تا همانند یک تالو هنری(روی دیوار)نمایان شود. البته می توانید قابلیت های کاربردی دیگر هم مانند زمان، تاریخ و وضعیت آب و هوا را هم در آن جای دهید. 

قابلیت اتصال به دیوار  تلویزیون سامسونگ 85QN85D

مدیریت کابل 

سامسونگ برای مدیریت کابل های شما در تلویزیون 85QN85D چیز زیادی را ارائه نداده است بلکه در داخل جعبه بسته بندی دو عدد گیره قرار داده که با نصب آن روی پایه ها می توان کابل ها را مرتب کنید. همچنین در پشت بدنه تعدادی شیار قرار دارد و می توانید با عبور کابل ها از آن شیار ها نظم و ترتیب به تلویزیون خود بدهید. 

پایه ها 

پایه این دستگاه وسط و خطی می باشد که سامسونگ آن را 6 ضلعی طراحی نموده؛ جنس پایه فلز می باشد که مقومت مطلوبی را دارد و تمام وزن تلویزیون را به دوش می کشد. 

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 85QN85D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN85D

اجرای کنسول های بازی

یکی از ویژگی هایی که برای بسیار از کاربران حائز اهمیت می باشد بخش بازی می باشد. گیمر های حرفه ای می توانند حساب ویژه ای را روی تلویزیون سامسونگ 85QN85D باز کنند. با وجود پورت HDMI 2.1 و رفرش ریت 120 هرتز می توانید انواع کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنید و لحظه های به یاد ماندنی از بازی را به یاد داشته باشید. رفرش ریت 120 هرتز باعث شده تا صحنه های سریع در بازی صاف و و روان پخش شود و شما ریزترین جزئیات را از دست ندهید. این مدل دستگاه می تواند تصاویر بازی را با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز نمایش دهد. 

برای بخش گیم انواع فناوری تعبیه شده که یکی از آن ها ویژگی ALLM می باشد این فناوری در صورت نصب کنسول بازی به تلویزیون، سریعا به حالت بازی می رود و تاخیر ورودی را نیز کاهش می دهد. در این دستگاه تاخیر ورودی 4K@120Hz برابر 6.5 و زمان پاسخگویی 11.7 میلی ثانیه می باشد. از این رو شما در هنگام بازی هیچ تاخیر و لگ یرا تجربه نخواهید کرد. رفرش ریت متغیر VRR با توجه به صحنه های بازی نرخ تصویر را بین 60 تا 120 هرتز تغییر می دهد. 

قابلیت Auto Game Mode وقتی کنسول بازی را به تلویزیون وصل می کند سزیعا سیگنال بازی را تشخیص می دهد سپس حالت بازی را برای آن فعال می نماید.  تکنولوژی AMD FreeSync Premium Pro و Nvidia G-Sync به این معنی بوده که این دستگاه از کارت گرافیک AMD و Nvidia پشتیبانی می کند. این دو فناوری مانع از پارگی و بریدگی در تصاویر بازی می شود. قابلیت Black Equalizer صحنه های تیره در بازی را عمق تر نشان می دهد تا شما دشمنان را در تاریکی تشخیص دهید و پیروزی را در بازی برای خود به ارمغان بیاورید. 

منو بازی 

سامسونگ بدون آنکه نیاز باشد بازی را متوقف کنید و برای آنکه در هنگام بازی به تعدادی از تنظیمات و قابلیت ها دسترسی داشته باشید. منو ابزار بازی Game bar 4.0 در این دستگاه تعبیه نموده است. در این منو قابلیت هایی متعددی وجود دارد. یکی از این فناوری ها  MiniMap Sharing که می توانید نقشه بازی را به اشتراک بگذارید. قابلیت Virtual Aim Point برای نشانه گیری یک هدف مجازی در بازی های شوتر یا تیر اندازی است. تعدادی قابلیت دیگر هم برای انجام راحتی کار شما تعبیه شده است. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN85D

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 4K@120Hz برابر 6.5

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 85QN85D از سیستم عامل Tizen پشتیبانی می کند که مختص فقط شرکت سامسونگ بود و فقط این برند حق استفاده از آن را دارد. این دستگاه قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و کاربران می توانند به دو روش WiFi یا پورت LAN  به اینترنت متصل شوند. مرورگر وب که قبلا روی تلویزیون نصب شده به شما امکان جستجو هر نوع محتوایی در صفحات وب را می دهد. سیستم عامل Tizen با پشتیبانی از زبان فارسی استفاده از تلویزیون را برای شما آسان می‌کند. تلویزیون سامسونگ 85QN85D از تایزن ورژن 2024 استفاده می کند و دارای پلتفرمی بسیار راحت و آسان می باشد. برنامه ها و شبکه هایی همچون ؛ Netflix، Disney+، Prime Video، Apple TV  در این تلویزیون قرار دارد که شما با استفاده از آن ها به راحتی می توانید به هرنوع فیلم و سریالی دسترسی داشته باشید. حافظه داخلی 4 گیگ است که نصف آن به برنامه های دیگر اختصاص شده و با نصف دیگر مانده شده می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. 

امکانات و قابلیت های هوشمند

دستیار های صوتی 

تلویزیون 2024 سامسونگ مدل 85QN85D از دستیار های صوتی بیکسبی، گوگل و آمازون پشتیبانی می کند. خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده بنابراین کاربران از طریق قابلیت Far-Field Voice Interaction می توانند در فاصله 3 الی 4 متری از دستیار های صوتی استفاده کنند. دکمه میکروفون داخلی تلویزیون در زیر برند سامسونگ تعبیه شده که شما در این قسمت می توانید آن را خاموش یا روشن نمایید. البته ناگفته نماند خود ریموت کنترل هم دارای میکروفون داخلی می باشد پس انتخاب با شما می باشد که از کدام یک از آن ها استفاده می کنید. با جستجو صوتی دیگر نیازی به تایپ کردن نخواهید داشت بلکه با استفاده از صدا خود می توانید به جستجو هر چیزی که مایلید بپردازید. دستیار های صوتی هم کار شما را برای استفاده از تلویزیون 85QN85D راحت تر کرده و امکان کنترل و مدیریت تلویزیون را تنها با صدا شما ممکن کرده اند. 

دستیار های صوتی

ریموت کنترل هوشمند و سولار

ریموت کنترل این محصول اسمارت بوده و ویژگی های جالبی را دارد. باتری شارژی داخلی این ریموت به ما امکان استفاده طولانی مدت را می دهد و شما به راحتی می توانید آن را از طریق پنل خورشید یا با استفاده از پورت USB و شارژر تایپ سی آن را شارژ نمایید. علاوه بر آن وجود میکروفون داخلی و کنترل از راه دور به شما امکان استفاده از دستیار های صوتی و آمازون می دهد تا با صدای خود بتوانید با تلویزیون ارتباط برقرار کنید.

ریموت کنترل هوشمند و سولار تلویزیون سامسونگ 85QN85D

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون 

برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ 85QN85D از قابلیت Tap View بهره گرفته است شما با این فناوری می توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون نزدیک کنید سپس با زدن یک ضربه آرام به صفحه نمایش تلویزیون گوشی شما و دستگاه با هم مچ می شوند. قابلیت Sound Mirroring هم برای انتقال صدا از گوشی به تلویزیون و از تلویزیون به گوشی می باشد. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون

سایر امکانات هوشمند

تلویزیون سامسونگ 85QN85D دارای با برنامه Google Meet  برقراری تماس صوتی و تصویری با دوستان، همکاران و خانواده خود داشته باشید. از جمله قابلیت های کاربردی دیگر در این تلویزیون پیشرفته می توان به قابلیت Multi View اشاره کرد که امکان نمایش دو محتوا به صورت همزمان بر روی نمایشگر را به ارمغان آورده است تا کاربر بتواند در کنار نمایش محتوای دلخواه خود شاهد محتویات درون گوشی نیز باشد. بدین وسیله می توانید از تماشای دو محتوا به صورت همزمان به روی نمایشگر تلویزیون لذت ببرید و لحظات خوبی را در کنار خانواده خود سپری نمایید.

قابلیت Multi View

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

برای ارتباط با سایر وسایل دیگر شما نیاز به راه های ارتباطی متنوعی هستید از این رو شرکت  سامسونگ در پشت  تلویزیون پورت های ارتباطی متنوعی قرار داده است. 4  پورت HDMI هر نوع دستگاهی مثل: دی وی دی پلیر، کنسول بازی، لپ تاپ و... را می توانید به تلویزیون متصل نمایید. 2 پورت USB برای اتصال فلش مموری و هار دیسک همچنین دوربین های دیجیتالی فراهم شده است. گیرنده دیجیتال DVB- S2/ T2/C تعداد زیادی شبکه داخلی و خارجی را دریافت و آن ها را بدون برفک و نویز پخش می نماید. درگاه LAN اتصال به اینترنت را با سرعت بالا فراهم می نماید. همچنین ورودی RF و خروجی صدا OPTICAL در بین پورت ها وجود دارد. نسخه پورت های HDMI 2.1 می باشد که شما به وسیله آن می توانید کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل کنید. گیرنده دیجیتال این دستگاه از قابلیت ضبط فیلم برخوردار می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون سامسونگ 85QN85D از یک سیستم صوتی 2.2 کاناله تشکیل شده که صدایی به قدرت 40 وات را در محیط پخش می کند. این میزان صدا برای ابعاد 85 اینچ بسیار مناسب می باشد از این رو شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای این دستگاه ندارید. اما اگر از دوستداران صدا بلند هستید و می خواهید که یک صدا بلندتر را تجربه کنید از طریق بلووتوث نسخه 5.2 می توانید اتواع دستگاه های صوتی مانند: سندبار، سینمای خانگی را به این تلویزیون متصل کنید. از طریق قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth) می توانید به صورت همزمان و هماهنگ دو عدد بلندگو یا دو اسپیکر را به این محصول متصل کنید. فناوری Q-Symphony 4.0 می تواند صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از دستگاه صوتی و تلویزیون برای شما پخش کند. 
فناوری Q-Symphony 4.0

سایر ویژگی های موثر صدا 

شرکت سامسونگ تنها به توان صوتی اکتفا نکرده و برای بخش صدا هم انواع فناوری به کار برده یکی از آن ها قابلیت AVA می باشد که باعث تقویت صدا دیالوگ ها و مکالمات می شود. OTS Lite هم یک هیجانی جدید از صدا بوده که صدا را دقیقا از جایی که در تصویر تولید می شود پخش می کند. اگر هندزفری بلوتوث سامسونگ Galaxy Buds با قابلیت Auto Switch دارید می توانید آن را به تلویزیون متصل کنید. تکنولوژی Dolby Atmos باعث ایجاد صدای 3 بعدی و 360 درجه می شود این فناوری حس حضور در سینما را به شما خواهد داد. با تکنولوژی Wireless Dolby Atmos می توانید سیگنال دالبی اتموس و صدا 3 بعدی را روی سندبار یا سینمای خانگی پخش کنید. 

تکنولوژیDolby Atmos

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 85QN85D از محصولات 2024 می باشد که سری 8 بوده و برای گیمر های حرفه ای و عاشقان فیلم و سریال گزینه بسیار مناسبی بریا خرید می باشد. به دلیل قیمت بالای آن مسیر این دستگاه از محوصلات اقتصادی جدا شده است. این تلویزیون از سری محصولات 4K بوده و قابلیت نمایش محتوای 4K را به بهترین نحو دارد. در واقع کیفیت تصویر 4K جزئیاتی بسیار گسترده را از تصاویر ارائه می‌دهد. صفحه نمایش نیو کیولد بوده که ترکیبی از فناوری Mini LED و کوانتوم دات می باشد ادغام این دو فناوری باعث شده تا کنتراست، روشنایی و دقت رنگ بسیار بالا باشد. این دستگاه دارای یک سیستم صوتی 2.2 کاناله است که متشکل از بلندگوها و ووفرهایی بسیار باکیفیت و قدرتمند می‌باشد. این تلویزیون با استفاده از کانال‌های خروجی قابلیت پخش صدایی 40 وات را دارد. میزان صدا 40 وات برای یک تلویزیون کاملا ایده‌آل بوده و سطح بالایی از صدا را به گوش شنونده می‌رساند. برند خوشنام سامسونگ از سیستم عامل تایزن(Tizen) در تلویزیون‌هایش استفاده می‌کند.  سیستم عامل تایزن با منویی بسیار روان و ساده اجرا شده و قابلیت اجرای دستورات کاربران را در بالاترین سرعت پاسخگویی دارد. این منو دسترسی راحتی را برایتان به بخش‌های مختلف تلویزیون فراهم کرده است. جهت خرید تلویزیون 2024 سامسونگ به شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. 

نقاط قوت

✅ طراحی زیبا

✅ زاویه دید گسترده

✅ پخش صدا 3 بعدی

✅رفرش ریت 120 هرتز

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN85D 4K 85Inch

مشخصات

مدل کامل
85QN85D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
214
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1033
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1062
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10 HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
-
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
11.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 10.6/4K@120Hz برابر 6.5
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ندارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1892.4x 1141.4 x 309.3 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1892.4x 1082.9 x 47.0 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2150.0x 1235.0 x 209.0 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
42.5 kg
49.7 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
62.9 kg
منبع تغذیه
AC 110 - 120 V~ 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
85QN85D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
85
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
214
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
1033
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
1062
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10+/ HDR10 HLG
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2
نوع بلندگوها
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Atmos
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
11.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@60Hz برابر 10.6/4K@120Hz برابر 6.5

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1892.4x 1141.4 x 309.3 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1892.4x 1082.9 x 47.0 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2150.0x 1235.0 x 209.0 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
42.5 kg
49.7 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
62.9 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 110 - 120 V~ 50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم