تلویزیون ال جی 86NANO80T 2024

تلویزیون ال ای دی ال جی 86 اینچ 4K مدل NANO80T 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مالزی
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: NanoCell

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV NANO80T 4K 86Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی تلویزیون ال جی 86NANO80T 2024

تلویزیون ال‌جی 2024 NANO80 یک گزینه جذاب در دسته تلویزیون‌های نانوسل است. با ورود به دنیای دیجیتال این تلویزیون به کسانی که علاقه‌مند به تلویزیون‌های نانوسل هستند اما توان خرید آن را ندارند، فرصتی را می‌دهد. این دستگاه از سری 8 این مدل‌هاست و امکانات تصویری جذابی را در خود جای داده است، بدون اینکه کاربرانش برای استفاده از آن نگرانی داشته باشند. ال‌جی یکی از برندهای معتبر است و خرید این تلویزیون را به همه کاربران توصیه می‌کنیم. این مدل دستگاه با نمایشگر NanoCell و رزولوشن 8 میلیون پیکسل تجربه‌ای بی‌نظیر از تصویر را به تماشاگران ارائه می‌دهد. با استفاده از فناوری نانوسل این تلویزیون توانسته است تصاویری با واقعیت مانند و زنده را به صورت بی‌فریم و با حجم خلوص رنگ بالا به نمایش بگذارد. این خصوصیت به تماشاگران اجازه می‌دهد تا تصاویر با جزئیات بیشتر و رنگ‌های زنده و واقعی را تجربه کنند. 

تلویزیون ال‌جی NANO80 با سیستم صوتی 20 وات نیازهای بخش صدا را به درستی برآورده می‌کند و کیفیت صدای قابل قبولی را ارائه می‌دهد. با این سیستم صوتی شما نیازی به نگرانی درباره کیفیت صدا نخواهید داشت. این میزان صدا شاید برای ابعاد 86اینچ کم بنظر برسد حضور سیستم عامل webOS در این مدل خبر از هوشمند بودن آن دارد. این سیستم عامل به کاربران امکان دسترسی به انواع برنامه‌ها، سرویس‌های جالب و محتواهای آنلاین را می‌دهد. علاوه بر این وجود ریموت کنترل جادویی هوشمند نیز تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن به راحتی و سریع به منوها و قابلیت‌های مختلف دسترسی پیدا کنند. 

اتصالات در تلویزیون ال جی نانو 80 متعدد هستند و می توانند هر وسیله ای کاربردی را به تلویزیون متصل کنند. این پورت ها شامل 2 پورت USB برای اتصال فلش و مموری مستقیم به تلویزیون بوده تا محتوای خود را بر روی صفحه نمایش بزرگ به راحتی مشاهده کنید. همچنین 4 پورت HDMI برای اتصال از طریق کابل برای وسایل صوتی و بصری از هر نوعی که لازم باشد. از پورت های غیر مستقیم در این تلویزیون سری 8 نانو می توان به قابلیت بلوتوث Blutooth اشاره کرد.

معرفی تلویزیون ال جی 86NANO80T 2024

کیفیت تصویر تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO80T

رزولوشن 2160×3840 پیکسل و پشتیبانی از کیفیت تصویر 4K از ویژگی‌های مهم این تلویزیون است. این قابلیت به همراه صفحه نمایش 86 اینچی که حدود 8 میلیون پیکسل را در خود جای داده، امکان نمایش تصاویر طبیعی با وضوح بالا را فراهم می‌کند. علاوه بر این قابلیت Upscaling در این تلویزیون به کار گرفته شده که باعث بهبود بیشتر کیفیت تصویر می‌شود.

کیفیت تصویر تلویزیون 86 اینچ ال جی NANO80T

کنترل روشنایی به کمک هوش مصنوعی 

نور بسیار مهمترین عامل در نمایش با کیفیت تصاویر در تلویزیون است. اگر نور نمایشگر با نور محیط هماهنگ نباشد، جزئیات تصاویر از بین خواهد رفت. بنابراین تنظیم دقیق نور نمایشگر برای هماهنگی با محیط اطراف بسیار حیاتی است. در مورد تلویزیون ال جی NANO80T 2024 از قابلیت کنترل خودکار روشنایی به کمک هوش مصنوعی بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که زمانی که نور محیط کم می‌شود، مثلا در هنگام غروب آفتاب، نور نمایشگر نیز به صورت خودکار کاهش یابد. این موضوع موجب حفظ جزئیات و وضوح تصاویر در شرایط متفاوت نور محیطی می‌شود. این قابلیت ارزشمند هوشمندانه به تجربه بصری مطلوب برای کاربر کمک می‌کند.

تلویزیون ال جی NANO80T 2024

رفرش ریت 120 هرتز 

تلویزیون 2024 ال جی NANO80T از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند که به معنای تازه سازی تصویر 120 بار در ثانیه است. با رفرش ریت 120 هرتز تصاویر به‌صورت روان و بدون تار شدن نمایش داده می‌شوند. همچنین بازی‌ها با سرعت و دقت بالاتر اجرا می‌شوند. این به گیمرها کمک می‌کند تا عکس‌العمل سریع‌تری در بازی داشته باشند. در کل با این رفرش ریت بازی های حرفه ای و فیلم های اکشن که دارای صحنه های سریعی هستند ریز ترین جزئیات را از دست شما نمی دهد. 

حالت فیلم 

ویژگی FILMMAKER MODE در تلویزیون ال جی نانو 2024 80 به کاربران این امکان را می دهد تا فیلم ها را دقیقا همانطور که آن را تولید کرده اند تماشا کنند. این حالت تنظیمات نمایش را غیرفعال می کند و به جای آن تنظیمات ورودی ویدئو را به درستی اعمال می کند. در نتیجه  تصویر فیلم بدون هیچ افکت به نمایش درمی آید و همان چیزی را به نمایش می گذارد که فیلمساز قصد داشته است به مخاطب نشان دهد. این ویژگی به هنرمندان فیلمساز احترام می گذارد و به کاربران امکان می دهد تا فیلم را دقیقا همانطور که تولید شده است تجربه کنند. این امر به بهبود درک مخاطب از پیام اصلی و همچنین ارزش تصویری واقعی فیلم کمک می کند.

ویژگی FILMMAKER MODE در تلویزیون ال جی نانو 2024 80

قابلیت HDR 

قابلیت HDR به معنای  محدوده دینامیکی بالا می باشد و باعث بهبود روشنایی و عمق رنگ می‌شود. نسخه‌های HDR10 و HLG در این تلویزیون به کار گرفته شده‌اند. قابلیت Dynamic Tone Mapping به صورت خودکار مناطق مختلف تصویر را اسکن کرده و تنظیمات را برای ایجاد تمایز مناسب بین قسمت‌های تاریک و روشن انجام می‌دهد. این موجب تجربه بصری بهتری برای بیننده می‌شود.

پردازنده α8 AI Processor 4K

پردازنده هوش مصنوعی α8 AI Processor 4K به طور خودکار پارامترهایی مانند نور، کنتراست، رنگ و جزئیات تصویر را دریافت و پردازش می‌کند. این پردازنده با استفاده از فناوری Upscaling محتوای با کیفیت پایین‌تر را به سطح نزدیک به 4K ارتقا می‌دهد. در نتیجه تصاویر بدون نویز و بریدگی، با جزئیات دقیق، رنگ‌های طبیعی و صدای باکیفیت تولید می‌شود. این فرایند خودکار است و نیازی به دخالت و تنظیمات دستی کاربر ندارد. در مجموع پردازنده α8 AI Processor 4K نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون‌های 4K ال جی ایفا می‌کند. این پردازشگر یکی از جدیدترین های سال 2024 بوده بنابراین سرعت و دقت آن نسبت به سال قبل بسیار بالاتر رفته است. 

پردازنده α8 AI Processor 4K

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10 

صفحه نمایش NanoCell 

صفحه نمایش نانوسل در تلویزیون‌ ال جی NANO80T تجربه تماشای تصاویر را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد. اصلی ترین مزیت این فناوری، نمایش رنگ هایی درخشان و بدون نویز می باشد. فناوری نانوسل از ذرات بسیار ریزی تشکیل شده که در صفحه نمایش رنگ های خسته کننده و بی کاربرد را فیلتر می کنند تا رنگ هایی مانند آبی، قرمز و سبز با شادابی بیشتری به نمایش دربیایند و در نتیجه شما از تماشای تصویری روشن‌تر و با رنگ هایی زنده‌تر لذت می برید. این صفحه نمایش از نور پس زمینه Direct پشتیبانی می کند. این فناوری نور و روشنایی را به صورت مستقیم به تلویزیون می تاباند.

صفحه نمایش NanoCell

پنل VA 

پنل‌ VA امکان ایجاد نسبت کنتراست بسیار بالایی را فراهم می‌کنند که به نمایش تصاویر با جزئیات بیشتر و تضاد بهتر کمک می‌کند. در کل این پنل ها کنتراست و عمق رنگ مشکی بالایی را ارائه می دهند. اما پنل های VA نسبت به IPS زاویه دید بالایی ندارند و اگر زاویه دید برایتان مهم است باید به سراغ مدل های ال جی با پنل IPS بروید. اما VA برای کسانی که در شب به تماشای فیلم و سریال می پردازند عالی است.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NanoCell

✅ نور پس زمینه: Direct

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی NANO80T 2024

تلویزیون ال‌ جی NANO80T 2024 با طراحی جذاب و زیبا به دنبال ایجاد یک چشم‌انداز زیبا در فضای پذیرایی می‌باشد. بخش پشتی تلویزیون با رنگ مشکی طراحی شده و با فریم مشکی و پایه‌های مشکی هماهنگی دارد. پشت تلویزیون به صورت یکپارچه و صاف طراحی شده و بخش پورت‌های ارتباطی نیز به گونه‌ای طراحی شده است که در هنگام نصب و اتصال کابل‌ها به دیوار هیچ مشکلی ایجاد نمی‌شود. پایه دو شاخه ای تلویزیون به صورت محکم طراحی شده است و وزن تلویزیون را به خوبی تحمل می‌کند. کاربران می‌توانند با جدا کردن پایه تلویزیون را به راحتی به دیوار متصل کرده و جلوه‌ای شیک‌تر و مدرن در فضای پذیرایی خود ایجاد کنند. با خرید تلویزیون ال‌جی  NANO80T سایز 86 اینچ شما بدون شک به دکوراسیون خانه‌تان جلوه‌ای شیک‌تر می‌بخشید و زیبایی را در معنای واقعی کلمه تجربه خواهید کرد.

ضخامت و حاشیه های باریک

 نمی توان منکر این شد که تلویزیون هر چه باریک تر شود زیباتر است. تلویزیون ال جی NANO80T 2024 دارای حاشیه 0.9 سانتی متر بوده یعنی فریم های دور تا دور نمایشگر از بالا، چپ و راست باریک می باشد و این امر سبب شده تا کاربر تمرکز خود را فقط روی محتوا در حال پخش بگذارد. ضخامت تلویزیون 2024 ال جی NANO80T باریک بوده که توسط کارشناسان 2.5 سانتی متر محاسبه شده است. در صورت نصب تلویزیون روی دیوار همانند یک تابلو هنری عمل می کند و بسیار زیبا و ستودنی به چشم می آید.

قابلیت اتصال به دیوار

این دستگاه بدون شک در همان مرحله اول همه نگاه ها را به خود جذب می کند. در صورت نصب این مدل به دیوار به یک براکت 400×600 نیاز دارید. با استفاده از قابلیت Art gallery شما می توانید به جای اینکه صفحه نمایش خاموش باشد عکس یا یک تصویر هنری بگذارید. 

ریموت کنترل جادویی 

ریموت کنترل این دستگاه همانند تمامی مدل های دیگرال جی از یک نوع سبک برخوردار بوده؛ این ریموت از میکروفون داخلی پشتیبانی می کند و با فعال کردن آن می توانید به صورت صوتی اختیار تلویزیون را در دست بیگیرید و تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید حتی قابلیت سرچ صوتی نیز فراهم شده است. با دکمه اسکرول که به شکل ماوسی کار می کند ارتباط با تلویزیون راحت و آسان تر شده است. این ریموت به وسیله باتری های قلمی یک بار مصرف شارژ می شود. 

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 75، 86 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 86NO80T در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون NANO80T 2024

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون نانوسل NANO80T 2024 از نظر امکانات و ویژگی‌های گیمینگ، برای علاقه‌مندان به بازی‌ها تجربه‌ی بازی با کیفیت و عالی را فراهم می‌کند. این تلویزیون دارای امکاناتی است که باعث بهبود تجربه‌ی گیمینگ شده و تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های کاربردی برای گیمینگ در این تلویزیون، بهینه‌ساز بازی یا Game Optimizer است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تنظیمات بازی را به صورت بهینه و بهترین حالت ممکن تنظیم کنید تا تجربه‌ی واقعی‌تری از بازی داشته باشید. با استفاده از منو گیم Dashboard می‌توانید به منوی تنظیمات بازی دسترسی داشته باشید و به راحتی تغییرات مورد نیاز را در بازی اعمال کنید. همچنین در بخش گیم قابلیت FreeSync Compatible (AMD) واقع شده؛ این قابلیت بدین معنی بوده که این تلویزیون از کارت های گرافیک شرکت AMD پشتیبانی می کند. این امر باعث شده تا بریدگی و تاری در بازی ها ایجاد نشود. 

فناوری ALLM نیز به کاهش تاخیر در بازی کمک می‌کند و نویز تصاویر را در هنگام اجرای بازی حذف می کند. حالت HGIG نیز شرایط بهتری را برای بازی فراهم می‌کنند و سرعت و روانی بازی را به حداکثر می‌رسانند. همچننین این تلویزیون از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند که باعث ایجاد کنتراست و وضوح بالا در بازی می‌شود. با استفاده از HDR حتی در صحنه‌های تاریک، به جزیات بسیاری دسترسی خواهید داشت و به راحتی حرکت بعدی رقیب خود را پیش‌بینی کنید. تلویزیون ال جی NANO80T امکان بازی به صورت حرفه ای را دارد. فقط سایز 86 اینچ مدل NANO80T قابلیت انجام بازی های حرفه ای را دارد. با پورت HDMI نسخه 2.1 به راحتی می توانید تمامی کنسول های بازی نسل جدید را به این مدل متصل نمایید. 

اجرای کنسول های بازی تلویزیون نانوسل NANO80T 2024

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز 

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

سیستم عامل تلویزیون نقش مهمی در تجربه کاربری تلویزیون اسمارت ایفا می‌کند. تلویزیون NANO80T از سیستم عامل webOS استفاده می‌کند که یک سیستم عامل کارآمد و پرطرفدار در تلویزیون‌های ال‌جی است. سیستم عامل webOS با رابط کاربری روان و استفاده آسان، تجربه تلویزیون را لذت‌بخش و سرگرم‌کننده می‌کند. این سیستم عامل قابلیت‌های متنوعی از جمله دسترسی به اپلیکیشن‌های محبوب مانند Netflix، YouTube، Amazon Prime و بسیاری دیگر را فراهم می‌کند. همچنین از طریق فروشگاه LG Content Store می‌توانید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محتواهای جدید را به تلویزیون خود اضافه کنید. همچنین در بخش رابط کاربری یک پروژه جدید به نام Re:New Program اضافه شده؛ این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا 5 سال آینده بتوانید سیستم عامل وب او اس را بروز رسانی نمایید. پش شما تا 5 سال یک تلویزیون جدید در اختیار دارید. LG Channels دسترسی به بیش‌از 300 کانال جذاب و سرگرم کننده را برای استفاده کنندگان فراهم می‌سازد. وصل شدن به اینترنت با روش پورت LAN و WiFi صورت می گیرد.

تلویزیون NANO80T

دستیار صوتی 

دستیارهای صوتی Google Asisstant و Alexa امکان مشاهده و سرچ هر نوع محتوایی را با استفاده از صدای شما ممکن کرده است و کار شما را برای تعامل با تلویزیون آسان تر می نماید؛ بنابراین شما از طریق آن و با صدای خود می توانید متن بنویسید یا در گوگل جستجو نمایید. برای استفاده از دستیار های صوتی به میکروفون نیاز دارید که ریموت کنترل خودش دارای یک میکروفون است و شما با فشار دادن دکمه میکروفون می توانید از فرمان های صوتی استفاده کنید. 

قابلیت اتصال به گوشی 

تلویزیون ال‌جی 86NANO80T 2024 از برنامه‌های کاربردی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان اتصال گوشی هوشمند خود به تلویزیون را می‌دهد و محتوای گوشی را بی‌سیم منتقل کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تجربه تعامل بیشتری با تلویزیون نانو‌سل ال‌جی داشته باشید. برای انتقال محتواهای موبایل شما به تلویزیون قابلیت Chromecast قرار دارد. با استفاده از این قابلیت بدون نیاز به سیم موبایل هوشمند خود را به تلویزیون وصل کنید تا همه محتواهای داخل گوشی را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون ببینید. البته با وجود قابلیت Apple Airplay کاربران اپل هم محدودیتی برای استفاده از این قابلیت را ندارند.

تلویزیون ال‌جی 86NANO80T 2024

سایر امکانات هوشمند 

قابلیت My Profile که در این دستگاه وجود دارد، به اعضای خانواده امکان می‌دهد نمایه شخصی خود را ایجاد کنند و به سرعت به محتوای مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند. این برنامه به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها و سرویس‌های پخش اصلی را به راحتی انتخاب کنید و ساعت‌ها از سرگرمی بی‌وقفه لذت ببرید. با ایجاد نمایه شخصی در برنامه My Profile هر فرد می‌تواند به تنظیمات و محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشد، بنابراین هر فرد می‌تواند برنامه‌ها و سرویس‌های مورد علاقه خود را انتخاب کند و بهترین لحظات خود را در کنار این تلویزیون جدید تجربه کند.

همچنین این مدل دارای امکانات هوشمند جالبی است. یکی از آن ها قابلیت هشدار ورزشی است. با فعال کردن این فناوری در هنگام مشاهده برنامه‌های تلویزیونی از نتایج مسابقات ورزشی در شبکه‌های دیگر آگاه می‌شوید. این قابلیت برای علاقه‌مندان به ورزش که ممکن است به دلیل تداخل زمانی با برنامه‌های دیگر نتوانند مسابقات را تماشا کنند، بسیار مفید است. به این ترتیب شما می‌توانید همزمان با تماشای سریال یا برنامه‌های دیگر از نتایج مسابقات ورزشی مطلع شوید.

با استفاده از قابلیت LG ThinQ و اینترنت اشیاء کاربران می توانند تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق تلویزیون مدیریت و کنترل نمایند. با استفاده از USB Camera Compatible می توانید یک دوربین جداگانه برای تلویزیون بخرید و آن را به پورت USB متصل کنید. با انجام این کار می توانید از تلویزیون با استفاده از برنامه گوگل میت به تماس صوتی و تصویری بپردازید ودر جلسات کاری خود با صفحه نمایش بزرگ 86 اینچ شرکت کنید. گزینه Multi View صفحه نمایش را به دو ورودی مختلف تقسیم بندی می کند تا در هر کدام از آن ها به کارهای مد نظرتان بپردازید. 

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS 

✅ حافظه داخلی: -

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.1

پورت و روش های اتصال 

تلویزیون ال‌جی 86NANO80T از اتصالات مختلفی برای اتصال به دستگاه‌های دیگر پشتیبانی می‌کند. از طریق 2 پورت USB که شما می‌توانید از طریق آن فلش درایوها و کارت‌های حافظه را به تلویزیون متصل کنید و محتوای آن‌ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ تماشا کنید. این دستگاه دارای 4 پورت HDMI است که شما می‌توانید از طریق کابل HDMI وسایل صوتی و تصویری مانند دستگاه‌های DVD، بلوری، کنسول‌های بازی، رسیورها و دستگاه‌های پخش‌کننده‌های ویدئویی را به تلویزیون متصل کنید. همچنین دارای قابلیت بلوتوث است. این به شما امکان می‌دهد تا هر دستگاهی که دارای قابلیت بلوتوث باشد، مانند گوشی‌هوشمند، لپتاپ یا ساندبار را به تلویزیون خود متصل کنید. پورت LAN و RF و Optical از دیگر ورودی های این محصول می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون ال جی 2024  مدل NANO80T دارای ویژگی های صوتی متنوع و پیشرفته ای است. سیستم صوتی 2 کاناله با 2 بلندگوی 10 وات که در مجموع 20 وات توان صوتی دارد. تکنولوژی AI Sound Pro که به تنظیم خودکار و بهینه سازی صدا با توجه به محتوا و محیط کمک می کند. این فناوری قابلیت شبیه سازی صدای فراگیر 9.1.2 کاناله مجازی برای تجربه صوتی غنی تر ارائه می دهد. تکنولوژی AI Acoustic Tuning که صدا را با توجه به موقعیت ریموت کنترل و ابعاد محیط بهینه می سازد.

اگر از میزان صدا این تلویزیون راضی نیستید با استفاده از قابلیت اتصال بی سیم و سیمی می توانید انواع سیستم صوتی از جمله سندبار، سینما خانگی دو بلندگو یا دو اسپیکر را به این تلویزیون متصل کنید. قابلیت Simultaneous Audio Output برای خروجی همزمان صدا از سیستم های صوتی و تلویزیون می باشد. تکنولوژی Clear Voice Pro برای تقویت وضوح صدای گفتگوها به کار رفته است. البته این فناوری می تواند نویز و صداهای اضافی را نیز حذف نماید. قابلیت کنترل حالت های صوتی ساندبار های ال جی از طریق تلویزیون با قابلیت Sound Mode Share و WOW Interfece امکان پذیر است. 

تلویزیون ال جی 2024  مدل NANO80T

مجموع عملکرد ها

تلویزیون ال جی نانو 80 به عنوان یک مدل میان رده و اقتصادی در سال 2024 معرفی شد. این مدل از ذرات نانو برای بهبود کیفیت تصویر و رنگ بهره می برد. همچنین دارای قابلیت های گیمینگ مناسبی است که آن را به گزینه ای خوب برای گیمرها تبدیل می کند. از جمله ویژگی های هوشمند این تلویزیون می توان به سیستم عامل وب او اس، هوش مصنوعی ThinQ AI و سازگاری با دستیارهای صوتی اشاره کرد که کار با آن را برای کاربران راحت می سازد. در مقایسه با تلویزیون های پیشرفته تر مانند اولدها و کیولدهای ال جی، کیفیت تصویر این تلویزیون تا حدی پایین تر است اما در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی معمولی، پیشرفت قابل توجهی دارد. درنهایت با توجه به قیمت متوسط خود، این مدل گزینه مناسبی برای کاربرانی است که به دنبال یک تلویزیون خوش قیمت با امکانات روز هستند. جهت خرید تلویزیون نانوسل ال جی 86NANO80T و استعلام لیست قیمت تلویزیون 2024 ال جی به شماره های درج شده در سایت اصلی کالا تماس حاصل فرمایید. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ کنتراست بالا

❌زاویه دید ضعیف

✅ رفرش ریت 120 هرتز 

❌نبود قابیت پخش صدا 3 بعدی

✅ صفحه نمایش نانوسل 

✅بروز رسانی سیستم عامل وب او اس

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO80T 4K 86Inch

مشخصات

مدل کامل
86NANO80T 2024
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
217
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
--
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
α8 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Vivid/ Standard/ Cinema/ Game/ Sports/ Eco/ FILMMAKER MODE/ (ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Standard/ Cinema/ Music/ Sports/ AI Sound Pro/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
-
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
-
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2024
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
دارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.1
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1927x 1167 x 362 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1927x 1104 x 59.9 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2115x 1215 x 228 میلی متر
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
45.2
45.9
وزن پایه (کیلوگرم)
3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
58.4
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
86NANO80T 2024
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
86
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
217
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
--
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
α8 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/ HLG
حالت های تصویر
Vivid/ Standard/ Cinema/ Game/ Sports/ Eco/ FILMMAKER MODE/ (ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Ultra Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Standard/ Cinema/ Music/ Sports/ AI Sound Pro/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
2024
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.1
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
600x400

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1927x 1167 x 362 میلی متر
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1927x 1104 x 59.9 میلی متر
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
2115x 1215 x 228 میلی متر

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
45.2
45.9
وزن پایه (کیلوگرم)
3
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
58.4

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم