تلویزیون سامسونگ 75DU8000

تلویزیون کریستال سامسونگ 75 اینچ 4K مدل DU8000 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV DU8000 4K 75Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 75DU8000

تلویزیون سامسونگ 75DU8000 یکی از مدل های اقتصادی این برند کره ای است که جایگزین مدل سال قبل CU8000 شده است. این تلویزیون در سال 2024 تولید و روانه بازار شد. قیمت این مدل طوری بوده که تمامی قشر جامعه توانایی خرید آن را داشته باشند. طراحی زیبا و در عین حال ساده نمایی زیبایی را به دکوراسیون شما می دهد. کیفیت تصویر 4K در کنار رزولوشن 2160×3840 پیکسل تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر شما نشان می دهد. رفرش ریت 60 هرتز در کنار پورت HDMI نسخه 2.0 نشان می دهد که این مدل برای کسنول های بازی نسل 8 مناسب می باشد. از این رو این تلویزیون به خوبی می تواند جوابگوی کسنول های نسل 8 PS4 باشد. اگر یک گیمر حرفه ای هستید پیشنهاد ما به شما مدل های رده بالاتر سامسونگ مانند Q70D است. 

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000 از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله پشتیبانی می کند که صدایی به قدرت 20 وات را در محیط تولید و پخش می کند. این میزان صدا برای نمایشگرهای سایز کوچک و متوسط مناسب بوده و نیاز شما را به راحتی رفع خواهند کرد، اما در سایزهای بزرگ مثل 75 و 85 اینچ که در متراژهای بالا استفاده می‌شوند این مقدار خیلی جوابگو نیست و نیاز به استفاده از ساندبار حس می‌شود و اتصال راحت از طریق بلوتوث (Bluetooth) این کار را به راحتی حل خواهد کرد.

سیستم عامل TIZEN ورژن 8 امکانات گسترده و متنوعی را در در کی صفحه برای شما گرد هم آورده است. این مدل هوشمند بوده و قابلیت اتصال به اینترنت را با دو روش LAN و WiFi امکان پذیر می سازد. مرورگر وب هم امکان سرچ و وب گردی را در صفحات وب به شما می دهد. از اتصالات غیر مستقیم در این محصول می توان به بلوتوث نسخه 5.2 و وای فای اشاره کرد. همچنین 3 پورت HDMI، 2 پورت USB و.. در پنل پشتی تلویزیون قرار دارند. کاربر به وسیله ان ها می تواند انواع دستگاه های دیجیتالی را به تلویزیون 75 اینچ متصل نماید. 

تلویزیون سامسونگ 75DU8000

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000

تلویزیون Samsung DU8000 از کیفیت تصویر 4K برخوردار است و با دستیابی به رزولوشن 2160×3840 پیکسل تا 4 برابر بهتر از یک تلویزیون فول اچ‌دی معمولی عمل می‌کند. در تلویزیون های 4K تعداد 8 میلوین پیکسل در نمایشگر شما جای گرفته اند تا تصاویر بسیار طبیعی و زنده را به نمایش بگذارند. 

رفرش ریت 60 هرتز 

سامسونگ با وجود رفرش ریت 60 هرتز شما را به تماشای محتوای با کیفیت بدون لرزش و نویز تصویر دعوت می‌کند. با رفرش ریت کمی که این مدل دارد برای یک گیمینگ حرفه‌ای مناسب نیست و سازندگان آن‌ها، بیش‌تر به منظور نمایش خانگی فیلم و سریال این مدل را طراحی کرده‌اند. سامسونگ با هدف بهبود حرکت در صحنه‌ها از فناوری Motion Xcelerator استفاده می‌کند. فناوری Motion Xcelerator با تحلیل فریم به فریم محتوا می‌تواند محتواهای از دست رفته را جبران کند و وضوح تصویر بهتری را در حین پخش ارائه دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 75DU8000

تلویزیون سامسونگ 75DU8000 از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند. این تلویزیون با توانایی پوشش دهی چیزی در حدود یک میلیارد رنگ بیشتر از آنکه برای یک مدل ارزان قیمت انتظار برود، عملکردی عالی دارد و جزئیات بیشتری را برایتان به تصویر می‌کشد. تلویزیون سامسونگ مدل 75DU8000  از فناوری PurColor بهره گرفته شده که تا حدودی مشابه با محدوده داینامیکی بالا عمل می‌کند. توسط فناوری PurColor وسعت رنگ‌های قابل تولید و نمایش را در تلویزیون سامسونگ افزایش می‌دهد. دستاورد این فناوری، جزئیات بیشتر، رنگ‌های غنی‌تر و دقت بیشتر رنگ‌ها در تلویزیون است؛ طوریکه در کسب تجربه‌ای واقعی‌تر بسیار کمک کننده خواهد بود.

دقت رنگ تلویزیون سامسونگ 75DU8000

پردازشگر Crystal Processor 

پردازنده کریستالی Crystal Processor هسته اصلی تلویزیون در ارائه محتوای با کیفیت است و هر چه توان و قدرت آن بهتر باشد، چیزی که در پیش روی شما قرار خواهد گرفت از سطح کیفیتی بالاتری برخوردار است. این مدل به واسطه قابلیت 4K Upscaling قادر است نویزهای اضافی در تصویر را از بین ببرد و داده‌های ضعیف را تا حد فورکی تقویت کند. 

پردازشگر Crystal Processor

کنتراست 

در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000 کنترل بکلایت داخل آن از نوردهی موضعی یا لوکال دایمینگ (local dimming) استفاده نشده است. یکی از قابلیت های تحسین کننده که سامسونگ در بهترین تلویزیون‌های خود به کار می‌گیرد، فناوری UHD Dimming می‌باشد. این فناوری کارآمد نیز به افزایش روشنایی تصاویر کمک شایانی خواهد کرد. در نتیجه به خوبی صحنه های تاریک و روشن از هم متمایز خواهد کرد تا جزئیات دقیق برای شما قابل رویت شوند. Mega Contrast به افزایش کنتراست می‌پردازد تا امکان مشاهده دقیق ترین جزئیات را به ارمغان آورد. قابلیت Contrast Enhancer هم برای بهود کنتراست در این تلویزیون استفاده شده است.

کنتراست  در تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000

فناوری HDR 

تلویزیون 2024 سامسونگ DU8000 از فناوری HDR پشتیبانی می کند. کار اصلی این فناوری ایجاد روشنایی بالا می باشد. همچنین تضاد میان رنگ‌های تیره و روشن را به خوبی مشخص خواهد کرد و امکان تماشای محتوای HDR را نیز برای بیننده امکان‌پذیر خواهد ساخت. قابلیت HDR به طور کل در صنعت تولید فیلم‌های هالیودی نقشی کلیدی را برعهده داشته و جزو با اهمیت‌ترین فناوری‌های استفاده شده در تلویزیون محسوب می‌شود. تلویزیون سامسونگ DU8000 از HDR10+ که حتی یک نسخه پیشرفته‌تر از HDR10 بوده، پشتیبانی می‌کند. این فناوری از طریق فراداده پویا سطح روشنایی را در فریم به فریم فیلم‌ها تغییر داده و بنابراین می‌توان انتظار داشت که نظاره‌گر محتوایی زنده و پویا در تلویزیون بود. همچنین پشتیبانی از فرمت HLG در تلویزیون 75 اینچ 2024 نیز وجود دارد.

فناوری HDR  در تلویزیون 2024 سامسونگ DU8000

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+

صفحه نمایش

فناوری کریستال از سال 2020 روی تلویزیون های سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت. این فناوری دقت رنگ و کنتراست تصویر بهتری را نسبت به تلویزیون های ال ای دی 4K معمولی ارائه میدهد. تلویزیون سامسونگ 75DU8000 از صفحه نمایش Crystal پشتیبانی می کند. نمایشگر کریستال نسبت به تلویزیون های LED معمولی طیف رنگ گسترده تری را تولید میکند. این صفحه نمایش حجم رنگ بیشتری را نمایش می دهد به همین دلیل تصاویر با عمق رنگی بیشتری در تلویزیون های سامسونگ نمایش داده می شوند. این محصول دارای نوع بک لایت Edge LED بوده که روشنایی را در گوشه و کنار تلویزیون تامین می کند.

صفحه نمایش Crystal

پنل VA

تلویزیون 2024 سامسونگ DU8000 از پنل VA پشتیبانی کرده که دارای مزایا و معایب خاص خود است. این پنل نسبت به IPS از زاویه دید کمتری برخوردار می باشد. اما نسبت به IPS دارای کنتراست و عمق رنگ مشکی بالایی بوده است. با این پنل می توان در محیط های تاریک به تماشای فیلم و سریال بپردازید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal 

✅ نور پس زمینه: Edge LED

✅ نوع پنل: VA 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ 75DU8000

چون تلویزیون در محیط خانه قرار می گیرد از این رو طراحی و ساختار آن بسیا اهمیت دارد. خوشبختانه طراحان سامسونگ محصولات بسیار زیبا را تولید کرد ه اند و مدل 75DU8000 هم از این استثناء برخوردار می باشد. سامسونگ با استفاده از زبان طراحی Air Slim توانسته ضخامت تلویزیون‌هایش را به طور چشمگیری باریک‌تر کند و این امکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است. ضخامت 2.6 سانتی متر باعث شده تا این تلویزیون برای  نصب روی دیوار مناسب باشد. پس با این حساب این تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را دارد کاربران با استفاده از برکت 300×400 می توانند این محصول را به دیوار متصل کنند. سامسونگ برای حاشیه ها از نوع 3 Bezel-less استفاده کرده و این بدان معنا می باشد فیرم های دور نمایشگر از 3 طرف بسیار باریک می باشد.از این اربران فقط تمرکشان روی محتوا در حال پخش خواهد بود. 

رنگ بدنه کل این دستگاه مشکی بوده از این رو با سایر لوازم خانکی شما هماهنگ است. پایه های این محصول به صورت دو شاخه ای طراحی شده که بسیار محکم می باشند و وزن ناشی از تلویزیون را به خوبی تحمل می کنند. جالب است پایه های این تلویزیون قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند. یعنی شما با افزایش ارتفاع آن ها اناع سندبار های صوتی را در زیر قاب پایین صفحه نمایش جای دهید. از این رو هم نمای سالن شیک تر می شود و هم توان صوتی نیز افزایش پیدا می کند. پورت های ارتبای هم در پشت بدنه دستگاه قرار داارند. برای مدیریت کاب های شما تعدادی شیار در پشت بدنه این مدل واقع شده که می توانید از آن ها تا حدودی برای مدیریت کابل های متصل به تلویزیون استفاده کنید تا دیگر هیچ شلوغی و نامرتبی در اطراف تلویزیون دیده نشود. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 2024 سامسونگ 75DU8000

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 75DU8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ DU8000

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون سامسونگ 75DU8000 ویژگی های لازم برای گیمر های حرفه ای را ندارد بلکه فقط می تواند بازی های سبک و عادی را با این دستگاه انجام دهید. پورت HDMI 2.0 جهت وصل شدن کنسول های بازی به تلویزیون بوده ولی توجه داشته باشید این مدل می تواند تمام ظرفیت کامل خود را برای کنسول های بازی نسل 8 بگذارد. این دستگاه دارای تاخیر ورودی 11.2 میلی ثانیه بود که بازی ها را بدون تاخیر و هیچ لگی پخش می نماید. فناوری Motion Xcelerator در تلویزیون‌ سامسونگ قابلیت تشخیص فریم‌های از دست رفته در صحنه‌های سریع را داشته و با تخمین و درج آن‌ها بین فریم‌های اصلی موجب می‌شود محتوای اکشن مانند یک مسابقه ورزشی موتور سواری بدون تاری و به صورت صاف قابل نمایش باشد. همچنین این دستگاه از فناوری ALLM پشتیبانی می کند این قابلیت در صورت اتصال کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص می دهد سپس به حالت بازی Game Mode می رود. همچنین این قابلیت باعث کاهش تاخیر ورودی می شود. بخش گیمینگ هم دارای یک منو جداگانه به نام Sumsung Gaming Hub بوده که قابلیت و امکانات مروبط به گیم در این بخش قرار دارد. یکی از قابلیت هایی که در این قسمت وجود داشته سرویس ابری گیمینگ بوده که شما بدون نیاز به کنسول بازی تنها با وصل شدن به اینترنت می توانید به صورت آنلاین انواع بازی را به دلخواه خود انجام دهید. 

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 11.2 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

سامسونگ از نسخه جدید سیستم عامل تایزن در تلویزیون 75DU8000 سامسونگ استفاده نموده است. نسخه سیستم عامل تایزن در این مدل 8 بوده که نسبت به سال قبل تعدادی فناوری به آن اضافه شده است. مجموعه‌ای کامل از ویژگی و خدمات گسترده در رابط هاب هوشمند Smart Hub تعبیه شده و با بررسی علایق و سلیقه کاربران محتواهایی که پیشنهاد شده متفاوت می‌باشد. یکی از تغییراتی که سامسونگ در رابط کاربری این تلویزیون ایجاد کرده، اضافه کردن منوی هوشمند Samsung Daily+ است که دسترسی راحت تر به فعالیت ها و کارهای روزانه و امکانات سرویس ها و برنامه های SmartThings، Samsung Health، Workspace و ... را فراهم می کند. دسترسی به سرویس Samsung TV Plus با اتصال به اینترنت در این تلویزیون هوشمند امکان‌پذیر شده است. این سرویس به شما امکان خواهد داد از میان بیش از 200 کانال و هزاران فیلم و نمایش به رایگان انتخاب کنید و به راحتی محتواهای موردعلاقه خود را مشاهده کنید. با حافظه داخلی 8 گیگ شما به راحتی می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. اینترنت اشیاء IOT و هاب هوشمند SmartThings در تلویزیون سامسونگ 55 Q70 C به کاربران اجازه می‌دهد کلیه‌ی دستگاه‌های سازگار با همین فناوری را در محیط خانه به صورت یکپارچه مدیریت کنند. قابلیت Multi-View هم دو ورودی جداگانه را در صفحه نمایش 75 اینچ برای شما ایجاد می کند. این تلویزیون از دوربین موبایل نیز به عنوان وب کم پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این کار می توانید با برنامه گوگل میت به تماس صوتی و تصویری بپردازید. تمامی تلویزیون های 2024 سامسونگ از AI Energy Mode بهره می برند. این قابلیت به کمک هوش مصنوعی باعث صرفه جویی در مصرف برق و کاهش هزینه‌های مصرفی کاربران می‌شود. 

تلویزیون 75DU8000

دستیار صوتی 

دستیار صوتی از مواردی در محصولات هوشمند است که به راحتی شما در کنترل آن‌ها کمک خواهد کرد و وجود یک دستیار صوتی عالی کنترل و دسترسی به موارد مختلف از طریق صدا را راحت می‌سازد. در تلویزیون سامسونگ مدل 75DU8000 دستیار صوتی بیکسبی قرار دارد که این امکان را فراهم خواهد ساخت تا از طریق صدا تلویزیون و سایر دستگاه‌های هوشمند داخل خانه خود را کنترل کنید و در سریع‌ترین زمان به محتوای مدنظرتان دسترسی داشته باشید. این ویژگی کمک خواهد کرد تا با کنترل تلویزیون و موارد هوشمند خود تنها با صدا، زندگی هوشمند و راحت را تجربه کنید. این مدل از اسپیکرهای هوشمند گوگل و الکسا پشتیبانی می‌کند. همچنین تلویزیون 2024 سامسونگ 75DU8000 قابلیت سرچ صوتی را دارد. شما با استفاده از این قابلیت بدون نیاز به تایپ کردن تنها با صدا خود به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید. 

دستیار صوتی و جستجو صوتی

قابیت اتصال گوشی به تلویزیون 

سامسونگ راهکار پیشرفته Tap View را به طور خاص طراحی کرده است تا اتصال گوشی‌های گلکسی همین برند تنها با یک ضربه و تشخیص زود به‌هنگام اشتراک گذاری امکان پذیر باشد. با قابلیت آینه (Mirroring) می توانید گوشی های اندروید خود را بدون نیاز به سیم به تلویزیون سامسونگ 75DU8000 متصل کنید. قابلیت Apple AirPlay اتصال و دریافت بدون محدودیت محتوا از دستگاه‌های iOS یعنی گوشی آیفون، مک بوک و آیپد را امکان پذیر می‌کند.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ DU8000

ریموت کنترل عرضه شده با تلویزیون سامسونگ DU8000 از نوع SolarCell است، به این معنی که از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند. طراحی ریموت ارگونومیک و خوش دست بوده و به جای باتری‌های معمولی از یک پنل خوردشیدی قابل شارژ در پشت خود استفاده می‌کند. همچنین از طریق USB-C قابل شارژ است. ریموت هوشمند سولارسل دارای دکمه دستیار صوتی بوده و به کاربران اجازه می‌دهد دستورات صوتی دلخواه را به زبان‌های در تلویزیون اعمال سازند. به لطف دستیار صوتی می‌توانید تایم بیشتری را برای تماشای محتواهایی که دوست دارید صرف کنید و در زمان کوتاه‌تری به محتواهای مدنظرتان دست پیدا کنید.

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ DU8000

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

سامسونگ از روش‌های ارتباطی متنوعی برای تعامل با سایر دستگاه‌ها در تلویزیون سامسونگ 75DU8000  استفاده نموده است که به صورت بی‌سیم و مستقیم قابل استفاده خواهند بود. بلوتوث و وای-فای از راه‌های ارتباطی هستند که به صورت بی‌سیم می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید و یک ارتباط راحت و سریع را تجربه کنید. برای ارتباط مستقیم از طریق کابل نیز درگاه‌های متنوعی در بخش پنل پشتی تلویزیون سامسونگ در دسترس خواهند بود که هر یک در شرایط خاص مورد استفاده قرار خواهند گرفت. 3 درگاه HDMI و 2 درگاه USB از کاربردی‌ترین پورت‌های ارتباطی به شمار می‌روند که بیش‌ترین سازگاری را با دیگر دستگاه‌ها خواهند داشت. خروجی صدای اپتیکال، پورت LAN و ورودی آنتن نیز از جمله دیگر پورت‌های ارتباطی در این تلویزیون 75 اینچ به شمار خواهند رفت.

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000 دارای 2 کانال صوتی با قابلیت پخش 20 وات صدا می‌باشد. این میزان صدا شاید از نظر شما کم باشد از این رو سامسونگ قابلیت هایی برای افزایش توان صوتی در نظر گرفته است. امکان وصل کردن انواع سیستم صوتی به تلویزیون، از طریق قابلیت Bluetooth audio فراهم شده است. همچنین قابلیت Dual Audio Support امکان وصل کردن دو بلندگو یا دو اسپیکر بلوتوثی را به تلویزیون فراهم می کند. به منظور تقویت صدا از فناوری Q-Symphony در تلویزیون سامسونگ 75DU8000 استفاده گردیده است. همگام سازی صوتی صدای تلویزیون و ساندبار سامسونگ متصل به آن از طریق همین فناوری صورت می‌گیرد طوریکه بدون توقف پخش صدا از بلندگوهای تلویزیون می‌تواند تجربه‌ای فراگیرتر کسب کرد.

سامسونگ 75DU8000 با Object Tracking Sound نسخه Lite توانایی ردیابی صدای اشیاء در صحنه‌ها از طریق کانال مجازی را دارد و صدای نهایی که تولید می‌کند سرشار از جزئیات بوده و حالت واقع گرایانه و سه‌بعدی دارد این در حالیست که پشتیبانی دالبی اتموس برای این سری وجود ندارد. صدای تطبیقی Adaptive Sound هم با توجه به نوع محتوایی در حال پخش یا ژانر به صورت خودکار حالت صدای متناسب با آن محتوا قرار می دهد تا تجربه صوتی بی نظیری برای کاربران به ارمغان بیاورد. 

کیفیت و قدرت صدا تلویزیون 75 اینچ سامسونگ DU8000

مجموع عملکرد ها

اگر می‌خواهید کیفیت تصویری برتر از یک تلویزیون LED معمولی را داشته باشید و با محدودیت بودجه نیز مواجه هستید، قطعا خرید تلویزیون سامسونگ 75DU8000 بهترین تصمیم ممکن برای شما خواهد بود. قیمت این محصول نسبت به جایگاهی که دارد بسیار مناسب است و بسیاری از انتظارات شما از یک تلویزیون هوشمند را تامین می‌کند، اما خب هرگز نباید انتظار عملکرد یک مدل بالارده را از آن داشت. این مدل با رفرش ریت 60 هرتز و پورت HDMI نسخه 2.0 برای گیمرهای حرفه ای پیشنهاد داده نمی شود چون می توان بازی های سبک و عادی را با این مدل انجام دهید. برای خرید و اخذ مشاوره لازم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و محصول خود را در کم‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.  برای خرید و اخذ مشاوره لازم با کارشناسان ما در اصلی کالا تماس حاصل نمایید و محصول خود را در کم‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت کنید.

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ کنتراست بالا

❌زاویه دید کم

✅ طراحی شیک و زیبا

❌نبود پخش صدا 3 بعدی

✅ قابلیت HDR

❌ عدم وجود پورت HDMI 2.1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV DU8000 4K 75Inch

مشخصات

مدل کامل
75DU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
226
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
241
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/ HLG/ +HDR10/
حالت های تصویر
FILMMAKER MODE/ Dynamic/ Movie/ Standard/ Eco
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby Audio/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)/ Dolby MS12 2ch/ Dolby Digital (AC3)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Standard/ Game/ Amplify/ Adaptive Sound
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
13.3
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
11.2
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
ندارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)/ A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
66x 39.6 x 13.4
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
66x 37.8 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
72.2x 43.7 x 7.5
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
-
-
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75DU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
226
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
241
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/ HLG/ +HDR10/
حالت های تصویر
FILMMAKER MODE/ Dynamic/ Movie/ Standard/ Eco

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby Audio/ Dolby AC4/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)/ Dolby MS12 2ch/ Dolby Digital (AC3)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Standard/ Game/ Amplify/ Adaptive Sound
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
13.3
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
11.2

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)/ A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
66x 39.6 x 13.4
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
66x 37.8 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
72.2x 43.7 x 7.5

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما
You may also like
موردی یافت نشد

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم