یخچال بالا پایین ال جی مدل 652

ویژگی های کلی یخچال بالا پایین ال جی مدل 652

مجهز به فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH

پشتیبانی از قابلیت SmartThinQ

دارای قابلیت خنک سازی درب

واجد سستم هوای چندگانه

دارای صفحه لمسی LED 

 دارای محفظه صفر درجه

دارای آبسرد کن و یخساز

واجد موتور اینوتر خطی

دارای ظرفیت کلی 471 

دارای لامپ LED

ادامه مطلبShow less
31,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
Refrigerator LG F652HLHU
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

بررسی کلی یخچال بالا پایین ال جی مدل F652

بی شک شرکت ال جی را می توان از بهترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی دانست. شرکتی که محصولاتش برای عموم جهان شناخته شده و همه از کیفیت و دوام آنها با خبر هستند. یخچال بالا پایین مدل F652HLHU، از تازه ترین محصولات این شرکت کره ای است که به اخیرا پا به بازار گذاشته و توانسته است جای خود را در بازار خوش کند. این یخچال برای خانواده های کم جمعیت ومتوسط طراجی شده و می تواند نیازهای مورد نظر آنها را به نحو احسن بر آورده کند.این یخچال بالا پایین دارای ظرفیت کلی 471 لیتر بوده که به نسبت اندازه اش نسبتا کوچکش ظرفیت بالایی محسوب می شود. طراحی این یخچال خوش طرح بالا پایین بوده در که در نوع یخچال های تکی دلپسند ترین طراحی را دارد. موتور این محصول ال جی اینورتر خطی است که با جرات می توان گفت از پیشرفته ترین کمپرسور های تولید شده برای یخچال است.این موتور هوشمند بوده و از نظر صرفه جویی برجسته است و با عملکرد خویش می تواند هزینه های اضافی را برای شما بازگرداند. از دیگر ویژگی ها می توان به فیلتر بهداشتی HYGEINE FRESH اشاره کرد. این فیلتر بهداشتی توانمند کیفیت مواد غذایی ومیوه های شما را بیمه می کند . اجازه نمی دهد تا محتویات درون یخچال دستخوش کوچکترین تغییر از نظر طعم و بو شود. F652 در جهت راحتی هر چه بیشتر کاربران خود این قابلیت را دارد که به گوشی هوشمند اتصال یابد و کاربر می وتواند به راحتی به تنظیمات یخچال خود دست یابد و موارد آن را تنظیم کند. مطالب گفته شده تنها پاره ای از این یخچال منحصر به فرد ال جی بود جهت آشنایی بیشتر با ویژگی ها و جزییات ریزتر لطفا از ادامه متن از دست ندهید!! 

با F652 بهآشپزخانه خود رنگ و لعابی تازه بدهید!

شرکت ال جی طراحی و دیزاین دل پسند را سر لوحه همه محصولات خود قرار داده است. F652 دارای طراحی بالا پایین بوده در در مدل یخچال های تکی بسیار پرطرفدار است. فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته اند. بدون شک این یخچال می تواند به راحتی با سایر اجزای آشپزخانه مچ می شود و حال و هوای آن را دگرگون می سازد. جنس بدنه خارجی آن از جنس استیل بوده که در زنگ زدن و خوردگی -حتی در موقعیت های جغرافیایی مرطوب و شرجی-مقاومت می کند همچنین با داشتن جلا و سطح صیقلی مانند به خوبی نور را بازتاب می دهد و درخشندگی به خصوصی خلق می کند. پنل لمسی تعبیه شده بر روی درب فریزر، ظرافت آن را دو چندان کرده لذت لاکچری بودن را به شما القا می کند! دستگیره های F652 از جنس آلومنیونم است که به صورت کاملا متفاوت و مدرت طراحی شده تا شما بتوانید به راحتی ذرب را باز و بسته نمایید. 

موتور اینورتر خطی، این موتور همه چیز تمام

اساس کار یخچال را موتور یا کمپرسور آن تعیین می کند. پس شایان توجه است که باید در خرید یخچال نگاهی ویژه به موتور آن داشته باشیم. موتور اینورتر خطی جزو پیشرفته ترین کمرسور های حال حاضر دنیا است که انحصارا  در اختیار شرکت کره ای ال جی قرار دارد. این موتور دارای عملکرد یکسان نیست بلکه بسته فصل سال یا دما در طول روز فعالیتش تغییر می کند. برای مثال هرچه دما بیشتر باشد، فعالیت آن نیز بیشتر خواهد بود. همین فناوری در جلوگیری از انرژی اضافی کمک شایانی می کند  و انرژی را تا 40 درصد صرفه جویی می کند. با عملکرد مداوم اینورتر خطی هوا به صورت پیوسته در درون یخچال به جریان در می آیدو  تازگی و طراوت محتویات را حفظ می کند . F652 با این کمپرسور توانمند از اصطکاک پایینی برخوردار بوده و دارای راندمان بالایی است این مزیت خود را در بلندمدت عمر مفید بالا نشان می دهد . این یخچال بالا پایین همچنین دارای صدای بسیار کمی بوده که نتاشی از سایلنت بودن موتور آن است و بزرگی شدت آن قدریست که حتی در سکوت شب هم به سختی قابل شنیدن است. در آخر بد نیست بدانید که این کمپرسور دارای گارانتی 10 ساله بوده و 20 عمر مفید را برای F652  به ارمغان می آورد.!!

تجربه تازگی مزه و طعم!

اصلی ترین وظیفه یخچال بدون شک حفظ مواد غذایی است که اگر همراه حفظ کیفیت هم باشد معرکه است. یخچال بالا پایین F652 با مجهز بودن به خنک کننده خطی( LINEAR COOLINGTM) و خنک کننده درب (DOOR COOLING) تازگی طراوت محتویات را برای برای شما ارمغان می آورد. با این دو فناوری مواد غذایی شما از نظر رطوبت، نرمی و سفتی، بو، طعم، بافت و... از هر نظر محفوظ خواهند شد. چرا با کنترل نوسانات دمایی اجازه نمی دهد محویات دچار تغییر شوند.

با فیلتر بهداشتی HYGEINE FRESH  ضامن کیفیت موا غذایی خود باشید!

یکی بهترین مزیت یخچال بالا پایین F652  حفظ کیفیت مواد غذایی است که توسط فیلتر بهداشتی HYGEINE FRESH  صورت می گیرد .فیلتر چند مرحله این فیتلر هوشمند تا 99.999% باکتری ها را از بین می برد و مانع فعالیت آنها می شوند. علاوه بر قابلیت باکتری زدایی در مقابل بوی بد نیز ممانعت به عمل می آورد و از فساد غذایی،کپک زدن و... جلوگیری می کند.به این گونه که در صورت وجود بوی نامطبوع آن را دفع کرده و هوایی با بوی خوش را در یخچال به جریان در می آورد.

سیستم خنک کننده Multi Air Flow

وجود یک سیستم خنک کننده جهت برقراری سرما درون یخچال الزامیست. از این نظر F652 با مجهز بودن به Multi Air Flow همه چیز تمام است. ایین سیستم هوشمند با  جریان هوا به تمامی نقاط یخچال خنکی یکسانی به وجود می آورد در کنار این قابلیت سرعت خنک سازی هم اضافه کنید چرا که این سیستم توانمند در چند ثانیه می تواند سرمای معمولی را پس از بسته شدن درب ایجاد کند . همچنین این تکنولوژی در جلوگیری از تشکیل برفک نیز موثر واقع می شود و شما را از شر برفک های اعصاب خورد کن نجات می دهند.

تجربه جدید از تکنولوژی با F652!!

F652 جزو یخچال های هوشمند شناخته به شمار می رود. این یخچال توانایی اتصال به شبکه بی سیم وای فای دارد که به کاربر این امکان را می دهد تا بوسیله گوشی هوشند خود به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشد و آن را متناسب با نیاز های خود تنظیم کند. با این قابلیت شما می توانید به مواردی از قبیل کنترل دما،کنترل فیلتر بهداشتی،سیستم عیب یاب یخچال،انجماد سریع، قفل کودک،هشدار درب و... دسرسی داشته باشید .خبر خوب اینکه این قابلیت وابستع به فاصله نیست و شما هر کجا که باشید حتی بیرون از خانه می توانید به یخچالتان دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Refrigerator LG F652HLHU

مشخصات

گنجایش یخچال
417 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
178
عمق با در
70
پهنا
73
دسته الومنیومی
دارد
زنگ هشدار
دارد
هشدار درب
دارد
دفترچه راهنما
دارد
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
دارد
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
دارد
ابسرکن
دارد
یخچال
F652
محفظه تخمه مرغ
دارد
سیستم کنترل اینورتر
دارد
جریان هوای چند گانه
دارد
حسگر دمای ECO
دارد
فن سرمای چندگانه
دارد
نمایش میزان سرمایش
دارد
قفسه های شیشه ای
دارد
جا یخی چرخشی متحرک
دارد
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
دارد
کنترل رطوبت
دارد
ابسردکن
دارد
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
7 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
سایر توضیحات
دارای سیستم انجماد سری،نوسان دمایی کم،دارای فیلتر بهداشتی HYGEINE FRESH،دارای قابلیت اتصال به گوشی
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

گنجایش یخچال
417 لیتر
گنجایش کل به فوت
28 فوت
ارتفاع
178
عمق با در
70
پهنا
73
دسته الومنیومی
زنگ هشدار
هشدار درب
دفترچه راهنما
رتبه انرژی
A++
نشانگر LED
نوع یخچال
بالا پایین
لامپ یخچال
LED
یخ ساز خودکار
ابسرکن
یخچال
F652
محفظه تخمه مرغ
سیستم کنترل اینورتر
جریان هوای چند گانه
حسگر دمای ECO
فن سرمای چندگانه
نمایش میزان سرمایش
قفسه های شیشه ای
جا یخی چرخشی متحرک
کشوی مجزا برای نگهداری سبزیجات
کنترل رطوبت
ابسردکن
تعداد درب
2 درب
تعداد طبقات شیشه ای یخچال
7 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال
6 طبقه
سایر توضیحات
دارای سیستم انجماد سری،نوسان دمایی کم،دارای فیلتر بهداشتی HYGEINE FRESH،دارای قابلیت اتصال به گوشی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم