تلویزیون ال جی 55UR8000

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ ال جی 4K مدل 2023 UR8000

✅ تولید کننده: ال جی 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
25,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG TV UR8000 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

تلویزیون 55UR8000 یکی از محصولات سری 8 شرکت ال جی در سال 2023 است که امکانات بروز را دارد. این مدل به صورت عمده برای تماشای فیلم و سریال و کارهای روزمره تولید شده؛ که در مقایسه با تلویزیون های نانوسل ال جی یک مدل اقتصادی و میان رده به شمار می رود. نوع نمایشگر این دستگاه LED بوده که یکی از اقتصادی ترین صفحه نمایش های حال حاضر در دنیای تلویزیون می باشد. مهم ترین ویژگی که باید در انتخاب دستگاه  در نظر داشته باشیم تصویر است. در حال حاضر اگر قصد خرید تلویزیون با کیفیت عالی و اقتصادی را دارید 4K بهترین انتخاب بوده چون وضوح آن 2 برابر Full HD می باشد. وضوح رزولوشن 2160x3840 پیکسل در این تلویزیون نتیجه آن تصاویر طبیعی و زنده بوده و  برای تماشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی بسیار مناسب می باشد.

نوع پنل این مدل VA بوده که برخلاف IPS زاویه دید گسترده ای ندارد. اما دارای عمق رنگی بالایی بوده و رنگ های تیره را به درستی تشخیص و تضادهای رنگی درستی را ایجاد خواهد کرد. نوع بک لایت این تلویزیون Direct LED می باشد که کل پنل را روشن می سازد و همین موجب شده تا روشنایی صفحه نمایش به 600 نیت برسد. حضور پردازنده در تلویزیون بسیار مهم است که به عنوان قلب آن در نظر گرفته می شود. پردازشگر α5 AI Gen6 یکی از پردازنده های نسل 5 از شرکت ال جی بوده که به بهبود وضوح رنگ، کنتراست همچنین تصاویر بی کیفیت می پردازد و آن ها را به یک سطح بالاتر ارتقا می دهد. برای تلویزیون 55UR8000 سیستم عامل هوشمندی از نوع webOS به کار گرفته شده که دارای منو و رابط کاربری آسان بوده و دسترسی به تنظیمات تلویزیون را برای شما راحت تر کرده است. با استفاده از این سیستم عامل شما توانایی اتصال به اینترنت به روش پورت LAN و وایرلس دارید.

صدا در این تلویزیون حاصل تلاش دو بلندگو 20 واتی در سمت چپ و راست تلویزیون است. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ بسیار مناسب بوده و جوابگوی نیاز کاربران خواهد شد از این رو شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه برای این دستگاه ندارید. به هر حال اگر قصد اتصال سیستم صوتی به تلویزیون را دارید می توانید در کمترین زمان به صورت کابل یا بلوتوث آن را به این تلویزیون متصل نمایید.

گذشته از آن راه های ارتباطی متنوعی در پنل پشت ال جی UR8000 قرار دارند که وظیفه انتقال صدا و تصویر را از دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون را بر عهده گرفته اند. یکی از مهم ترین، این پورت ها 3 عدد HDMI و 2 عدد USB می باشند. HDMI کنسول بازی، کامپیوتر، دی وی دی پلیر و گیرنده ها را به این دستگاه متصل می نماید. درگاه USB هم جهت اتصال فلش مموری و هارد دیسک فراهم شده است. راه های ارتباطی متنوعی در این مدل قرار دارد که در ادامه حتما به آن ها اشاره خواهیم کرد.

55UR8000

کیفیت تصویر UR8000

هر خریداری حتما باید به تصویر تلویزیون توجه داشته باشد. ال جی برای این مدل 55 اینچ UR8000 از کیفیت تصویر 4K بهره گرفته است که با رزولوشن 3840x2160 در صفحه نمایش LED قرار دارد و میزان وضوح آن 2 برابر تصاویر Full HD می باشد. همچنین تراکم بالای موجود پیکسل ها می تواند جزئیات یک تصویر یا صحنه را برای شما نشان دهد. وجود پنل VA کنتراست مطلوب و عمق رنگی بالایی را نسبت به IPS دارد. مورد دیگری که در مورد این دستگاه باید بدانید نوع بک لایت بوده که در این مدل Direct LED است که حداکثر روشنایی آن 600 نیت می باشد.

این تلویزیون UR8000 دارای یک پردازنده نسل 5 بوده که امکان پردازش یک میلیارد رنگ را بر روی صفحه نمایش ایجاد می کند. بنابراین موجب می شود تا کاربر جزئیات بیشتری از تصویر را ببیند. کمپانی ال جی از این پردازشگر در تلویزیون های میان رده استفاده می کند. همچنین می تواند وضوح رنگی و کنتراست تصویر را نیز پردازش نماید و آن ها را به یک سطح جدید ارتقا دهد. به کمک فناوری 4K Upscaling  محتواهای کیفیت پایین نزدیک به فورکی ارتقا داده می شود.

کیفیت تصویر

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون ال جی 55UR8000

تلویزیون 55UR8000 یکی از مدل های میان رده شرکت ال جی است که دارای طراحی تا حدی باریک و ساده بوده و باعث شده تا شما تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش باشد و به صورت کامل فقط محو نمایشگر شوید. ضخامت این محصول 2.28 سانتی متر و حاشیه آن 0.46 سانتی متر بوده؛ البته تلویزیون هایی بسیار باریک تر شبیه به قاب دور صفحه نمایش تلفن همراه داریم و اگر خواهان همچین دستگاهی هستید به سراغ مدل های بالارده ال جی بروید. بیشتر تلویزیون های میان رده از یک طراحی مخصوص برخوردار هستند. جنس این محصول از پلاسیتک فشرده است و در برابر زدگی تا حدی مقاومت مطلوبی دارد. پایه های دو شاخه ای که در دو طرف تلویزیون وجود دارند، استحکام بالایی به آن بخشیده اند و مانع از لرزش دستگاه می شوند. در پنل پشتی این محصول تعدادی پورت قرار دارد که رو به پایین هستند و شما دسترسی راحتی به آن ها دارید.

در کنار آن ریموت کنترل این مدل اسمارت و جادویی است و دارای میکروفون داخلی بوده تا شما از طریق صدای تان بتوانید با تلویزیون ارتباط بر قرار نمایید. از دیگر امکانات این ریموت قابلیت اسکرول و اشاره گر بوده که کار شما در استفاده از این دستگاه راحت تر کرده است. این تلویزیون دارای محل قرارگیری براکت است که شما با استفاده از آن می توانید از یک پایه نگهدارنده به اندازه 200x200 برای اتصال به دیوار بهره بگیرید. اقلام همراه این تلویزیون شامل: ریموت کنترل، باتری، کابل و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.46 سانتی متر

✅ ضخامت: 2.28 سانتی متر 

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دو شاخه 

✅ اندازه براکت: 200x200

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 60، 65، 70، 75 و 86 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون 55UR8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی UR8000

اجرای کنسول های بازی تلویزیون 55 اینچ UR8000

تلویزیون ال جی UR8000 دارای ویژگی های نرمال برای گیم است. این محصول دارای پورت HDMI در نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز بوده که در اجرای بازی ها آن ها را با تاخیر بسیار کمی نشان خواهد داد. تاخیر ورودی این محصول 9.6 میلی ثانیه محاسبه شده که باعث می شود بازی بدون هیچ لگی پخش شود. در نظر داشته باشید که این تلویزیون از ویژگی هایی همچون VRR و رفرش ریت 120 هرتز پشیتبانی نمی کند و شاید برای کنسول های بازی نسل 8 به بالاتر کیفیت دلخواهی را نداشته باشد.

 فناوری ALLM یکی از ویژگی های این مدل دستگاه بوده که در صورت نصب کنسول بازی به حالت بازی خواهد رفت و همچنین تاخیر ورودی را کاهش می دهد. Game mode هم یک منو ساده است که در آن تنظیمات مخصوص گیم قرار دارد تا شما بتوانید آن ها را فعال کنید و تجربه لذت بخشی را برای خود به ارمغان بیاورید. با اتصال این تلویزیون به اینترنت شما می توانید به صورت آنلاین بازی نمایید. قابلیت HGIG از دیگر ویژگی های گیم این محصول بوده که محتوای HDR را با روشنایی بالایی روی صحنه ها و بازیکنان فعال می نماید.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 9.6 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0 

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

تلویزیون اسمارت ال جی 55UR8000 دارای سیستم عامل webOS است. این سیستم عامل یکی از بروزترین رابط کاربری های سال 2023 بوده و دسترسی بیشتری از برنامه ها و امکانات نسبت به سال قبل را به شما خواهد داد و می توانید حساب ویژه ای را روی آن باز کنید. منوی فارسی امکان استفاده آسان را با تلویزیون به شما می دهد به شکلی که کاربر می تواند به راحتی به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشد و آن ها را عوض نماید. دسترسی به شبکه های Netflix، Youtube، Apple TV و Disney در این دستگاه فراهم شده که هر نوع فیلم و سریالی را می توانید در این شبکه ها مشاهده نمایید. البته ناگفته نماند شما در این شبکه ها باید اشتراک ماهانه بخرید سپس می توانید به تماشای محتواهای مورد نظر خود بپردازید.

قابلیت اتصال به اینترنت از دیگر امکانات کاربردی این محصول است. شما می توانید با استفاده از دو روش، پورت LAN و وایرلس به اینترنت متصل شوید. همچنین انواع برنامه را از طریق مرورگر وب جستجو و دانلود نمایید. این تلویزیون قابلیت اتصال به تلفن همراه اندروید و IOS  را با دو روش کابل و بلوتوث فراهم کرده؛ شما می توانید به راحتی هر اطلاعاتی روی تلفن همراه خود به همراه صدا و تصویر را به تلویزیون منتقل نمایید. همچنین با استفاده از فناوری Apple Airplay تصاویر گوشی، ای پد را به تلویزیون منتقل نمایید.

دستیارهای صوتی Google Asisstant و Alexa امکان مشاهده و سرچ هر نوع محتوایی را با استفاده از صدای شما ممکن کرده است و کار شما را برای تعامل با تلویزیون آسان تر می نماید؛ بنابراین شما از طریق آن و با صدای خود می توانید متن بنویسید یا در گوگل جستجو نمایید. حافظه داخلی این دستگاه 8 گیگ است و شما از طریق آن می توانید هر نوع برنامه و داده ای را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید.

سیستم عامل و امکانات هوشمند

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت و روش های اتصال 

کمپانی ال جی تنوع خوبی را در قرار دادن پورت ها در پشت دستگاه به کار گرفته است. این درگاه ها در این محصول شامل 3 عدد HDMI در نسخه 2.0 و 2 عدد USB، یک درگاه اپتیکال (Optical) با یک خروجی آنتن و یک گیرنده دیجیتال می باشند. با استفاده از HDMI انواع دی وی پلیر، لپ تاپ و کنسول بازی را به تلویزیون متصل نمایید. همچنین با درگاه USB امکان اتصال انواع هاردیسک یا فلاش مموری برای شما فراهم می کند. گذشته از آن از طریق پورت اپتیکال به صورت کابل هر نوع سیستم صوتی را به این دستگاه متصل سازید. گیرنده دیجیتال DVB- S2/T2/C تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون نویز و برفک نمایش می دهد. علاوه بر آن ال جی برای اتصال به اینترنت  ورودی LAN قرار داده که اتصال آن به صورت کابل می باشد و شما با اتصال به WiFi می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل سازید.  

کیفیت و قدرت صدا 

UR8000 از تلویزیون هایی بوده که دارای صدای متناسب است. این مدل دارای دو عدد بلندگو در سمت چپ و راست تلویزیون قرار دارد که هر کدام از آن ها صدایی به قدرت 20 وات را در محیط پخش خواهند کرد. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ بسیار مناسب بوده به شکلی که در این سایز، نیاز به دستگاه صوتی پشتیبان ندارید. ال جی فناوری های صوتی متعدد از جمله Dolby Digital Plus قرار داده که صدایی فراگیر و همه جانبه را در محیط پخش خواهد کرد. همچنین در سایز های بزرگتر که فضا بزرگتر می شود و نیاز است از سیستم های صوتی پشتیبان استفاده کرد می توانید با استفاده از کابل یا Bluetooth هر نوع سیستم صوتی به تلویزیون متصل نمایید.

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل UR8050 X80L CU8000
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 43-50-55-65-70-75-86 43-50-55-65-75-86 43-50-55-65-75-86
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α5 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Crystal Processor 4K
نوع پنل ADS ADS VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 9.6 11.8 12.3
امتیاز کلی 7.1 6.6 6.6

مجموع عملکرد ها

ال جی مدل UR8000 یکی ارزانترین و مناسب ترین تلویزیون های میان رده است. این محصول در انواع سایز طراحی شده و هر کدام از این سایز ها برای محیط های مناسب خود قابل استفاده می باشد. این تلویزیون با امکاناتی که دارد برای تمشای فیلم و سریال و استفاده روزمره و خانگی گزینه مطلوبی به حساب می آید. کیفیت تصویر 4K با رزولوشن 2160x3840 پیکسل تصاویر طبیعی را نمایش می دهد. قدرت صدا 20 وات این دستگاه با ابعاد 55 اینچی بسیار مناسب بوده و در کنار آن نیاز به سیستم صوتی پشتیبان نخواهید داشت. این محصول با روشنایی 600 نیت و پنل VA کنتراست و رنگ دهی قابل قبول و متوسطی را دارد. همچنین در این مدل از بروزترین نسخه سیستم عامل webOS استفاده شده که می تواند دسترسی های متعددی را از جمله وصل شدن به اینترنت را در اختیار کاربر قرار دهد.

فروشگاه اینترنتی اصلی کالا یکی از عرضه کنندگان تلویزیون ال جی 55UR8000 بوده؛ این محصول دارای 18 ماه گارانتی معتبر و پرداخت درب منزل در کمترین زمان ممکن است. به دلیل بالا و پایین آمدن دلار بهتر است که برای اطلاع از قیمت دقیق این محصول با کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ کنتراست مطلوب

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ زاویه دید ضعیف

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های بسیار روشن

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV UR8000 4K 55 Inch
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم