تلویزیون سامسونگ 55DU8000

تلویزیون سامسونگ کریستال 55 اینچ 4K مدل DU8000 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV DU8000 4K 55Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 55DU8000

یکی از پرطرفدار ترین محصولی که امروز می خواهیم بررسی کنیم تلویزیون سامسونگ 55DU8000 است. این محصول ساخت کشور کره جنوبی و مونتاژ مصر بوده؛ کمپانی سامسونگ خلاق و با تجربه، در ساخت این تلویزیون هوشمند از تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند تا محصولی متفاوت و پر کاربرد را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. این محصول دارای صفحه نمایش Crystal بوده این صفحه نمایش نسبت به LED کیفیت تصویر بهتر و قابلیت های گسترده تری برخوردار بوده؛ حتی از لحاظ ظاهری و طراحی بدنه نیز تفاوت های چشمگیری را دارد. نقطه قوت روشنایی و رنگ بهتر از ویژگی های این صفحه نمایش بوده که سطح قابل توجهی از رنگ های زنده و پویا را به دست می آورد. 

سامسونگ ضمن نمایش محتوای با کیفیت در وضوح بالا در این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی به عمل آورده است که تصاویر را واقعی و طبیعی برای شما قابل رویت می سازد. رزولوشن 2160×3840 پیکسل خبر از حضور 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش شما می دهد تا تصاویر زنده تر نمایش داده شود. در بخش صدا این تلویزیون همانند مدل های میان رده دیگر سامسونگ از یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات استفاده کرده؛ این میزان صدا برای سایز 55 اینچ بسیار متناسب به نظر می رسد. در هر صورت شما برای افزایش صدا با پورت اپتیکال یا بلوتوث می توانید انواع سیستم صوتی را به این دستگاه متصل نمایید. 

سیستم عامل Tizen که در تمامی مدل های سامسونگ به کار می رود و مدل 55DU8000 از این قائده پیروی می کند. این رابط کاربری تمامی امکانات هوشمند و امروزه را در یک منو تمام صفحه برای شما جای داده است. قابلیت اتصال به اینترنت، مرورگر وب، جتسجو صوتی، دستیار صوتی و... از محدوده امکانات این پلتفرم می باشد. در بحث پورت ها باید گفت که مدل DU8000 واقعا سنگ تمام گذاشته و انواع ورودی را برای این دستگاه قرار داده ؛ 3 پورت HDMI در کنار 2 پورت USB، پورت Optical، پورت LAN، ورودی RF و … از پورت های ارتباطی کابلی هستند که در این محصول بکار رفته اند. اما این همه ماجرا نیست بلکه اتصالات غیر مستقیم دیگر مانند بلوتوث و وای فای نیز در این مدل پشتیبانی می شود. 

تلویزیون سامسونگ 55DU8000

کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینج سامسونگ DU8000

یکی از مهمترین نکات پیش از خرید تلویزیون که در انتخاب تلویزیون مناسب اهمیت بسیاری دارد، کیفیت تصویر تلویزیون می‌باشد. امروزه همه برند ها کیفیت تصویر فول اچ دی رو در تلویزیون ها حذف نموده اند و همه آن ها از کیفیت تصویر بالاتر به نام 4K استفاده می کنند که در تلویزیون سامسونگ 55DU8000 نیز از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که منجر به تولید تصاویر بسیار طبیعی و زنده شده است و تماشای هر نوع محتوایی با این کیفیت تصویر بی شک لذت بخش خواهد بود و شما می توانید تا ساعت ها به تماشای تلویزیون بون آنکه خسته شوید بپردازید. 

رزولوشن 

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد و در تلویزیون های 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود. یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 55 اینچ شما جای گرفته اند. هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد بدون شک تصاویر طبیعی تر و زنده تر خواهد بود.

تلویزیون 55 اینچ سامسونگ DU8000

عمق رنگ 

تلویزیون سامسونگ DU8000 سایز 55 اینچ از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند که با One Billion Color می تواند حدود 1 میلیارد رنگ را تولید نماید همه این رنگ ها با وجود تکنولوژی Dynamic Crystal Color بسیار پر رنگ و واضح نشان داده می شود. از این رو شما شاهد طیف رنگی گسترده با رنگ های واقعی همانند چشم انسان خواهید بود. 

تلویزیون سامسونگ DU8000

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

تلویزیون 2024 سامسونگ 55DU8000 با داشتن پردازنده Crystal Processor 4K با قدرت پردازش بالا تجربه بی‌نظیری را در پخش تصاویر ارائه می‌دهد. این پردازنده قادر است تصاویر و محتواهایی که کیفیت پایینی دارند را شناسایی کرده و با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته آن‌ها را به کیفیت بالاتری ارتقا دهد. این پردازنده به صورت خودکار با سرعت و دقت بسیار بالایی هر نوع محتوایی که ضعیف و بی کیفیت باشد را پردازش می نماید سپس آن ها را نزدیک به 4K نمایش می دهد.  البته ناگفته نماند به بهبود کیفیت صدا نیز می‌پردازد. 

پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

رفرش ریت 60 هرتز 

نرخ تازه سازی 60 هرتز به معنای نمایش 60 فریم در هر ثانیه بوده و تلویزیون 55DU8000 از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند و به کمک فناوری Motion Xcelerator صحنه های سریع را صاف و روان پخش می کند تا ریزترین جزئیات را هم از دست ندهید. این قابلیت برای صحنه های سریع مانند فلیم های اکشن، مسابقات ورزشی و گیمینگ بسیار حائز اهمیت است. 

کنتراست

متاسفانه مدل 55DU8000 فاقد نور پس زمینه Local Dimming است و شاید نتواند در برخی از موارد کنتراست بالایی را ارائه دهد. سامسونگ برای جبران این مشکل فناوری UHD Dimming را به کار گرفته؛ این قابلیت کنتراست لازم را در صحنه ها ایجاد می کند. تکنولوژی Contrast Enhancer از بهترین ویژگی‌های تلویزیون سامسونگ است که تجربه بصری متفاوت و زیبا را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. این تکنولوژی با تنظیم کنتراست تصویر به صورت خودکار می‌تواند عمق واقعی تصاویر را با وضوح برتر ارائه دهد. Mega Contrast هم برای تقویت میزان کنتراست به کار می رود. 

فناوری HDR

این محصول از فناوری HDR نیز پشتیبانی می کند و با فرمت های کاربردی HDR10، HDR10+ و HLG سازگار بوده و با استفاده از آن ها تلویزیون قدرت بیشتری در نمایش جزئیات در صحنه‌های تیره و روشن دارد و حتی مرز بین سایه‌ها به طور واضح قابل رویت است.  قابلیت HDR برای بهبود رنگ و روشنایی بوده و رنگ ها را با جزئیات بیشتر و وضوح شفافیت بالاتری نمایش می دهد. به طور کلی HDR می‌تواند تجربه تماشا در تلویزیون را بهبود بخشد و به شما کمک کند که از انواع مختلف برنامه های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌های ویدئویی لذت ببرید.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت HDR10+

صفحه نمایش Crystal 

نمایشگر های تلویزیون های پایین رده LED است اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی سازندگان تلویزیون انواع صفحه نمایش را در تلویزیون های خود به کار می برند و بدون شک قیمت آن ها نیز بالاتر است. صفحه کریستال بالاتر از صفحه نمایش های LED بوده و سامسونگ از آن برای مدل های میان رده خود استفاده می کند. صفحه نمایش Crystal با استفاده از ذرات کریستال مایع تصاویر تولید شده را با عمق رنگی بسیار بالا و درخشان و شفاف نمایش می دهد. این نمایشگر تاثیر بسیاری در تولید رنگ های زنده با عمق رنگی بالا دارد تا آن ها درخشان و شفاف در خروجی نشان داده شوند. این محصول دارای نوع بک لایت Edge LED بوده که روشنایی را در گوشه و کنار تلویزیون تامین می کند. 

پنل VA 

تلویزیون کریستال سامسونگ 55DU8000 از پنل VA پشتیبانی کرده که دارای مزایا و معایب خاص خود است. این پنل نسبت به IPS از زاویه دید کمتری برخوردار می باشد. اما نسبت به IPS دارای کنتراست و عمق رنگ مشکی بالایی بوده است. با این پنل می توان در محیط  های تاریک به تماشای فیلم و سریال بپردازید. 

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal 

✅ نور پس زمینه: Edge LED

✅ نوع پنل: VA 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون سامسونگ DU8000

سامسونگ بیشترین توجه را به جزئیات طراحی و کیفیت ساخت محصولات خود می‌دهد. تلویزیون 55DU8000  نیز یکی از نمونه‌هایی است که با طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت برجسته‌اش توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. رنگ کل  بدنه این محصول مشکی بوده و با سایر لوازم خانگی شما مطابقت دارد. جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده که برای یک مدل میان رده کافی به نظر می رسد. تلویزیون سامسونگ 55DU8000 استفاده از زبان طراحی AirSlim شناخته شده که این سبک نشان از طراحی بسیار باریک و وزن سبک تلویزیون دارد. پایه دو شاخه ای این محصول قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند و کاربران با افزایش ارتفاع آن می توانند انواع سندبار را در زیر پایین قاب صفحه نمایش جای دهند. 

ضخامت و حاشیه های باریک 

تلویزیون 55DU8000 با ضخامت بدنه 2.6 سانتی متر بسیار باریک خود به زیبایی و شکوه آن افزوده می‌شود. فریم دور نمایشگر در سه طرف با طراحی زیبا و کم حجم به حداقل رسیده است تا بیشترین مساحت ممکن از سطح نمایشگر را در اختیار شما قرار دهد و به شما اجازه دهد بر روی محتوای تلویزیون تمرکز کنید. این طراحی تماشای محتوا را بهبود می‌بخشد و تجربه تماشایی را برای شما بهتر می‌کند. این مدل دارای حاشیه 0.9 سانتی متر است.

قابلیت اتصال به دیوار 

تلویزیون کریستال سامسونگ DU8000 سایز 55 اینچ قابلیت اتصال به دیوار را دراد. کاربران با جداسازی پایه ها و با یک براکت 300×300  می توانند این دستگاه را به دیوار متصل کنند. هر چند با اتصال به دیوار دسترسی به پورت ها مشکل ساز می باشد و اگر شما با آن ها بسیار سر و کله دارید بهتر است این محصول را روی میز قرار دهید. 

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 55DU8000 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ DU8000

اجرای کنسول های بازی

بسیاری از کاربران به دنبال یک محصول با امکانات متعدد هستند تا در طول روز سرگرمی مناسبی داشته باشند. تلویزیون سامسونگ 55DU8000  امکان بازی و اتصال کنسول بازی را فراهم کرده اما نه برای گیمر های حرفه ای. با این مدل می توانید بازی های سبک و عادی را انجام دهید. پس اگر یک گیمر حرفه ای هستید بهتر است که به سراغ مدل های رده بالاتر بروید. وجود پورت HDMI 2.0 به شما امکان متصل کردن انواع کنسول بازی می دهد. به دلیل وجود رفرش ریت 60 هرتز این دستگاه می تواند ظرفیت کامل خود را برای کنسول های بازی نسل 8 بگذارد. 

این محصول دارای تاخیر ورودی 4K @ 60Hz برابر 11.2 میلی ثانیه است و با این میزان شما هیچ تاخیری را در هنگام بازی کردن مشاهده نخواهید کرد. گذشته از آن فناوری ALLM در صورت اتصال کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص و سپس به صورت خودکار تلویزیون را به حالت بازی می برد. علاه بر آن این قابلیت باعث شده است تا تاخیر وردی به حداقل ممکن برسد و بازی ها بدون تاخیر اجرا شوند. تکنولوژی Motion Xcelerator باعث شده تا صحنه های سریع بدون تاری و صاف و روان پخش شوند و شما ریزترین جزئیات را از دست ندهید. این محصول دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub بوده و در این قسمت می توانید انواع تنظیمات بازی را فعال یا غیر فعال نمایید. همچنین DU8000 از سرویس ابری بازی پشتیبانی می کند. برای اینکار باید تلویزیون را به اینترنت نصب نموده تا بتوانید به صورت آنلاین بازی کنید.

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی:  4K @ 60Hz برابر با 11.2 

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های هوشمند

 تلویزیون DU8000 دارای سیستم عامل تایزن Tizen بوده که دارای منو رابط کاربری بسیار آسان است با وجود پشیبانی از زبان فارسی بسیار راحت تر شده و با یک بار استفاده از آن کار با تلویزیون را به راحتی یاد می گیرید. مرورگر وب Web Browser که قبلا روی تلویزیون نصب شده در صورت اتصال تلویزیون به اینترنت می توانید هر نوع محتوایی را در داخل گوکل جستجو نمایید. این قابلیت در طول روز سرگرمی مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. سرویس های محبوب نتفلیکس، اپل تی وی، دیزنی پلاس ، یوتیوب و...... جدیدترین فیلم وسریال خارجی، مستند جهانی و انیمیشن ها را می توانید در این شبکه ها تماشا کنید. برای استفاده از آن ها باید تلویزیون را به روش کابل LAN و WiFi به اینترنت متصل نمایید و یک اشتراک جداگانه بخرید. حافظه داخلی 8 گیگ هم به شما امکان می دهد اناع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب نمایید. 

اجرا دستورات صوتی 

با دستیار های صوتی گوگل و الکسا و بکسبی می توانید به راحتی به تنظیمات گسترده به وسیله صدای خود دسترسی داشته باشید. شما با این دستیارها دیگر نیازی به تنظیمات دستی و صرف وقت خود برای یافتن به محتوا دلخواه نیستید. این تلویزیون با دریافت دستور صوتی شما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی نیاز شما است. برای استفاده از دستیار های صوتی و جستجو صوتی باید از میکروفون داخل ریموت کنترل استفاده کنید. 

ریموت کنترل هوشمند 

ریموت کنترل تلویزیون سامسونگ 55DU8000 هوشمند و سولار است که دارای میکروفون داخلی بوده تا شما از طریق صدای خود بتوانید انواع دستورات صوتی و جستجوی صوتی را با تلویزیون انجام دهید. این ریموت کنترل برای شارژ شدن دیگر نیازی به باتری های یک بار مصرف ندارد و شما با قرار دادن آن در یزر نور خورشید می توانید آن را شارژ کنید. همچنین یک پورت USB هم در زیر ریموت کنترل قرار دارد که با استفاده از یک شارژر تایپ سی می توانید آن را شارژ نمایید پس اصلا نیازی به باتری نخواهید داشت.

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ 55DU8000

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند گوشی خود را به تلویزیون سامسونگ DU8000 سایز 55 اینچ وصل کنند باید گفت این محصول از این قابلیت پشتیبانی می کند. با قابلیت آینه (Mirroring) گوشی خود را به تلویزیون وصل کنید و محتوای آن را در صفحه نمایش بزرگ‌تر مشاهده کنید. علاوه‌بر این می‌توانید با قابلیت Tap view به راحتی با نزدیک کردن گوشی به تلویزیون اتصال میان آن دو را برقرار کنید. البته برای کاربران اپل قابلیت Apple Airplay قرار دارد تا بتوانید محتوا گوشی های IOS خود را به این دستگاه متصل نمایید. برای انتقال صدا هم به تلویزیون قابلیت Sound Mirroring قرار دارد و برای پخش آهنگ از موبایل روی تلویزیون از طریق بلوتوث فراهم شده است. 

سایر امکانات هوشمند 

تلویزیون 2024 سامسونگ 55DU8000 دارای امکانات متعدد بوده و یکی از این موارد قابلیت Multi-View بوده که  دو ورودی جداگانه را در صفحه نمایش 55 اینچ برای شما ایجاد می کند و شما می توانید در یکی از آن ها به تماشای فیلم و در دیگری شبکه های اجتماعی(تلگرام واتساپ) را مشاهده نمایید. برنامه SmartThings از دیگر ویژگی های هوشمند این دستگاه بوده که می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق گوشی و از راه دور کنترل کنید. شما حتی می توانید با استفاده از این داشبور همه وسایل هوشمند خانه خود را در تلویزیون و با استفاده از ریموت کنترل مدیریت نمایید. با برنامه Daily می‌توانید به راحتی فعالیت‌های روزانه خود را مدیریت کنید. برنامه Samsung TV Plus بیش از 200 کانال تلویزیونی زنده را برای شما نشان می دهد. شما با این برنامه دیگر نیاز به خرید اشتراک ماهانه ندارید و هر نوع محتوایی به صورت رایگان در دسترس شما قرار می گیرد. 

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen 

✅ حافظه داخلی: 4

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

پورت ها بخش جدایی ناپذیر در هر تلویزیونی بوده؛ این دستگاه از پورت های متنوعی پشتیبانی می کند و دست شما را برای اتصال هر نوع دستگاهی به تلویزیون باز می کند. این محصول در سازگاری با بلوتوث نسخه 5.2 می‌تواند برای انتقال محتوا از سایر دستگاه‌های بلوتوثی با سرعت بالا آماده باشد. 3 درگاه HDMI در این تلویزیون برای انتقال صدا و تصویر به تلویزیون استفاده می شود. کنسول های بازی، دستگاه های پخش کننده دی وی دی پلیر، سیستم های صوتی و رایانه را به آن وصل کنید. 2 پورت USB هم برای اتصال انواع فلش مموری، هارد دیسک تعبیه شده است. ورودی RF هم جهت اتصال آنتن و نشان دادن برنامه های تلویزیون قرار دارد. پورت LAN مربوط به شبکه بوده و برای اتصال به اینترنت به کار می رود. گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S2 تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک روی تلویزیون پخش می کند. این گیرنده فاقد قابلیت ضبط فیلم PVR می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

یکی از بخش های مهم دیگر در تلویزیون سیستم صوتی آن است. بیشتر تلویزیون های میان رده توان صوتی 20 وات دارند و مدل 55DU8000 هم از دارای یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان صوتی20 وات می باشد که برای ابعاد 55 اینچ کافی و معقول به نظر می رسد. این اسپیکرها به کمک فناوری های پیشرفته صوتی قادرند کیفیت عالی را ارائه دهند. به همین دلیل در کنار تصویر عالی صدایی با کیفیت نیز همراهی تان خواهد کرد تا به نهایت تجربه کاربری برسید. 

سامسونگ تنها به توان صوتی اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را در بخش صدا جای داده است. قابلیت Q-Symphony صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از تلویزیون و دستگاه های صوتی پخش می نماید. صدای تطبیقی Adaptive Sound هم با توجه به نوع محتوایی در حال پخش یا ژانر به صورت خودکار حالت صدای متناسب با آن محتوا قرار می دهد تا تجربه صوتی بی نظیری برای کاربران به ارمغان بیاورد. قابلیت Dual Audio Support به شما اجازه می دهد دو عدد بلندگو یا دو عدد اسپیکر را همزمان به تلویزیون متصل نمایید.  تکنولوژی رد یابی اشیاء OTS هم تا حدودی صدا را از جایی که دقیقا در تصویر اتفاق می افتد پخش می کند.

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ DU8000 از تولیدات 2024 بوده که در سایزهای 43،50،55،65،75 و 85 اینچ موجود است. طراحی بی نظیر و بدنه باریک نشان از بی عیب بودن این دستگاه می باشد. وجود فناوری هایی همچون کیفیت تصویر 4K، صفحه نمایش Crystal تصاویر با کیفیت با رنگ های واقعی و روشنایی بالایی را خلق می کنند. و همه ی این موارد باعث شده این مدل ارزش خرید بالایی بدست آورد. سیستم عامل تایزن و برنامه های پشتیبانی شده در آن شما را با دنیایی از سرگرمی ها آشنا خواهد کرد. میزان صدا 20 وات با استفاده از دو عدد بلندگو به علاوه فناوری های صوتی دست به دست هم داده اند تا یک صدایی واضح و بدون نویز را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهند. جهت خرید تلویزیون سامسونگ 55DU8000 و استعلام قیمت تلویزیون 2024 سامسونگ به کارشناسان فروش اصلی کالا تماس حاصل فرمایید. این فروشگاه به شما مشاوره رایگان در هر زمینه ای خواهد داد تا بهترین انتخاب از محصول خود را داشته باشید. همچنین این فروشگاه تمامی محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل بدون قید و شرط عرضه می نماید بنابراین شما مشتریان عزیز هیچ نگرانی بابت این فروشگاه نداشته باشید. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ طراحی زیبا و باریک

❌زاویه دید کم

✅ قابلیت HDR

❌نبود قابلیت پخش صدا 3 بعدی

✅ کنتراست بالا

❌ فاقد پورت HDMI 2.1

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV DU8000 4K 55Inch

مشخصات

مدل کامل
55DU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
226
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
241
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
ندارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
13.3
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
11.9
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
ندارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
48.5x 29.4 x 9
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
48.5x 27.9 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
55.1x 33.3 x 5.8
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
-
-
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55DU8000
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
Crystal
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
226
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
241
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
Crystal Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
+HDR10
حالت های تصویر
Dynamic/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Movie/ Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 2ch/ HE-AAC/ Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
13.3
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
11.9

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
AirSlim
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
2
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
48.5x 29.4 x 9
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
48.5x 27.9 x 1
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
55.1x 33.3 x 5.8

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم