تلویزیون سامسونگ 65QN85D

تلویزیون سامسونگ نئو کیولد 65 اینچ 4K مدل QN85D 2024

✅ سال عرضه: 2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen
✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN85D 4K 65Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی تلویزیون سامسونگ 65QN85D

تلویزیون سامسونگ 65QN85D به عنوان مدلی بالارده ثبت شده است؛ تلویزیون های NEO QLED در لیست محصولات محبوب جای گرفته که تماشای فیلم و سریال با آن بسیار لذت بخش می باشد. از طریق صفحه نمایش نئو کیولد امکان نمایش محتوا زنده در بالاترین کیفیت ممکن شده این نمایشگر ترکیبی از فناری مینی ال ای دی و کوانتوم دات بوده و باعث افزایش کنتراست، روشنایی و دقت رنگ بالا در تصاویر می شود. این مدل از هر نظر حرف های زیادی برای گفتن دارد و دارای امکانات متعدد و هوشمند بوده تا نیاز های هر کاربری را برطرف سازد.

تلویزیون QN85D سامسونگ نمایش محتوای خیره کننده را با کیفیت تصویر 4K در رزولوشن 3840×2160 پیکسل به ارمغان آورده است که نمایش محتوای غنی شده به دقیق ترین جزئیات میسر ساخته است. پشتیبانی از این رزولوشن بالا امکان‌پذیر شده که تصاویر دلخواهی خود را در کیفیت واقعی مشاهده کنید، به طوری که بهترین لحظات دیداری خود را رقم بزنید. رفرش ریت 120 هرتز مقداری بوده که سامسونگ برای تلویزیون نئوکیولدQN85D در نظر گرفته است. این میزان برای گیمران حرفه ای بسیار اهمیت دارد و باعث می شود ریزترین جزئیات از صحنه های سریع از دست شما نرود. 

تلویزیون هوشمند سامسونگ QN85D با تجهیز به جدیدترین نسخه از سیستم عامل Tizen نسخه 8.0 امکاناتی گسترده را برای کاربران خود به همراه آورده است و با منویی روان و آپدیت شده، دسترسی به برنامه‌ها و گزینه‌های مختلف را به صورت سریع و فوق العاده آسان امکان پذیر می‌سازد.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ QN85D صدایی قدرت‌مند و رسا را با توان 40 وات به کمک 2.2 کانال صوتی تولید و منتشر می‌سازد. در صورتی که بخواهید برای ارتقای صدا از ساندبار استفاده نمایید، فناوری Q-Symphony هماهنگی لازم بین بلندگوهای تلویزیون و ساندبار را ایجاد می‌کند.  بلوتوث نسخه 5.2 و وای-فای نسخه 5 از راه‌های ارتباطی بی‌سیم در تلویزیون 65QN85D هستند که بدون نیاز به کابل قابل استفاده می‌باشند. 4 پورت HDMI نسخه 2.1 و 2 پورت USB از راه های ارتباطی مهم در این محصول به شمار می روند.

تلویزیون سامسونگ 65QN85D

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ QN85D

برای هر کاربری که قصد خرید تلویزیون را داشته باشد باید اولین چیزی که به آن توجه می شود بخش کیفیت تصویر بوده؛ تلویزیون سامسونگ 65QN85D از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در نمایشگر به وجود می آورد طوری که شما از دیدن هر نوع محتوایی در این دستگاه لذت خواهید برد. سامسونگ در کیفیت تصویر همیشه خوب عمل کرده است و حتی پایین‌ترین رده‌‌‌‌‌هایش هم این قابلیت را به همراه دارند و همین مسئله باعث شده به عنوان برندی اسم و رسم دارد در بازار جا خوش کند. 

رزولوشن 

رزولوشن در تلویزیون مهم ترین معیار برای تشخیص کیفیت تصویر می باشد و هر کیفیت تصویر شامل رزولوشن مخصوص خود بوده به طوری که در 4K از تعداد رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند و این مدل در دسته 8 میلیون پیکسلی ها قرار می گیرد و کیفیت تصویر فوق العاده ای را ایجاد می کند. اگر می خواهید یک تلویزیون عمری و همیشگی با قیمت مناسب بخرید می توانید روی رزولوشن 4K حساب ویژه ای باز کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ QN85D

رفرش ریت 120 هرتز 

تلویزیون سامسونگ 65QN85D با رفرش ریت 120 هرتز می تواند در هر ثانیه 120 تصویر مختلف را نشان دهد. فیلم های اکشن، مسابقات ورزشی و بازی ها را که دارای صحنه های سریع هستند با این میزان رفرش ریت شما حتی ریزترین جزئیات را از دست نخواهید داد. رفرش ریت تلویزیون واحدی برای اندازه‌گیری تعداد تصاویری است که یک نمایشگر می‌تواند در یک ثانیه به تصویر بکشد. رفرش ریت برحسب هرتز یا Hz اندازه‌گیری می‌شود. اگر رفرش ریت تلویزیون شما بالا باشد تعداد فریم های نمایش داده شده در هر ثانیه افزایش می یابد. این به معنی تماشای تصاویری با حرکتی فوق العاده صاف و پرشتاب است که شما را به عمق داستان و رویدادهای فیلم یا بازی می کشاند. همچنین با افزایش رفرش ریت، حرکات سریع و اکشن های پرشتاب در بازی ها با کیفیت بهتری نمایش داده می شوند، شما به طور دقیق تر می توانید عمل کنید و از تجربه بازی لذت ببرید. 

رفرش ریت 120 هرتز  تلویزیون سامسونگ 65QN85D

دقت رنگ تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 65QN85D

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 65QN85D از عمق رنگ 10 بیت برخوردار می باشد که با کمک  تکنولوژی One Billion Color می تواند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را در این تلویزیون تولید نماید. به لطف تکنولوژی Quantum Dot توانایی نمایش حجم رنگ 100 درصد از فضای رنگی DCI-P3 را دارد. از این رو هر نگ در این تلویزیون بالارده با عمق و حجم رنگی بسیار بالایی نمایش داده می شود و این به وبه خود در کیفیت تصویر تاثیر بسازایی را دارد. 

دقت رنگ تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 65QN85D

کنتراست بالا در تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN85D 

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN85D از فناوری نور دهی موضعی Local Dimming از نوع Quantum Matrix Technology Pro پشتیبانی می کند. مینی ال ای دی هایی که در تلویزیون QN85D وجود دارد. توسط تکنولوژی Quantum Matrix با دقت بالایی تحت نظارت قرار می‌گیرند. به طور کلی این تکنولوژی‌ دارای نقاطی گسترده در سراسر پنل تلویزیون QN85D است که کنترل Mini LEDها را بر عهده دارد. این ویژگی قابلیت کنترل نوردهی در دقیق‌ترین حالت ممکن را داشته تا بتوانید از تاریک‌ترین و روشن‌ترین نقاط تشکیل دهنده تصاویر روی نمایشگر باکیفیت تلویزیون سامسونگ لذت ببرید. به کمک تکنولوژی Supreme UHD Dimmin در هر منطقه از تصویر کنتراست بالایی ایجاد می شود. بر همین اساس می‌توان گفت تلویزیون‌های Neo QLED از نظر کنتراست به مراتب بهتر از تلویزیون‌های QLED هستند.

برای بهبود کنتراست فناوری Contrast Enhancer از نوع Real Depth Enhancer Pro در این دستگاه قرار دارد. فناوری Real Depth Enhancer سوژه‌هایی را که چشم انسان روی آن‌ها فوکوس می‌کند، تشخیص می‌دهد و به‌لطف کنترلرهای MiniLED پشت تلویزیون وضوح آن‌ها را افزایش می‌دهد و عمق رنگ بیشتری ارائه می‌کند. 

کنتراست بالا در تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN85D

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor

پردازنده به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته می شود. پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor با استفاده از 20 شبکه عصبی و هوش مصنوعی تصاویر را به بهترین نحو پردازش می کنند. این پردازنده نسبت به نسل قبل 4 برابر سریع تر شده است و هر نوع منابع و داده ای را با سرعت و دقت بالا دریافت و آنالیز می نماید. اگر محتوایی کم کیفیت و بی کیفیت باشد با 4K AI Upscaling همه آن ها نزدیک به 4K ارتقا داده می شود. بنابراین شما هیچ تصویر بی کیفیت را در تلویزیون QN85D مشاهده نخواهید کرد. هوش مصنوعی این پردازشگر نسبت به سال قبل 2.5 برابر و سرعت آن هم 4 برابر بیشتر شده است. 

پردازنده NQ4 AI Gen2 Processor

قابلیت Neo Quantum HDR

تکنولوژی Neo Quantum HDR به بهبود کیفیت تصاویر با دینمامیک بالا می پردازد. این فناوری از الگوریتم ها و نور پردازی پیشرفته استفاده می کند تا تصاویر با روشنایی بالاو رنگ های زنده ارائه دهد. تکنولوژی Auto HDR Remastering در تلویزیون‌های سامسونگ به صورت خودکار کیفیت تصاویر معمولی را به کیفیت نزدیک به HDR  ارتقاء می‌دهد. این تکنولوژی با تجزیه و تحلیل محتوا و بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته، روشنایی و رنگ‌ها را بهبود می‌بخشد و جزئیات در سایه‌ها و نورهای روشن‌تر را نمایش می‌دهد. به این ترتیب تماشای محتواهای استاندارد به شکلی با کیفیت‌تر و بافت رنگی غنی‌تر تجربه می شود. 

همچنین این دستگاه از فرمت HDR10، HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند که تاثیر بسزایی را در نمایش دادن تصاویر با کیفیت را دارند. سامسونگ علاقه ای با به کار بردن فرمت Dolby Vision ندارد و به جای آن از فرمت HDR10 + Adaptive استفاده کرده؛ این فناوری بر اساس شرایط نوری محیط تصویر را بهینه سازی می کند. در آخر به تلویزیون ها اجازه می دهد تجربه مشاهده مشابه آن را در محیط های تاریک مانند سالن های فیلم نمایش دهد.

قابلیت Neo Quantum HDR

زاویه دید گسترده

همیشه این امکان فراهم نیست که دقیق در جلو و روبه‌رو تلویزیون نشست و باید در گوشه‌‌ای از محیط نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید در چنین شرایطی اگر زاویه دید تلویزیون مطلوب و گسترده نباشد، وضوح تصویر از بین رفته و تصاویر کیفیت پایینی خواهند داشت. در تلویزیون سامسونگ از فناوری Wide Viewing Angle پشتبانی شده که با وجود آن حتی اگر در گوشه و کنار تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. 

حالت تصویر Filmmaker Mode 

تلویزیون 2024 سامسونگ QN85D از حالت Filmmaker Mode پشتیبانی می کند. با فعال کردن این حالت فیلم و سریال ها همان طور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده نمایش داده می شود و همه آن ها با کیفیت اورجینال نمایان می شوند. این حالت برای عاشقان به فیلم و سریال یک گزینه عایل محسوب می شود.  تلویزیون سامسونگ QN85D همچنین با Smart Calibration پایه و به کمک سنسور هوشمند به کاربران اجازه می‌دهد کیفیت تصویر بکر را برای تماشای فیلم دلخواه به طور دقیق تنظیم کنند.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ رزولشن تصویر: 2160×3840 پیکسل

✅ نوع HDR: بالاترین فرمت 

صفحه نمایش NEO QLED

صفحه نمایش NEO QLED در واقع یک سطح بالاتر از QLED بر اساس فناوری «نقطه کوانتوم» است. بزرگترین تفاوت بین این دو پنل کیولد در این است که QLED از نور پس زمینه LED سنتی استفاده می کند درحالیکه Neo QLED از نور پس زمینه mini LED استفاده می کند. همانطور که از نام آن پیداست mini LED ها بسیار کوچکتر از LED قدیمی هستند. تعداد بالا این Mini LED باعث شده کنترل نور در Neo QLED دقیق تر و ظریف تر می شود که این منجر به نسبت کنتراست بهتری در سرار صفحه می شود. تلویزیون سامسونگ 65QN85D از نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED پشتیبانی می کند. 

صفحه نمایش NEO QLED

پنل VA 

پنل نمایشگر کیفیت کلی تصویر، دقت رنگ و زاویه دید تلویزیون شما را تعیین می کند. یکی از مهم ترین مزایای پنل VA نسبت کنتراست بالای ان ها است. این به تفاوت بین تیره ترین سیاه و روشن ترین سفیدی که یک صفحه نمایش می تواند تولید کنند اشاره دارد. نسبت کنتراست بالاتر منجر به رنگ‌های مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تر می‌شود که برای تجربه تماشای تلویزیونی همه جانبه ضروری است.

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: NEO QLED

✅ نور پس زمینه: Direct Full Array Mini LED

✅ نوع پنل: VA

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN85D

مدل‌های رده‌ بالاتر سامسونگ در چند سال اخیر همواره بهترین‌های طراحی در صنعت تلویزیون بوده‌اند. سامسونگ از زبان طراحی Simple Chamfer استفاده می کند و این سبک از طراحی در واقع به بدنه فوق العاده باریک تلویزیون اشاره دارد که درست مانند شاهکاریست که در هر قسمت فضای خانه جلب توجه می‌کند. خطوط ظریف در ساختار بدنه به تلویزیون زیبایی خاصی بخشیده‌اند. ضخامت و حاشیه های باریک یک جلوه شیک را به این تلویزیون داده است. این تلویزیون 65 اینچ از پایه‌ی خیلی متفاوت و جدیدی برخوردار شده است. این پایه در واقع یک صفحه شش ضلعی است که توسط یک بخش مشکی رنگ با ارتفاع کم به تلویزیون متصل می‌شود. وزن تلویزیون به خوبی توسط پایه‌ قابل نگهداریست. رنگ مشکی این محصول باعث شده تا با سایر لوازم خانگی شما ست شود. 

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 65 اینچ سامسونگ QN85D

ضخامت و حاشیه های باریک 

تلویزیون 65QN85D با فریم‌های بسیار باریکی که دارد همچون یک مدل بدون فریم به نظر می‌رسد که به هیچ وجه حاشیه‌های اطراف آن به چشم نمی‌آید. این تلویزیون دارای حاشیه 0.9 سانتی متر بوده از این رو شما در هنگام تماشای هر نوع محتوایی تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش خواهد بود. بدنه این مدل دارای ضخامت 2.7 سانتی متر بوده که با نصب تلویزیون روی دیوار خبری از بیرون زدگی لبه‌ها نخواهد بود و درست مانند یک تابلوی هنری جلوه می‌کند.

قابلیت اتصال به دیوار 

اگر تمایل داشته باشید دکوراسیون نشیمن خود را تغییر دهید کافیست یک پایه دیواری جداگانه با ابعاد 300 در 400 میلی‌متر را تهیه کنید و از طریق پیچ‌های مخصوص تلویزیون را به دیوار متصل کنید. صرف نظر از این مورد می‌توانید از پایه‌ 6 ضلعی تلویزیون برای قرار دادن آن روی میز استفاده کنید. پورت‌های ارتباطی در کناره‌ی پنل پشتی تعبیه شده‌اند و در صورت نصب پنل روی دیوار دسترسی به آن‌ها آسان است. از یگر ویژگی‌های جذاب تلویزیون 65QN85D می‌توان به Ambient Mode+ اشاره کرد. این ویژگی امکان قرار دادن انواع تصویر به عنوان پس زمینه را برای اوقاتی که تلویزیون خاموش است فراهم می‌کند. شما قادر خواهید بود تصاویر موردعلاقه‌تان را در Ambient Mode+ برای قرارگیری روی نمایشگر زمانی که تلویزیون خاموش است تنظیم کنید.

قابلیت اتصال به دیوار در تلویزیون سامسونگ QN85D

این تلویزیون در سایز های  55، 65، 75، 85 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 65QN85D در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN85D

اجرای کنسول های بازی

با پیشرفت تکنولوژی تلویزیون ها امکانات و ویژگی های خاصی برای تجربه بهتر گیمینگ فراهم کرده اند. تلویزیون سامسونگ 65QN85D مناسب گیمر های حرفه ای می باشد. نسخه پورت این دستگاه 2.1 می باشد. از این رو شما می توانید انواع کنسول های بازی نسل جدید را به این دستگاه متصل نمایید. مورد دیگری که در ارائه بازی های عالی تاثیر دارد رفرش ریت می باشد. در این دستگاه از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می شود که باعث می شود صحنه های سریع صاف و روان پخش شود و شما شاهد تمامی جزئیات از هر صحنه سریع باشید. از این رو بازی ها در این مدل با کیفیت تصویر 4K و رفرش ریت 120 هرتز اجرا می شوند. 

فناوری ALLM در این دستگاه بدین منظور تعبیه شده تا در هنگام اتصال هر نوع کنسول بازی، تلویزیون سریعا به حالت بازی برود و میزان تاخیر ورودی را نیز کاهش دهد. تکنولوژی VRR هم به معنای رفرش ریت متغیر بوده؛ با توجه به صحنه های بازی سرعت تلویزیون بین 60 تا 120 هرتز تغییر داده می شود. تکنولوژی FreeSync Premium و G-Sync هم به معنای این می باشد که این محصول از کارت های گرافیک شرکت AMD و انویدیا پشتیبانی می کند. با این دو فناوری دیگر پارگی و بریدیگی در تصاویر بازی ایجاد نمی شود. قابلیت Dynamic Black EQ برای نشان دادن جزئیات بالا در محیط های تاریک می باشد با این فناوری دشمنان را در دل تارکی تشخیص دهید و پیروزی را برای خود به ارمغان بیاورید. 

اجرا کنسول های بازی در تلویزیون سامسونگ QN85D

فرمت HDR10+ GAMING 

تلویزیون سامسونگ 2024 مدل 65QN85D از HDR10+ GAMING پشتیبانی می کند. این تکنولوژی یک استاندارد تصویر برای بهبود تجربه بازی طراحی شده که از دینامیک رنگ و کنتراست بالا  برای  تولید تصاویر با جزئیات بیشتر و موثرتر استفاده می کند. استفاده از HDR10+ در گیمینگبه معنای ارائه تصاویر با رنگ ها و جزئیات بیشتر سطح سیاه و روشن بالاتر می باشد. این تکنولوژی بهبود قابل توجهی در واقعیت و زیبایی تصاویر بازی ها به ارمغان می آورد. 

منو ابزاری بازی 

تلویزیون سامسونگ QN85D سایز 65 اینچ مجهز به یک منو ابزار بازی بوده که شما به وسیله آن بدون اینکه نیاز باشد بازی را متوق کنید به تعداید از قابلیت های مهم دسترسی دارید. در سال 2024 نسخه این منوابزار 4.0 بوده که تعدادی امکانات که هنوز مشخص نشده به آن اضافه شده است. در نسخه 2.3 تعدادی قابلیت مانند: Mini Map Zoom و Super Ultra Wide Game View قرار دارد. Mini Map Zoom برای بزرگ نمایی نقشه بازی می باشد و Super Ultra Wide Game View هم زاویه دید گسترده ای را در بازی در گوشه و کنار تلویزیون فراهم می سازد از این رو شما حتی در گوشه و کنار تلویزیون شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. Virtual Aim Point  هم نقطه هدف گیر مجازی برای بازی های شوتر و تیراندازی بوده و MiniMap Sharing هم برای اشتراک گذاری نقشه صفحه نمایش بازی است. 

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز 

✅ تأخیر در ورودی: 5.8 میلی ثانیه در 4K@120

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند

در تلویزیون سامسونگ QN85D از نسخه جدید سیستم عامل تایزن استفاده شده که سرعت بهبودیافته‌‌ای را به نسبت سال قبل ارائه می‌دهد. این سیستم عامل به دلیل ارائه منوی کاربری بسیار راحت و ساده معروف بوده و دسترسی‌های بسیار متنوعی را برای راحتی بیشتر کاربران مهیا می‌سازد. قابلیت اتصال به اینترنت به دو روش WiFi و پورت LAN امکان پذیر است. با وصل شدن این دستگاه به اینترنت می توانید کارهای مختلفی را برای سرگرمی خودتان انجام دهید. تماشای فلیم و سریال در شبکه های اختصاصی، دسترسی به مروگر وب و سرچ هر نوع محتوایی از قابلیت های اتصال به اینترنت می باشد. 

به لطف سیستم عامل تایزن امکان دانلود انواع برنامه در تلویزیون سامسونگ QN85D سایز 65 اینچ وجود دارد. البته توجه داشته باشید که امکان دانلود برنامه های پخش فیلم فارسی یا اندروید در تلویزیون سامسونگ وجود ندارد. در این تلویزیون از انواع سرویس‌های آنلاین نمایش فیلم پشتیبانی شده و شما می‌توانید ساعت‌ها سرگرمی نامحدود را با تلویزیون نئوکیولد سامسونگ در اختیار داشته باشید. حافظه داخلی 4 گیگ می باشد و شما به واسطه ان می توانید انواع برنامه به جز اپلیکیشن های اندروید روی این تلویزیون دانلود و نصب نمایید. قابلیت ضبط فیلم PVR محتواهای مورد نظر شما را ضبط می کند تا بعدا بتوانید به تماشای آن بپردازید. 

این تلویزیون از پروفایل‌های کاربری متعدد پشتیبانی می‌کند بنابراین اعضای مختلف خانواده شما می‌توانند صفحه‌های اصلی سفارشی‌سازی شده خود را راه‌اندازی کنند. هوش مصنوعی پیشنهادات نزدیک به سلیقه هر کاربر را در اختیار او می‌گذارد. 

سیستم عامل تایزن تلویزیون سامسونگ QN85D

ریموت کنترل هوشمند و سولار در تلویزیون ساسونگ 65QN85D

ریموت کنترل تلویزیون 65QN85D هوشمند وسولار  بوده و مجهز به  میکروفون داخلی است از این رو شما می توانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. این کنترل نیاز به باتری های یک بار مصرف ندارد بلکه با قرار دادن آن زیر نور خورشید و یا از طریق پورت USB در داخل ریموت و با یک شارژ تایپ سی می توانید ریموت کنترل را شارژ نمایید. 

اجرا دستورات صوتی 

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN85D سایز 65 اینچ از دستیار صوتی گوگل، الکسا و بیکسبی پشتیبانی می کند که به صورت صوتی می‌توانید کنترل نمایشگر و حتی سایر وسایل اسمارت خانه را از طریق تلویزیون به دست بگیرید و این کار را تنها از با استفاده از صدا انجام دهید. حتی می‌توانید به سرچ بین صفحات گوگل بپردازید و محتوای مورد علاقه خود را پیدا کنید. این کار به وسیله دکمه میکروفون ریموت کنترل صورت می گیرد شما باید با از این طریق صدا خود را به تلویزیون برسانید. البته ناگفته نماند خود تلویزیون دارای یمروفون داخلی می باشد و دکمه آن در یزر برند سامسونگ تعبیه شده و کاربران در این قسمت می توانند آن را روشن یا خاموش کنند. با روشن کردن میکروفون داخلی خود تلویزیون با استفده از قابلیت Far-Field Voice Interaction تلویزیون را از فاصله 3 الی 4 متری کنترل نمایید. 

اجرا دستورات صوتی  تلویزیون نئو کیولد سامسونگ QN85D سایز 65 اینچ

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون QN85D 

کاربران می توانند بدون نیاز به سیم گوشی های خود را به تلویزیون QN85D منتقل کنند. برای اتصال به دستگاه‌های شرکت اپل می‌توانید از گزینه Apple AirPlay استفاده کنید و حتی به اشتراک‌گذاری محتوا بین دو دستگاه بپردازید. با قابلیت TapView می‌توانید صفحه نمایش تلفن همراه خود را بر روی نمایشگر تلویزیون انتقال داده و از این طریق محتوای داخل گوشی خود را به نمایش بگذارید. با تکنولوژی Mirror Screen می توانید صفحه نمایش تلویزیون را به گوشی یا صفحه نمایش گوشی را به تلویزیون منتقل دهید. قابلیت Sound Mirroring برای پخش آهنگ از موبایل روی تلویزیون از طریق بلوتوث می باشد. 

قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون QN85D

سایر امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ QN85D

از دیگر امکانات هوشمند دیگر تلویزیون 2024 سامسونگ مدل QN85D قابلیت SmartThings می باشد که به واسطه آن می توانید انواع وسایل هوشمند خانه خود را از طریق تلویزیون و یا از طریق گوشی و از راه دور کنترل نمایید. Multi View عنوان یک راهکار چند وظیفه‌ای به طور همزمان محتوای گوشی هوشمند و خود تلویزیون را در صفحه تقسیم شده به 2 بخش نمایش می‌دهد. 

Samsung Daily+ یک بخش از رابط کاربری تلویزیون‌های 2024 سامسونگ است که شامل برنامه‌ها و خدماتی مانند SmartThings و Workspace است. از طریق اکوسیستم برنامه باز سیستم عامل انحصاری سامسونگ می‌توانید هر روز سبک زندگی و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید. راه‌حل Samsung Knox Security در تلویزیون‌های این شرکت با گزینه‌های امنیتی پیشرفته از داده‌های حساس کاربران و دستگاه‌های اینترنت اشیاء مراقبت می‌کند و حفظ حریم خصوصی را در اولویت می‌گذارد. همچنین این راه‌حل انواع دیتا را در مقابل برنامه‌های مخرب و دسترسی غیرمجاز محافظت می‌کند.

یکی از قابلیت‌های جالبی که اخیرا در تلویزیون‌های سامسونگ دیده شده قابلیت Relumino mode است که یک راه‌حل کمک بصری پویا برای برجسته سازی لبه‌های عناصر روی نمایشگر بوده و کنتراست و رنگ را برای دید بهتر افراد کم بینا تقویت می‌کند. قابلیت AI Energy Mode نیز از ویژگی‌های جدید و جالبی است است که به طور اتومات میزان نور اتاق را اندازه گیری کرده و الگوهای لازم برای بهینه سازی روشنایی صفحه را تجزیه و تحلیل می‌کند تا در نهایت از مصرف انرژی بکاهد. Samsung Health فعالیت‌ها و الگوهای خواب شما را ثبت و مدیریت می‌کند تا بتوانید رویه‌های سالمی را در پیش گیرید. همچنین می‌توانید اطلاعات رژیم غذایی و وضعیت‌ سلامتی خود را ثبت و مدیریت کنید، اطلاعاتی مانند ضربان قلب و استرس هم در این منو قابل مشاهده است.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون سامسونگ QN85D

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگ

✅ حافظه در دسترس: -

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.2

پورت و روش های اتصال 

تلویزیون سامسونگ 65QN85D از پورت های متنوع پشتیبانی می کند که دست شما را برای اتصال انواع دستگاه های دیجیتال باز می کند. محل پورت های این دستگاه در پشت پنل تلویزیون می باشد. 4 پورت HDMI در نسخه 2.1 برای اتصال کنسول های بازی نسل جدید، دی وی دی پلیر، لپ تاپ و.... می باشد. 3 پورت USB برای اتصال فلش مموری، هارد دیسک و دوربین های دیجیتالی فراهم شده است. ورودی RF، پورت Optical و شبکه LAN هم در بین آن ها نیز به چشم می خورد. از اتصالات غیر مستقیم این دستگاه می توان به بلوتوث و وای فای اشاره نمود. گیرنده دیجیتال هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک دریافت و روی تلویزیون پخش می کند. این گیرنده از قابلیت ضبط فیلم برخوردار می باشد. 

کیفیت و قدرت صدا 

تلویزیون سامسونگ QN85D از یک سیستم صوتی قدرتمند برخودار می باشد. در این دستگاه از یک سیستم صوتی 2.2 کاناله پشتیبانی می شود که صدایی به قدرت 40 وات را تولید و پخش می کند. برای بسیاری از افراد که از این میزان صدا ناراضی هستند باید گفت که این دستگاه از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند به همین جهت می توانید انواع سیستم های صوتی نظیر سندبار، سینما خانگی را به این تلویزیون متصل کنید. با فناوری  Dual Audio Support (Bluetooth) می توانید به صورت همزمان دو بلندگو یا دو اسپیکر را به این تلویزیون متصل کنید. فناوری 2024 Q-Symphony باعث می شود تا صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و دستگاه های صوتی بشنوید. نسخه 2024 این قابلیت باعث شده تا صدا  دیالوگ و مکالمات را بهتر در سیستم های صوتی بشنوید. 

کیفیت و قدرت صدا  تلویزیون سامسونگ QN85D

سایر ویژگی های صوتی 

تلویزیون سامسونگ QN85D فقط به توان صوتی اکتفا نکرده بلکه انواع فناوری را در بخش صدا واقع نموده؛ این دستگاه دارای فناوری AVA می باشد. این قابلیت باعث تقویت صدا دیالوگ ها و مکالمات می شود. یک فرمت صوتی عالی له نام دالبی اتموس Dolby Atmos در این دستگاه قرار دارد که به شما امکان می دهد تا تجربه ای سینما و غنی از صدا را در خانه خود ایجاد کنید. این فناوری یک سیستم صوتی چند کاناله می باشد که صدا ها را به صورت 3 بعدی در محط اطراف شما پخش می کند. این تکنولوژی یک محیط سینمایی را در اختیار شما قرار می دهد و حس حضور در سینما را با آن خواهید داشت. امکان اتصال هندزفری های بلوتوث سامسونگ Galaxy Buds به این دستگاه وجود دارد. 

دالبی اتموس Dolby Atmos

مجموع عملکرد ها

تلویزیون سامسونگ 65QN85D یکی از محصولات بالارده این شرکت می باشد. با این مدل می توان به تماشای فیلم و سریال و گییمینگ به صورت حرفه ای بپردازید. این مدل از نظر طراحی بسیار خاص بوده و یقینا توجه هر کاربری را جلب می نماید. از نظر کیفیت تصویر نیز از 4K به خوبی پشتیبانی می کند. سیستم صوتی 2.2 کاناله با توان 40 وات با فناوری دالبی اتموس می تواند صدا 3 بعدی را پخش نماید. همچنین تمام ویژگی ها برای اجرای کنسول های بازی نسل جدید نیز در آن دیده می شود. در کل این تلویزیون با توجه به قابلیت ها و امکاتی که در آن به کار گرفته شده واقعا محصولی ارزشمند بوده که خرید آن می تواند سالیان سال شما را از یک نمایشگر هوشمند بی نیازکند. ما در سایت اصلی کالا از عرضه کنندگان تلویزیون 65QN85D هستیم و شما می توانید برای استعلام قیمت تلویزیون سامسونگ QN85D با کارشناسان فروش ما در سایت تماس بگیرید و آن را در کمترین زمان و با بهترین گارانتی از ما با خیالی راحت خریداری کنید.

نقاط قوت

✅ طراحی شیک و زیبا

✅ پخش صدا 3 بعدی 

✅ کنتراست بالا

✅رفرش ریت 12 هرتز

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN85D 4K 65Inch

مشخصات

مدل کامل
65QN85D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
163
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/ HDR10+/ HLG
توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2
تعداد بلندگو
Up-firing /Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound (OTS)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
پردازشگر صدا
دارد
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
ندارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
9.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 5.8
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
ندارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
دارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1446.5x 890.0 x 258.8 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1446.5x 829.5 x 46.3 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1633.0x 935.0 x 180.0 mm
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
23.1 kg
26.8 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
34.7 kg
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65QN85D
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
مخصوص بازی و کارهای گرافیکی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
VA
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
163
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
NQ4 AI Gen2 Processor
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/ HDR10+/ HLG

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
40
تعداد کانال های صوتی
2.2
تعداد بلندگو
Up-firing /Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Audio/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ Dolby MS12 5.1ch/ Object Tracking Sound (OTS)
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
9.7
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
4K@120Hz برابر 5.8

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2024
حافظه داخلی (گیگابایت)
4
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.2
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Simple Chamfer
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
400x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1446.5x 890.0 x 258.8 mm
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1446.5x 829.5 x 46.3 mm
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1633.0x 935.0 x 180.0 mm

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
23.1 kg
26.8 kg
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
34.7 kg

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم