ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FW

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی ال جی  مدل DFB425FW

  • موتور اینورتر Inverter Direct Drive
  •  قابلیت Dual Zone Wash
  • قابلیت بخارشو TrueSteam
  • دارای قابلیت Quad Wash
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع
  • قابلیت شستشو نیم بار 
  • دارای 10 برنامه شستشو
  • دارای 3 سبد جادار
  • رنگ سفید
  • سال ساخت2020
  • ساخت کره 
ادامه مطلبShow less
21,600,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
LG DISHWASHER DFB425FW
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل DFB425FW

ماشین های ظرفشویی سال هاست جزء وسایل ضروری خانه ها شده است و در حال حاضر شرکت ال جی از بهترین شرکت ها در زمینه ساخت ظرفشویی می باشد و تکنولوژی آن مربوط به کشور کره است و مونتاژ این محصول را در همان کره انجام می دهد. ظرفشویی جدید ال جی با نام مدل DFB425FW از بهترین و آخرین محصولات این شرکت محسوب می شود. ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 دارای دو رنگ سیلور و سفید می باشد که ما در این مقاله در رابطه با رنگ سفید این محصول بحث خواهیم کرد. ظرفشویی ال جی 425 دارای طراحی ظریف و خاصی می باشد و در طراحی آن ازکمترین حالت شلوغی استفاده شده است و کاملا ساده می باشد. بر روی درب آن منو لمسی قرار داده شده است و دارای یک نمایشگر LED است . دسته آن به حالت یک فرو رفتگی در زیر منو قرار دارد که درب را رو به بیرون باز می کند.


فضای داخلی دارای سه طبقه می باشد که یک طبقه آن مناسب قاشق و چنگال می باشد و دو طبقه دیگر دارای خاصیت تنظیم ارتفاع نسبت به ارتفاع ظروف هستند. ظرفشویی ال جی مدل 425 دارای شامل ظرفشویی های هوشمند می باشد که از هوش مصنوعی ThinQ بهره برده است و می توان از طریق اتصال به گوشی عیب یابی کرد و مشکل ظرفشویی را به راحتی حل کرد و یا اینکه برنامه شستشو جدیدی را دانلود کنید و در شستشو اضافه نمایید. ظرفشویی ال جی 425 دارای 10 برنامه شستشو مختلف می باشد که شما را از شستشو تمام ظروف بی نیاز می کند.


این ظرفشویی مجهز به موتور اینورتر Inverter Direct Drive می باشد که از میزان صدایی ظرفشویی تا حد زیادی می کاهد و صدایی برابر با 46 دسی بل ارائه می کند و در کاهش مصرف انرژی کاملا موثر است و همچنین از عمر بالاتری نسبت به ظرفشویی های معمولی برخوردار هستند. این مدل ظرفشویی ال جی دارای قابلیت بخارشو TrueSteam است که در تمیز کردن ظروف و حذف لکه های سفید بر روی ظروف کاملا موثر می باشد و در آخر کار احتیاجی به دستمال کشی ندارد. دارای قابلیت Quad Wash است که به جای 2 بازوی آب پاش از 4 بازو استفاده کرده است و در این حالت هیچ ظرفی کثیف باقی نمی ماند. ظرفشویی 425 دارای ظرفیت 14 نفر می باشد و مناسب خانواده های پرجمعیت است. در این مدل از ظرفشویی ال جی مدل 425 از قابلیت توربو برای از بین بردن لکه ها و شستشوکامل تمام مراحل در کمتر از یک ساعت موثر می باشد . این ظرفشویی تمام امکانات مربوط به یک ظرفشویی بی نقص را با خود دارد. در ادامه با ما باشید با معرفی بهتر ظرفشویی ال جی 3 طبقه مدل 425 .

مشخصات کلی ماشین ظرفشویی ال جی مدل DFB425FW


طراحی شیک و خاص ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل 425


ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 دارای ظاهر عالی و بی نظیری می باشد که زیبایی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما می دهد و سبکی مدرن و مینیمال را برای شما ارائه می دهد. رنگ سفید و جذابی دارد که با هر دکوری ست خواهد شد . این مدل دارای ظرفیت 14 نفره می باشد که برای یک خانواده متوسط و پر جمعیت کاملا مناسب می باشد و به صورت مبله در آشپزخانه جایگزاری می شود. بدنه این مدل از استیل ضد زنگ است و کاملا محکم می باشد. درب آن در جلو قرار دارد و در قسمت بالایی درب یک منو قرار داده شده است که به صورت لمسی کار می کنند و کاملا ساده کار شده است .

همچنین دارای یک صفحه نمایشگر LED است و اعداد را مشخصات را به صورت واضح و خوانا به نمایش می گذارد در این حالت میزان زمان باقی مانده و وضعیت شستشو همچنین نشانگر پر بودن مواد شوینده و نمایش وضعیت قفل درب و ... را نشان می دهد . طراحی داخلی ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 از استحکام بالایی برخوردار می باشد. در قسمت داخلی دریچه های بخار قرار داده شده است و در قسمت داخل ظرفشویی سه سبد تعبیه شده اند که سبد بالایی سبد قاشق و چنگال می باشد و دو سبد پایینی برای ظروف استفاده می شود که قابلیت Easy Rack Plus را دارد یعنی می توان به دلخواه ارتفاع را تنظیم کرد و می توانید به ظروف خود را هر گونه که مایلید در سه سطح مختلف بدون هیچ قانونی بچینین. همچنین دارای تاین های تاشو می باشد که در جا گذاری راحت تر ظروف عالی می باشد و می توانید انتخاب کنید که چه ظرفی در کجا قرار داده شود .

طراحی شیک و خاص ماشین ظرفشویی 14 نفره ال جی مدل 425


قابلیت بخار شو TrueSteam در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425

ظرفشویی ال جی مدل 425 دارای قابلیت بخار شو TrueSteam می باشد که در حذف لکه ها از ذرات بخار با دمای بالا استفاده می کند و لکه را کامل از روی ظروف جدا می کند ظروفی به مراتب درخشان تر را ایجاد می نماید. قابلیت بخار شو در ظرفشویی ها معمولا هیچ لکه سفیدی بر روی ظروف باقی نمی گذارد و باعث می شود شما احتیاجی به دستمال کشی ظروف در آخر کار نداشته باشید و نیازی به خشک کردن نباشد.

قابلیت بخار شو TrueSteam در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425
قابلیت Quad Wash در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425

در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 قابلیت عالی به نام Quad Wash یا همان بازوی چهار گانه قرار داده شده است که به جای اینکه از 2 بازوی آب پاش استفاده شود در واقع از 4 بازو استفاده شده است که در این حالت هیچ ظروفی کثیف باقی نمی مانند و با پاشیدن آب از هرگوشه به وسیله بازوهای چرخان به تمام نقاط آب پاشیده می شود و در آخر ظروفی تمیز را به ما ارائه می دهد.

قابلیت Quad Wash در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425
قابلیت هوشمند ThinQ در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425

ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425 دارای هوش مصنوعی ThinQ می باشد که این ظرفشویی را در دسته ظرفشویی های هوشمند قرار می دهد و کار کردن با این ماشین ظرفشویی را برای شما راحت تر می کند در واقع شما همیشه یک ماشین ظرفشویی عالی را خواهید داشت . با استفاده از این خاصیت می شود گوشی خود را به ظرفشویی وصل کنید و به عیب یابی هوشمند بپردازید و مشکل را به راحتی پیدا کنید. در بیشتر مواقع می توانید به آسانی مشکل را حل کنید .

با استفاده از نصب برنامه ThinQ بر روی گوشی خود امکان دانلود برنامه های جدید شستشو را به صورت مستقیم خواهید داشت و می توانید آن برنامه ها را بر روی ظرفشویی خود به اجرا در بیاورید و همیشه یک ظرفشویی به روز داشته باشید . از طریق اتصال به گوشی امکان مدیریت ظرفشویی را از راه دور خواهید داشت و می توانید به تنظیمات شخصی به دلخواه خود بپردازید.

همچنین در این ظرفشویی می توان با تنظیم کردن برنامه زمان تمیز کردن خود به خود ظرفشویی را به شما اطلاع دهد و در این حالت عمر ظرفشویی شما افزایش پیدا خواهد کرد. در این ظرفشویی به صورت هوشمند مقدار ظروف را در داخل خود اندازه می گیرد و به همان نسبت آب و انرژی را مصرف می کند.

قابلیت هوشمند ThinQ در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425
موتور اینورتر Inverter Direct Drive در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425

ماشین ظرفشویی ال جی 3 طبقه مدل 425 دارای موتور اینورتر Inverter Direct Drive می باشد که ماشین ظرفشویی را تا حد بسیار کمی کم مصرف می کند و انرژی کمتری را نسبت به ظرفشویی های دیگر از بین می برد و همچنین به واسطه این موتور اینورتر نیز صدای بسیار کمی را در حد 26 دسی بل ایجاد می کند . در ماشین هایی که از موتور اینورتر استفاده می شود انتظار می رود از عمر بالاتری به دلیل اصطکاک کمتر نسبت به بقیه موتور ها بر خوردار باشند.  

موتور اینورتر Inverter Direct Drive در ماشین ظرفشویی ال جی مدل 425
قابلیت توربو Turbo در ظرفشویی ال جی مدل 425

قابلیت توربو Turbo در ظرفشویی ال جی 425 یک حالت شستشو عالی و با صرفه برای شستشو ظروف کثیف می باشند و در این حالت تمام مراحل شستشو اعم از شستشو و آبکشی و خشک کردن در کمتر از یک ساعت به طور کامل انجام می شود و در زمان طی شده صرفه جویی می شود. دما در حالت آبکشی ظروف تا حد 80 درجه بالا می رود و در این شرایط هیچ گونه آلودگی و کثیفی بر روی ظروف باقی نمی ماند.

قابلیت توربو Turbo در ظرفشویی ال جی مدل 425
شستشو با استفاده از قابلیت Dual Zone Wash در ظرفشویی ال جی 425

در این حالت در ماشین ظرفشویی ال جی 425 می توان به کمک فناوری Dual Zone Wash بدون این که به ظروف شما هیچ گونه آسیبی وارد شود و استفاده از این قابلیت ظروف ظریف را در بالا و ظروف کثیف و بزرگ مانند قابلمه را در پایین قرار دارد از این طریق برای هر کدام نوعی شستشو را انتخاب کرد و بدون اینکه به ظروف بالا آسیبی وارد شود از فشار بیشتری برای ظروف پایین استفاده کرد در حالی که طبقات بالا به آرامی به مراحل شستشو خود ادامه می دهد.


برنامه های شستشو درماشین ظرفشویی ال جی 425

در ماشین ظرفشویی ال جی 14 نفره مدل 425 از 10 برنامه متنوع برای انواع شستشو استفاده شده است و شما می توانید هر نوع ظروفی را در داخل ماشین قرار دهید و برنامه مخصوص آن را فعال کنید . این ظرفشویی دارای قابلیت شستشو نیم بار می باشد که به صورت هوشمند مقدار ظروفی را که در داخل خود دارد می سنجد و به همان میزان آب و انرژی مصرف می کند .

برنامه ها شامل : Download Cycle . Express برای ظروفی که خیلی کثیف نیستن و زمان کمتری برای شستشو لازم دارند. Machine Clean. Refresh. Turboشستشوی به صرفه که در کمتر از یک ساعت ظروف را تمیز می کند. Delicate . Eco برنامه شستشوی اقتصادی است که از دمای کمتری حین شستشو استفاده می کند، بنابراین انرژی کمتری برای گرم شدن آب مورد نیاز است و همچنین مقدار آب مورد نیاز را به حداقل می رساند. Intensive برای مواقعی که ظروف خیلی کثیفی دارید و نمی دانید کدام برنامه را به کار بیاندازید. Rinse . Auto برای مواقعی که نمی دانیم کدام برنامه را برای شستشو انتخاب کنیم . می باشد.

برنامه های شستشو درماشین ظرفشویی ال جی 425


نقاط قوت ماشین ظرفشویی ال جی 425 :

1_ قابلیت بخار شور
2_ موتور اینورتر
3_ قابلیت هوش مصنوعی
4_ صفحه نمایش لمسی
5_ قابلیت تنظیم ارتفاع سبد ها
6_ قابلیت Dual Zone Wash
7_ قابلیت Quad Wash
8_ شستشوی نیم بار


سخن آخر

برای کسانی که قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارند این مدل از ظرفشویی ها یک پیشنهاد عالی برای خرید با توجه به امکانات بی نظیری که دارد می باشد. قیمت متوسطی دارد نمی شود گفت خیلی ارزان است یا خیلی گران بلکه می توان گفت با توجه به امکاناتش در دسته ماشین های ظرفشویی لاکچری قرار گرفته است . از نقاط قوت این مدل وجود بخارشو می باشد که ظروفی درخشان و عاری از هر نوع لکه و میکروبی را تحویل شما می دهد . همچنین قابلیت هوشمند موجود در این ظرفشویی امکان اتصال به گوشی و پیدا کردن عیب دستگاه را ارائه می دهد و همچنین امکان دانلود برنامه های جدید را خواهد داشت.

دارای موتور کم مصرف اینورتر است که میزان انرژی مصرفی موجود در ظرفشویی را تا حد بسیار بالایی کاهش می دهد و بر عمر ظرفشویی اضافه می کند. طراحی بسیار بی نظیری دارد با دکمه های لمسی و دستگیره مخفی. همچنین از بهترین قابلیت وجود 4 بازو شوینده به جای 2 بازو است که به تمام قسمت های داخل ماشین آب پرتاب می کند. 3 سبد داخلی دارد که امکان تنظیم ارتفاع را در 3 سطح مختلف دارا می باشد و در قرار دادن ظروف دسترسی بالاتری دارید. برای خرید این محصول با کارشناسان فروش ما در اصلی کالا در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG DISHWASHER DFB425FW

مشخصات

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.9 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
دارد
بخارشو
دارد
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
60 * 85 * 60
دیگر ویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها
دارای قابلیت Quad Wash
قابلیت شستشو نیم بار
قابلیت Dual Zone Wash
قابلیت هوش مصنوعی
دارای 10 برنامه شستشو
شستشوی هوشمند
دارد
اينورتر
دارد
سیستم عیب یابی هوشمند
دارد
نمایشگر دما
دارد
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
دارد
سیستم آب پاشی
دارد
قابلیت اینورتر
دارد
شرکت سازنده
ال جی
کشور منتاژ کننده
کره
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
دارد
قفل ایمنی کودک
دارد
کلید روشن/خاموش
دارد
هشدار درب
دارد
مدل ظرفشویی
DFB425FW
رنگ ظرفشویی
سفید
دکمه های لمسی
دارد
میزان صدا
46 دسی بل
وزن ظرفشویی
55 کیلوگرم
نظرات
بدون نظر

سایر ویژگی‌ها

رتبه انرژی
A+++
ظرفیت اب
9.9 لیتر
ظرفیت شستوشو
14 نفره
تایمر خاموش
بخارشو
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
ابعاد خالص(سانتی متر)
60 * 85 * 60
دیگر ویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها<br /> دارای قابلیت Quad Wash<br /> قابلیت شستشو نیم بار <br /> قابلیت Dual Zone Wash<br /> قابلیت هوش مصنوعی<br /> دارای 10 برنامه شستشو<br />
شستشوی هوشمند
اينورتر
سیستم عیب یابی هوشمند
نمایشگر دما
نوع ظرف شویی
مبله
شستشوی متوسط خودکار Auto
سیستم آب پاشی
قابلیت اینورتر
شرکت سازنده
ال جی
کشور منتاژ کننده
کره
کشور سازنده
کره
صفحه نمایشگر
لمسی
نشانگر LED
قفل ایمنی کودک
کلید روشن/خاموش
هشدار درب
مدل ظرفشویی
DFB425FW
رنگ ظرفشویی
سفید
دکمه های لمسی
میزان صدا
46 دسی بل
وزن ظرفشویی
55 کیلوگرم

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم