تلویزیون ال جی 55 اینچ نانوسل 4K مدل 2022 55NANO76

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

  • کیفیت تصویر فورکی 4K
  • نوع صفحه نمایش NANO Cell
  • اندازه صفحه نمایش 55 اینچ
  • طراحی صفحه نمایش تخت
  • قابلیت سنسو تشخصی نور Illuminance Green sensor
  • سیستم عامل WebOS
  • سال ساخت 2022
  • ابعاد 123x71x5 سانتی متر
ادامه مطلبShow less
28,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV NANO CELL 55NANO76 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

ال جی این بار با یکی از تولیدات محصول جدید 2022 با امکانات فوق العاده وارد بازار شد. کمپانی بزرگ ال جی تمام محصولات خود را از بهترین فناوری و تکنولوژی ها با ساختار قطعات بدنه اصلی طراحی کرده است و امروز ما شما را به معرفی مهم ترین محصول که از اجزا و امکانات ضوروری در خانه ها به شمار می رود برای آشنایی با آن دعوت می کنیم. تلویزیون ال جی نانوسل 4K مدل 55NANO76 در اندازه 55 اینچی با نوع نمایشگر نانوسل NANO Cell همچنین کیفیت تصویر فورکی 4k می باشد این محصول از بهترین نوع نمایشگر بهره برده است.

قابلیت نوع نمایشگر نانوسل NANO Cell به این صورت است این تکونولوژی منحصر به فرد 4 برابر کیفیت تصویرهای Full HD می باشد. همچنین این تکنولوژی از عمق دقت بینظیری در نگبندی ها با فناوری NANO COLOR برخودار است، با وجود این قابلیت های فوق العاده عالی در کیفیت تصویر تلویزون 55 اینچ ال جی تماشا تلویزون را برای شما عزیزان از دلنشین ترین اوقات فراغت فراهم می کند.

رزولوشن گزینه ای است که در هنگام خرید با توجه به مشخصات کلی که برای تلویزون تعریف شده است می توانید مشاهده کنید. چنانچه رزولوشن بخش مهمی را در کیفیت تصویر به خود اختصاص داده است، تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 مجهز به وضوح یا رزلوشن 3840*2160 می باشد این تعداد پیکسل های معین کیفیت تصویر را با وضوح کامل و بینظیری نمایش می دهد.

رفرش ریت همان قابلیت بهبود سازی تمام صحنه ها با سرعت زیاد است و هر چند این تعداد معین رفرش ریت یا هرتز بیشتر باشد صحنه ها از شفافیت و روان بیشتر برخودار می شوند که این محصول از تعداد 60HZ که فوق العاده ترین رفرش می باشد. کارایی رفرش ریت در کیفیت تصویر به این صورت است که با توجه با قابلیت و پشتیبانی از تمام کنسول های بازی و اگر توجه داشته باشید اکثری از گیمینگ ها سرعت بالایی دارند تلویزون قادر به پخش آن یا به صورت کند نمایش داده می شود اما با 60HZ که در تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 تعریف شده است تمامی صحنه ها را نقطه به نقطه چک می کند و با کیفیت اصلی فوق العاده بازی یا هر چیزی دیگر تمام صحنه اعم محتوا را نمایش می دهد.

ظاهر یکی از معیار های مهم در بین مردم است و فرق نمی کند در چه ظاهر باتن آدم ها باشد یا محصولات که به آن توجه بسیار می شود اما اصلی ترین منبع توجات توسط بانوان صورت می گیرد و بسته به سلیقه بانوان به دکوراسیون خانه خود امکانات را تهیه می کنند اما خبر خوب این است که کمپانی ال جی از شیک ترین ظاهر و رنگ در تمام محصولات خود به کار برده است. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 دارای بدنه کم ضخامت و نازک است همچنین طراحی پشتی این تلویزون فریم و رنگ سیلور تولید شده است.

طراحی پایه این محصول بینظیر وسط و هلالی شکل است بلکه ویژگی های دیگر این تلویزیون از زیبایی خاصی بر خودار است اعم با ساختار پایه هلالی شکلی که دارد خانه شما را از مدرن ترین دکوراسیون برخودار می کند. امروزه با توجه به پیشرفت تمام امکانات همچنین راه های ارتبات محصولات الکتریکی به ساده ترین روش تبدیل شده است بلکه حتی می توانید به دو روش نیز ارتبات با تلویزون خود داشته باشید.

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 دارای در گاه هایی مانند 3 عدد پورت HDMI، 2 عدد پورت USB، پورت خروجی صوتی دیجیتال و غیره می باشد که این درگاه ها کارایی منحصر به فرد خود را دارند. در قصمت بالا آشاره کردیم که دو روش اتصال وجود دارد و یکی از این روش ها ساده ترین مرحله را دارد. سیستم عامل به کار رفته در این محوصل پشتیبانی فرمت های شبکه بی سیم (WiFi) و بلوتوث (Bluetooth) را دارد که می توانید با روشن کردن این فرمت ها دسترسی آسانی با تلویزون ایجاد کنید.

در پارا گراف اول پخش مشخصات کلی تعریف کردیم که تلویزون کارایی صوتی تصویر را ارائه می دهد که این بار تولید صدای بینظیر این محصول را مورد تعریف قرار می دهیم. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 مجهز به 2 کانال صوتی با توان خروجی 20 وات که هر کدام از سیستم صوتی ها 10 وات خروجی را به خود ارتقا داده اند. این بلندگو ها با توان 60 واتی که دارند از پخش و تولید صدای فوق العاده بر خودار هستند همچنین با استفاده از تکنولوژی و فرمت هایی که سیستم عامل تلویزون از آنها پشتیبانی می کند.

می توانید صدا صحنه ها را بسته به محیط و کفیت و لذت محتوا تنظیم نمایید. سیستم عامل پردازنده بخش اصلی تجزیه و تحلیل اعم پشتیبانی از تمامی امکانات تلویزون به شمار می روند. ال جی در طراحی و تولید تلویزون 55 اینچ مدل 55NANO76 از سیستم عامل WebOS استفاده کرده است که حتی این سیستم عامل بینظیر نیز توسط خود شرکت ال جی نامگذاری شده است. سیستم عامل WebOS از امکانات ضروری و سرگرمی های بیشماری پشتیبانی می کند همچنین بر اساس طراحی زبان ساده ای که دارد تمام افراد که محدودیت سنی ندارد و باتوجه به فهم عالی که به کاربران می دهد عالی ترین سیستم عامل می باشد.

پردازنده تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 از α5 Gen5 AI Processor 4K بهره گرفته است این پردازنده یا CPU تمامی عملیات و مدیریت کل تلویزون است که طبق معمول و مانند پردازنده های دیگر داده ها را از سمت ما دریافت و طی چند مرحله برسی در کمترین تایم ممکن نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد. برای آشنایی بیشتر با تمامی تکنولوژی های به کار رفته در تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 و معرفی آنها به صورت زبان ساده در ادامه این مطلب با ما همراه و از تمامی فناوری های پیشرفته با خبر شوید.

طراحی و ساختار بدنه تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

در معرفی مشخصات کل تلویزون بیان کردیم که بانوان منبع انتخاب و زیبایی هستند که در انتخاب های آن ها ظاهر از معیار های اولیت آنان است. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 مجهز به شیک و مدرن ترین ساختار بدنه است، طراحی این محصول از بدنه فریم با پایه های هلالی شکل با رنگ مشکی تشکیل شده است. این محصول دارای اندازه 55 اینچ صفحه نمایش استاندار می باشد.

و باتوجه به کیفیت تصویر و صحنه هایی که ارائه می دهد تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده است.نازکی و کم ضخامتی این محصول به صورتی است که در روش نصب برروی دیوار مانند قاپ عکس عمل می کند اعم با زیبایی ظاهری چشم گیری که دارد دکوراسیون خانه شما عزیران را از یان رو به این رو می کند. ال جی ار هر بار در تمامی محصولات خود از مواد اصلی در تولید ساختار های بدنه به کار می برد که تمامی تولیدات خود را از ماندگاری بالایی برخودار می کند.

کیفیت تصویر منحصر به فرد تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل مدل 55NANO76 دارای نوع نمایشگر نانوسل NANO Cell با کیفیت تصویر فورکی 4k در اندازه 55 اینچ می باشد. کمپانی بزرگ الجی این محصول را در اینچ های 55،50،65،70،75 طراحی کرده است کهما در این مطلب 55 اینیچی را به شما عزیزان معرفی کردیم. این محصول بینظیر دارای نور پس زمینه Direct LED می باشد. همچنین این صفحه نمایش مجهز به عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است که گسترده ترین رنگبندی رنگ ها را در صحنه ها به کار می برد.

کارایی تکنولوژی TruMotion 120 به این صورت می باشد محتوا یا به اصطلاح ساده تر صحنه های در حال پخش بر روی صفحه نانوسل تلویزون را سریع تر و به صورت اکشن نمایش می دهد. رفرش ریت به کار رفته شده در این محصول 60 هرتز می باشد که تمامی صحنه ها را هر بار نوسازی کرده بلکه سرعت عمل را بالا می برد اعم از تلخی صحنه ها قطع شدن آن جلوگیری می کند. وضوح تصویر تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 پیکسل 3840*2160 می باشد.

این تعداد پیکسل کیفیت تصویر را از نظرکیفیت چند برابر کرده و بهترین صفحه نمایش با کیفیت فوق العاده عالی پخش می کند. یکی از قابلیت و تکنولوژی پرکاربرد در این محصول کاهش نویز تصاویر می باشد که با استفازه تکنولوژی 4k Upscaler نویز تصاویر را کم می کند. فناوری Dynamic Tone Mapping در تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 کارایی فوق العاده ای دارد که صحنه ها و محتوا را به صورت واقعی پخش می کند. Illuminance Green sensor یک تکنولوژی سنسور خودکار می باشد که نور محیط را تشخیص و بر اساس آن نور کیفیت تصویر را تنظیم می کند.

کیفیت وضوح صدا تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 دارای 2 کانال صوتی با توان خروجی صدای 60 واتی می باشد. تکنولوژی LG Sound Sync در این محصول قابلیت منحصر به فرد را برای شما عزیزان فراهم می کند که به صورت بی سیم می توانید سند بار یا سینما خانی را به تلویزون خود متصل کنید که با استفاده از این تکنولوژی خارق العاده از کیفیت تصویر فراگیر تر در محیط خود برخودار می شوید. فناوری Simultaneous Audio Output در صورتی که تلویزون با سینما خانگی یا سند بار متصل باشد این فناوری به صورت یک سطح و هماهنگ صدای را همزمان از بلندگو سندبار وغیره... پخش می کند.

پردازنده و سیستم عامل تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

سیستم عامل در تلویزون نقش پشتبانی از تمام امکاناتی را دارد که ما از آن ها استفاده می کنیم اما با پیشرفت تکنولوژِی در سطح تلیزون قابلیت گیمینگ را برای اکثر زیادی از تلویزون ها فراهم شده است که با طراحی این ویژگی نیز قابلیت هایی را برای سیستم عامل تعریف کرده اند که پشتیبانی تمامی کنسول های بازی را داشته باشد. تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 از سیستم عامل WebOS بهره گرفته است.

این سیستم عامل یکی از بروز ترین و مجهز ترین سیستم عامل های می باشد که بدونه هیچ محدودیتی تمامی موارد را پشتیبانی می کند. پردازنده به عنوان مدیر کل تلویزون معرفی شده است که توسط آن صحنه ها با کیفیت خارق العاده پخش می شود. پردازنده به کا رفته شده در تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 پردازشگر α5 Gen5 AI Processor 4K می باشد که تمامی عملیات را در طی چند مرحله با سرعت بینظیر برسی کرده و بر روی صفحه نمایش نتیجه را ارائه می دهد.

سایر امکانات هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

یکی از امکانات هوشمند تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 ریموت کنترول هوشمند است که دارای سنسور خودکار بوده که به هیچ وجه باتری این ریموت عوض نمی شود و با استافاده از این سنسور به طور خودکار شارژ می شود. ریموت کنترل تلویزون 55 اینچ ال جی جستجو و فرمان صوتی راب رای شما عزیزان فراهم کرده است. همچنین یکی از قابلیت های مهم و کاربردی این محصول وب گردی بوده که ساعت ها می توانید در تلویزون هوشمند خود حتی به صورت فرمان صوتی یا جستجوی صوتی استفاده نمایید.قابلیت گیمینگ یکی از امکانات هوشمند تلویزون ال جی به شمار می رود، با صفحه نمایش 55 اینچ و کیفیت تصویری فورکی  که دارد کسب بهترین بازی را در خانه خود تجربه می کنید همچنین با 60هرتز یا نوساز تصاویری که در خود جایی داده است از سرعت و عملکردی بینظیر برخودار می شوید.

جمع بندی کلی تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76

تلویزون 55 این دارای توان صوتی 60 وات با دو عدد سیستم صوتی می باشد ایت سیستم های صوتی یکی از قدرتمند ترین تولید دای فراگیر را در خود جایی داده است که با استفاده از این قابلیت و تکنولوژی هایی که با آن آشنا شدید تجربه دلنشین ترین صدا در محیط خود کسب می کنید. این محصول مجهز به نوع نمایشگر نانوسل با کیفیت تصویر فورکی می باشد که از بهترین و فوق العاده ترین صفحه نمایش ها در رده تلویزون می باشد.

سیستم عامل و پردازنده به کار رفته شده در تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 55NANO76 از سرعت و پشتیبانی از بیشترین اپلیکشن ها را دارد و شایان ذکر است حتی از فرمت های بلوتوث و وای فای برای اتصال به تلویزون از طریق گوشی یا پلی کردن آهنگ می توانید از طریق بلوتوث تلویزیون پخش کنید. ال جی در سال 2022 بهترین تلیزون با امکانات را ارائه داده است که حتی یکی از معیار های انتخاب فوق العاده برای جهیزه عروس و جایگزینی بهتر با سایر امانات خانه های شما عزیزان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO CELL 55NANO76 2022

مشخصات

مدل کامل
2022 55NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،
نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 123*71*5 سانتی متر
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 55NANO76
سری
NANO76
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره
کشور مونتاژ کننده
اندونزی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
NanoCell
نوع پنل
IPS
نور پس زمینه
Direct LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60HZ
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Game، Eco، (ISF) Expert (Bright Room)، Vivid، Cinema، Sports، Filmmaker، (ISF) Expert (Dark Room)، Standard

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
Dolby Digital (AC3)، Dolby AC4، Ultra Surround، Dolby Digital Plus (EAC3)، HE-AAC
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Clear Voice Pro، Standard، Music، AI Sound Pro، Game، Optimiser، Cinema، Sports،

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط هلالی
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 123*71*5 سانتی متر

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55NANO76
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
موتور تصویر
α5 Gen5 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
α5 Gen5 AI Processor 4K
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم