تلویزیون49اینچ سونی 4K مدل 49X8000H

مشخصات کلی تلویزیون 49 اینچ سونی 4K مدل 49X8000H

  • دارای رزولوشن تصویر 2160×3840 پیکسل
  • دارای کیفیت تصویر و نمایش 4K Ultra HD
  • مجهز به داشتن سیستم عامل اندروید
  • قابلیت اتصال به بلوتوث و وای فای
  • مجهز به داشتن رنگ ثابت مشکی
  • قابلیت تایمر روشن و خاموش
  • ساخت سال 2020 میلادی
  • مجهز به جستجوی صوتی
  • اتصال به گوشی هوشمند
  • دارای حافظه ی داخلی
  • توان خروجی 20 وات
  • قابلیت نصب برنامه
  • قابلیت دالبی ویژن

ادامه مطلبShow less
20,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
TV Sony 49X8000H
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H

شرکت سونی یکی از شرکت های به نام دنیا در عرصه تولید تلویزیون است که هر سری با تولید تلویزیون های با پرستیژ و کیفیت بالا رقیبان خود را به چالش دعوت می کند و . ساخت چنین تلویزیون هایی  کار هر ساله این شرکت ژاپنی است . یکی تازه ترین مدل های تلویزیون که در سال 2020 ارائه داده است تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H است که جزء تازه مدل های شرکت سونی است. تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H قابلیت های بسیار گوناگون و کاربردی نسبت سایر تلویزیون های بازار در این رنج قیمت است .کیفیت این تلویزیون 4K بوده و رزولوشن آن 2160×3840 پیکسل است و پنل آن IPS است که در حال حاضر پیشرفته ترین پنل ممکن است همچنین با داشتن Dolby vision فریم به فریم تصاویر را با کوچک ترین جزییات با بهترین رنج رنگ و کیفیت نمایان می کند و این ویژگی منحصر به فرد موجب می شود که تلویزیون بتواند 48 میلیارد رنگ را پردازش کند در ادامه به جزییات دیگر کیفیت این شاهکار سونی می پردازیم . از منظر صدا هم سونی برای این مدل خود از فناوری های پیشرفته و روز بهره جسته است. تلویزیون 49X8000H دارای دو بلندگو با توان 10W (جمعا 20W)صدا های بلندی را تولید می کند و اینگونه نیست که افزایش صدا باعث کاهش کیفیت آن شود شما می توانید در بالاترین صدا ها هم در اوج کیفیت و  روانی به موسیقی گوش فرا دهید. دیگر فناوری که این تلویزیون به آن مجهز شده است  Dolby audio که فضای احاطه شده خود را غرق صدا می کند چرا که صداهایی یک دست و بدون نویز و لک را از تلویزیون می نوازد . آنچه را که کار کردن با تلویزیون را تسهیل می کند را می توانید در این محصول موفق سونی ببینید چرا که دارای دو دستیار صوتی Amazon ALEXA  و Google voice assistant  است  و و با دارا بودن سیستم عامل اندروید می تواند برنامه های متنوعی را در خود جای دهد به علاوه قابلیت اتصال به گوشی را نیز دارد که استفاده از آن را مضاعف می کند. تلویزیون 49X8000H توانایی اتصال به بلوتوث و WI_FI نیز دارد . از نظر ورودی ها هم می توان به 4 پورت HDMI و 2 پورت USB اشاره کرد . اگر می خواهید بیشتر با ویژگی های این تلویزیون متحصر به فرد آشنا شوید لطفا ادانمه متن را با ما باشید .

کیفیت تصویر عالی در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H 

کیفیت تلویزیون های سونی همواره زبان زد مردم بوده و همه آن ها را به عنوان تلویزیون های با کیفیت می شناسند. تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H همه آنچه که یک تلویزیون با کیفیت نیاز دارد را دارد بگذارید بیشتر توضیح دهم .کیفیت این تلویزیون 49 اینچ ، 4K است  احتمالا کیفیت Full HD را شنیده باشید که چگونه است و حتی از آن به عنوان بهترین کیفیت یاد کرده باشید پس حتما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید کیفیت 4K چهار برابر آن است. رزولوشن این تلویزیون دارای 2160×3840 پیکسل است که بوسیله آن از کوچک ترین جزییات نیز دریغ نشده است. پنل این شاهکار سونی IPS بوده که آخرین و پیشرفته ترین پنل های موجود در دنیا استو دارای برتری های بسیاری نسبت به پنل های قدیمی دارد برای مثال این پنل مقاوم تر بوده با لمس آن برخلاف پنل های قدیمی شفاف یا مات نمی شود. به علاوه شما می توانید محتوا را در زاویه های مختلف با همان کیفیت اولیه ببیند چیزی که در پنل های قدیمی مشهود نبود. مجهز بودن به فناوری TRILUMINOS به تلویزیون این امکان را داده است تا رنگ ها را واقعی و حتی بهتر از واقعی به بیننده نشان دهد با این فناوری گستردگی رنگ ها افزایش یافته و رنگ ها را همانگونه که هستند به رخ شما می کشاند .

دیگر تکنولوزی پیشرفته به کار گرفته شده در  تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H که HDR است که در تفکیک رنگ ها و پردازش آن ها در مقیاس نانو بسیار خوب عمل می کند این تکنولوژی سبب افزایش عمق رنگ ها و تیزی آن ها در تصویر می شود و همچنین در نشان دادن رنگ تیره و روشن به گونه ای عمل می کند که هنگام نگاه کردن محتوا خود را محو در آن ببینید.DOLBY VISION  که یکی از فرمت های HDR است نیز در این تلویزیون نهادینه شده است این فناوری با کد های 12 بیتی می تواند  48 میلیارد رنگ را به خوبی از خود ساطع کنداین گستردگی رنگ برای یک تلویزیون پدیده ای تازه است که به لطف Dolby vision امکانپذیر شده است. از بیشمار ویژگی های این تلویزیون بد نیست با Motionflow  نیز آشنا شوید این ویژگی خود را در سکانس های سریع توانایی خود را نشان می دهد اگر دوست دارفیلم هایی با ژانر اکشن هسید یا تماشای مسابقات را دوست دارید متوجه خواهد که حتی یک لحظه هم لک زدگی و کندی را مشاهده نخواهید کرد. خلاصه اگر روی کیفیت تلویزیون تان حساس هستید تلویزیون 49X8000H همه جوره جوابگوی شماست.

طراحی شیک و مدرن در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H

تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H با طراحی و دیزاین خوبی که دارد می تواند ناخوداگاه شما به سوی خود جذب کند چرا با ضخامت نازک خود و ظرافت موجود در طراحی اش به راحتی نگاه مشتریان را به سمت خود معطوف می کند.. این سری تلویزیون با سایز 49 اینچ  برای هر خانه ای اعم از استایل آن به خوبی می نشیند و نمای بسیار دل انگیزی را از خود نمایان می کند و به فضای اتاق تجمل و ابهت می بخشد . این تلویزیون نمای خوبی داشته  و زاویه های متنوعی را پوشش خواهد داد. تلویزیون 49X8000H قابلت اتصال به دیوار را نیز دارد که به راحتی و بدون نیاز به کسی می توانید آن را روی دیوار نصب کنید . پایه این تلویزیون  V شکل بوده و همچنین رنگ نقره ای دارد و می تواند نیرویی بسیار فراتر از نیروی وزن (11.6 کیلوگرم) را تحمل کند همچنین دارای منفذی در شاخه عقبی خود است که برای عبور های کابل های مختلف تعبیه شده است . به این منظور که آشفتگی کابل ها لذت دیدن را از شما سلب نکنند .در مورد ورودی ها خوب است بدانید که واجد 4 پورت HDMI و 2 پورت USB که هر دو به تعداد یکسان در دو کناره تلویزیون به صورت یکسان توزیع شده است . همچنین جایگاه هدفون آن نیز در کناره ها است .

کیفیت و فراگیری صدا در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H

تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H با بهره مندی از سیستم و تکنولوژِی های به روز دنیا سعی بر آن بوده تا صداها را آن گونه که هستند و حتی با لطافت و روانی بیشتری در فضای اتاق پخش کنند . توان خروجی صوتی تلویزیون 20 وات است که بین دو بلندگو تقسیم شده است . دو بلندگو به فاصله یکسان از چپ و راست قرار دارند که این منجر به متوازن بودن صدای دریافتی توسط مخاطب می شود. سونی برای تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H دو فناوری پیشرفته Dolby atoms  و Dolby audio  در نظر گرفته است . این دو فناوری با عملکرد خود به سراسر اتاق موج های صوتی یک یکدست و یک اندازه را ایجاد می کند و شما می توانید در هر جای اتاق حتی دورترین نقطه به تلویزیون صدا را بدون کم کاستی بشنوید. نوع اسپیکری موجود در تلویزیون Bass reflex speaker  است که در نوع خود سرامد بلندگو ها است . عملکرد این بلندگو روی کیفیت صدا بسیار متمرکز شده است و هر گونه نویز یا لک صدا را هنگام پخش به صورت کاملا خودکار بروز می دهد . اگر به دیدن فیلم و سریال علاقه دارید صدا و کیفیت تلویزیون 49X8000H می تواند این شرایط در بهترین کیفیت صدا و تصویر برای شما به همراه داشته باشد .

سیستم عامل عالی آندروید در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H

با سیستم عامل اندروید در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H، این تلویزیون می تواند به آخرین اپلیکیشن ها و بازی ها دسترسی داشته باشد و برنامه های جانبی بسیاری را در خود جای دهد  . با وجود این سیستم عامل تلویزیون 49X8000H توانایی دسترسی به دستیار صوتی Amazon ALEXA  و  Google voice assistant را دارد که شما را از ریموت تلویزیون بی نیاز می سازد چرا تمام آن کار هایی که شما با فشار دکمه انجام می دادید حالا می توانید با صدای خود انجام دهید . همچینین این سیستم عامل برای کاربران دسترسی به google play  فراهم کرده است تا بتواند اپلیکیشن و بازی های مورد نظر خود را دانلود کنند . حافظه داخلی این تلویزیون 16  گیگابایت است که می توان فضا برای قرار دادن اپلیکیشن های زیادی را فراهم کند. تلویزیون 49x8000H  دسترسی به برنامه پرطرفدار YOUTUBE و NETFLIX را کاربران قرار داده است که به آن ها این امکان را می دهد به جای اینکه زمان زیادی را صرف گشتن برنامه های موردنظر خود کنند به صورت آماده در منوی تلویزیون خود ببینند.

قابلیت اتصال به گوشی با تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H

تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H ویژگی جالبی دارد که کارکرد تلویزیون را برای شما بالا می برد این ویژگی توانایی اتصال به گوشی است آن هم بدون هیچگونه رابطی ! با این قابلیت شما می توانید محتوای گوشی هوشمند خود را اعم از آهنگ، فیلم ،عکس ....صفحه ایی با کیفیت 4K  وصدای بسیار روان تر ببینید و گوش فرا دهید که علاوه بر توانایی اتصال به گوشی های سامسونگ قابلیت اتصال به گوشی های اپل را نیز دارد این در حالی است که بسیاری از تلویزیون های بازار در اتصال محصولات اپل به خود ناتوان اند . این مدل تلویزیون سونی با CHROCAST  به گوشی هایی به سیستم عامل اندروید و با AIRPLAY به محصولات اپل اتصال یابد .

پردازنده هوشمند و قوی در تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H

پردازنده از قطعه های بسیار مهم و مرکزی تلویزوین است و هر چه کارکرد آن بیشتر باشد به دنبال آن کارکرد تلویزیون و ارتباط  همهانگی بین دیگر اجزای تلویزیون تمیز بیشتر خواهد شد. سونی با انتخاب 4K HDR PROCESSOR برای تلویزیون 49 اینچ سونی مدل 49X8000H سعی کرده است تا از این نظر عکس العمل و صدالبته سرعت آن خوب باشد . 4K HDR PROCESSOR توانایی تازه کردن صفحه را به  60هرتز رسانده است که شما حتی در سریع ترین سکانس ها هم می توانید بدون لحظه ای کندی و لک به دیدن خود ادامه دهید . پردازش دقیق پیکسل های زیر ، سرعت بالا ، حفظ تداوم کیفیت ، نمایش تصاویر با کنتراست بالا و بی نظیر ، نشان دادن جزییات و عمق ها همه و همه ناشی از عملکرد این ابرپردازنده است . همچنین تلویزیون 49X8000H با پشتیبانی از فناوری 4K X REAALITY در بهبود کیفیت محتوا خود را از رقبایش متمایز کرده است بدین گونه  که تصاویر و فیلم های کم کیفیت را هوشمندانه و نامحسوس افززیایش داده آن ها را پردازش می کند. با این ویژگی خاص شما می توانید ویدیو یا عکس ها یقدیمی خود را با کیفیت به مراتب بالاتر ببینید و مشاهده کنید ...

نتیجه گیری تلویزیون 49 اینچ 4K سونی مدل 49X8000H

تلویزیون 49 اینچ 4K سونی مدل 49X8000H یکی از شاهکار های ال جی است که در بازار مصرف بسیار عالی از آن پیشوازی شد و به یکی ا زمحبوب ترین و خوش فروش ترین مدل های موجود تبدیل شد. تلویزیون سونی مدل 49X8000H انتخابی بسیار عالی برای خرید شما به ویژه خرید جهیزیه عروس است. برای تجربه ی خرید با کیفیت و لذت بخش می توانید به سایت اصلی کالا مراجعه فرمایید تا خریدی مطمئن و امن را انجام دهید.

مشخصات کلی
• مدل: 49X8000H
• شرکت سازنده: سونی
• کشور سازنده: ژاپن
• کشور مونتاژ کننده: اندونزی
• سری: 8000
• سال ساخت (میلادی): 2020
مشخصات تصویر
• نوع تلویزیون: LED
• نوع صحفه نمایش: --
• نوع پنل: VA
• کیفیت تصویر: 4K
• سایز صحفه نمایش:49
• طراحی صحفه نمایش: تخت
• قطر صحفه نمایش (سانتیمتر): 5.7
• نور پس زمینه: Direct LED
• رزولویشن تصویر(پیکسل): 2160×3840
• سرعت رفرش تصویر (Refresh Rate):60
• حالت تصویر Filmmaker: ندارد
• حالت تصویر Sports: دارد
• حالت تصویر Cinema: دارد
• حالت تصویر (ISF) (Bright Room) Expert: دارد
• حالت تصویر Eco: ندارد
• حالت تصویر Game: دارد
• حالت تصویر Standard: دارد
• حالت تصویر Vivid: دارد
• تکنولوژی ارتقاء کیفیت تصویر: دارد
• تکنولوژی HDR: دارد
• پشتیبانی از فرمت HLG: دارد
• پشتیبانی از فرمت HDR10 PRO: دارد
• سیستم کاهش نویز: دارد
• شاخص کیفیت تصویر یا PQI: دارد
مشخصات هوشمند
• سیستم عامل: Android
• نسخه‌ی سیستم عامل: --
• ریموت کنترل هوشمند: ندارد
• دستیار صوتی: دارد
• قابلیت اتصال به گوشی‌های اندروید: دارد
• قابلیت اتصال به گوشی‌های ios: ندارد
• پشتیبانی از Apple Airplay: ندارد
• پشتیبانی از DLNA: ندارد
• مرورگر وب: دارد
• پردازنده‌ی مرکزی: XR
• منوی فارسی: دارد
• تله تکست: دارد
• قابلیت ضبط برنامه (PVR): دارد
• پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT): دارد
• پشتیبانی از Apple HomeKit: دارد
• جستجوی صوتی: دارد
• قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث: دارد
• فرمت پخش Apt-X (Refer to manual): دارد
• فرمت پخش PCM: ندارد
• فرمت پخش MP3: دارد
• فرمت پخش HE-AAC: دارد
• فرمت پخش AV1: ندارد
• فرمت پخش WMA: دارد
• فرمت پخش VP9: دارد
• فرمت پخش AAC: دارد
• فرمت پخش MP2: دارد
مشخصات صدا
• قدرت خروجی صدا:20 وات
• تعداد کانال صدا: 2
• ووفر:--
• ساب ووفر: --
• نوع بلندگوها: X-Balanced Speakers
• AI Acoustic Tuning: kدارد
• حالت صدا Ultra Surround: دارد
• حالت صدا Dolby Digital: دارد
• حالت صدا Dolby Digital Plus: دارد
• حالت صدا Dolby AC4: دارد
• صدای فراگیر و سه بعدی: ندارد
• پردازشگر صدا: دارد
• تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ‌ها: دارد
• Sound Share: دارد
طراحی
• رنگ بدنه: سیاه
• رنگ قاب یا فرم: نقره ای تیره
• رنگ پایه: سیاه
• نوع پایه: 2 تکه
• قابلیت نصب بر روی دیوار: دارد
• نوع کنترل: معمولی
ویژگی‌های ارتباطی
• ورودی HDMI: دارد
• تعداد ورودی HDMI: 4
• ورودی USB: دارد
• تعداد ورودی USB: 2
• نسخه‌ ورودی HDMI: 2.5
• نسخه ورودی USB:
• ورودی ویدئو کامپوننت (Component): ندارد
• ورودی کامپوزیت: دارد
• تعداد ورودی کامپوزیت:1
• اسلات CI: ندارد
• خروجی صوتی دیجیتال (Optical): دارد
• خروجی هدفون: دارد
• بورت اترنت (LAN): ندارد
• ورودی آنتن (RF): دارد
• بلوتوث (Bluetooth): دارد
• نسخه بلوتوث: 4.2
• پشتیبانی از پروفایل بلوتوث A2DP (stereo audio): دارد
• پشتیبانی از پروفایل بلوتوث HOGP (Low Energy device connectivity): دارد
• پشتیبانی از IR Blaster: دارد
• قابلیت HDMI-CEC: دارد
• نوع کانال برگشتی صدای HDMI: eARC
• کانال برگشتی صدای HDMI: دارد
• قابلیت Wi-Fi Direct: دارد
• شبکە بی سیم :(WiFi) دارد
• نسخه WiFi: 802.11
• ورودی RS-232C: دارد
گیرنده‌ دیجیتال:
• گیرنده DVB-S: ندارد
• گیرنده DVB-C: دارد
• گیرنده DVB-T2: دارد
• گیرنده DVB-S2: ندارد
• گیرنده DVB-T: دارد
ابعاد (طول × عرض × عمق)
• ابعاد بدون پایه:57×645×1101
• ابعاد با پایه:286×704×1101
• ابعاد بسته بندی: 143×780×1190
وزن
• وزن بی پایه (کیلوگرم):11.6
• وزن با پایه (کیلوگرم):12.1
• وزن بسته بندی (کیلوگرم):17
منبع تغذیه
• منبع تغذیه: 50/60Hz ، AC 110-240V
• حسگر اکو:(Eco) دارد
• خاموش شدن خودکار: دارد
سایر ویژگی ها
• قابلیت Live Pick: ندارد
• قابلیت Voice Search برای جستجوی صوتی: دارد
• دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) برای مدیریت دستگاه ها و لوازم خانگی هوشمند: ندارد
• قابلیت دسترسی به فروشگاه Google Play: دارد
• تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping برای بهبود کیفیت محتوای HDR: دارد
• تکنولوژی LG Sound Sync برای اتصال تلویزیون به ساندبار یا سیستم صوتی به صورت بی سیم و با بلوتوث: دارد
• قابلیت TV On With Mobile برای روشن کردن تلویزیون از طریق موبایل: دارد
• کالبراسیون خودکار با کالمن AUTO CALIBRATION WITH CALMAN: ندارد
• پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل Google Assistant)) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد): ندارد
• پشتیبانی از بلندگوهای هوشمند ال جی مدل WK7 و WK9: دارد
• قابلیت Audio Guidance یا راهنمای صوتی به صورت تبدیل متن به گفتار: دارد
• تکنولوژی Screen Share یا Mirror Screen (انتقال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون): ندارد
• قابلیت DVB Subtitle (نمایش زیرنویس روی گیرنده DVB یا از طریق پخش آنلاین و پروتکل HTTP: دارد
• تکنولوژی Billion Rich Colors (تولید طیف گسترده‌ای از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ): دارد
• قابلیت HGIG Mode (نمایش بازی های HDR با کیفیت اورجینال و اصلی): ندارد
• تکنولوژی TruMotion 120 (نمایش صاف و روان صحنه‌ها): دارد
• تکنولوژی Intelligent Voice Recognition (تشخیص هوشمند صدا): ندارد
• قابلیت Block access to harmful site (مسدود سازی سایت های مخرب): دارد
• قابلیت Intelligent Edit یا ویرایش هوشمند: دارد
• قابلیت Audio Description (Audio Key) (مناسب برای افراد نابینا و کم بینا): ندارد
• قابلیت Universal Control (کنترل سایر دستگاه های متصل به تلویزیون از طریق ریموت کنترل تلویزیون): دارد
• تکنولوژی 4K Upscaler (افزایش رزولویشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش در حد کیفیت تصویر 4K): دارد
• تکنولوژی AI Sound (تنظیم خودکار صدا بر اساس نوع محتوا به کمک هوش مصنوعی): ندارد
• دارای گواهینامه No Photobiological LED Hazard (حفاظت از چشم بیننده در مقابل اشعه مضر تلویزیون): دارد
• قابلیت Sports Alert برای نمایش و اعلان زمان شروع و پایان و نتایج مسابقات ورزشی: دارد
• توانایی نمایش شبکه های تلویزیونی دیجیتال (Digital TV Reception): دارد
• پشتیبانی از Closed Captions روی محتوای دیجیتال: دارد
• قابلیت Related Content Search ( نمایش محتوای مرتبط هنگام جستجوی محتوا): ندارد
• قابلیت Digital Recording (ضبط برنامه های دیجیتال): ندارد
• دارای قابلیت بلوتوث کم مصرف( اتصال به دستگاه های دیگر Bluetooth Low Energy))): دارد
• پشتیبانی از Amazon Echo: دارد
• پشتیبانی از LG Channels (تماشای برخی شبکه های اینترنتی (ممکن است در برخی مناطق در دسترس نباشد)): ندارد
• قابلیت Speech to Text (تبدیل صدا به متن): دارد
• قابلیت AI Recommendation (پیشنهاد محتوای جدید به کمک هوش مصنوعی): ندارد
• دارای Music Player یا پخش کننده موسیقی برای پخش محتوا: دارد
• تکنولوژی Active HDR ( نمایش محتوای )HDR: دارد
• قابلیت DIAL برای پخش ویدئو یوتیوب و نت فلیکس از موبایل روی تلویزیون بدون نیاز به Chromecast: دارد
• تکنولوژی Wide Viewing Angle (ارائه زاویه دید گسترده): دارد
• تکنولوژی ALLM یا Auto Low Latency Mode (ارائه Input Lag متغیر و تجربه بهتر بازی در تلویزیون): ندارد
• پشتیبانی از برنامه TV Plus ال جی: ندارد
• قابلیت Bluetooth Surround Ready (اتصال به دو بلندگوی بلوتوثی و تجربه صدای فراگیر): دارد
• قابلیت Live Plus: ندارد
• رابط کاربری (AI Home) و تجربه کاربری(AI UX) هوشمند: دارد
• توانایی نمایش شبکه های تلویزیونی آنالوگ Analog TV Reception)): دارد
• تکنولوژی Wide Color Gamut از نوع Nano Color (نمایش طیف گسترده ای از رنگ ها): دارد
• دارای فضای ذخیره سازی : دارد
• قابلیت Network File Browser (دسترسی به فایل های به اشتراک گذاشته شده در داخل شبکه): دارد
• تکنولوژی Local Dimming (کنترل نور پس زمینه و ارائه کنتراست تصویر): دارد
• قابلیت Quick Access (دسترسی سریع به برنامه‌ها): ندارد
• دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG تا 8 روز: دارد
• تکنولوژی Ultra Luminance (درخشان تر کردن قسمت های روشن تصویر و عمق بخشیدن به تصاویر و صحنه‌ها): دارد
• تکنولوژی Simultaneous Audio Output (پخش صدای همزمان و هماهنگ تلویزیون با سیستم صوتی خارجی): دارد
• دارای برنامه Apple TV(ممکن است در برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد): دارد
• قابلیت Hotel Mode (مناسب برای هتل‌ها): ندارد
• قابلیت Auto Device Detection (تشخیص خودکار دستگاه های متصل به تلویزیون): دارد
• پشتیبانی از Google Home: دارد
• قابلیت TRILUMINOS نقشه برداری فوق العاده بیتی: دارد
• قابلیت Time Machine (DVR) (ضبط برنامه پخش زنده و مشاهده دوباره آن): دارد
• قابلیت S-Force Front Surround شبیه سازی صدای فراگیر: دارد
• پشتیبانی از دستیار صوتی کلووا (Naver Clova) (ممکن است برای تمام مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد): ندارد
• قابلیت Music Discovery (دسترسی به جدید ترین آهنگ ها به صورت آنلاین): دارد
• قابلیت Energy saving Mode (صرفه جویی در مصرف انرژی): دارد
• تکنولوژی Image Enhancing (بهبود کیفیت تصاویر): دارد
• قابلیت Analog DVR (ضبط شبکه های تلویزیونی آنالوگ): دارد
• قابلیت Time Shift (متوقف کردن و مشاهده دوباره برنامه پخش زنده): ندارد
• تکنولوژی Clear Voice III (بهبود و تقویت صدای دیالوگ ها و بهتر شنیده شدن صدای گوینده):دارد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TV Sony 49X8000H

مشخصات

مدل کامل
55x8000h
سری
80
سال ساخت
2020
کشور سازنده
سونی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
49
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
125
نور پس زمینه
دارد
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Custom/Photo custom/Standard/Vived/Sports/Cinema/Game/News
توان خروجی صدا (وات)
20W
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Standard/Sports/Cinema/News/Game/Music
نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16GB
دستیار صوتی
Amazon Alexa و google voice assistant
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
سیاه
نوع پایه
V شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
200×200
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
57×570×1101
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
57×570×1101
وزن با پایه (کیلوگرم)
11.6
منبع تغذیه
AC 220 ~ 240،50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
49X8000H
مشخصات تیونر
Digital / Analogue
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
دارای صفحه نمایش با TRILUMINOS
زاویه دید افقی
178
تنظیمات حالت صدا
دارد
سایر تو ضیحات صدا
مجهز به DOLBY AUDIO و DOLBY ATOMS
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
XI 4K HDR Pocessor
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از Dolby vision، مجهز به فناوری Motionflow،دارای صفحه نمایش IPS ، فناوری TRILUMINOS
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
HEVC Codec
دارد
حالت نور پس زمینه خاموش
دارد
توضیحات Wi-Fi
WI-FI Certified 802.11a
پردازنده مرکزی
XR
Clear Motion Rate
دارد
فن آوری محافظ
دارد
ولتاژ ورودی برق
0.5
کنترل نور پس زمینه پویا
دارد
حسگر روشنایی
دارد
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
دارد
رنگ تقویت پویا
دارد
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p-2160/25p-2160/30p-2160/50p-2160/60p
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
اقلام همراه
ریموت - باتری ریموت - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
200×200
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55x8000h
سری
80
سال ساخت
2020
کشور سازنده
سونی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
49
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
قطر صفحه نمایش (cm)
125
نور پس زمینه
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60 هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Custom/Photo custom/Standard/Vived/Sports/Cinema/Game/News

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20W
تعداد کانال های صوتی
2
تعداد بلندگو
2
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Standard/Sports/Cinema/News/Game/Music

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
اندروید
حافظه داخلی (گیگابایت)
16GB
دستیار صوتی
Amazon Alexa و google voice assistant
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
سیاه
نوع پایه
V شکل
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
200×200

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
57×570×1101
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
57×570×1101

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
11.6

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 220 ~ 240،50/60 Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
49X8000H
مشخصات تیونر
Digital / Analogue
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
دارای صفحه نمایش با TRILUMINOS
زاویه دید افقی
178
تنظیمات حالت صدا
سایر تو ضیحات صدا
مجهز به DOLBY AUDIO و DOLBY ATOMS
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
XI 4K HDR Pocessor
سایر ویژگی های تصویر
پشتیبانی از Dolby vision، مجهز به فناوری Motionflow،دارای صفحه نمایش IPS ، فناوری TRILUMINOS
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
HEVC Codec
حالت نور پس زمینه خاموش
توضیحات Wi-Fi
WI-FI Certified 802.11a
پردازنده مرکزی
XR
Clear Motion Rate
فن آوری محافظ
ولتاژ ورودی برق
0.5
کنترل نور پس زمینه پویا
حسگر روشنایی
تصویر متحرک پخش (HD / SD / HD به علاوه)
رنگ تقویت پویا
فرمت های ورودی ویدئو (vss)
2160/24p-2160/25p-2160/30p-2160/50p-2160/60p
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
اقلام همراه
ریموت - باتری ریموت - چهار پیچ اتصال - دفترچه راهنما
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
200×200
پشتیبانی از فرمت USB DRIVE

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم