تلویزیون سامسونگ 75QN85B

تلویزیون نئو کیولد سامسونگ 75 اینچ 4K مدل 2023 QN85B

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2022
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
110,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV QN85B 4K 75 Inch
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

جایگاه تلویزیون 75QN85B در میان بهترین های سامسونگ در کجا قرار دارد؟

تلویزیون سامسونگ QN85B از مدل های بالا رده ای بود که شرکت سامسونگ آن را در سال 2022 به بازارهای جهانی ارائه کرد. این محصول دارای نمایشگری 75 اینچ بوده که بر روی آن از صفحه نمایشی از نوع Neo QLED با کیفیت تصویر 4K استفاده شده است. توجه داشته باشید که این شرکت بر روی صفحه نمایش نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED را به کار می برد. همچنین این مدل تصاویر 4K را با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می دهد به شکلی که شما جزئیات بی نظیری را از تصویر خواهید دید. اما نکته قابل توجهی که در این تلویزیون می توان به آن اشاره داشت پردازنده کوانتومی Neo Quantum 4K بوده که در ارائه تصاویر و شناخت و تفکیک میلیاردها رنگ از یک دیگر عملکرد بی نظیری دارد. این پردازنده به صورت عمده بر روی تلویزیون های سری هشت شرکت سامسونگ در سال 2022 وجود دارد که واقعا یک هوش مصنوعی تمام عیار بر روی این تلویزیون به حساب می آید. در کنار این موارد پنل به کار گرفته شده آن از نوع ADS بوده که از زاویه دیده مطلوبی برخوردار بوده و در عین حال نسبت کنتراست آن در صحنه های تاریک ضعیف به نظر می رسد. البته سامسونگ تا حدودی تلاش های موفقی برای بهبود این وضعیت داشته که نمونه آن به کار گیری نور پس زمینه Mini LED و Neo QLED صفحه نمایش هستند. 

سامسونگ در این تلویزیون از تمام هنر و خلاقیت خودش برای یک ارائه زیبا استفاده کرده و به جرأت می توان گفت که این تلویزیون یک شاهکار هنری خلاقانه بوده که تمام دقت و ظرافت در آن به کار گرفته شده است. اما با این وجود این مدل نیز مانند بسیاری از مدل ها دارای ضعف هایی نیز در طراحی می باشد. که نمونه آن را می توانیم در بدنه تمام پلاستیکی آن مشاهده کنیم. البته این سطح برای یک تلویزیون بالارده از شرکت سامسونگ شاید تا حدودی کم باشد و ایراد به حساب آید. اما مطمئن باشید که استحکام و مقاومت لازم را دارد و می تواند پاسخگو نیاز کاربر باشد. 

سامسونگ در این تلویزیون 75QN85B از سیستم عامل اختصاصی خودش که Tizen نام دارد، استفاده کرده که هر کاربری می تواند از آن به آسانی استفاده کند. شما می توانید با استفاده از این سیستم عامل آسانی از طریق وایرلس به اینترنت دسترسی داشته باشید و با استفاده از مروگرهای اختصاصی این کمپانی به راحتی مشغول جستجو در گوگل شوید. گذشته از آن با استفاده از استور مخصوص سامسونگ می توانید از حمج وسیعی از برنامه و بازی های هیجان انگیز استفاده کنید و آن ها را بر روی حافظه 4 گیگاباتی تلویزیون دانلود و نصب کنید. در کنار این ها وجود برنامه بلوتوث در این رابط کاربری امکان اتصال انواع دستگه های صوتی و تصویری به تلویزیون بدون دخالت هیچ گونه کابلی فراهم می شود و شما می توانید از این اتصال نهایت استفاده را ببرید. 

این مدل از نظر صدا نیز نسبت به رقبا یکی از بی همتا ترین های داخل بازار به حساب می آید. سامسونگ با قرار دادن دو بلندگو 30 وات در سمت چپ و راست نمایشگر با توان صوتی 60 وات را برای کاربر فراهم می کند. در نظر داشته باشید که صدا در این تلویزیون از طریق 3 کانال دو کابلی به اسپیکرها منتقل می شود. با این تفاسیر بدون شک هیچ نیازی به داشتن سیستم های صوتی جانبی در کنار تلویزیون، حتی در سایز های بزرگ وجود ندارد و شما از این بابت می توانید با خیال آسوده آن برای هر متراژی را خریداری کنید. توجه داشته باشید که در این مدل فناوری پخش صدای سه بعدی وجود ندارد و این شاید برای بسیاری از کاربران مخصوصا گیمرها زیاد خوش آیند نباشد. نکته مهمی که در صدای آن وجود دارد کیفیت بالا بوده که به جرائت می توان گفت QN85B در بالاترین ولوم هم، ذره ای افت و نویز پیدا نمی کند و در بهترین حالت و کاملا همگام با تصویر صدا را ارائه می دهد.

همچنین سامسونگ برای این مدل پورت های ارتباطی متعدد و بسیار کاربردی در نظر گرفته که شامل: درگاه های HDMI ،USB، و Optical برای اتصال هستند. در کنار آن انواع گیرنده های دیجیتال ماهواره ای و داخلی وجود دارد که هر کدام تعداد وسیعی کانال تلویزیونی را پخش می کنند. در نظر داشته باشید پورت های HDMI در این تلویزیون از نسخه 2.1 هستند و این یعنی، خرید تلویزیون QN85B برای کنسول نسل جدید می تواند یک گزینه فوق العاده باشد. توجه کنید که قیمت حدودی این تلویزیون در سایز 75 اینچ 1400 دلار بوده که این میزان قیمت برای یک مدل بالا رده با این امکانات و قابلیت ها شاید تا حدودی مناسب باشد. اما به هر حال برای بسیاری از افراد گران به نظر می آید. پس اگر دنبال یک تلویزیون ارزان تر بودید می توانید به سراغ مدل های پایین تر مانند: تلویزیون سامسونگ Q80B بروید که امکانات مشابهی در آن دیده می شود. توجه داشته باشید که مدل هم سطح و رقیب این تلویزیون X85K از شرکت سونی بوده که در هیچ کدام از ویژگی ها عملکرد بهتری ندارد و حتی از نظر قیمت نیز QN85B اقتصادی تر به حساب می آید. 

کیفیت تصویر 

سامسونگ تلویزیون 75QN85B را با کیفیت تصویر 4K ارائه داده که می توانید تصاویر را با نرخ نوسازی بسیار بالای 120 ارائه کند. گذشته از آن در این مدل از صفحه نمایش Neo QLED پشتیبانی شده که مانند یک فیلتر، تصاویر را پالایش و به بهترین حالت ممکن با ریزترین جزئیات به کمک پردازنده بر روی نمایشگر ارائه می دهد. همچنین سامسونگ برای این نمایشگر از پنل ADS پشتیبانی کرده که از زاویه دید گسترده تری نسبت به پنل های VA برخوردارد. اما با این حال عملکرد آن در تفکیک رنگ ها در صحنه های تیره به خصوص در محیط های تاریک و زیاد روشن جالب نیست و نمی تواند قابل قبول باشد. البته با این حال سامسونگ با ایجاد نور پس زمینه Direct Full Array Mini LED و One Billion Color سعی در جبران این مسئله داشته و تا حدودی موفق بوده و این ضعف را به حد قابل قبولی ارتقا داده است اما برای یک تلویزیون بالا رده این میزان کم به نظر می رسد و کافی نمی باشد. 

اما بخش مهم دیگری که پردازنده این تلویزیون بوده و تمام مسئولیت ارائه تصاویر بر عهده آن را بر عهده گرفته، فراموش نکنیم. در نظر داشنته باشید که سامسونگ برای این بخش از پردازشگر تصویر Neo Quantum 4K استفاده کرده که به جرات از بهترین پردازنده های هشت هسته ای در دنیا به حساب می آید. این پردازنده با سرعت عمل بی نظیری که دارد تصاویر را در کمترین زمان بررسی و در بهترین حالت با نرخ نوسازی 120 هرتز با کمترین تأخیر در ورودی که میزان آن 5.8 میلی ثانیه محاسبه شده است، به صفحه نمایش منتقل می کند و پخش فوق العاده ای را با ریز ترین جزئیات به تصویر می کشد. در نظر داشته باشید که این پردازنده به کمک صفحه نمایش Neo QLED پیکسل های تصویر را به صورت کوانتومی ارائه می دهد و این موجب می شود تا نسبت کنتراست بالا برود و رنگ ها طبیعی تر و پویا تر نمایش داده شوند. همچنین سامسونگ با به کارگیری فناوری HDR، امکانی را ایجاد کرده که تلویزیون بتواند به صورت خودکار نور صفحه نمایش را مطابق با میزان روشنایی محیط تنظیم کند. این قابلیت خودش در سه فناوری +HDR10 ،HDR10 و HLG  تقسیم شده که هر کدام تأثیرهای به خصوصی در تعیین میزان روشنایی صفحه نمایش و درخشندگی رنگ ها دارند.

کیفیت تصویر

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: Neo QLED

✅ نوع پنل: ADS

طراحی و کیفیت ساخت در 75QN85B 

QN85B از تلویزیون هایی است که کیوند های ال جی  در رقابت با آن تولید و به بازار عرضه شد. برای همین تا حدودی طراحی و دیزاین مشابهی دارند. و در کل بسیار زیبا به نظر می آیند. در نظر داشته باشید که به جرأت می توان گفت این تلویزیون یکی از باریک ترین مدل های تولید شده حال حاضر در جهان به حساب می آید به شکلی که اندازه آن در ضخیم ترین قسمت ها 2.7 سانتیمتر محاسبه می شود. گذشته از این ها حاشیه دور این تلویزیون 0.9 سانتیمتر بوده که زیبایی ظاهر آن را دو چندان می کند. با این حال پشت بدنه آن از پلاستیک فشرده طراحی شده که هر چند مقاومت بالایی دارد، ولی شاید برای یک تلویزیون بالارده مقداری افت باشد. همچنین اگر به قسمت پایین یعنی پایه تلویزیون نگاهی اندازیم متوجه می شویم که یک پایه بسیار عالی در وسط تلویزیون قرار دارد. این می تواند به شکل بسیار خوبی وزن تلویزیون را به دوش بکشد، البته توجه داشته باشید که این پایه کاملا پلاستیکی است و شاید برای خیلی ها این مسئله خوشایند نباشد. دقت کنید که سامسونگ بین پایه ها یک جای خالی ایجاد کرده که از آن برای قرار دادن ساندبار در کنار تلویزیون می توان استفاده می گردد. 

همچنین این تلویزیون دارای پایه های اتصال به دیوار بوده که باید به صورت جداگانه خریداری شود. ابعاد این پایه ها در QN85B بسیار استاندارد بوده به شکلی که 400x300 محاسبه می شود. در نظر داشته باشید که در هنگام نصب بر روی دیوار دسترسی به درگاه های ارتباطی تا حدودی محدود هستند؛ چون که فضای روبه روی درگاه ها کاملا بسته است و همین مورد موجب می شود که اتصال کابل ها برای کاربر به آسانی انجام نشود. با این حال اگر آن را بر روی سطحی مانند: میز قرار دهید دسترسی آسان تری در اختیار دارید. دقت کنید که لوازم همراه این تلویزیون شامل: کابل برق، ریموت کنترل، باتری و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت در 75QN85B

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 2.7 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: وسط

✅ اندازه براکت: 400x300 میلیمتر

این تلویزیون در سایز های 55، 65، 75 و 85 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون سامسونگ 75QN85B در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون سامسونگ QN85B

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون  75QN85B از مدل های مناسب برای بازی به شمار می آید. این محصول در حالی که تمام ویژگی های اجرای کنسول های نسل جدید در آن دیده می شود، قیمت مناسبی دارد. همچنین در این تلوزیون قابلیت هایی همچون VRR به کار گرفته شده که امکان تغییر نرخ نوسازی مطلوب در صحنه را انجام می دهد. همچنین رفرش ریت در این مدل 120 هرتز است که میزان خوبی به نظر می رسد. با این حال سامسونگ برای بهبود در اجرای این مدل و بالا رفتن کیفیت صفحه نمایش از ویژگی های همچون AMD FreeSync و Nvidia G-Sync استفاده می کند که پارگی در صفحه نمایش را به حداقل می رساند.

اما بخش مورد توجه دیگری که در این تلویزیون وجود دارد، درگاه های HDMI در نسخه 2.1 بوده که تصاویر 120 هرتز را همانگونه که بوده به پردازنده منتقل می کند. همچنین سامسونگ برای پایین آوردن تأخیر در اجرای بازی ها از ویژگی هایی نظیر ALLM و GAME MODE را به عمل آورده که بسیار کاربردی و مفید هستند. اما HGIG قابلیت دیگری بوده که دقت در اجرای صحنه ها را بالا می برد و شما با استفاده از آن جزئیات کامل تری را از تصاویر دریافت می نمایید. در کل این مدل تأخیر در ورودی فوق العاده کمی در پردازش به عمل می آورد و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می داد و یقین داشته باشید که خرید ارزشمندی برای هر قشری خواهد بود.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 5.8

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های سیستم عامل 

وجود سیستم عاملی با دسترسی ساده برای کاربر یکی از ویژگی های مهمی است که خیلی ها موقع خرید یک تلویزیون به آن توجه به خصوصی می کنند. اما بخش قابل توجه در این مورد راحت بودن دسترسی ها برای کابر بوده که شرکت سامسونگ با استفاده از سیستم عامل Tizen در آن، این نیاز را فراهم ساخته و فرد به آسانی امکان اجرای برنامه ها و دسترسی به تنظیمات را دارد. در نظر داشته باشید یکی ویژگی هایی مناسبی که سیستم عامل در اختیار کاربر قرار می گذارد دسترسی راحت به اینترنت از طریق WiFi با استفاده از امواج وایرلس به اینترنت، مودم یا تلفن همراه هوشمند متصل می باشد.

همچنین از دیگر قابلیت های این مدل می توانیم به بلوتوث اشاره کنیم که امکان متصل کردن، سایر دستگاه ها به تلویزیون برای انتقال داده ها و پخش فایل های صوتی بسیار مناسب می باشد. علاوه بر آن می توانید با استفاده از Apple Airplay داده ها و تصویر تلفن همراه هوشمند یا ای پدهای اپل را به آن متصل کنید و بر روی صفحه نمایش به اجرا در آورید. از همین رو شما نیز امکان این را دارید که با استفاده از فناوری Apple HomeKit با گوشی های اپل و با استفاده از اینترنت تمام لوازم هوشمند منزل را با تلویزیون همگام کنید و آن ها را از راه دور کنترل نمایید.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: Tizen

✅ حافظه داخلی: 4 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت و روش های اتصال در 75QN85B 

سامسونگ برای تلویزیون 75QN85B از پورت های ارتباطی مختلفی پشتیبانی می کند که هر کدام وظیفه و مسئولیتی را بر عهده دارند. اگر به پشت تلویزیون نگاه کنیم متوجه وجود چهار پورت HDMI می شویم که همه آن ها از نسخه 2.1 می باشند. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای اجرای دستگاه های بازی و برای اجرای پلیرها از این نسخه بهره بگیرید. دقت کنید که نسخه 2.1 نرخ تازه سازی 120 هرتز را پخش می کند. همچنین در کنار آن شما شاهد دو درگاه USB هستید. این پورت ها در نسخه 2.0 ارائه شده اند که می توانید با استفاده از آن ها انواع هاردیسک و حافظه های جانبی را برای اجرا به تلویزیون متصل کنید.

از دیگر درگاه هایی که می شود در این تلویزیون به آن اشاره کرد، درگاه اپتیکال بوده که صدا را از سیستم های صوتی به صورت کاملا دیجیتال به تلویزیون منتقل می سازد. جدای از آن شما امکان اتصال به اینترنت را از طریق کابل شبکه با استفاده از درگاه LAN موجود را دارید. همچنین با استفاده از درگاه های بدون سیم وایرلس (هاتس پات) و بلوتوث این امکان را دارید که به راحتی بدون دخالت هیچ گونه کابلی، سایر پلیرها و دستگاه ها را به تلویزیون متصل کنید و در کمترین زمان ممکن حجم وسیعی از داده ها را با استفاده از آن جا به جا کنید.

کیفیت و قدرت صدا در QN85B

تلویزیون مدل 75QN85B از نظر صدا نیز نسبت به رقبا یکی از بهترین ها به حساب می آید. سامسونگ با قرار دادن دو بلندگو 30 وات در سمت چپ و راست نمایشگر با توان صوتی 60 وات را برای کاربر فراهم می کند. همچنین صدا در این تلویزیون از طریق 3 کانال دو کابلی به بلندگوها منتقل می شود. با این تفاسیر بدون شک هیچ نیازی به داشتن سیستم های صوتی جانبی در کنار تلویزیون، حتی در سایز های بزرگ وجود ندارد و شما از این بابت می توانید راحت آن را برای هر متراژی خریداری کنید. توجه داشته باشید که در این مدل فناوری پخش صدای سه بعدی وجود ندارد و این شاید برای بسیاری از کاربران مخصوصا گیمرها زیاد خوش آیند نباشد. نکته مهمی که در صدای آن وجود دارد کیفیت بالا بوده که مطمئن باشید QN85B در بالاترین صداها، ذره ای افت و نویز پیدا نمی کند و صدا را در بهترین حالت و کاملا همگام با تصویر صدا را ارائه می دهد.

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل QNED85 X85L QN85B
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75-86 55-65-75 55-65-75-85
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α7 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Neo Quantum Processor 4K
نوع پنل IPS VA ADS
نرخ نوسازی 120 هرتز 120 هرتز 120 هرتز
تأخیر در ورودی 5.1 میلی ثانیه 7.7 میلی ثانیه 5.8 میلی ثانیه
امتیاز کلی 7.9 7.7 8.0

مجموع عملکرد ها در QN85B 

تلویزیون QN85B یک تلویزیون کامل است و یقین داشته باشید که این مدل در هر حالتی می تواند نیاز های هر شخصی را برآورده کند و برای تمام سلیقه ها برنامه ریزی دارد که می تواند آن را بسیار مجزا نشان دهد. دقت داشته باشید که این محصول دارای کیفیت تصویر 4K بوده که نرخ نوسازی 120 هرتز را به خوبی ارائه می دهد. همچنین در کنار آن شما دو درگاه HDMI انتقال دهدنه 120 هرتز در نسخه 2.1 در اختیار دارید که یقینا برای اتصال کنسول های بازی نسل جدید عملکرد خوبی به حساب می آید. همچنین سامسونگ ارز پردازنده قدرتمندی استفاده کرده که عملکرد بسیار عالی دارد و می تواند برنامه های سیستم عامل Tizen را به خوبی اجرا کند.

در نظر داشته باشید که این تلویزیون در مجموع برای اجرای انواع کنسول های بازی و نمایش خانگی گزینه بسیار عالی است و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده به شکلی که در زیباتر کردن منزل شما یقینا نقش مهمی ایفا می کند. در نظر داشته باشید که ما در سایت اصلی کالا از ارائه دهندگان این تلویزیون در سایز های مختلف هستیم و شما برای استعلام قیمت تلویزیون 75QN85B فقط کمافی است که با ما تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما در سایت خرید مطمئنی را از طریق اینترنت برای شما فراهم کنند.

مجموع عملکرد ها در QN85B

✅ تأخیر در ورودی مطلوب

✅ زمان پاسخ دهی در تصویر عالی

✅ توان صوتی و کیفیت بالا در صدا

✅ برای استفاده به عنوان مانیتور مطلوب است

✅ طراحی متفاوت و بسیار زیبا

نقاط ضعف

❌ نسبت کنتراست معمولی

❌ بدنه کاملا پلاستیکی

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV QN85B 4K 75 Inch

مشخصات

مدل کامل
2022 75QN85B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker . Movie . Standard . Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، Dolby AC4، Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound (OTS)، Dolby Digital (AC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
حالت های صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*101*31
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75QN85B
زاویه دید افقی
زاویه دید گسترده
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
نورانی ULTRA
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
2022 75QN85B
سری
8
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
Neo QLED
نوع پنل
ADS
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker . Movie . Standard . Dynamic

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
2.2.2
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، Dolby AC4، Dolby MS12 5.1ch، Dolby Digital Plus (EAC3)، Dolby Audio، Object Tracking Sound (OTS)، Dolby Digital (AC3)
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
حالت های صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*101*31

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75QN85B
زاویه دید افقی
زاویه دید گسترده
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
نورانی ULTRA

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم