تلویزیون ال جی 65NANO96

تلویزیون نانوسل ال جی 65 اینچ 8K مدل 2023 NANO96

✅ تولید کننده: ال جی
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: لهستان
✅ سال عرضه: 2021
✅کیفیت تصویر: 8K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
51,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV NANO96 8K 65 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

65NANO96 یکی از مدل های محبوب و ماندگار تولید شده در سال 2021 کمپانی ال جی حساب می آید. این تلویزیون از سری 9 تلویزیون های نانوسل است که در آن ویژگی ها و امکانات بسیار زیادی وجود دارد. دقت داشته باشید که نانوسل یکی از صفحه نمایش های ارائه شده شرکت ال جی بوده که بر روی این تلویزیون به کار گرفته می ‌شود. فناوری نانوسل بر روی صفحه نمایش امکانی را ایجاد می کند که رنگ ها به راحتی از یک دیگر تفکیک شوند و شدت بیشتری در روشنایی داشته باشند. از دیگر ویژگی های اصلی این تلویزیون ارائه کیفیت تصویر 8K در حالت مطلوب است. این کیفیت به موجب پردازنده قدرتمندی بوده که ال جی در آن به کار گرفته، تا رنگ ها دقیق تر دیده شوند و شما جزئیات بیشتری را بیننده باشید.

در نظر داشته باشید که پردازنده ارائه شده این تلویزیون از نوع α9 Gen4 می باشد. ال جی در تلویزیون 65NANO96 از سیستم عامل webOS استفاده کرده است که دسترسی به برنامه ها را برای کاربر بسیار ساده تر می کند. این سیستم عامل می تواند اتصال به شبکه گوگل را برای شما بسیار ساده تر کند تا به راحتی امکان این را فراهم سازد که در آن مشغول جستجو با استفاده از مرورگر اختصاصی موجود در تلویزیون باشید.

این مدل از نظر پورت های ارتباطی بسیار کامل است و هیچ کم و کاستی در آن دیده نمی شود. چون در آن درگاه هایی برای اتصال بدون سیم دیده می شود که شامل WiFi و بلوتوث هستند. در کنار آن نیز شما تعداد زیادی پورت HDMI و USB را می بینید. این تلویزیون از نظر قیمتی شاید مقداری گران به نظر برسد، که آن هم دلیل بر کیفیت تصویر 8K بوده که پشتیبانی می شود. ال جی NANO966 نیز از نظر صدا محصولی بسیار قوی بوده و به راحتی محدوده های وسیعی را از نظر صدا پوشش می دهد. چون که این تلویزیون دارای صدایی بالغ بر 40 وات است و به هیچ عنوان نیز در هیچ کدام از سایز ها در کنار آن نیاز نیست که از سیستم صوتی پشتیبان یا ساندبار استفاده کنید. دقت داشته باشید که صدا در این تلویزیون از طریق دو کانال صوتی ارائه می شود که هر کدام 20 وات صدا را به بلندگو هایی که در سمت چپ و راست تعبیه شده اند می رساند. برای همین صدا به صورت کامل تمام محیط را فرا می گیرد و شما در هر کجای سالن پذیرایی که باشید می توانید صدای تلویزیون ر ا بشنوید. قیمت این تلویزیون توسط ال جی حدود 800 دلار محاسبه می شود. این مدل نسبت به مدل های هم سطح مانند: Q90A که از تلویزیون های سری 9 کیولد سامسونگ بوده بسیار بهینه تر به حساب می آید و از نظر کیفیت تصویر بسیار قوی تر می باشد در حالی که قیمت پایین تری دارد.

کیفیت تصویر NANO96

تصویر اساسی ترین بخش هر تلویزیونی است. NANO96 نیز در کیفیت تصویر از بالا ترین محصولات بازار به حساب می آید چون ال جی در آن از کیفیت 8K پشتیبانی کرده که در نوع خودش بی نظیر است. این مدل کیفیت تصویر 8K را با نرخ نوسازی 60 هرتز ارائه می دهد. البته اگر کیفیت تصویر تلویزیون را به حالت 4K تبدیل کنید باز هم این مقدار 60 هرتز می باشد. دقت داشته باشید تصویر 8K می تواند رزولوشن 7680x4320 پیکسل را ارائه دهد. این یعنی چیزی بالغ بر 33 میلیون پیکسل در کنار هم؛ تراکم بالای موجود یقینا می تواند ریزترین بخش های یک صحنه را برای شما با جزئیات به تصویر بکشد. برای این مدل شرکت ال جی از صفحه نمایش نانوسل پشتیبانی کرده که امکان شناخت یک میلیارد رنگ را به پردازنده می ‌دهد. بنابراین موجب می شود تا رنگ ها درخشنده تر دیده شوند و کاربر به راحتی آن ها را از یک دیگر تفکیک کند. همچنین این صفحه نمایش موجب می گردد که نسبت کنتراست تصویر به حد معقولی ارتقا پیدا کند تلویزیون در محیط های تاریک تا حدودی خوب به نظر برسد و هم در محیط های روشن با تابش معمولی عملکرد مطلوبی داشته باشد.                                                                        

گذشته از آن در این تلویزیون از پنل IPS پشتیبانی شده که زاویه دید بسیار مطلوبی دارد. بنابراین شما می توانید در کناره های سالن به راحتی تصویر را بیننده باشید. البته در نظر داشته باشید که نسبت کنتراست این پنل بسیار پایین بوده و همین موجب می شود تا در محیط های تاریک عملکرد دلخواهی را نداشته باشد. اما دیگر موردی که می تواند در این تلویزیون بسیار مهم باشد؛ پردازنده آن است. ال جی برای این محصول از پردازنده α9 Gen4 پشتیبانی کرده که موجب می شود صفحه نمایش بیشتر از یک میلیارد رنگ را ارائه دهد. گذشته از آن باعث تسریع در اجرای برنامه ها می گردد. به شکلی که هیچ گونه تأخیری دیده نمی شود. در کنار همه این موارد ال جی برای ارتقا تصویر در 65NANO96 از فناوری های همچون HDR10 Pro ،HLG و Dolby Vision استفاده کرده است که هر کدام یک کاربرد به خصوصی را دارند. به عنوان مثال: تکنولوژی HDR در این تلویزیون شامل HDR10 Pro ،HLG و Dolby Vision می شود که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، می تواند روشنایی صفحه نمایش را مطابق با نور محیط تنظیم کند. بنابراین شما تصاویر را همیشه در بهترین حالت می بینید.

کیفیت تصویر NANO96

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: NanoCell

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 65NANO96

از آن جا که ظاهر هر کالایی می تواند نشانگر کیفیت ساخت آن محصول باشد. ال جی نیز از کمپانی هایی بوده که به این بخش مهم بسیار ارزش می دهد. از یک سوی دیگر شما زمانی که به محصولات این شرکت نگاه می کنید از دیدن آن ها لذت می برید. NANO96 نیز از تولیداتی بوده که کمپانی ال جی اهمیت ویژه ای برای آن قائل شده چون در سال 2021 از معدود تلویزیون های این شرکت بود که در آن از کیفیت تصویر 8K استفاده می شد. این تلویزیون دارای سایزی 65 اینچ بوده که از ضخامت 5.3 سانتیمتری برخوردار می باشد. همچنین حاشیه دور آن نیز بسیار پایین بوده و 1 سانتیمتر برآورد شده که میزان مطلوبی به حساب می آید. این در حالی است که دور و حاشیه تلویزیون دارای یک روکش تمام فلزی بسیار مقاوم بوده که هم به زیبای ظاهر آن کمک می کند و هم در عین حال بدنه را در برابر ضربات احتمالی مقاوم ساخته است. به پایین تلویزیون اگر نگاه کنیم یک پایه دو شاخه را میبینم که کاملا فلزی بوده و به راحتی تلویزیون را در هر سایزی نگه می دارد. این پایه به زیباتر شدن تلویزیون در حالت ایستاده کمک بسزایی می کند.

همچنین اگر به پشت تلویزیون نگاه کنیم باز هم روکش فلزی وجود دارد اما نه به صورت کامل؛ در پشت شاهد پلاستیک فشرده ای هستیم که استحکام لازم به آن بخشیده؛ دقت داشته باشید که پنل پشتی کاملا تخت بوده و به راحتی بر روی دیوار قرار می گیرد. در سمت چپ پشت تلویزیون درگاه های ارتباطی وجود دارند که دسترسی به آن ها در حالت قرار گرفتن تلویزیون بر روی میز، برای اتصال کابل ها راحت انجام می شود. اما اگر تلویزیون را بر روی پایه دیواری قرار دهیم دسترسی تا حدودی سخت می گردد. مخصوصا درگاه هایی که رو به پایین هستند، امکان اتصال کابل ها به آن ها سخت انجام می شود. اندازه پایه های دیواری 300x300 میلی متر در این تلویزیون 65NANO96 محاسبه می شود. این پایه ها همراه تلویزیون نیستند و آن ها را باید به صورت مستقل خریداری کنید. در نظر داشته باشید لوازم جانبی که ال جی در کنار تلویزیون قرار داده، شامل: ریموت کنترل، باتری، کابل و دفترچه راهنما است.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 65NANO96

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1 سانتیمتر

✅ ضخامت: 5.3 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده با حایشه فلزی

✅ نوع پایه: فلزی

✅ اندازه براکت: 300x300 میلی متر

این تلویزیون در سایز های 55، 65 و 75 عرضه شده است و شما برای خرید تلویزیون NANO96 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون ال جی NANO96

اجرای کنسول های بازی

گیمر ها همیشه در هنگام خرید تلویزیون به دنبال یک مدل قدرتمند هستند که هم یک تلویزیون خوب و هم یک مانیتور فوق العاده برای بازی باشد. این در حالی است که متاسفانه NANO966 هیچ کدام از ویژگی های اصلی برای یک گیمر را ندارد. همچنین رفرش ریت آن 60 هرتز بوده، اما در اجرای بازی ها تأخیر بسیار کمی دارد و کاربر بدون کوچک ترین لگی می تواند تصاویر را دریافت کند. دقت داشته باشید که تأخیر در ورودی آن در حالت فورکی 14.4 میلی ثانیه محاسبه می شود. گذشته از آن ال جی در این تلویزیون از حالت های ALLM و GAME MODE پشتیبانی کرده که تأخیر را به حداقل می رسانند.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 14.4 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل NANO966

رابط کاربری برای تلویزیون های امروزی که همگی هوشمند شده اند به یکی از اساسی ترین بخش ها برای هر خریداری تبدیل شده است. بنابراین در هنگام خرید همیشه به دنبال این هستند، تلویزیون عملکرد ساده و کاربردی داشته باشد و دسترسی به برنامه ها در آن راحت تر ممکن شود. ال جی نیز در این عرصه از پیشگامان همیشگی است و شما می توانید بر روی رابط کاربری اختصاصی آن حساب ویژه ای باز کنید. در تلویزیون 65NANO96 نیز از سیستم عامل webOS استفاده شده که دسترسی به منو و زبان آن بسیار ساده طراحی شده، به شکلی که کاربر به راحتی می تواند از آن سر در بیاورد.

امکانات و قابلیت های موجود در سیستم عامل این تلویزیون نیز بسیار زیاد هستند که نمونه ای از آن: دستیار صوتی موجود در تلویزیون بوده که امکان این را به شما می دهد تا از طریق ریموت کنترل به راحتی به تلویزیون متصل شوید و از طریق صدا برنامه های موجود در تلویزیون را معرفی کنید. همچنین ال جی در این مدل دسترسی به اینترنت را از طریق کابل LAN و WiFi فراهم ساخته تا راحت تر امکان دانلود برنامه ها و سرچ در اینترنت را به وسیله مرورگر و استور مخصوص داشته باشید. در نظر داشته باشید که اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث و وایرلس و کابل USB ممکن شده و شما می توانید راحت فایل ها و داده های تلفن را به همراه صدا به تلویزیون انتقال و یا درست برعکس آن را انجام دهید. دقت داشته باشید که این قابلیت برای انواع تلفن های همراه اندروید و ios ممکن است. با این حال می توانید از طریق فناوری هایی همچون Apple Airplay و Apple HomeKit انواع گوشی و ای پد های شرکت اپل را به تلویزیون متصل سازید و با استفاده از آن ها به سایر محصولات هوشمند منزل دسترسی پیدا کنید و از طریق آن منزل را از راه دور مدیریت کنید.

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 8 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: استاندارد 5.0 در حالت 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.0

پورت و روش های اتصال 

پورت های ارتباطی در این NANO96 بسیار متعدد هستند به شکلی که اتصال دستگاه های پلیر به تلویزیون را بسیار راحت کرده است. این درگاه ها در این محصول شامل چهار عدد HDMI و سه عدد USB در نسخه 2.0 و یک درگاه اپتیکال (Opticalبا یک خروجی آنتن و یک گیرنده دیجیتال می باشند. که شما با استفاده از HDMI می توانید انواع پلیر ها و یا سیستم های صوتی را به تلویزیون متصل سازید. همچنین با درگاه USB موجود در این مدل امکان اتصال انواع هاردیسک یا فلاش مموری برای شما فراهم می شود. همچنین از طریق پورت اپتیکال نیز دریافت صدایی کاملا دیجیتال برای کاربر فراهم می گردد. گذشته از آن شما شاهد یک پورت برای دریافت کانال های آنالوگ کابلی و یک گیرنده دیجیتال داخلی هستید که می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. همچنین ال جی برای اتصال به اینترنت از طریق کابل یک درگاه LAN در این تلویزیون تعبیه کرده است که شما با اتصال به وسیله یک کابل شبکه به WiFi می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل سازید.

پورت و روش های اتصال

کیفیت و قدرت صدا

NANO966 ال جی از تلویزیون هایی بوده که دارای قدرت صوتی فوق العاده ای بوده به شکلی که صدا در آن 40 وات محاسبه می شود. صدای این تلویزیون به وسیله دو کانال صوتی به بلندگو های Down Firing می رسد که در سمت چپ و راست تلویزیون هر کدام 20 وات صدا تولید می کنند. در نظر داشته باشید که در هنگام پخش تلویزیون صدا در بالا ترین ولوم کمترین افتی ندارد و کاملا شفاف است. گذشته از این ها فناوری های صوتی که در این محصول وجود دارد موجب شده تا تلویزیون صدایی کاملا همگام با تصویر را داشته باشد تا به صورت کاملا شفاف صدا را دریافت کنید. دقت داشته باشید صدای سه بعدی در این تلویزیون به خوبی پخش می شود و به شکل کاملا جذابی می توانید در هنگام اجرای بازی ها از آن استفاده کنید.

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل NANO96 X95J AU9000
سال تولید 2021 2021 2021
سایز ها 55-65-75 65-75-85 43-50-55-65-75
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α9 Gen4 AI Processor 8K Cognitive Processor XR Crystal Processor 4K
نوع پنل IPS VA VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 120 هرتز 120هرتز
تأخیر در ورودی 14.4 17.8 11.1
امتیاز کلی 7.6 8.4 7.8

مجموع عملکرد های تلویزیون

در کل می توان گفت که تلویزیون NANO96 یک محصول کاملا میان رده است. اما در میان تلویزیون های متوسط می تواند از بهترین های موجود در بازار باشد. امکانات هوشمند در آن کامل بوده، کیفیت تصویر آن نیز در میان هم سطح هایش فوق العاده به نظر می آید. کیفیت و قدرت صدا نیز در آن به شکل بسیار عالی ارائه شده به صورتی که در کنار آن نیازمند سیستم صوتی پشتیبان نیستید. با تمام این تفاسیر قیمت آن تا حدودی شاید بالا به نظر آید اما از نظر کیفیت و امکانات یقین داشته باشید که خرید آن ارزشمند می باشد. فروشگاه اصلی کالا نیز از عرضه کنندگان این محصول در ایران بوده و شما می توانید بعد از خرید، آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. گذشته از آن می توانید با ما در اصلی کالا محصول خود را از معتبر ترین شرکت ها، گارانتی کنید و خرید را با خیال آسوده انجام دهید.

مجموع عملکرد های تلویزیون

نقاط قوت

✅ زاویه دید مطلوب

✅ تأخیر در ورودی خوب

✅ برای استفاده به عنوان مانیتور خوب است

✅ صدای بسیار قدرتمند

نقاط ضعف

❌ کنتراست ضعیف

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های بسیار روشن

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO96 8K 65 Inch
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم