تلویزیون ال جی 55QNED81 2024

تلویزیون

✅ سال عرضه:2024
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: QNED

ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV QNED81 4K 55INCH
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نگاهی اجمالی به تلویزیون ال جی 55 اینچ QNED81 2024

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ها انوع محصولات و لوازم خانگی با انواع قابلیت و امکانات عرضه ی بازار شده است. شرکت های سازنده دست مردم را باز گذاشته اند و از هر نوع محصول با ویژگی های متفاوت و قیمت های مناسب در دسترس مردم قرار داده اند. در میان لوازم خائه ما در مورد تلویزیون حرف می زنیم. تلویزیون یکی از محصولاتی می باشد که ما را از اخبار سرتاسر دنیا باخبر می  کند و به صورت یکی طرفه ما با دنیای خود ارتباط داریم و به عنوان یک راه ارتباطی می توانیم از ان نام ببریم. می خواهیم در مورد تلویزیون ال جی 55QNED81 برای شما توضیح دهیم. اگر دوست دارید در مورد این مدل 2024 و جدید بیشتر بدانید پس تا پایان با ما بمانید تا شما را در انتخاب محصول راهنمایی نماییم. 

ال جی یکی از کمپانی های دیرین سازنده ی محصولات خانگی می باشد که مورد رضایت مردم واقع شده است. کیفیت بالای محصولات ال جی مورد استقبال مردم قرار گرفته است. تلویزیون 55 اینچ QNED81 یکی از تولیدات این برند معروف می باشد که عرضه شده ی سال 2024 با سری 8 می باشد. مجهز به صفحه نمایش QNED می باشد که یکی از بهترین نمایشگرها است. علاوه بر این از کیفیت تصویر 4K برخوردار است که توانایی ارائه تصاویر را به بهترین صورت دارد. بجز این موارد دارای پردازنده هوش مصنوعی α7 4K Gen6است وب ه عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین پردازنده ها از آن نام برده شده است. از بسیاری از فناوری های تصویر زیادی پشتیبانی می نماید که در پایین صفحه با جزئیات کامل همه ی موارد را در خدمت شما قرار می دهیم. این تلویزیون با رفرش ریت بالایی که دارد مصوص بازی های حرفه ای می باشد همچنین با امکانات و ویژگی هایی که برای گیم گنجانده شده اند می توانید به بهترین شکل ممکن تجربه یک بازی شگفت انگیز و عالی را داشته باشید. از موارد مهم دیگر سیستم عامل آن از نوع webOS می باشد که امکان نصب برنامه را به محصول می دهد. این تلویزیون هوشمند با مشخه های زیادی که دارد مناسب برای کسانی است که با اینترنت سروکار زیادی دارن. با تهیه این مدل برای یک عمر از کار کردن خود را از کار کردن با گوشی خلاص کنید.

نگاهی اجمالی به تلویزیون ال جی 55 اینچ QNED81 2024

کیفیت تصویر 4K Ultra HD

از عوامل اساسی در تصویر زیبا و جذاب کیفیت تصویر می باشد. تلویزیون ال جی 55 اینچ QNED81 از کیفیت تصویر 4K  برخوردار می باشد و از مناسب ترین ها برای خرید هستند. کمپانی های تولید کننده در کار خود بیشتر از این کیفیت استفاده می نمایند چون رزولوشن بالای آن باعث شده تا تصاویر در محتوا به بهترین شکل ممکن خود را روی نمایشگر نمایش دهد. رزولوشن آن 3840x2160  پیکسل می باشد که مجموع آن به 8 میلیون پیکسل می رسد. 3840 پیکسل به صورت افقی و 2160 پیکسل نیز عمودی می باشد و به صورت افقی و عمودی در کنار هم قرار گرفته اند و به وضوح بالای ان کمک می نماید و هدف از آن بهبود روشنایی تصویر می باشد. وقتی فیلم یا سریالی را نگاه می کنید مسلما کیفیت آن برای شما مهم می باشد. هر چند تصویر واضح و شفاف تر باشد دیدن آن نیز دلپذیرتر است و لذت بیشتری دارد. 

کیفیت تصویر 4K Ultra HD تلویزیون QNED81

پردازشگر تصویر

از اجزای ضروری و مهم در تولید پردازنده می باشد. پردازنده مانند مغز عمل می کند. هر اندازه قوی باشد صحنه ها را به صورت سریع و روان روی صفحه به اجرا می گذارد ولی بالعکس اگر ضعیف باشد منجر به سرعت تصاویر می کاهد و لذت و هیجان کاربر را از بین می برد. پس همیشه در انتخاب محصول دقت داشته باید و سعی کنید کالاهایی را مورد نظر خود قرار دهید که ذوق و علاقه را در شما ایجاد نماید. تلویزیون 55 اینچ مذکور مجهز به پردازنده هوش مصنوعی α7 4K Gen6 می باشد که به کمک تکنولوژی AI Super Upscaling 4K می تواند تصاویر با کیفیت بسیار پایین را نبز  به سطح فورکی برساند همچنین توانایی به حداقل رساندن نویز صدا را نیز دارد. به وسیه ی آن پردازش صدا و تصویر صورت می گیرد و به خوبی می تواند وظیفه ی خود را انجام دهد و به ارتقای کیفیت تصویر و کاهش نویز در صدا و تصویر کمک می نماید. 

پردازشگر تصویر تلویزیون ال جی QNED81

رفرش ریت 120 هرتز

همانطور که در بالا گفتیم ویژگی های زیادی در بالا بردن سطح کیفیت تصویر دخیل هستند در این جا نیز به رفرش یا همان نرخ نوسازی تصویر اشاره می کنیم. 55QNED81 از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می نماید که یکی از نرخ بروز رسانی قابل تعریف در بین نرخ های دیگر است. در هر ثانیه به راحتی 120د بار تصاویر را آپدیت می نماید. این تلویزیون گیمینگ با رفرش متغیر زیادی که دارد قادر به ارائه تصاویر با سرعت بالا می باشد و موجب می شود تا تصاویر در بازی و محتواها به صورت روان و نرم به اجرا گذاشته شود. لذت دیدن فیلم و انجام برنامه ها با این نوع نرخ لذت بخش تر است. بجز موارد یاد شده مجهز به قابلیت Motion Pro  می باشد. 

رفرش ریت 120 هرتز تلویزیون ال جی QNED81

 تکنولوژی HDR

برای ایجاد یک تصویر زیبا و مناسب تنها نمی توان  به یک ویِژگی اکتفا نمود بلکه همه ی فناوری های داده شده برای یک هدف خاص خود را در مدل نشان می دهند و آن هم تشکیل تصاویر مطلوب در محتوای بیننده می باشد. بنابراین شرکت ها سازنده از تکنولوژی HDR  با فرمت های  HDR10 و  HLG استفاده نموده اند که این ویژگی تاثیر فراوانی دارد.  به منظور افزایش کیفیت تصویر میزان روشنایی را مشخص می کند.  HDR  که مخفف High Dynammic Range است به عنوان محدوده دینامیکی عمل می کند که باعث ارائه تصویر بهتر می شود همچنین در صحنه های روشن و تاریک جزئیات محتوا را به صورت دقیق و زنده بیان می کند. ناگفته نماند که از حالت AI Picture Pro نیز پشتیبانی می نماید.  

تکنولوژی HDR تلویزیون ال جی QNED81

حالت های تصویر

ال جی جهت نمایش تصاویر با کیفیت از یک سری حالت ها در تصویر استفاده نموده است اعم از Personalized Picture Wizard, Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, (ISF)Expert(Bright Room), (ISF)Expert(Dark Room)) این ویژگی ها برای کاربر حائزاهیمت است و می تواند با توجه به محتوای مربوطه در هنگام پخش محتوا یکی از این ویژگی ها را انتخاب نماید و روی برنامه ی خود اعمال کند. 

تاریکی موضعی

 محصول پیش روی شما از تکنولوژی Local Dimmng پشتیبانی می نماید. به وسیله ی این تاریکی موضعی می توانید کنتراست لازم را انجام داده و  نور پس زمینه را کنترل نمایید. علاوه بر موارد فوق به فناوری Al Brightness Control  می باشد. 

تاریکی موضعی تلویزیون ال جی QNED81

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K ULTRA HD

✅ رزولشن تصویر: 3840x2160 پیکسل

✅ نوع HDR: hdr10 و HLG

صفحه نمایش QNED

QNED که مخفف  Quantum Dot NanoCell Emitting Diodeمی باشد از فناوری های نوین و پیبشرفته می باشد. این نوع فناوری نسبت به تلویزیون های معمولی با صفحه ی LCD با زاویه دید بالا و روشنایی بیشتر همراهی دارد و نسبت به آن برتری دارد. صفحه نمایش QNED ترکیبی از نانوسل و کوانتوم دات می باشد و در بهبود کیفیت تصویر نقش بسزایی دارد. این نمایشگر در سایز های 50 تا 86 اینچ برای استفاده مردم روانه بازار شده اند. از مزای دیگر این قابلیت نرخ تازه سازی بالای آن می باشد. 

صفحه نمایش QNED تلویزیون ال جی QNED81

پنل IPS

با توجه به فناوری و صفحه نمایش ها انواع متفاوتی از پنل ها برای تولید محصولات قرار داده شده اند که هر کدام دارای مزایا و معایب خود می باشد. پنل IPS  یا In-Plane Switching از زاویه دید بالا برخوردار می باشد در این صورت کاربر بدون هیچ مشکلی در اتاق خود می تواند محتواهای خود را از هر طرف تماشا کند. علاوه بر این مورد مناسب برای محیط های تاریک می باشد. این پنل از عواملی می باشد که روی کیفیت تصویر تاثیر گذار است. 

نور پس زمینه Edge LED

تلویزیون ال جی 2024 به نور پس زمینه Edge LED مجهز شده است. این فناوری برای محصولات مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی باریک و شکیل آن ها در انتخاب محصول بسیار تاثیرگذار می باشد. در نور پس زمینه مذکور روشنایی و LED هایش در امتداد و لبه هایش جای گرفته است. این ال ای دی ها موجب می وشد تا محصول در برابر ضربه استحکام بیشتری داشته باشد. 

نور پس زمینه Edge LED تلویزیون ال جی QNED81

ویژگی های صفحه نمایش

✅ نوع صفحه نمایش: QNED

✅ نور پس زمینه: Edge LED

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت

از مواردی که به انتخاب زود هنگام محصول کمک می کند طراحی و شکل ظاهر آن می باشد. مدل 55 اینچ ال جی مورد بررسی دارای شکل خوش فرم و ظریف  با طراحی تخت می باشد و مانند یک تابلوی هنری بر روی دیوار خود را نشان می دهد. لبه های ناچیز و باریک آن موجب شده تا صفحه نمایش بزرگ تر به نظر برسد. بهتر است این را بدانید هر اندازه فریم کمتر باشد صفحه ای زیبا تر خواهید داشت و تمرکز مخاطب را بیشتر می کند و مانع از حواس پرتی می شود. ضخامت بدنه این مدل بسیار کم است و با رنگ مشکی همراه است. و کسانی که می خواهند برای اتاق خود این مدل را انتخاب نمایند به سایز آن توجه کنید و مطابق با متراژ محیط خود انتخاب خود را انجام دهید. ال جی تلویزیون مدل QNED81  را در سایزهای 55، 65، 75  و 86  تولید کرده است. 

طراحی و دیزاین تلویزیون ال جی QNED81

قابلیت نصب تلویزیون بر دیوار 

از نکات قابلی توجهی که دکوراسیون منزل شما را متحول می کند نصب محصول بر دیوار می باشد. کسانی که تمایل به تنوع در محیط خود هستند می توانند از این قابلیت استفاده نمایند. جهت تغییر مکان خود تلویزیون 55 اینچ ال جی مورد بحث را بر دیوار بچسبانید. اندازهVESA  (نصب براکت) 300x30 است. 

قابلیت نصب تلویزیون  ال جی QNED81 بر دیوار

این تلویزیون در سایز های 43، 50، 55، 65، 75، 77، 83، 85، 86 و 98 اینچ عرضه شده است و شما برای دریافت مشخصات و قیمت تلویزیون 55QNED81 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون QNED81

اجرای کنسول های بازی

کمپانی ال جی به منظور سرگرمی و تنوع دادن به تولیدات خود از یک سری ویژگی های بارز استفاده نموده است که گیمینگ یکی از آن ها می باشد. مدل 55 اینچ نانوسل جوابگوی کنسول بازی های نسل نهم می باشد. با وجود رفرش ریت 120 هرتز و پورت HDMI 2.1  مناسب بازی های حرفه ای و اکشن است. مدل مورد بررسی از فناوری AMD  و  Nvidia G-Sync  پشتیبانی می کندو شما می توانید کنسول خود را  به این تلویزیون متصل نمایید. Gama Optimiser از دیگر مشخصه های این مدل می باشد. این قابلیت امکان دسترسی شما را به تنظیمات بازی فراهم می کند تا گیمر به راحتی و بدون هیچ اتلاف وقت بتواند بازی خود را دنبال کند. VRR نیز که یکی دیگر از خصوصیات محصول نامبرده در این بخش از مدل می باشد به عنوان یک رفرش ریت متغیر وظیفه ی خود را در هنگام بازی به نمایش می گذارد. توسط آن تصویر در بازی به صورت نرم و بدون هیچ پارگی برای کاربر ارائه می  شود. از قابلیت های دیگر به تکنولوژی ALLM  اشاره می کنیم که مانع از تاخیر ورودی داده ها می شود. علاوه بر این موارد از قابلیت HGIG Mode نیز پشتیبانی می نماید که جزئیات نقاط روشن و تیره گیم های HDR  را نمایش می دهد. این مجموعه از  مشخصه ها تجربه یک بازی هیجان انگیز را به کاربر می دهد.  سرویس های گیمینگ ابری (Cloud Gaming) در این مورد حکایت دارد و قادر به ارائه بازی های آنلاین می باشد. شما بدون اینکه هیچ نیازی به کنسول بازی داشته باشید می توانید از طریق اینترنت به انواع بازی ها دسترسی پیدا کنید. 

تلویزیون های گیمینگ ال جی QNED81

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: -

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات و قابلیت های هوشمند 

با افزایش روز افزون فناوری ها و پیشرفت آن ها تلویزیون های امروزی به هوشمند تبدیل شده اند. پلتفرم ها امکان این را به مخاطب می دهند تا بتوانند برنامه های سازگار با مدل را نصب نمایند و از ضروری ترین اجزای یک سیتم می باشند. کسانی که با اینترنت سروکار دارند و از کار کردن با گوشی های خود خسته شده اند می توانند از میان مدل های ال جی انتخاب خود را انجام دهند.  مدل پیش روی شما از سیستم عامل webOS پشتیبانی می نماید که مختص به تلویزیون های ال جی است. نقاط مشترک پلتفرم در برند های مختلف مدیریت حافظه می باشد. به وسیله ی آن می توان یک سرگرم کننده یخانگی داشته باشید. قادر به فراهم کردن خدمات و ارائه ان ها می باشد. مخاطبان به وسیله ی آن می توانند به برنامه های مختلف دسترسی پیدا کنند. 

سیستم عامل webOS 23 در تلویزیون ال جی QNED81

اجرای دستورات صوتی 

تلویزیون مورد بحث مجهز به دستیارهای صوتی Alexa  و Google Assiastant  می باشد. با کمک دستیارهای صوتی، جستجوی صوتی و دستورات صوتی می تواند از را دور تا فاصله 3 تا 4 متری با کمک ریموت یا بدون ریموت خواسته ی شما را بر روی نمایشگر اجرا کند.

قابلیت اتصال به گوشی های آیفون

بسیاری از مردم از کارکردن با موبایل های خود خسته شده اند. به لطف ال جی و قابلیت Apple Airplay  این مشکل حل شده است و ویژگی نامبرده مختص به گوشی های آیفون می باشد. شما کاربر گرامی هر محتوایی که در گوشی خود دارید می توانید به راحتی بر روی تلویزیون 55 اینچ خود مشاهده نمایید. . این را هم بدانید که از اینترنت اشیاء و تکنولوژی   ThinQ AI و Apple Homeket نیز پشتیبانی می نماید و به منظور کنترل لوازم خانگی هایی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند حائزاهمیت است.  

قابلیت اتصال به گوشی های آیفون در تلویزیون ال جی QNED81

ریموت کنترل هوشمند

با تبدیل شدن تلویزیون های معمولی به هوشمند ریموت ها نیز به هوشمند مبدل شده اند. مدل ال جی QNED81   دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد. این ریموت جادویی مجهز به میکروفون داخلی است و صدا را به صورت هوشمند تشخیص می دهد. شما می توانید با صدای راسا خواسته ی خود را اعلام نمایید در این صورت به وسیله ی دستیار صوتی، دستورات صوتی و جستجوی صوتی همچنین با کمک مرورگر وب تلویزیون نیاز اعلام شده ی شما کاربر عزیز را روی صفحه نمایشگر ارائه می دهد.

ریموت کنترل هوشمند تلویزیون ال جی QNED81

سایر امکانات هوشمند

مدلی که دارای سیستم عامل، بلوتوث و وای فای باشد به آن هوشمند گفته می شود. محصول مورد نظر شما دارای هشدار ورزشی می باشد. کسانی که به برنامه های ورزشی علاقه مند هستند می توانند از این قابلیت استفاده نمایند و هر ویژگی را که مربوط به ورزش است را نشان می دهد. علاوه بر این مورد قابلیت اتصال به موبایل  TV Sound Mode Share و انتقال صدا به موبایل نیز از ویژگی های بارز این مدل می باشد. قابلیت ضبط برنامه (PVR) نیز از دیگر مشخصه های این مدل ال جی می باشد. کسانی که وقت تماشای فیلم و برنامه ها را ندارند می توانند با استفاده از این قابلیت سریال خود را ضبط نموده و در اوقات  فراغت در کنار سایر اعضای خانواده به تماشای آن بنشینند. شما می توانید به وسیله ی بلوتوث آهنگ های گوشی خود را بر روی تلویزیون نمایش دهید. 

ویژگی های اسمارت

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی:-

✅ حافظه در دسترس:-

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: 5.1

پورت و روش های اتصال 

ورودی ها عضوی جداناپذیر می باشند و باتوجه به نیاز کاربران در همه ی مدل ها از برندهای مختلف گنجانده شده اند. تلویزیون LG 55QNED81 از 4 پورت HDMI 2.1  پشتیبانی می کند که برای انتقال محتوا به  TV LG کاربرد دارد. با کانال برگشتی صدای HDMI از نوع ARC  و EARC همراهی دارد. ورودی HDMI-CEC  نیز از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. بجز موارد فوق مجهز به دو پورت USB 2.0  می باشد. با بلوتوث نسخه (5.0) و وای فای با نسخه (5) نیز همراه است. از ویژگی های برجسته و بارز این مدل ال جی خروجی صوتی دیجیتال (Optical)  است که از ان به عنوان یک کابل نوری می توان استفاده نمود. ورودی LAN  و آنتن (RF)  با اینمحصول همراهی دارد. 

اتصالات و ارتباطات تلویزیون ال جی QNED81

کیفیت و قدرت صدا 

اگر نظاره گر یکی تصویر با کیفیت بدون کیفیت صدا باشیم از دیدن آن زود خسته می شویم. صدا در تلویزیون از نکات اساسی و مهم می باشد که هنگام انتخاب باید به ان توجه داشت. تلویزیون 55QNED81 با توان صوتی 20 وات و سیستم بلندگوهای دو کاناله می تواند محتوای شما را با صدای مناسب ارائه دهد. پخش صدا در جهت پایین صورت می گیرد. جالب است این را بدانید که با AI Sound Pro (Virtual 5.1.2 Up-Mix) (صدای هوش مصنوعی) نیز همراه است که با توجه به شرایط محیط و محتوا می تواند صدای مناسب و مطلوب را برای شما ارائه دهد و شما را در خود غرق خواهد کرد.  تجربه صدای بهتر Clear Voice Pro را در کار خود گنجانده است که به شما امکان این را می دهد تا سیستم صوتی های سازگار یا ساندبار را  به تلویزیون هوشمند خود وصل کنید همچنین جهت تقویت صدای دیالوگ ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اجازه نمی دهد که صداهای محیط بر صدای مکالمه ها غالب شود و تمرکز بیننده را بر هم بریزد. به قابلیت LG Sound Sync مجهز می باشد با اتصال بدون سیم یا باسیم می توان صدای سیستم صوتی ها را کنترل نمود. علاوه بر  موارد فوق از  Simultaneous Audio Output(خروجی همزمان صدا) بهره مند شده است که به منظور انتشار همزمان صدای مدل 55  اینچ ال جی با دستگاه های صوتی دیگر به این محصول داده شده است. 

سیستم صوتی دو کاناله در تلویزیون ال جی QNED81

تکنولوژی های صوتی

مدل مذکور به تکنولوژی های صدای Dolby AC4، Dolby Digital (AC3)، Dolby Digital Plus (EAC3)، DTS، HE-AAC، Ultra Surround برخوردار می باشد. DTS  که یکی از مهم ترین مشخصه های صویت این محصول می باشد. با کمک آن می توان صداهای چند کاناله را روی سیستم صوتی های دیگر انتقال داد و به کیفیت صدا بهبود ببخشد. 

تکنولوژی های صوتی تلویزیون ال جی QNED81

 حالت های صدا 

ال جی برای تنوع در صدا و متناسب با برنامه های مختلف کاربران از حالت های صدای AC4، AC3 (Dolby Digital)، EAC3، HE-AAC، AAC، MP2، MP3، PCM، WMA، apt-X استفاده نموده است تا مخاطب با توجه به سلیقه و بر اساس برنامه های خود یکی از این گزینه ها را انتخاب و اعمال نماید. 

مجموع عملکرد ها

ما در اینجا با جزئیات تلویزیون 55 اینچ QNED81 را برای شما توضیح دادیم. ال جی سعی کرده بر اساس نیاز مردم به ساخت و تولید محصولات خود بپردازد و هدف از این کار جلب رضایت مردم و اعتماد آن ها می باشد. با امکانات و قابلیت های جدید و نوین، مردم می توانند نیاز خود را بر روی این تلویزیون پیاده کنند. کسانی که دوست دارند بازی های گیمینگ را بر روی صفحه نمایش بزرگ تر تجربه کنند می توانند همین مدل را در سایز بزرگ تر آن تهیه نمایند. همانطور که شاهدید هر اندازه مدل پیشرفته تر و نوین تر باشد قیمتش نیز بالاتر می رود.  جهت خرید تلویزیون ال جی می توانید از سایت اصلی کالا دیدن فرمایید که از مناسب ترین محصولات را با مدل های گوناگون و متنوع در کار خود قرار داده است. 

نقاط قوت

نقاط ضعف

✅ رفرش ریت 120 هرتز

❌ نبود پخش صدای سه بعدی

✅ طراحی زیبا و شکیل

❌ 

✅ داشتن پورت HDMI 2.1

❌ 

✅ زاویه دید گسترده

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV QNED81 4K 55INCH

مشخصات

مدل کامل
QNED81
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
تماشای حرفه ای فیلم وسریال، بازی و گیمینگ
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QNED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
936
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
482
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
α7 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10/HLG
حالت های تصویر
(Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, ISF Bright Room, ISF Dark Room)
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
-
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/Dolby Digital (AC3)/Dolby Digital Plus (EAC3)/DTS/HE-AAC
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا
-
مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
بنویس
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
بنویس
سیستم عامل
دارد
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
24
حافظه داخلی (گیگابایت)
-
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC/eARC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
دارد
ورودی سریال Rs-232
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
-
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
-
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.6x74.6x26.0
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.6x71.6x29.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
136.0x81.x18.7
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
19.3
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24.2
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
ریموت کنترل
دارد
پایه دیواری (براکت)
دارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QNED81
سری
سری 8
سال ساخت
2024 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
تماشای حرفه ای فیلم وسریال، بازی و گیمینگ

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
QNED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
176
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Edge LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
936
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای HDR (نیت)
482
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120
پردازشگر تصویر
α7 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10/HLG
حالت های تصویر
(Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, Filmmaker, ISF Bright Room, ISF Dark Room)

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
Down Firing
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/Dolby Digital (AC3)/Dolby Digital Plus (EAC3)/DTS/HE-AAC
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Cinema
پردازشگر صدا

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل نهم به بالا
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
بنویس
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
بنویس

امکانات هوشمند تلویزیون

سیستم عامل
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
24
حافظه داخلی (گیگابایت)
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC/eARC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
2
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی سریال Rs-232
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
1
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
وسط و خطی
نوع پایه
پلاستیک فشرده
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.6x74.6x26.0
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.6x71.6x29.7
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
136.0x81.x18.7

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن بدون پایه (کیلوگرم)
15.5
19.3
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
24.2

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم