تلویزیون سامسونگ 50CU7000

تلویزیون کریستال سامسونگ 50 اینچ 4K مدل 2023 CU7000

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی 
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: Tizen

ادامه مطلبShow less
15,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SUMSUNG TV 50CU7000 2023
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 50CU7000

تلویزیون 50CU7000 یکی از مدل های کریستال سامسونگ سری 7 بوده که به یکی از پرفروش ترین مدل ها در سال 2023 تبدیل شده است. این تلویزیون برای استفاده خانگی و روزمره همچنین تماشای فیلم و سریال بسیار مناسب می باشد. صفحه نمایش این تلویزیون Crystal بوده که با استفاده از یک کریستال مایع رنگ های شفاف و واضح را نشان خواهد داد. کیفیت تصویر 4K در کنار این نمایشگر غوغا می کند و تصاویر بسیار طبیعی با رنگ های زنده را برای شما به نمایش می گذارد. وضوح رزولوشن 2160×3840 پیکسل خبر از تعداد 8 میلیون پیکسل به صورت افقی و عمودی در این تلویزیون می دهد. نوع پنل نصب شده در این دستگاه VA بوده که از زاویه دید بالایی برخوردار نیست اما می تواند در محیط های تاریک و روشن کنتراست مطلوبی را ارائه دهد همچنین تضاد های رنگی را به درستی از هم تشخیص دهد. اما ناگفته نماند که دارای زاویه دید محدودی می باشند. از این رو اگر زاویه دید برای شما بسیار مهم بوده بهتر بوده که به سراغ تلویزیون هایی با پنل IPS بروید. 

نور پس زمینه Edge هم وظیفه تامین روشنایی تلویزیون را در گوشه و کنار قاب صفحه نمایش بر عهده دارد. پردازنده Crystal Processor 4K پردازش تصاویر با سرعت و دقت بالا را انجام می دهد. این پردازشگر به صورت خودکار تمامی تصاویر ضعیف را تشخیص و آن ها را با کیفیت بالایی نزدیک به 4K ارتقا می دهد. گذشته از آن این تلویزیون با 3 پورت HDMI در نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز برای کنسول های نسل 8 می تواند ظرفیت کامل خود را ارائه دهد. از این رو تلویزیون سامسونگ CU7000 برای کنسول های نسل 9 نمی تواند بازی خوبی را برای شما رقم بزند. 

سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات برای ابعاد 50 اینچ بسیار مناسب بوده و شما را از خرید یک دستگاه صوتی پشتیبان برای این مدل تلویزیون منع کرده است. اگر سندبار یا سیستم صوتی دارید می توانید به صورت کابل یا بلوتوث آن را به این محصول متصل نمایید. سپس با استفاده از فناوری Q-Symphony نسخه 3.0 صدا را به صورت هماهنگ و همزمان از تلویزیون و دستگاه های صوتی بشنوید همچنین در این نسخه صدای دیالوگ ها تقویت شده تا آن ها واضح تر به گوشتان برسد. همچنین سیستم عامل Tizen نسل 7 یکی از جدید ترین رابط کاربری های سال 2023 بوده که امکانات و قابلیت های بروزی به آن افزوده شده؛ اتصال به اینترنت، مرورگروب، منوی فارسی، کنترل از راه دور IOT و فناوری پخش آهنگ با بلوتوث و دستیار صوتی با این پلتفرم پشتیبانی می شود.

پورت های ارتباطی متنوعی در پشت دستگاه سامسونگ قرار گرفته است که در این بخش به مهم ترین و پر کاربرترین آن ها اشاره خواهیم کرد. این محصول دارای 3 HDMI در نسخه 2.0 و 1 عدد پورت USB می باشد. علاوه بر آن یک ورودی شبکه اینترنت LAN، درگاه RF و Optical در بین آن ها هم به چشم می خورد. قیمت دلاری این محصول در سایت سامسونگ 309 دلار بوده که با توجه به امکانات و فناوری های به کار رفته در آن از قیمت مقرون به صرفه ای برخور دار است. 

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 50CU7000

کیفیت تصویر CU7000

بدون شک تصویر یکی از اصلی ترین مواردی بوده که قبل از خرید حتما باید به آن توجه شود. امروزه اکثر تلویزیون ها از جمله CU7000 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که دارای 8 میلیون پیکسل بوده و تصاویر بسیار طبیعی و زنده را برای شما به نمایش می گذارد. صفحه نمایش Crystal تاثیر بسیاری در تولید رنگ های زنده با عمق رنگی بالا دارد تا آن ها درخشان و شفاف در خروجی نشان داده شوند. بر روی این صفحه نمایش یک پنل VA نصب شده که متاسفانه نسبت به IPS از زاویه دید گسترده ای برخوردار نیست اما از نظر نسبت کنتراست تصویر عملکرد بالاتری نسبت به IPS دارد و در نمایش رنگ های تیره در محیط های تاریک می تواند تضاد های رنگی را به درستی تشخیص دهد. 

کنتراست در 5OCU7000 بسیار متناسب بوده و فناوری های همچون UHD Dimming برای کنترل نور پس زمینه استفاده شده و با Mega Contrast کنتراست بالایی را ایجاد می کند و از طریق Contrast Enhancer کنتراست تصاویر را ارتقا و بهینه سازی می کند. علاوه بر آن سامسونگ برای بهبود رنگ از تکنولوژی One Billion Color و Dynamic Crystal Color استفاده کرده که حدود 1 میلیارد رنگ را تولید می نماید و به همه ی این رنگ ها پویایی خاصی می بخشد و باعث می شود همه ی رنگ ها درخشان تر نشان داده شود.

برای ارتقا تصاویر سامسونگ از یک پردازشگر مخصوص به نام Crystal 4K فقط برای تلویزیون های کریستال استفاده نموده است. این پردازشگر تصاویر را به یک سطح جدید ارتقا می دهد و از وظایف آن می توان به بهبود رنگ، کنتراست، تصاویر بی کیفیت، صداهای نویزدار اشاره نمود. این پردازنده به صورت خودکار تصاویر ضعیف را تشخیص می دهد و آن ها را با دقت و سرعت بالا پیش از آنکه به خروجی برسند نمایش می دهد. 

کیفیت تصویر CU7000

 ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

✅ نوع پنل: VA

طراحی و ساختار تلویزیون 50 اینچ سامسونگ CU7000

سامسونگ در تولید محصولات خود همیشه طراحی ساده و در عین حال دلربا را تولید نموده است. مدل CU7000 یکی از محصولات میان رده این شرکت بوده که ضخامت 5.7 سانتی متر و حاشیه آن 0.9 سانتی متر محاسبه شده از این رو یک تلویزیون معمولی و تا حدی باریک به حساب می آید. جنس این محصول پلاستیک فشرده بوده که مقاومت مطلوبی را دارد. پایه های این دستگاه دو شاخه ای در دو طرف تلویزیون قرار دارند که همه وزن تلویزیون را به دوش می کشند؛ همچنین فاصله آن ها تا قاب صفحه نمایش 3.3 اینچ بوده که این میزان به اندازه کافی مناسب می باشد و می توانید اکثر سندبارهای صوتی را زیر آن قرار دهید و نمای شیکی را به تلویزیون بدهید. فرایند نصب و جدا کردن این پایه ها بسیار آسان و راحت بوده و در صورت نیاز می توانید این دستگاه را با یک براکت 300×400 به دیوار نصب کنید. 

 تعدادی دکمه در زیر مارک برند سامسونگ قرار دارد که شما از طریق آن می توانید تلویزیون را خاموش و روشن یا صدا را کم و زیاد حتی کانال ها را تغییر دهید. در پنل پشتی خطوط افقی حک شده و پورت های ارتباطی در پشت دستگاه قرار دارند. از طریق شیارهایی که در پشت تلویزیون قرار دارد می توانید به کابل های خود نظم و ترتیب بدهید تا بی نظمی و شلختگی دیگر دیده نشود. 

ریموت کنترل تلویزیون CU7000 ساده بوده و فاقد میکروفون داخلی است و شما دیگر نمی توانید با صدای خود با تلویزیون صحبت کنید باید آن را تایپ کنید. همچنین این کنترل با استفاده از باتری های یک بار مصرف قلمی شارژ می شود. خوشبختانه هنوز سرویس های اختصاصی نتفلیکس، یوتیوب و دیزنی حتی دستیار صوتی در این ریموت قرار دارد تا بتوانید سریعا به این کانال ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن با قابلیت USB HID می توانید ماوس یا کیبورد را به این دستگاه متصل نمایید تا کار شما برای استفاده از آن راحت تر شود. اقلام همراه این تلویزیون شامل: ریموت کنترل، باتری، کابل و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و ساختار تلویزیون 50 اینچ سامسونگ CU7000

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 5.7 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دوشاخه

✅ اندازه براکت: 400x300

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون سامسونگ 55CU7000

در بخش گیمینگ این تلویزیون بسیار خوب عمل نکرده است و نمی تواند قابلیت های مناسبی را برای یک گیمر حرفه ای را فراهم سازد ولی می توان فقط یک بازی سبک و عادی را برای کاربران خود انجام دهد. سامسونگ از پورت HDMI نسخه 2.0 در CU7000 استفاده نموده و شما می توانید هر نوع کنسول بازی را به تلویزیون وصل کنید. دقت داشته باشید چون این تلویزیون دارای رفرش ریت 60 هرتز بوده و فاقد تکنولوژی VRR بوده بنابراین بیشتر برای کنسول های نسل 8 می تواند ظرفیت کامل خود را ارائه دهد. تاخیر در ورودی 11.2 میلی ثانیه باعث شده تا هیچ تاخیر و لگی در بازی های ویدویی و تصاویر دیده نشود. برای بخش گیمینگ هم فناوری های کاربردی مانند ALLM به کار رفته؛ این قابلیت در صورت نصب کنسول بازی به تلویزیون تاخیر در ورودی را به حداقل رسانده است. تکنولوژی Motion Xcelerator هم صحنه های سریع در بازی را به صورت صاف و روان پخش خواهد کرد و همچنین از تاری آن ها جلوگیری می کند. منوی هوشمند Samsung Gaming Hub هم لیستی از برنامه و تنظیمات بازی را در اختیار شما قرار می دهد و در این منوی یک سرویس ابری گیمینگ وجود دارد که در صورت نصب تلویزیون به اینترنت می توانید به صورت آنلاین و بدون نیاز به کنسول بازی کنید. 

اجرای کنسول های بازی در تلویزیون سامسونگ 55CU7000

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 11.2 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و سیستم عامل

اکنون به بخش هوشمند بودن دستگاه رسیده ایم و تلویزیون CU7000 اسمارت بوده و قابلیت اتصال به نت را دارد. شما با پورت LAN و WiFi می توانید به اینترنت متصل شوید. به کمک سیستم عامل Tizen در نسخه 7.0 قابلیت ها و امکانات آن نسبت به سال قبل یک پله ارتقا داده شده تا پای امکانات جدیدی را به این محصول باز کند. مرورگر وب و دستیارهای صوتی و پلتفرم TV Plus سرگرمی مناسبی را برای شما و خانواده تان به ارمغان می آورد. در برنامه TV Plus شما بدون نیاز به خرید استراک ماهانه به فیلم و سریال های متنوع دسترسی دارید کافی است از طریق وای فای تلویزیون را به اینترنت متصل کنید و از این قابلیت بهترین استفاده را ببرید. 

این تلویزیون دارای حافظه داخلی 4 گیگ بوده و قابلیت حذف و نصب هر نوع برنامه ای را به شما خواهد داد. همچنین این مدل از منوی زبان فارسی پشتیبانی کرده تا کار شما با تلویزیون راحت تر شود. قابلیت ضبط فیلم در این دستگاه وجود ندارد ولی از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کند و می تواند هر نوع دستگاهی که بلوتوث دار باشد را به تلویزیون متصل کنید. گذشته از آن قابلیت وصل شدن تلفن همراه به تلویزیون قرار دارد و چه کاربران اندروید و اپل می توانند به تلویزیون مچ شوند. همچنین داشبورد هوشمند SmartThings هم جهت کنترل و مدیریت لوازم هوشمند خانگی شما از راه دور است. 

امکانات و سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: TIZEN

✅ حافظه داخلی: 4 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.2

سیستم صوتی

تصویر در کنار یک کیفیت صدای خوب بی شک لذت دیدن هر نوع محتوایی را برای شما چندین برابر می کند. یک سیستم صوتی 2 کاناله با قدرت 20 وات صدایی بدون نقص را برای کاربران پخش می نماید. پخش فیلم، بازی های ویدویی، مسابقات ورزشی بدون نویز و فراگیر پخش خواهند شد. برای ابعاد 50 اینچ دیگر نیازی به خرید دستگاه صوتی پشتیبان ندارید. شرکت سامسونگ با انواع فناوری در بخش صوت همکاری کرده که یکی از آن ها OTS Lite بوده؛ این فناوری صدا را دقیقا از جایی که رد تصویر رخ داده پخش کرده تا صدایی همه جانبه و فراگیر را بشنوید و هیجانی فراتر از انتظار در اختیارتان قرار می دهد. شاید قصد وصل کردن سندبار یا سیستم صوتی را برای تلویزیون CU7000 داشته باشید از این رو برای آنکه صدا به صورت همزمان و همانگ از تلویزیون و سیستم های صوتی پخش شود فناوری Q-Symphony به کمک شما آمده است.

سیستم صوتی

پورت های ارتباطی

تمامی درگاه های ارتباطی در پشت دستگاه CU7000 واقع شده اند که وظیفه انتقال صدا و تصویر از دستگاه های دیجیتالی به تلویزیون را دارند. در این مدل دستگاه 3 HDMI و 1 USB قرار دارد. با این دو پورت می توانید فلش مموری، هارد دیسک، کنسول بازی، دوربین های دیجیتالی، لپ تاپ و... را به تلویزیون منتقل نمایید. یک پورت شبکه LAN برای اتصال به اینترنت هم قرار دارد. با درگاه RF می توانید با وصل کردن آنتن تمامی شبکه های تلویزیون را دریافت نمایید. در بین همه ی این ورودی ها یک OPTICAL برای اتصال سیستم صوتی به صورت کابل هم تعبیه شده است. گیرنده دیجیتالی هم تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک پخش خواهد نمود. 

سخن آخر

CU7000 از تولیدات میان رده کمپانی سامسونگ بوده؛ این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش Crystal می باشد و به تصاویر رنگ و کیفیت دیگری بخشیده است. این دستگاه برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال مناسب بوده ولی خرید این مدل به آن دسته از افراد که به دنبال یک محصول برای انجام بازی های حرفه ای هستند پیشنهاد داده نمی شود. همچنین این دستگاه هوشمند بوده و با سیستم عامل Tizen تمامی انتظارات شما از یک محصول اسمارت را برطرف می نماید. توان صوتی 20 وات با وجود فناوری ردیابی صدای شی در صحنه قطعا همزمان با حرکت سوژه در صحنه صدای فراگیر نیز پخش خواهد شد. ما نیز در اصلی کالا از عرضه کنندگان این تلویزیون 50CU7000 در ایران هستیم و شما می توانید آن را با مناسب ترین قیمت و بهترین گارانتی از ما خریداری کنید و برای آن کافیست فقط با کارشناسان فروش ما در سایت تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ کنتراست مطلوب

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ زاویه دید ضعیف

❌ عدم نمایش تصاویر با کیفیت در گوشه تلویزیون 

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SUMSUNG TV 50CU7000 2023
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم