تلویزیون سامسونگ 55CU7000

تلویزیون کریستال سامسونگ 55 اینچ 4K مدل 2023 CU7000

✅ تولید کننده: سامسونگ
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: مصر
✅ سال عرضه: 2023
✅کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: TIZEN

ادامه مطلبShow less
20,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
Samsung TV CU7000 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55CU7000

تلویزیون 55CU7000 یکی از محصولات سال 2023 کمپانی سامسونگ بوده که این شرکت درسال های اخیر تلویزیون های بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است و CU7000 از دیگر مدل های سری 7 این کمپانی می باشد. در این تلویزیون از نوع نمایشگر کریستال پشتیبانی شده که دارای نور پس زمینه Edge بوده و روشنایی پنل تلویزیون را در گوشه و کنار تنظیم می نماید. فیلم ها و برنامه های تلویزیونی خود را با کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید. با وضوح رزولوشن 3840x2160 تصاویر طبیعی و با کیفیت واقعی تر نشان داده می شود. پردازنده کریستال هم یکی از پردازشگرهای سامسونگ بوده که میان رده و دارای قیمت پایینی است و هم تصویر و صدا را ارتقا خواهد داد؛ این قابلیت به صورت خودکار رنگ و کنتراست را تجزیه و تحلیل می نماید و یک تجربه چشم گیر را برای شما به وجود می آورد.

پنل VA از زاویه دید گسترده ی مطلوب برخوردار نیست اما از کنتراست بالایی پشتیبانی می کند و تضاد های رنگی را در محیط های تاریک به درستی تشخص می دهد. 55CU7000 برای استفاده خانگی و روزمره همچنین تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی برای خرید می باشد. محدوده قیمت دلاری این محصول در سایت سامسونگ 430 دلار بوده که با توجه به امکانات و فناوری های به کار رفته در آن از نرخ مقرون به صرفه ای برخور دار است. شرکت سامسونگ این تلویزیون را به جدید ترین سیستم عامل TIZEN 7 مجهز کرده که یکی از بروزترین سیستم عامل های سال 2023 بوده و برنامه و قابلیت های جدیدی نسبت به سال قبل به آن افزوده کرده اند. این رابط کاربری با منوی هوشمند و پشتیبانی از زبان فارسی همچنین قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی مناسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر آن این از قابلیت هایی همچون دستیار صوتی گوگل و الکسا همچنین اینترنت اشیاء(IOT) پشتیبانی می کند و شما از طریق صدای خود می توانید تلویریون را کنترل و مدیریت نمایید.

پورت های ارتباطی متنوعی در پشت دستگاه سامسونگ قرار گرفته است که در این بخش به مهم ترین و پر کاربرترین آن ها اشاره خواهیم کرد. این محصول دارای 3 HDMI در نسخه 2.0 و 2 عدد پورت USB می باشد. این پورت ها صدا و تصویر را از دستگاه های دیجیتالی با کیفیت بالایی به تلویزیون منتقل می دهند. علاوه بر آن یک سیستم صوتی  2.0 کاناله با توان صوتی 20 وات صدای استریو را در اختیار شما قرار می دهد. این میزان صدا متناسب با ابعاد 55 اینچی بوده از این رو شما نیازی به دستگاه صوتی پشتیبان برای تلویزیون ندارید. با استفاده از فناوری OTS Lite صداها دقیقا از جایی که در تصویر تولید می شوند پخش می شود. همچنین در کنار قابلیت  Dolby MS12 2ch صدایی فراگیر و همه جانبه به گوش شما می رسد. در ادامه به تمامی قابلیت ها و امکانات این دستگاه اشاره خواهیم نمود لطفا با اصلی کالا همراه باشید.

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55CU7000

کیفیت تصویر CU7000

تصویر یکی از بخش های اساسی و مهم در خرید هر تلویزیونی می باشد. سامسونگ در این مدل از کیفیت تصویر 4K  پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را در صفحه نمایش نشان خواهد داد. همچنین رزولوشن 3840 پیکسل به صورت افقی و 2160 پیکسل عمودی خبر از 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 55 اینچی می دهد. این وضوح فقط برای تلویزیون های 4K در نظر گرفته می شود بهتر است بدانید که 4K 2 برابر کیفیت تصویر Full HD هستند. 

با عمق رنگ 10 بیت و با استفاده از تکنولوژی One Billion Color این تلویزیون امکان نمایش یک میلیارد رنگ شفاف و زیبا را دارا است. همچنین در کنار صفحه نمایش کریستال همه ی این رنگ ها درخشان تر و شفاف تر نشان داده می شود. نوع بک لایت این محصول Edge LED می باشد که روشنایی تلویزیون را در کناره و گوشه ها تنظیم می نماید. با پنل نمایشگر VA  این دستگاه از نرخ کنتراست بالایی برخوردار است و رنگ های تیره را پر رنگ و به صورت عمیق تر نمایش خواهد داد. این نوع پنل برای تماشای محتوا در نور کم و تاریکی کاملا مناسب بوده؛ با این حال این پنل ها زاویه دید محدود تری نسبت به پنل های IPS دارند بنابراین در صورتی که زاویه دید نمایشگر برای شما اهمیت بیشتری دارد بهتر است از تلویزیون هایی با پنل IPS استفاده کنید.

شرکت سامسونگ در این مدل تلویزیون برای بهبود رنگ از فناوری Dynamic Crystal Color بهره گرفته که وضح رنگ ها را در تلویزیون افزایش و باعث شده است تا هر رنگ پر رنگ و با عمق بالایی نمایش داده شود. در تلویزیون اجزا و عناصر زیادی هستند که در کیفیت تصویر اثر دارند و یکی از آن ها پردازنده Crystal 4K می باشد که با واضح تر نشان دادن تصاویر بی کیفیت آن ها را به یک سطح بالاتری ارتقا می دهد. البته این پردازشگر تنها برای کیفیت تصویر به کار نرفته است بلکه رنگ، کنتراست و داده های صوتی را هم پردازش می نماید.

کمپانی سامسونگ انواع فناوری و قابلیت را برای بخش تصویر به کار گرفته که یکی از آن ها قابلیت ContrastEnhancer و Mega Contrast می باشد این دو فناوری باعث افزایش کنتراست شده یعنی در محیط های تاریک تضاد های رنگی را به درستی تشخیص می دهند. بری علاقمندان به فیلم و سریال سامسونگ یک تکنولوژی به نام Film Mode به کار گرفته شده است؛ این فناوری فیلم ها را درست همانطور که مد نظر کارگردان و تهیه کننده بوده نمایش خواهد داد از این رو شما با این قابلیت حس حضور در سینما را خواهید داشت.

کیفیت تصویر CU7000

 ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: Crystal

✅ نوع پنل: VA

طراحی و ساختار تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU7000

طراحان سامسونگ همیشه در زمینه طراحی موفق بوده اند و تلویزیون های خود را با ساختار ساده و دلربا تولید کرده اند. مدل CU7000 از دیگر محصولات میان رده این شرکت بوده که با ضخامت 5.7 سانتی متر و 0.9 سانتی متر دارای طراحی نسبتا باریک می باشد. رنگ کل بدنه این محصول مشکی بوده و با سایر لوازم منزل شما هماهنگی دارد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده است و مقاومت مطلوبی را دارد اما نباید انتظار بالایی از آن داشت. پایه های این محصول دو شاخه ای بوده که مانع از لرزش دستگاه شده اند همچنین فاصله ی پایه ها تا قاب پایین تلویزیون 3.3 اینچ محاسبه شده و شما به اندازه کافی می توانید در زیر آن بیشتر سندبارها را قرار دهید. در صورت اتصال تلویزیون به دیوار فرایند جدا کردن پایه ها بسیار آسان بوده همچنین یک براکت 400x300 برای نصب این دستگاه به دیوار نیاز دارید. تعدادی دکمه در زیر مارک برند سامسونگ قرار دارد که شما از طریق آن می توانید تلویزیون را خاموش و روشن یا صدا را کم و زیاد حتی کانال ها را تغییر دهید.

مانند بسیاری از مدل های میان رده دیگر پنل پشتی cu7000 از پلاستیک بوده که با خطوط افقی حک شده است. این مدل دستگاه از نظر مدیریت کابل چیز زیادی را ارائه نمی دهد. اما از طریق شیارهای در پشت و با نصب گیره روی پایه های تلویزیون تا حدی می توانید کابل و سیم های پشت دستگاه را کنترل و مدیریت نماید تا بی نظی و شلختگی به وجود نیاید. ریموت کنترل تلویزیون cu7000 معمولی بوده و متاسفانه دارای میکروفون داخلی نیست و شما نمی توانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. این کنترل نیاز به باتری های یک بار مصرف دارد. اقلام همراه این تلویزیون شامل: ریموت کنترل، باتری، کابل و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و ساختار تلویزیون 55 اینچ سامسونگ CU7000

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 0.9 سانتیمتر

✅ ضخامت: 5.7 سانتیمتر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: پلاستیک فشرده

✅ نوع پایه: دوشاخه

✅ اندازه براکت: 400x300

قابلیت گیمینگ در تلویزیون سامسونگ 55CU7000

با توجه به اینکه این محصول دارای رفرش ریت 60 هرتز و فاقد پورت HDMI 2.1 بوده نمی تواند ظرفیت کامل خود را برای کنسول های بالاتر از نسل 8 را ارائه دهد. این مدل تلویزیون برای گیمرهای حرفه ای چندان مناسب نیست ولی امکان استفاده از بازی غیر حرفه ای و سبک را دارا می باشد. تاخیر ورودی در این محصول 11.2 هرتز است و با این میزان شما هیچ تاخیری را در هنگام بازی کردن مشاهده نخواهید کرد. گذشته از آن این تلویزیون ویژگی هایی مانند رفرش ریت 120 هرتز، تکنولوژی VRR و Nvidia G-Sync را ندارد.

این محصول دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub بوده و در این قسمت می توانید انواع تنظیمات بازی را فعال یا غیر فعال نمایید. همچنین CU7000 از سرویس های ابری مخصوص بازی پشتیبانی می کند. برای اینکار باید تلویزیون را به اینترنت نصب نموده تا بتوانید به صورت آنلاین بازی کنید. گذشته از آن فناوری ALLM، در صورت اتصال کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص و سپس به صورت خودکار تلویزیون را به حالت بازی می برد. علاه بر آن این قابلیت باعث شده است تا تاخیر وردی به حداقل ممکن برسد و بازی ها بدون تاخیر اجرا شوند. همچنین با تکنولوژی  Motion Xcelerator می تواند از تاری تصاویر در صحنه های سریع تا حدودی جلوگیری کند.

قابلیت گیمینگ در تلویزیون سامسونگ 55CU7000

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 11.2 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و سیستم عامل

تلویزیون سامسونگ 55CU7000 از یک منوی هوشمند به نام TIZEN بهره گرفته است. این سیستم عامل دارای رابط کاربری بسیار آسان بوده و از منوی فارسی پشتیبانی می کند. با این رابط کاربری شما قابلیت اتصال به اینترنت را دارید و با استفاده از مروگر وب هر نوع محتوایی را به دلخواه خود در گوگل جستجو نمایید. متاسفانه این تلویزیون از دستیارهای صوتی پشتیبانی نمی کند و شما نمی تونید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. قابلیت اتصال به تلفن ها ی همراه اندروید و IOS فراهم شده و شما می توانید با استفاده از بلوتوث تلفن همراه خود را به تلویزیون متصل نمایید و محتواهای داخل آن را در صفحه نمایش بزرگ CU7000 مشاهده کنید. همچنین این تلویزیون قابلیت نصب برنامه را دارد. ولی نمی تواند فیلم و محتواهای شما را ضبط نماید. گذشته از آن کل حافظه داخلی این دستگاه 4 گیگ بوده که نصف آن به برنامه های نصب شده در دستگاه اختصاص داده اند.

امکانات و سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: TIZEN

✅ حافظه داخلی: 4 گیگابایت

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: استاندارد 5.2

سیستم صوتی

یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان 20 وات در این تلویزیون قرار دارد. این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچی بسیار مناسب است. اگر از دوستداران صدای بلند هستید و این میزان صدا برایتان بسیار کم بوده می توانید به صورت کابل یا بلوتوث هر نوع سیستم صوتی را به تلویزیون نصب کنید و با فناوری Q-Symphony صدا را به صورت هماهنگ از تلویزیون و سیستم های صوتی متصل شده بشنوید. فناوری OTS Lite صداها را درست از جایی که در تصویر تولید می شوند را پخش می کند با این قابلیت صدای واقع گرانه و 3 بعدی را می شنوید.

سیستم صوتی

پورت های ارتباطی

تلویزیون سامسونگ CU7000 دارای 3 پورت HDMI در نسخه 2.0 بوده و شما می توانید هر نوع کسنول بازی، دی وی دی پلیر و کامپیوتر و حتی لپ تاپ را به تلویزیون متصل نمایید. از طریق 2 عدد درگاه USB اتصال فلش مموری و هارد دیسک و دوربین های دیجیتالی به تلویزیون فراهم شده است. لازم به ذکر است که این تلویزیون فاقد ورودی های کامپوننت (Component) یا کامپوزیت (Composite) بوده و نمی توان دستگاه های قدیمی را از این طریق به تلویزیون مذکور متصل نمایید. تلویزیون پیش روی شما  از گیرنده دیجیتال خارجی و داخلی پشتیبانی می کند. بنابراین بدون نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال می توانید مستقیما شبکه های داخلی و خارجی را بدون برفک دریافت نموده و آن ها را تماشا کنید.

سخن آخر

تلویزیون سامسونگ 55CU7000 یک تلویزیون میان رده بوده که دارای کیفیت تصویر 4K می باشد و تصاویر بسیار طبیعی تری را نسبت به Full HD در صفحه نمایش نشان خواهد داد. با سیستم عامل TIZEN و قابلیت اتصال به اینترنت سرگرمی مناسبی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید. این تلویزیون برای کسانی بسیار مناسب بوده که به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه با امکاناتی بروز هستند.

شما می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت، اطمینان از اصالت و 18 ماه گارانتی از سایت اصلی کالا تهیه فرمایید. همچنین در صورت نیاز به هرگونه مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت دقیق این محصول می توانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

نقاط قوت

✅ کنتراست مطلوب

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ زاویه دید ضعیف

❌ عدم نمایش تصاویر با کیفیت در گوشه تلویزیون 

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Samsung TV CU7000 4K 55 Inch
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم