تلویزیون ال جی 55G3

تلویزیون ال جی اولد 55 اینچ 4K مدل 2023 G3

✅ سال عرضه: 2023
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 120 هرتز 
✅ سیستم عامل: webOS
✅ نوع صفحه نمایش: OLED

ادامه مطلبShow less
110,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV G3 4K 55 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55G3

 تلویزیون ال جی 55G3 یکی از مدل های بالارده این برند بوده که بدون شک می توانید تا سالیان سال از آن استفاده نمایید. این دستگاه ساخت کره و مونتاژ اندونزی می باشد که برای استفاده خانگی و معمولی، نمایشگاه های نقاشی، استفاده تجاری و هتل ها، بازی و گیمینگ همچنین تماشای حرفه ای فیلم و سریال استفاده کرد. سایز بندی متنوع این مدل 55، 65، 75 و 83 اینچ باعث شده تا با توجه به نوع متراژ محل خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید. این دستگاه فقط برای اتصال به دیوار طراحی شده و دارای پایه نگهدارنده می باشد اما برای قرار دادن روی میز پایه ندارد بنابراین شما باید یک پایه جداگانه از مدل G2 برای آن بخرید. کیفیت تصویر 4K در این مدل پشتیبانی می شود. و از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می کند که این امر به نوب خود تصاویر بسیار طبیعی و فوق العاده را در نمایشگر ایجاد می کند.

صفحه نمایش OLED EVO یک نسخه پیشرفته و تکامل یافته از نمایشگر های OLED می باشد. تلویزیون‌های OLED EVO از یک فناوری منحصربه‌فرد خود تابشی استفاده می‌کنند که در آن هر پیکسل می‌تواند نور خود را بتاباند و در نتیجه سطوح سیاه کامل، نسبت کنتراست بی‌نهایت و دقت رنگ بالا را به همراه دارد همچنین روشنایی این دستگاه با وجود  EVO بسیار بالاتر رفته است. البته ال جی تنها به این مورد اکتفا نکرده و تکنولوژی Micro Lens Array را در تلویزیون قرار داده است. با این فناوری ال جی تلویزیون فورکی ال جی G3 را به 2100 نیت روشنایی رسانده که یک انقلاب عظیم برای oled های ال جی به حساب می آید. تکنولوژی مذکور از میکرو لنزهای برجسته ای به شکل عدسی 6 ضلعی تشکیل شده است که در جلوی پنل صفحه نمایش نصب می شوند و باعث ایجاد روشنایی بالا از هر زاویه ای شده است. بخش تصویر شامل بسیاری از فناوری های متعدد بوده با ما همراه باشید تا در بخش کیفیت تصویر همه آن ها را به شما توضیح دهیم.

یک سیستم صوتی پیشرفته برای این تلویزیون بالارده و پرچم دار ال جی 55G3 در نظر گرفته شده است. 4 عدد بلندگو 10 واتی و 2 بلندگو ووفر 10 واتی در این دستگاه قرار دارند که در مجموع صدایی به قدرت 60 وات را پخش می کنند. این میزان صدا برای یک تلویزیون بالارده و سایز 55 اینچ بسیار عالی است. در بخش هوشمند بودن آن بادی گفت این مدل از سیستم عامل webOS 8 پشتیبانی می کند که امکانات متعدد و بالایی را در بک بخش برای شما فراهم کرده است. انتقال تصویر و صدا Sound Share و Screen Share، مرورگر وب، قابلیت اتصال به اینترنت، دستیار صوتی، جستجو صوتی، دو ورودی جداگانه Multi View، هشدار ورزشی  Sports Alert  تعدادی از امکانات این دستگاه به شمار می روند. وای فای و بلوتوث ار ارتباط های بی سیم این دستگاه می باشند. از اتصالات مهم این دستگاه می توان به 4 پورت HDMI 2.1 و 3 پورت USB اشاره کرد که می توان انواع دستگاه های دیجیتالی را به آن متصل کنید.

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ 55G3

کیفیت تصویر

یکی از بخش های مهم در تلویزیون تصویر بوده؛ تلویزیون بالارده ال جی 55G3 از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که تصاویر بسیار طبیعی و زنده را فراهم می سازد به طوری که شما از دیدن هر نوع محتوایی در تلویزیون لذت خواهید برد.

رزولوشن 

هر کیفیت تصویر رزولوشن مخصوص به خود را دارد و فورکی که 4 برابر وضوح تصویر را بالا می‌برد، یعنی به کارگیری 2160×3840 پیکسل خبر از 8 میلیون پیکسل به شما می دهد. اولد‌ها به کیفیت تصویر ناب شناخته می‌شوند و حرکت رنگ‌ها و صحنه‌ها در آن حس زنده بودن را برایتان تداعی می‌کنند و این به واسطه وجود میلیون‌ها پیکسل دوست داشتنی است که به صورت خودکار خاموش و روشن می‌شوند. حضور این همه پکسل باث ایجاد تصاویر بسیار طبیعی و زنده شده است. 

کنتراست 

کنتراست در تلویزیون اولد ال جی 55G3 بسیار بالابوده؛ با امکان خاموش شدن کامل پیکسل‌های خود روشن در صفحه نمایش OLED، رنگ‌های مشکی یکنواختی ایجاد خواهد شد. اینگونه صفحه نمایش با فناوری Perfect Black در کنار رنگ‌های روشن، نسبت کنتراست بالایی را بدست می‌آورد بنابراین تمام جزئیاتی را که معمولاً چشمان شما نادیده می‌گیرند اکنون می‌توانید در صحنه‌ها تماشا کنید. در اصل هدف فناوری Perfect Black ارائه دادن رنگ های مشکی عمیق می باشد. در تلویزیون اولد ال جی 55G3 از فناوری Pixel Dimming و Local Dimming با هدف کنترل نور در سطح پیکسل‌ها و افزایش حداکثر کنتراست بهره گرفته شده است.

دقت رنگ 100 درصد طبیعی

تلویزیون ال جی 55G3 از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و طیف گسترده ای از رنگ ها را در تلویزیون ایجاد می کند. پوشش دهی رنگ 100% از فضای رنگ DCI-P3) در نمایشگر این تلویزیون وجود دارد طوریست که بیشتر بیننده را به آنچه در دنیای واقعی وجود دارد، نزدیک می‌کند. با امکان نمایش حجم رنگ 100 درصد و ثبات رنگ ایده‌آل می‌توان انتظار کیفیتی خارق العاده از نمایش محتواهای مختلف را با نمایشگر OLED ال جی داشت. این تلویزیون با تکنولوژی Billion Rich Colors توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف را فراهم می کند. ال جی G3دارای تکنولوژی Perfect Color است و توانایی تولید رنگ های بیشتر و غنی تری را دارد. این تلویزیون رنگ ها را کاملا دقیق و بسیار زنده نمایش می دهد و کیفیت تصاویر را بیشتر می کند.

دقت رنگ 100 درصد طبیعی

زاویه دید گسترده Wide Viewing Angle  

در تلویزیون ال جی 55G3 دارای زاویه دید گسترده ای می باشد یعنی شما در هر زاویه ای روبرو تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت خواهید بود. همچنین رنگ، روشنایی و کنتراست حتی در گوشه و کنار تلویزیون با کیفیت است. 

پردازشگر α9 Gen6 AI Processor 4K و عملکرد های آن

پردازشگر α9 Gen6 AI Processor 4K با هوش مصنوعی ترکیب شده و قدرتمندترین نوع پردازشگر تصویری است که تاکنون توسط ال جی عملی شده و به عنوان بهترین پردازشگر تصویر ال جی کارایی بی‌نظیری از نمایش و ارتقاء تصاویر مهیا می‌سازد. این پردازنده به وسیله الگوریتم های خاص توانایی پردازش هوشمند تصاویر کم کیفیت و بی کیفیت را دارد و می توانید به وسیله آن تصویری را مشاهده کنید که به بالاترین سطح نمایش رنگ و جزئیات تصویر مجهز شده‌اند.

این پردازنده به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و AI Super Upscaling 4K در زمانی سریع منابع با کیفیت پایین تر از 4K را شناسایی می کند و آن ها ارتقا داده و سپس نزدیک به 4K نمایش می دهد. این پردازنده با استفاده از الگوریتم های خاص چهره افراد Face Enhancing، متن های موجود در تلویزیون Text Upscaling، بدن افراد Body Enhancing و اشیائ موجود در تصاویر را تقویت می‌کند تا بدون اینکه غیر طبیعی جلوه کنند، بصری‌تر، رساتر و چندبعدی‌تر به نظر برسند و می تواند با افزایش جزئیات و وضوح آن ها، صحنه های باکیفیت تری را به نمایش بگذارد. 

یکی دیگر از فناوری هایی که توسط هوش مصنوعی با پردازشگر ادغام شده قابلیت AI Picture Pro بوده؛ با الگوریتم‌های یادگیری عمیق، تنظیمات تصویر را به صورت شخصی‌سازی برای هر محتوا ارائه می‌دهد. این ویژگی هوشمند بهبود دهنده تصاویر با بهترین کنتراست، وضوح رنگ و نمایش واقعی‌تر محتوا را به کاربران ارائه می‌دهد. این پردازشگر به کمک قابلیت AI Sound Pro  در بخش صدا نیز بسیار عالی عمل کرده و صدا را با توجه به نوع محتوای در حال پخش تشخیص داده و بهترین حالت صدا را برای پخش آن انتخاب میکند.

پردازشگر α9 Gen6 AI Processor 4K و عملکرد های آن

حالت های تصویری

تلویزیون ال جی 55G3 از چندین حالت تصویر پشتیبانی می کند که عبارتند از: (ISF) Expert (Bright Room)، (ISF) Expert (Dark Room)، Cinema، FILMMAKER MODE، Game Optimiser، Personalised Picture، Sports، Standard، Vivid که شما با توجه به نوع محتوای در جال پخش می توانید یکی از این حال ها را انتخاب نمایید. البته با وجود تکنولوژی AI Genre Selection بدون دخالت شما به صورت خودکار با توجه به محتوا یا ژانری که در حال پخش می باشد یکی از این حالت ها را فعال می نماید تا بهترین کیفیت تصویر را تجره کنید. Picture Wizard نیز قابلیت جدید اضافه شده به سیستم عامل webOS است که یک فرآیند تنظیم تصویر اختصاصی برای کمک به دریافت تنظیمات تصویر دلخواه بدون نیاز به رجوع به منوهای مختلف تعبیه شده است. به کمک قابلیت Personalised Picture Wizard حالت تصویر شخصی و دلخواه خود را به صورت هوشمند ایجاد و تنظیم نمایید.

تماشای فیلم و سریال با Cinema HDR

لازم به ذکر است که تلویزیون OLED ال‌جی  55G3 برای اینکه بتواند تجربه دیداری کاربران خود را دو چندان افزایش دهد به قابلیت Cinema HDR مجهز شده است که از مجموعه‌ای از فناوری‌های خیره کننده برای افزایش کیفیت تصویر بهره می‌برد. Dolby Vision ،HDR10 ،HLG مجموعه Cinema HDR را تشکیل داده‌اند که هر کدام می‌تواند نقش بسزایی در ارائه کیفیت تصویر خیره کننده داشته باشند.‌ کاربر می‌تواند به وسیله این قابلیت‌های ارتقا یافته کیفیت تصویر بهتری در اختیار داشته باشد و از مشاهده محتوای جذاب با رنگ‌های طبیعی و زنده لذت ببرد. این تلویزیون در واقع با پشتیبانی Dolby Vision IQ قادر است متادیتای پویا را به محتوای دالبی ویژن متناسب با شرایط روشنایی محیط اضافه کند تا با افزایش حداکثر روشنایی تماشاگر جزئیات فوق العاده‌ای در صحنه‌ها باشید. این فناوری باعث افزایش رنگ و کنتراست در تصاویر می شود.

بهبود محتوا HDR

شرکت ال جی برای پردازش و بهینه سازی محتوا HDR تکنولوژی های مخصوص قرار داده تا بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. OLED Dynamic Tone Mapping Pro از پیشرفته‌ترین فناوری‌های بصری تلویزیون یک پروسه محاسباتی برای بهبود کنتراست در مناطقی از تصویر با درجه‌بندی پایین رنگ است. این فناوری بخش‌های با رنگ متوسط را روشن ساخته و جزئیات بصری را به مناطق با درجه‌بندی بالا اضافه می‌کند. اکنون تلویزیون ال جی G3 حتی از فناوری HDR Expression Enhancer برای تشخیص سوژه و بهبود رنگ، جزئیات، کنتراست و عمق آن استفاده می‌گردد.

بهبود محتوا HDR

رفرش ریت 120 هرتز

این دستگاه دارای رفرش ریت 120 هرتز می باشد و می تواند به کمک تکنولوژی OLED Motion تاری تصاویر را تا حد زیادی کاهش داده و صحنه های سریع را با وضوح بیشتری به نمایش بگذارد. این میزان برای صحنه های سریع یا بازی های سریع اکشن و... بسیار مناسب است تا ریزترین جزئیات از دست شما نرود.

حداکثر روشنایی

فناوری Ultra Luminance Pro حداکثر درخشندگی نمایشگر را تضمین می‌کند. این تکنولوژی می تواند قسمت های روشن در تصویر را درخشان تر نشان دهد. فناوری Brightness Booster Max در تلویزیون ال جی 55G3 پشتیبانی می شود. این فناوری از تنظیمات جدید کنترل نور و الگوریتم های تقویت نور برای افزایش روشنایی 70 درصد استفاده میکند. روشنایی تصاویر پیکسل به پیکسل کنترل شده و باعث میشود صحنه ها واضح تر و واقعی تر نمایش داده شوند. این تلویزیون به کمک قابلیت AI Brightness Control نور صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند تا همیشه شاهد بهترین کیفیت تصویر ممکن باشید.

حداکثر روشنایی

صفحه نمایش OLED EVO

صفحه نمایش OLED EVO در این دستگاه پشتیبانی می شود که دارای روشنایی و کنتراست بیشتری هستند و تصاویری روشن‌تر، واضح‌تر و زنده‌تر را نمایش می‌دهند. نمایشگرهای OLED EVO   وضوح بالاتری به نسبت OLEDهای عادی و LED ها برخوردارند. هر پیکسل در تلویزیون به وسیله فناوری اولد وظیفه نور دهی SELF-LIT را دارند یعنی هر کدام به تنهایی خاموش یا روشن می شوند از این رو این دستگاه فاقد نور پس زمینه است. به عبارتی دیگر در این صفحه نمایش هر پیکسل یک منبع نورمجزا است و این ارتقای سطح نور و روشنایی می تواند کیفیت نمایش تصویر را بهبود ببخشد و جزئیات بیشتری را آشکار سازد. کاربر می‌تواند بر روی صفحه نمایش OLED EVO تلویزیون ال جی G3 شاهد نمایش میلیاردها رنگ غنی و سیاهی کامل در بالا ترین سطح باشد و لحظات دیداری هیجان انگیزی را تجربه نماید.

پنل WRGB

در یک صفحه نمایش هر پیکسل رنگ های اصلی یعنی سبز، قرمز و آّبی را ارائه می دهند. صفحه نمایش هایی که پیکسل های آن از این قاعده پیرو کنند  به آنها RGB می گویند. اما جدیدا شرکت ال جی بنا به اهداف و دلایلی یک پیکسل اضافی  در صفحه نمایش های خود در نظر گرفته است و صفحه نمایش های با این ویژگی پنل WRGB نام دارند و باعث تولید رنگ سفید در تلویزیون شده است. 

صفحه نمایش OLED EVO

فناوری میکرو لنز MLA

در تلویزیون اولد ال جی 55G3 فناوری جدید MLA تعبیه شده آرایه‌های میکرولنز می‌تواند تصویری تا 70 درصد روشن‌تر را به نسبت اولد B3 ارائه دهد. میکرو لنزها با اشکال عدسی 6 ضلعی برجسته در جلوی پنل میزان روشنایی را در حد چشمگیری افزایش می‌دهند. به این ترتیب می‌توان توقع داشت که اوج درخشندگی در هر نوع محتوایی در این تلویزیون بالا رود و کاربران به تبع آن تصاویری با جزئیات فوق العاده را مشاهده کنند.

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر: 4K

✅ نوع صفحه نمایش: OLED

✅ نوع پنل: WRGB

طراحی و کیفیت ساخت

تلویزیون های شرکت ال جی هرساله با مدل هاای زیبا و مدرن که وارد بازار می شوند طرفداران بسیار بالایی را پیدا کرده اند. امروزه اکثر مردن دوستدار یک محصول زیبا و شیک در خانه خود هستند و می خواهند که تلویزیون در محیط خانه خود بسیار خود نمایی کنند. تلویزیون بالارده ال جی 55G3 از نظر طراحی هیچ کم و کاستی ندارد و بسیار دلربا می باشد به طوری که در همان مرحله اول همه نگاه ها را به خود جذب می کند. این دستگاه ترکیبی از رنگ نقره ای و مشکی بوده و خود جلوه ای متنوع را به تلویزیون داده است. ال جی این دستگاه را فقط برای اتصال به دیوار طراحی کرده و دارای براکت و پایه نگهدارنده می باشد. مدل G3 فاقد پایه رومیزی است. از این رو شما اگر می خواهید که آن را روی میز قرار دهید نیاز به خرید جداگانه پایه مدل G2 دارید.

طراحی و کیفیت ساخت

ضخامت و حاشیه های باریک

ضخامت تلویزیون ال جی 55G3 حتی از گوشی هم کمتر بوده و در این مدل توسط کارشناسان ضخامت 2.4 سانتی متر محاسبه شده و زمانی که از کنار به آن خیره می‌شوید نازکی را بیشتر حس خواهید کرد و در صورت وصل شدن ان به دیوار با ان مچ می شود و هیچ فاصله ای در بین تلویزیون و دیوار مشاهده نخواهید کرد. پشت تلویزیون به صورت کاملا تخت طراحی شده و پورت ها در پشت دستگاه قرار دارند تا از شلوغی در تلویزیون جلویگری شود. فریم دور تا دور بسیار باریک است و عملا خیلی به چشم نمی‌آید و در این راستا حاشیه های نقره ای رنگ اطراف پنل را دارید به دلیل ظرافت بی حد و حصرش، زاویه دید بازتری را به ارمغان آورده است تا زمان مشاهده محتوای مورد علاقه خود، وسعت بیشتری از صفحه را در اختیار داشته باشید و تمام تمرکزتان معطوف به آن باشد. حاشیه 0.6 سانتی متر توسط کارشناسان محاسبه شده است. برای مدیرت کابل های شما در داخل جعبه بسته بندی چند عدد گیره قرار دارد که به وسیله آن می توانید به کابل های خود نظم و ترتیب بدهید. همچنین می توانید پایه دیواری را کمی جلوتر ببرید تا به راحتی دسترسی به پورت ها امکان پذیر باشد.

قابلیت اتصال به دیوار

خود شرکت ال جی تلویزیون 55G3 را برای اتصال به دیوار طراحی کرده تلویزیون فاقد پایه بوده اما براکت دیواری را دارد. اگر می خواهید که آن را روی میز قرار دهید باید یک پایه جداگانه برای آن بخرید کاربران می توانند پایه مدل G2 را بخرند. با قابلیت Art Gallery می توانید به جای صفحه نمایش خاموش یک عکس هنری یا انواع تصویر به دلخواه خود در نمایشگر قرار دهید تا تلویزیون همانند یک تابلو هنری روی دیوار نمایان شود. جنس بدنه پشت تلویزیون ظاهری بسیار تمیز و مینیمال دارد. این دستگاه از جنس بدنه فلز و لبه های نقره ای آلومینیوم ساخته شده از این رو این محصول مقاومت بسیار بالایی را دارد و تا سالیان سال برای شما عمر خواهد کرد.

ویژگی های طراحی

✅ حاشیه دور صفحه: 0.6

✅ ضخامت: 2.4

✅ جنس پنل پشت تلویزیون: فلز

✅ نوع پایه: -

✅ اندازه براکت: 300×300

این تلویزیون در سایز های 65 و 77 و 83 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون ال جی 55G3 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید

تلویزیون 55G3 LG

اجرای کنسول های بازی

تلویزیون های اولد همیشه بهترین انتخاب و گزینه ای عالی برای گیمرهای حرفه ای محسوب میشود و تجربه ای باورنکردنی از بازی را برای شما به ارمغان می آورد. ال جی 55G3 یک تلویزیون مخصوص بازی های حرفه ای است. این تلویزیون دارای پورت HDMI 2.1 است و از وضوح تصویر 4K@120 پشتیبانی می کند. به این ترتیب شما برای کنسول های نسل نهم PlayStation 5 و Xbox Series X هیچ مشکلی نخواهید داشت و بالاترین کیفیت صدا و تصویر را در اختیار خواهید داشت تا از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

تلویزیون اولد ال جی 55G3 مجهز به تکنولوژی AMD FreeSync و Nvidia G-Sync است و بهترین سازگاری را با کارت های گرافیک انویدیا و ای ام دی دارد. به لطف این دو فناوری امکان همگام سازی نرخ فریم منبع با نرخ رفرش صفحه وجود داشته و محتوای فورکی با نرخ 120 فریم در ثانیه بدون اثر بریدگی صفحه و تاخیر از هر منبع قابل پخش است. تلویزیون اولد ال جی 55G3 دارای حالت HGIG می باشد. این حالت باعث می شود رنگ، کنتراست و غیره دقیقا همانطور که مد نظر سازنده بازی بود پخش شود. با Game Optimizer در تلویزیون گیمینگ ال جی مدل 55G3  می‌توانید تنظیمات ایده‌آل برای سبک و محیط بازی را انتخاب کنید. در Sound Tab می‌توانید نحوه پخش صدا حین گیم پلی را برنامه ریزی کنید. همچنین بدون نیاز به توقف بازی می‌توانید تنظیمات لازم را حین اجرا از طریق Game Dashboard اعمال کنید. با  قابلیت Black Stabiliser می توانید جزئیات بیشتری در محیط های تاریک داشته باشید و دشمنان خود را دل تاریکی تشخیص دهید تا پیروزی را برای خود به ارمغان بیاورید.

قابلیت Cloud Gaming یک سرویس ابری گیمینگ بوده که شما با خرید اشتراک در آن می توانید بدون نیاز به کنسول بازی تنها با داشتن یک اینترنت پر سرعت به بازی های آنلاین بپردازید. تکنولوژی Variable Refresh Rate یا همان VRR نیز فریم ریت متغیر را ارائه می دهد و باعث می شود تا بازی ها با بالاترین فریم ریت اجرا شوند. تلویزیون 2023 الجی 55G3 از سرعت پاسخگویی 2.6 میلی ثانیه برخوردار است و تجربه ای بی نظیر از بازی را در اختیار شما میگذارد. همچنین تاخیر ورودی 5.5 میلی ثانیه است. با و با فناوری ALLM این میزان کمتر شده است. قابلیت ALLM همچنین باعث می شود تا در صورت وصل کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص دهد سپس سریعا تلویزیون را به حالت بازی ببرد.

اجرای کنسول های بازی

ویژگی های گیمینگ

✅ نرخ نوسازی: 120

✅ تأخیر در ورودی: 5.5 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.1

امکانات هوشمند 

خب نوبت به بررسی هوشمند بودن دستگاه رسیده ایم. تلویزیون بالارده و پرچم دار ال جی مدل 55G3 با این همه ویژگی های هوشمند که دارد صد درصد از امکانات هوشمند و کاربردی پشتیبانی می کند که در ادامه به همه آن ها می پردازیم.

سیستم عامل webOS

تلویزیون بالارده ال جی مدل 55G3 از سیستم عامل webOS پشتیبانی کرده که دارای رابط کاربری بسیار آسان و راحت می باشد به طوری که با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد خواهید گرفت. این دستگاه از حافظه داخلی 16 گیگ پشتیبانی کرده که تنها 4.13 گیگ آن در دسترس مانده و شما به واسطه آن می توانید انواع برنامه را روی تلویزیون دانلود و نصب کنید. در فروشگاه گوگل پلی هزاران برنامه کاربردی برای دانلود و نصب روی تلویزیون وجود دارد. همچنین کاربران می توانند برای هر فرد یک پروفایل بسازند تا در هر اکانت یا پروفایل محتواهای پخش شده در تلویزیون مطابق با سلایق آن فرد باشد. قابلیت کارت سریع (Quick Card) به معنای حضور چندین پوشه جداگانه در تلویزیون بوده و شما برای هر نوع محتوا یا سرویس و عملکرد ها می توان آن ها را جدا کنید تا بعدا سریعا آن ها را پیدا کنید و زود به آن ها دسترسی داشته باشید. اگر در خانه خود دستگاه های هوشمند فقط برند ال جی را دارید از طریق پروتکل جدید و جهانی Matter می توانید همه آن ها را با هم کنترل کنید. قابلیت اتصال به اینترنت و مرورگر وب در طول روز سرگرمی مناسبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین تلویزیون اولد ال جی 55G3 از منو و زبان فارسی پشتیبانی می کند که یک ویژگی عالی در این دستگاه به حساب می آید.

سیستم عامل webOS

ریموت کنترل هوشمند و جادویی

علاوه بر آن ریموت کنترل MR23GN  تلویزیون ال جی 55G3 هوشمند و جادویی بوده و شما از طریق صدای خود می توانید تلویزیون را کنترل و مدیریت نمایید. بنابراین می‌توانید از فرمان‌های صوتی برای درخواست از تلویزیون برای باز کردن برنامه‌های خاص، جستجوی درون برنامه‌ها، درخواست زمان یا درخواست آب و هوا استفاده کنید. همچنین این ریموت نیاز به باتری های یک بار مصرف دارد. دکمه اسکرول و نشانگر موجود روی صفحه نمایش کار با این دستگاه را بسیار راحت تر کرده و شبیه به یک ماوس کامپیوتر عمل می کند. با سنسور ژیروسکوپ موجود در این ریموت می توانید با تکان دادن آن در هوا بتوانید نشانگر ماوس را در محیط سیستم عامل به حرکت درآورید.

ریموت کنترل هوشمند و جادویی

قابلیت اجرا دستورات صوتی

تلویزیون اولد ال جی مدل 55G3 از دستیار های صوتی و جستجو صوتی پشتیبانی می کند. ریموت کنترل و خود تلویزیون دارای میکروفون داخلی بوده و شما می توانید از هر دو آن ها استفاده کنید. با میکروفون خود تلویزیون و از طریق قابلیت Hands-free Voice Control می توانید از فاصله 3 الی 4 متری از دستیار های صوتی و جستجو صوتی استفاده کنید. با دستیار های صوتی می توانید تلویزیون خود را کنترل و مدیریت نمایید و کارهایی نظیر خاموش و روشن کردن، باز کردن برنامه ها، اطلاع از وضعیت آب و هوا و پخش موسیقی را می توان با این دستیارهای صوتی انجام دهید. با جستجو صوتی هم دیگر نیازی به تایپ کردن نخواهید داشت تنها با استفاده از صدا خود به سرچ هر چیزی که مایلید بپردازید.

انتقال صدا و تصویر به تلویزیون

برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند محتواهای داخل گوشی خود مانند: فیلم، تصویر، سند، موسیقی و... را به تلویزیون منتقل نمایند. قابلیت Screen Share و Apple Airplay قرار دارد که شما به واسطه این دو می تواند گوشی های اندروید یا IOS خود را بدون نیاز به سیم به این تلویزیون 55 اینچ متصل کنید و محتواهای خود را با کیفیت تصویر عالی در صفحه نمایش بزرگ مشاهده کنید. انتقال صدا تلویزیون به گوشی یا موبایل به تلویزیون از طریق Sound Share انجام می شود. در اخرای شب اگر می خواهید که به صدا تلویزیون گوش دهید با استفاده از این قابلیت می توانید این کار را انجام دهید سپس با یک هندزفری و ووصل کردن آن به موبایل خود بدون ایجاد مزاحمت برای سایر افراد خانواده به صدا تلویزیون گوش دهید.

سایر امکانات هوشمند

شرکت ال جی تلویزیون بالارده خود 55G3 را به امکانات بالایی مجهز نموده و یکی از این موارد اینترنت اشیاء و ThinQ AI می باشد یعنی می توانید تمامی لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق منو Home Hub در تلویزیون کنترل کنید. البته با نصب برنامه  LG ThinQ در گوشی خود می توانید تمامی محصولات هوشمند داخل خانه خود را از طریق موبایل و از راه دور کنترل و مدیریت نمایید. برای علاقمندان به ورزش یا بازی های ورزشی قابلیت Sports Alert در این دستگاه قرار دارد و هر نوع مطلبی که مربوط به ورزش باشد مانند: زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی، پخش مسابقات آنلاین، اخبار ورزشی را به شما به صورت یک اعلان اطلاع می دهد. این اعلان در پایین صفحه نمایش ظاهر می شود و حتی اگر در حال تماشای محتوا دیگری باشید باز هم اطلاعات مروبط به بازی های ورزشی را به شما ارسال می کند. البته باید این ویژگی در تلویزیون را فعال نمایید. با  قابلیت Multi View می توانید صفحه نمایش 55 اینچ را به دو ورودی جداگانه تقسیم بندی کنید و در هر کدام از دورودی ها همزمان دو کار را انجام دهید به عنوان مثال در یکی از آن ها به تماشای فوتبال بپردازید و در دیگری ایمیل های خود را چک کنید. این دستگاه از قابلیت LG Smart Cam پشتیبانی می کند که شما با خرید یک دوربین سازگار ال جی با این تلویزیون می توانید به تماس تصویری یا صوتی با همکار، دوستان یا خانواده خود بپردازید حتی می توانید در جلسات کاری نیز با این قابلیت شرکت کنید.

سایر امکانات هوشمند

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS

✅ حافظه داخلی: 16 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 5

✅ نسخه بلوتوث: بلوتوث 5.0

پورت و روش های اتصال 

در پشت تلویزیون اولد ال جی 55G3 تعدادی پورت قرار دارد که دست شما را برای اتصال انواع دستگاه ها باز می کند. یکی از مهم ترین آن ها 4 پورت 2.1 HDMI می باشد که از طریق آن می توانید انواع انواع دستگاه های دیجیتال دی وی دی پلیر، کنسول بازی، لپ تاپ و... را به تلویزیون متصل کنید. نسخه این پورت 2.1 HDMI می باشد و این به نوبه خود برای گیمر های حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد چون می توان کنسول های نسل 9 و جدید را به این پورت متصل کنید و تلویزیون ظرفیت کامل خود را برای این نوع کنسول های می گذارد. با 3 پورت USB می توانید دوربین های دیجیتالی، فلش مموری و هارد دیسک را به تلویزیون متصل نمایید. در بین این ورودی ها خروجی صدا Optical، ورودی آنتن RF، پورت شبکه LAN به چشم می خورد. Bluetooth 5.0 و WiFi از راه های ارتباطی بی سیم این دستگاه به حساب می آیند. گیرنده دیجیتال DVB-T2/S2/C تمامی کانال های داخلی و خارجی را بدون برفک روی تلویزیون پخش می کند و شما نیازی به خرید دستگاه جداگانه برای شبکه های خارجی در این تلویزون ندارید. خبر خوب دیگر تلویزیون اولد ال جی 55G3 از قابلیت ضبط فیلم PVR برخوردار می باشد.

کیفیت و قدرت صدا 

کیفیت صدای تلویزیون ال جی 55G3 عالی است و صدایی قدرتمند و فراگیر را به گوش میرساند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی 4.2 کاناله است و در مجموع از توان صوتی 60 وات پشتیبانی میکند. ال جی این مدل را به ووفر قدرتمند 20 واتی و 4 عدد بلندگو با توان 40 وات مجهز نموده است. این میزان صدا برای یک تلویزیون بالارده بسیار مناسب می باشد و شما را از خرید هر دستگاه صوتی پشتیبان منع کرده است. همچنین از طریق تکنولوژی Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای خروجی را بهبود میبخشد. تکنولوژی Clear Voice Pro باعث حذف نویز و صداهای اضافی می شود همچنین صدا اصلی را از صدا پس زمینه تقویت کرده تا شما واشح و شفاف تر صدا دیالوگ ها و مکالمات را بشنوید.

اتصال سیستم صوتی به تلویزیون اولد ال جی G3

تلویزیون اولد ال جی G3 دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready است. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا برای داشتن صدایی قدرتمند و فراگیر دو بلندگو را به صورت همزمان و با استفاده از بلوتوث به تلویزیون متصل کنید. افزایش قدرت صدا و همچنین تولید صدای فراگیر در هنگام بازی و مخصوصا مسابقات ورزشی لذتی وصف نشدنی را برای شما امکان پذیر می کند و کاری کرده تا شما در فیلم و بازی ها غرق شوید و از تماشای هر چیزی لذت خواهید برد. اگر قصد وصل کردن سندبار یا سینمای خانگی را به این دستگاه دارید می توانید از طریق پورت Optical یا به صورت بی سیم از طریق تکنولوژی LG Sound Sync هر نوع سیستم صوتی را به این تلویزیون متصل کنید و سپس با Simultaneous Audio Output صدا را به صورت همزمان و هماهنگ از تلویزیون و سیستم های صوتی بشنوید. با استفاده از قابلیت Soundbar Mode Control حالت های صدای ساندبار را از طریق تلویزیون کنترل و مدیریت نمایید. به کمک تکنولوژی DTS می توانید صدای فراگیر و چند کاناله را روی سندبار ها و سیستم های صوتی سازگار ال جی را منتقل کنید.

فناوری WOW Interface

با استفاده از قابلیت WOW Interface هنگام اتصال به تلویزیون ال جی، ساندبار ال جی به طور خودکار و متناسب حالت ها را تغییر می دهد. همچنین می توانید از تنظیمات صوتی اضافی در ساندبار و تلویزیون متصل خود لذت ببرید. در صورت اتصال سندبار ال جی با بلندگوهای داخلی تلویزیون ال جی می توانید با فناوری WOW Orchestra از صدایی پویاتر، فراگیر و 3 بعدی لذت ببرید.

انتقال صدا تلویزیون به گوشی 

تلویزیون اولد ال جی 55G3 از قابلیت Sound Share بخودار می باشد و شما می توانید صدا تلویزیون خود را به موبایل های هوشمند خود انتقال دهید سپس با وصل کردن یک هندزفری به موبایل خود صدای تلویزیون را بشنوید. این قابلیت در هنگام شب بسیار کاربردی می باشد و برای سایر افراد خانواده هیچ مزاحمتی ایجاد نمی شود و شما تا دیروقت هم می توانید به تماشای محتواهای خود بپردازید.

هوش مصنوی در بخش صدا

هوش مصنوعی در بخش صدا هم به خوبی عمل کرده از طریق تکنولوژی AI Sound Pro بهترین حالت صدا با توجه به محتوا در حال پخش تنظیم می شود و این کار بدون دخالت شما و به صورت خودکار انجام می شود. تکنولوژی AI Acoustic Tuning هم به واسطه ریموت کنترل فاصله شما را تلویزیون تشخیص داده و سپس متناسب با آن صدا تلویزیون را کم یا زیاد می کند.

پخش صدا 3 بعدی

همچنین این تلویزیون در زمینه صدا به تکنولوژی Dolby Atmos نیز مجهز شده است. فناوری Dolby Atmos می تواند صدایی چند بعدی و واضح را پخش نماید تا شما را محو تماشای برنامه در حال پخش کند. پخش تصاویر واقعی با صدایی واضح و فراگیر شما را در فیلم و بازی غوطه ور ساخته و حس نشستن در سینما را تجربه خواهید کرد. تلویزیون 55G3 اولد الجی با فناوری OLED Surround صدایی فراگیر را به گوش میرساند. این فناوری لذت بازی کردن و تماشای فیلم و سریال را برای شما چندین برابر کرده است.

پخش صدا 3 بعدی

مجموع عملکرد ها

تلویزیون اولد ال جی 55G3 به عنوان یک رده بالا و پرچمدار وارد میدان شده است تا نقطه آخر امکانات محصولات این شرکت را به رخ بکشد و از کیفیت تصویر 4K برخوردار می‌باشد که با وجود صفحه نمایش OLED Evo و فناوری‌های به کاربرده اش مشکلی در بخش روشنایی هم نخواهد داشت. وجود قابلیت دالبی اتموس و دالبی ویژن کنار هم سبکی از نمایش را پیش رویتان قرار می‌دهد که تجربه‌ای سینمایی از نمایشگرتان خواهید داشت و حس حضور در سینما را برای شما ایجاد خواهد کرد. این دستگاه از لحاظ رنگ، کنتراست و روشنایی هیچ کمبودی را ندارد و آن ها را کیفیت بسیار بالا در نمایشگر نشان می دهد. سیستم صوتی 4.2 کاناله با توان صوتی 60 وات برای این مدل بالارده بسیار خوب و عالی است. این مدل هوشمند و حرفه ای بوده و از سیستم عامل webOS پشتیبانی می کند. اتصال به اینترنت، مرورگر وب، تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین، زبان فارسی، قابلیت اتصال گوشی های اندروید و اپل به تلویزیون، تماس تصویری و هشدار ورزشی تعداید از امکانات هوشمند این محصول می باشد. جهت خرید تلویزیون ال جی 55G3 و اطلاع از لیست قیمت تلویزیون ال جی به شماره های درج شده در سایت اصلی کالا تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV G3 4K 55 Inch

مشخصات

مدل کامل
55G3
سری
G3
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
استفاده تجاری (نمایشگاه ها و گالری ها)/استفاده تجاری (هتل ها)/استفاده خانگی و معمولی/بازی و گیمینگ/تماشای حرفه ای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED EVO
نوع پنل
WOLED (WRGB)
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
ندارد
نوع نور پس زمینه
ندارد
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
612
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
پردازشگر تصویر
α9 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
Dolby Vision /HDR10/ HLG
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/ Cinema/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Game Optimiser/ Personalised Picture/ Sports/ Standard/ Vivid
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4.2 کانال
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
-
نوع بلندگوها
Woofer
ووفر
دارد
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ DTS/ HE-AAC/ OLED Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
AI Sound Pro/ Cinema/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser/ Music/ Sports/ Standard
پردازشگر صدا
α9 Gen6 AI Processor 4K
مناسب برای کنسول های بازی
نسل 9
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
دارد
فناوری AMD Free Sync
دارد
فناوری Nvidia G-Sync
دارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
2.6 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
5.5 میلی ثانیه
نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
8
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
ورودی HDMI
دارد
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC/ERC
ورودی USB
دارد
تعداد ورودی USB
3 عدد
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوننت Component
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
نسخه بلوتوث Bluetooth
دارد
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Gallery
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی و نقره ای
رنگ پایه
-
شکل پایه
-
نوع پایه
ندارد باید جداگانه خریداری شود
تعداد حالت های قابل تنظیم
-
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300×300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1222x703x40.2
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1222x703x27.2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
-
وزن با پایه (کیلوگرم)
19
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
17.8
وزن پایه (کیلوگرم)
-
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
-
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
حالت استندبای
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
دارد
پایه رومیزی
ندارد
پایه دیواری (براکت)
دارد
پیچ اتصال پایه
دارد
کابل برق
دارد
دفترچه راهنما
دارد
مشخصات تیونر
-
صدا بهینه ساز
دارد
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
α9 Gen6 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
ورودی CI-Slot
ندارد
حسگر روشنایی
دارد
ویژگی های اسمارت
-
Dolby Vision
دارد
همگام سازی صدا LG
دارد
اقلام همراه
-
دوربین
ندارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
55G3
سری
G3
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی
مناسب برای پخش
استفاده تجاری (نمایشگاه ها و گالری ها)/استفاده تجاری (هتل ها)/استفاده خانگی و معمولی/بازی و گیمینگ/تماشای حرفه ای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
OLED EVO
نوع پنل
WOLED (WRGB)
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
139
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 بیت
حداکثر روشنایی هنگام نمایش محتوای SDR (نیت)
612
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
پردازشگر تصویر
α9 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
Dolby Vision /HDR10/ HLG
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room)/ (ISF) Expert (Dark Room)/ Cinema/ Eco/ FILMMAKER MODE/ Game Optimiser/ Personalised Picture/ Sports/ Standard/ Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4.2 کانال
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
نوع بلندگوها
Woofer
ووفر
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4/ Dolby Atmos/ Dolby Digital (AC3)/ Dolby Digital Plus (EAC3)/ DTS/ HE-AAC/ OLED Surround
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
AI Sound Pro/ Cinema/ Clear Voice Pro/ Game Optimiser/ Music/ Sports/ Standard
پردازشگر صدا
α9 Gen6 AI Processor 4K

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل 9
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)
زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)
2.6 میلی ثانیه
تاخیر در ورودی (Input Lug) - میلی ثانیه
5.5 میلی ثانیه

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
نسخه سیستم عامل
8
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 گیگ
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

ورودی HDMI
تعداد ورودی HDMI
4 عدد
نسخه HDMI
2.1
کانال برگشتی صدای HDMI
نوع کانال برگشتی صدای HDMI
ARC/ERC
ورودی USB
تعداد ورودی USB
3 عدد
نسخه ورودی USB
2.0
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
تعداد ورودی کامپوننت Component
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
تعداد ورودی کامپوزیت Composite
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
نسخه بلوتوث Bluetooth
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)/ AVRCP (AV remote control)/ HID (mouse/keyboard connectivity)/ HOGP (Low Energy device connectivity)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Gallery
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی و نقره ای
رنگ پایه
شکل پایه
نوع پایه
ندارد باید جداگانه خریداری شود
تعداد حالت های قابل تنظیم
قابلیت نصب روی دیوار
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300×300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1222x703x40.2
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1222x703x27.2
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
19
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
17.8
وزن پایه (کیلوگرم)
وزن بسته بندی (کیلوگرم)

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
حالت استندبای
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه
کابل برق
دفترچه راهنما

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی
مشخصات تیونر
صدا بهینه ساز
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
α9 Gen6 AI Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
ورودی CI-Slot
حسگر روشنایی
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
همگام سازی صدا LG
اقلام همراه
دوربین
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×300

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم