تلویزیون ال جی 55NANO776 2022

تلویزیون ال جی نانوسل 55 اینچ 4K مدل 2022 NANO776

✅ تولید کننده: ال جی 
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: لهستان 
✅ سال عرضه: 2022
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
25,200,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV NANO776 4K 75 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55NANO776

تلویزیون ال جی 55NANO77 در دسته جدیدترین نمایشگر های نانوسل قرار گرفته است. این دستگاه سری 7 است و ساخت کشور کره و مونتاژ مصر می باشد. از این دستگاه می توان برای استفاده خانگی و معمولی همچننی تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای استفاده کنید. ال جی ضمن نمایش محتوای با کیفیت در وضوح بالا در این تلویزیون از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی به عمل آورده است که تصاویر را واقعی و طبیعی برای شما قابل رویت می سازد. برای اینکه بتوان بهترین لحظات بصری را در کنار تلویزیون NANO77 تجربه نمایید، ال جی پشتیبانی از فناوری نانوسل را به عمل آورده است که امکان نمایش رنگ های طبیعی و زنده را برای شما امکان‌پذیر می سازد. صفحه نمایش نانوسل توسط ذرات ریز نانو تصاویر را د ر وضوح بهتر و با کیفیت واقعی تر توسط نمایش طیف رنگی وسیع امکان‌پذیر می سازد.

تلویزیون ال‌‌جی NANO77 که از برترین و با کیفیت ترین‌های این ب رند می باشد، که با استخراج صداهای واقعی و طبیعی کاربران را به شنیدن اصوات طبیعی دعوت می نماید. این دستگاه دارای دو عدد بلندگو بوده که در سمت چپ و راست تعبیه شده اند که در مجموع هردو صدایی به قدرت 20 وات پخش می شود. به لطف این سطح صدا محتواهای مورد علاقه شما در بهتیرن حالت ممکن به گوش می رسد. همچنین این میزان صدا برای ابعاد 55 اینچ مناسب بوده و شما نیازی به خرید دستگاه صوتی جداگانه ندارید.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO77 بر پایه ی سیستم عامل webOS روانه بازار شده است تا بتوان به وسیله آن تجربه تلویزیون راحت و لذت بخش را داشته باشید. ال جی سهولت استفاده و تعامل با این تلویزیون را به وسیله رابط کاربری آسان و راحت امکان‌پذیر کرده است و از این طریق کمک می کند تا لحظات خوبی را در کنار امکانات هوشمند و منحصر به فرد این تلویزیون تجربه نمایید. قابلیت اتصال به اینترنت، مرورگر وب، دستیار صوتی، جستجو صوتی، تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین، هشدار ورزشی و قابلیت اتصال گوشی به تلویزیون از امکانات کاربردی پلتفرم وب او اس می باشند. قابلیت اتصال به WiFi و Bluetooth از راه های ارتباطی بی سیم این دستگاه به شمار می روند. 3 پورت HDMI  و 2 پورت USB ورودی های مهم و از اتصالات مستقیم هستند که می توایند انواع دستگاه های دیجیتالی را به آن ها متصل نمایید. لطفا با ما همراه باشید تا تمامی ویژگی های کامل این تلویزیون را به شما توضیح دهیم.

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 55NANO766

طراحی و ساختار تلویزیون 55 اینچ نانوسل ال جی NANO77

تلویزیون یکی از محصولاتی بوده که حضور آن در خانه از اهمیت بالایی برخودار بوده و اگر دلربا و زیبا باشد نقش بالایی را در افزایش زیبایی محیط خانه دارد. از این رو بیشتر افراد به این مساله زیاد اهمیت می دهند. تلویزیون ال جی 55NANO77 با طراحی زیبا و ساختار ساده آن دل هر کاربری را در همان نگاه اول به دست می آورد. رنگ مشکی آن با سایر لوازم خانگی شما هماهنگ بوده است. روی پنل جلویی آن فقط فریم های باریک مشاهده می شود و یک لوگو LG نشان از اصالت بالای کالا را می دهد. جنس بخش پشت تلویزیون جنس پلاستیک فشرده ساخته شده و صاف و یک دست به رنگ مشکی است و مقاومت مطلوبی را دارد. پورت های ارتباطی در یک بریدگی و در قسمت پشت پنل قرار گرفته اند. پایه های دو شاخه ای وزن تلویزیون را برعهده دارند و مانع از تلو خوردن تلویزیون شده اند. برای مدیریت کابل های شما تعدادی گیره در داخل بسته بندی قرار دارد که یکی از آن ها در پشت پایه و دیگری پشت تلویزیون نصب می شود که از این طریق می توانید کابل ها را مرتب کنید تا اطراف تلویزیون شلوغ و نامرتب نباشد.

ضخامت و حاشیه های باریک

بی شک در هر تلویزیون اصلی ترین بخش آن که توجه کاربر را به خود متمرکزمی سازد، بخش نمایشگر آن است که قطعا باید گستره و بی حاشیه اضافی باشد. ال جی از زبان طراحی 3 Sided Cinema Screen0 در این تلویزیون استفاده نموده یعنی حاشیه یا فریم های دور تا دور نمایشگر(بالا، چپ، راست) بسیار باریک بوده و به طوری که شما در هنگام تماشای محتوا تمرکزتان فقط روی محتوا در حال پخش خواهد بود. البته بدنه باریک و کم ضخامت نیز اصلی ترین پارامتر خرید این محصول به شمار می آید که ظریف و زیبا در بدنه ای خوش تراش روانه بازار شده است. با وجود ضخامت باریک این تلویزیون برای نصب بر روی دیوار گزینه ای عالی خواهد بود و نبود برجستگی اضافی نیز منجر شده که تلویزیون کاملا به دیوار متصل باشد.

قابیت اتصال به دیوار

تلویزیون نانوسل ال جی NANO77 سایز 55 اینچ قابلیت اتصال به دیوار را دراد. کاربران با جداسازی پایه ها و با یک براکت 300×300 می توانند این دستگاه را به دیوار متصل کنند. هر چند با اتصال به دیوار دسترسی به پورت ها مشکل ساز می باشد و اگر شما با آن ها بسیار سر و کله دارید بهتر است این محصول را روی میز قرار دهید.

طراحی و ساختار تلویزیون سامسونگ NAN0776

کیفیت تصویر

یکی از مهمترین نکات پیش از خرید تلویزیون که در انتخاب تلویزیون مناسب اهمیت بسیاری دارد، کیفیت تصویر تلویزیون می‌باشد. امروزه همه برند ها کیفیت تصویر فول اچ دی رو در تلویزیون ها حذف نموده اند و همه آن ها از کیفیت تصویر بالاتر به نام 4K استفاده می کنند که در تلویزیون ال جی NANO77 نیز از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند که منجر به تولید تصاویر بسیار طبیعی و زنده شده است و تماشای هر نوع محتوایی با این کیفیت تصویر بی شک لذت بخش خواهد بود و شما می توانید تا ساعت ها به تماشای تلویزیون بون آنکه خسته شوید بپردازید.

رزولوشن

رزولوشن عامل تشخیص کیفیت تصویر می باشد و در تلویزیون های 4K از رزولوشن 2160×3840 پیکسل پشتیبانی می شود. یعنی حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 55 اینچ شما جای گرفته اند. هر چه تعداد پیکسل ها بیشتر باشد بدون شک تصاویر طبیعی تر و زنده تر خواهد بود.

پنل IPS

تلویزیون ال جی 55NANO77 از پنل IPS پشتیبانی می کند که مزایا و معایب خود را دارد. از مزایای این پنل می توان به زاویه دید گسترده آن اشاره نمود یعنی شما رد هر زاویه ای حتی در گوشه و کنار نسبت به تلویزیون قرار بگیرید باز هم شاهد تصاویر با کیفیت و رنگ های واقعی و زنده خواهید بود. همچنین این پنل نسبت به سایر پنل های دیگر از استحکام بالایی برخوردارمی باشد. اما در محیط های تاریک نمی تواند رنگ های مشکی را با عمق بالایی نمایش دهد بلکه آن ها را مایل به خاکستری نشان می دهد.

دقت رنگ

تلویزیون نانوسل ال جی NANO77 از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند و با Billion Rich Colors حدود 1 میلیارد رنگ در این دستگاه نمایش داده می شود. با فناوری Nano Color می توانید از صحنه به صحنه فیلم های مورد علاقه خود لذت ببرید. رنگ های بسیار طبیعی، دقیق و طیف گسترده ای از بیش از 1 میلیارد رنگ عالی گزینه هایی هستند که با تلویزیون نانوسل ال جی امکان پذیر می شود. از این رو هر رنگ از تصویر با عمق بسیار بالایی نمایش داده می شود و لذت دیدن هر نوع محتوایی با این تلویزیون چندین برابر می شود.

کنتراست

کنتراست تلویزیون به نسبت بین روشنایی روشن ترین سفید و تیرگی تیره ترین سیاهی گفته می شود. متاسفانه تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO77 نمی تواند کنتراست فوق العاده و خیره کننده ای را ارائه دهد. این دستگاه فاقد نور دهی موضعی Local Dimming  بوده از این رو کنتراست بالایی را ارائه نمی دهد. فناوری LG Local Contrast می تواند تا حدودی در بعضی از صحنه ها کنتراست مطلوبی را ایجاد کند.

رفرش ریت 60 هرتز

نرخ تازه سازی 60 هرتز به معنای نمایش 60 فریم در هر ثانیه بوده و تلویزیون ال جی 55NANO776 از رفرش ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند و به کمک فناوری TruMotion 120 صحنه های سریع را صاف و روان پخش می کند تا ریزترین جزئیات را هم از دست ندهید. این قابلیت برای صحنه های سریع مانند فلیم های اکشن، مسابقات ورزشی و گیمینگ بسیار حائز اهمیت است.

پردازنده α5 Gen6 AI Processor 4K

پردازنده به عنوان قلب تلویزیون در نظر گرفته شده است. در این تلویزیون از پردازنده α5 Gen6 AI Processor 4K استفاده شده که با هوش مصنوعی ترکیب شده و در بخش صدا و تصویر به کار برده می شود. این پردازشگر به کمک الگوریتم های خاص با سرعت و دقت بالا تمامی محتواهای بی کیفیت و ضعیف را پردازش می نماید و سپس آن ها را نزدیک به 4K نمایش می دهد. علاونه بر آن در بخش رنگ و کنتراست نیز به خوبی عمل می کند و یک تصویر بی عیب و نقص را تحویل شما خواهد داد. همچنین نویز و صداهای اضافی را حذف می کند و باعث می شود صدایی رسا و شفاف به گوش کاربران برسد.

روشنایی بالا با وجود تکنولوژی HDR

شرکت ال جی برای تصویر فناوری هایی مخصوص مانند قابلیت HDR را به کار گرفته که برای روشنایی تلویزیون استفاده شده است. پشتیبانی از فرمت های HLG و HDR10 هم با افزایش محتوای رنگی به بهبود روشنایی و ضوح تصاویر کمک شایانی خواهد کرد. این فناوری بی نظیر با نمایش پالت وسیعی از رنگ های زنده و به علاوه ایجاد روشنایی نفس گیر به خلق صحنه های واقعی کمک شایانی خواهد کرد. تکنولوژی Dynamic Tone Mapping جهت بهبود محتوای HDR در این تلویزیون قرار دارد.

صفحه نمایش NanoCell

در تلویزیون ال جی 55NANO77 ازصفحه نمایش NanoCell پشتیبانی شده که بالاتر از LED بوده و برای تماشای حرفه ای فیلم و سریال بسیار مناسب است. رنگ ها یکی از مواردی بوده که در بخش کیفیت تصویر بسیار اثر دارد. توسط این نمایشگر نانوسل حضور پر رنگ رنگ ها به خوبی احساس شده است. این تلویزیون نانوسل که از ذرات ریز نانو تشکیل شده برای فیلتر کردن و پالایش رنگ و حذف ناخالصی‌ها از طول موج‌های RGB استفاده می‌کند تا فقط رنگ های خالص و دقیق در کیفیت عالی برای شما قابل رویت باشند؛ در نتیجه در تصاویر زنده‌تر و با کیفیت تر غرق خواهید بود. بدین وسیله هر رنگ در این صفحه نمایش از خود عمق بالایی را به جا می گذارد و تماشای هر نوع محتوایی برای شما چندین برابر خواهد بود. ال جی از نور پس زمینه Direct LED در این تلویزیون استفاده کرده است.

سیستم صوتی و توان صوتی

در کنار کیفیت تصویر بالا پخش محتوا با صدا متناسب و مطلوب ارزش خرید تلویزیون را بدون شک بالا می برد. تلویزیون نانوسل ال جی NANO776 به بلندگو های قدرتمند مجهز می باشد که تعداد آن ها 2 عدد می باشد و صدا را در توان 20 وات منتشر می کنند. این میزان صدا برای سایز 55 اینچ است بنابراین نیازی به دستگاه های صوتی پشتیبان ندارید. اما به هر حال اگر برای مهمانی های خود دوستدار صدا بلندتری هستید می توانید از طریق پورت Optical یا بلوتوث هر نوع سیستم صوتی(ساندبار، سینمای خانگی، اسپیکر)را به این تلویزیون به صورت سیم یا بدون نیاز به کابل متصل نمایید.

شرکت ال جی برای بخش صوتی انواع فناوری را به کار گرفته تا هیچ کم و کاستی در بخش صدا هم وجود نداشته باشد. با قابلیت Bluetooth Surround Ready می توانید 2 عدد بلندگو بلوتوث را همزمان به تلویزیون نانوسل ال جی متصل کنید و صدایی هماهنگ و همزمان را از هر دو بشنوید. اگر سندبار را به این دستگاه متصل کردید و دوستدارید که انواع تنظیمات را برای آن فعال کنید در تلویزیون و با استفاده از Soundbar Mode Control می توانید این کار را انجام دهید. قابلیت WOW Interface جهت تغییر حالت و تنظیمات صدا سندبار استفاده شده است. با TV Sound Mode Share که یک انتقال صدا بوده می توانید صدا تلویزیون را به گوشی منتقل نمایید و با استفاده از یک هندزفری به آن گوش دهید. فناوری Clear Voice Pro هم نویز و صداهای اضافی را حذف می کند و باعث می شود صدا مکالمه و دیالوگ ها واضح تر به گوش شما برسد.

هوش مصنوعی در صدا

در بخش صدا دو عدد فناوری وجود دارند که با هوش مصنوعی ادغام شده اند و کارکرد هوشمندانه ای را به وجود آورده اند. قابلیت AI Sound Pro هم با توجه به نوع محتوایی که در حال پخش است انواع حالت صدا را برای شما فعال کرد در کل این قابلیت باعث بهبود صدا خواهد شد. فناوری AI Acoustic Tuning توسط هوش مصنوعی و با استفاده از ریموت کنترل فاصله کاربر را تا تلویزیون تشخیص می دهد سپس متناسب با آن میزان صدا تلویزیون را کم یا زیاد می کند.

امکانات گیمینگ

امروزه کاربران می خواهد که تلویزیون را به یک دستگاه برای سرگرمی های خود استفاده کنند و خوشبختانه تلویزیون نانوسل ال جی NANO77 توانایی انجام بازی های سبک و عادی را دارد. اما نمی توان نیاز های یک گیمینگ حرفه ای را تامین نماید و آن هم به دلیل رفرش ریت 60 هرتز و عدم پورت HDMI2.1 می باشد. نسخه پورت HDMI 2.0 در این دستگاه پشتیبانی می شود. از این رو شما می توانید کنسول های بازی نسل 8 را به این محصول نصب کنید تا ظرفیت کامل خود را به جای بگذارد. این تلویزیون تعدادی از امکانات گیمینگ ویژه همچون: تاخیر ورودی کم، پاسخگویی نسبتا سریع و حالت بازی HGiG مجهز شده است و یک تجربه لذت بخش را برای شما فراهم می سازد. یکی از قابلیت‌های Gaming جذاب این محصول امکان بازی آنلاین با استفاده از Cloud Gaming Service است. با داشتن اینترنت پرسرعت می‌توانید بدون نیاز به اتصال کنسول بازی می توانید به صورت آنلاین بازی کنید ولی در این سرویس باید اشتراک ماهانه بخرید.

گذشته از آن فناوری ALLM در صورت اتصال کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص و سپس به صورت خودکار تلویزیون را به حالت بازی می برد. علاه بر آن این قابلیت باعث شده تا تاخیر وردی به حداقل ممکن برسد و بازی ها بدون تاخیر اجرا شوند. همچنین این تلویزیون دارای یک منوی کاربری ساده Game Dashboard و Game Optimizer است. در این منو شما امکانات و تنظیمات بازی را مشاهده می کنید و می توانید انواع قابلیت را فعال یا غیر فعال نمایید. حتی در هنگام بازی بدون آنکه آن را متوقف کنید به تعدادی از ویژگی های بازی دسترسی دارید. حالت HGIG برای نمایش دقیق بازی های HDR مورد استفاده قرار می گیرد. تکنولوژی HGIG باعث میشود بازی بدون هیچگونه عیب و نقصی پخش شود و شاهد صحنه هایی با بهترین کیفیت و کمترین توقف باشید.

سیستم عامل webOS

همه تلویزیون های ال جی از جمله 55NANO77 دارای سیستم عامل وب او اس هستند که دارای منو و رابط کاربری بسیار آسان می باشد و چون تلویزیون  2023 ال جی NANO77 از منو و زبان فارسی پشتیبانی می کند کار با این رابط کاربری بسیار آسان شده و با یک بار استفاده کار با آن را به راحتی یاد خواهید گرفت. قابلیت اتصال به اینترنت به صورت WiFi و کابل  LAN  فراهم شده است. برنامه مرورگر وب را باز کنید و در آن جا به جستجو محتواهای مورد علاقه خود در صفحات وب بپردازید. البته اول باید این دستگاه به اینترنت متصل باشد.

پورت و روش های اتصال 

پورت ها همیشه در پشت دستگاه قرار دارند و بخش جدایی ناپذیر هر تلویزیون هستند. از طریق این اتصالات می توان انواع دستگاه را به آن ها متصل نمود تا محتویاتشان از طریق نمایشگر 55 اینچ تلویزیون با کیفیت بالایی پخش شود. مدل NANO77 امکان اتصال مستقیم و غیر مستقیم را دارد؛ Bluetooth و WiFi از اتصالات غیر مستقیم و بدون سیم در این مدل هستند. درگاه ها در این محصول شامل چهار پورت HDMI و دو پورت USB و یک ورودی اپتیکال (Optical) با یک خروجی آنتن و یک گیرنده دیجیتال می باشند. با USB موجود در این مدل امکان اتصال انواع هاردیسک یا فلاش مموری برای شما فراهم شده است. با استفاده ازHDMI می توانید انواع کنسول بازی، دستگاه پلیر، لپتاپ و کامپیوتر را به تلویزیون متصل نمایید. پورت اپتیکال هم جهت اتصال سیستم صوتی به صورت صدایی دیجیتال در تلویزیون قرار دارد. علاوه بر آن از طریق گیرنده دیجیتال هر نوع کانال داخلی و خارجی را بدون برفک و نویز مشاهده خواهید نمود. برای اتصال به اینترنت هم می از پورت LAN کمک بگیرید. شما با استفاده از یک کابل به شبکه WIFI تلویزیون را به اینترنت متصل کنید. 

مجموع عملکرد ها

NANO77 از تلوزیون های میان رده شرکت ال جی بوده که برای استفاده خانگی و رومزه همچنین تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای گزینه ای ایده آل برای خرید بوده؛ برای گیمر های حرفه ای ما این مدل تلویزیون را پیشنهاد نمی دهیم. این محصول دارای صفحه نمایش NanoCell بوده و شعار این صفحه نمایش تولید رنگ های زنده با خالصی بالا هستند. کیفیت تصویر 4K در هر لحظه بیننده را تحت تاثیر قرار می دهد. پردازشگر آلفا نسل 5 تصاویر بی کیفیت و ضعیف را پردازش و آن ها را به یک سطح بالاتر ارتقا خواهد داد. همچنین با این پردازنده دیگر تاخیری در رد کردن کانال ها دیده نمی شود. این تلویزیون اسمارت بوده و تمامی امکانات هوشمند را در یک صفحه برای شما نشان داده و این کار هم به واسطه سیستم عامل webOS فراهم شده است. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از دیگر مزیت های کاربردی این محصول می باشد. 

خرید این محصول را به آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک تلویزیون مقرون به صرفه با کیفیت تصویر بالا و امکانات هوشمند و مدرن را می خواهند در سایت اصلی کالا پیشنهاد می دهیم که محصولات خود را با 18 ماه گارانتی و پرداخت درب منزل عرضه نموده ایم. برای اطلاع ازقیمت دقیق این محصول به کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO776 4K 75 Inch

مشخصات

مدل کامل
1022
سری
سری 7
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
دارد
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
ندارد
بدون سو سو زدن (Flicker-free)
ندارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
سیستم کاهش نویز تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Cinema
توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4
فناوری تقویت صدای دیالوگ
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Music
مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
دارد
فناوری VRR
ندارد
فناوری AMD Free Sync
ندارد
فناوری Nvidia G-Sync
ندارد
فناوری HGIG
دارد
حالت بازی (Game Mode)
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
دارد
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
جستجوی صوتی
دارد
قابلیت اجرای دستورات صوتی
دارد
قابلیت اتصال به موبایل
دارد
قابلیت انتقال صدا به موبایل
دارد
اتصال کروم کست (Chromecust)
ندارد
پشتیبانی از Apple Airplay
دارد
پشتیبانی از Apple HomeKit
دارد
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
دارد
پشتیبانی از DLNA
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
منو فارسی
دارد
تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
دارد
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ندارد
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
ندارد
اسلات C1
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
تعداد ورودی آنتن RF
2
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
دارد
قابلیت Wi-Fi Direct
ندارد
پشتیبانی از IR Bluster
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1235x780x230
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1235x715x57.5
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x162
وزن با پایه (کیلوگرم)
14.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
18.9
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
خاموش شدن خدکار
دارد
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5
ریموت کنترل
دارد
باتری ریموت کنترل
دارد
پایه رومیزی
دارد
پایه دیواری (براکت)
ندارد
پیچ اتصال پایه
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
1022
سری
سری 7
سال ساخت
2022 میلادی
شرکت سازنده
ال جی
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
مناسب برای پخش
نمایش خانگی و تماشای فیلم

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
براق
قطر صفحه نمایش (cm)
138
نور پس زمینه
نوع نور پس زمینه
Direct LED
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
بدون سو سو زدن (Flicker-free)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
پردازشگر تصویر
α5 Gen6 AI Processor 4K
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
سیستم کاهش نویز تصویر
قابلیت HDR
فرمت های HDR
HDR10
حالت های تصویر
Cinema

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
تعداد کانال های صوتی
2
تکنولوژی صوتی
Dolby AC4
فناوری تقویت صدای دیالوگ
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Music

ویژگی های گیمینگ تلویزیون

مناسب برای کنسول های بازی
نسل هشتم
فناوری ALLM
فناوری VRR
فناوری AMD Free Sync
فناوری Nvidia G-Sync
فناوری HGIG
حالت بازی (Game Mode)

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
نسخه سیستم عامل
2023
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
قابلیت نصب برنامه
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
جستجوی صوتی
قابلیت اجرای دستورات صوتی
قابلیت اتصال به موبایل
قابلیت انتقال صدا به موبایل
اتصال کروم کست (Chromecust)
پشتیبانی از Apple Airplay
پشتیبانی از Apple HomeKit
پشتیبانی از اینترنت برای کنترل اشیاء (IOT)
پشتیبانی از DLNA
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3
نسخه HDMI
2.0
کانال برگشتی صدای HDMI
تعداد ورودی USB
2
ورودی ویدیو کامپوننت (Y/PB/PR Component in)
ورودی ویدیو کامپوزیت (AV Composite in)
اسلات C1
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
تعداد ورودی آنتن RF
2
نسخه بلوتوث Bluetooth
5.0
پشتیبانی از پروفایل بلوتوث
A2DP (stereo audio)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
نسخه شبکه بی سیم Wi-Fi
5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
پورت LAN
قابلیت Wi-Fi Direct
پشتیبانی از IR Bluster

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

زبان طراحی
Cinema Screen 3 Sided
رنگ بدنه
مشکی
رنگ قاب صفحه نمایش
مشکی
رنگ پایه
مشکی
شکل پایه
دو طرف و دو شاخه
تعداد حالت های قابل تنظیم
1
اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلی متر)
300x300

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1235x780x230
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1235x715x57.5
ابعاد بسته بندی (سانتیمتر)
1360x810x162

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
14.1
وزن بدون پایه (کیلوگرم)
14
وزن بسته بندی (کیلوگرم)
18.9

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
خاموش شدن خدکار
مصرف برق در حالت استندبای (وات)
0.5

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل
باتری ریموت کنترل
پایه رومیزی
پایه دیواری (براکت)
پیچ اتصال پایه

سایر ویژگی‌ها

منو فارسی

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم