تلویزیون ال جی 65NANO80

تلویزیون نانوسل 65 اینچ ال جی 4K مدل 2023 NANO80

✅ تولید کننده: ال جی
✅ کشور سازنده: کره جنوبی
✅ کشور مونتاژ: اندونزی 
✅ سال عرضه: 2023
✅ کیفیت تصویر: 4K
✅ رفرش ریت: 60 هرتز
✅ سیستم عامل: webOS

ادامه مطلبShow less
33,500,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG TV NANO80 4K 65 Inch
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی تلویزیون ال جی 65NANO80

تلویزیون 65NANO80 از محصولات سری 8 شرکت ال جی می باشد که در سال 2023 تولید و روانه بازار شده است. نوع نمایشگر این محصول نانوسل بوده؛ این فناوری به یک صفحه نمایش مختص شرکت ال جی تبدیل شده و فقط این کمپانی حق استفاده از این قابلیت را دارد. تکنولوژی نانو باعث می شود که نمایشگر بیشتر از یک میلیارد رنگ بشناسد و همه ی آن ها را درخشان و شفاف تر نشان دهد. قیمت دلاری این محصول در سایت ال جی حدود 800 دلار محاسبه شده است. البته ناگفته نماند این مدل نسبت به مدل های ال ای دی دیگر ال جی مانند UR8000 از قیمت بالایی برخوردار بوده و دلیل افزایش نرخ آن حضور فناوری نانو بوده که در UR8000 نمایشگر LED قرار دارد. این محصول برای استفاده خانگی و روزمره همچنین تماشای فیلم و سریال مناسب می باشد و نیاز های کاربران را تامین خواهد کرد.

کیفیت تصویر این محصول 4K بوده که در کنار صفحه نمایش نانوسل تصاویری با عمق رنگی و کیفیت بالا نمایش می دهد. رزولوشن 3840x2160 پیکسل خبر از حضور 8 میلیون پیکسل در نمایشگر می دهد. پنل این دستگاه IPS است که دارای زاویه دید گسترده ای بوده و نسبت به سایر پنل های دیگر مقاوم تر و تا حدی ضد ضربه می باشد. 65NANO80 از کنتراست بالایی برخوردار نیست و نمی تواند در محیط های تاریک تضادهای رنگی را به درستی تشخیص دهد ولی با قابلیتLocal Dimming این کمبود را جبران کرده است و کنتراست مطلوبی را ارائه خواهد داد.

همچنین پردازنده α5 Gen 5 AI Processor 4K دقت بالایی را در پردازش تصویر بی کیفیت را دارد، همچنین با پردازش رنگ و کنتراست هر صحنه، تصاویری با جزئیات بالایی را نمایش خواهد داد. علاوه بر این پردازشگر مذکور سبب اجرا شدن سریع برنامه ها شده به شکلی که با کمترین تاخیر اجرا می شوند.

سیستم عامل webOS هم یکی از بروزترین رابط کاربری های نسخه 7 می باشد که با استفاده از آن می توانید به اینترنت متصل شود. همچنین می توانید هر نوع بازی وبرنامه دلخواه خود را روی تلویزیون نصب نمایید. علاوه بر آن این سیستم عامل با استفاده از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل همچنین از طریق ریموت کنترل به شما اجازه داده است تا از طریق صدای خود با تلویزیون تعامل کنید و کار شما را برای استفاده از این دستگاه آسان تر کرده است.

گذشته از آن این مدل هیچ کم و کاستی را از نظر پورت های ارتباطی ندارد زیرا پورت های کابل و بدون سیم برای اتصال به تلویزیون مانند: بلوتوث و WIFI دیده می شود. همچنین 4 عدد HDMI و 2 عدد USB در بین پورت های دیگر مشاهده می شود که مهم ترین راه های ازتباطی با تلویزیون هستند.

یک سیستم صوتی 2 کاناله با توان صوتی 20 وات برای 65NANO80 در نظر گرفته شده که این میزان صدا برای ابعاد 65 اینچی زیاد جالب نیست و شما می توانید با خرید یک دستگاه صوتی صدای تلویزیون را افزایش دهید. همچنین ال جی از فناوری های صوتی متعددی در این تلویزیون استفاده کرده که یکی از آن ها Dolby Digital است این فناوری صدایی همه جانبه و فراگیر را در محیط پخش می نماید.

تلویزیون ال جی 65NANO80

کیفیت تصویر تلویزیون NANO80

تصویر یکی از ویژگی های مهم در خرید هر تلویزیونی می باشد و هر کاربری حتما باید به آن توجه نماید. 65NANO80 دارای کیفیت تصویر 4K بوده که حدود 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 65 اینچ قرار دارد که تصاویر طبیعی با کیفیت بالا را تولید می نمایند. نوع نمایشگر این محصول نانوسل بوده که توانایی تشخیص یک میلیارد رنگ را دارد همچنین تمامی این رنگ ها را درخشنده و با عمق رنگی بالایی را نمایش می دهد. وجود این صفحه نمایش باعث شده است تا نسبت کنتراست تصویر به حد مطلوبی ارتقا پیدا کند و در محیط های تاریک و روشن عملکرد قابل قبولی را داشته باشد.

نور پس زمینه Direct بوده  و حداکثر روشنایی آن 600 نیت می باشد. پنل IPS دارای زاویه دید گسترده ای است یعنی حتی اگر در کناره های آن قرار بگیرید با بنشینید تصاویر با کیفیت بالا پخش می شوند. در نظر داشته باشید که این تلویزیون دارای کنتراست مطلوبی نیست و ال جی از فناوری Local Dimming برای کمبود کنتراست استفاده نموده؛ با این قابلیت تضادهای رنگی در محیط های تاریک و روشن تا حدی به درستی تشخیص داده می شود.

همچنین تلویزیون 65NANO80 دارای یک پردازنده α5 AI Processor Gen6 بوده که یکی از پردازشگرهای میان رده کمپانی ال جی است. این پردازنده وظایف متعددی را برعهده دارد که یکی از آن ها پردازش تصاویر بی کیفیت بوده تا آن ها را به یک سطح بالاتر ارتقا دهد. علاوه بر آن می تواند وضوح رنگی و کنتراست را نیز پردازش نماید و یک تجربه چشم گیر را به وجود بیاورد. در کنار همه ی این موارد ال جی برای ارتقا کیفیت تصویر از فناوری هایی همچون HDR بهره گرفته است. این قابلیت جهت بهبود بخشیدن تصاویر به کار رفته و نور صفحه نمایش را مطابق با نور محیط تنظیم می نماید. علاوه بر آن فناوری Billion Rich Colors توانایی نشان دادن یک میلیارد رنگ را دارد.

کیفیت تصویر

ویژگی های کیفیت تصویر

✅ کیفیت تصویر:  4K

✅ نوع صفحه نمایش: NanoCell

✅ نوع پنل: IPS

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80

ال جی از شرکت هایی می باشد که به طراحی تلویزیون های خود بسیار اهمیت می دهد و خوشبختانه هم همیشه در این زمینه موفق بوده و تلویزیون های با کیفیت با طراحی دلربا وارد بازار کرده است. تلویزیون 65NANO80 دارای ضخامت 6.8 سانتی متر و حاشیه دور صفحه نمایش 1.8 سانتی متر بوده از این رو یک محصولی با طراحی نسبتا باریک به حساب می آید. جنس بدنه این دستگاه پلاستیک فشرده بوده که مقاومت مطلوبی دارد. همچنین یک حاشیه فلزی به دور پنل پشتی تلویزیون نصب شده که استحکام تلویزیون را چند برابر کرده است. در پنل پشتی فقط پورت ها قرار دارند. درگاه های ارتباطی متنوعی در پشت دستگاه قرار دارند که هر نوع دستگاهی را با کیفیت صدا و تصویر بالایی به تلویزیون منتقل می نمایند.

پایه های این محصول دو شاخه ای بوده و وزن تلویزیون را به دوش می کشند. همچنین از لرزش تلویزیون جلوگیری کرده است. در بسته بندی این تلویزیون گیره مدیریت کابل قرار دارد و از طریق آن می توانید کابل های پشت تلویزیون را مدیریت نمایید و از به وجود آمدن بی نظمی و شلختگی در تلویزیون جلوگیری نمایید.

علاوه بر آن یک ریموت کنترل اسمارت و جادویی در این تلویزیون قرار دارد که دارای میکروفون داخلی است و شما از طریق صدای خود می توانید این دستگاه را کنترل و مدیریت نمایید. وجود میکروفون داخلی و یک اشاره گر و دکمه اسکرول کار با تلویزیون را بسیار راحت تر می کند. اقلام همراه این تلویزیون شامل: ریموت کنترل، باتری، کابل و دفترچه راهنما می باشد.

طراحی و کیفیت ساخت تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80

ویژگی های طراحی

✅ حاشه دور صفحه: 1.8 سانتی متر

✅ ضخامت: 6.8 سانتی متر

✅ جنس پنل پشت تلویزیون:  پلاستیک با روکش فلزی

✅ نوع پایه: دو شاخه 

✅ اندازه براکت: 200X200

این تلویزیون در سایز های 55 ، 65، 75 عرضه شده است و شما برای دریافت قیمت تلویزیون 65NANO80 در سایز های دیگر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

تلویزیون ال جی NANO80

اجرای کنسول های بازی تلویزیون NAN080

تلویزیون ال جی 65NANO80 ویژگی های لازم برای گیم را دارد ولی اگر گیمر حرفه ای هستید بهتر بوده به سراغ تلویزیون های 120 هرتز ال جی بروید. این مدل تلویزیون دارای پورت HDMI در نسخه 2.0 و رفرش ریت 60 هرتز است. از این رو برای کنسول های نسل 8 به بالاتر شاید آن کیفیت مطلوبی برای بازی را نداشته باشد. تاخیر ورودی در این محصول توسط کارشناسان 10.3 میلی ثانیه محاسبه شده است. با این میزان بازی ها با کمترین تاخیر و بدون هیچ لگی اجرا شوند. در نظر داشته باشید این مدل ویژگی هایی همچون VRR و پورت  Nvidia G-Sync را ندارد از این رو یک مدل متوسط برای بازی می باشد. گذشته از آن فناوری ALLM، در صورت اتصال کنسول بازی به تلویزیون سیگنال بازی را تشخیص و سپس به صورت خودکار تلویزیون را به حالت بازی می برد. علاه بر آن این قابلیت باعث شده تا تاخیر وردی به حداقل ممکن برسد و بازی ها بدون تاخیر اجرا شوند. گذشته از آن این تلویزیون دارای یک منوی کاربری ساده Game mode بوده در این منو شما امکانات و تنظیمات بازی را مشاهده می کنید و می توانید انواع قابلیت را فعال یا غیر فعال نمایید.

اجرای کنسول بازی

✅ نرخ نوسازی: 60 هرتز

✅ تأخیر در ورودی: 10.3 میلی ثانیه

✅ HDMI در نسخه: 2.0

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

تلویزیون 65NANO80 دارای یک رابط کاربری هوشمند در جدیدترین نسخه در سال 2023 است. سیستم عامل webOS که مختص شرکت ال جی بوده و دارای منوی و تنظیمات آسان می باشد و از منوی فارسی پشتیبانی می کند. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت در این دستگاه فراهم شده و شما از طریق پورت LAN و وایرلس به اینترنت می توانید متصل شوید.

دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا یکی از ویژگی‌ های کاربردی این تلویزیون است که با استفاده از صدای شما و از طریق ریموت کنترل هر نوع دستوری را برای شما انجام خواهد داد. با این دستورات صوتی می ‌توانید بدون نیاز به نوشتن و تنها از طریق صدای خود از وضعیت آب و هوا، بازی‌های ورزشی و بسیاری از موارد دیگر اطلاع داشته باشید.

گذشته از آن این دستگاه قابلیت اتصال به تلفن همراه دارد. کاربران IOS یا اندروید می توانند به صورت کابل یا بلوتوث به اینترنت متصل شوند. شما هر نوع داده ای که روی تلفن خود داشته باشید به راحتی می توانید آن را در تلویزیون با کیفیت بالا نمایش دهید.

این تلویزیون دارای حافظه داخلی 8 گیگ است که نصف آن به برنامه های موجود در دستگاه اختصاص داده شده و با نصف دیگر آن می توانید انواع برنامه و بازی های دلخواه خود را روی تلویزیون نصب و اجرا کنید. علاوه بر این موارد شرکت ال جی از کانال هایی مانند: Apple TV، Disney، Youtube TV، Netflix پشتیبانی می کند تا به هزاران فیلم و سریال زنده دسترسی داشته باشید.

امکانات و قابلیت های سیستم عامل

ویژگی های تلویزیون

✅ سیستم عامل: webOS 

✅ حافظه داخلی: 8 گیگ

✅ نسخه WiFi: وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

✅ نسخه بلوتوث: 5.0

پورت و روش های اتصال 

راه های اتصال یا تعامل با این تلویزیون  NANO80 متعدد بوده به شکلی که می توان هر نوع دستگاهی را به تلویزیون به راحتی نصب نمایید. این درگاه ها در این محصول شامل چهار عدد HDMI و دو عدد USB و یک درگاه اپتیکال (Optical) با یک خروجی آنتن و یک گیرنده دیجیتال می باشند. با درگاه USB موجود در این مدل امکان اتصال انواع هاردیسک یا فلاش مموری برای شما فراهم شده است. با استفاده ازHDMI می توانید انواع کنسول بازی، دستگاه پلیر، لپتاپ و کامپیوتر را به تلویزیون متصل نمایید. پورت اپتیکال هم جهت اتصال سیستم صوتی به صورت صدایی دیجیتال در تلویزیون قرار دارد. علاوه بر آن از طریق گیرنده دیجیتال هر نوع کانال داخلی و خارجی را بدون برفک و نویز مشاهده خواهید نمود. برای اتصال به اینترنت هم می توانید از پورت LAN کمک بگیرید. شما با استفاده از یک کابل به شبکه WIFI می توانید تلویزیون را به اینترنت متصل کنید.

کیفیت و قدرت صدا 

در کنار کیفیت تصویر خوب یک توان صوتی بالا هم لذت تماشای محتواها را چندین برابر خواهد کرد. تلویزیون ال جی 65NANO80 مجهز به یک سیستم صوتی 2.0 کاناله با توان 20 وات است. این میزان صدا چندان برای ابعاد 65 اینچ مناسب نیست از این رو شما بهتر است که یک دستگاه صوتی پشتیبان برای تلویزیون بخرید. از طریق پورت اپتیکال یا بلوتوث، ساندبار یا سنمای خانگی یا هر دستگاه صوتی دیگر را به صورت کابل می توانید به این دستگاه متصل نمایید. ال جی از فناوری های متعدد برای بخش صوتی استفاده نموده که یکی از آن ها فناوری Clear Voice Pro می باشد. این فناوری نویز و صدای های اضافی را در صفحه نمایش حذف م یکند و صدای دیالوگ ها را تقویت می نماید تا شما به درستی صدای آن ها را   بشنوید. این قابلیتAI Sound Pro هم با توجه به نوع محتوایی که در حال پخش است انواع حالت صدا را برای شما فعال کرد در کل این قابلیت باعث بهبود صدا خواهد شد. 

کیفیت و قدرت صدا

جدول مقایسه با تلویزیون های هم رده

برند ال جی سونی سامسونگ
مدل NANO80  X80L CU8000
سال تولید 2023 2023 2023
سایز ها 55-65-75 43-50-55-65-75 43-50-55-65-75-86
سیستم عامل webOS Android Tizen
پردازنده α5 Gen6 AI Processor 4K 4K HDR Processor X1 Crystal Processor 4K
نوع پنل IPS IPS VA
نرخ نوسازی 60 هرتز 60 هرتز 60 هرتز
تأخیر در ورودی 9.6 15.4 12.3
امتیاز کلی 6.6 7.4 6.6

مجموع عملکرد ها

تلویزیون 65NANO80 یکی از محصولات میان رده شرکت ال جی می باشد. این محصول با کیفیت تصویر فورکی و قناوری نانوسل وارد بازار شده است که کیفیت تصویر بسیار مطلوب با رنگ های زنده و شاداب را در صفحه نمایش نشان خواهد داد. قدرت صدای 20 وات تا حدی قابل قبول بوده و در صورت نیاز می توانید یک دستگاه صوتی پشتیبان برای تلویزیون بخرید. سیستم عامل webOS یکی از بروزترین رابط کاربری های سال 2023 بوده و قابلیت ها و برنامه های آن نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده است.

فروشگاه اصلی کالا نیز از عرضه کنندگان این محصول در ایران بوده و شما می توانید بعد از خرید، آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. 

نقاط قوت

✅ زاویه دید گسترده

✅ تأخیر در ورودی پایین

✅ کیفیت صدای خوب

✅ مناسب برای پخش خانگی

نقاط ضعف

❌ کنتراست ضعیف

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های تاریک

❌ عدم نمایش جزئیات در محیط های بسیار روشن

❌ پرش در صحنه های سریع

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG TV NANO80 4K 65 Inch

مشخصات

مدل کامل
65NANO80 2023
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی (سفارش تایلند)
مناسب برای پخش
استفاده تجاری (هتل ها)/ استفاده خانگی و معمولی/ تماشای فیلم و سریال
اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
دارد
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) /(ISF) Expert (Dark Room) Cinema/ Eco /FILMMAKER MODE Game/ Sports/ Standard /Vivid
توان خروجی صدا (وات)
20
سیستم های صوتی
-
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
-
صدای فراگیر و سه بعدی
ندارد
حالت های صدا
AI Sound Pro/ Cinema / Pro/ Game/ Optimiser /Music /Sports /Standard
نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
خروجی هدفون
ندارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
ندارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
ندارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1452x906x295
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1452x839x44.3
وزن با پایه (کیلوگرم)
0.4
منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
مشخصات تیونر
-
توضیحات صفحه نمایش
2160×3840
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
Dolby Vision
ندارد
همگام سازی صدا LG
دارد
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×400
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
65NANO80 2023
سری
8
سال ساخت
2023
شرکت سازنده
سامسونگ
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
اندونزی (سفارش تایلند)
مناسب برای پخش
استفاده تجاری (هتل ها)/ استفاده خانگی و معمولی/ تماشای فیلم و سریال

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
65
نوع صفحه نمایش
تخت
نوع پنل
IPS
طراحی صفحه نمایش
تخت
سطح صفحه نمایش
نیمه براق
قطر صفحه نمایش (cm)
164
نور پس زمینه
عمق رنگ (بیت)
10 (8+FRC)
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K
رزولوشن تصویر (پیکسل)
2160×3840
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
60
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
(ISF) Expert (Bright Room) /(ISF) Expert (Dark Room) Cinema/ Eco /FILMMAKER MODE Game/ Sports/ Standard /Vivid

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20
سیستم های صوتی
تعداد بلندگو
2
نوع بلندگوها
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
AI Sound Pro/ Cinema / Pro/ Game/ Optimiser /Music /Sports /Standard

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
webOS
حافظه داخلی (گیگابایت)
8
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
دو طرف و دو شاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
1452x906x295
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
1452x839x44.3

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
0.4

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
AC 100-240V, 50/60Hz
حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

مشخصات تیونر
توضیحات صفحه نمایش
2160×3840
نسبت تصویر
16:9
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
Dolby Vision
همگام سازی صدا LG
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300×400

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم