تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ مدل 55TU8300

تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ مدل 55TU8300

  • دارای رزولوشن کیفیت 3840*2160 پیکسل
  • واجد پردازنده Crystal Processor 4K
  • دارای قابلیت اتصال به شبکه وای فای
  • پشتیبانی از انواع دستیاره ای صوتی 
  • قابلیت اتصال به گوشی همراه
  • مجهز به سیستم عامل تایزن 
  • پشتیبانی از فناوری HDR
  • دارای طراحی منحنی 



ادامه مطلبShow less
0 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
55TU8300
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

معرفی کامل تلویزیون 55 اینچ منحنی سامسونگ مدل 55TU8300

55TU8300 از تازه ترین تلویزیون هاییست که شرکت سامسونگ به بازار تلویزیون عرضه کرده است. این تلویزیون دارای طراحی منحنی بوده که زاویه دید بیشتری را برای مشتریان فراهم می آورد. کیفیت تصویر 55TU8300 کیفیت فوق العاده 4K  درنظر گرفته شده که دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل بوده که حاکی بر کیفیتی حیرت انگیز دارد. سایز این تلویزون 55 اینچ است که برای خانه های با متراژ متوسط و بالاتر می تواند مناسب باشد. به علاوه کیفیت استثنایی تلویزیون، وجود فناوری های گوناگون و تکنولوژی های پیشرفته به نمایش هرچه بیشتر منجر می شودکه از آنها می توان به فناوری نانو کریستال اشاره نمود. همچنین با وجود قابلیت HDR، عمق و پویایی تصاویر افزایش یافته است. به همراه آن فناوریPUR COLOR وجود دارد که رنگ ها را در طبیعی ترین حالت ممکن نشان می دهد. موتور پردازنده تصویر Crystal processor 4k بوده که از پیشرفته ترین نسل پردازنده محسوب می شود. این موتور با عملکرد خودف رفرش صفحه 120 هرتز را برای تلویزیون  فراهم آورده که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر را در نهایت روانی مشاهده کنید. 55TU8300 دارای دو بلندگو با توان صوتی 10 وات ( جمعا 20 وات) است که توام با فناوری های مانند دالبی دیجیتال (Dolby Digital)، بهترین عملکرد را از نظر صدا از خود به جای می گذارد.این تلویزیون 55 اینچ جزء تلویزیون  های اسمارت بوده و امکان دسترسی به برنامه های مختلف و همچنین قابلیت اتصال به گوشی هوشمند را دارد. در کنار آن کی می توان به قابلیت اتصال به شبکه های بی سیم وای فای و بلوتوث نیز هم اشاره کرد. از دیگر راه های ارتباطی می توان به 3 پورت HDMI و 2 پورت USB نیز اشاره کرد. همپنین وجود دستیار های صوتی همراه با استفاده راحت تر از تلویزیون را برای کارابران  فراهم آورده است .اگر قصد خرید تلویزیون دارید این تلویزیون منحنی می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

کیفیتی به سان زیبایی الماس

مهم ترین مشخصه یک تلویزیون را می توان کیفیت آن دانست. موضوعی که 55tu8300 که در آن سنگ تمام گذاشته است.کیفیتی که برای این تلویزیون در نظر گرفته شده،کیفیت تصویر 4k بوده که وضوح و کیفیت آن چهار برابر کیفیت HD است! رزولوشن تصویر 3840*2160 بوده که تقریبا 8.2 میلیارد پیکسل را در بر می گیرد بدین معنا که شما می توانید کوچک ترین جزییات را هم نیز با کیفیت و وضوح بالا مشاهده کنید. در کنار کیفیت 4K، شما می توانید فناوری نانو کریستال را مشاده می کنید که در آن رنگ ها در طبیعی ترین حالت خود به نمایش گزاشته می شوند و در آن تمام رنک را در کمال وضوح خواخهید دید. موضوعی کهه در افزایش کیفیت تاثیر گذاشته، وجود تکنولوژی HDR است که با تفکیک رنگ ها در مقیاس نانو و  پردازش جداگانه هر کدام ، تیره و روشن بودن تصاویر به بهترین نحو تخسن انجام می دهد همچنین عمق و پویایی تصاویر غنی می کند تا نهایت طبیعی بودن را به رخ شما بکشاند. فناوری که نمی توان از تاثیر آن بر 55tu8300 چشم پوشی کردPure color است. این فناوری  با نمایش دقیق رنگ ها و تنظیم شدت آنها به نسبت نور پس زمینه، کاری می کند تا تصاویر خود در طبیعی بودن خود غرق شوند و طبیعی بودن را در آن بدمد.

طراحی منحنی و مدرن

وجود یک تلویزیون شیک در خانه امری ضروریست که 55tu8300 به خوبی از عهده آن بر می اید.این تلویزیون منحنی از مدرتن ترین تلویزوین های حال حاضر دنیا به شمار می رود که نما و زیبایی منحصربفردی خلق می کند. این سری تلویزون برخلاف تلویزیون های تخت می توانند نمای گسترده تری را ایجاد کند و زاویه های بیشتری را پوشش دهد سایز این تلویزون 55 بوده که برای خانه هایی با متراژ متوسط یا بالا و همچنین سالن های بزرگ مناسب است. این تلویزیون منحنی بسیار نازک بوده و ضخامت آن بسیار کم است. اما به قولی گول نازکی اش را نخورید! توام با نازک بودن، 55tu83300 از مقاومت قابل قبولی برخورداری می کند که می تواند در برابر ضربه های احتمالی و ناگهانی به خوبی مقاومت کند. اگر به فکر تغییر استایل خانه خود هستید، این تلویزون منحنی 55 اینچ می تواند گزینه ای بسیار عالی باشد چرا که می تواند بر هر سبک و سیاقی منطبق شود و حال و هوای اتاق شما را تغییر دهد. لازم به ذکر است که تلویزیون قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد که در این حالت همانند یک اثر هنری خود را نشان می دهد.

ابرپردازده با 55tu8300

پردازنده به عنوان هسته مرکزی تلویزیون عمل می کند و وظیفه پردازش تصویر و ایجاد هماهنگی میان قابلیت HDR و کیفیت 4K  را بر عهده دارد. در همین راستا سامسونگ، از ابرپردازنده Crystal Proseccor 4K برای 55TU8300 بهره برده است. این پردازنده توانمند با پردازش پیوسته تصویر، بهترین تصاویر را در معرض دید قرار می دهد. به لطف عملکرد بی نظیر پردازنده کریستالی این تلویزیون منحنی، سرعت رفرش تصویر 120 هرتز برثانیه ( 120 بار رفرش در ثانیه!!) است که حکایت بر ابرسرعت بودن پردازنده دارد.بالا بودن ریت رفرش سبب می شود تا در سربع ترین سکانس ها هم، تصاویر را بدون کندی و لگ زدگی ربینید. برای مثال اگر هنگام مشاهده مسابق اسکی، شما می توانید ذره های معلق برف را با نهایت روانی و وضوح مشاهده نمایید.

تجربه صدایی گوش نواز با 55TU8300

کسانی که فیلم سینمایی علاقه دارند حتما می دانند که که وجود صدای بی عیب و نقص چقدر می تواند مهم باشد. در همین راستا تلویزیون منحنی 55 اینچ 55TU8300 از بهترین تکنولوژی های صدایی بهره مند است. اول از همه اینکه در این تلویزیون 2 بلندگو می بینید که هر روی هم رفته توان صوتی 20 وات دارند که می توانند صدای بسیار بلندی ایجاد می کند. یکی از مزیت های یا نبلندگو ها، حفظ کیفیت و باس صدا حین افزایش صدا است؛ یعنی شما می توناید بلندترین صدا ها را هم در کمال کیفیت بشنوید.اما آنچه در مورد سیستم صوتی  55TU8300 شایان توجه است، وجود فناوری Dolby Digital  بوده که صدای بسیار لطیف و یکدست را یجاد می کند. این فناوری پیشرفته با ارسال موج های صدای با تک تک نقاط اتاق، سبب می شود تا در دورترین فاصله هم نیز صدای تلویزیون را به با نهایت و ضوح دریافت کنید. با این تلویزیون، لذت دیدن یک فیلم سینمایی را در خانه تجربه کنید.

ویژگی های اسمارت تلویزیون 55TU8300

یکی از ویژگی های بارز تلویزیون 55TU8300 قابلیت اسمارت بودن آن است. سیستم عامل این تلویزیون، تایزن بوده که مخصوصا برای تلویزیون طراحی شده. با این سیستم عامل شما می توانید به امکانات متنوعی دسترسی یابید.برای به شما این امکان را می دهد تا به فیلم و ها وسریال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید همنین دسترسی به مرورگر وب از دیگر ویژگی های این تلویزویون اسمارت است. 55TU8300 همچنین توانایی پشتیبانی از دستیار صوتی را هم دارد. وجود سه دستیار صوتی مختلف  Alexa وGoogle voice assistantو Bixby به کاربر این امکان را می دهد تا بدون نیاز به ریموت دستی، بوسیله قدرت صدای خود به تلویزیون دستور دهد و تمامی کارهایی که با ریموت می توانید انجام دهید، می توانید با تلفظ آن انجام دهید. اما ویژگی دیگری که سبب محبوبیت این تلویزیون ی شود امکان میرورینگ یا همان اتصال گوشی به تلویزیون است! شمامی توانید خیلی راحت محتوای گوشی همراه خود را روی پنل بزرگ تر و کیفیت بهتر مشاهده کنید. اینگونه ششما می توانید تصاویر وفیلم های گوشی خود را با کیفیت 4k ببینید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
55TU8300

مشخصات

مدل کامل
tu83
سال ساخت
2020
کشور سازنده
سامسونگ
اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
پنل VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139سانتی متر
کیفیت تصویر
4k/ ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840*2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Standard/News/Photo/Photo-vived/Vived/Game/Sport/Music
توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
نوع سیستم عامل
تایزن Tizen
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 GB
دستیار صوتی
فرمان صوتی Bixbyفرمان صوتی alexaفرمان صوتی goolge voice assistant
مرورگر وب
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
3 پورت
تعداد ورودی USB
2 پورت
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
رنگ بدنه
سیاه
نوع پایه
دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.7*71.3
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.7*71.3*10 بدون پایه
وزن با پایه (کیلوگرم)
19 کیلوگرم
منبع تغذیه
50/60 Hz
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
55TU8300
اشتراک گزاری هوشمند
دارد
توضیحات صفحه نمایش
رزولوشن 3840*2160
تنظیمات حالت صدا
Sport/Game/News/Standard/
سایر تو ضیحات صدا
مجهز به Dolby Digital
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
حالت تصویر هوشمند
دارد
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
دارد
سایر ویژگی های تصویر
فناوری نانوکریستال
ورودی PC یا WiDi
دارد
ولتاژ ورودی برق
220 ولا
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد- قابلیت اتصال به وای فای-
نورانی ULTRA
دارد
اقلام همراه
ریموت-باتری ریموت-دفترچه راهنما-پیچ های اتصال
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300*300
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
tu83
سال ساخت
2020
کشور سازنده
سامسونگ

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
55 اینچ
نوع صفحه نمایش
LED
نوع پنل
پنل VA
قطر صفحه نمایش (cm)
139سانتی متر

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4k/ ultra HD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840*2160
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120 هرتز
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Standard/News/Photo/Photo-vived/Vived/Game/Sport/Music

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
20 وات
تعداد بلندگو
2 بلندگو
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
تایزن Tizen
حافظه داخلی (گیگابایت)
16 GB
دستیار صوتی
فرمان صوتی Bixbyفرمان صوتی alexaفرمان صوتی goolge voice assistant
مرورگر وب
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
3 پورت
تعداد ورودی USB
2 پورت
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
سیاه
نوع پایه
دوشاخه
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد با پایه (سانتیمتر)
123.7*71.3
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
123.7*71.3*10 بدون پایه

ویژگی های وزن تلویزیون

وزن با پایه (کیلوگرم)
19 کیلوگرم

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

منبع تغذیه
50/60 Hz

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
55TU8300
اشتراک گزاری هوشمند
توضیحات صفحه نمایش
رزولوشن 3840*2160
تنظیمات حالت صدا
Sport/Game/News/Standard/
سایر تو ضیحات صدا
مجهز به Dolby Digital
نسبت تصویر
16:9
موتور تصویر
Crystal Processor 4K
حالت تصویر هوشمند
تقویت کننده کنتراست پیشرفته (ACE) تصویر
سایر ویژگی های تصویر
فناوری نانوکریستال
ورودی PC یا WiDi
ولتاژ ورودی برق
220 ولا
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
دارد- قابلیت اتصال به وای فای-
نورانی ULTRA
اقلام همراه
ریموت-باتری ریموت-دفترچه راهنما-پیچ های اتصال
ابعاد پایه نصب تلویزیون vesa
300*300

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم