تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 2022 75QN90B

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 75 اینچ  4K UHD مدل 75QN90B

  • کیفیت تصویر 4K UHD
  • رزولوشن 3840*2160
  • نوع صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل تایزن
  • دارای ابعاد167*95*2
  • پردازنده حرفه ای
  • سال ساخت 2022
  • کشور سازنده کره
  • کشور مونتاژ مصر
ادامه مطلبShow less
66,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV 75QN90B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزون سامسونگ 75 اینچ  4K UHD مدل 75QN90B

تلویزون یکی از امکاناتی مهم و انکار نشدنی در خانه ها از قدیم تا به امروز می باشد. با استفاده از تلویزون از سایر موارد همچون شبکه های سرگرمی و بعضی از افراد که علاقمند به اخبار روز دنیا دارند با استفاده از تلویزون می توانند تماشا کنند، ولی با پیشرفت چشم گیری که امروز در پی داشته است تمامی تلویزون با برند های مختلف دارای سایر فناوری های گوناگون هستند یکی از این برند های جهانی معروف که همه ما با آن آشنایی و از عملکرد و ماندگاری بالایی آن اگاهیم این برند خارق العاده سامسونگ است. برند سامسونگ سال های طولانیست که در عرضه محصولات اصلی فعالیت می کند اما امروز با طراحی و تولید بهترین محصول خود چشم گیری بیشتری در بین مردم و رقبای خود ایجاد کرده است.

سامسونگ این بار با ساخت تلویزون 75 اینچ  4K UHD مدل 75QN90B  انقلاب دشواری بین انتخاب تلویزون ها ایجاد کرده است. تلویزون سامسونگ 75 اینچ  4K UHD مدل 75QN90B یکی از فول امکانات و با تکنولوژی های بروز در بازار امروز می باشد، این محصول دارای صفحه نمایشگر Neo QLED و کیفیت تصویر 4K UHD می باشد با توجه به طراحی فوق العاده ای که برای بخش کیفیت نمایش صفحه تلویزون شده شما عزیزان را از بهترین امکانات و کسب تجربه بهتر از صفحه نمایش به آرمغان می آورد.

این محصول بینظیر دارای اینچ های مختلف که در معرفی این بار 75 اینچی که مانند اینچ های قبلی خود از تمامی امکانات برخودار است، تلویزون 75 اینچی دارای صفحه ای بسیار شفاف و براق است که قابلیت نصب بر روی دیورا را نیز دارد با توجه به اندازه و ضخامت کمی که در ساختار آن به کار برده شده مانند قاپ عکس که به دکوراسیون خانه شما جذابیت چندبرابر می بخشد. ساختار طراحی پشتی تلویزون مدل 75QN90B فریم بوده و از رنگ مشکی بهره می برد در گاه و پورت های موجود که در پشت محصول تعبیه شده است به صورت مخفی شکلی که فضای مرتب تر را نمایان می کند.

سیستم عامل در تلویزون یکی دیگر از نقش و کاربرد های مهم در آن است که با استفاده از آن و به کاریری این فناوری در تلویزون به شما عزیزان این امکان را می دهد که به تمامی امکانات تلویزون دسترسی داشته باشید و پردازنده هم اصلی ترین بخش به شمار می رود چون تمام عملیلات و تغیراتی که بر روی صفحه نمایش تلویزون سامسونگ مشاهده می کنید نتیجه تجزیه و تحلیل مرحله های مختلف پردازشگر می باشد. توان صدای به کار رفته در بخش تنظیم صدا و سیستم صوتی های تلویزون توان خرجی 60 وات بوده و از سیستم صوتی 2/4 کانال تعبیه شده است. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزون سامسونگ 75 اینچ  4K UHD مدل 75QN90B در ادامه معرفی با ما همراه باشید.

طراحی ظاهری تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

کارایی ظاهر در تلویزون همان جذابیتی است که باتغیری ساده تمامی دکوراسیون خانه شما را به طور معجزه آساسی از این رو به این رو می کند. تلویزون سامسونگ مدل 75QN90B دارای ساختاری بسیار نازک و سلیقی است باتوجه به اینچی که برای صفحه نمایش تلویزون طراحی شده است و قابلیت بسیار عالی در بخش کیفیت تصویر که در بخش ها دیگر مطلب با آن آشنا خواید شد یک محیط فوق العاده شیک مدرن برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.پشت تلویزون فریم است و رنگی مشکی برخودار است.

مشکی از آن دسته رنگبندی های منحصر به فرد که تمام جهان به آن علاقمند هستند این محصول بلکه از تمامی امکانات فول برخودار بوده بر اساس طراحی رنگبندی پشتی تلویزون را بیشتر در اولیت اول قرار می دهد. تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B مجهز به طراحی پایه وسط شکل بلکه به زیبایی ظاهر تلویزون می افزاید اعم از توان قدرت و محکم درنگهداری تلویزون موثر است، این پایه با رنگی مشکی که دارد و اعم با طراحی بسیار ظریف دکوراسیون خانه شما را حتی در صورت نصب بر روی میز جابیت مدرنی ارتقا می دهد.

کیفیت تصویر تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

تلویزون یعنی کیفیت تصویر و صفحه نمایش آن اگر تلویزون از این موارد با کیفیت بینظیری برخودار باشد یکی از انتخاب و اولیت های اول مردم به شمار می رود. تلویزون سامسونگ 75 اینچ مدل 75QN90B دارای صفحه نمایش بروز 4K UHD و تعداد پیکسل 2160 × 3840 می باشد. نقش پیکسل در صفحه نمایش تلویزون به این صورت می باشد که تعداد نقطه های ریز می باشد که بر روی صفحه نمایش قرار می گیرند و کیفیت تصویر یا محتوا مختلف مورد نظر شما را به طور کیفیت عالی و شفاف پخش می کند.

کیفیت صفحه نمایش تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B از دو تکنولوژی فوق العاده عالی تشکیل شده است که Quantum HDR 32X و Quantum HDR 32X می باشد کارای این دو تکنولوژی به این صورت بوده که Quantum HDR 32X به عمق رنگبندی تصاویر نفوض کرده و تمامی رنگبندی ها را به صورت طبیعی بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد و تکنولوژی Quantum HDR 32X تعداد لامپ های کوچک Mini LED هستند که به روان کردن و شفاف سازی تصاویر کمک می کند. 

عضی از او قات در محیطی که قرار دارید از تاریکی متلق برخودار است و اعم محتوایی که هم انتخاب کرده اید بعضی از مکان ها تاریک بوده و فقط صدا در حال پخش است برای همین منظور شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن این مشکل بهترین تکنولوژی روز دنیا را طراحی و در این محصول منحصر به فرد به کار برده است. ویژگی و کارایی <ضد بازتاب> بر روی صفحه نمایش تلیزون به این صورت می باشد که از منعکس نور خورشید یا در مکانی که نور لامپ بر روی صفحه نمایش تلیزون منعکس می شود جلوگیری می کند و تلیزون به روال عادی با کیفیت بسیار عالی به پخش خود ادامه می دهد، حالت EyeComfort کارایی فوق العاده ای را بر روی کیفیت اصلی تصاویر دارد با توجه به عکس پایین که نور خورشید که با استفاده از حالت EyeComfort جدا کرده اند و در روال عادی کیفیت انچنانی بر روی نمایشگر ندارد.

کیفیت صدا تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل QN90B دارای تکنولوژی های Q-Symphony و Dolby Atmos می باشد که هرکدام از این فناوری ها کارایی و کیفیت مخصوص به خود را دارند. Dolby Atmos صدا را به صورت زنده پخش می کند به طوری که حس زنده بودن و صدا را در محیط خود احساس می کنید. Q-Symphony هم خوانی چند اتصال و بخش صدا همزمان اعم در سندبار نیز امکان پذیر می کند به طور مثال با استفاده از سنبا که به تلویزون متصل می شود بعضی از تلویزون ها در حالی که به سایر امکانات متصل هستند فقط صدا را در یک بلندگو قابل پخش می کند اما این محصول حتا در صورت اتصال به سندبار نیز اعم صدا را در سیستم های صوتی خود و بلندگو های سندبار به طور یک سطح پخش می کند.

تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل QN90B دارای سیستم صوتی 2/4 کانال و با توان خرئجی 60 وات می باشد. این محصول از 4 بلندگو تشکیل شده است با توجه به خروجی فوق العاده که برای آن تعریف کرده اند هر بلند گو از 15 وات بهره گرفته اند با این وجود و کارایی بخش تکنولوژی Q-Symphony در تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل QN90B از کیفیت صدایی فوق العاده عالی برخودار است و هیمن طور به شما عزیزان این قابلیت را می دهد که با استفاده از این تلویزون و دسترسی به تمام امکانات بروز را امکان پذیر می کند.

بازی با قابلیت HDR در تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

بازی یک سرگرمی بسیار عالی است که هیچ گونه محدودیت سنی هم ندارد و لی با توجه به امکاناتی که داریم می توانیم تجربه بهتری سرگرمی را داشتبه باشیم با توجه به لا بودن قیمت های امروز و سایر محصولات که با برند فیک وارد بازار شده اند شرایط را کمی دوشوار کرده اند اگر شما هم مانند افراد های دیگر با قیمتی مناسب از بهترین محصول با چند کارایی مختلف داشته باشید ما به شما تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B معرفی می کنیم که با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد از تمام اپلیکشن ها حتی آندروید نیز پشتیبانی می کند.

نکته قابل توجه که شایان ذکر است تکنولوژی HDR در صفحه نمایش این محصول می باشد، قابلیت یا همان فناوری خارق العاده در تلویزون به سرعت عمل و شفاف سازی روان تصاویر یا همان اپلیکشن های بازی می پدازد اگر تجربه داشته باشید وقتی در حال گیمینگ با امکاناتی که داشته اید قطع شدن یا کند شدن محتوا لذت بازی را می گیر اما این قابلیت در تلویزون بلکه هیچ گونه آسیبی به بخش قطعات تلویزون نمی شوده بلکه سرعت عملی فوق العاده ای دارد.

سیستم عامل تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

سیستم عامل از بخش های کابردی تلویزون می باشد با استفاده و به کارگیری سیستم عامل در تلویزون همان دسترسی به سایر قابلیت و شبکه ها را ایجاد می کند. سیستم عاملی که برای تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B تعریف کرده اند تایزن TIZEN می باشد. تایزن یکی از نخسه های پیشرفته در سیستم عامل می باشد که حتی به صورت متن باز که سایر موارد آندروید نیز پشتیبانی می کند، با توجه به قابلیت و ویژگی های که برای آن تعریف شده است حتی افراد مبتدی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پردازنده تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

پرازشگر قطعه های مربعی شکل هستند که به عنوان مدیریت کل تلویزون معرفی شده اند این قطعه های کوچک مربع یا مستطیلی شکل تمامی داده های مارا در یافت و نتیجه را به صفحه نمایش تلویزون ارسال می کند. تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B دارای پردازشگر Neo Quantum Processor 4K دی باشد. این پردازنده با توجه به طراحی و ساختار قوی که زراحی شده است یکی از مهم ترین اجزای تلویزون به شمار می رود بلکه تمامی داده های ما را پشتیبانی و تجزیه حلیل می کند از سرعت عمل بالایی نیز بر خودار است.

جمع بندی کلی تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B

به طور کلی با تمامی اجزای این تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B آشنا شدیم و با تمامی کیفیت و عملکرد های منحصر به فرد آن پی بردیم. همانطور که در پارگراف های بالا تعریف کردیم کارایی Quantum Matrix و Quantum HDR 32X این دو تکنولوژی کیفیت تصویر را به طور معجزه ای بالا می برد. یکی از فناوری های که در این تلویزون به کار رفته شده که تمامی افراد را بخود جلب کرده است تکنولوژی صدا Dolby Atmos و Quantum HDR 32X می باشد که تمامی امکانات و تصاویر را به صورت زنده در محیط پخش می کنند که احساس و لذت خوشایندی به تماشاگر می بخشد.

توان خروجی صدا که برای این محصول تعریف شده است 60 وات با کانال های صوتی 2/4 کانال که هر کدام 15 وات تعلق می گیرد. تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل QN90B یکی از آن دسته محصولاتی به شمار می رود که دکوراسیون خانه شما را به طور کامل عوض می کند روش نصب این محصول که به دو صورت امکان پذیر است روش اولی نصب بر روی میز با استفاده از پایه و سط مشکی که برای آن تعبیه شده است و روش دومی نصب بر روی دیوا با استفاده از اقلام همراه و دفترچه راهنما تمامی روش های نصب را برای شما تعریف کرده است اندازه صفحه نمایش و شافیتی که در صفحه دیده می شود بر روی دیوار مانند قاپ عکس یا آینه می توان دید.

تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل 75QN90B  از اصلی ترین قطعات و سیستم عامل و پدازنده که از بخش های مهم آن است بهره برده است. این محصول ساخت سال 2022 و ساخت کشور کره جنوبی و مونتاژ کشور مصر می باشد، تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K UHD مدل  75QN90B می توانت انتخابی بسیار عالی برای جهیزیه عروس و جایگزینی بهتر برای سایر امکانات خانه شما عزیزان باشد برای اطلاعت و آشنایی بیشتر از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV 75QN90B 2022

مشخصات

مدل کامل
QN90B 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)
دارد
کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)

2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic
توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
4/2
سیستم های صوتی
Q-Symphony/Dolby Atmos
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دارد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*95*2
حسگر اکو (ECO)
دارد
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75QN90B
توضیحات صفحه نمایش
100% Color Volume with Quantum Dot
Motion Xcelerator Turbo+
Quantum HDR 24x
Quantum Matrix Technology Pro
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
دارد
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
QN90B 2022
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
کشور مونتاژ کننده
مصر

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
QLED
نوع پنل
VA
نور پس زمینه
Direct Full Array Mini LED
تاریکی موضعی (Local Dimming)

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K UHD
رزولوشن تصویر (پیکسل)
<br /> 2160 × 3840 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
120هرتز
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
Filmmaker، Movie، Standard، Dynamic

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60وات
تعداد کانال های صوتی
4/2
سیستم های صوتی
Q-Symphony/Dolby Atmos
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
Tizen
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
167*95*2

ویژگی های برق و تغزیه تلویزیون

حسگر اکو (ECO)

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75QN90B
توضیحات صفحه نمایش
100% Color Volume with Quantum Dot<br /> Motion Xcelerator Turbo+<br /> Quantum HDR 24x<br /> Quantum Matrix Technology Pro
زاویه دید افقی
90 درجه
موتور تصویر
Neo Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
Neo Quantum Processor 4K
رنگ تقویت پویا
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم