تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ K Neo QLED4 مدل 75QN91B

  • دارای کیفیت تصویر 4K QLED
  • دارای نوع نمایشگر quantum dot-based
  • نوع تلویزون Neo QLED
  • اندازه صفحه نمایش 65 اینچ
  • دارای طراحی صفحه نمایش تخت
  • سیستم عامل تایزن
  • دارای ابعاد 167*95*2 سانتی متر 
  • پردازنده حرفه ای Quantum Processor 4K
  • سری 9
  • کشور سازنده کره جنوبی
  • سال ساخت2022
ادامه مطلبShow less
68,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
ناموجود
مرجع:
SAMSUNG TV QLED 75QN91B 2022
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

مشخصات کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B

کمپانی بزرگ سامسونگ با تولید و طراحی تلویزون های Neo QLED انقلابی در صنعت تمام تلویزون ها به وجود آورد. سامسونگ این بار با معرفی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B در بازار امروز از کامل ترین تلویزون های سال 2022 شناخته شد. سامسونگ برندی است که سال های زیادی است که در صنحت انواع محصولات فعالیت می کند و با بکار گیری قطعات اصلی در طراحی و ساختار بدنه تولیدات خود به عنوان اصلی ترین برند جهانی نامدار شناخته شده است.

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای نوع نمایشگر quantum dot-based می باشد کارایی کوانتوم در نمایش صفحه نمایش به این صورت است که با بکارگیری طیف عظیم از رنگبندی ها تصاویر و صحنه ها را به صورت زنده پخش می کند. نوع این تلویزون از Neo QLED بهره گرفته است همچنین با اندازه صفحه نمایش 75 اینچ تخت تمامی امکانات بروز را برای شما عزیزان به آرمغان می آورد.

کیفیت صفحه نمایش و صفحه اصلی تلویزون یکی از نکات مهم در خرید تلویزون می باشد که این تلویزون از بهترین قابلیت و تکنولوژی دنیا برخودار می باشد. رزولوشن در واقع به معنای و ضوح صفحه نمایش و کیفیت تصویر است که با قرار گیری اینتعداد وضوح 38402160 x بینظیر بروی صفحه نمایش و صحنه ها محتوا را به صورت کیفیت و شفافیت بالا نمایش می دهد، هرتز همان نرخ تصویر یا نوسازی صحنه ها است.

که با در نظر گرفتن 100HZ در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B از بهترین کیفیت و نوسازی صفحه نمایش برخودار هستید. یکی از ویژگی هه و تکنولوژی به کار رفته در قسمت صفحه نمایش فرمت های HLG،HDR10 و HDR می باشد که یکی از این قابلیت بارز در این تکنولوژی برخودار بودن از رنگبندی عظیم و طبیعی است که به طور خودکار تمامی محتوا در حال پخش بر وی نمایشگر با رنگبندی طبیعی خود تنظیم می کند.

اگر به قابلیت و ویژگی های این محصول فوق العاده تو جه کنید می بینید اندازه صفحه نمایش 75 اینچی که دارد حتی مناسب گیمینگ، فیلم حرفه ای و سایر مواردی که شما مایلید مناسب است مشکل بعضی از افراد هایی که علاقه شدیدی که به گیمینگ دارند سرعت و تمام شدن منبع شارژ است که در این محصول بلکه به هیچ منبع شارژ و باتری ندارد اعم با توجه به کارگیری رزولوشن و هرتز که در قصمت بالا برای شما عزیزان تعریف کردیم با سرعت بالایی نیز می توانید لذت بیشتر از کنسول های بازی با تلویزون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B کسب کنید.

صدا که توسط صحنه های در حال پخش بر روی نمایشگر تلویزون تولید می شود و از بلند گو هایی که برای تلویزون تعبیه شده است صدا خروجی را پخش می کند اما همانطور که گفتیم با بکار گیری فناورب عظیم در بخش تولید صدا می توانید صدا ها را تنظیم و به دلخواه خود در محیط پخش نمایید، تلویزیون سامسونگ 75 اینچ K Neo QLED4 مدل 75QN91B مجهز به 4 سیستم صوتی با توان خروجی 60 واتی می باشد.

همچنین دارای Dolby Digital و Dolby Atmos که به شما عزیزان این قالبلیت منحصر به فرد را می دهد تا صدا را به صورت فراگیر تر و یک سطح اعم نیز زنده پخش کنید. طراحی و ساختار یکی از معیار های انتخاب از اولیت مهم قرار دارد که به خصوص بانوان به آن توجه می کنند اما شرکت سامسونگ با طراحی بینظیر جدید NeoSlim در تلویزون 75 اینچ مدل 75QN91B تمامی نگاه ها را به خود خیره کرده است. برای آشنایی بیشتر با این محصول خارق العاده عالی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و ساختار NeoSlim در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B

طراحی جدید NeoSlim که در طراحی وتولید بعضی از تلویون ها رواج پیدا کرده است به منظور بدنه ای فریم و کم ضخامت است. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای این طراحی جدید NeoSlim می باشد که با توجه به اندازه در نظر گرفته شدی این محصول یکی از بینظیر ترین صفحه نمایش و ساختار بدنه بر خودار می باشد. گوشه های صفحه نمای از کمترین قاپ تشکیل شده است که با توجه به این قابلیت صفحه نمایش صحنه ها را تمام صفحه نمایش می دهد.

منظور از کمی ضخامت این است که بر اساس بدنه فریم و صفحه نمایش بزرگی که دارد اگر به کناره آن توجه کنید از کمتین ضخامت که به صورت استاندار طراحی شده است می باشد قطعا نگران نباشید باتوه به کم ضخامتی این تلویزون نیز از استحکام و قدرت بینظیر برخودار است. رنگ بدنه فریم تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B مشکی است با پایه های وسط شکل می باشد. روش نصب این تلویزون در دو صورت امکان پذیر است اما در صورت نصب بر روی دیوار با استفاده از دفترچه راهنما در اقلام همراه دسته بندی تلویزون می توانید نصب کنید که در این روش زیبایی و حس انتخاب درست و اصلی می توانید کا مل با تلویزون 75 اینچ سامسونگ در خانه خود با آن تجربه کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون سامسونگ 75 اینچ  4K Neo QLED مدل 75QN91B

صحنه هایی که ما با استفاده از ماهواره یا فلش وغیره که به عنوان داده به پردازنده تلویزون وارد می کنیم پخش می شود اما سامسونگ با بکار گیری تکنولوژی مختلف به منظور بالا بردن کیفیت تصویر و سایر موارد دیگری می باشد که می توانید از آن استفاده نمایید. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ  4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای نوع نمایشگر quantum dot-based می باشد اگر آشنایی چندانی با فناوری کوانتوم دارید می بینید این محصول یکی از امکانات فول در هر نظر به شمار می رورد اما برای آن دسته افراد که به تازگی برای خریدی تلویزون اقدام می کنند قابل تعریف است که تکنولوژی یا همان فناورم کواتوم یکی از عظیم ترین ترکیب رنگ فوق العاده به صورت طبیعی است که تمامی صحنه و حتوا را با طیف رنگبندی خود نمایش می دهد.

نرخ تصویر یا به اصطلاح دیگر نوسازی تصویر تعداد اعداد معین که برای تلویزون با توجه به کارایی و عملکرد برای آن تعریف کرده اند. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ  4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای رزولوشن یا همان نوسازی تصاویر 38402160 x بهره گرفته است این تعداد اعداد مانند نقطه بر روی صفحه و صحنه ها قرار می گیرند و تصاویر را شفاف نمایش می دهند. هرتز مانند رزولوشن تعداد اعداد معینی می باشد که این محصول از 100HZ بهره گرفته است مثالی برای این ویژگی فوق العاده هر تز اگر به کنسول های بازی در تلویزون عادی توجه کنید ماشین های مسابقه که از سرعت بالایی برخودار هستند تلخ دیده می شوند اما با 100HZ در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ  4K Neo QLED مدل 75QN91B از بهترین سرعت و عملکرد اعم صفحه نمایش فوق اعاده بهره مند می شوید.

صدا با طراحی تکنولوژی سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای 4 سیستم صوتی با خروجی صدای 60 واتی می باشد. همچنین با بکار گیری تکنولوژی متفاوت در پخش صدا در این محصول می توانید به دلخواه صدا را تنظیم نمایید. Dolby Atmos در پخش تولید صدا در تلویزونصدا را به صورت فراگیر و یک سطح پخش می کند که با توجه به کارایی فوق العاده این تکنولوژی بینظیر دارد حس سینما را به محیط خانه خود ببخشید. همچنین تکنولوژی دیگر در این محصول Dolby Digital می باشد که این تکنولوژی این قابلیت را دارد صدا را به طور همزمان از بلند گو و در صورت نسب سینما خانگی به تلویزون همزمان پخش می کند.

پردازنده و سیستم عامل موجود در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ  4K Neo QLED مدل 75QN91B

سیستم عامل بخش دسترسی به تمام امکانات تلویزون را فراهم می کند. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای سیستم عامل متن باز تایزن بهره گرفته است این سیستم عامل یکی از پر کاربرد ترین سیستم عامل هایی است که تا به حال با آن آشنا شده اید. سیستم عامل بخش اصلی نمایش صفحه نمایشگر تلویزون می باشد که تو سط آن می توانید تلویزون را خاموش روشن و اعم می توانید از تمامی ویژگی و امانات تلویزون استفاده نمایید همچنین شایان ذکر است که حتی منسول های بازی و وب گردی، دستیار صوتی الکسا و بیکسبی نیز پشتیبانی می کند.


پردازشگر همان نتیجه حاصل تجزیه تحلیل هایی است که بر روی صفحه نمایش نمایان می شود. پردازنده تلویزون 75 اینچ سامسونگ Quantum Processor 4K بهره گرفته است این پردازنده دارای نقطه کوانتوم می باشد که مجهز به سرعت معملی فوق العاده عالی است. پردازنده مانند بخش اصلی تلویزون می باشد که توسط آن و تجزیه تحلیل در چند مرحله انجام می شود و در کمترین تایم ممکن نتیجه را بر روی صفحه نمایش تلویزون نمایش می دهد.

راه های ارتبات و اتصال با قابلیت های هوشمند تلویزیون سامسونگ 75 اینچ K Neo QLED4 مدل 75QN91B

ارتبات یکی از راه هایی است که با استفاده از گوشی هوشمند یا سایر امکاناتی که دسترس دارید به می توانید با تلویزون متصل شوید که توسط پورت و درگاه هایی که در پشت تلویزون تعبیه شده است امکان پذیر است، تلویزیون سامسونگ 75 اینچ K Neo QLED4 مدل 75QN91B دارای 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می باشد. همچنین باتوجه به این درگاه و پورت های موجود در پشت تلویزون می توانید با استفاده از سیستم عاما پیشرفته که حتی از قابلیت های بلوتوث Bluetooth و وای فای WiFi نیز پشتیبانی می کند که به شما عزیران این قابلیت را می دهد تا به آسانی و دسترسی آسان به تلویزون خود متصل شوید. یکی از پشتیبانی های منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ 75 اینچ K Neo QLED4 مدل 75QN91B دستیار های صوتی گوگل Google و الکسا Alexa می باشد که حتی می توانید ساعت ها در این بخش ها وب گردی کنید.

جمع بندی کلی تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B

تلویزیون 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B ساخت سال 2022 توسط شرکت بزرگ سامسونگ می باشد. این محصول یکی از پیشرفته ترین تلویزون هایی است که تا به حال با آن آشنایی داشته اید با توجه به معرفی بخش های این محصول دریافتیم که با استفاده از آن می توانید از سایر امانات زیادی با صرفه یک هزینه داشته باشید. تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B دارای نوع نمایشگر کوانتوم می باشد که کارایی کوانتوم از طیف عظیم از رنگ بندی ها تشکیل شده است که بکه جذابیت تلویزون را چند برابر می کند اعم صحنه ها را به طور طبیعی نمایش می دهد.

این محصول دارای تکنولوژی صدای دالبی اتوموس و دالبی دیجیتال می باشد که این دو تکنولوژی صدا را به صورت فراگیر تر و پخش صدای واقحی را در محیط برای شما عزیزان به آرمغان می آورد. یکی از زیبایی ظاهری تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K Neo QLED مدل 75QN91B ساختار بدنه NeoSlim است که دارای بدن نازک و با طراحی پشتی فریم در رنگ مشکی می باشد. یکی از قابلیت های قابل تعریف تلویزون 75 اینچ سامسونگ پشتیبانی از تمامی اپلیکشن های کنسول بازی است که حتی با توجه به سیستم عامل متن باز که بهره گرفته است که از تمامی برنامه های آندروید و ISO پشتیبانی می کند.

لازم به ذکر است اعداد تعین شده در زرولوشن و نوسازی تصاویر از بهترین و باکیفیت فوق اعاد عالی تصاویر را نمایش و سرعت عمل را بالا می برند. بر اساس تعریف های کلی که در اینچ های تلویزیون سامسونگ 4K Neo QLED مدل 75QN91B باهم داشتیم در یافتیم بلکه ساموسنگ یک برند اصلی است اعم در تمام ساختار محصولات خود از اصلی طرین قطعات و تکنولوژی های بروز برخودار است این محصول می توان بهرتین انتخاب برای جهزیه عروس و جایگزینی بهتره در خانه های شما باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول از طریق سایت اصلی کالا یا وات ساپ با کار شناسان ما در ارتبات باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SAMSUNG TV QLED 75QN91B 2022

مشخصات

مدل کامل
75QN91B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی
اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA
کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100Hz
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
دارد
قابلیت HDR
دارد
حالت های تصویر
تصویر Film، تصویر Sports، تصویر Cinema، تصویر (ISF) Expert (Bright Room)، تصویر Eco، تصویر Game، تصویر Standard، تصویر Vivid، تصویر Graphics، تصویر Photo، تصویر Custom،
توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، AC3 (Dolby Digital)، Clear Voice III،
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
دارد
سیستم کاهش نویز صدا
دارد
صدای فراگیر و سه بعدی
دارد
حالت های صدا
Dolby Digital Plus
نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دارد
دستیار صوتی
دارد
مرورگر وب
دارد
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
دارد
تله تکست (Teletext)
دارد
تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
دارد
ورودی آنتن RF
دارد
بلوتوث (Bluetooth)
دارد
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دازد
پورت LAN
دارد
گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
دارد
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
دارد
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
دارد
رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار
دارد
ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 167*95*2 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
شناسه کالا
75QN91B
زاویه دید افقی
زاویه دید گسترده
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها (Voice Zoom)
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
دارد
قابلیت HLG
دارد
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
ویژگی های اسمارت
دارد
Dolby Vision
دارد
سه بعدی (3D)
دارد
نظرات
بدون نظر

ویژگی های کلی تلویزیون

مدل کامل
75QN91B
سری
9
سال ساخت
2022
کشور سازنده
کره جنوبی

ویژگی های صفحه نمایش تلویزیون

اندازه صفحه نمایش (اینج)
75 اینچ
نوع صفحه نمایش
quantum dot-based
نوع پنل
VA

ویژگی های تصویر تلویزیون

کیفیت تصویر
4K QLED
رزولوشن تصویر (پیکسل)
3840x2160 پیکسل
حداکثر رفریش ریت تصویر (هرتز)
100Hz
فناوری ارتقا کیفیت تصویر
قابلیت HDR
حالت های تصویر
تصویر Film، تصویر Sports، تصویر Cinema، تصویر (ISF) Expert (Bright Room)، تصویر Eco، تصویر Game، تصویر Standard، تصویر Vivid، تصویر Graphics، تصویر Photo، تصویر Custom،

ویژگی های صدا تلویزیون

توان خروجی صدا (وات)
60 وات
تعداد کانال های صوتی
4
سیستم های صوتی
Dolby Atmos، AC3 (Dolby Digital)، Clear Voice III،
تعداد بلندگو
4
نوع بلندگوها
سیستم کاهش نویز صدا
صدای فراگیر و سه بعدی
حالت های صدا
Dolby Digital Plus

امکانات هوشمند تلویزیون

نوع سیستم عامل
TIZEN
ریموت کنترل هوشمند
دستیار صوتی
مرورگر وب
قابلیت ضبط برنامه (PVR)
تله تکست (Teletext)

ویژگی های ارتباطی تلویزیون

تعداد ورودی HDMI
4
تعداد ورودی USB
2
خروجی هدفون
ورودی آنتن RF
بلوتوث (Bluetooth)
شبکه بی سیم (Wi-Fi)
دازد
پورت LAN

گیرنده های دیجیتال تلویزیون

گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)

ویژگی های طراحی تلویزیون

رنگ بدنه
مشکی
نوع پایه
پایه وسط
قابلیت نصب روی دیوار

ویژگی های ابعاد تلویزیون

ابعاد بدون پایه (سانتیمتر)
ابعاد 167*95*2 سانتی متر

لوازم جانبی تلویزیون

ریموت کنترل

سایر ویژگی‌ها

شناسه کالا
75QN91B
زاویه دید افقی
زاویه دید گسترده
سایر تو ضیحات صدا
تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها (Voice Zoom)
موتور تصویر
Quantum Processor 4K
قابلیت HDR10
قابلیت HLG
پردازنده مرکزی
4 هسته ای
ویژگی های اسمارت
Dolby Vision
سه بعدی (3D)

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم