لباسشویی 10 کیلویی ال جی F4Y3RYGY

✅ سال عرضه: 2024

✅ کشور سازنده: کره جنوبی

✅ کشور مونتاژ: مصر

✅ ظرفیت: 10 کیلوگرم

✅ قابلیت بخارشور Steam: دارد

✅ دور موتور: 1400 دور در دقیه 

✅ موتور: Inverter DirectDrive

ادامه مطلبShow less
40,000,000 تومان (بدون مالیات)
Size chart
Women's clothing size
SizeXSSML
Euro 32/34 36 38 40
USA 0/2 4 6 8
Bust(in) 31-32 33 34 36
Bust(cm) 80.5-82.5 84.5 87 92
Waist(in) 24-25 26 27 29
Waist(cm) 62.5-64.5 66.5 69 74
Hips(in) 34-35 36 37 39
Hips(cm) 87.5-89.5 91.5 94 99
How To Measure Your Bust

With your arms relaxed at your sides, measure around the fullest part of your chest.

How To Measure Your Waist

Measure around the narrowest part of your natural waist, generally around the belly button. To ensure a comfortable fit, keep one finger between the measuring tape and your body.

رنگ
گارانتی ضمانت نامه
مرجع:
LG Washing Machine F4Y3RYGY
نام تجاری:
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
You may also like
توضیحات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی ال جی 4Y3

ماشین لباسشویی ال جی 4Y3 یکی از مدل های خوش فروش در بازار ایران است که سال ساخت 2024 می باشد. این مدل در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد مدل رنگ سفید f4y3rygywv و مدل رنگ نقره ای F4Y3RYGYJV شناخته می شود. این محصول دارای ظرفیت 10 کیلو بوده که برای خانواده های پر جمعیت گزینه مناسبی می باشد. طراحی زیبا و لوکس آن در هر محیط و خانه ای بسیار مدرن و زیبا به چشم می آید. به طوری که در همان مرحله اول نگاه هرکاربری را به خود جذب می کند. 

صفحه نمایش LED در قسمت راست قرار گرفته که اطلاعاتی همچون مدت زمان باقی مانده تا پایان چرخه شستشو و یا برنامه در حال اجرا را به کاربران اطلاع دهد. ولوم چرخشی هم در وسط پنل بالای لباسشویی قرار گرفته و تمامی برنامه های شستشو به دور این ولوم قرار گرفته اند و شما با استفاده از نوع لباس های خود می توانید یکی از این برنامه ها را انتخاب کنید. تعداد برنامه های شستشو لباسشویی 10 کیلویی 2024 ال جی به 14 برنامه می رسد و همین امر امکان شستشوی هر وع لباسی را به شما می دهد. 

یکی از ویژگی هایی که با هوش مصنوعی ترکیب شده فناوری AI DD می باشد. این تکنولوژی علاوه بر آنکه وزن لباس را به خوبی تشخیص می دهد می تواند به صورت هوشمندانه جنس پارچه را نیز تشخیص دهد. از این رو به صورت هوشمند بهینه ترین چرخه شستشو را انتخاب می کند تا آسیبی به الیاف لباس ها وارد نشود و کاری می کند تا 18 درصد از کیفیت پارچه ها محافظت بیشتری نماید. وجود قابلیت بخارشو (Steam) مکملی برای این فناوری بوده و با شستشو لباس در دمای 70 درجه و بخار گرم، کاری می‌کند در تا 99٪ میکروب‌ها از روی پارچه و همچنین محفظه درام حذف شوند.

ال‌جی برای این تولیدش از موتور اینورتر Direct Drive بهره گرفته است که تا 30 درصد مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. متاسفانه این محصول فاقد خشک کن بوده اما به دلیل چرخش دیگ دستگاه در 1400 دور در یک دقیقه به خوبی لباس های شما آبگیری می شود. لباسشویی ال جی 4Y3 به دلیل قیمت اقتصادی، عمر بالا موتور اینورتر، صدای کم و بخارشودار بودن یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین لباسشویی های حال حاضر بازار است. 

ماشین لباسشویی ال جی 4Y3

طراحی و ساختار لباسشویی 10 کیلویی ال جی F4Y3RYGY

علاوه بر آنکه کیفیت محصولاتی که می خرید بسیار مهم است طراحی زیبا هم یکی از مواردی بوده که در هگام خرید بسیار اهمیت دارد. لباسشویی چون در فضا خانه قرار می گیرد از این رو طراحی آن هم بسیار اهمیت دارد. خوشبختانه شرکت ال جی در این زمینه موفق بوده و همواره محصولات با کیفیت در کنار طراحی شیک و زیبا را تولید می کند. ماشین لباسشویی 2024 ال جی F4Y3 دارای دو رنگ سفید و نقره ای است و سته به سلیقه خود می توانید یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایید. 

قسمت جلو یک درب شیشه ای نشکن و از جنس شیشه حرارت دیده قرار دارد و این امکان فراهم شده تا کاربران به راحتی داخل دیگ را مشاهده کنند. دور تا دور این شیشه یک پلاستیک مشکی رنگی احاطه شده و حالتی برجسته را دارد. این درب قابلیت باز شدن به سمت چپ به صورت 180 درجه را دارد. 

نمایشگر LED در پس زمینه مشکی رنگ در بالاترین قسمت و در سمت راست ماشین لباسشویی ال جی F4Y3RYGY قرار دارد. اطلاعاتی مانند زمان باقیمانده لباس ها، دمای شستشو و سرعت چرخش موتور به علاوه نوع برنامه ها را واضح برای شما نمایش می دهد.

انواع دکمه های مروبط به عملکرد برنامه مانند: Rinse، اضافه کردن لباس حین شستشو ADD Item، پیش شستشو Prewash، قابلیت شستشو با تاخیر Delay End و قابلیت Intensive در کنار این نمایشگر قرار دارد. ولوم چرخشی این محصول با کمی فاصله از نمایشگر قرار دارد. شما می توانید با استفاده از این ولوم برنامه های مروبط به شستن لباس ها را انتخاب نمایید. محفظۀ مواد شوینده نیز در سمت چپ قرار گرفته است و لوگوی زیبای ال جی در بالای آن به چشم می خورد.

 بدنه LG F4Y3 از جنس استیل ضد زنگ است که در برابر آب و ضربات استحکام زیادی دارد و زنگ نمی‌زند. این دستگاه تا سالیان سال برای شما بدون پوسیدگی و زنگ زدگی کار می‌کند. استفاده از 4 عدد پایه در زیر ماشین لباسشویی نه تنها از لغزش آن جلوگیری می‌کند بلکه جابه‌جایی آن را نیز آسان می‌کند.

طراحی و ساختار لباسشویی 10 کیلویی ال جی F4Y3RYGY

ظرفیت و داخل دیگ 

ظرفیت یکی دیگر از عوامل مهم در خرید لباسشویی است. ماشین لباسشویی F4Y3 با ظرفیت 10 کیلویی برای خانواده های 5 الی 6 نفره گزینه مناسبی است. درب بزرگ لباسشویی ال جی که از دور خود نمایی می کند ظاهری بسیار شیک را به این محصول داده؛ این درب از شیشه روشن حرارت دیده ساخته شده تا شما محتویات داخل آن را از بیرون به راحتی مشاهده کنید. رنگ مشکی این درب با رنگ سفید و نقره ای خود لباسشویی ترکیب زیبایی را به وجود آورده است. همچنین درون لباس شویی یک دیگ بزرگ را قرارداده‌اند. جنس دیگ استیل ضد زنگ است که تا سال‌ها می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید بدون آنکه نگران زنگ‌زدگی آن باشید. وقتی که این دیگ را نظاره گر شوید سوراخ هایی را در درون آن مشاهده می کنید که از طریق این سوراخ ها آب به لباس ها می رسد همچنین از آسیب زدن به بافت لباس ها یا به هم چسبیدن آن ها به هم جلوگیری می کند. دیگ این محصول از قابلیت انتی باکتریال بهره‌مند است با این وجود تمام میکروب ها را از لباس‌هایتان پاک و آن‌ها را عاری از هر گونه مواد بیماری زا تحویلتان می دهد. 

ظرفیت و داخل دیگ ماشین لباسشویی F4Y3

موتور اینورتر درایکت درایو 

موتور به عنوان قلب هر محصولی در ننظر گرفته می شود اگر کارایی ان خراب شود کل دستگاه نیز از کار می افتد و عملکرد بالایی از خود نشان نمی دهند. ال جی برای تمامی محصولات خود از یک موتور مخصوص به نام inverter Direct Drive استفاده می کند. به دلیل اینکه تسمه و قطعات اضافی در این موتور حذف شده صدا لباسشویی در هنگام کارکرد بسیار کم است. میزان صدا کم آن باعث شده تا این ماشین لباسشویی 10 کیلویی F4Y3 برای کسانی که در آپارتمان ها زندگی گزینه عالی برای خرید باشد. 

صا ماشین لباسشویی در حین کار 49 دسی بل است از این رو هنگام شستن لباس ها مزاحمتی ایجاد نخواهد کرد. همچنین به دلیل اینکه موتور های اینورتر با توجه به نیاز خود محصول سرعت خود را کم یا زیاد می کنند همین امر باعث شده تا 30 درصد از مصرف انرژی کم شود. سازندگان خلاق ال‌جی تا ۱۰سال عمر موتورهای خود را ضمانت می‌کنند در این صورت تا سالیان سال این موتورها احتیاج به تعمیر ندارند و از پرداختن هزینه‌های گزاف تعمیر جلوگیری می‌کند.

 تکنولوژی AI DD™

از قابلیت هایی که جدیدا به ماشین های لباسشویی از جمله F4V3 اضافه شده ویژگی AI DD™ می باشد که توسط هوش مصنوعی می توان از شستشو هدفمند لباس های کثیف اطمینان حاصل کرد. این قابلیت تا 18 درصد بیشتر از باف لباس ها محافظت می کند. در مرحله اول ین فناوری وزن لباس ها موجود در دام را تشخیص می دهد و در مرحله بعدی هم برای عملکرد بهتر خود جنس لباس ها را تشخیص می دهد. بعد از تشخیص وزن و جنس پارچه به صورت خودکار حرکت مناسب جهت شستشو لباس ها انتخاب می کند. با این تکنولوژی یک شستشو هدفمند و بهینه را تجربه خواهید کرد. 

تکنولوژی AI DD™

شستشو با بخار 

لباسشویی 10 کیلویی 2024 ال جی مدل F4Y3 دارای قابلیت شستشو با بخار Steam است. و با شستشو لباس در دمای 70 درجه و بخار گرم، کاری می‌کند در تا 99٪ میکروب‌ها از روی پارچه و همچنین محفظه درام حذف شوند. در واقع این قابلیت کاری می‌کند تا هیچ نوع آلودگی باقی نماند و برای افرادی که آلرژی پوستی دارند بسیار کاربردی ‌باشد. همچنین به دلیل نفوذ بخار در تار و پودش، از اتوی راحتی برخوردار خواهند بود و در خیلی از مواقع نیاز به اتو هم نخواهند داشت. این قابلیت در بعضی از برنامه ها فقط فعال می شود.

شستشو با بخار در  لباسشویی 10 کیلویی 2024 ال جی مدل F4Y3

برنامه و تابع های اضافی 

ماشین لباسشویی ال جی F4Y3 از 14 عدد برنامه شستشو در این دستگاه استفاده کرده تا شما با توجه به جنس لباس هایتان و نوع کثیفی آن یکی از این برنامه ها را انتخاب نمایید. این برنامه ها به دور یک ولوم چرخشی و با دو زبان انگلیسی و عربی قرار گرفته اند. همچنین قابلیت های اضافی دیگر روی صفحه نمایش LED قرار گرفته اند که یکی از این موارد قابلیت Add Item بوده؛ به طور معمول وقتی برنامه شستشو شروع شده درب ماشین قفل می شود و شما نمی توانید به داخل آن دسترسی داشته باشید. اما با وجود قابلیت Add Item در صورتی که لباسی را فراموش کرده یا خواستید لباس اضافه کنید، می توانید درب ماشین را باز کرده و لباس جدید را به داخل آن بریزید. سپس می توانید درب را ببندید و برنامه شستشو را ادامه دهید.

قابلیت Delay End به معنای شروع با تاخیر بوده و شما می توانید با استفاده از آن لباس ها را داخل لباسشویی قرار دهید سپس یک زمان به آن بدهید تا سر وقت لباس هایتان را برای شما تمیز و آماده تحویل بدهد. 

در ماشین لباسشویی 10 کیلویی ال جی F4Y3 قابلیت Spin و Temp قرار دارد که با استفاده از آن می توانید به صورت دستی سرعت چرخش دیگ و دمای آب را تنظیم نمایید. قابلیت +Rinse پس از اتمام لباس ها یک آبکشی اضافه با دمای بالا انجام می دهد از این رو هر گونه مواد شوینده و مواد اضافی روی لباس ها پاک خواهد شد و باعث تمیزتر شدن لباس ها و عدم نیاز به آبکشی و شست وشوی دوباره خواهد شد. 

قابلیت Pre Wash هم چرخه پیش شستشو بوده که برای لباس های بسیار کثیف به کار می رود قبل از شروع چرخه اصلی به مدت 3 تا 5 دقیقه انجام میشود و به چرخه اصلی در تمیز کردن لباسهای کثیف کمک می کند. البته برخی افراد آن را فقط با آب سرد اجرا می کنند اما اگر لباس های بسیار کثیف دارید می توانید مواد شوینده را هم اضافه کنید. اگر لباس های شما بسیار کثیف بوده قابلیت Intensive را فعال نمایید. 

ماشین لباسشویی ال جی F4Y3

جمع بندی 

خرید یک ماشین لباسشویی که بتوان به وسیله آن هر نوع پارچه ای را شستشو دهید؛ قطعا ارزش خرید بالایی را دارد. ال جی از جدید ترین ماشین لباسشویی F4Y3 در سال 2024 رونمایی کرد که در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه شده است. این محصول دارای ظرفیت 10 کیلو بوده که که برای شستشو لباس ها در حجم بالا مناسب است. این محصول برای یک خانواده 5 نفره برای خرید قابل قبول است. ال جی در این مدل جذاب از 14 برنامه کاربردی پشتیبانی به عمل آورده است که به وسیله هر کدام از آن ها می توانید شاهد شستشوی هدفمند و عالی باشید. بهره‌گیری از موتور با کیفیت Inverter Direct Drive منجر شده که محصولی کاملا بی صدا و با کیفیت در اختیار داشته باشید. این موتور با کیفیت مصرف انرژی و میزان صدا را به صورت قابل توجه کاهش می دهد تا محصولی به صرفه و کارآمد در اختیار داشته باشید. شستشو با بخار، دیگ آنتی باکتریال، اضافه کردن لباس حین شستشو، سیستم عیب یا هوشمند و قابلیت AI DD™ از ویژگی های هوشمند لباسشویی 10 کیلویی ال جی F4Y3 است. جهت خرید لباسشویی 10 کیلویی ال جی F4Y3 به شماره های درج شده در سایت اصلی کالا تماس حاصل فرمایید. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
LG Washing Machine F4Y3RYGY
نظرات
بدون نظر

فهرست

کد QR

تنظیمات

اشتراک گذاری

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم